Drámatagozat

BDSM Blogok » Blog - sakhti » Drámatagozat
2020. 01. 17. 19:46 | Megjelent: 1213x
Ez csak az én tapasztalatom vagy más is észrevette,hogy újabban a férfiak beíratkoztak a drámatagozatra és úgy hisztiznek,mint a nők?
Tragikus és komikus egyben. Bár inkább sírni kéne ezen. Nem igazán találom ennek az okát.Kicsit tanácstalanul szemlélem az utóbbi időben megjelent drámakirálylánykákat...akik állítólag férfiak...vagy mik.
Döbbenet az a széles hiszti és önsajnálat repertoár amit le tudnak művelni egy számukra nem megfelelő helyzet kapcsán.
Természetesen látok némi személyiségjegyekkel való összefüggéseket...de ettől még nem kevésbé kiakasztó számomra ez az egész.
Az egyértelműnek tűnik,hogy sűrűsödik ez a probléma a kapuzárási pánik körül.
De egészen fiataloknál is megfigyeltem már ezt a nagy színpadias érzelmi kitöréseket.
Mi lehet az oka? Hiszen ezt most tényleg nem lehet a mi rovásunkra felhozni.
Mindenesetre felpofoznám őket szívesen,amikor ilyesmit látok....holott még soha senkit nem ütöttem arcon.

Hozzászólások (58)


sakhti Törölt felhasználó
#352954 | 2020. 01. 18. 11:50
Állj!

A valós problémán kiborulás az nem hiszti.
Amikor tényleg baj van mindenkinek jogában áll kikattani...Persze csak egy időre.

A hiszti (legalábbis az én olvasatomban) indokolatlan random baromságokon való vagy csak az adott személy fejében létező problémán (legtöbbször saját magával való problémáján) történő kiakadás.

Ez a csávó valós szarban van.
#352951 | 2020. 01. 18. 11:37
Ha ekkora csapás érte szegény...akkor add meg neki az esélyt.
Mindenki kerülhet nehéz helyzetbe élete során.
#352943 | 2020. 01. 18. 10:43
Az ember akkor hisztizik, amikor képtelen elérni, hogy az történjen, amit szeretne. A felnőtt ember azért nem teszi gyakran, mert tudja, hogy az élet ilyen. Nem kaphat meg mindent, csak azért, mert épp kedve szottyant rá.
A (költői) kérdés inkább az, hogy miért tudják egyre többen megérni a felnőttkort anélkül, hogy felnőnének közben.
#352938 | 2020. 01. 18. 08:46
Igen, ilyenkor szokta nálam is elnyomni a részvét a vészcsengő hangját. Aztán később mindig rájövök, hogy inkább a vészcsengőt kellett volna meghallanom. Arról meg már rég leszoktam, hogy mindenki megérdemel egy esélyt, mert minden szarul végződő kapcsolatom így kezdődött.
Egyszer valaki azt mondta itt nekem, hogy akinek nem örömmel írok vissza, nem örömmel gondolok az esetleges randira, azzal valószínűleg nincs is dolgom. Ezen elgondolkodtam és beláttam, hogy nagyon igaza van.
Törölt felhasználó
#352933 | 2020. 01. 18. 07:51
Az ok, az internet. Felerősíti, látatja a problémásokat.
Például faluhelyen anno a "gyönge" férfi nem volt erény, de akadt bőven belőlük, tőlük szökött meg a konda, rúgta föl a tehén, ugyanis az állatoknak jó szimata van ehhez.

