“Mert csak!”

BDSM Blogok » Blog - Lothario » “Mert csak!”
2022. 12. 26. 10:03 | Megjelent: 399x
Az elozo bejegyzesem kiegeszitese ez a blog...
Mert bar kulonosebben nem szeretem kulon valasztani a noket es a ferfiakat, de teny, hogy mindket nemnek vannak jellemzo vonasai.

Elkezdem Szoszin levezetni a jelenseget. Mert o ilyen nagyon Nobol van na!
Kulsoleg s belsoleg egyarant.
Amugy imadom a csajt. De gyakran csatazunk.
Valojaban a semmin. Mert semmi ertelme annak, hogy csatazunk. De nekunk ez a kapcsolati dinamikank resze.
Szerintem, ha nem szolnek vissza neki mar nem is beszelnenk🙄😅

Elso napirendi pont amin ossze szoktunk ugrani az az, amikor elkezdi nekem mantrazni, hogy “Mert a nok ilyenek! Mert a noknel ez ugy van...!”
Nem baszd meg! Nem a nok ilyenek, hanem vannak nok akik ilyenek. De vannak akik olyanok. S nem nem minden nonel van ez ugy, mert vannak akiknel mashogy van.
Ahogy a ferfiak sem csak olyanok vagy csak ilyenek.
Mindket nemben fellelheto minden s mindenki.

Viszont abban igazat adok neki, hogy vannak inkabb a nokre es inkabb a ferfiakra jelemzo vonasok.
Ilyen a “Mert csak!” is.
Ferfiaktol ezt igen ritkan hallani, ferfiak igen ritkan szoktak “Mert csak!” indokkal donteni, cselekedni.
Ez inkabb amolyan noi dolog.

Vegulis a hiszti egy formaja...🙄
Konkretabb pelda, nemileg leegyszerusitve a beszelgetest:
Szoszivel kitargyaltuk egy problemajat.
Szepen pontrol pontra haladva.
-Jo ez igy neked?
-Nem.
-Tudod, hogy mit szeretnel?
-Igen.
-Tudod hogyan erheted el?
-Igen.
-Na fasza. Akkor megcsinalod?
-Nem!
-De miert nem?
-Mert csak! Mert en igy mukodom!😤

Na!
Ez baszd meg. Ez egy olyan noi dolog amivel ferfi ember nem kepes mit kezdeni.
Van ez a bebujnak a barlangjukba, behuzodnak a csigahazukba es ott kuksolnak dolog.
Nem jo nekik ott, de az istenert nem jonnenek ki!
Rimankodhatsz, ugathatsz, konyoroghetsz, rajuk gyujthatod a csigahazat, de akkor sem, mert...Mert csak! Mert azert sem! 😤
Hulyeseg? Nyilvan az.
Tudjak, hogy hulyeseg?
Persze, hogy tudjak.
Ha mondod nekik, hogy ne csinaljak mar ezt es ne legyenek hulyek tudjak, hogy igazad van?
Naná, hogy tudjak.
De azert megsertodnek?
Naná, hogy meg!
🤷🏻‍♂️
“Mert csak, mert en igy mukodom!”
Akkor mivel tudod, hogy ez igy nem jo, mukodj mashogy! Bassza meg!

S, ha esetleg azt latjak, hogy masok kijonnek a csigahazbol akkor is verig vannak sertodve.
A kurva anyjat mindenkinek! A pasiknak is es foleg azoknak a noknek akik kijottek!(gondolják ezt a fent említett nők)


Szemelyes tamadasnak elik meg azt, hogy ok maguk nem jonnek ki!
Mintha errol barki tehetne, mintha nem kerte volna oket senki, hogy jojjenek ki. Pedig de! Ezerszer es ezeregyszer kertek. Csak ugye... nekik van ez a Jolly Joker ervuk:
“Mert csak!”, “Azert sem😤!” 🤪🤷🏻‍♂️

Ez ugyanaz, mint amikor egy no ezerszer elkuld egy ferfit a picsaba, elrohan, mert....mert ezer teljesen logikatlan teoriat gyart arra, hogy miert...Pedig valojaban azt akarja, hogy a pasi utana menjen.
Emlekszik valaki a Horgasz a pacban cimu filmre?
Na abban hivjak Louis de Funès kutyajat Takarodjnak... Na amikor a nok ezt csinaljak mindig beugrik ez a film es Louis de Funès, ahogy hivja a kutyajat: “Gyere ide Takarodj!”😅
Csak a filmben ez egy jo poen, az eletben pedig onsorsrontas!🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

De van meg ezer ilyen.
Peldaul:
“En nem irok pasira! En no vagyok!”
Jo akkor ne irj🤷🏻‍♂️ Ugyan a 62. barommal vergodsz, de nyilvan igazad van...Sokkal fontosabb a kitalalt buszkeseged, mint az, hogy legyen vegre egy normalis pasid. 🙄🤷🏻‍♂️

Vagy ott van ket ismerosom...
Az egyiknek nem tetszett vmi amit a pasija csinalt. Mit talalt ki? Majd o megbunteti...jol eltunik..., hogy a pasi fraszt kapjon, s mert akkor majd jobban fog teperni...
Hagyjuk az eredmenyet. Fraszt ugyan kapott, de nem jol sult el, mert ugy visszaghostingolta a csavo, hogy a vegen a csaj bogott, hogy mit tett...
“Mar nem is kellek neki! Mit tettem?” Hulye voltal baszd meg azt!
Mennyivel egyszerubb lett volna leulni oszinten beszelgetni nem?
De azt nem, “Mert csak!”, mert “Azert sem!”

A masik pedig odavan Belaert. Heti szinten hallgatom Belat...🙄
Kb. olyanok ezek a beszelgetesek, mint a feljebbi.
-Hogy vagy?
-Hianyzik Bela.
-Beszelj vele.
-Nem.
-Talaltal jobbat?
-Nem.
-Akkor beszelj vele.
-Nem, mert megbantott.
-De bocsanatot kert. S te is megbanottad amugy es mas is megbanthat. Beszelj vele...
-Igen, de azert sem.😤
-De miert nem?
-Mert csak!😤

S ezt heti szinten lenyomjuk🙄
Neha mar azon agyalok, hogy elrabolom a csajt is es Belat is es osszezarom oket egy kibaszott szobaba egy napra. Hat a faszomat mar ebbe! Tiszta dili az egesz...🤦🏻‍♂️

S ez igy es meg ezerfelekeppen megy sok nonel.
Sosem fogom megerteni.
Pedig en probaltam. Kozelitettem a gyerekkortol, a szuloi konfliktus kezelesi mintaktol, az esetleges csalodastol, serulestol valo felelmektol, a tultolt egotol stb... a mindentol a mindenig szamitasba vettem amit a kis hulye agyam ki tudott talalni.... S lehet, hogy ezek mogott van a kutya elhantolva amugy...
De akkor sem ertem. Mert nincs logika ebben.
Ugy gondolom, hogy az ember ne legyen onmaga ellensege!
Van eppen eleg ellenseg amugy is.

S persze ott van meg a:
-Mi bajod van?
-Semmi😤
Az “Ok” ami pontosan azt jelenti, hogy kurvara nem ok🤷🏻‍♂️😅
S a szinesznoskodes ezer formaja, alakja...

Jaj, de meg egy konkret pelda:
A felexem fogta magat es kibaszott.
Harom het mulva jatszottam egy lannyal. Erre felexem kikeszult, hogy:
-Hogy tehettel ilyet?
-Az Isten aldjon meg, hat te basztal kiiii!!!
-De o nem ugy gondolta...
Hat baszd meg. Kibaszol, mondom, hogy ne csinald, probalom megbeszelni, de te nem, aztan elfogadom a dontesed es kozlod szemet vagyok es te nem ugy gondoltad???🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Lanyok! Meg, ha idonkent gondolat olvasok is vagyunk, akkor sem tudjuk kitalalni mindig, hogy mi a fasz van!🤷🏻‍♂️😅
Foleg, hogy mondjuk mar ki, amikor epp igy viselkedtek meg ti magatok is elhiszitek amit csinaltok😅
Mi pedig epp ezert vagy elhisszuk nektek vagy tudjuk, hogy nem ugy van csak idovel egyszeruen belefaradunk ebbe.
Nem ferfi agynak/leleknek van ez kitalalva na...🤷🏻‍♂️

A dupla csavar ezekben az esetekben amugy, hogy egy ferfi ilyenkor maximum szep lehet, de okos nem.
Mert, ha keri, koveteli, elmagyarazza stb..., hogy hagyja mar abba a no, akkor csakazertis csinalja tovabb, ha nem foglalkozik azzal, hogy durci van akkor meg szemet es tuti nem is erdekli ot a no. Gondoljak magukban a nok..., mert amugy nem igy van, csak hat baszd ki!😅 Ilyenkor, ha van rajtunk sapka az a baj, ha nincs az a baj...🤷🏻‍♂️
Ezt egy ido utan kurvara meg lehet unni s ilyenkor jon az amugy tok jogos reakcio a ferfi reszerol, miszerint:
“Akkor baszd meg!🤷🏻‍♂️“
Amire jon a “logikus” noi reakcio, miszerint:
“Tudtam, hogy szemet!”
Nem lanyok! Nem szemet, csak egyszeruen neha tultoljatok, de kurvara. Aztan mar ti magatok sem tudjatok, hogyan kene visszacsinalni.
De sugok.... Nem varnak a ferfiak ilyenkor csodakat. Tokre eleg visszavaltani normalis hangnembe, gondolkozasba es kommunikacioba s hagyni a faszba a “Mert csak!”-ozast...😅
Azert mi ferfiak joval egyszerubben mukodunk😃
(Bar az igaz, hogy egyre tobb pasi gyakrabban menstrual, mint sok no...🙄🤦🏻‍♂️)

S ami tokre fel tud huzni az egeszben, hogy ezek amugy tok ertelmes es okos nok.
Amugy! Ebben a kerdesben valami becsipodott naluk, valami beragadt. S bar en mindent megtettem egyiknel sem tudom kicsippantani...
Ez van, lehet ez az en hianyossagom, de az meg valoszinubb, hogy ezt nekik onmaguknak kell magukban helyre rakni, kikitatni.

Egy dolgot tudok. Csigahazban elni, “Mert csak!”-ozni nem jo es nem celra vezeto.
A pasiknal ilyesmi a faszmeregetes, a tultolt ferfi ego es buszkeseg, a Ki, ha en nem! es a Mindenttudo sosem hibazas illuzioja...
Ezek inkabb ferfiakra jellemzo butasagok.

Nem tudok mit mondnani. Senki sem tokeletes, de mindenki kikapcsolhatja azokat a dolgokat amik a boldogsaga utjaban allnak. Nem mindig egyszeru, de az onmagunkkal es a masikkal valo oszinteseg az egyetlen celra vezeto dolog.
Jobb otletem nincs, mert ez egy kurva jo otlet! Azert, mert csak...!😉


Ps.:
Szerintem amugy ezek mogott valami derogalas szerurol van szo.
Ezert teszek egy gesztust Holgyeim!

En, alulirott ferfiember nem szegyenlem es nem derogal nekem, hogy szuksegem van nore!
Tudok elni nelkule, de szarul. Mert egy ferfi no nelkul olyan, mint balta nyel nelkul...
S emiatt kepes vagyok tullepni a sajat es a no faszsagain, mert belatom, hogy szuksegem van nore es belatom, hogy mindket nem tud orbitalisan fasz/picsa lenni.
Ahogy azt is, hogy egymas nelkul nem megy!
S az alapveto nezetelteresunk az az, hogy a ferfi not akar, a no pedig ferfit.

Tessek. Nekem ez nem ciki. Amelyik nonek ettol en vagy barki mas kevesbbe ferfi, mert meg ott tart, hogy valami elerhetetlen herceget var a kis tornyaban..., arra pedig nem tudok es nem is akarok mit mondani... De kellemes “Csak mert!”-ezest kivanok a tornyaitokban...🏰👸🏼👸🏻👸🏽👸🏿

Hozzászólások (13)


#439913 | 2022. 12. 26. 17:35
Szerintem kar ilyen egyenjogusagi storyba belemenni.
Elvileg egyenjogusag van a gyakorlatban mar messze nem annyira. S amugy igen vannak olyan teruletek ahol nehezebb nokent ervenyeulni de vannak olyanok is ahol konnyebb.

Alapjaraton en egy parkapcsolatban mindekeppen az egyenjogusagban hiszek es az egyenlosegben!
Annyi h vannak dolgok amikben a nok es vannak amikbem a ferfiak jobbak.

De ez lenyegtelen mert csak akkor mukodik jol es ad biztonsagot oromet mind a ketfelnek ha osszedolgoznak.
A blogot arra fel irtam h olykor a nok ugy allnak hozzank h nehezze vagy adott esetben lehetetlenne teszik az egyutttmukodest. S ez egyszeruen fogalmazva nem jo!
H felelembol vagy kontrolszerzesbol, sertettsegbol vagy epp tehetetlensegbol teszik megint mindegy. Mert ezzel artanak vagy ellehetitlenitik a ferfit.
Biztos mi is csinalunk hasonlokat de ezt a nokre bizom, ezt ok jobban tudjak es erzik. Nekik kellene elemondani...hogy “Baszdki ezt es ezt csinald/csinaljuk mashogy es akkor jo lesz.”
#439912 | 2022. 12. 26. 15:48
“Nem számít, mert egy kapcsolatban ketten vannak. Nem védekezhetsz azzal, hogy "dehát mások". Azt a kapcsolatot az a két ember formálja, nem a társadalom.” - a két embert viszont a társadalom (is) formálja. Mások példájával védekezni nem nagyobb ostobaság, mint nem beismerni, hogy a környezetünkben és a társadalmunkban látott példák, ha nem is direkt módon, de tudat alatt mindenképp formálnak minket.

“Akkor döntsétek már el egyszer és mindenkorra mit is akartok. Mert ez az egyenjogúságos svédasztal mentalitás egy kicsit kezd az idegeimre menni. Egyenlőt, de nem mindenből.. ez tetszik, az undi, pfúj... ebből kérek, abból nem.
Egyenlő jogokat? Oké, de gyermekelhelyezési perekben, válóperekben is. Több vállalatvezetőt? Oké de akkor több női kőművest és kohászt is, szemétszállítót és kubikost. Több nőt a nehéziparba ugyanúgy, mint a felsővezetésbe.” - a gyermekelhelyezésben/válóperekben rengeteg szélsőségre találni példát, de a statisztika nem hazudik. Sokkal többször járnak vele a nők rosszabbul és sokkal kevesebb az olyan nő, aki egy gyerekelhelyezésen/váláson aranyat tud ásni, mint aki aztán rohadt nagyot szív. Eleve egyenlőtlen a helyzet ha már gyerek van a képben, mert hiába tud apuka is pelenkázni/játszani a gyerekkel (és teszi is ideális esetben), a testi következményeit sem ő viseli egy várandósságnak, ahogy ebből kifolyóan a karrierjét és az egzisztenciáját sem neki kell feláldoznia legalább átmenetileg (gyakorlatilag meg inkább végleg, de ez egy másik történet). Ráadásul sokkal gyakrabban fordul elő, hogy a bántalmazó apától próbálja menekíteni magát és a gyerekét a nő, amit a gyermekelhelyezés során egyáltalán nem vesznek komolyan, ameddig nincs fatális következménye (lásd pld. az aszódi kettős gyilkosságot, de sajnos rengeteg példát lehetne még hozni, sokkal többet, mint bántalmazó anyákról - és náluk vegyük ki a postpartum pszichózist a képből, ami nem jobb, de egy lényegesen speciálisabb eset). Mégegyszer hangsúlyoznám: nem azt mondom, hogy minden nő szent és hogy nincs probléma ezen a térfélen, ami megoldásra vár; de nagyobb számban és sokkal égetőbb gondok vannak a családon belüli erőszak kérdésében a férfiak/apák körül.
A több női kőműves/nehézipari dolgozó kérdésben egyrészt szeretnék visszakanyarodni a társadalmi-környezeti példákhoz. Ha nem látsz soha példát arra, hogy nőként lehet belőled mittudomén, asztalos, vajon eszedbe fog-e jutni egyáltalán, hogy téged ez érdekel? Segítek: nem. Ha mégis, gyorsan el fogod hessegetni a kérdést.
A Telexes BDSM dokuban mondta egy lány, hogy mindig azt olvasta a felvilágosító könyvekben, hogy mindent lehet, ami nem erőszakos, mert az erőszakos az rossz és ezért azt érezte, hogy baj van vele, amiért neki csak ‘rossz’ fantáziái voltak. Ilyesmi a szakmaválasztás is, ha valamiről az az elfogadott társadalmilag, hogy az ‘férfidolog’, de nőként téged ez mindennél jobban érdekel, akkor könnyen nagyon komoly identitásválságot tud eredményezni és gyakran inkább választ valami “nőiesebbet” az ember (akkor is, ha ez egy nagyon rossz alku), hogy ezt a belső konfliktust -legalább látszólag- feloldja.
Másrészt magam sem klasszikusan női szakmát tanultam és a környezetemben is van több lány, aki megpróbált felülkerekedni ezeken a társadalmi berögződéseken. Velem az első gyakorlati órán közölték, hogy itt én bizony nem leszek átengedve, mert “ebben a szakmában nincs helye nőknek”. A külső gyakorlati helyem nagyon szerettem, az ottani vezető nagyon szívesen megtartott volna, de a megyei vezető (akitől azon a bizonyos gyakorlaton a fenti mondat elhangzott) egyszerűen megtiltotta, hogy női öltözőt alakítsanak ki, ezáltal “infrastruktúrális hiányosságokra” hivatkozva vissza is dobták a jelentkezésem. Mind az ötöt. Annak ellenére, hogy az ottani csapat egy emberként ragaszkodott hozzám.
A másik 3 lány csoporttársamat ki tudták golyózni és ugyan minden aljasságot elkövettek, de végül engem nem sikerült, sőt: dicsérettel végeztem. Volt osztálytársam az autószerelő suliban járt hasonlóan, mint az én csoporttársaim, de tudnék még bőven ‘férfiszakmát’ mondani hasonló sztorikkal lányoktól. Tudom-e őket hibáztatni, hogy inkább meg se próbálják vagy megpróbálják, de abbahagyják? Nem, egyáltalán nem. Senki nem szeret széllel szemben hugyozni, mert nagyon szar utána egész nap pisás nadrágban fagyoskodni, miközben röhögve ujjal mutogatnak rád.
Az, hogy én olykor irracionálisan konkok vagyok, az a saját hülyeségem. Az egyenlő jog az egyenlő esélyeknél kezdődik, amitől jelenleg borzasztóan messze vagyunk - sajnos. A csajos szakmákban érdekes módon kifejezetten élvezzük, ha akad egy-egy srác, aki kipróbálja magát. (Szintén tapasztalat.)

“Vagy érdemes elgondolkodni, hogy biológia adottságaink miatt eltérő módon járulok hozzá egy kapcsolathoz, egy társadalomhoz, civilizációhoz.” - Igen, mert a patriarchális rendszer ezen alapul. Lehetne ez másképp is, kellő edukáció mellett, kellő társadalmi támogatottság mellett, amiben a klasszikus értelemben vett nőies nőknek ugyanúgy meg lehetne a helye, mint azoknak, akik más módon, más dolgokon keresztül akarják és tudják megélni a nőiességüket - vice versa ugyanígy a férfiakkal. Ez nem verseny (kellene, hogy legyen), hanem egy lehetőség arra, hogy mindenki azzá válhasson az életben, ami úgy igazán, zsigerien benne van.
#439907 | 2022. 12. 26. 13:55
Ugyanazt mondjuk, csak más szavakkal 🙂
De szerintem a passzív-agresszív viselkedés is egyfajta házisárkánykodás, hiszen elbizonytalanítja a másikat és ez pont olyan frusztráló, mint a veszekedés. Az ún "silent treatment" borzalmas, mert nem tudod, hogy mit csináltál rosszul és ezért azt sem, hogy hogyan tedd jóvá.
#439906 | 2022. 12. 26. 13:41
Okok:)

Hat nezd....en adom h ez egy fajta passziv agressziv viselkedes, hazisarkanykodasnak mondjuk nem tartom.
Az nalam inkabb a veszekedos verzio😀
Amugy az kezelhetobb egy ferfinak ha veszekednek vele.

S adom h ezt (ugyanugy ahogy mas vagy akar a ferfi butasagokat) tudatos munkval lehet felulirni.

Amugy ez nem csak vedekezes szerintem, hanem egyfajta felulkerekedesi szandek, technika is. “Ha azt mondom semmi bajom, vagy passziv vagyok, akkor atkerul hozzam az iranyitas!” S ebben van amugy logika. Csak hosszutavon kontraproduktiv. S itt jon be az eredeti blog vagy az en elozom..., hogy az nem lehet cel h lenyomjuk a masikat! Az sehova nem vezet. Tudom h evezredes harc van a ket nem kozott, de az okos dontes az, ha szepen leteszi mindenki a fegyvert es szeretkezik csatazas helyett...
#439903 | 2022. 12. 26. 13:21
Én az eredeti blogot értettem ezalatt. Az átjött, hogy EZ a blog nem arról szól.
És még mindig azt mondom, hogy ahogyan az eredeti blog sem fog egyetlen agresszív nőt sem leállítani, úgy ez a blog sem fogja az évszázadok alatt kialakult védekezési mechanizmusokat eltüntetni. Az csak nagyon tudatos munkájával az egyénnek saját magán fog sikerülni. Persze, az már jó, ha a blog hatására elgondolkodik azon, hogy lehet, hogy valamit rosszul csinál.
Én gyerekkorom óta dolgozom azon, hogy ne legyek ilyen, mert láttam, hogy milyen hatással van apámra az anyám ok nélküli hisztije és rájöttem, hogy az a légkör, amit anyám teremt, megöli a lelket.
De sokan ösztönösen lemásolják a családi mintát és lesznek később ők maguk is házisárkányok, mint az anyjuk.
#439899 | 2022. 12. 26. 13:12
“ én már meguntam ezeket a céltalan játszmákat, mert senkinek nem jó és abszolút nem visz előre.”

Koszonom, erre probaltam kilyukadni😅
#439898 | 2022. 12. 26. 13:11
Nem. Ez a blog nem az agressziorol szolt.
Ha nagyin nyeresen es full ferfi szemszogbol kozelitem meg arrol szol amikor a nok (ahogy Luci is irta) a hetkoznapieletben es dolgokban (legyen az barmi vagy akar egy kapcsolat) irracionalisan viselkednek es nem a megoldast keresik hanem puffognak, haritanak, bezarnak, dacolnak....

Ennek semmi koze az agressziohoz es a psziches zavarokhoz😅

S amugy ez nem egy ki a jobb a ferfi vagy a no baromsag. Csak annyi, hogy vannak a nemek kozott elteresek es barorkodtam megjegyezni hogy imadnank ha nem lennetek neha egogolyok, begubozott hercegnok hanem valami konstruktivval allnatok elo vagy legalabb hagynatok h megoldjuk mi ha mar epp ti nem vagytok abban a formaban. De ugye ilyenkor mindegy mit mondunk mert ha igazunk van akkor az imponal nektek de mivel epp makrancos kiralylanyt jatszotok meginkabb bebujtok a csigahazba.🤷🏻‍♂️😀
#439896 | 2022. 12. 26. 13:01
A blog az agresszióról szólt. Normális esetben senki sem agresszív, az mindig valamilyen pszichózis következménye. Vagy valami kiváltja, de az, hogy agresszívan reagál valaki egy helyzetre, nagymértékben függ az egyén pszichikai állapotától. Ezért van az, hogy van, aki elsétál egy kocsmai verekedéstől és hívja a zsarukat, pedig lehet, hogy előtte csapták állon és teljesen normális reakció lenne, hogy visszaüt, míg a másik már veszi is elő a rúgóskést.

Tisztában vagyok a biológiai különbségekkel és nem vagyok híve a fene nagy egyenjogúságnak. Inkább az egyenrangúságot hangoztatom, azt, hogy a társadalomban mindenkinek megvan a szerepe, de nem egymás alatt vagy felett, hanem mellett. Ki kéne, hogy egészítsük egymást, a dominanciaharcot pedig meghagyni az állatoknak, mivel mi állítólag értelmes lények vagyunk, akik tudják, hogy együtt leszünk erősek.
A váló és gyermekelhelyezési perekkel kapcsolatban igazat adok, de azt is láthatjuk, hogy ha a bíróság próbál nem részrehajló lenni és ugyanannyi jogot ad az apának, sokszor rosszul sül el. Sok férfi nem tudja elviselni, hogy elvesztette a családját és annak ellenére, hogy már a házasság alatt is erőszakos volt és az anya kérte, hogy felügyelet mellett menjen végbe a láthatás, nem kapja meg, aztán végül a pasi nem viszi vissza a gyereket, eltűnik vele, vagy megöli. Szerintem mindenki emlékszik arra az esetre, amikor az apa kidobta az ablakon a pár hónapos kisfiát. Persze nő is tehet ilyet, de az a ritkább.

Igen, a férfi dolga az építés, a nőé pedig az otthonteremtés. De ugyanúgy rombolnak is a férfiak, hiszen a legtöbb háborút ők indítják és vívják. És őket is nők szülték.
#439895 | 2022. 12. 26. 12:35
Nekem úgy jött le, hogy a blog pont nem a pszichózisról szól, hanem a hétköznapi viselkedésről. Hogy a "női logika" gyakran mélyen irracionális. Hogy a női vita nem követi az észérvek és logika rendszerét, hanem sodródik az érzelmek hullámain kiszámíthatatlanul.

"Még mindig egy férfiak uralta társadalomban élünk, ahol teljesen elfogadott,"

Nem számít, mert egy kapcsolatban ketten vannak. Nem védekezhetsz azzal, hogy "dehát mások". Azt a kapcsolatot az a két ember formálja, nem a társadalom.

"És ezért sem írunk sokan először egy férfinak, inkább megvárjuk, hogy ő közeledjen"

Akkor döntsétek már el egyszer és mindenkorra mit is akartok. Mert ez az egyenjogúságos svédasztal mentalitás egy kicsit kezd az idegeimre menni. Egyenlőt, de nem mindenből.. ez tetszik, az undi, pfúj... ebből kérek, abból nem.

Egyenlő jogokat? Oké, de gyermekelhelyezési perekben, válóperekben is. Több vállalatvezetőt? Oké de akkor több női kőművest és kohászt is, szemétszállítót és kubikost. Több nőt a nehéziparba ugyanúgy, mint a felsővezetésbe.


Vagy érdemes elgondolkodni, hogy biológia adottságaink miatt eltérő módon járulok hozzá egy kapcsolathoz, egy társadalomhoz, civilizációhoz.

Nézz körül, minden ami építve lett, jobbára férfiak építették. Olyan férfiak, akiket nők szültek. Ezek nem csak vélemények, hanem tények.
#439894 | 2022. 12. 26. 12:29
Én nagyon tudatosan leszoktattam magam ezekről. Ha nem tudok egy problémára értelmesen reagálni, akkor csöndben félrevonulok rendezni a gondolataimat és mikor tárgyalóképes vagyok, visszamegyek és megbeszélem.
És tudod mi van? Azóta “antinő vagyok” meg “kiherélem a faszikat”. :D Oké, más dolgok miatt korábban is megkaptam, de mióta igyekszem a tőlem telhető legnormálisabban konfliktuskezelni, meg eleve nem kihátrálni a konfrontálódásból minden áron, azóta sokszorosan megkapom ezeket.
A ‘mi a baj - semmi’ megvan még néha, főleg olyankor, amikor tudom, hogy semmiségen mérgelem magam, vagy nincs igazam. Olyankor nekem van magamban dolgom az adott dologgal, nem feltétlen akarom továbbtolni a másikra. :)

Szóval tényleg, sose lehet minden igénynek megfelelni. Mindentől függetlenül, nekem így sokkal jobb és akinek nem tetszik, az keres magának mást, én már meguntam ezeket a céltalan játszmákat, mert senkinek nem jó és abszolút nem visz előre.
#439893 | 2022. 12. 26. 12:20
Rengeteg példát tudnék felhozni az ilyen nőkről. Az apám pl. 2x is beleválasztott, mert az anyám is egy HHP és a második felesége is az.
De ilyen férfiakról is. Nekem is jutott belőle, nem is egy. Az egyik exem, mikor megkérdeztem tőle, hogy tényleg nem akar vacsorázni, dührohamot kapott és darabokra törte a konyhai lengőajtót. Nem veszekedtünk előtte, tehát nem én húztam fel. És, bár úgy tűnt, hogy teljesen megőrűlt, mikor kihívtam a rendőrséget, mert attól féltem, hogy ezek után ellenünk fog fordulni, volt annyi esze, hogy a fadarabokat eltüntesse a garázsban, míg a zsaruk úton voltak hozzánk. Elrejtette az agressziója jeleit és végül úgy állította be, hogy semmi sem történt és én keresem a balhét, azért hívtam a zsarukat, hogy figyelmet kapjak. Hát persze.
De a lényeg az, hogy a pszichózis mindkét nemnél jelen lehet, így nem érdemes ezt nagyon lebontani. A különbség inkább csak a hormonok miatt létezik, nyilván máshogy reagál egy tesztoszteron, vagy egy ösztrogén vezérelt egyed.
A másik: szerintem sok nő azért viselkedik ilyen logikátlanul, megy szembe az észérveknek és zárja le a vitát egy mert csakkal, mert még mindig úgy érzi, hogy védekeznie kell. Még mindig egy férfiak uralta társadalomban élünk, ahol teljesen elfogadott, hogy a nő csak egy oldalborda, szakács és takarítónő, plusz élő inkubátor, aki a férfi szaporodási ösztönét hívatott kielégíteni. A vallás évszázadok óta ezt közvetítette és a mostani közéleti retorika is. A több évszázados elnyomás következményeit nem lehet egy csettintéssel eltüntetni. És ezért sem írunk sokan először egy férfinak, inkább megvárjuk, hogy ő közeledjen, mert nem akarjuk azt sugallni, hogy nekünk nagyobb szükségünk van rá, mint neki ránk. Tudat alatti játszmák ezek, azt hitetik el velünk, hogy ha mi nyitunk, akkor máris kiszolgáltatjuk magunkat. Ami lehet igaz, de nem feltétlenül, ez a címzett karakterétől függ. Ha egy hímsovén, birtokló, a saját férfiúi felsőbbrendűségéről meggyőződött műmacsó, akkor úgy fogja venni, hogy a nő fut utána és ezért lehet vele játszmázni. És valljuk be, hogy a magyar férfitársadalomban az ilyenek vannak többségben.
Az eredeti blog is ezért triggerelt sokakat. Mert egy férfi írta, és nekünk már nagyon elegünk van abból, hogy ők mondják meg, hogy mit csináljunk, hogyan viselkedjünk, főleg abban a stílusban, ahogy ő általában írni szokott, ez az ellentmondást nem tűrő, csak nekem lehet igazam, más véleménye nem érdekel, meg sem fontolom hozzáállás nem túl szimpatikus.
#439889 | 2022. 12. 26. 11:30
Lepj be hozzam es nyomkodd a backspacet😂
Nekem jo igy is es ritka lusta tudok lenni🤷🏻‍♂️
#439888 | 2022. 12. 26. 11:27
Hmm...

Egyetlen lényeges mondatba sem tudok belekötni. Hmmm, de nem dicsérhetem csak úgy meg, hogy mindenben igaza van, baszki.


TÚL SOK A SORTÖRÉS!! NEMTECCIK!