A vérdómok koszos leple

BDSM Blogok » Blog - RisleyAddix » A vérdómok koszos leple
RisleyAddix
Törölt felhasználó
2018. 05. 02. 21:55 | Megjelent: 1424x
Úgy gondoltam, hogy trendi leszek és írok egy szidalmazó blogot. No nem olyan kirohanósat, amiben név szerint bárkit is megemlítenék, vagy olyat, amiből bárkinek a személyazonosságára fény derülhetne. Csak diszkréten.

S bár a torinói lepel is izgalmas téma, e lepelről a leplet akkor sem tudnám lerántani, ha akarnám.

---

Ki a vérdóm? A farkasember főellensége a vérfarkas, de a vérdóm olyan lény, ami mindkettőt könnyedén megeszi reggelire; vagy uzsonnára. De félre a fantasy-val. A valóságban a vérdóm olyan domináns férfi, aki azt állítja, hogy ő elképzelni sem tudja, hogy valaha is kipróbálná a szub oldalt. Egyszerűen idegen számára még a gondolat is. Találkoztam már több olyan vérdómmal, aki minden "elve" ellenére többünk szeme láttára élvezte, ahogy egy, vagy több Hölgy alázza és kínozza. Szerintem megbízható forrásokból (élőszóban, általam szavahihetőnek tartott emberektől) is fény derült rá, hogy még több vérdóm van, aki örömét leli a szub oldal adta mámoros élvezetekben. Tegnap pedig egy olyan domináns úriemberről látott -számomra- napvilágot, hogy élvezi/élvezte a szub oldalt is,- tehát vérdóm-,akiről minden kétséget kizáróan azt hittem, hogy csak domináns a BDSM-en belül. Nemcsak hittem, és nemcsak én hittem. Gondosan ügyel rá, hogy mindenki ebben a téveszmében leledzen vele kapcsolatban.

---

A pszichológia egyik őstétele ( Leopold Masoch, Krafft Ebing, Freud, R100 <>), hogy a BDSM-et űzők jelentős része kedveli mindkét oldalt. Ez fenntállhat D/s és/vagy S/M viszonylatban is. Miért van mégis az, hogy sok vérdóm, aki valójában switch, vagy éppenséggel teljesen szubmisszív nem vállalja fel még BDSM körökben sem a valódi önmagát? Nem leszek okoska törp. Kit érdekel ez a jelensége, járja körbe maga, arra teremtett a két lába.

Hozzászólások (81)


KillerQueen Törölt felhasználó
#288077 | 2018. 05. 06. 00:48
Van egy jó könyvem a borderline-ról. Jövő héten elviszem neked, ha érdekel!
Törölt felhasználó
#287929 | 2018. 05. 03. 23:32
Nekem társam van, szerelmem. És pont. A jellemem olyan amilyen, elfogad ilyennek, én őt olyannak, amilyen. És az, hogy bizonyos szegmensét az énjének fejlesztem, építem az szuper, mert szeretem és nem okoz problémát, még ha üti is a jellemem. Tudja, ismeri a határaimat ezen a téren. Tudja én milyen vagyok, tudom ő milyen kiegészítjük, építjük egymást. Elfogadás. És ez a lényege a kapcsolatnak, ha van benne, ha nem BDSM, szado-mazo, vagy bármi egyéb. Örülök más örömének, boldogságának. Volt már ebből félreértés, amit én tisztázva szeretek. Levontam a következtetéseket, hogy mindenkinek megvan a maga igazsága, van akié számít, van akié meg nem. Ja és sokan úgy teregetnek, hogy észre sem veszik. Vagy épp észreveszik, tudják, csinálják, hogy miért passz. Értem ezalatt pl nyilvános évődés. De mindegy is. Ha valaki nem akar teregetni, akkor ne tegye nyilvánosan. Ha meg valaki meg akarja osztani az örömét, a magánéletét, akkor tegye. Van olyan lehetőség, hogy figyelmen kívül hagyom azt, ami nem érdekel, szóval ha el is olvasom nem szólok hozzá, de ez egyéni döntés. Viszont ha meg hozzászólok, akkor mégiscsak érdekel. Érdekes dolgok ezek.
#287920 | 2018. 05. 03. 22:48
nem lehetne
velem nem beszélni lehet
#287917 | 2018. 05. 03. 22:46
ilyen, amikor hisztizek, na :)
Törölt felhasználó
#287916 | 2018. 05. 03. 22:45
Azért majd szóljatok ha befejeztétek, mert kicsit uncsi.
Amellett meg mások régi nickjét feldobni az sem szép dolog.
Hozzá szótam mentem aludni.
JA ui: Liliom ez a minden érdekel de mégse meg nem tudom miért de szeretném tudni és pláne hogy is van ez dolgot nem lehetne máshogy ? Kíváncsi vagyok de nem beszélem ki csak írok róla .......... NA off Félreérthető dolgok tárháza
#287914 | 2018. 05. 03. 22:44
eszembe nincs moderálni senkit
(a blogjaim? ne vicceljünk már...)
örülök, ha más jót kezd
olyat, amihez hozzászólnak, és tökjó és különböző hsz-eket lehet olvasni
nekem ez (lenne) az élvezet
persze, mindig csak az élvezet :)
és szomorúvá tesz, ha ez elbaszódik