A monitor mögül nincs visszatartó erő, sőt még azt is hiheti valaki majd megsajnálja. :)))
#352930 | 2020. 01. 18. 05:38
Igazad van és àltalàban én is hagyom a francba az ilyeneket,de...nàla elnéző vagyok. Jelenleg nagyon kemény élethelyzetben van és úgy érzem,hogy tudok mozdítani,tölteni rajta energetikai szinten.
Csak röviden: szeptemberben otthon autóbalesetben meghalt az exe.Hagyott maga után 4 gyereket,ebből 3 kamasz és a legkisebb csak az övé. Viszont mindet ki kellett hoznia Angliába.A 3 nagy az apjuknàl,a kicsi 5 éves kislánya nàla. A 2 pasi teljesen elveszve ebben a helyzetben,nagymama segít,de nem az igazi....
Az ismerkedésünk eljutott arra a szintre,hogy kitàlalt. Ràmzúdítva a tehetetlenségét, szomorúságàt.
Alapvetően nem hisztis, ezért is kezdtem vele.
...és ne kérdezzétek meg,hogy valóban kell-e ennyi gond nekem? Mert még nem tudok rà vàlaszolni.
Mindenki megérdemel egy esélyt,azt hiszem 🙏
#352929 | 2020. 01. 18. 05:28
Nagyon jó kis cikk.
Egyébként azt tudtàtok,hogy anno a vibràtort Angliában a hisztéria kezelésére fejlesztették ki?
Készült róla egy vígjáték is, Hisztéria címmel.
#352928 | 2020. 01. 18. 05:24
Lothario, basszus...nagy kő esett le a szívemről,hogy éhgyomorra a posztod utàn megvizsgàlva magam,még nem találtam erre utaló jeleket.
.... mindenesetre bedobom a felcsatim a szatyromba.
😂😂😂😂😂
Törölt felhasználó
#352927 | 2020. 01. 18. 05:05
"Hisztrionikus személyiségzavar

A hisztrionikus zavar teátrális, feltűnősködő, egocentrikus viselkedési mintáját általában a nőkre tartják jellemzőnek. Noha a hisztrionikus személyiségzavar épp olyan gyakori férfiak, mint nők esetében, több nő keresi fel ezzel az orvosát. A kutatások azt mutatják ugyanakkor, hogy a hisztrionikus személyiségzavar pontosan ugyanolyan mértékben jellemző férfiakra, mint nőkre. A hisztrionikus személyiségű emberek társkapcsolatai többnyire viharosak és boldogtalanok.

Az e típusba tartozó emberek gyerekkorukban általában ügyeskedő, csábító, manipulatív módon viszonyulnak környezetükhoz. Ha Ön hisztrionikus személyiségzavarban szenved, meglehetősen valószínű, hogy vonzó, társaságkedvelő, extravagáns ember, aki köré szívesen gyűlnek mások. Viselkedési stílusa élénk, kacérkodó, s különlegesen színes és felnagyított formában fejezi ki érzelmeit: a vonzalmat szenvedélyként, a dühöt őrjöngésként, a szomorúságot szívszakasztó kétségbeesésként, a csalódást tragédiaként 'adja elő'.
Noha a hisztrionikus személyiség tulajdonságai igen vonzóak lehetnek mások szemében, az egyén gyakran csalónak érezheti magát, s a teátrális külsőségek sokszor üresnek, őszintétlennek vagy zavarbejtőnek tűnhetnek. A színpadias viselkedés mögött többnyire mély érzelmi üresség és kiéhezettség húzódik meg. Ha a hisztrionikus személyiség nem képes folyton magára vonni a figyelmet és nem tud tetszést kelteni, kétségbeesik és kiüresedettnek érzi magát. Végső soron a külvilágból érkező reakciók sosem elegendőek ahhoz, hogy a mélységes benső igényt kielégítsék.
A hisztrionikus zavarban szenvedők gyakran úgy érzik, csapdába ejti őket saját vágyuk arra, hogy felfigyeljenek rájuk, hogy folyamatosan hízelegjenek és bókoljanak nekik, hogy szexuálisan vagy fizikailag mindig vonzónak érezhessék magukat. Rengeteg időt tölthetnek öltözködéssel és szépítkezéssel. Ugyanakkor az egyén azon aggódhat, hogy 'rajtakapják', s csalónak érezheti magát."

https://www.bura.hu/szakmai-informaciok/psziches-betegsegek-a-ds/szemelyisegzavarok/hisztrionikus-szemelyise

-----------

de ez is jó leírás:

https://jogespszichologia.hu/2018/04/30/a-tudattalan-csabitok-a-hisztrionikus-szemelyisegzavar/
Delila Törölt felhasználó
#352925 | 2020. 01. 18. 01:29
A hülyékhez már nekem sincs.
#352924 | 2020. 01. 18. 01:26
Én egyetlen hisztis pasiért sem utaznék. Mikor legutóbb egy ilyen szó szerint sírt nekem a telefonban, letiltottam mindenhol és hagytam, hagy főjjön a saját levében. Nincs már türelmem a hülyékhez.
#352923 | 2020. 01. 18. 01:23
Hú, mennyi ilyet ismerek!
Törölt felhasználó
#352922 | 2020. 01. 18. 01:07
“Mindenesetre felpofoznám őket szívesen”

