"eszközeim vannak"

BDSM Blogok » Blog - mary » "eszközeim vannak"
03. 14. 17:50 | Megjelent: 322x
Kulcsszavak:
Sok adatlapon olvasni: "eszközeim vannak/eszközökkel rendelkezem". Lehet, hogy én vagyok furán összerakva, de engem zavarna egy korábban máson/másban használt játékszer. Ki tudja, hogy pl a vibrátor milyen nőben/nőkben járt korábban? Ezt ugye nem tudni...
Csak én vagyok a híve az "új kapcsolat, új játékszerek"- elvnek?

Hozzászólások


#332841 | 03. 15. 12:23
Mondjuk én nem használok túl sok eszközt, és nincs is külön erre berendezett várbörtönöm, de én is az egy ember - egy eszközpark híve vagyok. Azért, mert azok az eszközök máshoz kötődnének.
Persze, ha lenne, vagy tehetném, nem építenék feltétlen minden kapcsolathoz egy új várat, hogy legyen benne várbörtön. :D
#332837 | 03. 15. 11:11
Ez így teljesen korrekt es tisztelendő hozzáállás.

Bár azért van pár eszköz, amiből semmi pénzért nem engednék, meg egy ilyen előzéken partner esetében sem.
#332836 | 03. 15. 11:09
Most nem valaszolok, inkább egyben irom le az elmúlt kb 20 hozzászolásról eszembe ötlő gondolatokat.

Nem a 2000 forintos nyakörvbe való beruházás az ok, amiért nem kap minden kis rátarti sub újat, hanem azért, mert ami van nemcsak minőségi munka, de kifejezetten szép, és az apróbb nyakakra is remekül ráillik (régebben azért probléma volt, hogy a sima, webshopbol rendelgetett nyakörvek bizony nem illettek mindenkire, és ha nem lehet szépen meghúzni, és lóg, az hülyén néz ki).

Másfelől ott van a lovaglópalca, amitől nem valnék meg. Pont ideális a hossza es az anyaga. Na és az emlékek... Jó érzés a tudat, hogy hányszor csattant már a másik/mások bőrén. A korbacs egy személytelenebb valami szamomra, annyira nem is kedvelem, de a pálca teljesen más.

Az első randis szex (vagy bdsm szeánsz, teljesen mindegy) megint egy olyan dolog, hogy ki mit erez a másik felől. Voltak, akik mar elsőre feljöttek, és mégis elegedetten távoztak...

Ha valaki egy beteg f.sz, azt nem fogjátok kiszűrni, ha még kétszer elmentek moziba vagy sütire vagy sétálgatni. Persze mindenki cselekedjen a saját szabályai szerint, de ebben az esetben ezek sajnos nem nyújtanak "védelmet", ha az ember valami alakoskodó vérszadistával fut össze.
#332834 | 03. 15. 10:59
Én írtam, hogy ha kell akkor akár én magam veszek mindenből újat, ezen nem fog múlni...
Aztán amikor vége a kapcsolatnak lehet nálam sorbaállni, azoknak akik szivesen fogadnak alig használt kellékeket ajándékba...:D Még szerencse, hogy nem gyakran váltogatom a pasijaimat...:D
#332833 | 03. 15. 10:53
Az teljesen rendben van, hogy ha van sajátod, akkor az kerüljön rád. Kezdetnek.

De az nem életszerű, hogy az első együttlét alkalmára vasároljon be a dom mindenből újat.
#332832 | 03. 15. 10:48
Lehet, hogy neked semmit nem mond, de másnak mondhat.
#332830 | 03. 15. 10:36
Jah, dettó.

Így próbáljon az ber nem p.x.függő lenni...
#332829 | 03. 15. 10:35
Hogy te milyen vaaaaagy...

Sütivel akarsz minket eteni böjt kellős elején, amikor itt koplalunk és gyúrunk a tavaszi megújulásra...

