korszakok és a női értelem

BDSM Blogok » Blog - SygmaBet » korszakok és a női értelem
2022. 10. 18. 22:40 | Megjelent: 740x
Nagyon gyakran felmerült már a kérdés miért keresnek az idősebb urak fiatal hölgyeket, a férfiak részéről a blogokban, több válasz is született, mert nyitottak, szépek, fiatalok... de a leglényegesebb választ eddig még nem hangzott el mert megtehetik! Igen a fiatal lányok simán bevállalják társas kapcsolatban az akár 20-30 évvel idősebb korosztályt, miközben a nők még akkor is inkább felfelé keresnek amikor lefelé is nyílhatnának.
Belülről érzem, nagyon nehezen veszem rá magam egy beszélgetésre egy bizonyos kor alatt, miközben tudod, hogy talán még könnyebb dolgom is lenne mint a tapasztalt vén rókákkal, mégis így ötven felett is tartom magam az elveimhez, ha nem is tudatosan, ösztönösen biztosan.
Pedig megvan a harmincasok előnye, csak erről magamat a legnehezebb meggyőzni.

Hozzászólások (36)


#436348 | 2022. 10. 20. 16:51
Az 50-esekkel vegyes tapasztalataim vannak. Voltak akik szóba sem állnak velem, eleve kiírják, hogy 40-ig, vagy 35-ig keresnek, mások pedig, akik láttak, túltolták a "lelkesedést", ami elvett a dominanciájukból (ha volt egyáltalán). Én így éreztem.
#436320 | 2022. 10. 20. 11:23
De léteznek!!! Én már beleesek az 50+ -ba és az a tapasztalat, hogy a korosztályom hölgy tagjai a fiatalabbakat keresik. Igaz a régiómból nem igazán sok regisztráló hölgy van. Van idősebb lányom (nem az oldalról) mint Én és nem csalódtam benne ill. egymásba. Én személy szerint imádom a 40-50 és + -t!!
#436319 | 2022. 10. 20. 10:58
Ok szinte nem is léteznek, ha igen nem ismerkednek vagy viszik a huszasokat.
#436318 | 2022. 10. 20. 10:29
Kivancsisagbol kerdezem, es mi a helyzet az otvenesekkel?
#436263 | 2022. 10. 19. 16:22
Én sorra azt tapasztalom, hogy a 40-eseket hidegen hagyom, 30-asokat meg nem győzöm visszautasítani...
#436257 | 2022. 10. 19. 15:19
Amikor a noknek lesz 8 evvel kesobb a nyugdijkorhataruk, mint a ferfiakenak?!
Törölt felhasználó
#436245 | 2022. 10. 19. 15:07
Amire kíváncsi vagyok:
mikor igazodik hozzá a szokás az élet új valóságához? (Mert jeleit tapasztalom)
Vagyis, mikor jelenik meg a párválasztási szokásokban jellemzőbben, hogy a nő, 50 felé, fiatalabbat keres, és a féfiak is partnerek ebben?
Mert ma, amikor nem kell a fizikai erő a túléléshez, számolni kellene azzal, hogy a nő él tovább, a nő marad egészségesebb az élet végén. (Cirka 8 év, ha jól emlékszem)
Tehát aki a biztos támasszal számol, az így keres.
(És uraim, nézzék el nekem, de az ötvenes férfiak közt több a lapukkant, mint az ötvenes nők között. Ez az oldal talán az üdítő kivétel....:)
#436213 | 2022. 10. 19. 14:24
Akkor maradjunk a témánál és szűkítsük le a Te vonatkozásodra.
Véleményem szerint ami megint csak feltételezés ée nem csak a BDSM.re vonatkozik, de rád nagy valószínűséggel.
Röviden: Mert ezt nevelték beléd, ezt láttad és ezt követelte meg az akkori társadalmi elvárás amikor még fiatal lány voltál.
Ezt lehetne még tovább boncolgatni, hogy akkor mi és hogy volt de ahhoz egy külön blog-ot kellene nyitni.
#436211 | 2022. 10. 19. 14:12
Igen, eléggé elment a beszélgetés más irányba.