Isten hozott a köreinkben...A férfivé válás egyik lépcsőfoka h nem pofozod fel a nőt amikor hisztizik.
Vagy ha igen meg is baszod...
#352921 | 2020. 01. 18. 00:52
https://www.webmd.com/mental-health/histrionic-personality-disorder
#352920 | 2020. 01. 18. 00:48
Ezert is hivjak "dramatikus szemelyisegzavarnak"...
sakhti Törölt felhasználó
#352919 | 2020. 01. 17. 22:09
Jó tetted :)))
#352918 | 2020. 01. 17. 22:06
ne is törődj vele,ma is végighallgattam egy több órás hisztit az épp aktuálisnak gondolt nyomoráról...ez pont elég volt,hogy eldöntsem,hogy NEM...
és ennek tudatában leautózom londonba,hogy megmutassam,hol lakik a jóisten.aztán hagyjam,hogy hisztizzen tovább...
sakhti Törölt felhasználó
#352917 | 2020. 01. 17. 21:57
Én, csak visszatereltem a beszélgetést az eredeti irányba :)))
#352916 | 2020. 01. 17. 21:56
ne hisztizz maszat! :)))))
Törölt felhasználó
#352915 | 2020. 01. 17. 21:55
És most térjünk szépen vissza a hisztihez, mert túlságosan eltértetek tőle :)))))
#352914 | 2020. 01. 17. 21:52
nem értelek,hogyha így érezted,mi a fasznak kell kezdeni vele? zavard el a picsába,oszt kész.
erre van egy sztorim,december elején voltam egy buliban.ott jött oda hozzám egy fiúcska,hogy ő azt hallotta,hogy én domina vagyok és blablabla...privát infók jutottak el rólam hozzá,egy pletykás ribancon keresztül,aki egyébként qrogat is a gyerek.
mindezt a fürdőszobában beszélte el nekem,miközben bezártam ránk az ajtót.mondanom nem kell,hogy ő már elképzelte,hogy ott mindjárt meg is térdel nekem...
ültem a kád szélén és hallgattam az ömlengést...
aztán oda léptem hozzá,megfogtam azt a szép kis pofiját,belenyaltam a szájába és közöltem,hogy akinek a farka abban a ribancban járt,az bennem nem fog és bassza be maga után az ajtót...
"jajj,hát tudtam,hogy ilyen fantasztikus nő vagy!!!"

