Visszafojtott ölelések

BDSM Blogok » Blog - Passer » Visszafojtott ölelések
2015. 02. 18. 09:06 | Megjelent: 1234x
Beszélgettem ... elgondolkodtam azon, hogy néhány dom miért tart a gyengédségtől.

Többször hallom, hogy megsimogatta, vagy csak akarta a szubját, de visszafogta, mintha ezzel vesztene a Dom mivoltából. Mintha egy benne élő dom képnek akarna megfelelni, és feltételezi, hogy a szub is ezt a képet látja és várja el. De ez nem így van.

Az ölelés, gyengédség épp úgy része a domnak, mint a pálca, a kimértség, az utasítások ….

Amit érzek, az az hogy minden megkapott simogatás, ölelés a mennybe vitt és plusz erővel töltött el, hogy bírjam a nehézségeket. Boldoggá tett és nem negálta a dom pozícióját, sőt mérhetetlen hálával és alázattal töltött el. Sokkal inkább mint egy rám taposó láb ...

Lehet ehhez is erő kell, erősnek maradni gyengéden …

Hozzászólások (59)


Passer Törölt felhasználó
#199341 | 2016. 05. 26. 12:18
Hiszen (gondolom) épp azért esik jól az alárendelt szerep, mert az illető a kedvességgel igazolja, hogy csak a szerepek szerint vagytok alá és fölé rendelve egymásnak :-)
#199294 | 2016. 05. 25. 15:30
Egyetértünk.
A szub és a dom egyenrangúak mint emberek. Mind ketten becsülik egymást, csak bizonyos szabályok szerint szeretnek létezni.

Mivel számomra a BDSM kapcsolat is egy szereteten alapuló kapcsolat, így természetes, hogy kedvességre is vágyom. :)
Törölt felhasználó
#199157 | 2016. 05. 24. 19:26
A dom (domina) és a sub ugyanolyan értékű emberek, csak mindketten más módon szeretnék ugyanazt az élvezetet elérni.
Akkor tökéletes, ha ketten épp kiegészítik egymást, egyik szeretne alárendelt lenni, másik szeretne uralkodni.
A dom(ina) miért akar uralkodni? Hogy a vágyait abban a tevékenységben élje ki, amit örömmel csinál. A sub ugyanígy van ezzel, csak az ellenkező oldalon.
Ha mindketten átélik ezt a fajta élményt, akkor azt mondhatjuk, hogy megadták egymásnak a gyönyört.
Én ezt a játékot szeretkezésnek hívom!
És a szeretkezésben benne van a szó, hogy akkor és ott szeretni kell a másikat ahhoz, hogy igazán jól érezzük magunkat vele, és azt gondolom, a sub sohasem fog panaszkodni, ha néha a kedvességet is megkapja dom(iná)jától....
És még egy gondolat:
Ahhoz, hogy a sub igazán élvezze az alárendelt szerepet, szerintem éreznie kell az egyenrangúságot.
#113114 | 2015. 02. 18. 21:24
Kedves Száncsó pánzá (tényleg jó lesz a kövi nick nevednek :))
Nem vagyok szélmalom nem állok eléd. Mehetsz keresgélni egyet :)
Passer Törölt felhasználó
#113113 | 2015. 02. 18. 21:20
Külsőre dulszinea (vagy száncsó pánzá:PPP) inkább, de belsőre a "lamancsa lovagja".

Persze ennek "semmi köze" a témához, de olyan szép dal, szeretem:)
Oldotta a feszültséget?:)
#113112 | 2015. 02. 18. 21:17
Nem mindegy, hogy valaki Don Quijote vagy Durcinea.
Passer Törölt felhasználó
#113110 | 2015. 02. 18. 21:03
https://www.youtube.com/watch?v=RfHnzYEHAow
#113108 | 2015. 02. 18. 21:02
Vigasznak, önigazolásnak jó ez a minőség duma ... bár tán azt a nagy őszinteséget kezdhetnéd magad előtt is.
Gondolkodnod is kéne, talán nem mindenki más megy rossz irányba.

Tudod sokan próbáltak neked segíteni, észre sem veszed. Veszett kutyaként harapsz csakhogy takard a sebeid. De pont ettől világítanak igazán.
Sajnállak, remélem megtalálod aki meggyógyít.
#113107 | 2015. 02. 18. 21:01
Reméljük az Egyperceseidet is rímekben írod ezentúl :)
Passer Törölt felhasználó
#113105 | 2015. 02. 18. 20:58
A sebet élő var takarja;
aljas dög ki megkaparja!

