Nem értem.... - Körkérdés férfi, női subokról

BDSM Blogok » Blog - Azurit » Nem értem.... - Körkérdés férfi, női subokról
2018. 07. 11. 16:03 | Megjelent: 2060x
Elég rég óta vagyok az oldalon. Néha szoktam nézegetni adatlapokat, merő kíváncsiságból.
Bevallom őszintén, a legritkábban nézegetett kategória a sub férfi nálam.
Ma egy adatlapot böngészve egy régi készülő felismerés érte nálam el a tudatküszöböt...
Miért van az, hogy a sub nők több, mint 50%-a egész normális adatlapot tud összehozni? (Legalábbis az én szájízem szerint.)
Persze itt is vannak az "utolsó ribanc vagyok, alázz porig, mert csak egy neveletlen rossz kurva vagyok" adatlapok, amiből már rég kikopott az emberi méltóság. De a sub nők körében jelentős réteg az, aki hangsúlyozza, hogy egyébként egy teljesen normális, épkézláb ember, eredendően nő, aki megbecsülésre és figyelemre vágyik.
Sub pasiból tényleg keveset olvasok. De statisztikailag is kellett volna már találnom pár "normális" sub pasi adatlapra. Akik azt mondják, hogy oké, én szeretek szolgálni, szeretem elkényeztetni a partnerem, boldog vagyok, ha leshetem az óhaját, satöbbi. De nem.
Valahogy pasiknál mindig hangosan előjön az, hogy ez utolsó csicska senki vagyok, aki csak arra jó, hogy lenyalja úrnője cipőjét...
Hogy van ez? Hol a méltóságteljes szolgálatkészség a férfiakból? Vagy a domináknál nincs erre igény? (nagyon meglepne...)
Ha valaki sub férfi méltóságteljes adatlappal, légyszi, hagyjon már itt egy kommentet, hogy meg tudjam nézni az adatlapját, hogy helyreállíthassa a hitem az emberekben... És akinek van kedve kommentbuddhát játszani, segítsen engem is a megvilágosodás felé, és ossza meg a véleményét erről a jelenségről.
Még mindig reménykedem, hogy valahol bennem, a merítésemben, az emlékezetemben, bárhol van a hiba...
Köszi mindenki.

Hozzászólások (94)


#297589 | 2018. 07. 15. 07:40
Nem olvastam korabban szub ferfis adatlapokat. Az utobbi idoben figyeltem.
Es nem latok markans kulonbseget szinvonalban, igenyessegben, tartalomban (iranyultsagot figyelembe veve), de meg stilusban sem dom ferfiak es szub ferfiak kozott.
#297270 | 2018. 07. 12. 20:03
Köszönöm, nagyon jó írás lett! Hamarosan visszavipülök, és kommentelek majd oda is, mert egy adag dologra rávilágítottál, és szívesen látnék még gondolatokat ott is!
Törölt felhasználó
#297224 | 2018. 07. 12. 15:36
Lemaradtam a komment cunamiról, és hosszabban is szeretnék hozzászólni. Ezért írtam róla külön: Szubok adatlapja.
#297037 | 2018. 07. 11. 22:45
Az ilyen önleértékelésről az a véleményem, hogy engem aláz meg! Miből gondolja, hogy egy kupac akármi képes kielégíteni?

menjen a jó büdös francba!
#297028 | 2018. 07. 11. 22:18
vagy legalább olyan hölgyekét, akiknek bejönnek az ilyen adatlapok. :(
#297027 | 2018. 07. 11. 22:18
megint olyan érzésem van, hogy hiányzik a másik fél véleménye innen. Oké, provokatív voltam, ami nem jó alap a nyitott beszélgetéshez. Mea culpa. De ha annyi ilyen férfi adatlap van, tényleg jó lenne az ő véleményüket is erről...
Törölt felhasználó
#297023 | 2018. 07. 11. 22:10
Kint van
Azurit Törölt felhasználó
#297022 | 2018. 07. 11. 22:04
Köszönöm a bizalmat :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#297021 | 2018. 07. 11. 22:04
Igen
#297020 | 2018. 07. 11. 21:51
A Szentendren cipokotozos?
#297019 | 2018. 07. 11. 21:44
én is leadnám a rendelést. :)
Törölt felhasználó
#297018 | 2018. 07. 11. 21:39
Engem érdekelne :)
Törölt felhasználó
#297017 | 2018. 07. 11. 21:36
Volt egy blogom. Domináns "feleségként"
Lehet visszahozom
Törölt felhasználó
#297016 | 2018. 07. 11. 21:35
Lehet pár sub adatlap átíródik.....:):)
Törölt felhasználó
#297015 | 2018. 07. 11. 21:33
Egy férfi legyen FÉRFI.
Én elhiszem, hogy neki az a jó, ha ettől a méltóságától megfosztatik.
De ezzel azonosulni nem tudok.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#297014 | 2018. 07. 11. 21:27
És az jó? célravezető? Én azt írtam ki magamról amit gondoltam. Sokan nem az alapján találtak meg, hanem egyrészt név alapján tipizáltak. Volt aki viszont hsz vagy blog kapcsán talált meg.
#297012 | 2018. 07. 11. 21:23
Nem.
Az adatlap meg csak nem is egy idealis en.
Egy felulet, amire kirakom (ki kevesebb, ki nagyobb tudatossaggal) azt, azt a darabot magambol, ami alapjan megitelesem szerint letrejohet a szamomra kivanatos kapcsolat.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#297011 | 2018. 07. 11. 21:22
Nem vitatom, sőt van olyan überdom is, amelyik még a dominánsat is ledominálná :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#297010 | 2018. 07. 11. 21:21
A probléma ezzel csak egy, pont erről írtam 2-vel lejjebb blogot. :)
Azurit jól kiragadta a lényeget szerintem.
Amilyen szeretne lenni....nem pedig az hogy valójában milyen.
#297008 | 2018. 07. 11. 21:20
Jeeee... en ezzel forditva vagyok :D
Törölt felhasználó
#297007 | 2018. 07. 11. 21:20
Juj! Szegény szub pasik mit kapnak most?! Mindjárt elszégyellem magam. :D

Nem szoktam a szub oldalt böngészni, de néha elő jön egykettő, és bőven 10%-ban normális a bemutatkozást találok. :D

Ha arányaiban nézzük, még így is bőven egy hölgyre több pasi jut.
Ennyire nem lehetnek telhetetlenek :D
#297006 | 2018. 07. 11. 21:20
A sok-sok fasza, faszabb, legfaszabb kozt eltunik a kulonbseg... plane, mert csomor talan korabban mar megelozi

(En ezt dom oldalrol latom... a sok überdom kózt kulonbseget se lehet tenni... eleg ritka az egyaltalan megjegyezheto adatlap)
Törölt felhasználó
#297005 | 2018. 07. 11. 21:19
Bár volt frappánsan tálalt is.
Azurit Törölt felhasználó
#297004 | 2018. 07. 11. 21:19
biztos tuning és marketing van benne, mert kaptam ám öntömjénezést nem keveset suboktól, de az nem az én világom, úgyhogy nem tudtam megfelelően reagálni :) Jobbat tudok beszélgetni szado-mazokkal, dominánsokkal és switchekkel. :)
Törölt felhasználó
#297003 | 2018. 07. 11. 21:18
Tragédia
#297002 | 2018. 07. 11. 21:17
Az elso levelvaltasig, az elso talalkozoig kell eljutni... de addig el kell jutni..
#297001 | 2018. 07. 11. 21:17
Az adatlap ugye nem maga az ember, ez tény. Az adatlap mondjuk egy ideális-én, amilyen szeretne lenni az ember -ez oldaltól független.
Úgy is fogalmazhatnék, hogy nem az a baj, ha csicska vagy, hanem ha csicska vagy úrnő nélkül is... Illetve baj ez? Nem érkezett be még az ezen adatlapokért rajongó dominák buszjárata, de várjuk őket is szeretettel, kíváncsisággal. Tényleg tudni szeretném, hogy ez lehet-e nyerő marketingstratégia.
Törölt felhasználó
#297000 | 2018. 07. 11. 21:17
Én meg a kis "bunkó" formám miatt csakazértis senkivel :)
Törölt felhasználó
#296999 | 2018. 07. 11. 21:15
Nálam meg fordítva. Nővel kevesebbel, hímneművel többel :)
Törölt felhasználó
#296998 | 2018. 07. 11. 21:14
De sokhelyütt említették mán a nethuszárokat, vagy fotelbetyárokat (ezt lehet nem jól írom :), de valami ilyesmi is volt) :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296997 | 2018. 07. 11. 21:13
Lehet. :))
Mindenesetre valamiért a való életben vannak férfi barátaim.
Itt a pixin az eltelt évek alatt összesen két férfival váltok szót néha, nővel pedig nagyságrendekkel többel.
Törölt felhasználó
#296996 | 2018. 07. 11. 21:12
Húspiac jellege van, mint ahogy ezt már ha nem is itt de említettétek volna :)
Megjegyzem hiába az online marketing, ha személyesen nulla az illető.
A net sokat elbír :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296994 | 2018. 07. 11. 21:10
De ha überelem a másikat és tuningosabb a marketingem és a lapom, akkor ebből következően faszább is vagyok. Nemde?
#296991 | 2018. 07. 11. 21:10
Azaz marketing... csak nem tidatos :)
#296992 | 2018. 07. 11. 21:10
Persze, hogy nem.
De még a végén lebuktatod itt az aljas módon csöndben a háttérben meghúzódó manipulatív népnevelői szándékot teitten. :D
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296990 | 2018. 07. 11. 21:09
Számukra szerintem ez nem marketing.
Próbálnak a másiknál nagyobb "csicskának" látszani.
Persze ez csak az Én okoskodásom...
#296986 | 2018. 07. 11. 21:07
Hat, ha marketing, es beloled van tulkínalat, akkor pont nem azt kell mutatnod, mint a tobbi, hanem valami mast... a tucategyforma lap a nem jo.marketing, nem? :)
Azurit Törölt felhasználó
#296985 | 2018. 07. 11. 21:06
Valószínűsíthető. Pontos arányt nem tudnék írni, de mondjuk legyen 50 levélből 2, amelyik normális emberi csevej volt szub beállítottságú embertől. Míg a többi az említett stíl.
#296984 | 2018. 07. 11. 21:03
No igen, ez teljesen jogos.
Szóval akkor ez egy tömeges marketing jelenség lenne csak, mint mondjuk az, hogy az összes árunak *99 vagy *90 Forintra kell végződnie, és ez abból fakad, hogy a pasik főleg csak kiélni akarják a vágyaikat, szemben a hölgyekkel, akik partnert keresnek?
Ráadásul van itt egy versenyhelyzet is, hogy ha a másik szub pasi azt írja magáról, hogy ő mennyire csicska, akkor nekem is ki kell írni, különben nem kelek el a húspiacon? Kezd érdekes lenni ez a képlet.
Törölt felhasználó
#296965 | 2018. 07. 11. 20:29
Félrefogalmaztam :)
Gondolok itt arra, ami adatlapon lejön.
"hogy ez utolsó csicska senki vagyok, aki csak arra jó, hogy lenyalja úrnője cipőjét..."
Ha személyesen találkozik a dominával akivel eljut egy találkozóig, ott már lehet nincs meg ez a csicskulás
Törölt felhasználó
#296961 | 2018. 07. 11. 20:24
Miben alázatos? :) És kivel szemben?
Törölt felhasználó
#296959 | 2018. 07. 11. 20:22
Belegondolva adatlap alapján lehet bárki alázatos..
Személyesen lehet teljesen más a kép.
#296957 | 2018. 07. 11. 20:20
Igen