tipli! mert ezeknek ez kell,nem bdsm...baszki.
#352912 | 2020. 01. 17. 21:40
Jó kis Blog megint :)
sakhti Törölt felhasználó
#352911 | 2020. 01. 17. 21:33
Nem, nem az egóm okán.
Egyszerűen igazságtalannak éreztem.
Nem kértem hogy maradjon, nem kértem hogy szexeljünk. Pont a fintor miatt.
Ezek után majdnem-erőszaknak állítani be a dolgot, elég tisztességtelen.
#352910 | 2020. 01. 17. 21:31
jajjj,mert hát annyira kellene az egósimogatás...igaze?
tudod,dominaként sokszor kaptam negatív jelzést ismeretlenül is...abszolút felette állok...minden körülmények között.
ha személyesen tenné...de persze olyan sose volt,mert le van hengerelve mind...akkor is így lenne.
sakhti Törölt felhasználó
#352909 | 2020. 01. 17. 21:30
Bár a munkám része, nem szívesen ütök meg embereket.
De a nyílt fintorgás az amivel azonnal el lehet érni nálam hogy meginduljon az első pofon.
sakhti Törölt felhasználó
#352908 | 2020. 01. 17. 21:28
Hát ha van hisztim, akkor az ez.
Képtelen vagyok eltűrni a fintorgást.
Szerintem udvariatlan,tiszteletlen, és sértő dolog.
Az én gyerekkoromban elég húzós sallerokkal jutalmazták.
Nem is fintorogtak az emberek.
Törölt felhasználó
#352907 | 2020. 01. 17. 21:26
Nos talán a stílus miatt, de abszolút nem éreztem hogy jól esne...
#352906 | 2020. 01. 17. 21:26
...ez a játék része...mármint a fintorgás...
a subrina fintorog,a domina hideg és távolságtartó...de nedves a bugyink tőletek...ez ilyen...és igazán jól van ez így.
Törölt felhasználó
#352905 | 2020. 01. 17. 21:24
Nem, ez inkább bók :))). Sunyit kihagyhatta volna naplóból :))
Törölt felhasználó
#352903 | 2020. 01. 17. 21:22
Nekem már volt olyan randim ahol annak ellenére hogy meg volt adva minden adat, hogy látott fényképen, facebookon, az első találkánál leplezetlenül fintorgott mikor meglátott.
Rögtön fel is ajánlottam neki (finoman) hogy ha gondolja még eléri az első vonatot.
Nem tette.
Se a másodikat, se a harmadikat, majd az utolsót se.
Önként, minden győzködés nélkül maradt, és a szex se volt kötelező.
Aztán másnap elolvashattam a naplójában hogy "minden nő vigyázzon velem, mert sunyi módon ledumálom róluk a bugyit."
Ez hiszti?
sakhti Törölt felhasználó
#352902 | 2020. 01. 17. 21:21
Juj :DDD
#352901 | 2020. 01. 17. 21:21
Várjál, nálam nem állja meg a helyét, az, hogy úgy hisztizik, mint én, tekintve, hogy én egyáltalán nem vagyok hisztis. Viszont igen, rengeteg hisztis pasit ismerek.
És szerintem rájöttem, hogy mi bajuk van: El vannak bizonytalanodva, nem találják a helyüket a világban, felcserélődtek a szerepek, eltűnnek a régi értékek. Volt erről szó tegnap az egyenjogúság kapcsán. Igen, egyet kell értenem azzal, hogy a fene nagy emancipáció jól összezavart mindenkit. Minket, nőket is és most nem tudunk mit kezdeni a kialakult helyzettel. Ha pedig nem elég stabil valaki érzelmileg, nem kapott otthon elég muníciót a támadások kivédésére, értsd, nem tanulta meg kezelni a konfliktusokat, akkor az egyetlen fegyvere a hiszti marad.
És ebben nekünk, nőknek, anyáknak is óriási szerepünk van, mert mi neveljük, neveltük fel ezeket az elcseszett férfiakat...
#352900 | 2020. 01. 17. 21:21
...ha én hisztizek...az én orgánumommal....akkor még a 4.szomszéd is vigyázzba áll,pedig nem tud magyarul :))))
szóval nemcsak magas hangon lehet hisztizni,csak mondom.
Törölt felhasználó
#352899 | 2020. 01. 17. 21:18
Szeretem a csipogós nőket. De hatalmas a különbség egy vékonyka hang, és a hisztihang között. Kb mint egy telefon ciripelése, és a légvédelmi szirénánál. :-)
sakhti Törölt felhasználó
#352898 | 2020. 01. 17. 21:18
Én csak a másik oldalról tudok nyilatkozni, sosincs elvárásom, teljesen rábízom magamat a dominánsfélre :)
#352897 | 2020. 01. 17. 21:15
egyébként az is megérne egy misét,hogy arról beszéljünk majd...nem feltétlenül a bdsm keretein belül...hogy miért kell pl.az első randira millió elvárással menni?
vagy egyáltalán bármilyen találkozóra...
ti sose szoktatok úgy nekiindulni,hogy vigyen az ár...agyalás és túlgondolások nélkül....csak a szimpla érdeklődés és kiváncsiság társaságában?
nekem ez bejött az elmúlt időszakban és ezen nem is akarok egyenlőre változtatni,még akkor sem,ha épp semmi értelme nem volt és jövője se lett.
Törölt felhasználó
#352896 | 2020. 01. 17. 21:12
nekem meg alapbol olyan a hangom sokszor, mint egy alom hathetes kismacskanak. ha iszom meg meginkabb. mondjuk mar megszoktam, meg is osztotta mindig az embereket. evvan.
Törölt felhasználó
#352895 | 2020. 01. 17. 21:12
Az viszont tényleg más, nem is szabad kibeszélni :)
sakhti Törölt felhasználó
#352894 | 2020. 01. 17. 21:11
Basszus, ez nagyon betalált, ugyanis a vita tényleg a nő helyén ment.
(Nem, nem a konyhain!)

