Társkeresés "magas léccel"

BDSM Blogok » Blog - Pilar » Társkeresés "magas léccel"
2017. 01. 14. 09:12 | Megjelent: 1161x
Soha nem vonzottak a szőke férfiak.....barna hajú a párom

Nevetségesnek érezném magam és kényelmetlenül egy nálam tíz centivel alacsonyabb férfi mellett....10 centivel magasabb a párom

Párt kerestem, nem szexkapcsolatot, fontos volt hogy egyedülálló legyen.....az volt

Ausztriában élek előny volt, ha beszél németül a könnyebb boldogulás miatt...beszél németül

Mivel nem havonta akartam csak látni volt egy "határ" kilométerben......nos, nem kevés de legyőzhető

Mivel nekem nincs sok mindenem anyagi javakban legalább neki is annyi legyen :) értsd legyen egy lakása ahová mehetek, egy autója, el tudjon jönni hozzám....pipa

Nekem már nem lehet gyermekem...fontos volt, hogy ne akarjon tőlem utódot....nem akar

A humorom segített át életem legnagyobb küzdelmén , meghalnék egy humortalan savanyú ember mellett.....könnyesre nevető, infantilis gyerekek tudunk lenni együtt

Legnagyobb fétisem a szeretet, a gyengédség az odafigyelés oda-vissza.....megkapom, megadom.

Fontos volt, hogy az életben domináns személyiségem ne akarja elnyomni....nincs elnyomva

Nem zavar, hogy dohányzik, hogy kettő oroszlán csillagjegyű van egy csárdába, hogy étkezés terén óriási csatákat vívunk, hogy ő tévére alszik nekem sokáig nem is volt, hogy a munkabeosztásunk miatt én vagyok aki rengeteget utazik jön-megy.. stb. blablabla

Egy, azt hittem számomra fontos dologban nem volt pipa a listámon. Dominánsként megjelölt férfit kerestem....hát nem az volt. Mégis mellette érzem tökéletesen nőnek magam és kapom meg a szexualitásban azt a dominanciát amit élvezek.

Kérdem én közel a negyvenhez úgy kellett volna társat keresnem, hogy "segítség, lassan kaput zárok, mindegy, hogy ki csak kelljek már valakinek"?..
Na nee...tudtam ,hogy mit NEM keresek....lehet, hogy a "lécem" egyes pontjai sokaknak nagyzolásnak tűnt...de mivel én ismerem saját magam a legjobban, tudtam, mi az ami fontos nekem, mi kell ahhoz, hogy a 120%-ot tudjak adni egy kapcsolatba, ...és azt hiszem adom, már több mint fél éve...és kapom.

Tehát, bátran hagyjátok ott a magasba a "lécetek"...megéri de még mennyire!!! :)

Hozzászólások (20)


Törölt felhasználó
#229667 | 2017. 01. 14. 15:02
Csak még egy gondolat a magas lécről:

Természetesen mindenkinek szíve joga, milyen magasra teszi a lécet, és eldöntse, kivel létesít kapcsolatot.

Többen is megvédték ezen jogukat, amit meg is értek, hiszen ebbe senkinek semmilyen jogon nem lehet beleszólása.

Én a hozzászólásaimban, és a korábbi blogomban is csak az irreális elvárásokra, az aránytalanságokra próbáltam felhívni a figyelmet.

Többször is találkoztam pl 160 cm magas, 90 kilós csupa öntudat hölggyel (itt nem pontos számok, hanem az arányok lényegesek), akik hangoztatják vagy így, vagy úgy, hogy márpedig nekik nem jó akárki.
Nyilván lehet az álom egy kisportolt adonisz, csak annak a realitása, hogy összejön nekik egy ilyen kapcsolat, a nullához közelít.

Ebből lesznek aztán a csalódások, a komplexusok, a befelé fordulás, bizalmatlanság, depresszió.

Nekem mindösszesen ennyi a véleményem, ha lehet, legyünk realistábbak egy picit.
#229666 | 2017. 01. 14. 14:14
Teljesen más ha valaki, komoly kapcsolatot keres és más ha valaki "csak játszótársat". Teljesen érthető ha komoly kapcsolatnál, komoly elvárások vannak. De ha csak jól akarjuk érezni magunk akkor sok szempont lényegtelenné válik. Ott nem számít az egzisztenciális háttér, kevesebb súlyt nyom a latban az életkor, és még sok minden más. Egy komoly kapcsolatnál akaratlanul is belekerülnek a társadalmi elvárások is. Nálam pl. azért nincsenek kiírva a kor, magasság, súly ........ stb. mert komolyan nem lényeg (az ésszerűség keretein belül). De ez nem azt jelenti hogy mindegy csak lyuk legyen. Nagyon is nem mindegy! Csak a hangsúly inkább a személyiségen van, azt meg csak úgy tudom megismerni ha beszélgetünk, megismerjük egymást.
Törölt felhasználó
#229665 | 2017. 01. 14. 14:12
Az, hogy kölcsönösen tiszteletben tartjátok egymás személyiséget, ill el tudtad fogadni úgy is a párod, hogy nem domináns, ill. nem úgy abban a formában ahogy Te a kezdetén elképzelted.

Ezekre gondoltam, az utazás meg a dohányzás nem is fogott meg annyira, bár hozzáteszem sok embernek, nagyon is soknak, ez a két dolog külön-külön is kizáró ok lenne.
#229664 | 2017. 01. 14. 13:05
Milyen kompromisszumra gondolsz? A dohányzás soha nem zavart, az utazás ami kicsit néha húzós de ő ugyanígy megteszi értem...a többi meg szóra sem érdemes sőt kell, hogy egy két dologban különbözőek legyünk :)
#229663 | 2017. 01. 14. 12:59
Köszönöm...de most a blog kivételesen nem azért íródott, hogy a boldogságom lobogtassam :))

..hanem pont azért mert nagyon sokan fennakadnak azon, hogy vannak szűrők...kinek kinek ingere szerinti...
Ezt el kell fogadni. Nekem anno mikor még keresgéltem pont az nem volt szimpatikus mikor sok férfinak mindegy volt, hogy ki van a reglap mögött, milyen vágyakkal, milyen tulajdonságokkal, szokásokkal...csak "lyuk" legyen...
#229660 | 2017. 01. 14. 12:53
Kedves Pilar!
Érdekes nálam is ugyanez, vagy legalábbis nagyon hasonló "léc" van, de én még várom azt aki majd megugorja. Te vagy a jó példa, hogy nem lehetetlen és érdemes várni. Őszintén örülök a boldogságodnak.
Törölt felhasználó
#229659 | 2017. 01. 14. 12:39
Szerintem ez a lec nem volt tulzottan magasan, teljesen korrekt elvarasokar tartalmazott, illetve volt meg szamomra egy nagyon szimpatikus dolog benne, a holgy hajlando volt kompromisszumot kotni.

Sok sikert, es hosszu boldog parkapcsolatot kivanok nektek.
Törölt felhasználó
#229658 | 2017. 01. 14. 12:39
Szerintem ez a lec nem volt tulzottan magasan, teljesen korrekt elvarasokar tartalmazott, illetve volt meg szamomra egy nagyon szimpatikus dolog benne, a holgy hajlando volt kompromisszumot kotni.

Sok sikert, es hosszu boldog parkapcsolatot kivanok nektek.
#229657 | 2017. 01. 14. 12:07
...valamint ha valaki már abba beleköt, hogy hogy keres valaki társat, párt, partnert...mi lesz később...?
Törölt felhasználó
#229656 | 2017. 01. 14. 11:53
Igazad van , születnek ilyen mérgelődések , sokszor a közösségre vonatkoztatva , ami már több mint ostobaság , hiszen keresés egyéni műfaj.
Pilar Törölt felhasználó
#229654 | 2017. 01. 14. 11:14
Elhiszem, valamiért gyakorlott forma az online társkeresők bizonyos hányadánál, hogy dühösen reagálnak arra ha nem felelnek meg valamilyen feltételnek. A kapcsolatot keresők számáról nem tudok nyilatkozni, de természetesen mint minden statisztikai adat, ez is csak halvány képet ad a valóságról, amit még rengeteg tényező torzít.

Igazából a lényegi rész amire én is rá akartam világítani, hogy a levelezés szintjén történő ismerkedésben is, azért van annyi kommunikáció, hogy eldöntsd ki akad fenn a rostán és ki nem.

