-Minden ok? -“Minden” ok.
(Reakció erre: törölt blog)

BDSM Blogok » Blog - Lothario » -Minden ok? -“Minden” ok.
Lothario
Törölt felhasználó
2022. 09. 12. 08:02 | Megjelent: 510x
Tok jo kerdes, hogy van-e olyan amikor minden es tenyleg minden rendben van...

Elgondolkoztam, hogy volt-e mar tenyleg minden, de minden rendben az eletemben s, hogy mit is jelent az amikor minden rendben van? Tenyleg mit?
Persze az ember sokszor valaszolja azt amikor megkerdezik, hogy minden oke-e, hogy Igen.
Azert is, mert ez vegulis egy panel kerdes es az Igen ra a panel valasz.
Nem mindenkinek fogja kifejteni, hogy epp mi a nyugje-baja.
Ismerosoknek, a vilagnak sokszor vetitunk.
Foleg, hogy olyan a vilag, hogy “Jol kell legyel!”

Aztan van amikor akar baratoknak, hozzank kozelalloknak is ezt mondjuk meg, ha tudjuk is, hogy nincsen minden rendben (vagy akar ok is tudjak). Ilyenkor magunkat nyugtatjuk. “Minden rendben! Nyugi En!”

S persze attol is fugg, hogy mi bajunk. Van amit nem akarunk sem ismerosnek, sem kolleganak elmondani, szoval olyankor is “Minden rendben!”
De van az is amikor ugy gondoljuk, pontosabban ugy akarjuk erezni, hogy minden rendben. Ilyenkor is ezt mondjuk, foleg magunknak.
Van amikor szoszerint vagy kepletesen uvoltjuk, hogy Mindeeen rendbeeeen! (Baszdmeg minden rendben!)

Ez kb egyezik amugy a
-Mi bajod?
-Semmiiiii!
vel...

Nade szoval ize...
“Minden rendben.”
Vajon mi kell hozza?
Baszott sok dolog!
Egeszseg onmagunknak es a kornyezetunknek, nyilvan baratok rokonok szintejen. De, ha egy kollega beteg es rank marad a munkaja mar az is necc.
Nyilvan kell egy jo parkapcsolat, amiben megvan a lelki, mentalis es szexualis sik is. Anyagiaknak is meg kell legyen.
Az auto sem jo, ha elromlik s persze hosszu a lista😀

Szoval nem, valoszinuleg olyan, hogy minden, de minden rendben van olyan nem van.
De olyan lehet, hogy a fo dolgok rendben vannak.
Bar a mostani eszemmel visszagondolva meg nem volt ilyen.
Ha nagyon melyen a szivemre teszem a kezem, akkor ket “majdnem minden rendben van” idoszakot tudnek a sajat felnott kori eletembol.
Az egyik amikor amugy minden rendben volt, de hianyzott a Bdsm es egy Bdsmes kapcsolodas es vagy a hianya zavart vagy az, hogy nem parkapcsolatban eltem meg. A masik amikor ugyan megvolt az az igazan mely kapcsolat, de ezer mas dolog belezavart abba, hogy minden kerek legyen.

A tobbi idoszakban igy visszatekintve es egy kicsit magasabbra rakva a lecet inkabb elvoltam. Altalaban jol. De csak elvoltam.
Ellenni pedig tobbfelekeppen lehet.
Peldaul nem tudod, hogy mi hianyzik, mi zavar vagy ugyis, hogy tudod, de nem tudsz vele mit kezdeni (onhibadbol vagy onhibadon kivul)
Jah es persze ott vannak a “vakok”, a talan nem a legjobb szo, de igenytelenek. Akiknek jolvanaz ugy, ha van mit egyenek, van hol aludjanak es van kivel heti 1x valami szexszerut csinalni. De oket meg mas basztatja. Mit tudom en tobb penzt akarnak, ujabb autot vagy valami materialis egyeb dolgot. Amikor megvan atmenetileg elegedettek, de aztan mas kell. Nem tudom pontosan, mert nagyon nem vagyok ilyen s kivel mennyire, de valamennyire tavolsagot tartok az ilyenekkel.

S oke ezt, most a magam neveben irom, de ha kicsit a dolgok, a szinfalak moge nezek, az embereket, az eletuket akkor a legtobb embernel kb. ilyesmi jon ki.


Szoval fene tudja... Valoszinuleg van amugy olyan, hogy a fodolgok rendben vannak. Az mar egyeni prio kerdese, hogy kinek mi szamit annak s persze mikor!
Mert eletkoronkent, eletszituacionkent ez valtozhat.
Bar szerintem van par alap dolog ami egesz eletunkben fontos.

Peldaul szoktak azt is mondani, hogy aki szerencses a munkaban az szerencsetlen a szerelemben. Vagy epp forditva.
De szerintem ez hulyeseg. Lehet valaki mindkettoben vagy egyikben sem szerencses😀
Plusz nem hiszek a szerencseben!
Nade, az Univerzumban, sorsban igen. De az nem szerencse kerdese.
Ahogy az sem, hogy ki mit kezd az Univerzum altal eleadott nehezsegekkel es pozitiv lehetosegekkel.
Vegulis az Univerzumban es a jo es rossz dontesekben hiszek...
Mert muszaj, hogy legyen az ember eleteben ciklikussag, lent es fent, hullamvolgyek es hullam hegyek. Aztan ki, hogy szorfozik, ki hogy lovagolja meg a hullamokat...Felul rajuk es minel tovabb fent marad, akar idovel, ha ugyes le sem esik vagy fel sem ul es lent marad vagy belefullad vagy kiuszik s igy tovabb. Sok az opcio...

Amugy fura, mert pont nem reg mondtam a barataimnak, hogy ertekelem a kerdest s tudom, hogy oszinte erdeklodesbol kerdezik. De ne kerdezzek meg, hogy minden rendben van-e. Mert igen, “minden”, mi ne lenne? Leszamitva egy nem tul nagy, igazabol kicsi, kis 50 par kilos valamit. Ami amugy sokaknak semmi vagy valami vagy akarmi, de nekem minden... Szoval ne farasszuk egymast ilyen kerdesekkel.😅

Szoval az ember reszben a sajat maga elete kovacsa. Reszben, mert a lapokat nem mi osztjuk szerintem, rajtunk az mulik mit kezdunk a lapokkal, hogy hogyan jatszuk az Elet nevu “jatekot”.

Jo pokerezest Mindenkinek!

Hozzászólások (5)


#433819 | 2022. 09. 13. 14:06
Mindenképp összefüggnek, sőt “talán” külön sincsenek.☺️
Törölt felhasználó
#433789 | 2022. 09. 13. 04:24
Ertem, legalabbis azt hiszem.
Nem vagyok szakerto, de szerintem osszefuggnek...ugyertem amikor nincs harmoniaban a lelek akkor csapong az elme. Mert probal valami megoldast a lelek bajara vagy epp szembe megy a lelekkel. Valami ilyesmi De szerintem osszefuggnek.
#433786 | 2022. 09. 12. 22:38
Én a csapongó elmém szeretném megtanulni irányítani, jobban mondva inkább a legfőbb szövetségesemme tenni…. A szívem lelkem jól van… meg akkor is ha néha nagyon faj.
Ambrosia Törölt felhasználó
#433727 | 2022. 09. 12. 09:23
Innen is megkozelithetjuk.
A kulso korulmenyekrol egy filozofiai csavar...
Van egy buddhista mondas:
Ami bent van az van kint!

S igen ez valahol igaz es foleg szimpatikus, mert az embernek adja az iranyitast. Amit bent “csinalsz” az van kint.
Nade acsi Pista bacsi!
Ha ez igy van, akkor ami kint van az van bent.
S egybol kicsit mas a leanyzo fekvese. Egybol nem olyan pompas az onkepe az embernek. Mer ha ez igy van akkor ami van vagy nincs az eleteben kint az abrazolja mutatja meg onmagat ott bent...

Amugy szerintem a mindn rendbent legtobbszor arra mondjuk h (ahogy irod) semmi kulonleges, rendkivuli esemeny nincsen. Aztan h ez a standard allapot, helyzet milyen az mas kerdes.

A sajat elmen valo uralkodas szamomra ketelu.
Mert az elmenk konnyen megteveszthet minket s nem hiszek a csak elmevel torteno “iranyitasban”. A szivben es lelekben hiszek ugy h kozben hasznalja az ember az eszet is:)
Ha megfigyeled a szivunk, lelkunk szinte mindig konstans ugyanazt mondja, az elmenk csapongo de kurvara...:D
#433725 | 2022. 09. 12. 09:04
Számomra a minden rendben van egy tudatállapot… egy érzés… a nyugalom a béke és teljesség érzése, ami nem mindig a külső körülményeim függvénye. ( persze hatással vannak rám a történések, de vegyünk most egy átlagos életszakaszt, amikor semmi krízis épen nincsen)
Akkor az uralkodó gondolataim döntik el minden rendben van-e…
Most azt tanulom épp hogy kell a saját elmém uralkodójának lennem, hogy ha akarom minden rendben legyen bennem.