(a ki kit bántott meg vagy nem is vagy de de nem csak ráfogom mert akkor beleköthetek mert szidta de nem az anyám/férjem/feleségem/szubom/domom/testvérem/barátom, akikkel együtt buliztam/basztam/hegyet másztam/tengert jártam, így tetszikelem ha épp baromarc akkor is és jól beszólok annak ki nem teszi mert hisz ez csak elvárható de nem azért de de de nem de igen a blogban melléállok privátban magyarázkodom ez mi? mindegy... nekem nem kell)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287912 | 2018. 05. 03. 22:37
mi van? semmi.

de ha véleményed szerint itt már nem tudsz kellemes és kedvedre való beszélgetést folytatni, akkor irj egy blogot, ott úgy moderálod a hozzászólásokat, ahogy a saját izlésednek megfelel :)
#287911 | 2018. 05. 03. 22:34
ha egy blogomra beírod, hogy amikor kövérantallal találkozátl, ez meg ez volt, vagy mikor én a szubod/dominád voltam, így meg úgy csináltuk-mondtad, pont úgy taszítani fog
ha ismeretlen szereplővel kapcsolatban írsz valamit, megköszönöm, hogy megosztottad velem, mert em mindig lehet általánosságban megragadni jelenségeket
szerintem érezhető a különbség
#287910 | 2018. 05. 03. 22:32
ha általánosságban írok, ha induktív módon közelítek meg általánosságokat (azaz magamból kiindulva), nem lépek bele mások magánéletébe (mindenki annyit tesz hozzá, amennyi t akar)
továbbra sem érdekel más konkrét élete, hogy ki kinek a mije-kije, bandája, falkája, slepje, aktuális és volt partnere
de valamiért folyton személyeskedésbe megy át minden
(nem, nem a messzi távolban állva és onnan nézve, kívülről mondom mindezt)
dühöm van
azt hittem, végre egy blog, ahol lehet számomra kellemes és kedvemre való beszélgetést folytatni
de mire ma ideértem, itt is mi van?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287909 | 2018. 05. 03. 22:29
a magánélet teregetés és menekülés témájához:

marákszámra irod a blogjaidat, amik tele vannak általános kérdésekkel, de ha bárki érdemben akar rá válaszolni, akkor kénytelen a saját életéből példákat hozni rá.

amikor megkapod az ilyen válaszokat (tőlem már nem egyet kaptál, hanem sokat), akkor miért nem mondod, hogy bocsi, de engem nem érdekel senki magánélete. mert nekem még egyszer sem mondtad a válaszaimra. hanem tovább kérdeztél. és egyáltalán nem menekültél

a francba már
#287908 | 2018. 05. 03. 22:28
olvad el, amit írtál, kérlek
és vegyük úgy, nem történt meg
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287906 | 2018. 05. 03. 22:20
Ha csak az itteni írásaidat visszaolvasod, láthatod, nem a katicabogarak nemi életéről szól a nagy része, és nem mindig általánosságokról. Azzal pedig óhatatlanul belelépsz mások magánéletébe is valamilyen szinten ha foglalkozol velük.
#287904 | 2018. 05. 03. 22:14
szerencsére akkor nem emberek vesznek jellemzően körül
a pletykázás, a magánéletkiteregetés menekülésre késztet IRL is
Törölt felhasználó
#287903 | 2018. 05. 03. 22:13
lehet. utána visszajövök, és aki nem viselkedik szépen azt lelövöm.
Törölt felhasználó
#287901 | 2018. 05. 03. 22:11
Tán babot főzöl holnap?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287900 | 2018. 05. 03. 22:10
maradjon inkább a babázás.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287898 | 2018. 05. 03. 22:09
Nyilván nem véletlen, mindenki abba mélyed el ami foglalkoztatja, nem függ a kinek mi köze hozzától, ez úgy benne van többé kevésbé mindenkiben, azért mert ember.
#287896 | 2018. 05. 03. 22:07
túl magas vasszint bábásodást okoz orrtájékon?
#287895 | 2018. 05. 03. 22:05
lemaradtam
volt egy blog, ahol esélye volt normálisan beszélgetni
aztán már nincs az a blog

baromira nem érdekel(ne) más magánélete
ki kinek mije ki kivel mit hogyan meddig miért
de valahogy csak ez jön basszus
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287893 | 2018. 05. 03. 22:04
igazi klasszikus. mindig úgy kezdődik, hogy a másik visszaüt.

fekete tea. csökkenti a vasszintet.
Törölt felhasználó
#287891 | 2018. 05. 03. 22:03
Pontosan, teszi amit tesz, és igényesen ránézésre, már pedig itt mindenki csak ránézésre van jelen.
#287890 | 2018. 05. 03. 22:02
olyan érdekes
a teanyádat valahogy mindig más kezdi

(mi az a nyád? a teát értem)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287889 | 2018. 05. 03. 22:02
Ahhoz ma nagyon elfáradtam melóban,nem megyen , de majd tervezem a gondolkodni kérdést , minek is élj a mának !
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287887 | 2018. 05. 03. 22:00
Én nem tudom mi van. Részemről boldogság,meg fokozott vizsgaanyagcsere, a többi skh, de ezt a teanyádat stilust nehezen viselem.
Törölt felhasználó
#287886 | 2018. 05. 03. 21:59
mé kell csesztetni Bloody Maryt? nekem kifejezetten szimpi csaj. és még humorérzéke is van

nem nagyon érdekel senki magánélete, mert a szóban benne van, hogy magán. ezért csak általánosságban kérdezem, hogy miért gond az, ha egy dominának már volt domja? ha bárki úgy véli, hogy egy domina minden férfival domináns, az szálljon kicsit magába.

a domina nő. és joga van olyan kapcsolatra is, ahol megélheti, hogy őt segiti és támogatja egy erős férfi. kurta unalmas lehet állandóan dominának lenni

Bloody Marynek ez egy tisztességes fizetős munka. ahol domináns.
hány, de hány adatlapon lehet olvasni szub pasiktól, h a munkában dominánsak, vezetők. nekik lehet leereszteni a gőzt? a nőknek, főleg hogy pénzes dominák, nem?
#287884 | 2018. 05. 03. 21:58
hát gondolkodj :)
#287883 | 2018. 05. 03. 21:57
kötelező elem a harc?
IRL 16 nm/fő alatti területnagyság okoz együttélés során agressziót már önmagában is
biztos itt, az oldalon is van valami ilyen varázsszám
vagy klimaxolok és/vagy menstruálok, hogy úgy látom, mostanában baromi sok a feszkó
nincs igényem
Törölt felhasználó
#287882 | 2018. 05. 03. 21:56
Hát ha nincs rajtatok valami extrém ruci akkor az. :-)
Liliom az utolsó mondatodon azért elgondolkodnék leírnám e még egyszer bántódásra ad okot.
#287880 | 2018. 05. 03. 21:54
Fél nap alatt is sok minden történhet...
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287879 | 2018. 05. 03. 21:52
naaa... catfight? már az is retro.
#287874 | 2018. 05. 03. 21:46
köszönöm, hogy megosztottad ezeket az infókat (valójában ám nem, mert közöm semmi)

azt hittem, ez beszélgetős, egy adott témáról beszélgetős blog
annyi más blog van a személyeskedésre
vagy valaki téged ezért (is) megfizet?
#287871 | 2018. 05. 03. 21:40
az ember hogy kopik le a saját blogjából?
át lehet ruházni másra?
Törölt felhasználó
#287851 | 2018. 05. 03. 20:51
Kicsit olyan nekem ez az egész párbeszéd köztetek, mint a dark web. Sejtem, hogy van ennek az egésznek egy ilyen szegmense, de úgy igazán sem nem értem, sem nem akarom tudni.

Jobb azt, hinni, hogy a vágy kapcsol össze.
Törölt felhasználó
#287850 | 2018. 05. 03. 20:26
, dom.
Morfeusz Törölt felhasználó
#287847 | 2018. 05. 03. 19:39
ez gyönyörű volt :)
#287846 | 2018. 05. 03. 19:31
Kicsit bele néztem a kommentekbe (bocsánat)
Van szó férfi nő kódolás, meg nem értjük a motivációt. halkan, óvatosan megjegyzem, hogy nálam, már feltörték a kódot.

Tudom, hogy nő vagyok, és tudom, mit érek!
De ez csupánt a felület!
Sztereotípikus életet éltem. Nő, férfi felosztással, és ugye anya, meg apa, meg ki az erős, ésegyebek!

Most sem vallom magamat dominánsnak, hiszen minden csupán viszonyítási alap.
Akkor vagyok az, ha elfogadnak annak!
Nem szeretem a csúszó, mászó szubot.
Nem is értem (ezt a motivációt), hiszen neki meg kell ismernie, hogy tudja, képes vagyok-é őt irányítani.

De, nem szeretem azt a férfit sem, aki a neme miatt hiszi azt, hogy irányítania kellene engem.

Úgy érzem, hogy én már dekódoltam magamat!
Ha szubom van, akkor tegye meg azt, amihez én nem értek.
Ez nem azért van, mert nő vagyok, és nem tudom, hogy melyik a kalapács nyele. Még a csavarkulcsokat is ismerem. De úgy gondolom, hogy ezt átengedem a szubomnak.
Utálok porszívózni. Ez ugye elvben a szub dolga, ha így akarom, de akkor miért egy domináns partnerrel akarok ágyba menni? Hát kérem, azt kurvára nem akarok!

Mert irányítani... ott kell igazán :)
KillerQueen Törölt felhasználó
#287845 | 2018. 05. 03. 19:12
Nyugi, te sem vagy kivétel :DDDD
KillerQueen Törölt felhasználó
#287844 | 2018. 05. 03. 19:12
nem, drága. vagyunk még itt páran Rajtad kivül is, akiket szeretnek basztatni :)
#287843 | 2018. 05. 03. 19:09
Azt hittem, hogy itt csak engem basztatnak...
Heyman Törölt felhasználó
#287842 | 2018. 05. 03. 19:08
utálom a nőket. undoritó lények, velem az élen :)
KillerQueen Törölt felhasználó
#287841 | 2018. 05. 03. 19:08
angyalbögyörőm, édes Mariskám! látod, ezért jó a válaszfunkció használata és persze figyelése is, mert Heyman nekem irta :)
#287839 | 2018. 05. 03. 18:25
Nagyon bejönnek. Van is...
#287838 | 2018. 05. 03. 18:24
Ha nem lennének szub férfiak, meg lennél lőve a saját dominanciáddal... Maradnának a szub csajok, ha bejön neked.
Törölt felhasználó
#287748 | 2018. 05. 02. 23:51
Ok :)
Törölt felhasználó
#287747 | 2018. 05. 02. 23:49
Ne viccelj már. Nem történt semmi hiba.
Törölt felhasználó
#287746 | 2018. 05. 02. 23:48
Ezek szerint nem voltam elég figyelmes, elnézést érte.
#287745 | 2018. 05. 02. 23:40
Valoszinuleg, fogok is.., de elobb a "Cluster B" csoportrol fogok irni.
Törölt felhasználó
#287744 | 2018. 05. 02. 23:40
Szerintem érted mire gondoltam. Dehogy zavar, ha közlöd, hogy fiam, lányom, feleségem...
A pluszban hozzátett verbális és nonverbális eszközök zavarnak.
De ez az én egyéni problémám. Ahogy nehezen viselem ha engem kérdeznek, én magam is nehezen kérdezek.
Akcióra reakció a válasz. Apám szabadossága bennem visszafogottsággá alakult.
RisleyAddix Törölt felhasználó
#287743 | 2018. 05. 02. 23:39
szeretem azt a filmet
KillerQueen Törölt felhasználó
#287742 | 2018. 05. 02. 23:38
Tessék nyugodtan blogot írni a témában, senki nem tiltja meg.
#287740 | 2018. 05. 02. 23:31
A pszichopatakat leszamitva, szerintem, mindenki switch valamennyire...Talan, meg olykor a pszichopatak is.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287739 | 2018. 05. 02. 23:31
Bár sekélyesen, de hasonló témával -is- foglalkozik A tábornok lánya (1999)című film: https://videa.hu/videok/film-animacio/a-tabornok-lanya-1999-U69CW5tPrfQAeWc3
Törölt felhasználó
#287737 | 2018. 05. 02. 23:29
Megértem ha zavar a magánélet teregetése, de az hogy ez a gyerek a fiam, ez a nő a párom, például egy bemutatkozás alkalmából, nem gondoltam, hogy bárkit zavarna, eléggé hétköznapi dolog, nem épp magánélet teregetés, persze lehet tévedek. Egyébként engem nem zavar ha ez másokat zavar, az ő dolguk, majd csak megbirkóznak vele. Ha visszaolvasok lefelé az elfogadás megértés központi kérdés. :))
#287735 | 2018. 05. 02. 23:25
én gondoltam már arra többször, hogy azzal a génállománnyal (genetikai meghatározottsággal), ami nekem van, de más körülményekkel, elsősorban az engem körülvevő férfiakkal, kezdve az apámmal, folytatva a mai napig a sort, szóval, ha ők nem szerettek, támogattak, segítettek volna, hanem cudarul bántak volna velem, ha az élet férfioldalról megcibált volna, lehet, hogy most a dominák dominája lennék (mert sok tényező adott hozzá), sőt, esetleg még vérdómina is :)

ezt is olyan jó lenne megköszönni
pl. apukámnak (a "többieknek" relatíve megy)
amíg még lehet
de nem mehetek oda, hogy kösz, apu, neked is köszönhetem, ha szub nőként olyan nagyon jól tudom érezni magam
KillerQueen Törölt felhasználó
#287734 | 2018. 05. 02. 23:18
Mikor fizetős dominák folytatnak reklám tevékenységet akár blogban, akár kommentben az szerintem méltóságon aluli. A vérdóminák is megérnének egy misét. Mert, hogy Rihanna 2010-es S&M című számának mi köze van a bloghoz az igen rejtélyes.

Bár a boxban sem tiltják tudomásom szerint-, hogy a sportolók magukat üssék övön alul.
#287733 | 2018. 05. 02. 23:17
én se jutok messzire ezekben a kérdésekben
de nem tudok rájuk elég figyelmet fordítani, mert leköt, hogy magamat se értem :)
#287732 | 2018. 05. 02. 23:13
S&M-they are coming in one backage...
Törölt felhasználó
#287731 | 2018. 05. 02. 23:13
Megnyugtatlak, sub férfiként én évtizedek óta próbálom megérteni a motivációt. Nem sokra jutottam, legfeljebb arra hogy nem kell mindent megérteni.
Ennél azért kicsit többre, megpróbálom majd leírni egyszer.
Törölt felhasználó
#287730 | 2018. 05. 02. 23:06
évek óta próbálom megérteni a szub férfiakat, hogy mi motiválja őket egy olyan szerepre, ami homlokegyenest ellenkező az alapvető ffi-női szerepekkel. amik belém vannak kódolva.

annyira jutottam csak, h tényleg léteznek szub férfiak, de nem értem, h mi motiválja őket.

a "legszebb" az, hogy ennek ellenére a saját dominanciámat meg csont nélkül el tudom fogadni.

teljesen hülye hozzáállás, nem?

amilyen dominancia igényem van, mármint arra, h én legyek domináns, a legokosabb lenne, ha keresnék egy szub pasit. keresnem sem kéne nagyon, mert ragadnak rám. csak el kéne egyet fogadni és megpróbálni vele. de mégsem tudom megtenni. olyan erős a belém kódolt konzervativ ffi-nő ideál képe ....
#287729 | 2018. 05. 02. 23:05
én úgy látom, nem is az a baj, hogy nem fogad el valaki másokat, azaz nem másokkal van igazán baja
hanem öndefiniálásához kell a másoktól való elhatárolódás
betonfalat kell oda építeni, amiben nem biztos az ember
magában nem biztos
könnyebb a másikat legyőzni, mint magamban legyőzni ugyanazt a jelenséget (amit valamiért nem tudok vagy nem akarok integrálni, a személyiségembe építeni)
közhely, de a magával békében élő ember tud elfogadó lenni (és nem, ez nem jelenti a tolerancia tűzön-vizen át jelszavát, amivel meg nem értek egyet)
Törölt felhasználó
#287728 | 2018. 05. 02. 23:01
Elfogadni és szeretni valamit két különböző dolog.
Úgy gondolom, hogy a BDSM-ben iratlan szabály egymás elfogadása. Azzal is tisztában vagyok, hogy ez sokaknak nem erénye. Mindenki olyan emberekkel létesít kapcsolatot, amilyenekkel szeretne. A magam részéről elfogadó emberekkel szeretem körülvenni magam.
#287727 | 2018. 05. 02. 22:59
kb. ugyanez
itt is van, hogy blogból kifordulok magánélet, pláne kölcsönös magánélet kirakása láttán
nincs bajom vele (tegye, ki hogy éli meg kedvére valóan, rám azért ne erőltesse)
de úgy érzem, mintha illetéktelen lennék, engem feszélyez
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287726 | 2018. 05. 02. 22:57
Nem kell, csak jólesik.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287725 | 2018. 05. 02. 22:57
Valami hasonló nálam is. Nincs birtokviszony, nincs közösségi oldalon dokumentálva, még ismerősöm sem.
Magánélet. Magán. Csak rám tartozik.
És igyekszem tiszteletben tartani másokét is, bár néha zavarba hoz, mikor a képembe tolják.
#287724 | 2018. 05. 02. 22:50
értem
ill. nem :)
valószínűleg, mert nincs igényem (sosem volt) arra, hogy a külvilág tudja bármiféle összetartozásom-össze nem tartozásom
aki érdekel, tudja, aki nem, nem érdekel
(nagyon ritka az az eset, amikor jelezni kell... pl. nyomuló, finom jelzésekből nm értő hímek esetén... de általában kelleni nem kell)
RisleyAddix Törölt felhasználó
#287723 | 2018. 05. 02. 22:49
Hát ez az! Nem várhatjuk el hogy elfogadjanak. Ez a szűk közösség is ezerféle emberből áll. Ami jó is lehetne, de sajnos nagyon sokan csak a saját őrültségüket tarják elfogadhatónak.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287722 | 2018. 05. 02. 22:47
Nem viszonyrendszer eleme, hanem az összetartozás jelzése, ha nevén nevezem akár tök idegen is lehetne.
Törölt felhasználó
#287721 | 2018. 05. 02. 22:44
Semmi, nem vagyok ura a nejemnek, és ő sem nekem, én mindig a páromnak mondom, vagy ritkábban nejem.
Törölt felhasználó
#287720 | 2018. 05. 02. 22:44
Mostanában a páromként bemutatást gyakran hallom. Jó, mert úgy érzem többet jelent mint a barátom, és egyértelműbb.
Törölt felhasználó
#287718 | 2018. 05. 02. 22:44
Részben egyetértek.

A BDSM -szerintem- többek közt egymás és egymás vágyainak elfogadásáról szól. Igen a patriarchális társadalomnak nagy hagyományai vannak, de többek szerint szétesőben van. Arról nem is beszélve, hogy Erich Fromm és sokan mások úgy tartják, hogy a késő kőkorban és az ókor elején matriarchális társadalmak voltak.

Ha magunk közt sem vagyunk képesek felvállalni magunkat, akkor hogy várjuk el a társadalom többi tagjától, hogy elfogadjon bennünket?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287719 | 2018. 05. 02. 22:44
Igen
Törölt felhasználó
#287717 | 2018. 05. 02. 22:43
Olyankor mi a felállás ?
#287716 | 2018. 05. 02. 22:42
esetleg a nevén, nem egy viszonyrendszer elemeként?
Törölt felhasználó
#287715 | 2018. 05. 02. 22:40
Mi van olyankor ha valaki valakit a "párom"-ként mutat be ?
#287714 | 2018. 05. 02. 22:39
kicsit lassítva (fáradt vagyok):
amilyennek születtél, ami vagy "alapból" - nehezen vállalható
amilyenné lettél (különféle hatások) - könnyebben vállalható

jól értelek?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#287713 | 2018. 05. 02. 22:36
Pár évtizede természetes volt a férjet úgy bemutatni: az uram. Évezredes hagyománya van a férfiuralomnak. Amelyik férfi enged csak egy kicsit is, az "papucs".

Szerintem is a kívülállók számára egyértelműen a férfi sub a legkevésbé elfogadott BDSM szerep.
Nem csodálkozom, hogy valaki nem reklámozza ezt az oldalát. Még inkább érthető, ha egyébként domként ismerik.
#287710 | 2018. 05. 02. 22:23
én még azt is "hiszem", hogy az is befolyásoló, a szexen (vagy hogy hívjam.. szóval, ami kinek így, kinek úgy a BDSM-hez köthető) kívül, az élete többé részében hogyan él, milyen "hajlamait" éli, élheti meg, és mi az, amire egyáltalán nincs módja
#287708 | 2018. 05. 02. 22:20
Bárki megélheti mind két oldalt...akár szándékosan, akár véletlen.
Gondolom, ilyenkor kiderül, hogy hol érzi jobban magát :)

Nem hiszek sem a "születettben", sem a "vér" ez, vagy azban.

Vannak véletlenek, ami felkelti az érdeklődést. majd a kutatás, hogy "mi a fene történik velem" aztán a dumálás más, hozzá hasonlókkal. Végül a tapasztalás. Itt derül ki, hogy ki, mit élvez...jobban, vagy kevésbé jobban.
Törölt felhasználó
#287706 | 2018. 05. 02. 22:14
Én azt hiszem, hogy minden olyan magatartásforma, viselkedés, vonzalom, ami nem azonosítható a gyerekkorban kapott szocializácioval, nehezen emészthető és felvállalhato.

Több éve próbálkozom ezen oldalam elfogadásával, és most már egész jól megy, mégis minden alkalom előtt van egy pillanat, mikor a régi én megkérdezi az újat: tudod mit csinálsz?
Törölt felhasználó
#287705 | 2018. 05. 02. 22:14
Még a végén kiderül a switch-csek léteznek :DD
#287704 | 2018. 05. 02. 22:09
nem régóta forgolódom ebben a világban, és itt is elég szűk körben teszem (tehát saját tapasztalatom nem reprezentáns)
de azt nem lehet nem látni, hogy azt megvallani, hogy egy ffi szub, sokkal nehezebben vállalható, mint hogy dom (az oka tán érthető, könnyen tettenérhető)
a bizonytalan, ill. switch ffiaknál is jóval több a valójában szub vágyú (tapasztaltam én)

az meg pláne nem biztos, hogy egybeesik, hogy valaki "milyen", ill. milyen szerepben érzi jól magát
szerintem az utóbbi számít