XD
#332828 | 03. 15. 10:34
Egyébként annyira elképesztően fasza, hogy normális stílusban vitatkozunk egy témàról....Nincs személyeskedés, nem minősítsük egymàst csak érvek vannak meg ellenérvek és emberi hozzààllàs. Komolyan mondom ez az izgató nem a faszos képek.
Egy ideàlis világban egy férfi nem a faszàt küldi el hanem egy ütős vitaindító témàt az első levélben. Kezdj el valakivel vitatkozni és jobban mégismerd mint bàrhogy màshogy...És az is felsejlik belőle hogyan tudnàtok megoldani egy konfliktust és az is hogy milyen lenne a kapcsolat dinamikàja...
Bocsi az offért csak a mai vitakultúra mellett ki vagyok éhezve ezekre :D
#332825 | 03. 15. 10:29
Jól van Lányok, győztetek...új nyakörvet nem kaptok tőlem...de sütit bármikor.;):):)😘

De csak nyilvános helyen😎🤣
#332817 | 03. 15. 10:08
Hàt elég sok lényeg van csak az a kérdés, hogy milyen szempontból? :)

Szeretet, Őszinteség, bizalom, kompromisszum, egymàsra figyelés, intimitás, lelki összhang, intellektuàlis összhang, szexuàlis összhang, közös szeretetnyelv, egymàs érzése és értése stb

Pont ezért nem egyszerű hosszútávon működőképes kapcsolatot fenntartani mert túl sok összetevőnek kell stimmelni...az hogy milyen jàtékszereket használunk csak sokadik dolog ...

Függ egyébként attól is a dolog hogy milyen érzelmek kötődnek az adott tàrgyhoz...pl magadnak vetted alapvetően de jàtszottàl vele az ex csajoddal...
Vagy az a példa amit leírtam az előbb..szívesen jàtszanàl egy olyan pàlcàval amiről tudod h életem szerelmének vettem egy érzelmileg túlfűtött pillanatban?
#332816 | 03. 15. 10:08
Ez korrekt, köszönöm.

Nem azok a játékszerek a lényeg, csak a blog arra fókuszál. De azt hiszem, nincs itt vita, csak áttértünk az instant válaszokról a komoly beszélgetésre.
#332814 | 03. 15. 09:59
Igazatok van, egy süti után nem maszkalunk fel alap esetbe. Csak gondoltam, fél mondatba összesűrítem az ismerkedést, mert nincs kedvem több kötetes regény irni róla. Meg nem is ez a lényeg itt a blogban most.

Mindegy is...én nem hiszem hogy lecserélném ujra mondjuk a magick wand-ot, vagy akármit.

De biztos, hogy fejleszteném a jatékkészletet/készletünket. És ami még biztosabb hogy saját nyakörved lenne amit tőlem kapnál...nem is tudom...ez egy csodálatos ajándék...

Tudod/tudjátok mi a kapcsolatban a lényeg?
#332811 | 03. 15. 09:44
Én ezt nem tartom életszerűnek, hogy felmenjek egy sütizés utàn egy férfi lakàsàra és BDSM-et jàtsszak vele...
Én pl nem szeretem a menekülő szót...ha màr àtadom magam akkor àtadom rendesen...nem komolytalankodunk menekülőszavakkal...Legyen az élmény valódi, igazi...Nemtudom elképzelni ezt a mély bizalmi viszonyt és intim közeget egy kis dumcsi még sütizés utàn...

Egyébként volt màr olyan, hogy első randi utàn éreztem amit érezni kellett...Semmi sem történt köztünk egy ölelésen kívül bàr màr nagyon mélyen megismertük egymást korábban íràsban...fogtam magam és màr hazafele vettem egy lovaglópàlcàt amit a màsodik randin àt is adtam neki...De még akkor nem használta...csak mikor eljött az ideje...De ez azért megalapozott valamit...
De nem vagyunk egyformák...nyilvàn én olyannal fogok tudni kapcsolódni aki olyan mint én :)
#332802 | 03. 15. 09:35
Egyébként nem értem, miért gond az új nyakörv. 2000ft alatt beszerezhető, bakker, egy mozijegy ára, egy jobb kvzóban többet költ az ember...
#332801 | 03. 15. 09:31
Asszem felveszem ezt a kesztyűt és csinálok blogot róla. Kis türelem.

Egyébként nem találok fel semmit, ha beüti az ember a gugliba, az szembeköpi vele...
#332799 | 03. 15. 09:28
Teljesen igazad van, de meglepodnel milyen kevesen ismerik/hasznaljak ezeket a szabalyokat!😒
#332797 | 03. 15. 09:26
OFF: Épeszű nő nem megy fel első talin süti "ivás" után senkinek a lakására, de épeszű férfi sem.

Az internetes ismerkedésnek vannak biztonsági szabályai.
#332796 | 03. 15. 09:24
Ez ilyen bla bla semmit se mondok de mégis duma...:)))))

De igazad van, mert ha a lényeget nézzük akkor nem számit ha régi vagy új...
#332794 | 03. 15. 09:16
Az érzelmi töltetet nem tudod lesikálni semmivel.
Nem vagyunk egyformák, valakinek eleve kevésbé fontos, hogy milyen eszközök vannak.
Vannak, akiknek az érzelmi töltet kevésbé fontos, nyilván nekik csak a higiénia a fontos.
#332793 | 03. 15. 09:14
Példány?
Értem már az álláspontod...
#332792 | 03. 15. 09:08
Én is imádom a játékokat, sőt merem állítani hogy fétisem...de valahogy nekem nem életszerű.

Ha elkezdünk ismerkedni, megiszunk egy sütit, es közben annyira felforraljuk egymás vérét, hogy a kis tangád már égeti a bőrödet...majd mondjuk felmegyünk hozzám...akkor itt most nem fog történi semmi izgalmas, mert a játékaim nem újak. Majd talán egy, másfél, kettő hónap múlva amire mindenből új lesz, persze ha addig még ég a tűz...

Vagy nem tudom, kérlek segíts megérteni!
#332791 | 03. 15. 08:46
Én magamról beszéltem, nem általánosságban, hogy a nyakörvhasználók hogyan döntsenek. Ez a válasz az én állításomra irreleváns.
#332790 | 03. 15. 08:44
A higiénia a legkevesebb, bármit lehet fertőtleníteni...
Viszont nekem, mint akinek elég komoly eszköz fétisem van, ezek a tárgyak sokkal különlegesebbek mint másoknak. Megtelnek érzelmekkel, emlékekkel, csodákkal... És igen..kidobok/elajándékozok mindent egy kapcsolat végeztével.

Ideális esetben egy kapcsolatban tiszteletben tartjuk egymás "rigojáit"...Nem kell, hogy megértsd, nem is fogod tudni, ha nem ugyanúgy gondolkodsz, érzel mint én. Csak annyit kérnék, hogy tartsd tiszteletben. Nem kell kidobnod semmit, csak velem ne használd. Ha kell, akkor én magam veszek mindenből újat kettőnknek, ezen nem fog múlni.
#332789 | 03. 15. 08:42
Igazad van, ezt én is így látom. Nekem is vannak saját eszközeim, azok rajtam voltak, bennem mozogtak. Nem fogom kidobni őket, és a pálcámat, korbácsomat sem. És ha domomra találok, majd együtt bővítünk. Viszont a kezdeti nyakörv is legyen az enyém, az én eszköztáramból való.
#332788 | 03. 15. 08:37
Nem olvastam az összes kommentet...meg nem is fogom. De felmerült bennem egy két gondolat. Ha feltételezzük hogy összejöttünk, akkor nekem az egész játék készletemet le kell cserélni? Plusz a sajátodat is lecseréled, mert mondjuk azok más faszik kezébe is járhatót?

Huu...nem tudom?!

Minden egyes nap minden egyes percébe több millió baktériummal, vírussal találkozunk, az ember csodálatos..ezekkel mind megbirkózik. De vannak profi tisztító, es fertőtlenítő szerek...

Megértem én az érzelmi dolgokat is, pl a nyakörv. De előbb kérdeznék valamit: ha nőgyógyászhoz mész, megkéred a dokit hogy mindenből bontatlan újat használjon? Ki tudja mi kiben járt...nem hinném

Szóval szerintem a "használt régi" játékok maradnak - odafigyelve a biztonságra, higiéniára stb
Az uj dolgok pedig azért vannak hogy kifejezem a szeretettem feléd - talán ez jó szó.
#332787 | 03. 15. 08:29
Pont ezt akartam írni. Van a játszós és van a jelentéssel bíró. A kettőt ne keverjük. Az elején jó a játszós is, de ha kialakul valami, akkor kell egy saját, amit csak ő hord, csak az övé, ami érzelmi töltettel bír. Egy kaland kedvéért nem veszek újat, arra van egy külön :D
#332786 | 03. 15. 08:28
Mindenkinek mas az izlese/tureshatara...
Van akit ez a kerdes egyaltalan nem erdekel, van akinek meg nagyon fontos...
Ez az egyik szepsege a BDSMnek, hogy annyi arnyalata van!;)
#332785 | 03. 15. 08:27
Őszintén mondom, ez eddig soha fel nem merült. Lehet, csak szerencsém volt, és sikerült kevésbé önérzetes példányokat kifognom.

Mondjuk ami kevésbé kapcsolódik bdsm-hez ám hasonló élmény, amikor az egyik barátnőm le akarta csereltetni velem az ágyamat, mert az exemmel is abban hancúroztunk. Először azt gondoltam, viccel csak, húzza az agyamat, de nem, ez egy gyakran visszatérő vitaalap volt.
#332784 | 03. 15. 08:19
Szerintem különbség van a játszós nyakörv (ahol csak azért kerül föl, hogy rögzítsenek/pórázon vezessenek vele), illetve az érzelmi töltést hordozó nyakörv között.

Én is saját eszközökkel rendelkezem. Vannak méretre csináltatott bőr bilincsek, azokhoz ragaszkodok, meg a korbácsaimhoz is. De pl. ostorom nincs, mert hiába lenne, azt nagyon kevesen tudják jól használni, és akik igen, azok a saját ostorukat ismerik.
#332783 | 03. 15. 08:14
Azért arról csak esik szó, hogy a nyakörvről mi a véleménye. És akkor megtudja, hogy amit rá akarsz adni, az egy öreg darab, több női nyálban és verítékben fürdött már. És akkor itt választ. Ha kérés volt, ha állítás, akkor is dönt. És számomra már maga a felvetés, az ötlet is olyan, hogy bizalomvesztéssel járna, hogy a beszélgetést sem folytatnám. De akkor hagyjuk a nagy szavakat, egyszerűbben fogalmazva, egy ilyen dom, nem állhatna a pórázom végére.
#332782 | 03. 15. 07:52
Én még nem találkoztam olyan Dom-al, aki használt nyakörvet akart volna nekem adni(vagy használt bármit). Báááár...nem is találkoztam túl sok olyan Férfival aki engem le tudott volna dominálni...Akinek sikerült az érezte, hogy itt valami rohadt különleges dolog teremtődött meg, és ennek megfelelő alázattal is kezelte a helyzetet. A hála szerintem mindig jó energia, és valahogy én mindig hálás voltam nagyon-nagyon, de tényleg nagyon annak a férfinak aki le tudott dominálni, mert imádom ezt az érzést, de sajnos ritkán adatik meg az alapvetően domináns személyiségem miatt. És ezt az erős hálát amit ilyenkor kisugárzok kapom vissza ilyekor mindig a másik oldalról is. Nekem tényleg az a tapasztalatom, hogy azt kapom amit adok...
És ez sosem azért van, mert ezt várom el...hanem mert ez adja magát...Annyira természetesen és magától értetődően zajlanak ezek a folyamatok.
#332781 | 03. 15. 07:49
Ez nem is "kérés" volna.

Igazából, amíg nem olvastam a bejegyzést és pár kommentet alatta, eszembe nem jutott, hogy ez probléma lehet. Hangsúlyozom, vannak dolgok, amiknél megértem ezt a finnyásságot (vibrik, plugok), de azért álljon meg a menet.

De ugyanúgy igaz ez a kedvenc, sokat látott lovaglópalcámra. Eszembe nem jutna egy sub hóbortja miatt lecserélni.
#332779 | 03. 15. 07:40
Nem vennék fel olyan nyakörvet, ami volt már más nőn. Ez olyan kérés volna a domtol, ami megsemmisítené azt a bizalmat, ami ahhoz kell, hogy a szubja legyek. A szub érző, és nem használati tárgy.
#332776 | 03. 15. 06:33
Nekem a nyakörv az szent. Sosem vennék fel használtat.
Erről a ki-mit érdemel ki...erről lehetne külön blogot írni. A dominánsnak is bizony ki kell érdemelnie dolgokat.
#332775 | 03. 15. 05:29
Ez elég érdekes gondolat🤔
#332774 | 03. 14. 22:39
Szerintem általában kérdés a kérdés, a konkrét válasz meg a kérdésből fakad.(SA)
#332772 | 03. 14. 22:28
A bejegyzés a használt/új eszközökről szól. Tökéletesen témába illő, amiről gondolatokat cserélünk.
#332771 | 03. 14. 22:26
Szíve joga annak találni, bár nem ilyen szándék vezérel, amikor rá teszem. Alapvetően az alázás az a része a bdsm-nek, ami távol áll tőlem.

Küzdjön csak meg egy saját példányért, ha zavarja a másik.
#332770 | 03. 14. 22:13
Tök másról beszéltek már.Minek szétoffolni? (SA)
#332769 | 03. 14. 22:10
Ha nem találja megalázónak...
#332768 | 03. 14. 22:01
A-aaaaa. Az első pár alkalommal az én nyakörvemet kell hordania. Ami bizony volt már pár nyakon. A nyakörv, ahogy ő is, az enyém.

Utána persze, ha már látjuk, hogy egy darabig még egymás társaságában fogunk haladni az úton, amire léptünk, akkor sajátot kap, amit oda is adok neki.
#332767 | 03. 14. 21:55
Ez két pár csizma. Kapnia kellene valamit a nyakàba, amikor szub lesz. Hogy utána kap valami személyes speckót, mert szintet lép a dolog, az más.
#332766 | 03. 14. 21:55
Pontosan, de .....na mindegy én tudom miről beszélek és a blog tulajdonosa is.😎😎😎😎(SA)
#332765 | 03. 14. 21:53
A sub akkor kap saját, esetleg névre szóló nyakörvet, amikor kiérdemelte.

Nem jár alanyi jogon.
#332764 | 03. 14. 21:52
Igen, a nyakörv........... az magántulajdon 😇😇😇😇(SA)
#332762 | 03. 14. 21:50
Ha megtekerjük a kérdést, még egyértelmübb:

Ha egy szub használt nyakörvet kap, az bizonyos közösségekben a büntetés egyik legmegalázóbb fajtája.

A szub csak új, neki vett nyakörvet kap.

Minden egyéb csak ez után következik. Új.
#332761 | 03. 14. 21:49
Na azért várjunk egy pillanatra, csak azért nem fogok egy lábast kidobni mert tegnap lecsót főztem benne, ma meg pörköltöt szeretnék. Szóval ez egy igazi nagy baromság, mert ezek az eszközök nem olyanok, mint a papírzsebkendő. na abba egyszer fújom bele az orrom és nem őrizgetem a zsebemben? És ti? Ugye? Tegyétek szivetekre a kezeteket, mennyi taknyos zsebkendő figyel a zsebeitekben? Ja és minden szarás után sem cserélek wc csészét. Akkor ez egy jó nagy állatság, lássuk be. 😎😎😎😎😎 (SA)
#332756 | 03. 14. 21:22
Nekem is voltak elképesztő nagy kedvenc játékszereim...de egyszerűen rájuk néztem és az a férfi jutott eszembe róluk akivel együtt vettem/együtt használtam...Szépen elajándékoztam/kidobtam mindent. Egy két ember nagyon örült ennek...:D
#332745 | 03. 14. 20:38
Egyrészről jogos a felvetés, hiszen teljesen jogosan várhatja el bárki, hogy ami bele kerül, az legyen új. Bár megjegyzem mindent lehet teljesen kielégítően fertőtleníteni és kell is, minden együttlét után.