(HUMOR!!!)
sakhti Törölt felhasználó
#352893 | 2020. 01. 17. 21:11
Én igazán képes vagyok megszeppenni, pláne ha " bűnöm " van, és azért kérnek számon, és bizony akkor vékonyabb a hangom :). Ez már tényleg hiszti :))?
#352892 | 2020. 01. 17. 21:09
és mennyivel egyszerűbb bűnbakot keresni,mint odaállni a tükör elé és azt mondani,hogy ezt mind én intéztem magamnak....senki más.
Én voltam egyedül ilyen qrva fasza gyerek.
Törölt felhasználó
#352891 | 2020. 01. 17. 21:08
Az nem ijedtség volt. Az kőkemény hiszti volt, egy faszság miatt.
(Nem akarom kibeszélni nyilvánosan.) :-)
#352890 | 2020. 01. 17. 21:07
Csillagom,a nagy dom bácsiknak muszáj ilyesmiket bevetni,különben sose jönnél rá,hogy állítólag hol a helyed.... sicccc.
:P
(engem se kell mindig komolyan venni)
Törölt felhasználó
#352889 | 2020. 01. 17. 21:06
ah szori, ugynezki elromlott a netes humorradarom.

lehet a szakirodalom kulon kezeli, szerintem ugyanugy hiszti:D az is hiszti ha egy csaj felorankent felhivja a pasijat ha az elment inni a haverokkal.
mondjuk az mas, hogy eleg nagy red flag ez a fajta viselkedes.
masreszt meg irtam, hogy a masodikat nok is muvelik, de szerintem szanalmas, amikor valami hulyesegre hivatkozva (nem vagyok eleg penzes/magas/nincskocsim/esstebe) elkezdik hirdetni hogy a noknek csak a penzes meg audis meg lakasos meg mittudomen, epp ami nekik nincs, szoval csak olyan kell, es hat ezert nem jutnak ok nohoz, bla, bla.
#352888 | 2020. 01. 17. 21:05
Na azééé...arról már nem is beszélve,hogy mivel forever cimbik vagyunk,kb fél óra múlva a nagy síránkozás közepén ledugta a nyelvét a torkomon...majd diadalittasan közölte,hogy ugye tudom,hogy én vagyok a legjobb barátja?
Igazából fel kellett volna képelnem 30 ember előtt a szülinapja alkalmából akkor és ott azonnal...seggfej
Törölt felhasználó
#352887 | 2020. 01. 17. 21:03
Ezt értem és elfogadom, na de egy vékonyabb hang lehet attól is, hogy megszeppen egy kicsit a nő :), de ez még tényleg nem hiszti :)
sakhti Törölt felhasználó
#352886 | 2020. 01. 17. 21:01
Mea Culpa! Ez bizony hiszti a javából! :D :D :D
Törölt felhasználó
#352885 | 2020. 01. 17. 21:00
A féltékenység, és a hisztéria teljesen külön fogalom. A szakirodalom is külön kezeli őket.

Az első példa jó a hisztire, ezt elismerem.

A magas igényeket nem. Sajnos tény hogy a hölgyek igen abszurd igenyekkel állnak elő, amiket nem a tükör, vagy a személyiségük alapján lőnek be, hanem az emlegetett sablonlevelek száma szerint.