Szerintem a te kérdésedre az egyetlen válasz az, hogy túlzottan beférkőznek a magánéletbe a társadalmi elvárások.
#436210 | 2022. 10. 19. 14:04
Persze, vannak emberek akiket a sors egymásnak teremtett, kortól függetlenül. Viszont tagadhatatlanul ez a ritkább, akkor is ha átéltem, sőt látom a környezetemben mekkora érték meg a fiatalok között is egy tapasztalt Dom. A beszélgetés elment egy olyan irányba ami nem feltétlenül a blog témája. Nem az a kérdés hogy a férfiak miért, hanem a hölgyek miért nem mernek nyitni, közöttük magamat is értve.
#436208 | 2022. 10. 19. 13:59
Én nem azt gondolom, az az egészséges, ha a kor önmagában kevésbé faktor, mint általában gondolnak rá.

Elég nehéz így is megfelelő kapcsolatot találni, ha ezt nem kerül bele a kosárba.

Persze lehet nagyon optimistának lennik, és jó is látni, akinek valóban összejön, és boldogan hosszú évtizedeket töltsenek együtt, de ez ritka a valóságban.

Megvédeném a fiatalokat, biztos van aki trófeaként tart fiatal párt, de sok olyan fiatalt ismerek, akik minden téren, észben, érzékenységben, és igen tapasztalatban is felülmúlják a korosztályuknál lényegesen idősebbeket. Mert valljuk be nem feltétlen jár együtt a korral az érés, a tapasztalat, a nagy többség csak idősebb lesz.

Szóval szerintem a legjobb ok arra, hogy együtt legyen két ember az, ha úgy érzik, hogy jobb együtt, mint nem, és szerintem ebben az átlagos vélekedéshez képest jóval kisebb szerepet tölt be a kor.
#436206 | 2022. 10. 19. 13:15
Igazából most a tisztán bdsmen túlmutató kapcsolatokról beszéltem. Egy domina azt tesz amit akar, akar 3-4 fiú is csokolgatjatja a lába nyomát. Élőben még nem láttam ilyet, bármennyire is megnézném:)
#436205 | 2022. 10. 19. 13:09
Sok esetben az érett pasi mellett a fiatal lány is kapuzárási pánik,és sok esetben ez a kapcsolat nem érzelmeken,hanem anyagiakon alapul,persze tudom,végül is nem a bankkártyáját szopja,jogos. :)
Törölt felhasználó
#436204 | 2022. 10. 19. 13:07
Férfiaknál is lètezik kapuzárási pánik. Szerintem amit írsz, az a társadalmi konvenciókkal megegyező álláspont. Azonban ha csak az lenne jó, amire a tarsadalom ranyomja hivatali pecsetjet, úgy a BDSM is mehetne a kukába.

Legalábbis itthon
#436203 | 2022. 10. 19. 13:01
Ez ellentmond azzal amit gondolok, bocsánat de egy idősebb hölgy megjelenik egy ficsurral az számomra inkább kapuzárási pániknak tünik, miközben egy férfi mellett egy fiatal leány tényleg szobadísz. ( Elnézést a kemény jelzőkert, ha valakit bánt) 17 évvel volt idősebb a férjem, 33 évet éltünk együtt, akkor sem voltam más az elején.
SygmaBet Törölt felhasználó
#436202 | 2022. 10. 19. 12:52
Szerintem igen.
#436201 | 2022. 10. 19. 12:45
Akkor azt mondod hogy a nőknél is presztízs a fiatal barát?
Törölt felhasználó
#436200 | 2022. 10. 19. 12:42
A férfiaknál van ugye az egyszerű ösztönös magyarázat, hogy mièrt keresnek lefelé.

Szerintem viszont mindkét nemnél ott van/lehet a szépségre ès/vagy a presztizsre való igény.

Egy szèp fiatal/fiatalos partner pedig elismerést válthat ki másokból.

Röviden ennyi:)
#436198 | 2022. 10. 19. 10:49
Szerintem is erre már nagyobb az esély egy bizonyos kor felett.
#436197 | 2022. 10. 19. 10:48
Ebben meg szerintem van szép adag igazság:
"Amit en latok, hogy elengedik az emberek ami kozel van es akar szep is lehet. A masik serpenyoben pedig elsosorban a felelem van."
Az a helyzet,hogy mondhat bárki,bármit,mindenben van valami,de attól egyetlen egy ember sem fogja a nézeteit megmásítani,max elolvasva,hümmögve veszi tudomásul,hogy van benne valami,majd marad minden a régiben.
Persze egyikünk sem azért van,hogy megváltsuk a világot,max írogatunk picinykét. :)
#436196 | 2022. 10. 19. 10:45
Talán már ő is meg szeretne állapodni. Persze semmire sincs garancia, így nem tudhatom ezt sem előre, de az esélyt nagyobbnak látom rá.
#436195 | 2022. 10. 19. 10:42
Lehet, hogy neked van igazad, de en nem latom, hogy jellemzobb lenne. Az akar 2x gyorsabban noHET tole a hajunk jellegu reklamokban pedig meg annyira se.

Amit en latok, hogy elengedik az emberek ami kozel van es akar szep is lehet. A masik serpenyoben pedig elsosorban a felelem van. Orulok, ha nincs igazam :)
#436194 | 2022. 10. 19. 10:39
Nem feltétlenül az életre szóló kapcsolat kialakítása a cél ebben a műfajban, bár már volt precedens tartós kapcsolatra ezen az oldalon is.
A közös élvezet és vágyak beteljesítése kell hogy legyen a cél, és ez megint csak nem függ kórtól v. a kórkülönbségtől.

Viszont időt és energiát kell fektetni egy jó, tartalmas, élvezetes kapcsolat kialakítására!
Igen! Van hogy ez látszólag nem éri meg de ha nem kezded el akkor soha nem fog kiderülni!

Az érett Nő már tudja mit szeretne, mit vár el a partnertől és fenntartással van a fiatalabbakkal szemben hogy ezt talán nem kaphatja meg. Persze ez nem általános és vannak odaadó közép ill. fiatalabb korú kereső urak is akik ezt szem előtt tudják tartani.
#436192 | 2022. 10. 19. 10:37
Ha elolvasod az utolsó mondatom,benne van a válasz a kérdésedre,pontosabban az a válasz,ami szerintem jellemző,de ez persze korántsem biztos..
"Szoktam volt mondani,hogy az idő múlásával más és más szempontok kerülnek előtérbe,és nem biztos,hogy egy ember,aki 30 vagy 40 évesen éli az életet,50+ évesen nem inkább a biztonságra a kikötőbe érkezésre és a vad szenvedélyek helyett a harmóniára törekszik,látván,hogy az idő sajnos ellene,ellenünk dolgozik."
#436191 | 2022. 10. 19. 10:35
Ugyanazt kerdeznem, mint Delilatol, ha azonos koru, biztosabb, hogy hosszabb vagy harmonikusabb lesz az a kapcsolat?
#436190 | 2022. 10. 19. 10:33
Hát ennyi,erről szól a dolog,jó sokszor hallottam ezt annó,meg is jegyeztem egy életre.
#436189 | 2022. 10. 19. 10:31
Es egy masik 50+ os eseten mennyivel erzed biztosabbnak, hogy veled lesz x ido mulva?
#436188 | 2022. 10. 19. 10:31
Most már csak maradjanak meg szépen az öregebb korosztálynál,végre belenőttem ebbe a korba,nehogy már megint szopjak! 😂😂😂😂😂😂