Lehet közösen gyűjtögetni, én is egy hosszabb párkapcsolat közben álltam neki "bevásárolni". Utána bolt is, hogy ezt-azt odaajándékoztam egyes partnereimnek, ha normálisan váltunk el egymástól.

De hogy mindent kidobjunk az abkakon, és mindig nulláról induljunk...ez elég kemény elvárás. Eszembe nem jutna megválni a kedvenc fenyítőeszközeimtől...
#332742 | 03. 14. 19:48
Nem beszélgetek olyannal, akinek hamarabb láttam a farkát, minthogy köszönt volna.
#332740 | 03. 14. 19:44
Mindenkinek mas az ertek...
Lasd a profilkepek alapjan sok ferfinak egy bizonyos testresze a legnagyobb erteke...
Ha elkezedesz veluk beszelgetni, rajossz, hogy az az EGYETLEN ertekuk!🤣
#332739 | 03. 14. 19:40
Nekem is fura, számomra ez inkább visszatetsző, mint érték.
#332738 | 03. 14. 19:37
Így, igen.
Ettől függetlenül nálam van egy határ, amit el tudnék fogadni használtan, és amit már nem.
#332737 | 03. 14. 19:36
Ha valakivel ismerkedem, kicsit sem szempont, hogy mije van. Nem az eszközőktől függ, hogy ki mennyire domináns pl.
#332736 | 03. 14. 19:34
Én sem kalandozom. Pont emiatt zavarna a használt eszköz, és nem csak higiéniai szempontból.
#332734 | 03. 14. 19:27
Ez nekem is nagyon taszító...Nem feltétlenül a higiénia miatt...Nekem pl eszköz fétisem van, ezért nekem még különlegesebbek az eszközök mint másoknak. Megtelnek érzésekkel, emlékekkel...én sem használom senkivel azokat amiket az exemmel használtam, és velem sem használjon senki olyat amit az exével használt. Persze én hosszútávú kapcsolódásokban gondolkodom. Egyészakás kalandoknál nyilván más, de ehhez nem értek...
#332733 | 03. 14. 19:22
Én az olyan dolgokat egyszerűen odaadtam szakításkor. Vigye el, az az övé, úgysem használnám mással. Persze sok játéknál ez nem fontos, de soha nem használnék pl plugot máson, csak akinek vettem. Minden mást alaposan kifőztem, fertőtlenítettem. Figyelek az újra annyira, hogy mindent teljesen sterilen kezdek el beavatni vele. És ezt mindenkinek így kellene.
#332732 | 03. 14. 18:39
Egyrészt igen, ne kapcsolódjon máshoz az az eszköz, legyen kettőnké. Másrészt viszont én nem is tudom miért kell ezt leírni, hogy vannak eszközeim. Ez nekem olyan rideg így.
Én pl kimondottan szeretem azokat a profilokat amiben kicsit megcsillan az ember, az egyénisége és nem egy tucat. Na de ez már egy másik blog téma lehetne...
#332731 | 03. 14. 18:20
Persze, más egy fémbilincs, és egy plug. De én pl egy lovaglópálcánál is gondolkodóba esnék, hogy vajon hány feneket járt már meg...
Az ideális persze nyilván az, ha közösen a másikkal alakítjuk ki az "eszközparkot".
#332729 | 03. 14. 18:05
Ez tok jol mukodik, amig csak hosszu kapcsolataid vannak... 😅
Amugy igazad van, de pl. szerintem kotelek/bilincsek/paskolok (kulsoleg hasznalt dolgok), esetleg a rendesen fertotlenitheto dolgok, (lasd fem eszkozok) mas kategoria...
Termeszetesen ez is megbeszeles kerdese!
Idealis esetben a kedvessel epiti ki az igenyeknek megfelelo szettet az ember, de en pl meg nem vagyok idealis esetben, szoval vagy kidobok sok penzt egyejszakas/rovidtavu holgyek eseten felszerelesre, vagy korlatozott uzemmodban hasznalom a fantaziam...
#332728 | 03. 14. 18:05
Hát... Jogos felvetés... Adom.