“Nagyon szadista”

BDSM Blogok » Blog - Lothario » “Nagyon szadista”
2023. 03. 28. 10:45 | Megjelent: 490x
Az milyen? Olyan mint a “verdom” csak verszadistaban?
Ezt a nagyon szadistat mar hallottam masokrol is es magamrol is.

Nade, kezdjunk egy Ed Rush & Optikal track-kel. Ha mar eszembe jutattak. Kene egy idogep a mostani eszemmel!
Vissza a katlan, labirintus partykba es a jo kis Jailhouse-ba...😎

https://youtu.be/1EGt9yXXfbg

Bar a Bdsmben eleg sokmindent szeretek, de egy dolgot az S/M-ben kimondottan... Ezt nem lehet felhigitani, nem lehet eljatszani es nem lehet senki divatbol szadomazo.
Ember nincs, aki ugy tud tenni mintha elvezne. Ember nincs aki el tudja veled hitetni, hogy elvezed s ember nincs, aki el tudna hitetni onmagaval, hogy elvezi. Ezt csak az elvezi, aki tenyleg elvezi!
Az S/M nagyon oszinte. Ott minden eleg hamar kiderul...

Jah nagyon szadista...🙄🤦🏻‍♂️
Alapvetoen 2 kategoriara tudnam osztani a szadistakat.
1. Service top/kiszolgalo szadista, aki azt elvezi, hogy a masik felnek oromet nyujt a szadizmussal. (En is ez vagyok. Ha olyat csinalnek amit a mazo nem elvez, azzal nem csak az o, hanem a sajat elvezetemet is elbasznam... s azert ennyire egyikunk sem nem hulye!)

2. Az a szadista, aki azt elvezi, hogy a masik nem elvezi.
Ha nagyon meg akarom csavarni/kapargatni akkor meg lehet olyan, hogy az a szadista, akinek az okoz elvezetet, hogy a masik nem elvezi, de ebbe a masik fel beleegyezik, mert maga az, hogy oromet okoz a szadistajanak az elvezettel tolti el. Illetve amikor valaki nem egyezik bele, de megis megszadizzak.
Az elozo a D/s-ben elofordulhat, a masodik siman B.t.k.!
De a tiszta S/M-ben minden szadista service top.

Vicces, hogy le kell irjam, de nehanyan olyan tudatlanok es olyan kitalalt vilagban elnek, hogy na az mar igazi szadizmus!😳
Az S/M-ben ket egyenlo fel jatszik! Olyan nincs, hogy ott valaki nagyon szadista! Ez egy faszsag! (Ezt a D/s-bol, pontosabban az elkorcsosult, oncelu “D/s-bol” akarjak a “Domok” es “szubok” belemagyarazni az S/M-be...)
Egy kiszolgalo szadista nem lehet nagyon szadista, maximum nem elegge szadista tud lenni.🤷🏻‍♂️
Azon egyszeru okbol, hogy egy kiszolgalo szadistanak (nekem is) az okoz oromet, hogy olyan fajdalmat adjon, amit a mazo fel elvez!
Ergo maximum annyira tud akkor es ott adott mazoval, adott szituacioban szadista lenni amennyire a mazo fel mazochista.
Annyira es pont.
S ezt nem, mint csak szadista irom. Nekem a szadista oldalamnak eleg tagak a hatarai... De van egy mazo oldalam is, joval szukebb hatarokkal. S velem szemben is csak annyira lehet es csak annyira szadista valaki, amennyire az en mazo hataraim engedik. S igen, az o szaditsa hatarainak ehhez tagabbaknak kell lenniuk. Kulonben hogyan csinalnank? Fejezembe en a sajat veresem?🤷🏻‍♂️😅
Ezert nyilvan hasznos, ha a szadista felnek a hatarai tagabbak, mint a mazonak, mert forditott esetben nem tudja a hataraira vinni, ott tartani es elerni a mazo fel reszerol kivant hatast.
De soha nem tud es nem is lehet szadistabb az adott mazo partnerenek a mazochizmusanal.

Sorry, de itt paran teljesen rossz csatornat neznek.
Olyan nincs, hogy en vagy egy masik szadista olyat csinal amibe a mazo fel nem egyezett bele, nem elvezi. Ahogy olyan sincs, hogy bemanipulalja a tokom tudja mire a mazot.
Segitek szubocskak es domocskak...
A mazo nem szub!!! A szadista pedig nem egy kikurt manipulativ dim-dom!
Az S/M egy nagyon tiszta jatek. S full egyenrangu kapcsolat. Ott konkret egyeztetes folyik. Reszleteibe meno egyeztetes. Egy mazo nem megy bele olyanba amit o nem elvez. Nem szub baszd ki, hanem mazo. S nem csinalunk meglepiket vagy dominancia harcokat. S a mazo fel barmikor beleszol, modosit, jelzi, hogy erosebben, gyengebben, kevesebbet, tobbet es egy szavaval, egy mozdulataval leallitja az egesz jatekot barmikor, ha ugy erzi.
Ha ezt valaki nem teszi, megkernem, hogy ne nevezze mar magat mazonak. Ott van a szub szo is, ezek szerint az jobban lefedi ot.
Jelzem egy szadistanak nem is igazan fekszik, az hogy egy csak szubot kinozzon vagy verjen el. Nem komfortos es nem ad oromet az, hogy megfelelesbol teszi. A szubmazo az mar okes. De komolyabb szeansznal ott is kicsit felre kell tenni a dominanst es eloterbe kell hozni a szadistat. Kulonben konnyen atmegyunk husdaraloba... Az pedig, leszamitva, hogy traumatizalhatja a szubmazot, meg meg is tori a dominans fele kialakult bizalmat.
Szoval nem. Az S/M nem egy oncelu csihi-puhi, nem egy usd-vagd nem apad, nem anyad es plane nem egy rabeszelos, manipulativ vagy kovetelozo jatek.

Nezzetek meg egy service top-ot jatek kozben. Hat ugy figyel a mazora, mintha az elete mulna rajta. Ugy ra van fokuszalva, mint Pluto kutya a Disneyben!😅
Ez nem D/s, hogy a dominas fel akarata, vágyai elsobbseget elveznek. Sot, ha beszelhetunk barmilyen iranyitasrol, akkor a mazo az iranyitobb es nem a szadista.

“Nagyon szadista”...🙄🤦🏻‍♂️
Az, hogy a normalis D/s-ben lehet olyan fajdalom, amit nem elvez a szubmissziv fel, de bevallalja, hogy oromet szerezzen a Dominajanak/Domjanak, mert onmagaban ugyan a fajdalom reszet nem, de azt, hogy ezzel oromet okoz azt elvezi, az egy dolog es rendben van.
Az, hogy abban amit nehanyan itt D/s-nek hivnak, de amugy semmi koze a D/s-hez... minden es barmi megtorenhet, mert egy totalis agyrem neha az egy masik dolog es nincs amugy rendben.
De bassza meg! Ne keverjuk mar a szezont es a fazont az S/M-mel!

Hozzászólások (11)


#444291 | 2023. 03. 29. 13:04
Altalaban olyanrol irok amirol van szemelyes tapasztalatom es a kornyezetemben is van belole boven.
Szoval alltam mar olyan mellett aki hallott szubmazokrol...🙄😅

Jo-jo most te is leirtal X dolgot amit en is csak megjobban ravitted az egyenenkent valtozo/szituacionkent valtozo vonalra.
S amugy nyilvan persze.
Sem en sem mas soha nem fog tudni olyan bejegyzest ide tenni amit X ember ne tudna enyenileg mashogy latni. Nincs ezzel gond.

Bar a blog nem igazan a D/s ben levo szubmazosagrol szol.
Hanem pont a D/s es az S/M kozotti kulonbsegrol. Latod? Csak a mazo ele irtam annyit h szub es mar mennyi fele elagazik minden...
Meg ugye itt “mindenki” dom meg szub akar lenni...
Az a trendybb na🤷🏻‍♂️ S ez pont azert van mert a D/s-t szarra lehet csurni-csavarni. Barki lehet dom/domina/szub. Mert ugye szubjektiv.
De az oldal neve meg mindig SMpixie.com...
Az S/M pedig nem szubjektiv es tiszta mint az a sziv amelyik a feher, szuz hoba pisalja sziveholgye/sziveura nevet...😀
#444273 | 2023. 03. 28. 21:22
Hogy ne csak beszólás legyen.