Az a baj szerintem,hogy ez a lehet dolog,csak úgy lóg a levegőben,persze van létjogosultsága,de nem jellemző.
Természetesen lehet ezt koloncnak érezni és van is benne igazság,de a Hölgyek azért más fejjel gondolkodnak tapasztalataim szerint.
Szoktam volt mondani,hogy az idő múlásával más és más szempontok kerülnek előtérbe,és nem biztos,hogy egy ember,aki 30 vagy 40 évesen éli az életet,50+ évesen nem inkább a biztonságra a kikötőbe érkezésre és a vad szenvedélyek helyett a harmóniára törekszik,látván,hogy az idő sajnos ellene,ellenünk dolgozik.
#436186 | 2022. 10. 19. 10:24
Én, szintén 50 felett, is így vagyok ezzel. Egy fiatalabbat egy idő után elsodor mellőlem az élet, valószínűleg ő is családot akar majd alapítani, esetleg más városba, országba költözni a jobb munka, élet reményében és én, még öregebben, kezdhetem újra a keresést. Nem említve az emocionális vetületét a dolognak, kizárólag csak a fizikai síkon maradva, kérdezem meg ilyenkor magam, hogy kell ez nekem? A válasz mindig nem. Mert hiába kívánatos egy fiatal test, jóképű arc, ha nem tudom, mikor lesz vége, hiszen nem köthetem őt magamhoz, én pedig már túl vagyok a családalapítás, gyerekszülés korán.
#436185 | 2022. 10. 19. 10:03
Olyan jol volt megfogalmazva. Egyfelol milyen hosszuak a kapcsolatok. Nekem az az idopocsekolas, ha mondjuk szuper eveket es elmenyeket kihagyok, mert majd mi lesz 10 ev mulva. Pont ezt ertem kolonc alatt. Kozben lehet lesz szamos kevesbe jo kapcsolata, korban azonos emberekkel, ahol ugyanugy nem eli tul a kapcsolat az ido probajat.
En ugy latom nincs itt koze a nemekhez. Nok is egyre jobban nyitnak, sot keresik a fiatalabb generaciokat.
#436184 | 2022. 10. 19. 09:54
Szerintem a Hölgyek fejében sokszor előfordul a lehetőség,hogy egy kapcsolat komolyra fordulhat,főleg érettebb korban,és a nagyobb korkülönbség a javukra,egyszer a kapcsolat végét jelenthetik,ezért inkább bele sem vágnak,mert ilyen szemszögből ez netto időpocsékolás,még akkor is,ha közben élvezetes tevékenység is egyben.
Természetesen ez nem szent írás,de én anno sokszor belefutottam ebbe a magyarázatba.
#436183 | 2022. 10. 19. 09:45
Szerintem ezek olyan koloncok, amiket alapvetoen magunk teszunk a sajat nyakunkba. Persze, ha mondjuk kozos csalad alapitas a cel, akkor lehetnek ellenervek bizonyos foku elteres felett, de a legtobb esetben felesleges beklyo.
Szerintem mar az sem feltetlen igaz, hogy a fiatalabb a tapasztalatlanabb, es minden korcsoportnak megvan a maga vonzereje.
#436182 | 2022. 10. 19. 09:15
Talán annak reményében vállalják be és keresik az idősebb partnert ,mert többet szeretne kapni mint amit a korosztálya tud v. akar nyújtani neki.
Az érett Nők nagy többsége meg úgy van ezzel, amit már olvastam is tőlük : "Jobb tanulni mint tanítani".
#436181 | 2022. 10. 19. 08:22
Egyébként erről eszembe jut,megboldogult fiatalságom,amikor a nekem tetsző negyvenes Hölgyek,gyereknek néztek,a korban hozzám illő Hölgyeket meg én néztem gyereknek,az élet nem fenékig tejfel. 😂😂😂😂
#436180 | 2022. 10. 19. 08:00
Ennek fejben kell eldőlnie,mert más akadálya szerintem nincs.
Törölt felhasználó
#436179 | 2022. 10. 19. 07:37
Pedig szokták volt mondani: "A szerelem kortalan" - ez így van... 😉






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató