Legyel inkabb anyagias Domina!

BDSM Blogok » Blog - Lothario » Legyel inkabb anyagias Domina!
2022. 04. 26. 09:41 | Megjelent: 834x
A pszichologiaval nincs bajom. Sot mukodik! Tuti vettem mar valamit, azert mert az eredeti aranak a 20%-kal megnovelt arat levittek 10%-kal🤣

De viccet felre! A pszichologival tenyleg semmi bajom. Onmagukban a pszichologusokkal/pszichiaterekkel sem. Viszont ok is emberek. Ergo tevedhetnek. Sot, 1000%, hogy idonkent tevednek is.
De az orvos is es a burkolo is, csak nem mindegy, hogy hamar kipotyog a fuga, ott maradsz a mutoasztalon vagy valami orbitalis hulyeseget beszelnek a fejedbe, ami kihat esetleg az egesz hatra levo eletedre.

Szoval Dr. Hevesi Kriszta bement a tevebe, a nyitott kapcsolatokrol beszelni. Ertem en kell a penz es csabito a rivaldafeny. De bar ne tette volna🙄

Ime nehany idezet:

“ „Valójában az emberi psziché két dologra, hát ha nem is mondom, hogy alkalmatlan, de nagyon nehezen alkalmas: az egyik a monogámia, a másik a nyitott kapcsolat”

Nem tudom, hogy igy van-e. Szerintem ember es partner fuggo inkabb. De, ha igy van, akkor miert kell az egyik vagy a masik felett palcat torni? S miert kell minden aron valamelyikbe belefeszulni? Egyszeruen csak meg kene hagyni a parunknak a szuveren dontes jogat, hiszti es birtoklas nelkul. Ha akar hadd menjen, ha nem akar ne menjen. Attol, hogy tiltunk valamit meg nem lesz a mienk! Sot...De attol sem lesz jo a kapcsolatunk, ha magunkat korlatozzuk. Attol valunk parra, hogy megertjuk es elfogadjuk a masik aktualis eletszakaszat, vágyait s kozos nevezore tudunk jutni.

“ „szerintem ennek csak egy átmeneti ideje van, mert aztán valamelyik fél valakibe beleszerelmesedik.”

Meg az a szerencse, hogy monogam kapcsolatoknal ez soha nem tortenik meg!🤣
Szoval ize, Kedves Kriszta! Nem tudom mennyire tetszik itt koztunk halando emberek kozott elni...De innen lentrol nezve azert neha-neha elofordul, hogy monogameknal is bele-beleszeret az egyik vagy mindket fel valakibe. Alltam mar olyan ember mellett, aki hallott ilyenrol...
Sot esetenkent elofordul, hogy megcsaljak egymast...De errol is csak valaki meselt.
Szoval, ha innen kozelitjuk meg. Na meg onnan, hogy a pasi akitol buvohelyet szoktam berelni allandoan valami egzotikus helyen nyaral es sorra veszi az ingatlanokat, amiket ugye kiad orakra, ejszakakra s alig van szabad idopontja.., esetleg nezunk egy valasi statisztikat ugye... talan meg lehetne kockaztatni, hogy esetleg a monogam kapcsolatok is...hogy is mondjam annyira azert nem biztos, hogy aso, kapa es nagyharang. S felmerul, hogy sok esetben nem alljak ki az ido probajat... Foleg nem monogam allapotukban!!!🙄

(Esku, ez kb. mint a D/s kapcsolat hosszutavu, az S/M kapcsolat rovidtavu...🤪)

“ „a nyitott kapcsolatnál az a probléma, hogy szinte születésünktől arra vágyunk, hogy valaki számára mi legyünk a legfontosabbak, a mindent jelentsük. És a nyitott kapcsolattal ezt veszítjük el...”

Errol elsore egy D/s mondas ugrott be: “Aze vagy, akinek jelentesz.” De hagyjuk a Bdsm-et...
Mert nem tudom, en lenni nem olyan okos, mint Kriszta. De nekem attol fuggetlenul, hogy nyitottban eltem, evekig a nejem volt a legfontosabb. S utana egy ideig nem egy masik no lett az, hanem ugymond nem volt nom. Aztan amikor lett akkor O lett a legfontosabb. Szoval nem igazan tudom a sajat peldammal alatamasztani ezt a baromsagot sem.
S akkor meg nem beszeltem a tobb eve, akar tizen, huszon eve nyitotthazassagban/kapcsolatban elo ismeroseimrol, akiknek szinten teljesen egyertelmu, hogy Ok egymasnak a legfontosabbak!
Nem a vendeg csodor vagy vendeg kanca...

“ esetleg tovább provokáljuk azzal, hogy ki is mondjuk: »figyelj drágám, ma este 8-kor egy olyan...nal lesz randim« – ez meg azt mondja, hogy nemcsak hogy félrelépsz, hanem azt is, hogy jobb nálam...”

Na! Na! Allj! “nem csak, hogy felrelepsz...” Tessek?
Jah ertem. Szoval ott tetszik ulni X ev szexualpszichologusi prakszissal a hata mogott a TV-ben es itt tartunk. Hat hallo! Mindket fel tudtaval es beleegyezesevel torteno harmadik fellel valo talalkozas szexualis uzekedes celjabol nem felrelepes!
Nem az baszd ki! A felrelepes az amikor otthon azt mondom, dolgozni megyek, de valojaban baszni. Na az felrelepes Csokolom! (csak, hogy hamar teves trash, egy kis Anettkat is ide csempesszek...)
S ugye, itt jon be, hogy HA kozos akaratbol van nyitva egy kapcsolat akkor nem provokacio, hogy elmegyek es ma ezt az ilyen meg oly not/ferfit..., mert akkor a masik felet ez izgatja, hogy igen az az ilyen meg olyan not, azzal az ilyen vagy olyan pasival...🤗😋😈
De minimum nem zavarja.
S mi az, hogy jobb nala? Mar mitol lenne jobb? Nem jobb!!! Ennek semmi koze ehhez. Milyen baromsag ez? Ahogy Hopi mondana: “Uristen gyere le!”
Nem jobb! A Nom a legjobb! A Best! A First Lady! A Mindenem! Azert O a Nom!

Ez az idezet is elgondolkodtato...s ebben, ha nem is igy, de legalabb van amiben egyetertek vele.

“ „ha valaki már kimondja a másiknak azt, hogy »igen, megcsallak, igen van szeretőm«, az már lehet, hogy a kapcsolat végét jelenti. Mert ameddig tapintatos vagyok, ameddig igyekszem maszkolni, addig még én azért ebben a kapcsolatban vagyok, csak van mellette egy titkom. Viszont amikor már ilyen nyíltan a másik szemébe merem dobni, akkor az már valószínűleg azért inkább a végítélet.”

Egy alapbol nem monogam kapcsolatnal nyilvan hulyeseg es alaptalan.
Egy monogamnak indulonal viszont tobb dolog is felmerulhet.
Peldaul lehet ezzel akarja megmenteni az egyik fel a kapcsolat azon reszeit, amik meg mukodhetnek. De teny, es adom, hogy nem fog mukodni. A nyitott kapcsolatok csak akkor mukodnek, ha ez mindket fel kozos elkepzelese, fetise, de minimum erdeke. (Utobbi nyilvan nem a legjobb szitu es toxikus is.)
Tapintatossag...Ebbe bele sem megyek, kiveseztuk mar ezerszer. A nagymamnak azt mondani, hogy a suti finom ugy, hogy bun rossz az tapintat. Elhallgatni, hogy felrebaszok nem tapintat. De, ha Kriszta szerint az, hat akkor legyen az...🤷🏻‍♂️
“ én azért ebben a kapcsolatban vagyok, csak van mellette egy titkom”
Bocs, de a....d! Majdnem leirtam. A benne vagyok a kapcsolatban ami mellett van egy titkom az az, hogy befizettem egy wellness hetvegere, foglaltam egy etteremben egy asztalt, de nem arulom el, mert titok! Akkor benne vagyok a kapcsolatban es van mellette egy titkom. De az, hogy masik pinaba rakom a farkam vagy mas rakja belem a farkat...Na jo, hat titoknak titok, de, hogy ez mennyire jelenti, hogy en, mint egyen benne vagyok szivvel-lelekkel abban a kapcsolatban...Azt azert megkerdojeleznem!🙄
S mi az, hogy maszkolni? Csak nem fetisiszta tetszik lenni? Maszkot jatek kozben vagy partyn, esetleg a velencei karnevalon hord NORMALIS ember!
Nem egy kapcsolatban bassza meg!!! Hogy lehet mar ilyet mondani? Az reg rossz, ha egy kapcsolatban maszkot kell hordani! Sorry, az nem is kapcsolat.

De amivel teljesen egyetertek egy monogam kapcsolat eseten az ez “ Viszont amikor már ilyen nyíltan a másik szemébe merem dobni, akkor az már valószínűleg azért inkább a végítélet.”
Igen! Egy monogam kapcsolatban amikor belemondjuk a masik szemebe, hogy “Ez van! Mar nem veled, hanem massal akarok szexelni, sot esetleg mast szeretek.” annak valoban ott a vege. Onnan annak a kapcsolatnak reszeltek.
Akkor mar mint ferfi/no nem erdekel minket a masik. S mar egyaltalan nem erdekes szamunkra, hogy egyuttmaradunk-e.
Ha igen, akkor mar nem szerelembol, nem szexualis vagybol, maximum anyagiak, gyerekek, kenyelmi szempotok miatt maradunk a masikkal. Mar aki marad...

Erre irtam amugy, hogy erzelmileg monogam vagyok, az erzelmi felrelepes nekem nem igazan fer bele.
Raadasul azt meg valami feltekeny, kontrol es birtoklas manias tudja ellenorizni, hogy a papa/mama baszik-e massal. (Nem tudja, de hadd higyje, hogy tudja😅) De azt, hogy kit szeret? Na azt biztos nem tudja!
S persze mindenki mas. De az en ferfi es emberi buszkesegemet sokkal jobban baszna, ha a nom mast szeretne, vagy csak engem mar nem szeretne, mint az, hogy massal kefelt. De persze ez en vagyok...Vannak akiket nem zavar...(no comment)
Meg amugy is, ha mast szeret valaki vagy mar nem szeret minket, akkor minek a hajciho? Szeretetet/szerelmet nem lehet kikovetelni!

A videoban kifejti azt is, hogy sokszor valamilyen betegseg miatt merul fel a nyitott kapcsolat...
Biztos van ilyen! De ezt meg nem is ertem. Hat, ha en valamilyen betegseg miatt alkalmatlanna valok arra, hogy kielegitsem a csajom, akkor alap, hogy hagyom neki, hogy mas megtegye. Jo en speciel akkor is hagynam, ha egeszsegesen nem tudnam kielegiteni. Bar akkor faszert vagyunk egyutt ugye? Onkielegiteni egyedul is tudok🤦🏻‍♂️🤣
Mondjuk magambol kiindulva, ha szeretem nem hagynam el azert, mert beteg es erre vagy arra mar nem kepes. Ez tuti!
De azert ketlem, hogy az esetek nagyreszeben emiatt merul fel a nyitas. Azt meg, hogy papa nem tud nyalni/mama nem tud szopni nem neveznem betegsegnek.🤣
De azt sem, ha elvaltoznak az evek alatt egymas mellol.

A cikk/video pikanteriaja, hogy a musorvezetok kollegaja Jarai Mate...”A színész-műsorvezető legutóbb az IstenEst című műsorban beszélt nyitott kapcsolatukról a feleségével. Mint itt elmondja, 23 éve vannak együtt Járai Kírával, ebből 13 évet éltek monogámiában, tehát 10 éve élnek nyitott kapcsolatban, ami cáfolni látszik Dr. Hevesi Kriszta meggyőződését, ami szerint az ilyen kapcsolatoknak rövid a szavatossági ideje.”

Hat igen Kriszta, egy kapcsolat nem azon mulik, hogy nyitott vagy sem, hanem, hogy kik alkotjak a part es hogyan!
Mondom ezt ugy, hogy mar egyaltalan nem vagyok az a megrogzott poli! S el tudom kepzelni az eletem, monogam kapcsolatban is.

Krisztaval az a bajom, hogy elkepzelem, hogy mondjuk 6 evvel ezelott hozza kerulok es epp befolyasolhato allapotban vagyok...Hat ugy megszopattam volna magam a tanacsaira hallgatva, mint ide Lacchaza!
Inkabb kernek tanacsot egy pultos csajtol, mint tole...s a hozza hasonlo psziktol...
A ket musorvezeto csajt hagyjuk is. Viccnek is rosszak😀(hacsak nem a fizuert jatszak a hulyet...ugy meg csak-csak...)

De semmi baj Kriszta, ezzel a szemuveggel es arccsontozattal kicsit ragyurunk es egy kozepes anyagias Dominat rittyentunk Onbol! Az orabere sem lesz rosszabb, mint pszikent es legalabb nem baromsagokat fog beszelni, hanem fantaziakat valosit meg, elmenyeket ad...

https://168.hu/szorakozas/dr-hevesi-kriszta-nyitott-kapcsolat-nem-mukodik-jarai-mate-233242

Hozzászólások (9)


#418885 | 2022. 04. 27. 07:10
Hat azert a beszerelmesedest egy nyitott kapcsolatban is nehez kezelni. De igen poliamoreknal van ra pelda.
Van regrol egy itteni bnom, neki konkretan ket pasija van jo ideje s mindketto erzelmi kapcsolat. Nyilvan tudnak egymasrol a fiuk. Nem harmasoznak, de jol kijonnek. Ez IQ/EQ, kulturaltsag es rendben levo onertekeles kerdese.
Bar nekem ez nem menne, vagy nem vagyok meg eleg erett ehhez, vagy mert gyarilag erzelmileg monogam vagyok es kesz. De igen vannak poliamor kapcsolatok. Meg ha furcsa is de vannak akinel mukodik.

“ És ha beleszerelmesedik, akkó' mi van? Még a végén jól érzik magukat? Imádnivaló ez a Disney mesés felfogás, hogyha valaki szerelmes, akkor ott kell hagyni csapot-papot”

Szerintem a legjobb minel elobb tiszta vizet onteni a poharba. De adom, hogy nem kell/kellene csapot papot azonnal ott hagyni.
Ha minden erintett normalisan all hozza. Viszont a legtobb ember erzelmileg monogam. S sokan a kapcsolatukba mar nem vagy soha nem is voltak szerelmesek (definialjuk barhogyis az erzest)
Volt az oldalon pelda arra hogy leultek negyen es megbeszeltek h X ideig nem robbantanak (anyagiak, gyerekek stb) es addig kulturaltan teszik otthon ezen dolgaikat noi-ferfi szerep nelkul, a ket “beszerelmesedo” pedig legalisan talakozott addig. X evet lenyomtak igy, aztan butoroztak ossze.
Szoval igen, mindent lehet felnott modjara kezelni, ha minden erintett eleg felnott hozza.
Spec igy el tudnek ketyegni jo ideig. Nekem csak a titkolozas/illegalitas nem fekszik, minden masra vevo vagyok. Mert szerintem, meltatlan dolog es meltatlan helyzetekben mindenki elkezd meltatlanul viselkedni...Ezert akadtam ki Kriszta maszkolos technikajan😅

Amugy igen. A vegen meg jol erzik magukat...
#418875 | 2022. 04. 26. 22:46
Ez egyébként jogos ellenpont, elvégre a világirodalom tele van rosszul működő monogám kapcsolatokkal. :)
#418847 | 2022. 04. 26. 20:12
Szerintem "ahevesikrisztánál" ez a hierarchikus elmélet tényleg passzol. És nála az az evidens, hogyha egy nyitott kapcsolatba bekerül egy partner, autómatikusan azért van, mert a meglévő helyére és fölé kerül.
„szerintem ennek csak egy átmeneti ideje van, mert aztán valamelyik fél valakibe beleszerelmesedik.” - ebből az idézetből is látszik. És ha beleszerelmesedik, akkó' mi van? Még a végén jól érzik magukat? Imádnivaló ez a Disney mesés felfogás, hogyha valaki szerelmes, akkor ott kell hagyni csapot-papot, szülői házat, országot mert de dobog a szíve. Felnőtt emberek módjára lehet kezelni az érzelmeket... a szerelem is egy közülük, amit ha jól kezelnek, fantasztikus.
Nem mellesleg, úgy dobálózik a "szerelem" szóval, hogy a definíciója megérne pár óra vitát.
#418812 | 2022. 04. 26. 12:17
Jo az okfejtesed, latok benne legalabbis raciot.
Viszont ki ne talaljuk mar h a monogam kapcsolatok nem hierarchikusak, nagyon sokszor az egyik fel elnyomja, lehurrogja, iranyitani akarja a masikat...
Szoval szerintem ha igy is latja akkor teved, mind a ket felallas lehet hierarchikus es egyenrangu is.

Oke tolem lehet anyagias szub is🤷🏻‍♂️😅
#418809 | 2022. 04. 26. 12:13
Minden rendben van csak az igazsag nem. Ilyen a vilag, egy resze...

Jah a telefon kukkolas, szamon keres.
Oszinte leszek, szamomra egy kapcsolat azt jelenti hogy o fel tudja oldani az en, en pedig az o telefonjat. Mert nincs titkunk egymas elott.
S nem azert akarom feloldani az ovet mert! Hanem mert mindent tudunk s ha epp lemerultem vagy kell egy telszam vagy barmi...S ezert szeretnem h o is feloldja az enyem mert nekem sincs titkom elotte s ki tudja lehet tobb pontot er el valami jatekban. (Nem jatszom a telefonomon amugy😅)
#418807 | 2022. 04. 26. 12:11
A partizános interjújában azt említette, hogy egy alkalommal azért vállalta egy őrültködős celebműsorban a részvételt, mert nem tájékoztatták őt a részletekről, kihátrálni pedig már nem mert. Ez alapján inkább szubmisszívv alkat, szóval mehet rá a Lothario által emlegetett maszk. :D (Vagy éppen azért játszhatná el a dominát, mert úgy érezné, hogy legalább játék közben az ő kezében van az irányítás?).

De hogy a témához is hozzászóljak:
a válaszai alapján én úgy érzem, hogy abból indul ki, hogy minden dolog szükségképpen hierarchiában rendeződik. (Ez filozófiailag szerintem indokolható is, de most nem erre akarok elkanyarodni). Ebből következően egy poligám kapcsolatot mindig úgy lát, hogy van a poligámia centrumában álló személy körül lesznek olyanok, akivel az illető többet foglalkozik, több energiát áldoz rá és lesznek olyanok, akik ugyanebből kevésbé részesülnek. Ezt pedig egy egyenlőtlen kapcsolatnak látja, amelyből szükségképpen párkapcsolati válságok és a benne résztvevő egyének sérülése következik. A nézőpontjának vakfoltja miatt viszont szerintem nem képes arra, hogy meglássa, hogy a poligámia működhet, amennyiben a résztvevő felek megfelelően nyíltak és empatikusak egymás felé.
Törölt felhasználó
#418788 | 2022. 04. 26. 11:08
De legalább szép... és szőke. Simán megvan a domina fizimiskája.
Tudom, túl engedékeny vagyok...
Nem ismerem a munkásságát, de most már így nem is szeretném.
Csak a saját kis egyszerű nézőpontomból vagyok képes ezt látni: inkább lennék macskás öreglány életem végéig, mint hogy csak azért legyek kirakat-monogám, mert "ez így helyes". Mert a társadalom szerint akkor vagyok jó, ha mostantól, hogy fenn a gyűrű, megvolt a nászút, jönnek a gyerekek és mehet a csok, soha többé nem érhetek máshoz, és nem érhetnek hozzám. A tisztesség oltárán. Nagyon idilli.
De ha hatszor házasodik valaki, az rendben van, ha szeretőt tart, rendben van (csak ki ne derüljön), apasági vizsgálat rendben van (monogámiában minek?), beteges féltékenység, számonkérés, telefon kukkolás, ez így mind-mind rendben van. Ezek mind beleférnek. Na de nyitott kapcsolat? Fúj.
#418771 | 2022. 04. 26. 10:22
Ezert talaltam ki h kepezzuk at (ot es meg nehanyat) anyagias dominanak. Az is 30.000/ora kb. es legalabb nem artanak senkinek😅

Lehet van akinek es van amiben segitenek, nem zarom ki.
Anno amikor panikbetegsegem volt nekem a pszichiater nem segitett, kesobb elmult tok mastol. Aztan voltam meg kettonel...elvoltam ott, de nem oldottak meg az eletem. Nyilvan helyettem senki sem oldja meg, mondtak jot is, de akkora hulyesegeket is h nem tudtam sirjak vagy nevessek. Plusz, de ez az en tapasztalatom, mase lehet mas...neha eleg elhamarkodottan mondtak szerintem velemenyt akar rolam, akar a kornyezetemben levokrol, vagy esemenyekrol, dolgokrol...Amit nem rovok fel amugy, meg engem sem ismernek igazan, nem hogy azokat akik ott sincsenek az ulesen vagy ahol ott sem voltak...
El lehet menni, ki lehet probalni egyet, tobbet aztan kesobb kiderul h hasznos volt vagy sem. Szerintem amugy a legtobb emberenk annyibol jo h van egy hallgatosaguk es kimondhatnak dolgokat valakinek, aki “idegen”

Az is baj, hogy amikor az ember nagyon kesz van es kellene egy kapaszkodo, akkor nagyon fogekony. Azert mert valakinek ilyen vegzettsege van meg nem art nem szentirasnak venni mindent amit mond, mert vagy jot mond vagy nem. Szoval nemi kritikai gondolkozas nem art...

Mind1, ez a no fix h kreten🙄😅
#418763 | 2022. 04. 26. 10:02
Ez egy vicc!
Nem nézek Hevesi Krisztát, mert kiráz tőle a hideg, mint ahogy az agyhangyászok tevékenységét is megkérdőjelezem, de elfogadom, hogy vannak emberek akiken csak ők segíthetnek.
Az más kérdés, hogy mekkora faszságokba vihetnek bele egy mentálisan labilis személyt, óránként harmincezerért!