De tovabbra is: ne tegyunk mar egyenlosegjelet az adatlapon feltuntetettek es a mogottuk levo ffi koze!
Siman lehet az egyeb elvarasoknak megfelelo is.
Csak egy adalek: millionyi cikk szolt arrol, hogy az eletben nagyon dominans, vezeto ffiak a szexualitasban szelsoseges szubmisszivitasra vagynak. Most kepzeljuk el ezt itt is... (noben tuti van ilyen :)
#296954 | 2018. 07. 11. 20:11
Khm... Ez érdekes szempont.
De azért nagy különbség van a között, hogy hétköznapokban alfahím legyen, vagy azért legyen benne valami tartás. :D
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296953 | 2018. 07. 11. 20:09
Jó oké, aki csak imitálja a létezését Ő végső soron nem tartozik a blogban fölvetett kérdéskörbe.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296950 | 2018. 07. 11. 20:05
És minimum fotómodell, csodás műkörmökkel.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296949 | 2018. 07. 11. 20:04
Nekem ne csak a való életben legyen az, hanem mellettem is. Szóval bőven kielégítő, ha nem akar irányítani. Úgyis főként szadista vagyok, meg mazochista is, ott meg nem annyira játszik a klasszikus alárendelődésesdi, mint a d/s-ben
#296948 | 2018. 07. 11. 20:03
Az oldal nickjeinek jelentos reszenek esze agaban sincs valos kapcsolatot letesiteni...

O megtette, amit megtehetett... de a tobbiek milyenek mar, hat nem tehet o arrol...

Es nemely adatlap is... most komolyan... nem motivacios, hanem demotivalo...
#296947 | 2018. 07. 11. 20:00
Most bevillant a kovetkezo...

Az az elvaras, hogy a ffi a valo eletben aztan legyen talpig ffi (sot azon is tul) es partner es tamasz esegyenrangu fel meg minden mas, am az agyban meg szubmisszív csoda, nekem felidezi a noi siramot: persze, legyek dolgozo no, haztartasi alkalmazott, szellemi partner, ejjel meg barcas kurva... hat megis, meg mit nem mit kepzel?
Törölt felhasználó
#296927 | 2018. 07. 11. 19:08
Mindjárt gondoltam.
De engem nem zavar az ilyesmi. Pléh pofám is van raktáron. :DD
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296926 | 2018. 07. 11. 19:06
Ezt gyorsan "feladtad"
Nincs is mit mondanom...:)
Törölt felhasználó
#296924 | 2018. 07. 11. 19:01
Én tuti megmondanám ha úgy lenne, bele az arcodba :)
Azurit Törölt felhasználó
#296922 | 2018. 07. 11. 18:54
Bennem inkább az a kérdés merül föl. Mennyire gondolja komolyan amit állít magáról? És ebben a vonatkozásban tök mindegy milyen adatlap.
Pár lényegi információn kívül fölösleges bármit beleírni.

Ugyanis az, hogy milyen ember valójában nem az ő kompetenciája, megállapítani, hanem a másik félé, és csak az számít ő milyennek látja érzi. Most elképzelem odamegyek egy nőhöz és azt mondom neki nézz meg jól mert szép vagyok. És akkor mi van, ha ő épp rondának lát?
Törölt felhasználó
#296921 | 2018. 07. 11. 18:51
Itt most a "játék" részről lenne szó ha jól értem, nem egy kapcsolatról. ( és az egy szar kapcsi ahol egy partner alázza a másikat, lépni kell nem hagyni)
Szerintem azzal, hogy ilyen "stílusú" az adatlap, csak próbálja minél jobban felkelteni az érdeklődést. Mást nem tudok elképzelni.
Azurit Törölt felhasználó
#296920 | 2018. 07. 11. 18:49
Nekem nem vonzó. Nekem az vonzó, ha igenis férfi marad az életben. Nem baj, ha nem bólogató János, sőt. Legyen huncut, legyen vitaképes, legyen véleménye, és merjen szembemenni velem, vagy legalább próbálja meg :) Ez az érdekes, ez a kihívás. Nekem.
Törölt felhasználó
#296919 | 2018. 07. 11. 18:48
a való életben ritkán akad olyan nőbe, akinek az a vágya, h porig alázzon egy férfit ...

érdekes gondolat

a legtöbb férfinak van, vagy volt már olyan tapasztala, h a való életben is porig alázta egy nő ... csak azt barátnőnek, élettársnak vagy feleségnek hivják. azt nem lehet egy szeánsz idejére lekorlátozni ...
a dominával való ilyen "játék" viszont -tól-ig tart ...

Jean, szerezzen örömet a macskának.
Jean megfogja a macska farkát és pörgetni kezdi a levegőben.
Na de Jean, magának ez az örömszerzés?
Tudja, hogy fog örülni a macska, ha abbahagyom, Uram?
#296918 | 2018. 07. 11. 18:45
Lehet így akar "férfi" maradni? Hogy nem adja ki az érzelmi oldalát? Ha már arról is nyilatkozna túl férfiatlan lenne? Nem tudom...
#296917 | 2018. 07. 11. 18:44
Oké, hogy a vágyak megélése a cél, de akkor ott a kérdés, hogy ha bemutatja magát egy férfi, mint jelentéktelen kis izé, az mennyiben válik vágyfokozóvá egy nőnél (vagy akár férfinál, bár férfi társaimmal szemben kritikusabb vagyok e téren.).
Azaz az nem gond persze, ha az ember leírja, hogy meg lehet alázni, el lehet verni, vágyik ezekre a dolgokra... De alapból a béka segge alól indulni, az vonzó lenne egy domina számára?
#296916 | 2018. 07. 11. 18:43
...most így olvasva én is éreztem már késztetést, hogy porig alázzak "férfit"...még jobban belegondolva nem is volt férfi...de ez egy másik történet :)
#296915 | 2018. 07. 11. 18:42
Nekem túl sok a világban a nők törekvése a ffiak alázására.
Jó, nem olyan alázásra.
Jó, relatív a sok.
:)
Törölt felhasználó
#296914 | 2018. 07. 11. 18:40
Nem ez nem vicc
#296913 | 2018. 07. 11. 18:39
Ugye viccelsz?
Törölt felhasználó
#296912 | 2018. 07. 11. 18:38
Egyet kell értenem Pilaral. A vágy megélése a cél, nem egy kapcsolat.
És lássuk be a "való" életben ritkán akad bele olyan nőbe akinek az a vágya, hogy porig alázzon egy férfit.
#296911 | 2018. 07. 11. 18:37
Te, pont ezt írtam... hogy a lapom ellenére olyanok kerestek meg... nem sokakkal keveredtem elmélyültebb levelezésbe-kapcsolatba (idő, figyelem, szándék véges), de gyönyörű személyiségek-lelkek tárultak fel... hatalmas ajándék ez (köszönöm, pixie).
Szóval, hogy visszakanyarodjunk (nem rólam szól ez): nem ezen múlik... És de, jéghidegebbte, vadállatabbra vágytam. Ahogy lehet, a szub ffiak is.
Simán lehet (ahogy olvasom a hsz-eket), hogy a két oldal vágyai nem passzolnak. A szubb férfiak jelentős része szubabb kívánna lenni, mint a női oldal kereslete lenne.

Jellemzően nem iszom.
Ha igen, szinte már cukorszirup.
Törölt felhasználó
#296909 | 2018. 07. 11. 18:26
Nagyon érdekelne engem is az ok.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296907 | 2018. 07. 11. 18:23
Nem azt állítottam, hogy nincsenek érzéseid és érzelmeid, csak annyit, hogy (szerintem!) úgy lenne tökéletes. Persze, ez csak az én szájízem szerint.
Ha csak egy picivel is még többet adsz magadból, akkor olyan is meg fog keresni, akit tényleg érdekel a lelked is, nem csak a tested, és "holisztikusan" fog látni. Nem hinném, hogy egy jéghideg domináns vadállatra vágynál, akit kizárólag csak a női bájaid érdekelnének, és azt sem kérdezné meg, hány cukorral iszod a kávédat.. és hogy aludtál az éjjel..
Tényleg! hány cukorral?))
ígérem, nem lesz több személyeskedés:-)
Törölt felhasználó
#296906 | 2018. 07. 11. 18:20
Nem eléggé kedves Barátom.. :)
#296904 | 2018. 07. 11. 18:15
Akkor bocs.

Eszembe sincs érzelmet vinni (így is sok a sallang :D).
Az (nekem) nem kirakatba való.
És aki ettől azt hiszi, nincs is, az ő dolga. Lehet, szub ffiaknál sincs másképp?

Nomeg (és az ilyen kijelentés bírt már sokszor félreérthető lenni), mikor a szöveget írtam, nem érzelemből volt hiányom.

Nem lehet, szub ffiaknál sincs ez másképp?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#296903 | 2018. 07. 11. 18:08
Ki más?:))
#296902 | 2018. 07. 11. 18:08
Lili az én?
Azurit Törölt felhasználó
#296901 | 2018. 07. 11. 18:07
Bosszantó ez a diszkrimináció, nagyon bosszantó. :DD
Törölt felhasználó
#296900 | 2018. 07. 11. 18:07
nagyon sok szub férfi lapját átolvastam. nagy részük 2 csoportba sorolható

1: a lap nyúlfarknyi és unalmas
2: a lap lófakrnyi és unalmas
#296899 | 2018. 07. 11. 18:04
Na igen, a dom pasik is megérnek itt sok blogbejegyzést... de az egy másik nap lesz...
#296896 | 2018. 07. 11. 17:58
ohh...hát köszönöm..mivel én írtam, én is szeretem a saját adatlapom..:D
Törölt felhasználó
#296895 | 2018. 07. 11. 17:57
elnézést, elütöttem: NEMEK aránya
Törölt felhasználó
#296894 | 2018. 07. 11. 17:56
még nem. kicsit még dolgoznod kell rajta :D
Törölt felhasználó
#296893 | 2018. 07. 11. 17:55
Szerény véleményem szerint a "szub pasi jelenség" generálja a sok fizetős dominát.
Ha ők , a szub pasik, nem lennének, szinte nem lenne igény az anyagiasokra, ami mint tudjuk, csak egy talmi dolog, amolyan megélhetési dominancia, de a szerencsétleneknek szinte ez az egyetlen lehetőségük.. Attól, hogy egy férfinak szub vágyai vannak, még nem kell felnyalnia az utcakövet minden csaj lába előtt (bármennyire is vágyik rá), hanem kéne némi gerinc, hogy csak egyetlen nőnek legyen a rabszolgája. Az már más kérdés, hogy négy fal között, vagy 24/7 ben.. ez két ember vágyán, és megegyezésén múlik.
Mivel az egyik előző blogban nagyon leszóltam a nők adatlapját, itt kicsit szeretnék korrigálni. a Lilinek is és a Pilarnak is (és a régi IS az volt!) félelmetesen jó, és csábító, talán a Lili vihetne a racionalitása mellé némi érzelmet is:-).. de ez már csak az én egyéni meglátásom.. szóval azért a nők között is vannak kiemelkedőek. A legnagyobb gáz a nekem aránya és a hím szub "bolsevikok" mentális nívója:-(
ui. elnézést, ha személyeskedésnek tűnik a hozzászólásom, lehet ezt moderálni fogják, de az egész kommentsorozat hangvételébe talán még belefér:)
#296892 | 2018. 07. 11. 17:55
Azon gondolkodtam, hogy valami okának kellett lenni, hogy az terjedt el a sub férfiak körébe, hogy minél jobban ledegradálják magukat, annál kelendőbbek...
Lehet elsőre csak anyagias dominák lapjait olvassák és az a mérvadó amit ott látnak.
Törölt felhasználó
#296891 | 2018. 07. 11. 17:53
Elég szubos az adatlapom? :D
Törölt felhasználó
#296890 | 2018. 07. 11. 17:46
Bocsi, én sem szub férfi vagyok.
Nem sok nem anyagias domináns nőt ismerek itt, de akikkel szót váltottam, nos ők férfit keresnek, és nem alantas csicskát.
Sok igazság van abban, hogy pasik nagy része csak a vágyait akarja megélni, és ilyen az adatlapjuk is. Persze, nyikorognak, hogy jajj kevés a domináns nő, és azok sem állnak szóba velük. De basszus, egyik nem anyagias nő sem lábtörlőt keres, hanem férfit.
Törölt felhasználó
#296889 | 2018. 07. 11. 17:42
Én csak mint domináns nő szólalhatok meg: sajnos egyet kell, hogy értsek veled. Ezt már többször leírtam: a legtöbb sub pasi és szándékosan nem írok férfit, reménytelenül szolgalelkű és az élet minden területére ki akarja terjeszteni a femdomot. Nem tudnak mit kezdeni azzal, hogy egyenrangú félnek tekintem őket, hogy a hálószobán kívül nem kell, hogy magázzanak, úrnőnek szólítsanak, nem kell mindenben alávetniük magukat az akaratomnak és még ahhoz is engedélyt kérniük, hogy lélegzetet vegyenek.
Úgyhogy igen, én is várom a sub férfiak kommentjeit: tényleg ennyire nem érzitek magatokat embernek?
#296888 | 2018. 07. 11. 17:38
Nekem az volt még az érdekes, hogy míg folyton hallani szub női sirámokat, hogy micsoda levelekkel keresik meg őket, addig engem min. 90%-ban tök normálisak, tisztelettudóak (pedig egy szavam sem lehetne, ha drasztikusabbak) találnak meg. És a levelek jellemzően olyan területeket erintettek, ami meg az adatlapomból kimaradt. Feltételezem, más, "normalis" női adatlapnál fordítva lehet (amúgy az enyém pont azért olyan, amilyen, hogy ugorjuk ezeket a részeket, semmi kedvem milliószor leirni).
Szóval, nem gondolom, hogy az ilyen vagy olyan adatlap mögött alapvetően más embetek lennének, csak ezért vagy azért mást tartanak fontosnak elsőként tisztázni.

Szub férfiaknál még azt gondolom, az is szerepet játszik, hogy a társadalmi elvárás azért jellemzően a domináns magatartás a ffiak részéről. Jó az ettől való eltérést markánsan tisztázni.

A másik: nem vagyok domináns nő (ahogy te se), igy nem tudom megítélni, mi a vonzó számukra. De azt gondolom, ha a nyitódban emlitett magatartás nem sikeres, akkor változtat marketongjén az illető. Ha nem, így járt. Már, ha valóban partnerszerzés a célja, s nem mondjuk csak annyi, hogy a benne rejlő feszítő izéket jól beleereszti az éterbe, önnön vulgaritásától kielégülve...
#296886 | 2018. 07. 11. 17:27
Egyébként az erősen provokatív stílusomért kukoricára térdepelve szepegem csak a sarokból, hogy szub férfiak véleményének is örülnék itt... Mert hogy a kérdés helyes megfejtése tényleg érdekel ám...
#296885 | 2018. 07. 11. 17:20
nah, és kis kirohanásomnak köszönhetően megnézett egy fiatal sub fiú, akire szerintem most írnék is egy érdeklődést, ha domina lennék. Így csak megköszöntem a létezését.
#296883 | 2018. 07. 11. 17:16
Hát ja, kb.
Pilar Törölt felhasználó
#296882 | 2018. 07. 11. 17:15
Similis simili gaudet
#296880 | 2018. 07. 11. 17:13
..megfordítva is elgondolkoztató milyen személyiség az akinek egy kupac "szarra" van szüksége...
#296879 | 2018. 07. 11. 17:05
Oké, most a szokásosnál élsebben fogalmazok, érzem én is... És értem én, hogy a bdsmet nem csak "lelkesen" és méltósággal lehet csinálni... Hanem lelketlenül és arra is van kereslet. De néha már sok a lelketlenség.
#296878 | 2018. 07. 11. 17:03
Viszont ha maradok kereslet-kínálat vonalon. Dom hölgyeknél -akik nem profik-, szintén gyakran látom azt, hogy emberből vannak, akik dominánsok. És amennyire a nőket ismerem, egy kupac szar nem lesz elég vonzó ahhoz, hogy játszanak vele... Persze, az tök király, meg vicces, hogyha minden klappol, akkor lehet belőle talpnyaló szolgát csinálni... De komolyan.... Vannak olyan hölgyek, akik minél kupacabb szart keresnek direkte?
#296877 | 2018. 07. 11. 16:59
Tény, hogy az adatlapod nem az, amitől mind a nyolc ujjamban ellenállhatatlan bizsergés támad, hogy vakarjam meg a klaviatúrával, de nálam "a még rendben van" kategóriában van a tiéd. Kissé nekem tárgyilagos, mondhatnám tárgyiasított adatlap, de legalább nem az "alávaló kurva vagyok, aki arra se méltó, hogy miután megbaszták, lehugyozzák" kategória. :)
Ennek ellenére persze más, ahogy rád gondolok, és más, ahogy az adatlapodra. De igen, valahogy Pilarnal és nálad lehet a kulcs, hogy ki mit keres.
És persze, a magam kis eccarvas szívével mások az én preferenciáim. Igazából mázlistának érzem magam, hogy nem a sub pasik voltak a célcsoportom - és ezt kedves szub urak csak akkor vegyék magukra, ha ez külön élvezetet okoz önöknek...
#296873 | 2018. 07. 11. 16:52
Kommentbuddhaként: a sub nők többsége párkapcsolatot keres, ezért a normális adatlap, több hangsúlyt fektetnek arra, hogy úgy fogalmazzák meg az adatlapjukat, hogy az egy szintén "komoly" érdeklődő figyelmét ragadja meg.
A sub férfiak nagy része (szerintem) csak a vágyait akarja megélni,egy olyan nő mellett aki tényleg csak "használja" őket, talán minél megalázóbban tüntetik fel magukat, annál könnyebben elkelnek...
#296870 | 2018. 07. 11. 16:45
A blogodban felvetett kerdes magával vonzza a "Mire való az adatlap?", ill. "Ki, milyen kapcsolatot keres?" kerdeseket.
Feltetelezem, az en adatlapom nem a kedvedre való kategóriából való. Ugyanakkor azt is feltételezem, mint ember sok kedvedre való (és szerinted adatlapra kivánkozó) tulajdonsággal bírok. Csak én ezeket nem gondolnám megosztani egy adatlapon. Egyrészt, mert trivialitásnak veszem, másrészt, mert a másiknak (legalábbis első körben) nincs vele dolga.
Hatha szub férfiak is így vannak vele... :)
Törölt felhasználó
#296867 | 2018. 07. 11. 16:43
Vannak pozitívan érdekes és értékes szub férfi adatlapok, ahogyan normális szub férfiak is, megnyugtatlak. :)
Csak sajnos tény, hogy ritka.... De van! :)
Törölt felhasználó
#296856 | 2018. 07. 11. 16:26
ha majd ir valaki, én is jövök világosodni. mert sosem értettem. utóbbi fél évben egy érdekes és normális szub férfi adatlapot találtam. elküldöm Neked üziben