Miért nem akarnak elköteleződni a lányok. (Egy blog alapján)

BDSM Blogok » Blog - Subra2 » Miért nem akarnak elköteleződni a lányok. (Egy blog alapján)
2023. 05. 21. 11:55 | Megjelent: 444x
Na ez egy olyan széleskörű és durva, kegyetlen válaszokat tartalmazó kérdéskör aminek a kibontásához napok, hetek, hónapok és akár évek is szükségesek.
Ezért csak nagy vonalakban írom le.
Egy korábbi pecázás közbeni vélemény nagy kihagyásokkal megírt blogváltozata már komoly visszhangokat generált ez ügyben az óvatos és kíméletes megfogalmazás ellenére is.
Erről most szó sem lesz.
A dolog ugyanis kevés utánnajárással is kideríthető.
Már a harmadik olyan generáció lépett a hölgyek sorában a bevetési kategóriába ahol szabad a válás, szabad a kritika (Bolond asszony önkezével rombolja le házát /Salamon/)és ha valami nem tetszik akkor tönkre lehet tenni akár anyagilag is a férfit aki az életét rá építette a nővel való közös együttélésre.
Az egyik olyan sztereotip megközelítés az egészben amit gyakran hallani a metrón, csendes kapaszkodás közben: Az együttéléshez minek a papír.
Ha ettől nem gyanús egy hölgy hozzá állása a "párjához" akkor ugyan micsoda lehetne az?
Az elköteleződéstől való elzárkózás elsősorban egy jelen korunkra jellemző de a múltszázad végén felbukkanó társadalmi jelenség kiterjedése. Amikor divatba jött az összebútorozás csak úgy eskü, papír meg közös kockázat vállalás és megegyezés, tanúk nélkül. A vadházasság csupán 10% alatti sikert tudott felmutatni. Ez azt jelenti hogy az évente élettársi viszont kezdeményező párokból 100 összebútorozásból csak 9 maradt meg. Akárhogy is nézzük, ez azért egy igen alacsony erkölcsi színvonalat jelent. Hol a bibi?
Egy másik sztereotípiában amit helytelenül magáévá kellene tennie mindenkinek: Ha nem jó akkor lehet keresni másikat.
Márpedig az elkötelezettség mentes együttélést is a házassághoz hasonlóan sok olyan időszak jellemzi ahol vagy a nőnek vagy a férfinak vagy mindketejüknek kényelmetlen. Akik fenntartják, hogy ha nem jó akkor meg lehet szuakítani a dolgot azok azok a hölgyek akikkel nem szabad kezdeményezni. Persze ezt ők fen nem tudják érni ésszel hogy őhozzájuk ugyan legyen hű a pasi de ha neki nem jó akkor had keressen másikat miért aggályos hűség, jóság, megbízhatóság, kitartás, szeretet, szerelem, küzdelem és a bajokban való számíthatóság területén de fordítva azért megkövetelik a másiktól. Akik ezt látják a női szervezetek programjaiban, akiknek ezt már anyukájuk és nagymamájuk is ezzel az ostobasággal bölcselkedik azoknak az életéből, szívéből ezt a szeméthalmot nehéz ellapátolni, hogy értékek kerülhessenek a helyükre. Ezért is olyan a világ a földnek ezen a részén amilyen.
Nem is fpgják hagyni, hogy a kincsekként kezelt értéktelen álbölcsességek csak úgy kihordásra kerüljenek egy jöttment "nagyszerelem" által. A dolog persze nem itt áll meg, ezt férfiak is szenvedik, gyerekek is és ha még egy generáció felnő ebbe és rajtuk marad a jelenlegi szivárványt utánzó sokgenderes nyomás akkor mégcudarabbvilág jön az unokáink számára ahol talán már az emberként való létezés is értéktelenségnek lesz mondva.

Had tegyen hozzá, hogy a nagy egyenlőségesdi is megfosztotta a lányokat a férfiaktól. Ezért ha nem ők vezetnek akkor elnyomva látják magukat ha meg nincsenek vezetve annyira nem érzik magukat biztonságban hogy szét tapossák a saját családjukat, férjüket is lelkileg és menekülnek a valóságból egy egy belső válság következtében amit nem a férjüknek vagy a gyerekeiknek vagy a munkahelyüknek köszönhetnek hanem életviteldivatoknak való megfelelés miatt engedtek saját magukba és ezzel romokat hagynak minden egyes kapcsolatukban maguk után.
Mert azt ne feltételezze senki, hogy amit az egyik embernél elrontottak azt a másiknál nem fogják ugyanúgy elrontani.
És persze mindíg más lesz a hibás.
És mostanra már ott tartunk, hogy ha nem a nő vezeti a családot akkor a nő csak elnyomott és rabszolga és fel kell szabadítani. Bizony ez is egy komoly társadalmi nyomás ami a nőket férfi ellenessé teszi. Akár reklámokat néz az ember ma már, akár filmeket mindenhol a férfi vagy pipogya, teszetosza nevetséges figura vagy egy mindenhez hülye elnyomó.
Nálam már rég nincs kábel Tévé előfizetés. A csak netes olcsó csomagokban is pont eléggé szemetelik tele ilyen dolgokkal a letölthető tartalmakat. nem kell még hozzá reklám is.Miért fizessek olyasmiért egy tévétársaságnak, hogy megnézhessem egy Gilette reklámban gogy én férfiként mekkora csürhe és kezelhetetlen evolúciós csődtömeg vagyok?
Nem vagyok az.

Hozzászólások (18)


#445999 | 2023. 05. 21. 23:28
Biztos vannak Akik el akarnak kotelezodni. Meg biztos olyanok is vannak Akik nem.🤷🤷🤷🤷 Szabad vilagaban elunk hala az istennek. El donti mindenki maga ,hogy mihez kezd.😊😊😊😊😊 Amugy se tudnam honnan szerezzek egy kecsket ,azert hogy legyen itthon valaki aki mindig rendez rakna szerszamaim.kozt ugy hogy sose talalom semmit.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Szerintem az egesz csak egy tanc ne vedd tul komolyan. Nevess tobbet.😊😊😊😊 Az ido akkor is el tellik ha nem igy teszel.
#445986 | 2023. 05. 21. 20:32
Nézd én nagyon sajnállak téged, bár nem ismerlek. De ha nem dühből de egy tapasztalatból olyan társadalmi családi mintát írtál le, ami baromság. Ezt itt nem tudtam jelzőként használni. Van, akire igaz lehet ez a gondolatsor, de általánosítást gyártani erre... tényleg sajnállak. Nézd, szerintem gondold át. Azt is, hogy aki nem akar elköteleződni, de jóban van a tartós házásságban élő anyukájával a büdös életbe nem fog veled szóba állni... akkor se, amikor már megoldotta a problémáját és elköteleződésre kész...
#445971 | 2023. 05. 21. 16:19
Neked nagyon a lelkedbe tiportak, nemde? :(
Subra2 Törölt felhasználó
#445970 | 2023. 05. 21. 16:04
" az úgy tűnt mèg nem tènylegessèg"
Valóban nem.

"kàr a màsikban keresni a hibàt"
Nem kerestem senkiben hibàt. Viszont egy mèteres blog utàn, ami a nőket hibàztatja egy többgeneràciós hulladèkèrt, ez elèggè furcsàn hangzik.

"Tàrsadalmi jelensègről ès sztereotípiàkról van szó. Abból mit is akarsz kivàlogatni?"
Èn semmit. Te vàlogattad ki a nőket.
RisleyAddix Törölt felhasználó
#445968 | 2023. 05. 21. 15:52
Csókoktatom. :)
RisleyAddix Törölt felhasználó
#445967 | 2023. 05. 21. 15:52
Ez igaz. Nem is a reakciókra reagàltam.
#445966 | 2023. 05. 21. 15:47
Banders.
Ha "úgy tűnt" az még nem a ténylegesség.
És kár másikban keresni a hibát amíg a saját háza táján nem söpröget az ember.
És itt társadalmi jelenségről és sztereotípiákról van szó. Abból mit is akarsz kiválogatni?
Amikor az ország első asszonya válik, pedig a férje nem kocsmázásban, lokálozásbanban, részegességben esti családverésekben bűnös és nem kurvázásban akkor te nem fogsz nem általánosítással pert nyerni ebben a témában.
Amilyen a mosdó olyan a törölköző.
Ha anyu erkölcsös volt és következetes a nevelésben úgy valószínű, hogy a lánya is ezen értékeket birtokolni és alkalmazni fogja.Ha anyu erkölcsös volt de nem következetes és nem vitt ezt bele a gyerek nevelésbe, úgy a lányai nem fogják tovább vinni azt amit tőle láttak, kb csak 40%-ban. És egy negyven százalékos erkölcsösség, beláthatóan nem fog működőképes párkapcsolatot jól működtetni.
Követelhetik maguknak a "szabadságot" a lányok a partnerváltásra az ugyanolyan kurválkodás messziről nézve mint kinn állni a téren vagy fenn lenni a rosszlányokon.
#445965 | 2023. 05. 21. 15:47
Kiegészítés: egy angliai, angol Domina ismerősöm mondta ezt :).
#445964 | 2023. 05. 21. 15:43
Ez így van. Én nem is mondom hogy minden nő, vagy minden férfi rossz lenne. Azt viszont mondom, hogyha egy férfi ilyen témában elmondja a véleményét arra sokkal több érzékenyebb reakció érkezik, mintha egy nő mondaná el.

Ennek okait én az emberi evolúcióban, illetve a patriarchális társadalmi berendezkedésben látom, aminek egyik alappillére, hogy a nő gyenge, a férfi erős. A nő panaszkodhat, a férfi pedig mindig álljon helyt, és legyen erős/mutassa magát annak.

A társadalmi berendezkedés a felszínen lehet, hogy változik, de a többezer éves beidegeződések nem oldódnak fel 1-2 év alatt.

Ha jól látom te Angliában élsz. Egy kedves angliai Domina ismerősöm azt mondta arrafelé nagyon sok a Domináns nő, aminek szerinte főként társadalmi-történelmi okai vannak.

Ahogy Fábry Sanyi bá' mondaná: "Nálunk szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban.." Magyarországon szerintem sok minden eltérően alakul/fejlődik, mint Nyugat-Európában.
RisleyAddix Törölt felhasználó
#445963 | 2023. 05. 21. 15:33
Igen. De attól mèg nem lesz rohadèk az összes.
Subra2 Törölt felhasználó
#445962 | 2023. 05. 21. 15:30
Nekem úgy tűnt.
#445961 | 2023. 05. 21. 15:29
Teljesen igazad van, de hadd éljek egy állatos példával, mint állatbarát :).

Ha Jóskát egy vaddisznó anya kergette meg, Jóska feltehetőleg nem a kutyákkal történő rossz tapasztalatairól fog beszámolni, hanem a vaddisznóktól fog tartani.

Ha Julit egy medve kergeti meg, Juli nem a kutyáktól és nem is a vaddisznóktól fog tartani, de még az állatkertben is kerülni fogja a medvék kifutóját.

Ettől még a vaddisznó, a medve, és a kutyák is lehetnek veszélyesek az emberre. Szerencsére nekem még csak utóbbival kellett szembenéznem.
#445959 | 2023. 05. 21. 15:21
Bandersnatch


Éééééés ismééééét!

Ki mondta, hogy dühös vagyok vagy ez a bejegyzés dühből íródott?
Törölt felhasználó
#445956 | 2023. 05. 21. 15:09
Amiről írsz, az egy jelensèg. Lètező dolog. Ès meg is èrtem a dühödet. De nem sarkítanàm ki a nőkre. Ugyanúgy jellemző a fèrfiakara is. A jellemtelensèg mindkèt nem hitvàny egyedeinek a sajàtja.
#445955 | 2023. 05. 21. 14:50
Malibu.
Mentális egészség?
Aha....
#445954 | 2023. 05. 21. 14:46
Mentális egészség? ITT?😂
Vicc kategória...
Na jöhet a tiltás.. Aztán dölj hátra büszkén....
#445953 | 2023. 05. 21. 14:39
Nekem is jöhet akkor a tiltás, mert ha egy férfit átvernek, kihasználnak, ghostingolnak, akkor azt le kell tiltani.
#445952 | 2023. 05. 21. 14:11
Szerintem meg igen, ha ezt így leírtad és komolyen hiszel is ebben. Bocs, nem személyeskedésnek szànom, de ez az őszinte reakcióm. Mivel az értékrendünk, világlátásunk szöges ellentéte egymásnak, ezért én úgy gondolom, hogy a mentális egészségem tovàbbi megőrzése okán letiltalak. Legalább így te leszel a pixien az első olyan felhasználó, aki tudja miért tiltották le. 🤷‍♀️ Ez is valami.