Ahogy a szub-dom viszony sem definiálható egyféleképpen, úgy a mazoszub és a szadodom kapcsolata sem két konstans érték.
A kapcsolatok milyensége nem írhat le definiációval, nem lehet azt mondani, hogy a szubmazo az ilyen a szadodom meg amolyan és punktum.
Egy S/M kapcsolat lehet tisztán egyenrangú, de attól még S/M kapcsolat, ha az egyik fél top, vagy domináns. Ami változik az, hogy ebből mi milyen súllyal szerepel a szeánsz során. Ez még ugyanazzal a partnerrel is lehet változó, de ha a mazoszubnak több partnere is van, akkor könnyen lehet, hogy az egyiknél az SM a másiknál a DS a hangsúlyosabb, és ez nagyban függ a parnerektől is.

Amíg egy tisztán SM kapcsolódásban a "sok" az sok-at jelent és a S visszavesz, az "elég" pedig leállítja a játékot, addig ez a vegyesjátékban nem lesz így. Ott is vannak keretek amit a top vagy a domináns fél tiszteletben tart, de kevésbé hagyatkozik rá tisztán a kimondott szavakra, mivel azok más súlyjal esnek latba. Sokkal inkább fog a partnere egyéb rezdüléseire figyelni és az alapján eldönteni mi a sok és hol az elég.

Lothi írta, átveszem, mert ez tök jó megfogalmazás: " Tudod mit jelent a szubmazo? Egy olyan szubot aki nem csak elviseli a fájdalmat, hanem ha megfelelo formaban kapja akkor elvezi is!"

A "ki irányít kit" már egy fejvakarósabb téma. Ha a mazo fél konkrétan irányít akkor az aki az ütéseket adja ő szerviztop.. Adhatom nagyobb sültkrumplival?
Az SM-ben teljesen egyenrangúként is játszhatnak a partnerek, attól még a szadista lesz aki irányít, de nem a mazót, hanem a játékot. Egyszerűen mert nála van a fájdalmat okozó eszköz.
Ha bejön a DS akkor a bottom báb lesz? Korántsem. Eleve lesz egy keret ameddig a domináns fél elmehet, mind fájdalomban, mind bármi másban. Ezt pedig előre leegyeztetik a játékon kívül.
Ahogy nem lehet azt mondani, hogy valaki túl mazó vagy épp nem elég mazó. Ugyanúgy nincs egy egzakt viszonyítási pont, hogy nah ez alatt valaki nem elég szadista, efölött az érték fülött túlzottan az. És ezt értsd a szubra és a domra is.
Az van, hogy van két ember, az egyikben vannak mazo és szub vágyak, a másikban szadista és domináns vágyak. Egymásnak és csakis egymásnak kell, hogy megfeleljenek.
És akkor még nem beszéltünk a domináns mazoistákról, de az már egy másik mese, jóéjszakát gyerekek.
#444266 | 2023. 03. 28. 18:19
Tök cukik vagytok, hogy BDSM filozofáltok srácok. Tényleg izgi olvasni.

A témáról lehet érdemes volna megkérdezni pár szubmazo csaj véleményét is. Azért többet, mert mindegyikünk másként éli meg.
az emberek nem binárisak, nem csak ilyen meg csak olyan lehet valaki. Még a szubmazó nők sem egyformák.
#444265 | 2023. 03. 28. 16:59
Luci ne haragudj de eleg😅
En ertem h most cukorka bolt van es nagyon toljuk a bdsmet es szakertok is lettunk meg csajok is vannak, reklam felulet is kell de itt alljunk le szerintem.

Elvezd a Bdsm-et es ne akarj pls polemzalni rola ennyit es foleg ne olyannal akivel finoman szolva sem egyezik a gyakorlati tapasztalatod. Se D/s-ben, se S/M-ben se semmiben.
Kerlek! Ha erted erted ha nem nem, ha egyetertesz egyetertesz ha nem nem.
Annyit baszakodtam en mar ilyesmiken itt, hogy a konyokomon jon ki. Nagyobb kedvem van kaktuszt ragcsalni chips helyett mint ehhez...😂
Dominalj ahogy szeretnel csinalj S/M-et ahogy szeretnel. En ugy latom ahogy leirtam a blogban.
Jo arc vagy meg minden de en ehhez oreg vagyok meg akkor is ha amugy te vagy az oregebb.

Oks? Pacsi?✋🏻☮️
#444264 | 2023. 03. 28. 16:20
Ha még csak kezdelek, szívesen folytatom... :) <3

Még mindig nem értünk egyet, mert nem tudom kellően érzékeltetni, hogy a mondanivalóm lényege, hogy a szadista az IRÁNYÍTOTT résztvevő. Függetlenül attól, hogy ez az irányítás verbális instrukciókkal, vagy visszajelzések olvasásával történik.

John Warren ír erről a "The loving dominant" című könyvében:

"When this sadist detected that she was getting close to the edge, he raised the candle to reduce the intensity of the stimulation. Pomeroy commented, "It suddenly occurred to me that the masochist was almost literally controlling the sadist's hand."

Ha ezt megérted és elfogadod, akkor nyilvánvaló, hogy még az ilyen típusú irányítás is ellentétes irányú a domináns mentalitással.

Ha az együttlét erre helyezi a hangsúlyt, vagy a dominánsnak engednie kell a dominanciájából, vagy a mazochistának a direkt vagy indirekt irányításából. A kettő együtt nem működik.
#444263 | 2023. 03. 28. 15:13
Luci kezdesz kinyirni...🙄

“ A S/M kapcsolatban aktív irányítás van a bottom részéről.”
Nem. Az S/M-ben a mazonak van joga, meresze, lehetosege es beleszolasa mindenbe es ezzel akkor el, ha ennek szukseget erzi. Ha a szadista jol teszi a dolgat akkor nem fog iranyitani, hanem csak elvezi. Mig a D/s ben a szubnal ezek nem allnak fent. Ota dominansnak van minden.

“ Ebből következik, hogy amikor egy szubmazo a dominánsával játszik, mindössze annyi történik, hogy lemondhat az aktív irányításról és a Domjának a döntéseire, ítéletére bízza magát.”
Ha ez tortenik akkor micsoda az a szubmazo? Hmm? Egy szub! Es nem mazo!
Tudod mit jelent a szubmazo?
Egy olyan szubot aki nem csak elviseli a fajdalmat, hanem ha megfelelo formaban kapja akkor elvezi is!
Nem egy szubot meg egy mazot kulon.

S en nem azt irtam a blogban h ilyen esetben az S/M keruljon eloterbe, hanem h a szadista szemlelet. Hogy erre adott dom kepes vagy sem, az mar az o skilljein mulik.
Nagy S, nagy M, egyenloek, egyeztetnek. Ha valaki atveszi teljes mertekben az iranyitast az S/M-ben akkor az marnem S/M, hanem D/s.
Ezert mondom h ne keverjuk azt amikor van a D/s ben S/M azzal ami az S/M...
#444259 | 2023. 03. 28. 14:03
A használatot tekintve teljesen igazad van, rosszul írtam, de a D/s irányban szerintem tévedsz, még mindig ugyanazt mondod, holott...

A S/M kapcsolatban aktív irányítás van a bottom részéről.

A D/s kapcsolatban a Dom/Domina tudja, ismeri a szubjának az igényeit és ezért helyette dönt mindenben.

Ebből következik, hogy amikor egy szubmazo a dominánsával játszik, mindössze annyi történik, hogy lemondhat az aktív irányításról és a Domjának a döntéseire, ítéletére bízza magát.

Amiről te beszélsz, hogy ilyenkor az S/M-nek kell előtérbe kerülni, az megélhetetlen Dom oldalról. Nem nehéz, megélhetetlen. Szadista oldalról nyilván működik, de akkor a dominancia megszűnik, ha az irányítás kívülről jön, logikailag nem kompatibilis a két dolog.

Röviden, egyszerűen összefoglalva:
Ha S/M-ben a mazo irányít, annak nem lehet dominánsa. Pont. Egyszerre nem irányíthat két ember.

Ezért a fenti felállásban vagy a domináns átveszi az irányítást az S/M aspektus felett is, vagy megszűnik dominánsnak lenni.
#444256 | 2023. 03. 28. 13:34
Szerintem elkezdunk Bdsm filozofalni...🙄 De okay...

En nem azt irtam h egy szubmazoval inkabb szadistanak kell lenni.
Azt irtam h egy D/s felallasban amiben a dominans felben van szadizmus is es a szubja szubmazo es komolyabb S/M jatekba kezdenek akkor ne a dominans, ne az ala/fole rendelt viszony menten huzza meg a dominans fel a hatart, hanem a szadista megkozelitesbol.
Mert egy szubmazo ha a dominansaval jatszik S/M-et akkor nem fogja tudni kiakpcsolni a szubsagat es csak mazokent jelen lenni. Hisz az Urarol/Urnojerol van szo.
Ezert inkabb szadista szemmel es szadista megkozelitesbol erdemes komolyabb S/M jatekot csinalni vele.

Ez amugy olyan szinten nem a szemelyes preferenciam, hogy szemely szerint a szubmazo szubjaimmal inkabb voltam dom es sokkal inkabb a D/s-re helyeztem a hangsulyt semmint az S/M-re.
Egyreszt mert ala/fole rendelt viszonyban nem lehet szintiszta S/M-et csinalni. Masreszt, mert a kozhiedelemmel ellentetben sokkal tobb a (mumus szo jon) igazi mazo, mint az igazi szub. Na jo, dom/domina is...
Nagyon keves a tenyleges ala/fole rendelt kapcsolat. Szerepdominans es szerepszubmissziv sok van es amugy azt is szeretem.
De ha nagy ritan egy valos D/s kapcsolatba botlik az ember akkor erdemesebb a D/s-t eloterbe helyezni semmint az S/M-et, ami mint irtam mindig valos.

Egy szubnak pedig szerintem nem a kihasznalas az alappillere, hanem a hasznalat. Csak ket beto, de oriasi elteres...
#444252 | 2023. 03. 28. 12:52
Hát, kedves Lothi, szerintem az S/M oldalt olyan jól leírtad, hogy még ha akarnék, sem tudnék belekötni... és akarok.

De a D/s oldalon sántítasz kicsit. Azt írod, hogy "A szubmazo az mar okes. De komolyabb szeansznal ott is kicsit felre kell tenni a dominanst es eloterbe kell hozni a szadistat."

És szerintem itt tévedsz. Nem úgy, hogy ne lenne igaz, amit írsz, hanem úgy, hogy ez a te személyes preferenciád, nem pedig általános igazság.

Pontosan a félretétellel akadályozod meg, hogy a szubmazo megélhesse a szubságát IS. Semmi szubság nincs abban, amikor kiszolgálják a fájdalom iránti vágyadat, ezt te magad is tök jól leírtad.

A szubság ilyenkor abból jön, hogy eltűröd a másik fájdalomokozás iránti vágyának kiélését magadon, és az örömödet az ő öröméből nyered.

És ettől még nem megyünk át húsdarálóba, mert úgy tűnik, hogy egy pillanatra félreraktad, hogy a szub vágyba beletartozik... szerves része, ha nem egyenesen alappillére a kihasználás. Az önfeladás és a saját élvezetek háttérbe szorítása. Nem csak az irányításról való lemondásról szól a szubmisszió. Az csak csupán engedelmesség lenne.

A probléma ott van, amikor a Dom/Domina CSAK a saját vágyait éli ki, és figyelmen kívül hagyja a szub szubmisszión kívül eső vágyait.

Később ezt magad is kifejted abban a részben, hogy "Az, hogy a normalis D/s-ben lehet olyan fajdalom, amit nem elvez a szubmissziv fel, de bevallalja, hogy oromet szerezzen a Dominajanak/Domjanak, mert onmagaban ugyan a fajdalom reszet nem, de azt, hogy ezzel oromet okoz azt elvezi, az egy dolog es rendben van."

Ebből látszik, hogy jól érted a lényeget, csak a személyes preferenciád elhúz az S/M irányba. Én még csak most tanulgatom az S/M alapdinamikáit a gyakorlatban, de szerintem igenis rendben van, ha egy szubmazo esetében nem az S/M, hanem a D/s kerül előtérbe, ha a Dom/Domina úgy kívánja.

Szerintem igenis létezik nagyon szadista, akár etikus formában is. Aki például kellő odafigyeléssel, a kölcsönös határokon belül veri a mazo partnerét, de közben pld vágásokról, szúrásokról, csonttörésről fantáziál. Betartja a kereteket, de a vágyai messze túlmutatnak ezeken.

Amúgy nagyon jó írás volt, köszi.
Hibernált
#444238 | 2023. 03. 28. 11:50
Perfect! Remélhetőleg azoknak is átmegy akik fogalom zavarban léteznek.
#444233 | 2023. 03. 28. 10:54
Tökéletes leírás, akkor is ha nem vagyok mazo :) csak egy egyszerű sub, pontoson érzem a különbséget.