Furcsa vedobeszed...

BDSM Blogok » Blog - Lothario » Furcsa vedobeszed...
Lothario
Törölt felhasználó
2022. 08. 21. 08:11 | Megjelent: 630x
Marmint tolem furcsa.
De azert eleg gyakorlatias srac vagyok s nincs gloiram. Még!😇😈 Bar valoszinuleg elobb lesz farokgyurum😅 S az eremnek mindig tobb oldala van. Jelzem minimum harom...

Van ket ismerosom, akik vivodnak valamin.
Kapcsolatban levo pasikon. A keplet ismeros s sablonos:
Bdsm vagyak, nem talaltak part ebben a vilagban, na akkor legyen egy vanilla. Aztan nyilvan a szokasos Na bassza meg ez igy nem jo.
Persze, hogy nem, de mar megtortent.
Vivodnak a sracok is. Megcsalni, nem megcsalni? Lepni, nem lepni?
A csajok meg azon vivodnak, hogy, nem akarnak egy kapcsolatba beleronditani...

Na most az a helyzet, hogy bar en nem vagyok a felrelepes partjan. De a cel olykor szentesiti az eszkozt.
Szoval maradjunk a racionalitasok talajan.
Ezekbe a kapcsolatokba mar nem lehet beleronditani.
Azok mar akkor el lettek baszva amikor elkezdodtek.
Ezt ki kell mondani. Igazsag szerint szakitasra/valasra voltak itelve az elso perctol vagy, ha nem mennek szet, akkor egy egymas mellett eldegelos valamire.
Ez van.

Na most, innen kezdve valahogy es valamerre el kell indulni! S mivel 1000-bol kb. 1 ember indul el ugy, hogy minden felrelepes nelkul egyszer csak kilep, sajnos tetszik vagy sem elobb felre kell baszni! Ez van. Aztan ugye vagy az elso szereto vagy sokadik szereto utan csak megerik a fondolat es maga az ember arra, hogy na jol van ennek is se fule se farka, lepek.
Ez igy megy.

Szoval ennek okan mondtam is nekik, hogy hajra! Valahogy el kel kezdjek. Ha nem veletek akkor massal.
De muszaj nekik elindulni ezen az uton es el is fognak.
Persze feldobtak, hogy mi van, ha lebuknak?
Semmi! Az eg egy adta vilagon semmi!
Amiota ezen az oldalon vagyok imadom ezt a temat es figyelemmel kiserem. Amirol en tudok...Egy! Egyetlen egy vanilla valt el, azert mert lebukott a no/pasi azzal, hogy megcsalta es Bdsm.😅
Egy darab. A vanillak nem valnak, nem szakitanak velunk. Faszom sem erti, hogy miert, de nem.
Szoval ezen nem kell parazni!
Ergo mindegy ki mit csinal, ugyis a Bdsm-es felmfogja eldonetni, hogy mi legyen. Jol vagy rosszul, de o.

Amugy ilyen szempontbol, ha mar kicsit terfelet valtok innen is merek barkit biztatni, hogy nyugodtan basszon felre, nyissa ki, csinaljon barmit amit akar, mert a vanillakon mindent at lehet vinni. Barmit. Van balhe, van hiszti, van drama, de mondom, kb. 50-60 storybol egynek volt csak annyi tartasa, hogy azt mondta, hogy megcsaltal, Bdsmet is akarsz, nekem az meg nem megy, nem jo szoval hello!
Jelzem az is egy feleseg volt...🙄
Hiaba, van, hogy az asszonynak nagyobb a farka na🤷🏻‍♂️

Nade, maradva a gyakorlatias talapzaton.
Ahhoz, hogy emberek valtoztatni tudjanak, ki tudjanak lepni elromlott vagy igazabol sosem mukodo kapcsolatokbol ero kell.
Kulso es belso ero es motivacio. S ezt a kulso motivaciot, elmenyt, tapasztalatot es erot adjak meg a szeretok sokszor. Most mindegy, hogy mar szex talival vagy tartos szeretosdivel. De az ember ugy van osszerakva, hogy nem ugral a semmibe, a vak sotetbe. Eloszor ki kell probalja, meg kell tapasztalja. Mar pedig a puding probaja az eves!
A Bdsm probaja is az eves.
Szemely szerint nem ismerek olyan ferfit/not, aki ugy lepett ki egy kapcsolatbol, hogy elotte nem ment felre.
(Lehet, hogy van ilyen, de en meg nem talalkoztam ilyennel.)

Szoval a felredugas valahol egy szukseges rossz, ahhoz, hogy kesobb jo es megjobb legyen.
Aztan persze ki milyen iranyt vesz. Van aki beall a szeretosdire egy eletre, van aki hazamenekul elnyomkodni a vagyait es van, aki rendezi az eletet s keres egy hozzaillot.

Eloszor a ket no meglepodott, hogy en kuldom oket szeretonek. Pedig nincs ebben semmi furcsa. Igaz kotozkodom, de alapjaraton eleg eredmeny orientalt vagyok. Nyilvan a tiszta ut tetszik a legjobban, de a nagy elvisegem mellett azert nem ejtettek a fejemre. S persze egy idealis vilagban mindenki fiatalon tisztaban lenne azzal, hogy ki es milyen elet illik hozza, de az ember nem igy mukodik. Tapasztalas utjan tanul. S amugy is, idealis vilag nem letezik! Sosem letezett! Maximum az eresi folyamatunk es bizony nehany fog osszeszoritas altal alakitunk ki egy kis mikro idealis vilagot magunknak. Jah ezt el lehet erni.

A lelkiismeretrol meg annyit, hogy ha valami nem jo, attol nem lesz jo, hogy a huseg mintaszobrakent szopunk. Sot rosszabb lesz, akkor inkabb az elejen legyen egy kis lelkiismeret furdalasunk es vegul rakjunk rendet. Az is faj, de hosszutavon eredmenyesebb es korrektebb, mint onmagunk es mindenki langyos fosban tartasa.

Szoval Holgyeim es Uraim, van olyan opcio amikor a felrekurast nem, hogy nem itelem el, hanem kimondottan szuksegesnek, egy a helyes iranyba vivo ut gorongyos reszenek tartom! Persze erdemes ezt az utszakaszt minel rovidebbre fogni, sajat es a masik erdekeben is, de kinek milyen hosszu ez.
Sot, ezt magamra is ervenyesnek velem. Inkabb csaljanak meg es hagyjanak el utana, mint nezegessuk egymast egy kiuresedett kapcsolatban egy eleten at.

Szoval innen is uzenem a ket csajnak:
Lanyok! Hazas faszra fel! Aztan majd kiderul mi lesz...🤷🏻‍♂️😉

Hozzászólások (48)


Feketehold Törölt felhasználó
#431575 | 2022. 08. 21. 16:54
Yepp
#431572 | 2022. 08. 21. 16:47
Mindenki csináljon amit akar és utána vállalja a következményeit.
Törölt felhasználó
#431550 | 2022. 08. 21. 15:08
Tudom h nem csaltal meg senkit soha.
S valoban nem ezen kene muljon, sot kurvara nem kene harmadik fel ehhez. Hanem mindnekinek onmagaert kene megtegye. De az emberek nagyresze nem olyan mint te. Latod en sem.

En voltam hutlen sosem tagadtam. Soha nem lennek mar az. De ettol meg nem fogom holnap utan a mellkasomat verni egy albiban h Hu mar nem vagyok hazas!😀 Foleg h tudod h hogy elek. Ennel nekem mar csak kisebb lehet a szabadsagom🤣 Ami nem baj amugy!
Mas az amikor azert valik valaki h megszabaduljon valamitol vagy azert h szabad teret adjon valami ujnak...
Nalam az utobbi van. Amugy sem tudnam gyorsabban csinalni mint most, tervezes kivitelezes ahogy irod. Ugy meg h nincs is semmi/senki aki miatt gyorsabban kene mi a francnak, megy ez a maga utjan tempojban oderek igy is ugy is, akkor fenenek surgessem a dolgokat.
Ha valaki megfogna ugy az agyam lelkem farkam akkor kitalalnek gyorsabb megoldast de igy elketyeg ez maganak.
Lothario Törölt felhasználó
#431549 | 2022. 08. 21. 14:56
Valoban nem 5 nap volt, meg kellett tervezni, hogy hogy lepjek le ;)

De nem csaltam meg soha senkit. O se egyebkent.
Es nem ezen mult a dolog, hogy ha megcsaltam volna elobb sikerul stb.
Törölt felhasználó
#431547 | 2022. 08. 21. 14:45
Amugy valszeg te sem 5 nap alatt valtal...
Ido azert foleg ha valamelyik fel fasz vagy ha senki sem fasz de normalisan akarja az ember csinalni
Törölt felhasználó
#431546 | 2022. 08. 21. 14:41
Nem kell mindig mindenben egyetertsunk.

De azt elkonyvelheted racionalisan h ha nem lenne felrekuras meg annyian sem lepnenek mint igy.
Az igaz h el is tud kenyelmesiteni! “Vegulis van szeretom, itthon ks besoportuk a szart a szonyeg ala. El lehet igy lenni.”
Ez valoban gaz.
Lothario Törölt felhasználó
#431545 | 2022. 08. 21. 14:36
Ezekben a kerdesekben nem ertunk most egyet :) volt mar ilyen a tortenelemben ;)
Törölt felhasználó
#431544 | 2022. 08. 21. 14:28
Ne legyenek kettos erteseid h miert javasoltam ezt.
Azert mert szerintem ki kell szallni a nem mukodo kapcsolatokbol es igy szoktak kezdeni a legtobben.

A kompetencia egy nagyon jo kerdes.
Ahogy figyelgetem ket variacio van:
Az egyik az h elhetetlenne valik egy kapcsolat es legalabb az egyik felnek van annyi batorsaga es esze h lep.
Vagy az h beallnak egyfajta Amirol nem beszelunk az nincs! eletvitelre.
Nalam egyik sincs. Erre mondtam h egyeni minden!
Ha a negyedet ateltem volna annak amiket meselnek mar evek ota elvalt lennek. Sot valoszinuleg meg sem hazasodtam volna olyan feltetelekkel amilyenekkel sokan.
Ez is egyeni.

Nem allitom h idealis ahogy jelenleg elek, mert nem, de meg mindig jobb mint sok mas elet.

Egyet tudok, nem esz nelkul hazasodtam es valni sem esz nelkul valok.
Nem igy mukodnek a dolgok.
Lothario Törölt felhasználó
#431537 | 2022. 08. 21. 13:52
De azzal se segit, hogy felredug…
Se egyszer, se ketszer, se haromszor, maradjunk annyiban.

Es abban Varnyunak van igaza, hogy a valasrol hat khm na (tudod, hogy imadlak), de nem te vagy a lekompetensebb szemely aki beszeljen ;) Bar te nem csalsz meg senkit az is igaz…

Ugyanakkor az ereti tematol meg elkanyarodtunk, mert ez a blog nem a valas miatt szuletett hanem arrol szol hogy szereto legyek-e vagy sem (mar ha a ket no szemszogebol nezzuk akiket emlitettel).

Es toled ez azert meglepo, mert mar egy ideje azt mondod, hogy inkabb te se teszed, mert nem visz elore, viszont cserebe gaz…igy viszont kicsit kettos erzesem van, hogy miert javaslod nehany no ismerosodnek, hogy vagjon bele ;)
Passer Törölt felhasználó
#431531 | 2022. 08. 21. 13:04
Ha azt irom ami tetszik senki sem kotekszik:)

Igen alapvetoen nem az szamit h szingli kapcsolatban apuval/anyuval egyutt vagy kulon vagy barhogy.
Hanem h elegedetten, na ahhoz pedig kell a jo szex is es meg sok mas is.

Tartos megoldasnak nem jo, kezdesnek es atmenetileg igen. Hosszutavon megint egy resz megoldas

A masik h kovezzenek meg de attol h valakinek gyereke lesz o maga meg nem halt meg! S azzal meg senki nem segitett a vyerekeinek h feladja onmagat, sot ez artalmas.
De mind1 mar megszoktam h a kepmutato szulok celtablaja legyek😅
#431521 | 2022. 08. 21. 12:01
Ez egy jó blog, és egyetértek veled, Nézd már nem is kötekszem. :)

Én már voltam szinte az összes megélhető pozícióban, váltam , csaltam, csaltak, voltam boldog és boldogtalan monogám is ...

Se nekem, se a gyerekeknek nem ezek számítottak, hanem hogy mennyire tudtam, tudok elégedett lenni a magammal és az életemmel. Egy frusztrált, feszült, boldogtalan ember senkinek sem jó.

Azt gondolom a megcsalás lehet megoldás is.
Varnyu Törölt felhasználó
#431517 | 2022. 08. 21. 11:48
A maras is rossz de a csendben tures is es onmagaban az h nem lat egymast szereto gyengedseget egymasnak ado ferfi noi mintat.
Mind1 szar a gyereknek ha a szulei nem boldogok egyutt es kesz. Kar ezt cifrazni.

Az h ki hogyan magyarazza meg onmaganak pedig mindenkinek sajat dolga.
Nekem elso sorban a sajat eletem es az en gyerekeim elete a dolgom. Mindenki ugy csinalja ahogy akarja.
Szeretek olyan embereket mintaul venni akik jol csinaljak/csinaltak.
Törölt felhasználó
#431513 | 2022. 08. 21. 11:36
épp azért váltam el, mert állandóan martuk egymást. és az nem tett jót a gyereknek.
Varnyu Törölt felhasználó
#431509 | 2022. 08. 21. 11:31
Nem kell hogy saját tapasztalata legyen ahhoz hogy érdemben beszélhessen róla. Egyrészt joga van hozzá, másrészt éppenséggel igaza is van, mert teljesen mindegy hogy ő mit élt át személyesen, mára a pszichológiai kutatások bebizonyították, hogy egy gyermek lelki egészsége és fejlődése szempontjából sokkal jobb egy békés válás és hétvégi apuka, mint felnőni egy családban ahol a szülők marják egymást. Sőt, még csak nyíltan marniuk sem kell, a gyereket már csupán az is tönkreteszi, ha fogat osszeszoritva, csendben szenvedve él együtt tovább a szülőpár folyamatos feszültségben és elfojtásban. Ez méreg mindhárom félnek, csak sokan gyávák válni és megideologizaljak higy ez a gyerek érdeke.. ja csak éppen a témában legnagyobb koponyák pont nem ezt mondják, több évtizedes tudományos háttérrel a hátuk mögött...
Varnyu Törölt felhasználó
#431507 | 2022. 08. 21. 11:30
Es fent maradt az eg a fold meg lent
Furcsa allandosag ez az eletben...

Mondjuk en haromszor ketlem h nosulnek, meg egyszer, mert alapjaraton nem vagyok egy ugralos tipus s ketlem h mar annyit valtoznek h tobbszor kelljen😅
Lothario Törölt felhasználó
#431506 | 2022. 08. 21. 11:24
háromszor váltam el.
Varnyu Törölt felhasználó
#431505 | 2022. 08. 21. 11:20
Amugy hanyszor valtal? Csak kerdem...

Kurvara unom nehanyatoknal ezt a bagoly mondja verebre stilust.
Csak ha letiltanek mindenkit akkor ki szorakoztatna ugye?😅
Varnyu Törölt felhasználó
#431502 | 2022. 08. 21. 11:17
Ebben az esetben a Bdsm rol is paran nyugodtan leszallhatnak s majd akkor beszeljenek rola HA!😉

Sot terapeuta is csak akkor legyen valaki ha egyszerre boldog parkapcsolatban el es mellette elvalt es szingli es van is gyereke de nincs is es kezyeg a biologiai oraka is es igy tovabb😅

Amugy bar nem feltetlenul tartozik barkire de az en szuleim is elvaltak es mai napig jo viszonyban vannak es ami gondom van az nem a valasbol fakad.
Raadasul amiota hol itt hol ott elek sokkal jobb apa vagyok.
De mint tudjuk ez mind lenyegtelen egyszeruen csak muszaj volt beszoljal mert mas blog epp nincs a falon amibe bele lehetne....😅
(Mivel az egyetlen blogot napok ota ami mondott valami igazat is jol lehurrogtatok kurva nagy komplex lelki egeszsegetekben... mert nem birta az egotok a kritikat es amugy is belehalnatok ha nem tetszelghetnetek a tokeletes ember second identity online verziotokban...😂🙃)
Lothario Törölt felhasználó
#431501 | 2022. 08. 21. 11:07
szerintem majd akkor beszélj arról a témáról, hogy milyen egy elvált szülőpáros élete és gyereknevelése, amikor már magad is kipróbáltad legalább pár évig.

és lényegtelen, hogy Te már láttál minimum tízezer ilyen párost és beszéltél köztük legalább ezerrel ....
majd ha a saját tapasztalatod írod le, akkor lesz ez a téma igazán valid. addig csak a fantazmagóriád lehet, semmi más.
Lothario Törölt felhasználó
#431493 | 2022. 08. 21. 10:42
:D Lehet, hogy nem dominának. Hanem egy kedves ápolónak. Sok ilyet látok. :D
Törölt felhasználó
#431491 | 2022. 08. 21. 10:06
En bizom benne h a gyerekeim, unokaim mar egy joval onazonosabb es ontudatosabb vilagban fognak elni. Aztan persze kiderul nem sok hatasom van a tarsadalomra csak az en kis szeletem.

De igen, ha mindenki elengedne a kenyszeressegeket es felelmeket es onmagat a vagyait a gondolatait vallalva, adott esetben a valtozasra/valtoztatasra kepesen keresne part akkor sokkal nagyobb esellyel talalhatnank egymasra azok akik osszeillenek.

Nem ez van jelenleg. Ahogy irod is az emberek csak egy kicsiny resze tesz igy. “Ember kuzdj es kuzdve bizzal!” abban h egyre tobben lesznek akik erre az itra lepnek.
Lothario Törölt felhasználó
#431490 | 2022. 08. 21. 10:01
hát igen.. az a baj egy átmeneti korszakban élünk. már nincs leszervezett házasság, de még nem él mindenki igazán szabadon.. ha nem 60 éve lett volna a szexuális forradalom, hanem 160, és belenott volna több generáció, akkor nem csak az emberek egy szűk rétege élne a vágyai elfojtása nélkül és sokkal könnyebb lenne igazán kompatibilist találni, mert nagyobb merítésből valogatnank. nekem volt már aki szexuálisan szinte teljesen paaszolt, de annyi mindennek kell még azon kívül egyeznie..
Törölt felhasználó
#431489 | 2022. 08. 21. 09:51
Amugy ha megnezed a legsarkallatosabb resze a szexualitasnak/Bdsm-nek. H kivel mit mit tudunk megelni.
Van akivel ezt s van akivel azt s persze valahol mindenki azt a valakit keresi akivel mindent es barmit.
Törölt felhasználó
#431488 | 2022. 08. 21. 09:49
Sok olyan dolog van amit csak egy kulonlegessel lehet megelni.

Szerintem nem szabad zsakbamacskat arulni es nem is szoktam, elmondom kivel mit szeretnek es mit nem s ezt el is varom visszafele is.
Nem szabad megsertodni azon ha valaki ezt igen es azt nem velunk akarja.
Lothario Törölt felhasználó
#431485 | 2022. 08. 21. 09:45
Soha ne mond, hogy soha ;)
Törölt felhasználó
#431484 | 2022. 08. 21. 09:44
Fogok en meg kateterert konyorogni mi?😂😂😂
Lothario Törölt felhasználó
#431483 | 2022. 08. 21. 09:43
ez így leírva vicces, de amikor az ember ott áll, hogy nemet kéne mondani, mert abban se biztos hogy el akarja veszíteni valaha egy bizonyos szüzességét (nem húgycső..), de abban biztos hogy ha igen, csakis valaki különlegesebbel (mint az aktuális) azt hogy mondod meg a másiknak szépen?😅 az a baj a nők nem szeretik ha egy pasi szűz kurva pedig innen nézve mókás tud lenni..:D
És richtig az összest a tabud érdekli, az még a vaníliák egy részét is foglalkoztatta..:D
Lothario Törölt felhasználó
#431482 | 2022. 08. 21. 09:41
Lesz ez meg maskepp is ;)
Törölt felhasználó
#431481 | 2022. 08. 21. 09:36
Huzzal sorszamot, paran varjak mar h ezt a szuzessegem elvegyek🙄😅
En meg keretem magam es vacilalok mint egy szuzkurva🤣
Lothario Törölt felhasználó
#431480 | 2022. 08. 21. 09:35
Csak egy szavadba kerul es barmit feldugok a hugycsovedbe :D csak szolj :D:D
Törölt felhasználó
#431479 | 2022. 08. 21. 09:34
Ah de hulye vagy kell neked ilyeneket irjal...rendesen osszerandult a labam vedekezo pozicioba🤣🤣🤣
Törölt felhasználó
#431478 | 2022. 08. 21. 09:33
Bevallom ez egyelore kimaradt, csak neztem. De ami kesik nem mulik ugye. Elobb utobb mindent kiprobalok csak van amire nehezebben szanom ra magam😅
Lothario Törölt felhasználó
#431476 | 2022. 08. 21. 09:31
szerintem az ember szeme nem akkor kerekedik ki igazán amikor nézi.. hanem utána az első pisilésnél.. és még csak meglepődni se kell hozzá 🤣🤣🤣
SygmaBet Törölt felhasználó
#431474 | 2022. 08. 21. 09:27
Azt irtam h jobban meglepett az h emberek milyen alacsony minosegu kapcsolatokban elnek mint az amikor eloszor lattam hugycso tagitast😅

Igy erted?
SygmaBet Törölt felhasználó
#431473 | 2022. 08. 21. 09:25
Na allj!

Egy elvalt szuloparos esetben akkor serul a gyerek ha valamelyik fel a gyereken keresztul all bosszut a masikon. Ilyet szereto szulo nem tesz! Ha valkinek azon mulik a gyerekehez valo hozzaallasa h egyutt maradnak-e vagy sem az apjaval/anyjval azt mar reg megette a fene!
Mert ha egyutt maradnak is csak akkor mukodik nala a jo apa/anya, ferj/feleseg szerep ha minden ugy van ahogy o akarja!

Legyszi ne viccelodjunk! Akik nem tudnak kulturaltan szetmenni es normalisan nevelni utana is a gyereket azok egyuttmaradva sem kepesek erre! Ez egy kibaszott nagy onhitegetes es martirkodas
S jelzem felnott koraban egy gyerek semmire nem megy azzal a mondattal hogy “Ennyit tudtunk!”
Max nyugtazza h ez van, de elorebb nem lesz tole s jol kivesezhezi a pszichologusaval.


Igen mint a feher hollo. Errol van egy megfigyelesem es majd irok rola csak meg adatot gyujtok😅

De van egy aprosag! Lehet a szemelyisegembol fakad, de azert mert az emberek zome boldogtalan vagy akarmilyen nem kell ezt beloni onmagunkkal szembeni elvarasnak! Vannak akik a kolomp utan mennek es vannak akik nem.
#431472 | 2022. 08. 21. 09:14
Nem mondtam hogy minden esetben, szerencsés az a gyerek akinél megvan a figyelem, mindegy milyen formában. Mindenki úgy éljen ahogyan neki a legjobb, ebbe beleszólni nem szabad, semmilyen formában.
SygmaBet Törölt felhasználó
#431471 | 2022. 08. 21. 09:11
Az en gyerekem apja hetvegi es szunetbeli apuka es jobban es tobbet foglalkozik vele mint amikor egyutteltunk… sokkal jobb apja most mint akkor. Es minden hetvegen vagy ha nincs suli a gyerek nala van…
Szerintem az en gyerkem igy lett boldog es kiegyensulyozott. Ha nem valtam volna el akkor meg egy emberi roncs lenne en is meg o is.
Szoval ez az allitas sem feltetlen igaz amit Te irsz.
#431470 | 2022. 08. 21. 09:10
Könyörgöm a húgycső tágítás és a lelki közösség hogyan jön össze? Tényleg lassan elvesztem a fonalat.
#431469 | 2022. 08. 21. 09:06
Boldog szülő kb olyan mint a fehér holló a mesében, egyszerűen gondtalan ember nem létezik, mellesleg emberi alaptermészet a panaszkodás.
A dolgokat a helyén kell tudni kezelni, láttam a környezetemben sok "elhagyott gyereket" egy szülős/hétvégi apukát, a gyerekek sérültek, sokkal sérültebbek mint pl a lányom akit tudott az apja a tenyerén hordozni, az anyja tanítani amikor erre volt szüksége, nem akkor amikor éppen láthatás volt.
Persze ez kurva rossz példa volt, de megpróbáltuk kihozni a maximumot, ennyi tudtunk, több nem ment.
SygmaBet Törölt felhasználó
#431468 | 2022. 08. 21. 09:04
Jah a “lelki erdekek”
Tudod hol all az altalam tobbe-kevesbe megismert parok 90%-a lelkileg egymastol? Mint Mako Jeruzsalemtol...🤷🏻‍♂️

En amig ide nem regeltem fel az eletben nem hittem volna h emberek milyen kapcsolatokban elnek. Nagyobb ledobnemes volt mint az elso hugycsotagitas amit eloben vegigneztem😅
Lothario Törölt felhasználó
#431467 | 2022. 08. 21. 09:02
Igen ez igy van. De ezzel nem segitessz..erted mit mondok… ha mar ennyire szar, ennyire szerencsetlenek, segits, ne szar tanacsot adj ;)
Törölt felhasználó
#431466 | 2022. 08. 21. 09:00
De az emberek nem erosek.
Van aki evekig agyal azon h egyaltalan regisztraljon ide, aztan 3 evig csak olvas mire talalkozni is mer. Tok egyeni baszdki.
Nem tudsz huzni egy sablont erre vagy egy tuti megoldokepletet adni. Mert egyszeruen masok az emberek es persze elvarhatunk olyat ami nem megy nekik csak nem vezet sehova.
Bocs de az oktatasi rendszerunkkel is az a baj, hogy nem veszi figyelembe a tanulok egyeni preferenciait. Nem szemelyre szabott, hanem egy kalap ala vesz mindenkit

Igen tudom h 90% nem csinal semmit. Ok mennek a levesbe, a 10% a lenyeg.
Vannak pozitiv peldak is. Most is tudok ilyenrol.
SygmaBet Törölt felhasználó
#431465 | 2022. 08. 21. 08:54
Nem a baszasrol vezetek le mindent!

Nezd, 7 eve figyelem ezeket a kapcsolatokat kinlodasokat. Egy kibaszott olyan kapcsolatott nem lattam ahol csak a szexxel lett volna gond! Mindig van mas is a hatterben.

S igen pontosan tudom h gazdasagi tarsadalmi es utod nemzesi es felnevelesi szovettseg is.
Pont ezert allitottam evekig h peldaul a nyitott hazassag egy jo opcio.
Igen de meddig. Mert azt a hulyeseget ne talaljuk mar ki h evtizedekig megoldas. S nem serul benne ferj feleseg es gyerek egyarant. Mert de!
Szoval az egy onhitegeto dajka mese h anyagiak es az utodok miatt egyutt marado parok a leheto legjobb korulmenyeket biztositjak az utodoknak.
Ez egyszeruen nem igaz.

De ezer irasom volt mar errol max te meg akkor nem voltal itt vagy nem olvastad oket.
Zanzasitva nem boldog szulo nem nevel boldog gyereket es egeszseges felnottet.
Ez egyszeru dolog mint a bot.

A szexualitas pedig igen is alapja ferfi es no egeszseges kapcsolatanak.
De mondom megegyszer soha nem arraol van szo h csak a szex nem mukodik, mas sem mukodik ilyenkor.
A forditotjara tudok peldat h csaka. Szex mukodik es mas nem, nyilvan az sem okes.

De koran van meg ehhez nekem🙄🤣
#431464 | 2022. 08. 21. 08:44
Lothi az a legnagyobb baj, hogy te mindent a baszásból vezetsz le, vanília vagy bdsm baszásból, de a farkadtól nem látsz tisztán.
Egy házasság/kapcsolat nem csak az ágyról/konyhapultról/andráskeresztről szól. Egy házasság első sorban gazdasági és lelki érdek szövetség ami létrejön két emberi lény között a következő generáció felnevelése érdekében. Mert lehet sok szép maszlagot felhozni mellette/ ellene, de a saját utódaidnak a legjobb körülmények biztosítás genetikailag kódolt, ezt egy baszásért/több/ sokkal több akcióért felülírni nem a legokosabb művelet.
Megint más kérdés szerintem(sem) monogám alapvetően az emberiség, csak az elmúlt 3-5 ezer évben figyelhetők meg ilyen minták, előtte pár millió évig falkákban éltek az emberek, tehát bizony az ideális egy 10-20 fős vegyes nagycsaládi modell lenne, ahol minden korosztály együtt él, a maga helyén és feladataival. (még mindig nem a baszásról beszélek) Ebben a közösségben nem feltétlenül kell létezni dedikált pároknak.
Lothario Törölt felhasználó
#431463 | 2022. 08. 21. 08:42
De pont ezert szar tanacs amit mondassz :)
Mert nem azt kell erositeni bennuk, hogy persze akkor jatszatok szeretosdi mert vhol el kell kezdeni ;)
Hanem azt, hogy legy eros es allj fel vagy vard meg azt aki eleg eros es felall, mert na az…na az lesz a fonyeremeny amit megerdemelsz ;)

En azokat akik a barataim igy biztatnam… nem ugy, hogy persze legy szereto majd az a szerencsetlen csak csinal vmit magaval… (90%nem fog).
Törölt felhasználó
#431462 | 2022. 08. 21. 08:38
Amugy bocs azt irtam h nem ismerek olyat aki nem lepett eloszor felre es ugy lepet...Ne haragudj vagod h demens vagyok, mint allat🤦🏻‍♂️🙄🤣
Törölt felhasználó
#431461 | 2022. 08. 21. 08:31
Gaz, de az elso lepesek egyike.

En is csaltam meg a nejem anno es megsem vagyok MAR! gerinctelen.
Ha X evvel ezelott ismertel volna meg annak tartottal volna, de most ketlem h annak tartasz.

Folyamat van. Az emberek jelentos reszenek nem megy egybol minden.
Jo lenne ha menne!!! Persze. De azert mert nehanyan kepesek ra egybol nem varhato el mindenkitol.

Ha megcsalnanak en kidobnam a not! Ez fix. De ez en vagyok, vannak akik inkabb kapaszkodnak a semmibe es rettegnek. Nyilvan hulyek de ezzel a masik fel tud mit kezdeni h lep.

Azert vagyok “kenytelen” erre buzditani mert a gyakorlatban igy tudnak fokozatosan kilepni es valtoztatni.

Amugy igen, felallsz es seta!😅
De erre meg kell erni. S nem mindenki olyan bitang eros mint te.
Mas az elmelet es mas a gyakorlat🤷🏻‍♂️
Törölt felhasználó
#431460 | 2022. 08. 21. 08:21
Szerintem ez egy orbitalis faszsag… mar ne haragudj meg…
Felredugni gaz dolog…ha valaki olyanra var valaki aki toporog mint a szarogalamb es nem meg kilepni a vanillabol…noss..vele biztos jo lesz egyutt lenni…es milyen jo lesz vele a kapcsolat…
Es a masik oldal… olyannal egyuttlenni aki annyira gerinctelen, hogy megcsalja a masikat…ez meg pont a masik fele…azon ragodni, hogy mikor megy vissza hozza, mikor csal meg, stb…
Szerintem a fentiek mind borzalmasan szar opciok… es en senkit az eletbe nem buzditanek erre ;)

Ja, hogy hogy lehet kilepni egy vanilla kapcsolatbol kedves Lothario? Hogy felallsz es elmesz ;) csak ezt kevesen teszik meg :)