Szerintem az a nem gyümölcsöző felfogás, ha például a párod itt regisztrált tagként megjeleníti az adatlapján, hogy dohányzik, te pedig azt ,hogy nem dohányzol és tegyük fel, hogy ő ebből azt feltételezi, hogy dohányzókkal szóba sem állsz, ezért nem is kezdeményez. Vagy akár te is mondhatnád azt a levelére, hogy nem is válaszolsz, mert dohányzik és téged ez zavar. Szóval lehet, ha "magasabbra" teszed a lécet, sem lennél ilyen boldog.

Persze bonyolultabb ez ennél, meg lehetne boncolgatni hogy mi az optimális határ, de szerintem aki akar az talál magának megfelelő párt.
Törölt felhasználó
#229653 | 2017. 01. 14. 11:06
Lehet nem is akarja annyira ellenorizni azt a lecet Nekem peldaul nem volt lec , ugy gondoltam nem dugom meg egyszer hurokba a fejem , nem erdekelt az ido mulas ebbol a szempontbol. Ezzel csak azt akarom mondani , annyira szemelyes dolog ez ,hogy csak sajat magunknak kell megfelni a lecnek, mas nem tudja, tudhatja mi lakik belul.
#229652 | 2017. 01. 14. 10:52
Igazad van...de hidd el, elég szűk volt így is a keresési halmaz. És így is rengetegszer megkaptam, hogy nagyok az elvárásaim...

Abból a 20%-ból aki egyedülálló 18% nem kapcsolatot keres.
A humorosságot sokféleképpen lehet értelmezni..az enyém sokak számára elviselhetetlen az irónia és morbid mivolta miatt...ő vevő erre :)
És még sok sok minden...ami más az életben mint leírva társkeresési "feltételként" .

Nem tudom úgy leírni, hogy teljesen érthető legyen...70 férfival biztos elkezdtem az ismerkedést (levelezés szinten) de valami mindig fennakadt a rostán.

Egyet tudok, ha bármibe is engedek abból ami számomra fontos...most nem lennék ilyen boldog.
Törölt felhasználó
#229650 | 2017. 01. 14. 10:41
Szerintem teljesen reális elvárásaid voltak a keresett partnereddel szemben, "minőségben" valóban magasan van az a bizonyos léc, de statisztikailag teljesen átlagosnak mondható. A sötét haj a népesség 2/3-ára jellemző, a 30-50 éves közötti férfiak bő 20%-a egyedülálló a magyar férfiak átlagmagassága 175 cm. A legtöbb nő humoros, figyelmes, mobilis és exisztenciával rendelkező férfit keres, aki hagyja is kibontakozni.

Valójában a két sarkalatosabb pont a német nyelvtudás és a gyermek, ami szűkebbre szabja a keresési halmazt, de rengeteg más olyan pontban "elnéző" voltál ami másoknak esetleg elvágta volna az ismerkedést (dohányzás, csillagjegy, szexuális szerep).

Szerintem a társkeresési lécekben nem az a probléma, hogy egyes emberek túl magasra teszik azt, sokkalta inkább az, hogy nem hajlandóak ellenőrizni, hogy megugorja-e azt a bizonyos lécet az illető. Értem ezalatt azt, hogy nem adunk esélyt egymásnak a kommunikációra és túl kevés adatból vonunk le hosszútávú következtetéseket.
#229649 | 2017. 01. 14. 10:34
Nemszoktam senkiről véleményt mondani ismeretlenül!Főleg megbántani nemszokásom!Forditva már más a helyzet de az máslapra tartozik.
#229648 | 2017. 01. 14. 10:27
Így már más...kicsit olyan volt mintha nekem szólt volna. :)
#229647 | 2017. 01. 14. 10:26
Csak nagyáltalánosságban irtam!Véletlenül sem az ön becsületét kédőjeleztem bocsánat ha félreérthető volt!!
#229646 | 2017. 01. 14. 10:22
...az én becsületem a helyén van...másé meg nem érdekel. Nem tudom ez most, hogy jött ide.
#229645 | 2017. 01. 14. 10:05
A léc lehet magas de az idő halad a becsület meg fogy....!
#229644 | 2017. 01. 14. 09:57
Csodák márpedig vannak. :)






 
aaaaaaaaaaaa