Levelet írtam, lájf!

BDSM Blogok » Blog - Mercurius » Levelet írtam, lájf!
Mercurius (40)
Switch
Férfi, Hetero
  • VIP
  • Hitelesített profil
  • Van nyilvános albuma 
  • Van nyilvános őt ábrázoló képe 
2020. 12. 11. 12:40 | Megjelent: 1066x
Időről időre neki szoktam durálni magamat és kicsit aktívabban látok neki a...

A blog teljes szövege csak belépés után olvasható.

Hozzászólások (71)


Törölt felhasználó
#388259 | 2020. 12. 14. 00:37
Szívesen olvastam volna kisregényt, ha olvasmányos. És nem sajnáltam volna a betűket a megválaszolásra. Leszámítva az iszonyat alpáriakat, azokra az egy-két szavas válaszlevél ment, mindegyik levélre normálisan (méretileg és stílusilag is) válaszoltam.

Nem igazán talált meg sok ember, aki pár sornál többet írt volna. Persze azért akadtak, egyikük lett a társam.

Szóval nem igazán értem azt, hogy miért is kéne másnak lenni, mást adni, mint aki vagy. Ha van kedved írni 5000 karakterest, akkor Nekem nyugodtan küldhetsz. :)
#388228 | 2020. 12. 13. 13:37
félreértesz (nem baj, és nem is a te hibád)

nem, nem a kevés levél mellett szólok
és elmélkedhetsz minőségen meg mennyiségen meg ezeknek a viszonyán, amíg "nekidurálod" magad az ismerkedésnek, addig teljesen mindegy, mit és mennyit írsz

szociológiai kutatások helyett pedig (mondom ezt úgy, hogy elég valószínűten, hogy több tanulmányt, kutatási eredményt olvass, mint én) szerintem jobb az emberekre figyelni
már, ha tényleg ismerkedni akar valaki
az ember akkor keressen társat, amikor igénye van rá (hol szóltam a kampányszerű párkeresés ellen?), amikor társat "kell" keresnie (kivéve, ha annyira gázos pszichés stb. állapotban van épp, hogy veszélyes lehet - bár, még ilyenkor is vannak kivételek)
és annyi diőt fordítson rá, amennyit tud és akar (tudjuk, amire akarjuk, arra mindig van időnk)
kifogás mindig van, mikor épp nem jó párt keresni
szerintem nem kell megmagyarázni, ideológiát keresni,
ha nem keres az ember partnert, nem keres és kész,
nincs ingerencia és annyi
majd lesz

(a lassan 2 és fél éves,itt alakult kapcsolatom indulásakor kvázi nem tudtam járni, előbb értem a randira, hogy ne a besántikálásom és fájdalomtól torzult arcom - bár, visszagondolva, ez akár maradhatott is volna :)- legyen az első élmény, már felmondtam az előző munkahelyemen, kínkeserves baromistresszes felmondási időt töltöttem, és fogalmam sem volt, hol fogok utána dolgozni, és még sorolhatnám... nagyon összejött
és mi ebből a tanulság? semmi
max. annyi, hogy minden lehet és mindennek az ellenkezője is
a kérdés, te mit akarsz)

hozzászólásaid alapján azon pixie-lakók közé tartozol, akiket több ok miatt tisztelek
írom ezt azért, hogy erősítsem: nem bántani akarlak, tisztelettel viszonyulok az általad leírtakhoz

egyre erősödő véleményem az, itt az talál partnert, aki akar
tényleg akar
#388227 | 2020. 12. 13. 13:16
Kezdem érteni, hogy mire gondolsz, bár ha jól értem, akkor az álláspontunk különbözik.

Szerintem nincs igazad abban, hogy a szisztematikus írás a kudarc tuti receptje. Ha jól értem, akkor te azt az utat követnéd, hogy az ember írjon kevés, ám jól kidolgozott, még inkább személynek szóló levelet, olyasvalakinek, aki a profilja alapján nagyon-nagyon passzolhat hozzá. Az a helyzet, hogy én a korai pixies éveimben ezt a stratégiát követtem, és nem hogy sikeres nem voltam, de a válaszadási arányok sokkal rosszabbul festettek, mint amit ebben a bejegyzésben fejtegettem. Nyilván rutintalanabb levélíróként nem is írtam olyan minőségű leveleket, mint amilyenekkel mostanság próbálkozom, de a tapasztalat azért azt mondatja velem, hogy a kevés, de minőségi próbálkozás bukásra van ítélve a mennyiséggel szemben, ha az eredményességet a pártalálásban mérjük. Ezt nemcsak én mondom, hanem nagyjából az összes ezzel foglalkozó szociológiai kutatás is, bár nekem sem ez jelenti az ideáim netovábbját.

