Felhívás- hibás BDSM-cikk a magyar online médiában

BDSM Blogok » Blog - VirginiaQT » Felhívás- hibás BDSM-cikk a magyar online médiában
2014. 10. 07. 14:54 | Megjelent: 1497x
Kulcsszavak: bdsm média visszavágó
Drága Pixie-lakók!

Tegnap éjjel nem tudtam aludni és az Indexet böngésztem a telefonomon. Az alábbi cikk került a szemem elé: „Szubmisszív kurva, akit meg kell büntetni”.
Az írás ezen a linken érhető el: http://velvet.hu/szex/2014/10/06/szubmissziv_kurva_akit_meg_kell_buntetni/

Ez egy 27 éves domináns férfivel készült Nerve-magazinbeli interjú fordítása, ami rettentő „szakmai” hibákat tartalmaz. A forrás egy angol ingyenes magazin.

Mivel azonban nálunk az Indexnek óriási az olvasottsága, kb személyes sértésnek érzem, mint (ha még nem is elég tapasztalt) BDSM-rajongó (-függő), hogy a cikkben ennyire tévesen mutatják be a BDSM (általam olyan csodálatosnak tartott, végtelen labirintusszerű) világát.
Elemi tévedés pl. benne az, hogy dominánsnak ír le egy nyilvánvalóan switch férfit és szubmisszívnek egy szintén switch nőt. De a BDSM világának ábrázolása olyan üres és felszínes, annyira nem a lényeget (erős kötődés, bizalom stb) emeli ki, hogy az borzasztó.

Van-e kedve egy nálam tapasztaltabb Pixie-lakónak egy frappáns választ írni a cikkre?
Annyit panaszkodunk a Szürke 50 árnyalatára, itt az alkalom, hogy megmondjuk a magunkét!
Ha van vállalkozó kedvű, a BDSM-ben nálam sokkal tapasztaltabb és bölcsebb jelentkező, örömmel segítek a válasz szerkesztésében, eljuttatásában, stb.

Csók/pofon, ki mit igényel!
VQT

Hozzászólások (75)


VirginiaQT Törölt felhasználó
#92824 | 2014. 10. 13. 22:16
Kb. min. 1 hiba/oldal az előfordulási gyakoriság. Bár ez nem tartozik a tartalomhoz, de a Kings of Leon az nem Oroszlánkirály, meg olyan nem volt a magyar nyelvben, hogy szentséges basszantyú (most meg már van) (sose gondoltam volna, hogy ezt a kifejezést így egyszer leírom áá) és hogy a kórházban a beteget lélegeztetőgép (respirátor) helyett ventillátor tartja életben...
#92820 | 2014. 10. 13. 21:50
Közben filmet nézek - Hitchcock Madarak c. csodálatos alkotását. És mivel filmet eredeti nyelven szeretek nézni, a Szürke 50 marad magyar nyelvű, nem keresem meg az angol verziót. :)
A fordítási hibákról én is hallottam...
#92818 | 2014. 10. 13. 21:48
Így van- pontosabban a hozzászólásaitokat. :)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92817 | 2014. 10. 13. 21:39
A könyvet itthon legtöbben magyarul olvassák. Először a számtalan fordítási hibát összegyűjtő netes írásokban találkoztam a könyvvel, a kritikák után olvastam is. Hááát... Kitartást! :-)
(Akkor még nem tudtam, hogy egyszer itt fogom találni magam az smpixie-n.)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92816 | 2014. 10. 13. 21:38
Blogot, mi mást?! :-)
#92815 | 2014. 10. 13. 21:27
Szerinted mit olvasok most? :)
Törölt felhasználó
#92812 | 2014. 10. 13. 21:15
Te vállaltad.
Csináld!
:-)
#92808 | 2014. 10. 13. 21:02
Vicces lesz. XD
#92807 | 2014. 10. 13. 21:01
Köszönöm, Tulip, de mivel jellemzően szépirodalmat olvasok, akár eredeti nyelvű, akár nem, kínszenvedés lesz. :)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92791 | 2014. 10. 13. 20:12
a végére képzett mazó leszel XD
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92789 | 2014. 10. 13. 20:11
Eredeti nyelven egy fokkal jobb, próbáld meg azt! ;)
#92732 | 2014. 10. 13. 17:35
Nem, csak az elsőt. Ha végig bírom olvasni. :)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92722 | 2014. 10. 13. 17:22
Hát nem lesz egyszerű az biztos, én nem állnék neki. De hát a célért mindent:)
Mind a hármat elolvasod?
Törölt felhasználó
#92716 | 2014. 10. 13. 17:18
hajrá:)
#92712 | 2014. 10. 13. 17:15
Egy kis ápdét: megkaptam az újságírótól egy sor kérdést, közte a Szürke 50-re vonatkozót is...most, h korrekt legyek, el kell olvassam...Minden kitartásom össze kell szedjem hozzá. Beleolvastam és borzalmas.
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92425 | 2014. 10. 09. 23:07
én is adtam magamnak érte piros pontot :DDDD
#92424 | 2014. 10. 09. 23:04
A barátom (akinek mellesleg semmi köze a BDSM-hez) beszámolója alapján, készséggel elhiszem, amit mondasz. :) Sőt, ezért a 200 oldalért minden elismerésem. :)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92423 | 2014. 10. 09. 22:57
200 oldalig jutottam az első kötetben. aztán feladtam. a könyvet meg vissza annak, aki kölcsönadta :)
#92421 | 2014. 10. 09. 22:49
Drága Tulip,
bevallom, én nem olvastam, irodalomkedvelő vagyok ugyanis, és egy barátom -akinek adok a véleményére- megvette a könyvet, s azt mondta, olvashatatlan. Állítólag Hernádi Judit a Heti hetesben (az van még? ott? nem vagyok képben tévéműsorügyileg) azt mondta, hogy visszavitte a könyvet a boltba, ahol vette és visszakérte a pénzt, hogy ez nem egy könyv. :D
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92419 | 2014. 10. 09. 22:45
Azért ehhez hozzászólnék! :D

A szürke 50 árnyalatának hatására 5 napig tartanám meztelenül szárazkenyéren és emberi vizeleten azt, aki a magyar fordítást kiengedte (a fordítóról ne is beszéljünk). Közben módszeresen verném naponta többször és a vérét sárral és egyéb természetes anyagokkal keverve felhasználnám egy festményemhez, amit elárvereznék és a befolyó összegből támogatnék egy, a nők jogaiért harcoló alapítványt.

Vállalom! ;) (közben azon agyalok, hogy a vér színe száradáskor változna, fakulna és a szikkatív, illetve tartósító lakk ezen tudna e segíteni, hogy élénk maradjon! :D)
#92403 | 2014. 10. 09. 19:34
Köszönöm, kedves Jógazda, ez igazán hízelgő. :D
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92402 | 2014. 10. 09. 19:05
Gratulálok. Újabb ok az elismerésre. :D
#92395 | 2014. 10. 09. 16:36
:D
Törölt felhasználó
#92394 | 2014. 10. 09. 16:33
Keresd meg a szerzőt, s neveld meg:)
#92391 | 2014. 10. 09. 11:47
Örülök, hogy ha kellett is hozzá némi kitartás és erőszak a részemről, de azért össze tudtam hozni pár embert ebből a közösségből. :)
Én nekik köszönöm elsősorban. :)
Törölt felhasználó
#92389 | 2014. 10. 09. 11:33
gratulálok:)
Szép összjáték volt...Ügyesek vagytok, a Velvet szerkesztőségében biztos van 1 ember aki nyitott:). És ezazt hiszem eredmény:)
#92387 | 2014. 10. 09. 11:22
Kedves Hozzászólók!

Az alábbi választ kaptam most a szerkesztőségtől:

"A levelében írtakról szívesen jelentetnénk meg egy cikket, arról, hogy mi is a BDSM lényege, hogy ki, miben érti az egészet félre, illetve azok, akiknek ez a szexualitásuk, hogyan érzik magukat a Szürke 50 árnyalatának hatásaitól. Nagyon örülnénk, ha erről részletesen is beszélne vagy írna.
Kérem, jelezzen vissza, ha van kedve erről tájékoztatni a kedves olvasókat."
#92381 | 2014. 10. 08. 23:48
Értem én Tulipán.:) De tudod, nekem ilyen kisbaba-lelkem van, hiszek abban, hogy a világ és az emberek benne taníthatók a jóra, hogy van még remény, hogy a dezinformáltság leküzdhető. :)
#92380 | 2014. 10. 08. 23:47
Köszi, Varnyu, kiegészítem ezzel. :)
Törölt felhasználó
#92379 | 2014. 10. 08. 23:44
Köszi, nem vettem észre.
Néha átmegyek Szőkenő Szarvasba... :-)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92377 | 2014. 10. 08. 23:42
Virgin ne érts félre: hajrá, ha van értelme tök jó amit csinálsz (csináltok), csak én vagyok szerintem már szkeptikusabb az átlagnál! :)
Törölt felhasználó
#92376 | 2014. 10. 08. 23:40
töröld ki az idézőjelet a link végéről ;)
Törölt felhasználó
#92375 | 2014. 10. 08. 23:39
Error 404. :(
Törölt felhasználó
#92374 | 2014. 10. 08. 23:37
"Egy switch nő véleménye:

Tisztelt Cikkíró!
Amennyiben valóban érdekli a BDSM, mint szexuális szokásrendszer, és nem csak félretájékoztató, hamis információkat akar közölni a Velveten, az olvasottsága növelésére, úgy szivesen ajánlom Önnek a Magyar Szexológiai Társaság weboldalán megjelent cikket, amit olyan ember írt, aki belülről ismeri ezt a világot és sok évtizede műveli a BDSM-et : "A BDSM világa belülről - Szubkultúra vagy betegség?" http://www.szexologia.hu/cikkek/cikk_a_bdsm.html"
#92373 | 2014. 10. 08. 23:21
Kedves (érdemben) hozzászólók,
egyetértésetek esetén az alábbi olvasói levelet/helyreigazítást küldöm el az Index/Velvet Szex rovatának. Az általatok írtakat kicsit szerkesztettem, hogy ne legyenek benne személyes információk, ismétlések, stb.

Kedves Cikkíró!
Olvasván a minapi”Szubmisszív kurva akit meg kell büntetni” című cikküket, az alábbi olvasói levél/helyreigazítást közzétételét kérem Öntől.
A ”Szubmisszív kurva akit meg kell büntetni” című cikküket (pontosabban cikk-átvételüket) olvasva elöntött a felháborodás és igazságérzetem nem hagy nyugodni, amíg ezt a levelet meg nem írom Önöknek. Mivel már a (sajnos indokolatlan népszerűségnek örvendő) Szürke 50 árnyalata című könyv is hamis fényben mutatta be ezt a szexuális kisebbséget, fontosnak tartom tisztázni, mit is jelent a BDSM valójában.
A BDSM a (szexuális) életem része lassan két éve, így pontosan tudom, hogy amit az Önök írása BDSM-nek állít be, az korántsem az. A BDSM nem erről szól, hogy két idegen mit csinál egymással az első este- a BDSM egy igen kifinomult szexuális játék, ami sokszor aktust nem is tartalmaz. Ráadásul tévesen használ szakkifejezéseket. ( Az a domináns férfi, aki a játék során hagyja magát irányítani, nem domináns, hanem switch férfi. Az a szubmisszív nő, aki átveszi az uralmat egy ponttól nem szubmisszív nő, nem is domina, hanem szintén switch beállítottságú.)
Mivel még nem tartom magam elég tapasztaltnak a BDSM-ben, megkérdeztem mást is a témában egy BDSM-közösségen belül. Hozzám hasonlóan vélekedtek a cikk tartalmára vonatkozóan, ám különbözően fogalmazták meg ezt, és más és más szemszögből. Hadd idézzem a véleményüket.
Egy domináns férfi véleménye:
„Gyakorló BDSM szexuális életet élőként cikküket olvasva a következők merültek fel bennem:
A valódi BDSM kapcsolat a bizalomra épül. Ezt nemhogy egy éjszaka, hanem sokszor hetek, hónapok alatt is nehéz kiépíteni. Aki könnyedén belemegy ilyen megalázó helyzetekbe, az igen ritka, nem jellemzője a BDSM-nek. A domináns férfi nem szokott viszonyt váltani, főleg nem egy este folyamán.
A partner megalázásához, tárgyiasításához az esetek legnagyobb részében annak beleegyezése szükséges, különben nem élvezi. Ezt kialakítani egy pár órás kapcsolat után valószerűtlen.”

Egy szubmisszív nő véleménye:
„Ez a cikk egy vicc. Mindig is fenntartással kezeltem a huszonéves, dominánsnak elkönyvelt férfiakat, bár megismertem olyanokat, akik bőven kiérdemlik a titulust, de nem ők vannak többségben.
Személy szerint sose tudtam azonosulni a szerepjátékokkal, nálam ez vagy jön ösztönből, vagy sehogy. Ez a pasas szerepet játszik, azt is szarul. Sosem fogom megérteni a pattogó, kiosztó, a másik felet ok nélkül is degradáló "dominánsokat". Ez számomra bizonygatás a másiknak, és saját magának. És tiszteletlenség.”
Egy switch nő véleménye:
„A cikkben leírtak teljesen megegyeznek a vanilla szex egyéjszakás kalandjaival. Épp annyi köze van ennek a történetnek a valódi BDSM-hez, mint egy disco összehányt mosdójában nyélbeütött numerának a szerelmeskedéshez.
A domináns férfi nem attól domináns, hogy bunkó. A szubmisszivitás nem abban nyilvánul meg, hogy a nőt kurvának kell nevezni, annak tekinteni, vagy akként kezelni. Ez csak egy fogás a megszámlálhatatlan étket elénk táró svédasztalról, ami valakinek a kedvence, valaki pedig sosem enné, a szagától is fintorog, és megint más csak bizonyos alkalmakkor, megfelelő kísérettel eszi. Ez teljességgel eldönthetetlen egyetlen találkozás után.
Másrészt nem árt különbséget tenni szubmisszív és mazochista között. Előbbi nem preferálja a fájdalmat. De különben is … hát nem agyrém, hogy valaki egyetlen találkozás, minden információ és beszélgetés nélkül meg akarjon ütni valakit? Talán tényleg azt gondolják a műfajt kívülről szemlélők, hogy itt mindenki minden további nélkül neki megy a másiknak, mint bolond tehén a fiának? Nem kérem, nem vagyunk ostobák.
Ahogyan nem akarunk akárkitől orgazmust kapni, úgy nem akarhatunk akárkitől fájdalmat kapni, még ha mazochistaként vágyunk is rá. Tudjuk, hogy a jót sokkal könnyebb elfogadni, mint a rosszat. Gondoljunk bele, hogy mennyi időre van szükség ahhoz, hogy mi, egyéjszakásoktól mentes emberek megbízzunk valakiben annyira, hogy orgazmusokat éljünk át vele. Most gondoljunk bele, vajon mennyire kell megbízni valakiben, hogy megengedjük, hogy a fájdalom okozásával tegye számunka teljesebbé az együttlétünk örömét. Na ugye, hogy nonszensz az az interjú?
Aztán ott van a megalázás kérdése. Szintén egyetlen fogás a már említett svédasztalról. A bizalom mellett még egyéb igények is felmerülnek ennek kapcsán.. például nem árt, ha a partnerek ismerik egymást igazán, hogy ez a kényes játék ne okozzon túl nagy kárt, vagy épp ellenkezőleg, a szubmisszív fél ne röhögje pofán a ficsúrt, aki azt kérdezi tőle, hogy „gondolod, hogy ez a helyes viselkedés?”.
Kikérem magamnak, hogy BDSM-nek titulálja valaki azt, amit az interjúalany elmesélt.”
#92355 | 2014. 10. 08. 20:22
Tulipán, nem akarok meggyőzni senkit. Egy félrevezető cikket szeretnék helyreigazítani. :) Pontosan azért, amit Jógazda ír: felvilágosítás céljából.
Törölt felhasználó
#92337 | 2014. 10. 08. 18:35
Nem feltétlenül a hülyét kell meggyőzni, hanem a tájékozatlant felvilágosítani.
Törölt felhasználó
#92312 | 2014. 10. 08. 12:40
Nyilván nem mondom, hogy úgy kell élnünk, mint a keresztényeknek Jézus halála után, de kell ez?

Már túléltünk az oldalon újságírót, minden szart, pont az ilyen fellángolások miatt (is) lett a BDSM divat és napi téma.

Kevesebb a drogos a drogprevenciós órák hatására? Leszoktatok dohányzók a cigiről a szétrohadt tüdőket ábrázoló cigisdoboz miatt? Mindenki elfogadja a melegeket, a másságot? Ez csak néhány példa arra, hogy nem kell feltétlenül megmondani mindig, hogy mi a jó út, szerintem mindenki járja ki a sajátját, vállalva akár azt is, hogy az út lehet rögös.

Minél jobban próbálsz egy hülyét meggyőzni, hogy az és ez nem jó, annál inkább fogod egy idő után magadat annak érezni! ;)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92295 | 2014. 10. 08. 07:08
Köszönöm...kíváncsian várom:)
Törölt felhasználó
#92291 | 2014. 10. 07. 23:48
Tedd ki ide!
#92290 | 2014. 10. 07. 23:46
Elküldöm neked.
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92289 | 2014. 10. 07. 23:42
Azt el olvasnám én is! :)
Törölt felhasználó
#92287 | 2014. 10. 07. 23:24
Ugyan ki tudna nemet mondani a TE felkérésednek? :P :)
#92285 | 2014. 10. 07. 23:21
Drága Jógazda barátom,
köszönöm a hozzászólásod. Tudtam, hogy Te pont ilyesféleképpen reagálsz majd. :)
:*
#92284 | 2014. 10. 07. 23:20
Mazboy, nem azt mondtam, h nem válaszolok. Azt mondtam, hogy nem leszek a Pixie kultúrforradalmára. Azzal a 2-3 emberrel, aki vállalta a véleményét, levélben egyeztetem a végső választ és beküldöm.
Törölt felhasználó
#92283 | 2014. 10. 07. 23:05
Kedves Velvet!
Gyakorló BDSM szexuális életet élőként cikküket olvasva a következők merültek fel bennem:
A valódi BDSM kapcsolat a bizalomra épül. Ezt nemhogy egy éjszaka, hanem sokszor hetek, hónapok alatt is nehéz kiépíteni. Aki könnyedén belemegy ilyen megalázó helyzetekbe, az igen ritka, nem jellemzője a BDSM-nek
A domináns férfi nem azonos a swich férfivel, ahogy a szubmisszív nő sem a swich nővel. A domináns férfi nem szokott viszonyt váltani, főleg nem egy este folyamán.
A partner megalázásához, tárgyiasításához az esetek legnagyobb részében annak beleegyezése szükséges, különben nem élvezi. Ezt kialakítani egy pár órás kapcsolat után valószerűtlen.
Kérem legközelebb ha ilyen cikket jelentetnek meg, kicsit jobban járják körül az adott témát, esetleg írjanak egy olyannak, aki ismeri a fentebb megírt helyeteket.
Köszönettel:
Jógazda
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92282 | 2014. 10. 07. 23:00
Tudod ha sokkal több ilyen ember lenne mint Te, aki ennyire szomjaza a tudásának átadását, aki kész idő energiát bele fektetni, hogy a tudatlanokat felemelje, és tudással ajandékozza meg...sokkal jobb lenne a világ.

Visszont szerintem ha ilyen történetén keresztül mutatnád be eme világot. Akkor arra lehet hogy jobban vevők lennének az emberek. Kicsit bulvárosan, de mégis tényszerűen a valóságnak megfelelően. Igy még nyerő is lehet.

Miért adod fel? Mert sokkan nem bológatnak? Szerintem nem kellene feladnod!
#92281 | 2014. 10. 07. 22:35
Köszönöm a megértést. :)
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92280 | 2014. 10. 07. 22:24
Kedves "szadista domina is" :D

Hmm én nem értetelek félre, csak sajnos én nem vagyok a szavak embere és nem tudok olyan szépen fogalmazni.

Csak azt akartam ki hozni h szerintem, az én szerény velemenyem szerint, teljesen felesleges időt és energiát beletened. Mert amit Te akarsz az nem bulvár, nem szeny. A tudás kevés embert szorakoztat. A bulvár oldalak lapok szórakoztatnak, hogy a hirdetési felületeket el tudják adni. Egy ilyen cikknek mint ez, mindegy mi a tartalma,lényeg h jó legyen címe hogy sokkan rákattinsanak. Szerintem ennyi.

Persze sokunkat zavar a cikk tartalma, az író hozzá nem értése. De hát ez van
#92279 | 2014. 10. 07. 22:16
Köszönöm, kedves vagy.
Régebben csináltam interjúkat szexológusokkal, lenne ilyen jelöltem. Amúgy csak sima olvasói levélként gondoltam a választ, h pl. Béla, 40 éves domináns férfi, x éve a BDSM rajongója, stb, stb.
De immáron lemondtam a szexkultúrharcos szerepről.
#92278 | 2014. 10. 07. 22:12
Mert azt sokan olvassák. :) /Az Index-Velvet Szex rovatát időnként olvasom, párhavonta, van néha érdekes hír ott. Ezt leszámítva bulvárban nem vagyok otthon, de tudom, h magas az olvasottsága./
Félek, többen, mint a Magyar Szexológiai Társaság oldalát. Bármilyen szomorú is ez.
Így a válaszunkat is többen olvasnák.

De mindegy, befejeztem a forradalmárságot. Lett légyen célom bármely jóindulatú, ezt kevesen ismerték fel.
Törölt felhasználó
#92277 | 2014. 10. 07. 22:01
dpm = dom
Törölt felhasználó
#92276 | 2014. 10. 07. 22:00
Elolvastam, borzalmas. A Szürke 50 árnyalata ehhez képest egy Bűn és bűnhődés. :-) Ez a cikk még meg sincs írva rendesen.
Az első gondolatom az volt, hogy vétek hozzászólni, annyira kritikán aluli. A második az, hogy vétek nem megírni, hogy ez nem így van, lévén sok kretén (is) olvassa a velvetet, legalább kapjanak valami minőségi ismeretanyagot.
A harmadik gondolatom meg az volt, hogy ha valamelyikünk, vagy akár többen írnánk egy cikket, reakcióként erre, akkor mit írnánk, hogy miért vagyunk mi okosabbak, mint Jake. Lévén BDSM-ből még (tudtommal) nem osztottak diplomát..:-)
Lehetne azt mondani, hogy valaki gyakorló domina (nem dpm, mert a nagy többség azt sem tudja elképzelni, hogy egy dom az micsoda is lehet, nagy valószínűséggel előbb gondolnának valami üveges tészta szószra, mint egy domina férfi megfelelőjére), vagy igen gyakorlott a BDSM-ben (ennek és a BDSM-nek az elmagyarázása is gondot okozna, azt hiszem), de pl. én egyik sem vagyok, így nem tudom, milyen "jogon" pofáznék bele a dologba.
A negyedik gondolatom meg az olyan cikkek voltak, ahol van egy "fő cikk", alatta meg különböző emberek (Andi adminisztrátor, Zoli mérnök) gondolatai, történetei vannak, és e mellett szokott lenni még valami szakértő, pl. egy szexológus összefoglalása is. Egy ilyet el tudok képzeli, itt mi lehetnénk Timi és András, és pl. Pixie lehetne a szakértő. :-)
Szóval értem a felháborodásod, és osztozom is benne, de ne haragudj, nem én fogom összefogni ezt az egészet. Ellenben ha vállalod a fő cikk megírását, és ráveszed Pixiet vagy egy szexológust, hogy legyen ő a szakértő, akkor szívesen leszek mondjuk Timike. :-)
Törölt felhasználó
#92275 | 2014. 10. 07. 21:59
Virginia: miért gondolod, hogy az "igazunkat" egy ilyen szaros bulvár szutyokban kellene magyarázni, mint a Velvet?

Nem elég volt, hogy máshol valaki cikke megjelent a BDSM-ről? A Magyar Szexológiai Társaság szerencsére nem egy bulvárvacak :)
- http://www.szexologia.hu/index.html
Törölt felhasználó
#92274 | 2014. 10. 07. 21:44
http://m.velvet.hu/szex/2014/09/13/eleteben_egyszer_minden_pasi_kiprobal_egy_dominat/
csak ha már a tèmánál tartunk
#92273 | 2014. 10. 07. 21:43
Mazboy,
tökéletesen félreértettél. Nem azért írtam erről, mert nem tudnék miről írni.
Tisztában vagyok a cikk primitívségével és bulvár tartalmával. Ahogy azt már leírtam, ez jó lehetőség lenne tisztázni a BDSM körüli félreértéseket, rossz és hibás megítélését.

Tudod, nem is olyan régen, pár száz évvel ezelőtt, amikor csak a nemesek gyerekei tanulhattak, a pórnépnek nem volt lehetősége semmire, tudás híján.
Lehetőség a tudásra (jelen esetben annak átadására). Így állok én ehhez, őszintén. A "pórnéphez" is. És ha én vagyok az amatőr "pórnép" oldalon egy témában, akkor is. Mindig örömmel és nyitottan meghallgatom a nálam tapasztaltabb és bölcsebb embert, szakértőt.

Maradok továbbra is egy tudásra éhes, és tudást átadni képes és szándékozó naiva. Aki emellett egy szadista domina is.
Törölt felhasználó
#92272 | 2014. 10. 07. 21:33
Hát érdekes cikk...szép történet ami szerintem biztos h kitalált. Kellemes 3-4 perces olvasmány. Mi akik benne vagyunk e világban kicsit furcsának talájuk. Mi ismerünk kategóriákat, beállítotságot...stb. A por nép:) meg nem, szerintem teljesen mindegy hogy
Te vagy egy olyan személy aki e világbeli, megprobálja elmagyarázni h miért hülyeség ez a cikk. Úgyse fogja senkit sem érdekelni.

Mint hogy ha vki. Neked magyarázna a proceszorok működésérő, pedig tudod h milyen jó mert tudsz ide blogot írni.

Szóval szerintem felesleges, mi jót mulatunk rajta, kielemezük..és ennyi.

A por nép meg...úgyse érti
Törölt felhasználó
#92268 | 2014. 10. 07. 20:55
NŐK :)
Törölt felhasználó
#92267 | 2014. 10. 07. 20:20
Igen-igen így gondoltam :)Lehet jobban jártál volna, ha az ismerősöknek írsz :)
#92266 | 2014. 10. 07. 20:19
Persze, szívem, ezért nem levelet írtam pár ismerősömnek, hanem kiírtam blogba. Hátha lesz vmi párbeszéd. :)
És akár egy cáfolat mellé több személy több típusú/tartalmú érvét is oda lehetne írni.
VirginiaQT Törölt felhasználó
#92265 | 2014. 10. 07. 20:14
Én szeretek írni, de azt hiszem ilyen gyökérségre olyan válasz kéne, ami több ember helyesebb véleményét tartalmazza, ki-ki a saját szemszögéből. Hisz nem egyféleképp lehet ezeket a dolgokat- csak a kis kretén elgondolása nem tartozik közéjük.
#92264 | 2014. 10. 07. 20:08
Kedves Ghoulina!
Arra gondoltam, hogy tételenként cáfolni kéne a sztori állításainak valódi BDSM-voltát és korrigálni, hogy ez hogy tud működni sokkal jobban, és mi is a lényege. :)

De ahogy látom, itt ezt mindenki leszarja. Rajtad kívül egy lánytól kaptam levelet a témában itt.
Naivan arra gondoltam, hogy többen építő jelleggel hozzászólnak és kialakul vmi konszenzus..
#92263 | 2014. 10. 07. 20:01
Tisztában vagyok vele. De olyan hangos mindig ez az oldal attól, hogy milyen előítéletek vannak, felhígult a közösség a könyv miatt.
Ez a cikk egy jó alkalom lenne mindezt tisztázni.
Mintegy felvilágosító jelleggel.
Bár tudom, hazánkban(sajnos) nem szokás szexről beszélgetni. Még itt sem- olyan sok a passzív olvasó, akik még lájkolni sem mernek, nemhogy hozzászólni bármihez.
Azt is megértem, ha nem mindenkibe szorult ehhez elegendő altruizmus és pont leszarja, hogy milyen hiedelmek övezik a szexuális magatartását.
Peace, love.
Törölt felhasználó
#92258 | 2014. 10. 07. 18:54
Ez a cikk egy vicc. Mindig is fenntartással kezeltem a huszonéves, dominánsnak elkönyvelt férfiakat, bár megismertem olyanokat, akik bőven kiérdemlik a titulust, de nem ők vannak többségben.
Személy szerint sose tudtam azonosulni a szerepjátékokkal, nálam ez vagy jön ösztönből, vagy sehogy. (épp ezért vacilláltam sokáig, hogy anyagiasként vállaljak-e ilyesmit, de megtanultam helyén kezelni azt is). Egyéni módon kezelem, de nem szerepként.
Ez a pasas szerepet játszik, azt is szarul. Pont tegnap beszélgettük barátnémmal, hogy sosem fogom megérteni a pattogó, kiosztó, a másik felet ok nélkül is degradáló "dominánsokat". Ez számomra bizonygatás a másiknak, és saját magának. És tiszteletlenség.
Milyen formában gondoltad a választ? Kiigazításként az előzőhöz, vagy saját szemszögű, ettől független cikként?
Törölt felhasználó
#92257 | 2014. 10. 07. 18:25
Nem egy két ilyen jellegű cikk volt már, és úgy gondolom lesz is.
Felesleges időt pocsékolni rá! Értem a felháborodottságodat és meg is értem mint ahogy sokan ezt teszik.A szerző valószínűleg nagyobb olvasottságra vágyott és így meg is kapta. Bárki józan ésszel hideg fejel végig gondolja a történetet ilyen a világon nincs! Nem kétlem az utcán való ismerkedést ott és akkor szimpátián múlik abból még alakulhat ki több is de hogy aznap nem lesz belőle szex pláne bdsm estére az már agyrém. Azt nem is kell hangsúlyozni teljesen másról szól a bdsm.
#92227 | 2014. 10. 07. 16:17
Köszi, Varnyu, vmi hasonló reakciót vártam tőled. :) :-*

Komolyra fordítva: egy válasz-cikkre gondoltam, amit simán meg is jelentethetnének akár a Szex rovatban, ami összeszedett, korrekt és helyrerakja a dolgokat.

De látom, nincs akarás, tetterő.
Törölt felhasználó
#92226 | 2014. 10. 07. 16:11
ezt a cikket perpillanat lehet megosztani és nyomtatni. de nem találtam semmi hozzászólási opciót. ha valaki találna, az irja oda: üzenem, hogy a cikk marhaság, a csaj egy hülye, mert ismeretlenül engedi fogdosni magát, de a pasi a legnagyobb marha, aki röptében belement, hogy még azon az ékszakán megforduljon a helyzet, és már nyalta ia csajt, aki az arcán üldögélt :)
Törölt felhasználó
#92224 | 2014. 10. 07. 15:55
Ahogyan írtad :)
Ha valami megüti a füled,vagy bántó a szemnek,az bár mások vagyok így más lehet a vélemény is,ettől színes az embetr :) De oka volt!!
Igazságérzet,nem vakság
A vak én vagyok,lassan szó szerint :D
Törölt felhasználó
#92223 | 2014. 10. 07. 15:52
A bulvár mindig baromság,de elgondolkodtató olykor..
Itt is sok baromságot látok,magam írásaival kezdeném.. :D
De minden írás mögött áll valaki..
Engem nem is az írás érdeksel sokszor...a miértje..
Az már izgalom :)
#92222 | 2014. 10. 07. 15:50
Passer, nyilván az. De sokan olvassák az Indexet, és a Szex rovatot is.
És ebből is látszik, hogy milyen mértékű a tájékozatlanság, amit a Szürke 50 árnyalata még tovább rontott.
Lehet, csak nekem túl fejlett az igazságérzetem. Születési rendellenesség. :P
#92221 | 2014. 10. 07. 15:47
http://velvet.hu/szex/2014/10/06/szubmissziv_kurva_akit_meg_kell_buntetni/

Szerintem kár rá szót vesztegetni, az egész egy bulvár baromság ...
#92220 | 2014. 10. 07. 15:47
index.hu, majd az oldal legalján a Velvet rovat, majd a rovatcím mellett a Szex rovatszóra kattintva a 2. cikk lesz. :)
Nem tudom, miért nem működik a link...Lehet, a 18+ megerősítés miatt?
Törölt felhasználó
#92219 | 2014. 10. 07. 15:43
Igaz... :)
Lehet egy szub tárgy,de k.élet,hogy még odaadóbban szolgálja azt,aki nem egy szukakutyaként tekint rá,hanem NŐKÉNT,csupa nagy betűkkel.
Pokolba :(
Keresem ezt a cikket,sajnos csak az oldal..eddig...de nem adom fel :)
#92218 | 2014. 10. 07. 15:38
Hm, nem tudom, miért nem működik a link, félórája még működött. :(
Index- Velvet- Szex- innen el lehet érni.

Értem, amit mondasz, de aki nem ebben él, az nem érti az álláspontod. Ezt kéne tisztázni egy válaszban. :)
Törölt felhasználó
#92217 | 2014. 10. 07. 15:33
Próbáltam megnyitni,de csupán az oldal jött be :(
Valójában nem is baj,gyűlölöm ha egy szubmisszív Nőt azonnal ribancoznak,kurváznak.
Biztosan velem van a hiba,de aki aki a másik gyönyöre kedvéért megalázza önmagát,az inkább egy csoda,Istennő!!Amennyiben pasi,minden tiszteletet szintén megérdemel...
A "kurvázás" olyan...gyűlöletteli....
Pedig......pedig.....






 
aaaaaaaaaaaa