:D
Passer Törölt felhasználó
#113104 | 2015. 02. 18. 20:53
Arról nem szeretnék beszélni.
Jól gondolod nem tolonganak.
Lehet kárörvendeni.
De nem is a mennyiségre megyek, kizárólag a minőség érdekel és mivel csak egy emberre van szükségem...
#113103 | 2015. 02. 18. 20:49
Ilyen kis humorosak vagyunk látod. :)

De azt kell mondjam nem könnyíted meg a dolgod.. képzelem a tömött dom sorokat előtted.
Tényleg mi lett a nagy, igazi 3 napos domoddal?
Törölt felhasználó
#113102 | 2015. 02. 18. 20:48
A vicc te magad vagy
Passer Törölt felhasználó
#113101 | 2015. 02. 18. 20:46
Sosem tudhatod ki olvassa, nem csak azok, akik hozzászólnak, hanem ennél jelentősen többen, mindenhol megmutatom ki vagyok és mire vágyom, hogy megtaláljam, a hozzám illőt, az engem akarót.

Ez egy társkereső, nem az egyetértésetekre vágyom leginkább, hanem arra, hogy megmutassam ki vagyok.

Vállalom érte a gyűlöleteket is, egy magasabb cél érdekében.

Egyébként, ha olyan elfogadóak és toleránsak vagytok, ahogy fennen hirdetitek, miért is szólogattok be nekem???????????????????

hahaha, egy vicc az egész toleranciátok
#113098 | 2015. 02. 18. 20:39
Ha nyújtani tudnád nem ítélkeznél és nem kinyilatkoztatnál...

Senkit nem érdekel milyenek az elveid, a tieid és ez rendben van.
De folyamatos az arcunkba nyomod mint normát...
Tán ebben kéne elfogadóbb legyél.. az tied ok .. ez a mienk.
És ettől senki se több vagy kevesebb csak más.
Passer Törölt felhasználó
#113096 | 2015. 02. 18. 20:36
Igen én is erre gondoltam. Ha annyira elfogadó és toleráns lennék, mint itt egyesek, akkor megerőszakolnám önmagam, a hitemet, az elveimet, a világról alkotott képemet.
Nem lehet az ember mindent el és befogadó, kell, hogy legyenek elvei, elvárásai.
Nem kívánok senkitől többet, mint amit én is nyújtani tudok...
Törölt felhasználó
#113095 | 2015. 02. 18. 20:26
Előjött szadista énem, élvezném használni,kiváncsi lennék utána a reakcióra. Lehet, megsimogatnám. :D
#113084 | 2015. 02. 18. 20:10
Mi van itt ha kicsit elmegyek? :)

Nos attól, hogy te kinyilatkozol nem történik semmi.
Se a vita nem zárul le
Se igazad nem lesz.

A világod nagyon bináris, de élj benne csak ne akard másokra ráhúzni.
Én színesen szeretem az enyém. Megértően és elfogadóan.
Nem hiszem hogy értelme lenne lemondjam miért is lehet Dom nős/foglalt férfi. Érd be annyival lehet :)
Törölt felhasználó
#113063 | 2015. 02. 18. 19:21
Megvitatni dolgokat szeretek, de a parttalan vitatkozást ki nem állhatom, úgyhogy nem folytattam volna...;)
Törölt felhasználó
#113051 | 2015. 02. 18. 18:53
Igazad van, ez annak minősülne
Törölt felhasználó
#113050 | 2015. 02. 18. 18:50
Még mindig jobb, mintha fajtalankodtál volna vele. ;)
Törölt felhasználó
#113049 | 2015. 02. 18. 18:48
Megint elbasztam,mi a banatnak kezdek el loval imadkozni
Törölt felhasználó
#113048 | 2015. 02. 18. 18:43
haha vagy Biblia?:)
Törölt felhasználó
#113047 | 2015. 02. 18. 18:42
TANKCSAPDA: Jóképü
Törölt felhasználó
#113044 | 2015. 02. 18. 18:40
Tőlem... :)))))
Törölt felhasználó
#113043 | 2015. 02. 18. 18:40
Szovegkornyezet?
Törölt felhasználó
#113042 | 2015. 02. 18. 18:37
Dehogynem "az vesse rá az első követ, aki még sohasem..."

nem ismerős?
Törölt felhasználó
#113040 | 2015. 02. 18. 18:34
Elfogadas=esendoseg? Nem hiszem
Törölt felhasználó
#113039 | 2015. 02. 18. 18:33
Tudod, őszintén sajnálom, mert sok szempontból nagyon felnézek rád, de...én tényleg így gondolom.

Szerencsédre az átlag nem így gondolja, mert sokkal elfogadóbb, mert ők maguk is sokkal esendőbbek.
Törölt felhasználó
#113038 | 2015. 02. 18. 18:32
Szerintem amirol a blogod szol, evidencia, aki esetleg nem igy gondolja, onertekelesi zavarokkal kuzd.
Törölt felhasználó
#113037 | 2015. 02. 18. 18:29
Hagyd is szerintem. Néha nem jó mindent érteni. :))))))
Törölt felhasználó
#113028 | 2015. 02. 18. 18:20
Mert nem szerettem volna vitázni róla tovább.
Azért megnézném azt a védőbeszédet, hogy lehet egy férfira felnézni, miközben a szerető családja háta mögött végzi a disznóságait, főleg ha született domináns, ahogy te azt írtad, ha így született, minek vett el vanilla feleséget, ha tudta nem tud majd parancsolni (mocskos) vágyainak?
Ha pedig később jött rá, akkor hogy képzeli, hogy uralhatja egy másik nő testét, miközben ő a saját életét nsem tudja?
Törölt felhasználó
#113025 | 2015. 02. 18. 18:17
Nem zavar, ha nem értesz velem egyet. Tudomásul veszem. Csak vakarom a buksim, hogy miért ordít a végén a "Köszöntem!" :D Áhh...nem is kell nekem mindent érteni :)
Törölt felhasználó
#112973 | 2015. 02. 18. 16:19
Az a baj, hogy aszerint az alsóbb szintű igények kielégítettek kellenek, hogy legyenek ha egyszer morális csúcsokra kapaszkodunk. :)
Törölt felhasználó
#112971 | 2015. 02. 18. 16:18
Eleve egy nőnek ne legyen véleménye, ha van is azt ne tegye közzé, ráadásul ne azonnal.
Törölt felhasználó
#112970 | 2015. 02. 18. 16:15
a jó öreg Maslow piramis :)
Törölt felhasználó
#112969 | 2015. 02. 18. 16:12
Szívesen:)
Törölt felhasználó
#112967 | 2015. 02. 18. 16:10
Teljesen. Köszönöm.
Törölt felhasználó
#112966 | 2015. 02. 18. 16:06
Teljesen világos, hogy ez sokaknak nem tetszik, szóval megnehezíti.

Kielégítő a válasz?:)
Törölt felhasználó
#112964 | 2015. 02. 18. 16:04
Gondolkodtam, hogy feltegyem-e a kérdést, de végül nem tudom megállni: könnyebbé teszi az életedet, hogy mindenről azonnal van véleményed? :)
Törölt felhasználó
#112963 | 2015. 02. 18. 15:59
Te vagy még egy okos ember.
Törölt felhasználó
#112947 | 2015. 02. 18. 15:21
Mindennel egyetértek kivéve azzal, hogy férfias lenne, ha valaki az asszonyka háta mögött élné meg bdsm vágyait, mert az egy gyenge jellem, ergo nem domináns férfi.
Köszöntem!
Passer Törölt felhasználó
#112902 | 2015. 02. 18. 14:09
Egy domináns férfi az egyszerűen csak úgy egy domináns férfi, nem a benne élő képek a dominanciáról, aminek meg kell felelnie. Születetten az, nincs szüksége színészi játékra. Számomra a dominancia : erő, stabilitás, higgadtság, empátia, érzelemgazdagság, önfegyelem, gondoskodás (egy domináns férfi kitűnő családapa és ez lehet az oka, hogy nem hagyják el vanilla párjukat, inkább szeretői viszonyban élik meg bdsm vágyaikat).
A felsorolás a teljesség igénye nélkül készült :)
Passer Törölt felhasználó
#112900 | 2015. 02. 18. 13:49
Az mióta elfojtás? :)
#112899 | 2015. 02. 18. 13:39
:) na ja és mi van a megfelelni vágyással? Az alkalmazkodással?
Mikor a másikért veszünk levegőt?
Törölt felhasználó
#112898 | 2015. 02. 18. 13:31
Ezzel egyetertek
Passer Törölt felhasználó
#112897 | 2015. 02. 18. 13:30
No, hát a kiskutya hágja meg az olyan BDSM-et, ami az elfojtásról szól... :)
#112896 | 2015. 02. 18. 13:19
Amin filózom az nem a képtelenség. Hanem a szándékos elfojtás,
Tán, mert azt gondolja így tesz jót a szubjának. Hogy így "domos" így segíti az uton...
Törölt felhasználó
#112895 | 2015. 02. 18. 13:09
Aki nem tud gyengéd lenni, az nem tud kemény sem lenni. Egyszerűen annyi, hogy nem ismeri a mértékeket.
#112866 | 2015. 02. 18. 11:19
Semmi baj a megfontoltsággal sőt, a hidegségnek is meglehet a szerepe... csak nem árt hozzá a másik fele is.
A bdsm kapcsolat is egy kapcsolat ahol két ember (jó esetben) szereti egymást.

Nekem az volt az érzésem, hogy a Dom nem gonoszságból hideg hanem mert úgy gondolja erre van szüksége a szubnak. Meg akar lelelni a benne élő dom képnek. ... az az a szubnak is
Törölt felhasználó
#112854 | 2015. 02. 18. 11:03
Szerintem ez a "nagyon kell bizonyítania a rátermettségét" elveszi az élvezetet. Ösztönből kell jönnie mindennek, ha ezt megfontoltan, hidegen csinálja, nem is okoz örömet, szerintem.
Törölt felhasználó
#112853 | 2015. 02. 18. 11:00
Jo az itt mert itt akar paradoxon akar káosz de vigyáznak ram , miert van az hogy a D/S kapcsolatba a Dom van alul , vagyis nagyon nehezen talál subot , mert az emberek akik éreznek nehezen találjak meg a megfelelő játszó társat Egy Dom-nak nagyon kell bizonyítani a rátermettségét valahol ez iq es eq szinten dől el en szerintem. Mint a Z életben :) ez jól jött ki es ki a Z ? Szóljatok ha hülyeséget írok , bírom en a kritikát csak nem szeretem :) komoly téma ez.
Törölt felhasználó
#112849 | 2015. 02. 18. 10:53
A Dom szereti subjat :)
Törölt felhasználó
#112848 | 2015. 02. 18. 10:53
Miért is lenne más dom és sub ÉRZELMI alapokon nyugvó kapcsolata, mint bármely más kapcsolat? Ugyanúgy igénye van az EMBERNEK a szeretetre, gyengédségre oda-vissza.
Törölt felhasználó
#112843 | 2015. 02. 18. 10:44
Pontosan, egy igazi férfi attól is férfi, ha tud gyengéden bánni a nővel.

Egyébként nagy lényege a húzd meg ereszd meg a D/S kapcsolatnak.
Pofon után simogatás jár...
Törölt felhasználó
#112833 | 2015. 02. 18. 10:28
A simogatas a bőr érzékelés nagyon fontos dolog képzeljük el az életbe , na mar most ültessuk at a Dom szerepkorebe ha tényleg naggyá akarunk válni , ne a fejekre álljunk ra hanem a vallakra. Az érintés történhet bármivel test a testtel az olyan mintha felemelnenk az áldozatot es egyenrangukent kezelnenk abba a pillanatba , hogy utana folytadhatjon a játék :)
Törölt felhasználó
#112821 | 2015. 02. 18. 10:01
Szeretem az érzelmi intelligenciád.
Törölt felhasználó
#112814 | 2015. 02. 18. 09:42
Az a dom nem dom, szerintem.
Törölt felhasználó
#112804 | 2015. 02. 18. 09:20
Kedveseim!A domok ott rontják el ezt a csodás kapcsolatot, hogy nem tudják egy véka alá hozni a test és a lélek egységét. Igazán akkor élvezetes ha nem csak a dom de a sub is boldog...Egymás kölcsönös szeretetéről, tiszteletéröl kellene szólnia.
De sok dom önző. Elfelejtik hogy ketten vannak a kapcsolatban.A sub is igenyel érzelmeket, vágyai vannak.Sok nő tudna frenetikus orgazmust átélni fizikálisan és mentálisan is ha a dom tudna vele igazán jol bánni.Kevés az a nő aki ilyen dom melett képes a tökéletes élvezet elérésére..






 
aaaaaaaaaaaa