Az érzékeny férfiakat akartatok duma vicc volt, bár az én hibám hogy nem írtam utána zárójelben ahogy szoktam.
#352883 | 2020. 01. 17. 20:57
Hiszti: mindjártötven ismerős,"szerelmi csalódás" után...ami abból állt,hogy elment egy csajhoz,ahol 10 napig ott volt,mert volt pár munka amit megcsinált neki.És ezalatt a nő kielégittette magát vele mindenféle módon,aztán eldobta,mint egy használt zsepit...
buliban találkozunk és azonnal befekszik a melleim közé és zokog drága barátom,hogy őt így megalázták...
utána hetekig még szerelmes idézeteket és világ igazságokat oszt meg a szociális médiában...hullára issza magát a szilveszteri buliban,ahol a kis hölgy egész háremmel érkezik...
Nah,nekem ez a hiszti...a teátrális megjátszós faszság,ami mögött semmi sincs. Ez olyan,mint a megjátszott orgazmus a nőknél.Ugyanaz az önhülyítő stratégia.
Törölt felhasználó
#352881 | 2020. 01. 17. 20:54
Látod ez nem hiszti.
Ez egy következetes tapasztalati szabály, amit teljesen hideg logikával hoztam meg a nyugalmam érdekében. :-)
Törölt felhasználó
#352880 | 2020. 01. 17. 20:53
szerintem (mondjuk javitson ki a blogiro ha tevedek) a blogban fokent pl az elutasitast kezelni nem tudo, meg 15 sablonlevel elkuldese utan valaszt nem kapva "csunyagonosztiszteletlennok"ezo peldanyokra utaltak.
meg az is faraszto amikor minden kinjukert es kudarcokert a noket okoljak, mert "tulmagasakazigenyek", bar ez nem nemfuggo azert, a nok is tudnak sajat kis kenyelmes igazsagverziokat gyartani maguknak a tenyekkel valo szembenezes helyett.
esetleg meg az alaptalan feltekenysegi rohamok? "miertveszedfeleztaszoknyat"
amugy meg az erzekenyseg tenyleg enm egyenlo a hisztivel, szoval karvolt megint ezt a "ti akartatok empatikusabb ferfiakat" kartyat bedobni.
Törölt felhasználó
#352878 | 2020. 01. 17. 20:50
Pld számomra ez férfi hiszi, hogy "röppent már innen nő azért mert vékonyabb hangon, és magasabb hangerővel akart kommunikálni annál amit megtűrök."
Csipkelődök csak, ne vegyél kérlek komolyan :)
Törölt felhasználó
#352877 | 2020. 01. 17. 20:47
Ugyanakkor ha már felmerült a téma, nagyon érdekelne egy női KONKRÉT meghatározás arra hogy mit is takar a "férfi-hiszti".
Csak mert lehet hogy nem ugyanarról beszélünk. :-)
sakhti Törölt felhasználó
#352876 | 2020. 01. 17. 20:39
"Az érzékeny,érzelemgazdag vagy hisztis" mind-mind relatív fogalmak, amiknek besorolásáét a másik fél végzi saját habitusa szerint.

Nálam van kint egy tábla az előszobában az alábbi felirattal:
"Itt csak egy hiszti van, az utolsó!"
Ezt be is tartatom, röppent már innen nő azért mert vékonyabb hangon, és magasabb hangerővel akart kommunikálni annál amit megtűrök.
Utólag mind állítja hogy az nem hiszti volt, "csak kicsúszott a kezükből az ajtó, és bevágta a huzat". És még ötször.
Törölt felhasználó
#352874 | 2020. 01. 17. 20:36
Az annyira gáz, ha valaki nem annak a neműnek adja ki magát, ami valójában. Érzékeny lelkű férfi, még nem egyenlő a hisztis férfival véleményem szerint.
#352871 | 2020. 01. 17. 20:25
Az érzékeny,érzelemgazdag vagy hisztis között érzek némi árnyalatbeli különbséget....
A nememmel kapcsolatban...amennyit mostanság udvarolni kell a férfiaknak...valóban minden reggel szemrevételezem,hogy kinőtt-e már a farkam ...ezidáig szerencsére még nem történt meg.
Törölt felhasználó
#352870 | 2020. 01. 17. 20:22
Egyrészről nem mindig vehető biztosra hogy az adott blog írója valóban azzal a nemmel rendelkezik-e amit megjelölt. Én egy ideje már azon se lepődök meg ha kettő is van neki.

Másrészt, szingli világban élünk.
Anno az élet terhei megfeleződtek, ahogy a család feladatai is.
Ma sokan kénytelenek mindkét feladatkört egy személyben ellátni, így a terhek duplázodnak, viszont nincs senki akivel megosztható lenne a súly.
Hamarabb rogynak az idegek.

Amúgy meg érzékenyebb férfiakat akartatok. :-) Tessék tapsikolni! :D
Törölt felhasználó
#352869 | 2020. 01. 17. 20:14
Én nem tűröm a konkurenciát, így mellettem nem hisztizhet senki :DD. Szerencsére hisztis férfiak elkerülnek..






 
aaaaaaaaaaaa