És válaszolok a kommented másik felére is, mert látom alább is kifogásoltad, hogy nem jó dolog, hogy az ember kampányszerűen keres társat. Ez lehetséges, csakhogy senki nem permanens társkereső. Én például a pixie-s létem óta költöztem, többször munkahelyet váltottam, volt sportsérülésem is, szóval igenis akadnak az ember életében olyan időszakok, amikor kevesebb energiát fordít a társkeresésre. Nyilván nem túl romantikus, BDSM esetében pedig még nem is praktikus, ha a térdszalag-műtétemből lábadozva próbálok ismerkedni, vagy ha fejben éppen arra koncentrálok, hogy az új munkahelyemen való kihívásoknak hogy tudok megfelelni. Én azt gondolom, hogy ha az ember társat keres, ha teljesen rá tud koncentrálni.
#388221 | 2020. 12. 13. 12:03
szerintem totál irrelevánsak az én ismerkedéseim (remélem, több kalapod is van), pláne azért, mert mikor nem így volt (azaz nem egy a sokból alapon kaptam levelet), ennek kinyilatkoztatását is csak csajozási fogásnak vettem és ugrottam (később vált csak megdöbbentő bizonyossággá)

ha levelet kaptam, természetesen úgy vettem, hogy egy a sokból alapon kapom
azonban mégis volt, akinél azt éreztem, nekem szól
azaz engem szólít meg
ha a hátam mögé néztem, nem láttam ott senkit, nemhogy nők sokaságát

mikor írsz valakinek, gondolsz arra, hogy épp hánnyal levelezhet?
(gondolsz a békanyelésre?)
szerintem nem
remélem, nem

szerintem semmi sem elvárható
hogy csak veled levelezzen, azt érd el
és nem úgy, persze, hogy kéred/parancsolod
#388220 | 2020. 12. 13. 11:56
nem, nem azt jelenti
"csak a nekidurálom és szisztematikusan összes megfelelőnek írok" a kudarc tuti receptje
(bár, azért itt is működhet a vak tyúk is... - effekt)

ki akar így levelet kapni?
ki akar egy akárki/bárki/véletlentalálat lenni?
miközben persze, azok vagyuk, tudja az ember, ha nem hülye, de mégis...

mennyi női rinyablog (a férfirinyablogok után - a tiédet nem sorolom oda - majdnem visszasírom őket) szól arról, hogy tucatleveleket kap valaki, és ez mennyire sértő/bántó/nemjó/stb.
tudom, te nem körleveleket írsz
mindenki minimum valaki akar lenni (a max. ugye: Ő)
arra vágyik, hogy meglássák
észrevegyék, felfigyeljenek rá
meglássanak benne valamit, amit meg akar mutatni
vagy meglássanak benne valami olyasmit, amit maga se látott magában, max. remélt, vagy még azt se, de szívesen lenne olyan
az is, aki harsányan mutatja magát, és az is, aki rejtőzködik, szinte láthatatlanul van jelen

és hogy a bemutatkozók alapján nem lehet ilyesmit?
szerintem de (de ez igen haladó szint, sok buktatót rejthet, s pl. nem csak arra kell figyelni, amit leír valaki, hanem arra is, amit nem)
de, mondjuk, nem lehet, akkor jön az:

illúzió
ha bűvészmutatványt látsz (jót), elvarázsol
tudod, hogy trükk, de nem érdekel, élvezed
egy jó levél is ilyen
egy nyitólevél
egy kis varázslat
amitől nagyszerűnek érzed magad
vagy mert benned meglátott valami nagyszerűt a másik, vagy mert ő nagyszerű, és ha egy nagyszerű megkeres, az milyen szuper már
és akkor a csoda nyomán elindulhat valami... valami nagyon jó :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#388212 | 2020. 12. 13. 10:02
Lehet csak félreértettem, és akkor előre az elnézésed kérem. Azonban a kalapomat tenném rá, hogy az összes levél amit kaptál eddig ismerkedési szándékkal, ott ugyan úgy egy voltál a sok "szóba jöhető" közül (ha más nem előtted, már 100an szóba jöhettek, és utánad is még 100an szóba fognak jönni). Egyszerűen egy néhány soros profiltól senki nem lesz szerelmes, és senki nem fog hasra esni (vagy aki igen, ott problémák vannak). Amit itt állítottál, olyan mintha (férfi oldalról szemlélve) azt jelenteném ki, hogy nem akarok olyan nővel ismerkedni akire már 150en írtak, és másik 5 férfival levelezik párhuzamosan. Meg persze nyilván, ha majd beszélgettetek, kiderültek a dolgok és passzoltok, akkor már elvárható, hogy csak egymásra figyeljetek, addig meg be kell nyelni a békát, hogy mind a női mind a férfi oldal több vasat tart a tűzben.
#388210 | 2020. 12. 13. 09:48
Bevallom, nem értem ezt a megjegyzést.

Ez azt jelenti, hogy ha mondjuk szubmisszív férfi vagyok, akkor írnom kellene az összes szubmisszív nőnek, hátha domináns lesz belőlük a levél hatására?

Nyilván nincs értelme olyasvalakinek levelet írni társkeresési céllal, akivel nem kompatibilis az ember.
#388207 | 2020. 12. 13. 09:25
visszakanyarodva a blognyitóhoz:

"az összes szóba jöhető nőnek levelet írok itt a Pixie-n"

nagyon különböző vágyak hoztak minket ide, pixie-lakókat
de azt gondolom, igen nagy, talán mindenkire kiterjeszthető lefedettsége van annak, hogy na így, mint össze szóba jöhető, senki nem akar levelet kapni, kapcsolatot kezdeni
#388190 | 2020. 12. 12. 23:13
úgy jó :)

nem az ellentmondás a lényeg, nem is az értékelésem.
általánosan értelmezhető egy szerintem jó kezdő levélre.
#388189 | 2020. 12. 12. 23:02
persze, nem is negatívumként mondtam :)
#388188 | 2020. 12. 12. 23:00
ez a perverzek oldala
#388186 | 2020. 12. 12. 22:35
levelezés veled?
furán perverz gondolataid vannak :)

az "értékelésedre" baromira nem, az ellentmondásokra kíváncsi vagyok
#388155 | 2020. 12. 12. 18:44
látod, ha ilyen stílusú levélle indítanál nálam, mint a kommented, még válaszolnék is :)

nem egy irodalmi remek, de érezni mögötte a személyiséget, az egyéniséget. benne van a véleményed és azt röviden, érthetően át tudod adni. ehhez persze az kell, hogy legyen véleményed (még ha nem is egyezik az enyémmel; bár most egyezik).
találni benne gyöngyszemeket is, pl. verbális inkontinencia :)

vannak benne ellentmondások, és nem kerek mondatok. de így jó, nem kell tökéletes. mintha élőben beszélgetnél, nem rágörcsölve (persze elküldés előtt azért átnézve).

de mielőtt tollat ragadnál, felejtsd már el azt a bosszantó sub kategóriád.
#388147 | 2020. 12. 12. 16:04
nálam korábban említették, hogy alapból valamiféle elvárásként nehezedik a levélkapóra a másik hosszú, igényes, kitárulkozó első üzenete

de van itt más is
ha élőben kezdesz kommunikációt, akkor, mielőtt bepillantást engednél magadba, feltárnád lényed egy részét, minimum egy szemkontaktust kivársz
élőben szerintem ezt el se tudod másként képzelni
valami ilyesmi szerintem itt is elengedhetetlen
az optimális terjedelméről fogalmam nincs

a hosszú, előzmény nélküli levelek meg
ha nincs közük hozzám, ha úgy "általában" íródtak, akkor érdekelhet, lehet érdekes, de nincs közük hozzám, nincs közöm hozzá (persze, később lehet)
ha köze van hozzám, tényleg nekem/rólam (a belőlem megismerhetők alapján) szól, akkor is lehet kényelmetlen
sőt, azt mondanám, ha valakinek nem kéynelmetlen, ott lehet "gond"
(ami nem rögtön, hanem később mutatkozik meg, és jöhet a sopánkodás, hogy ha tudtam volna, hogy ilyen... sokszor azért lehet tudni a kezdet kezdetén is már)
és mit gondolhatok? miért ír valaki ilyen hosszút, miért fecöl belém ennyi energiát vakon (viszonzási hajlandóságo ismerete nélkül)?
persze, nem csak kellemetlen ok lehet mögötte, de többször van inkább az
#388143 | 2020. 12. 12. 15:42
"De hát pont ez itt a probléma...

Már annyira elkényelmesedtünk hogy már egy válaszra sem méltatják a hölgyek a pasikat ?"

Bocsánat, hogy kijavítalak, de ez nem probléma, ez a problémÁD.
Ne feledd, van itt egy olyan világ, ahol a társ/partnerkeresők könnyedén egymásra találnak, és alakítanak ki rövidebb-hosszabb, kedvükre való kapcsolatokat.
Nem a pasikat nem méltatják "a" nők válaszra, hanem vannak pasik, akiket nem.

"Ha nem volt előtte kommunikáció, akkor honnan a fészkes fenéből tudja nyomorult férfiember hogy a hölgy milyen leveleket óhajt olvasni ?"
nem kell tudni
és nem kell óhaj
magad add
ha kellesz, akkor kellesz, és lesz válasz is
kemény? az
tudni kell kezelni
és nem, ha nem kapsz választ, az nem azt jelenti, hogy nem vagy "elég jó"
csak annyit, hogy nem vagy jókor jó helyen

persze, mindent meg lehet beszélni
de nem mindent akar az ember fia-lánya
és továbbra is azt gondolom, hogy a nemválasz is válasz, egy mindent tisztázó, egyértelműsítő válasz

és süt, hogy el nem tudod képzelni, milyen levéldömping jön egy nőnek, micsoda levéltenger, és milyen azt "kezelni"
és nem, nem mindenki szán arra annyi időt, hogy mindre nem hogy válaszoljon, de akár el is olvassa
és azt gondolom, jól teszi, nem kötelessége senkinek sem, hadd tegyen belátása szerint

(mondom ezt úgy, hogy elvem volt: mindenkinek válaszolni
de azért sokakról "megvolt a véleményem"
mert önelégült ömlengésekkel zavarni másokat
verbális inkontinenciával rabolni a másik idejét úgy, hogy semmi jelét nem adta erre való igényének, szintén "nem szép dolog")

(az általad írott levelek, azt gondolom, intellektusban nagycsoportos óvodás szint felett álló férfiaknak kimondottan sértő)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#388133 | 2020. 12. 12. 11:40
Ha általánosságban beszélünk, akkor az állításod teljesen igaz, hogy olyan is megrostálódik egy hosszú üzenet hatására, aki egyébként lehet átszaladna a szűrőn. Ugyanakkor az éremnek van egy másik oldala is, mégpedig hogy pont azért nem kapsz választ, mert mondjuk túl rövid (az üzenet természetesen :D ). Szóval a rövid nyitóüzenettel meg annak az érdeklődését nem kelted fel, akinek a fantáziája a hosszú üzenetre indul be. Igaz, azt gondolom (és ebben alá tudlak támasztani), hogy egy hosszabb üzenettel több embert riasztasz el, mint akit megfogsz. A hosszú üzenetnek egy nagyon szűk célközönsége van csak, szóval összességében egyetértek azzal a tanáccsal, hogy a rövidebb tömör frappáns üzenet jobb, ha nem szeretnéd leszűkíteni a válaszadókat.

"passzív-befogadókat találsz": Igen, ilyen is előfordult már 1-2x, mások meg úgy reagálnak rá, hogy challange accepted.

Egyébként igazán hosszú üzenetet én is csak keveset írok. Akkor születnek, ha azt gondolom, hogy a profil mögött olyan ül, aki vevő rá, és ezekre az üzenetekre legtöbbször választ is kapok. De feleslegesen én sem írok kisregényt három soros profilra. Bár arra is volt már példa, hogy rövid profilra írtam egy regényt, de az a néhány sor megért egy pár misét, mondjuk vele találkoztunk is (nála csak a távolság volt az egyedüli problemo, nem való nekünk a távkapcsolat).
#388131 | 2020. 12. 12. 11:11
Szia Aranyliliom

"ha rögtön belegyomrozol egy hosszú-kifejtős levéllel a másikba, persze, lehet, hogy pont/véletlenül célbatalálsz, de megnő annak az esélye, hogy elriasztasz olyat is, aki szereti az ilyet, csak nem helybőlugorva, ill. növeli annak is, hogy passzív-befogadókat találsz"

De hát pont ez itt a probléma...

Már annyira elkényelmesedtünk hogy már egy válaszra sem méltatják a hölgyek a pasikat ?
Ha nem volt előtte kommunikáció, akkor honnan a fészkes fenéből tudja nyomorult férfiember hogy a hölgy milyen leveleket óhajt olvasni ?

Ha mindenki ki tudná nyitni a száját, vagy tollat ragadna,
akkor tán oda lehetne írni a válaszban hogy :
------------------------------

Nagyon kedves vagy hogy ilyen hosszú levelet írtál...látszik hogy szépen megfogalmazott és olvasmányos...most dolgozom, és munka közben vagyok, de mihelyst lesz időm, elolvasom és válaszolok, szíves türelmedet kérem, köszönöm.

------------------------------

Másképp :

Köszönöm szépen megtisztelő leveledet,
én ettől rövidebb levéllel is megelégedtem volna,
ha van kedved beszélgethetünk egymással,
és ott rövidebb - pár soros üzenetekben is beszélgethetünk.

------------------------------

Szóból ért az ember,
és mindent meg lehet beszélni.

de ehhez kommunikáció kell.
#388129 | 2020. 12. 12. 10:52
"Az igazság, hogy az üzenet hosszát, szövegezését, tartalmát arra kell belőni akit keresel."
igen
(ill. mi az, hogy igazság? olyan nincs :)
de más a kapcsolatkezdés és más a későbbi kibontakozás
először létre kell jönnie egyfajta kapcsolatnak, megnyitni a másikat egy szintig és megnyílni egy szintig
utána jöhet a "lényeg" (és nem hosszas előjáték-levelezésre gondolok)
ha rögtön belegyomrozol egy hosszú-kifejtős levéllel a másikba, persze, lehet, hogy pont/véletlenül célbatalálsz, de megnő annak az esélye, hogy elriasztasz olyat is, aki szereti az ilyet, csak nem helybőlugorva, ill. növeli annak is, hogy passzív-befogadókat találsz

(persze, nem a te és nem az én konkrét ismerkedéséről beszélünk, hanem általában, az alanyaim általános alanyok)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#388126 | 2020. 12. 12. 09:39
Egyébként teljesen tisztában vagyok vele, hogy a legtöbb ember nem kedveli ezt (sőt sokakat ez elriaszt), szóval ebben teljesen igazad van. Ezzel nincs is gond, ezért nem is sértődöm meg, ha nem kapok választ. Viszont azt is tudom, hogy akikre mi "vadászunk", ők nem hogy szeretik, de kifejezetten igénylik és értékelik a hosszú üzenetet. Az igazság, hogy az üzenet hosszát, szövegezését, tartalmát arra kell belőni akit keresel. Nincs erre egy jól bevált recept ami mindenhol működne. Ahogy szokás mondani kinek a pap kinek a paplan. Summaként az én esetemben kontraproduktív lenne rövid üzenetet írnom, de ugye mi tényleg elég specifikusan keresünk egy típust, aki passzol mellénk.
#388123 | 2020. 12. 12. 08:52
és ezzel is egyetértek... ne mutatkozz másnak
se te, se más

de azt gondolom, jól elkülönül a kapcsolatfelvétel/kapcsolatkezdés és a későbbi időszak
azt gondolom, az emberek/nők zöme nem szereti, ha rögtön az arcába tolnak egy kisrgényt, akkor se, ha amúgy kisregénykedvelők
#388122 | 2020. 12. 12. 08:45
"Időről időre neki szoktam durálni magamat..."

és itt hal meg az egész
:(
#388121 | 2020. 12. 12. 08:44
igen, én is azt gondolom (a másik oldalról), hogy ez létező valami
és nem csak mennyiségileg él
de stílusban/hangulatban/hangnemben is
#388120 | 2020. 12. 12. 08:43
abszolút így gondolom/látom én is
és a kapcsolatkezdés/ismerkedés könnyedsége helyébe (szerintem csak így érdemes/lehet kezdeni) máris valamiféle szorongás kezd lépni
abból mi lesz?

valamint, a nagyon hosszú levél kapcsán (ami, sosem lehet személyre szóló, max. elindul egy vélt irányba ezerrel a levélíró, önállóan) könnyen felderenghet a nem ritka férfitípus: csak beszél, csak beszél, csak beszél, és rohadtul nem figyel rád, és ezt még csak nem is tudja magáról, sőt
magával keres kapcsolatot rajtad keresztül
ehhez meg megintcsak keveseknek van kedve
szerintem
Mercurius Törölt felhasználó
#388112 | 2020. 12. 11. 23:36
Nálam a 5000+ karakteres üzenetek is beficcennek, ha van a profilban info amiről érdemes beszélgetni. Egyébként egy szűrő is számomra, hogy valaki akar-e hosszabban írni. Az összes real life találkozónk ilyen wall of textből született. A rövidebb üzenetekből eddig semmi nem lett. Nem tudok és nem is szeretek röviden tömören írni, különösen hogy ezernyi gondolatom támad egy-egy jó profil kapcsán. Egyébként is én úgy vagyok ezzel, hogy minek legyek más mint amilyen vagyok? Azért, hogy kapjak egy választ és odázzam a rádöbbenést, hogy nincs match? Én legalábbis így állok hozzá. Sokszor persze egy udvarias (vagy csak egy sima kapanyeles) kurva anyám jól esne legalább, dehát na. Mikor nekiállok fogalmazni automatikusan abból indulok ki, hogy nem kapok választ, szóval beszélgetek egy jót magammal.
HevenlyAngel Törölt felhasználó
#388108 | 2020. 12. 11. 23:14
A tanár bácsi egy elismerő pillantást vetett a kishölgyre, az órájára nézett, majd finoman megigazította az ingujját, leült és becsukta a naplót.
#388105 | 2020. 12. 11. 23:06
Köszönöm szépen, tanár bácsi :)))
HevenlyAngel Törölt felhasználó
#388103 | 2020. 12. 11. 23:04
Illemből 5-ös. :)
#388101 | 2020. 12. 11. 23:03
Ez részben azért egy szomorú hír, még jobban redukálódnom kell. :)
#388099 | 2020. 12. 11. 23:01
Igen, a tükör jó kifejezés erre, bár én az egyszavas megjegyzésekre is összehozok egy mondatos udvarias választ:)
HevenlyAngel Törölt felhasználó
#388096 | 2020. 12. 11. 22:57
A nyakamat is rátettem volna, hogy a női pszichében előjön az elvárás kifejezés a hosszú levéllel kapcsolatban. Kifejtem:
Minden bunkóság nélkül (bár általánosítva..) a legtöbb nőn azt látom, hogy tükörként funkcionál és igyekszik annyit adni, amit te is adsz neki férfiként. Nem tudom, hogy ez tisztelet-e, vagy valami íratlan "cserealku"..
#388095 | 2020. 12. 11. 22:52
Még egy gondolat, ha ilyen hosszan írsz, azzal egy elvárást támasztasz az első levéllel, hogy a hölgynek is ennyire kifinomultan és hosszan kell válaszolnia, ez sokszor sem időben nem fér bele, sem energiában egy első levélre. Nem azt írom, hogy nem is kell belefektetni, de a bizonytalanra ez a legtöbb embernek sok lehet...
Mercurius Törölt felhasználó
#388092 | 2020. 12. 11. 22:38
Ennek fejében cseppet sem lep meg a végeredmény.
#388084 | 2020. 12. 11. 22:17
Ezt az 1500-2500 közötti karakter számot kicsit soknak érzem, ha azt nézzük, hogy egy történetnek minimum 2000 karakternek kell lennie. Ez a karakterszám véleményem szerint, ha egy történetről lenne szó akkor nem tűnik olyan hosszúnak, de főleg egy első levél esetében szerintem sok. Nem tudom, hogy mi volt a levélben amit a nőknek írtál, de talán szerintem az is közrejátszott abban, hogy nem kaptál választ, mert olyan hosszú, hogy éppen a hosszúsága miatt nem is olvasták végig. Legalább is én így gondolom. Úgy gondolom, hogy egy olyan 500 karakter hosszúságú levél elég. Meg kell találni az egyensúlyt, hogy valaki ne 2 mondatos üzenetet írjon nyitó levélként, de ne is részletes " több oldalas önéletrajzot ".
#388080 | 2020. 12. 11. 21:36
Az első levél legyen személyes, érdeklődő és ha lehet kicsit humoros...ezzel kitűnhetsz. Fontos a könnyed magabiztosság és a stílus is lehet kevésbé formális...a karakterszám talán picit sok volt.
#388079 | 2020. 12. 11. 21:35
Én írogatok, ők meg szexelnek a háttérben. A világ tulajdonképpen nem billent ki a helyéből. :P
#388078 | 2020. 12. 11. 21:31
1500-2500 karakter között voltak.

Bár nyilván tudnék hosszabbat is írni, azt a jótanácsot kaptam, hogy vonjak gyököt abból a hosszúságból, amit a magam feje után megírnék.
Törölt felhasználó
#388075 | 2020. 12. 11. 21:05
Átlag hány karakterből állt egy elküldött levél?
Mercurius Törölt felhasználó
#388065 | 2020. 12. 11. 19:17
Szerintem pont ez a kulcs, hogy tanulj a kudarcokból. Sok ember nem kezdi el elemezni, hogy mit ronthattál el, mit lehetne jobban csinálni, hanem Igor profiljából idézve: "Nagyseggű libának nem kellettem, én, BASZKI ÉNN!!! Hülyepicsa." mottóval letudja.
#388057 | 2020. 12. 11. 17:55
Alapvetően tetszik az írás, mint minden amit Te adsz ki a kezed alól. De éppen ezért nem értem amire jutottál. Ilyen írói tehetséggel kizárólag elutasító válaszok... közben félanalfabéták kúrják itt hülyére magukat... Ejj no...
#388056 | 2020. 12. 11. 17:47
Úgy vagyok vele, hogy egy jó Dom vagy egy jó switch képes beismerni a hibáit, hiányosságait és jóvá is tenni azt. Persze ez nem csak erre a két beállítottságra vonatkozik.
#388050 | 2020. 12. 11. 17:37
Szia Mercurius


Sok dologgal kapcsolatban egyet értek veled, nekem is hasonlóak a tapasztalataim. Nagyon érdekes módon írtad meg a levelezési tapasztalataidat, még úgy is, hogy sajnos nem túlságosan jók a kapott válasz levelek aránya a küldött levelek számához képest. Nekem is ilyenek a levelezési tapasztalataim.

Sajnos az én elküldött leveleim száma sincs arányban a kapott válasz levelek számával, pláne az olyan válasz levelek számával, amiből ismerkedés is lett.

Tetszik, ahogy részletezed, hogyan szűkítetted le a keresett partnereket és szűrted ki azokat, akit nem keresel vagy aki nem téged keres.
Mercurius Törölt felhasználó
#388047 | 2020. 12. 11. 17:19
Mindig, mindenben fejlődünk.

Tudod mi a hatalmas érték még Benned? Az, hogy elmered ismerni a hibáidat. Kevesen mernek öntükörbe nézni.
#388046 | 2020. 12. 11. 17:14
Azért a levélben megkeresett nők mentségére legyen írva: nem mindenkinek küldtem el olyan levelet, mint neked. Egyrészt neked azért reflektálható profilod van, másrészt a legelső leveleim nem voltak jók. Ebben is fejlődni kell, és itt is a gyakorlat (és a kudarcok) vezetik rá az embert arra, hogy mivel érdemes és mivel nem érdemes próbálkozni.
#388045 | 2020. 12. 11. 16:56
Én hosszútávú párkapcsolatot keresek, de mégsem értek teljesen veled egyet, azért sem mert véleményem szerint, bár tény, hogy nagyon nehéz megtalálni a megfelelő partnert, de nem tartom lehetetlen küldetésnek. Nekem fél éven belül majdnem 2x-is összejött. Tavaly ősszel éppen akkor jött egy csaj az életembe, amikor már kezdtem volna annyira felhagyni az itteni egész társkereséssel, hogy már a profilom törlését fontolgattam. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy sajnos miattam nem jött össze egyik kapcsolat sem, de azóta sokat változtattam az egész társkeresési hozzáállásomon. Pl: már nem keresek görcsösen, mint régen. Azt akarom ezzel mondani, hogy soha nem szabad feladni a reményt, mert nem tudhatjuk mikor találkozunk valakivel, akivel majd a párunknak, szerelmünknek nevezhetjük egymást.
Törölt felhasználó
#388042 | 2020. 12. 11. 16:29
Megkaptam a levelet, még mindig a hatása alatt vagyok.

Mercuius Te nagyon értékes ember vagy itt az oldalon. El sem tudom képzelni, hogy miért nem kapsz választ, vagy épp utasítanak el Téged.
Engem lenyűgöztél, emelem kalapom Előtted.

Úgy érzem, hogy a Te személyiségedből, különböző korosztályban, sok kellene erre az oldalra.

Ide is leírom, Kívánom Neked, hogy találj rá arra a nőre, akire Te vágysz. Nagyon megérdemled.

Köszönöm a leveledet és azt, hogy nyitott voltál rá.

Sajnos megfejteni nem tudtam az okot, az elutasításoknak.

Maximálisan biztos vagyok abban, hogy első levélváltásnál kizárt, hogy Benned lenne a hiba.
#388038 | 2020. 12. 11. 15:12
Van nekem statisztikám másik négy társkereső oldalról is..

Ha valaki szívesen olvasná,
összeszámolom ott milyen statisztikát lehetett elérni.

De hasonló az tiédhez.

------------------------

Összefoglalva :

Nem lehet csak online módon ismerkedni,
mert csak levelekre alapozva nem is lehet igazán ismerkedni.

Egyébként is elég abszurd dolog lenne csak online ismerkedni,
mert például , jelen állás szerint a Sex -hez is jelen kell lennie egy Férfinak és Nőnek, egyelőre még Online nem lehet sexelni - szerencsére :D

Szóval...
találkozni kell, minél többet, és ott felmérni a partnerünket,
aztán majd alakul valami.
Törölt felhasználó
#388030 | 2020. 12. 11. 14:27
Tudjátok, erről az egészről egy réges-régen olvasott mondat jut mindig az eszembe, hogy "némely ember annyira megszokta a sorok közötti olvasást, hogy a sorokat már fel sem fogja".

Szerintem gyakran ez van itt a női regekkel is.
#388028 | 2020. 12. 11. 14:25
Ez már alap nekem, mindig beikszelgetem az összes kategóriát. :)

Régebben nem tettem, mert csak switcheket kerestem, de még jóval a fent említett levelezési dömping előtt elfogytak a szóba jöhető jelöltek.
#388027 | 2020. 12. 11. 14:20
Egy kicsit azért megvédeném a nőket: ahogy nekem sem áll fel mindegyik nőre, úgy a részükről is egy elfogadható indok az, hogy nem tetszem nekik. És mint írtam, a többségük kulturáltan, engem nem megbántani igyekezve jelezte ezt nekem. Ez szerintem korrekt hozzáállás, nem tudom hibáztatni őket.
#388025 | 2020. 12. 11. 14:13
Vedd bele a keresési kategóriákba hogy :
Bizonytalan Nő
Szubmisszív Nő
Domináns Nő
FEtisiszta Nő
switch nő

egyszerre 5 kategóriában keress...Hevenly a másik kategóriában lehetett
#388023 | 2020. 12. 11. 14:11
😘
#388022 | 2020. 12. 11. 14:10
Ne mááár:) Van ilyen is?
Akkor nem reménytelen az eset:)
Törölt felhasználó
#388021 | 2020. 12. 11. 14:07
Ne már, lemaradunk a kukkolásról!
#388020 | 2020. 12. 11. 14:07
Férfiasan bevallom: nem tudom miért nem kaptál tőlem levelet, ha a bemutatkozásod szövege változatlan az említett időintervallum óta.

Ha tippelnem kellene, nem a helyesírás miatt nem írtam neked, hanem talán azért, mert azt hittem, hogy van már párod.
#388019 | 2020. 12. 11. 14:06
Jaaa, én IS :D

Úgy kiosztottam ma egy Extra tortát rendelőt, hogy a Bejgli adta a másikat :D
Mercurius Törölt felhasználó
#388018 | 2020. 12. 11. 14:05
Privátban szeretném megkapni, ha lehetséges :).
Köszönöm szépen, hogy nyitott vagy a kérésemre :).
#388017 | 2020. 12. 11. 14:05
Én a következőképpen foglalnám össze, majd később erről is lesz egy BLog :

Amelyik hölgy két lábbal áll a földön, és racionálisan és normálisan gondolkodik, és ismerkedni is akarna :

Ő válaszol - nagyon hamar.
Mutat képet magáról - azonnal
Akar is találkozni - pár napon belül
Lehet vele beszélgetni mindenféle témáról
Van jó humorérzéke, veszi a lapot, kompromisszumképes, és rendben van az idegrendszere.
Nem csak a hibát keresi a pasiban.
#388016 | 2020. 12. 11. 14:02
Egy D lemaradt az igéből. :P

Így jár az, aki helyesírásról papol a blogbejegyzésében, aztán neki áll leereszkedni a kommentelés ereszcsatornáján.
#388015 | 2020. 12. 11. 14:01
Vállalom a kihívást.

Nyilvánosan szeretné megkapni itt kommentben, vagy inkább privátban? :)
#388014 | 2020. 12. 11. 14:00
De Bruce Willis mindenkit IS lever😉
#388013 | 2020. 12. 11. 13:58
Üdv Mercurius

Minden válasz elutasító volt ?
Ohh...hát ez azért szánalmas...:(

Meg mi az hogy : Nem jössz be nekem vagy nem tudnék vele összejönni ?
Az olyan nők, akik csak a külső alapján akarnak párt találni, azok olyanok is..a legalja.
Pedig te nem is vagy rosszképű, hanem kifejezetten jóképű is vagy a profilkép alapján.

Nem úgy mint én...:D
engem is utasítottak el olyan alpári módon hogy :
Bocs..de nem tudnék együtt élni egy kopasz pasival.

:D hát ezen, a kezdeti meghökkenés után jót nevettem..mert akkor Jason Statham -el és Bruce Willis -el se tudnál együtt élni ? :D

.............................

Azért, Kedves HÖlgyek...
Ez most azoknak szól akik ismerkedni akarnak.
Ez nagyon szomorú hogy 70 levélből nem jött Mercuriusnak, egy, legalább EGY levél, amiben az esetleges találkozóig el lehetett volna jutni. :(
#388012 | 2020. 12. 11. 13:50
Nem vagyok mindenben konvencionális😉
#388011 | 2020. 12. 11. 13:48
Én azt gondolom, hogy van esély, csak néha nehéz kimozdítani az embereket az elképzelt világukból és összehozni a találkát. De nem reménytelen. És ott már , amennyiben mindkét fél önmagát adja, talán létrejöhet az az ideális állapot, hogy jó, mondjuk nem olvasta a legutolsó értekezést a világpiaci trendek alakulásáról, de érdeklődik iránta vagy érdeklődve hallgat téged, amikor erről beszélsz neki...
Kompromisszum néha kell😉
HevenlyAngel Törölt felhasználó
#388010 | 2020. 12. 11. 13:42
Persze, de a szomorú mémek, szituk alá az eredetit szokták alátenni. :)
#388009 | 2020. 12. 11. 13:41
Én ebben a változatban szeretem:)

https://m.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4
HevenlyAngel Törölt felhasználó
#388008 | 2020. 12. 11. 13:40
Ezek az arányok tényleg ilyenek, tanúsíthatom én is.

Valószínűleg hamarosan én is abbahagyom az itteni tevékenységemet, mert mert az égvilágon semmi értelme.
Írogatni néha jó, de társkeresésre, pláne komolyabb társ megtalálására teljesen alkalmatlan sajnos ez az egész.

És én sem értem miért.
Törölt felhasználó
#388007 | 2020. 12. 11. 13:39
Ez nagyon jó :) mármint a blog, ahogy leírtad! A végeredmény persze nem.
#388005 | 2020. 12. 11. 13:32
Én nem ütöttem meg az elvárt szellemi mércét😢...gyorsan visszaolvastam a helyesírás miatt.😂
Biztos vagy benne, hogy mindenkinek írtál? Mert ezek az arányok valóban sírnivalók😕
A statisztikai elemzésed és a kísérleted viszont tetszik:)
Törölt felhasználó
#388002 | 2020. 12. 11. 13:29
Miért is kérem, hogy írj nekem?
Téged intelligens, művelt embernek tartalak. Elolvasod a bemutatkozót és személyre szabottan írsz levelet, miért törlik, vagy utasítanak el Téged?
Erre lennék kíváncsi.
Törölt felhasználó
#388001 | 2020. 12. 11. 13:29
[insert sad Keanu meme]
+
https://youtu.be/W3716hI8lkE
Törölt felhasználó
#388000 | 2020. 12. 11. 13:21
Egyelőre addig olvastam, hogy " hetven levélből harmincra érkezett válasz".

Kérlek, kérlek szépen írj nekem egy levelet, a profilom szerint.

Nem, nem szeretnénk egymástól semmit, de kíváncsi vagyok valamire.
Kérlek szépen tedd meg nekem.
Még ilyet nem kértem soha :).

Azzal kérlek szépen, hogy ne törődj, hogy nem keressük egymást :).






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató