Kinek hol a "határ"...

BDSM Blogok » Blog - Pilar » Kinek hol a "határ"...
2017. 09. 06. 14:55 | Megjelent: 1114x
Gondolkoztam, hogy ha már leírtam kirakjam-e ...de miért is ne, véleményem amit vállalok, ha jobban tetszik ítélkezem, "nemelfogadok".


Úgy általában szeretünk itt lenni, mindketten. Én jóval többet olvasgatok és megosztom a "halottakat" a párommal.

Biztos itt az ősz, esik meg ilyesmi de kicsit mélyebben megérintett egy két bdsm témájú dolog mint kellene...

Kinek beteges a vágya kinek nem. Mi elfogadható és mi az ami már nem tolerálható.
Abszolúte nem vagyok elfogadó és nem is akarok az lenni soha bizonyos témákban. A hangsúly a bizonyoson van.


Valamelyik nap felolvastam az egyik blogot ami kiverte nálam a biztosítékot, a párom a vége felé már szinte felszólított, hogy hagyjam abba mert hallgatni sem akarja...

Aztán tegnap vidáman nekiálltam egy bdsm videót nézi, még izgalmas is volt ahogy a két férfi "foglalkozott" a hölggyel....egészen az utolsó percekig míg egyikük vadul dugta a megkötözött nőt a másik szakértően, szép komótosan, élvezettel az arcán megfojtotta egy másik kötéllel....igen, tudom, megrendezett film volt....de valaki valahol erre élvez...

Mindkettőnél ledermedtem egy-két pillanatra. Bár nem az én blogom, nem tudatosan kerestem a videóra...de elszörnyedtem, hogy hogy kerülök én ide.

Igen azt is tudom, ne olvassam, ne nézzem...ha előre tudom miről szól, így is teszek azt hiszem.

Épp ezért nem nézek extrém tágításos, tűs, véres stb dolgokat mert ezek taszítanak.
Igen, tudom van akinek az én megírt élményeim taszítóak, popsidugással, viasszal ezzel azzal.

De az utóbbi pár napban elgondolkoztam...lehet inkább átvándorlok a "szájpecekkel baszó vanillák" táborába de nem akarom, hogy egy kalap alá vegyenek ezen vágyak élvezőivel.

Tudom ezerágú, szép színes, rengeteg féle vággyal... de most egy kicsit átlépték a hányinger küszöböm.

Hozzászólások (41)


Törölt felhasználó
#253441 | 2017. 09. 07. 12:12
én nem látom a definícióban a művészeti forma kifejezést :)

a mű nem ekvivalens a művészettel :)
Törölt felhasználó
#253440 | 2017. 09. 07. 11:56
Pornográfia:
Nemi izgalom elérését célzó, mezítelenséget vagy közösülést ábrázoló irodalmi mű, kép vagy film:)
Törölt felhasználó
#253439 | 2017. 09. 07. 11:43
ez a kommentsor eklatáns példája a Pixis világ színeinek. van, aki művészeti ágnak tekinti a pornót. én nem :)

ja .. még mielőtt valaki fogást akarna ezen keresni, az erotikus művészfilmeket nem sorolom a pornó kategóriájába ;) még akkor sem, ha premier plánban dugnak
Pilar Törölt felhasználó
#253438 | 2017. 09. 07. 11:37
A blog az általad látott porno jelenetekről és a rád hyakorolt hatásáról illetve az általad levont konklúzióról szól....
Nehéz teljesen kivenni téged emiatt.

Egyébként erősen a filmre pornora mint művészeti formára irányulnak a hozzászolásaim.
#253437 | 2017. 09. 07. 11:32
???

Azt hiszem a blog nem arról szól, hogy engem kellene kielemezni..ezért megköszönném ha a kicsit személyeskedő, "Pilar elemzése" mellőzve lenne.

Köszi.
Törölt felhasználó
#253435 | 2017. 09. 07. 10:59
Tevedesben vagy. Az akcioban lathato esemenyek akar valosag is lehetne , a valosagban is likvidaljak a gonoszt. A parodiaban egyertelmu , hogy eljatszott .

Jelen esetben az elv a mondanivalo a lenyeg , az pedig feheren-feketen egy halalra kinzott not jelent .
Törölt felhasználó
#253434 | 2017. 09. 07. 10:49
Ez nem ilyen egyszerű!
A porno egy filművészeti ág.
Törvényileg szabályozott h mit lehet s mit nem.
Amugy vannak filmek (nem pornok) amik a pedofiliáról szólnak.Ezekben nem mutatják magát az aktust mert azt nem játszathaják el a színészekkel természetesen.Csak becsukódik egy ajtó csak közelebb lép a bácsi stb...Ezek szabályozottak.
Itt nem az a kérdés h kinek mi tetszik hanem h mit engednek a média törvények filmre vinni.
Ezt engedik.Ahogy a horror filmeket is.Pedig ismerjük el azokat is lehetne "betegnek" titulálni.
Ezek csak filmek!;)
Törölt felhasználó
#253433 | 2017. 09. 07. 10:46
köszi és imádlak :-*
Törölt felhasználó
#253432 | 2017. 09. 07. 10:41
Há hogyne
Akkkr hagyjuk a pedot meg az animalt meg az összes állatkínzósat is,
Meee az csak film
Ehhhhhh
Törölt felhasználó
#253431 | 2017. 09. 07. 10:32
Az h valami nem tetszik vagy tabu a számunkra attól még lehet másnak izgató.S ettől még tartozhatunk ugyan abba a "klubba".Engem se izgat minden nekem is vannak tabuim.

A kéjgyilkosság természetesen elítélendő és btk-ba ütközik.De annak eljátszása nem.
Már elnézést ennyi erővel minden akció filmet be kéne tiltani.Mert arra buzdít h vegyek egy AK-t s Rambónak higyjem magam.
Ez csak egy pornofilm.Nem a valóság!A Millenium Falcon se létezik se a jedik:)

Túl van spirázva...megint.Látott egy filmet ami érzékenyen hatott rá...Van ilyen.Ott a 18-as karika...
Törölt felhasználó
#253430 | 2017. 09. 07. 10:28
Csak 1x, egyetlen 1x szorítsa picit tovább, vagy bármi más.
Törölt felhasználó
#253429 | 2017. 09. 07. 10:28
Egy-ket nem elhanyagolhto szempont .

A rablo gyerekgyilkos nem ember , csak biologiailag . A film ugymond a valosagot mutatja , szo sincs megjatszot gyilkossagrol .
Törölt felhasználó
#253428 | 2017. 09. 07. 10:26
Ha valaki a halàl látványára élvez,
Azt én nem tudom tolerálni.
Még megjátszva sem.
Törölt felhasználó
#253427 | 2017. 09. 07. 10:20
Csak a magam neveben , ertelmezeseben , csusztatas nelkul.

1 nem kell megnyugtatas mert ha a videoban latottak valoban BDSM elemek akkor a
BDSM-t el kell torolni a fold szinerol .

2 bizonyos elemektol mereven elzarkozom Pl. az alazastol , de ez nem ellenkezik az elveimmel , a kejgyilkossag viszont igen . A ket dolog teljesen mas kategoria .
Törölt felhasználó
#253426 | 2017. 09. 07. 10:14
Látom jó a buli:)
A gyilokpornot nem tatrom bdsmnek.Mindazon által a szerepjátékok sokszor a részét képezi.
Maga a d/s egy szerepjáték valahol mivel jogilag nem birtokolhat senki senkit.
Ha valakik játékként, szerepjátékként eljátszanak egy számukra izgató erőszakos akár kamu gyilkossággal végződő fantáziát az lehet akár bdsm is.(megint a mi a bdsm? Örök megoldhatatlan kérdése)

Amugy Pilár ez nekünk nem fog menni!Nem gond kell nekem is ellenpolus.Hiába követlek meg bizonyos kérdésekben.Megint ott vagyunk h kihúzod magad, álandóan elhatárolódsz vmitől.Ez valami önigazolás, önkeresés féle lehet.Egyébként tényleg értékelem tetszik sok boldogságot kívánok stb Csak ezt az egyet nem értem h neked miért mindig addig tart a bdsm a nyitottság ahol a te határod van?Rendben ha ez bdsm akkor te nem vagy bdsm kedvelő.Mondjuk ettől még simán lehetnél ahogy blackraven is írta.A logikádat követve mivel az emberek egy bizonyos része háborúsbűnös, gyermekmolesztáló, rablógyilkos...akkor az emberek közé se tartozol???
Törölt felhasználó
#253420 | 2017. 09. 07. 09:16
Úgy éreztem a komment nem ment át, ezért kisebb magyarázatot szerettem volna adni hozzá, hogy ne csúsztatásnak hasson. A blog felvetése a bizonyos BDSM elemektől való merev elhatárolódás mellett az, hogy az író nem akar a BDSM kedvelők halmazába tartozni, ha az azt jelenti, hogy egy halmazban van azzal a részhalmazzal amely az elvei ellen cselekszik.

Az eredeti komment azt hiszem a blog írót szerette volna megnyugtatni azzal, hogy nyugodtan besorolhatja magát a BDSM kedvelők közé, ettől még nem feltétlenül kell egyet értenie annak minden fajtájával és formályával.
Törölt felhasználó
#253417 | 2017. 09. 07. 08:29
Ketsegbe vona valaki talan a halmazok elmeletet ? Vagy ugy latszik teljes a homaly ezen a teren ? Vagy letezik valami jol eldugott kapocs a kerdeses videot erinto elfogadas-elutasitas es a feher nok kozott ? Vagy hogy jon ez ide ? :DDD
Törölt felhasználó
#253415 | 2017. 09. 07. 08:19
Szerintem ez már közel sem BDSM az ilyen videó beteges mondjon bárki bármit. Sőt mindenkinek aki itt ezen az oldalon tanyázik egyenként mást jelent a BDSM. Ha szerencséje van akkor talál olyat aki nagyban kompatibilis a saját vágyaival.
Törölt felhasználó
#253412 | 2017. 09. 07. 07:57
erka szerintem azt szerette volna elmagyarázni, hogy ha A ⊆ U és B ⊆ U abból még nem következik egyenesen, hogy A = B. Ha A halmaz a gyilkosok halmaza, B pedig a fehér nőké, akkor a két halmaz metszete tartalmazni fogja a gyilkos fehér nőket, de ettől még nyilvánvalóan nem lesz a fehér nők halmaza a gyilkos fehér nők halmaza.

Ha A halmaz a "...popsidugással, viasszal ezzel azzal." és B halmaz az "...extrém tágításos, tűs, véres stb dolgok..." a két halmaz metszetében a mindkét műfajt kedvelő embereket találjuk, de ettől még a két halmaz nem lesz ugyanaz.
Pilar Törölt felhasználó
#253404 | 2017. 09. 06. 21:43
ez a halmazelméletre való kitágitás nem más, mint a blogod témájának csúsztatása.

ne menj bele ;)
Pilar Törölt felhasználó
#253401 | 2017. 09. 06. 21:26
nem, nem fér bele. erre hoztam a halmazokat az elején, én nem leszek fojtogató meet én is szeretem mikor... blabla.
viszont (!), azt mondom hogy csináljanak megrendezve egy ilyen videót, a sok aberrált rejszoljon a videóra és amíg ezt megteszik, addig nem megy az utcára fojtogatni.
dehát ugye az éremnek mindig (!) két oldala van, mert mi van ha a elmebeteg agyaval a segg nem fogja föl, hogy ez csak megrendezett videó és verszemet kapva utcára megy és fojtogat.
japánban van erről tanulmány a pedofil hentaj kapcsán.
és az eredmény az lett, hogy kevesebb pedo megy utcára, ha legálisan elérhető a rajzolt(!) gyerek pornó.
#253400 | 2017. 09. 06. 21:00
Valamilyen értékrendnek csak kell lenni az életünkben.
Milyen legyen ha nem saját? :)

Amúgy igen ki lett tágítva ez a "halmaz"..gyerekgyilkosság, kutyaevés...én ilyenekről nem írtam..
Pontosítsunk.
erka! szerinted az általam említett videóra élvezni (a nőt megfojtották a végén, szépen agonizált, rángott a teste, bácsi láthatóan nagyon gerjedt erre, majd már a halott nőbe élvezett egy hatalmasat) tehát ez a videó bdsm címszó alatt futott.
Szerinted ez az? Neked ez elfogadható? Belefér az értékrendedbe?
Törölt felhasználó
#253399 | 2017. 09. 06. 20:38
Ez nem arrogancia , csak különbségek , egy indiainak a szarvasmarha , európainak a kutya , ezen lehet rágódni de minek :)
Pilar Törölt felhasználó
#253398 | 2017. 09. 06. 20:34
ja, hát gyerek csecsemőket vízbe fojtani szerintem is gáz, még ha a döntés racionális is, a csecsemő meg lány :-\...
néha amúgy kicsit arrogánsan azt gondoljuk itt a keresztényi Európában, hogy a mi értékrendünk a tökéletes.
ez olyan, mint mikor Kínában a kutya evés ellen lázadunk, miközben a marháink sokkalta gázabb körülmények között élnek és távolkelet bizonyos részein érinthetetlenek.
Törölt felhasználó
#253397 | 2017. 09. 06. 20:34
Csakhogy nem indiaiak vagyunk, és most élünk :)

Csonkolás , maradandó egészségkárosodás , gyilkosság stb..., BTK alá tartoznak , és hogy valakinek ez normális ? Egy cseppet sem fogja meghatni a bírót.
#253396 | 2017. 09. 06. 20:29
Egy a lényeg én a saját halmazomba tartozom. A saját elfogadható vágyaimmal. A saját szemszögemből normális vágyaimmal.

Lehet a dolgokat forgatni, megközelíteni jobbról balról...de attól még vannak dolgok amik az elmebetegség vagy a bűncselekmény kategóriáját merítik ki...akárhányan rejszolnak is rá.

Részemről ennyi van a dologban de nagyon szívesen olvasom mások meglátásait.
#253395 | 2017. 09. 06. 20:25
Nem tudom, én ilyen mélységekig nem merülök el ebben a világban. Jómagam csupán csak élvezem.

Miről írtam? Arról, hogy számomra mi NEM bdsm.
A hangsúly a számomra. Ahogy engem érintett egy egy impulzus itt vagy bdsm címszó alatt.
Törölt felhasználó
#253394 | 2017. 09. 06. 20:13
mmm.
vannak halmazok.
vannak egymást fedő vagy részben fedő halmazok.
vannak gyilkosok és vannak fehér nők. van gyilkos fehér nő, ettől még nem lesz minden nő, fehér nő vagy gyilkos fehér nő.
ugye?
ráadásul egy pár éve a melegség a betegségek listáján volt, egy pár száz éve meg tizéves gyerekeket adtak férjhez iszonyú öreg emberekhez, manapság Indiában az újszülött lány csecsemőket születés után megölik, haszontalanok.
ezek mind normák...
egyben másoknak abnormalitás.
Törölt felhasználó
#253393 | 2017. 09. 06. 19:34
Nmtom? Lehet én nem emlékszem jól, de mintha rémlene, hogy a BDSM-nek vannak alapszabályai,- amitől BDSM-nek nevezzünk bizonyos cselekedeteket,viselkedést és nem sima köztörvényes erőszaknak- ilyen például safe, sane and consensual (SSC)?

Akkor tulajdonképpen miről is írsz,mint BDSM? ( nem tudom milyen blogról írsz,bocsi valószínű nem olvastam! ) A videót sem láttam, de a bdsm elemeket használó pornókat amúgy sem nézem.
#253391 | 2017. 09. 06. 19:18
Nem...én nem nevezem magam BDSM kedvelőnek ha az említettek ebbe a kategóriába tartoznak.
Törölt felhasználó
#253390 | 2017. 09. 06. 19:15
Nem biztos, hogy jól értem a blogodat ezért kérdezlek:
Most akkor szeretnél bizonyos mentális és fizikai technikákat - amik egyébként a való világ elemei/részei, ha szeretjük, ha nem-tiltó listára tenni és aki olyat tesz annak semmi keresni valója a BDSM nevű társasjáték világában?
#253388 | 2017. 09. 06. 19:11
Én úgy mondanám, hogy nem elfogadó vagyok, hanem nem érdekelnek az emberek. A barátaimat megválogatom,a többi pont hidegen hagy. Azt csinál mindenki, amit akar, amíg engem békén hagy vele.
#253387 | 2017. 09. 06. 19:09
Nem tudok véleményt mondani, nem olvastam, nem láttam.

Pedig vannak az oldalon olyanok, érdekes általában a submissív beállítottságú nők, akik állítják, hogy ők aztán olyan toleránsak...

Saját vélemény, hogy azok az emberek akik minden térek elfogadóak, azok egyéniség nélküli, megalkuvó sőt megkockáztatom, hogy őszintétlen emberek...
#253385 | 2017. 09. 06. 19:03
Egyetértek. Van határ a bdsm és a torz, beteg dolgok közt. Sajnos nem lehet meghúzni, de van,ami egyértelműen nem elfogadható. Másik példa a 11000 vessző. Bdsm alapműnek tartják. Egy mozzanat sincs benne, ami határon innen van. Szerintem.
#253383 | 2017. 09. 06. 18:59
A bogban nem is arra akartam kitérni, hogy nekem mi fér bele...

Egyszerűen NE akarjuk megmagyarázni, hogy normális ha valaki gyilkolásra élvez, vagy élő emberi agyba akar élvezni vagy sz@arásig szenvedteti a másikat...

Ha ez is BDSM akkor köszönöm nem tartozom ebbe a csoportba.

Vagyis nem, nem tudom elmagyarázni. Ha valakivel beszélgetek és megemlítem, hogy bizony én megélem és élvezem ezt a műfajt...ne a fent említettek közül ugorjon be neki valami és nézzen rám elborzadva..
#253382 | 2017. 09. 06. 18:54
Tudom :)
Nagy példaképem vagy "nemelfogadás" terén :P
Törölt felhasználó
#253374 | 2017. 09. 06. 17:59
Az aberrációra nem nagyon lehet felmentést találni
Törölt felhasználó
#253373 | 2017. 09. 06. 17:55
Szerintem mindenkinél van ami kiveri a biztosítékot.
Törölt felhasználó
#253371 | 2017. 09. 06. 17:52
"Abszolúte nem vagyok elfogadó és nem is akarok az lenni soha bizonyos témákban."

kevesen merjük ezt leírni

:)
Törölt felhasználó
#253370 | 2017. 09. 06. 17:51
a 8mm egy egy ragyogó film, ragyogó szinésszel - Nicolas Cage -, de semmi köze a BDSM-hez. szerencsére
#253368 | 2017. 09. 06. 17:04
Van egy film, a 8mm. Sokan bdsm filmnek tekintik, hát megnéztem. Jó krimi, azzal nincs baj, de a "gyilokpornó", ahogy a filmben nevezik, kicsit sem bdsm. Ebben nagyon egyet tudok érteni veled. A tűkben kevésbbé, de valamiben különböznünk kell. Nagyon furcsa világ lenne, ha csak Pilar-ok lennének benne. :-)






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató