MazoMania
(Reakció erre: törölt blog)

BDSM Blogok » Blog - Lothario » MazoMania
2022. 04. 20. 20:54 | Megjelent: 973x
Az isten verje meg (vagy en fogom😈) azt a goth/dark mindenet!🧛🏻‍♀️⚰️🦇😀
Ha eddig nem tarotta valaki betegnek a mazochizmust na majd most🤣🤣🤣

Kiegeszitem jo? Koszi🙄
(S amugy egy meme is kivalt belole erzeseket, es kibaszott vidam tud lenni. Szoval ne assa el magat, mert elasom hiaba barim...)

A mazochizmus is sokfele.
Van amikor csak siman jol esik egy kis vagy nagyobb fajdalom, mert beindit, mert feltuzel, mert mar csak az az apro vagy eros fajdalom kell egy kurva nagy orgazmushoz, mert egyszeruen jo erzes, mint kiskorunkban amikor mozgott a tejfogunk es nyomkodtuk, jatszottunk vele. Fajt is, de tetszett...

Van amikor egyszeruen, mint a sportolasnal, kituzunk egy adott celt magunk ele es szeretnenk elerni.
Teszteljuk, tagitjuk a hatarainkat. Csak nem msp-re megy ki a jatek, hanem utesszamra, erossegre stb...

S igen van, amikor feszultseg levezetesre hasznaljuk. Sok volt a munka, sok volt a hulye, sok volt a minden es bassza meg...ilyenkor a kejes fajdalommal ki tudjuk sutni az agyunkat, kikapcsolunk, megszunik a vilag, minden szertefoszlik es csak mi vagyunk ott. Mi...a mazo, a szado es a fajdalom. Es kurva jo!

Ne hagyjuk ki a kontrasztot. A fajdalom kozbeni es foleg az utana levo gyengedseget, torodest figyelmet...

S amugy is, ez a fajdalom nem az a fajdalom! Ez a fajdalom ugyanis mashogy faj, ez atolel, kedves, sajatunk. Nem a vilag, nem valami az eletunkbe jovo szar okozza...Hanem mi valasszuk, ertunk van, rolunk szol, a mienk! S nem elvesz, hanem ad!
Oromet, kejt, kielegulest, nyugalmat, feltoltodest, erot...neha kicsordulo konnyeket melyek felszabaditanak...De minden esetben vegul csillogo szemparokat es mosolyt...

Hozzászólások (49)


Lothario Törölt felhasználó
#418432 | 2022. 04. 22. 19:05
Igen, a szülő mindenkori állapota, nagyobb halmaz, mint a boldogsága.
#418383 | 2022. 04. 22. 08:24
Nem hiszem h akar a psziches akar a fizikai bantalmazasnak elnyomsanak van koze a tarsadalmi retegekhez.
Ember es nem iskolazottsag/penztarca fuggo.
De ertem mire celzol.
#418382 | 2022. 04. 22. 08:18
Az h kit mi tesz boldogga az valoban szubjektiv, maga az allapot az erzes azert elegge megegyezik az embereknel.
De oke hasznaljuk az elegedett, kiteljesedett, harmonikus, helyen levo. Kifejezeseket.
De a “hianyerzet hianya” is egesz jol kezelit hozza.

Ezt a haboru alatt dolgot en is emlkegettem regen. De azt is h jurtaban is felnottek emberek.
De ha megnezed a nagyanyaink vagy a szuleink korosztalyat azert volt baj boven. Felnoni felnottek nyilvan, de kismillio elfojtasuk, korlatjuk, bujuk-bajuk volt kesobb is. Arrol nem beszelve hogy a mai emlitett szuloi es nem szuloi tarsadalmat (kb.minket) ok neveltek fel. S mondjuk ki van is baj azert rendesen...
Ezert mar nem adom ezt a haboru alatt is dolgot.

Szerintem van osszefugges a szulo mindenkori (akkor fogalmazzunk ugy allapota es a kozott h 1.mennyire tud jo szulo lenni, illetve mit ad at a gyereknek.
Lothario Törölt felhasználó
#418371 | 2022. 04. 22. 06:12
Már megbocsáss, hogy beleszövegelek, de neked mit jelent a boldogság?
Ki a boldog szülő?
Ezt nem lehet meghatározni.
Így ez a definíció nem állja a helyét.
Gondolj bele, voltak szülők, akik minkét világháborút megélték, vajon ők boldogok voltak?
Milyen százalékban?.
Ez a boldogság kergetése sztem, nincs összefüggésbe a jó szülővel.
Egy boldogtalan szülő is lehet jó, nem ezen múlik.
Lothario Törölt felhasználó
#418369 | 2022. 04. 22. 05:32
Az esetek amiket leírtam mind kispolgári, átlagosan szituált család (kivéve azt, aki halt éhen).
Az apuka pl. aki rendszeresen péppé verte a lányát, jelenleg zen feelingben tolja, egészségmániás vegán, kalandtúrákat vezet...valszeg tipikus jófejnek ítélnéd meg egy dumálás után.
Ezek a dolgok itt zajlanak az orrunk előtt, legtöbbször teljesen láthatatlanul.

De értem mit mondasz, ez azért vélhetően a kisebbség, a többség csak egyszerűen nem jó kapcsolatokban nő fel.
#418368 | 2022. 04. 22. 02:12
En eleg sok csaladdal talalkozom. Amiket leirtal nem velem atlagosnak.
De nem is kell ilyen peldakig menni, mint amiket irtal .Bar azok nyilvan durvabbak.
De en a “normalisabbakkal” talalkozom.
De egy tetves iskolai kirandulasban, egy nyaralasban egy autovetelben stb nem ertenek egyet a szulok. Egymassal alig tudnak normalisan kommunikalni. Apu tolja a maga dolgat es a magaet, anyu tolja a maga dolgat es a magaet.
Amit megertek mert a fejukre van irva h kurvara nem kerek a story. Tisztelet a kivetelnek.
Megis mi a tokomtol lennenek jol a kolykok?

Ha en kiszurom jopofizas kozben a feszkot akkor a gyerekek akik ebben elnek?

Egyszeruen keves boldog embert latok.
Csak megy a napi rutin es dara.
Ezt mondjuk paran el is mondjak.
A lazabbak...
Ez amugy a 30-as 40-es szuloi generacio.
5-12 eves gyerekek.

Valahol ott kezdodik h elfogadtuk normalisnak a nem normalisat....
Pedg ez nem jo standard!
Törölt felhasználó
#418350 | 2022. 04. 21. 20:50
Nehéz hátterű pasik akiket életem során megismertem (a teljesség igénye nélkül):
- anyja elhagyta, apja árvaházba dugta
- apja kirakta a lakásból 14 évesen, anyja nem védte meg
- apja terrorizálta őt meg az anyját, így nőtt fel
- apja elhagyta a családot 10 évre, anyja rátelepedett az összes fiára és igyekszik mindeniknek ideális felesége lenni
- szexuálisan molesztálták tinédzser korában
- apja elhagyta, olyan szegények voltak az anyjával, hogy sokszor napokig nem volt mit egyen, az osztálytársai etették

Nőismerőseim között:
- az apja rendszeresen péppé verte, az anyja 18 évig tűrte
- a családban mindenki őt verte
- rémséges házsártos sárkány anyával, hétvégi apukával nőtt fel
- alkesz apuka
- anyuka lelépett
- apuka lelépett, de kéthavonta azért "érdeklődött"

Ezek mind "átlagos" magyar családok.

És asszem mindenki tud egy tonnányi ilyen sztorit maga körül.
#418347 | 2022. 04. 21. 20:27
Igen ezt mondom, hogy a nagy langyos szar kapcsolatokban felnovo gyerekek teszik ki a tarsadalom jelentos reszet es kb arra vannak predesztinalva h ok is ezt vigyek tovabb. S lam igy lesz a langyos szar kapcsolatokban levo szulok gyerekei altal egy detto ezt az eletet elo unoka generecio!
S igen ennek nem kell latvanyosan jelen lennie.
Sot talan meg jobb ha latvanyos valami. Az kezzel foghatobb, kezelhetobb, mint a felszin alatt beszivargo hatasok.

Figyu ez nem bonyi.
Csak boldog szulo tud boldog gyereket nevelni!
Ennyi.
Lothario Törölt felhasználó
#418346 | 2022. 04. 21. 20:18
Én azért kezdtem bele ebbe a témába, mert szerintem félreértetted amit Killer írt.

De szerintem te is tudod, hogy az "átlagos" családokban milyen játszmák vannak, zsarolás, iszákosság (A kb. 8 milla nagykorúból kb. 800 ezer alkoholista), papucsság, házsártos nő, autoriter családfő, sokat dolgozó nem jelenlévő szülő, odaadó de közben mindenkit kontrolláló anya, stb. stb. Az agresszió és az elnyomás, a játszmák, az elhanyagolás egyáltalán nem csak látványosan van jelen, hanem tök átlagosan. Amit te silány minőségnek nevezel, az ez.
Ez pont elég ahhoz, hogy egy gyermek lelkét összenyomorgassa.
Lothario Hibernált
#418345 | 2022. 04. 21. 20:12
Helyes, reméltem, hogy vágod. :P
#418344 | 2022. 04. 21. 20:12
Tudom. Es hagyjuk😅
#418343 | 2022. 04. 21. 20:10
Pontosan!

De amugy es bocs leirom...
Ott rohadjon meg az a szulo is aki nem tesz meg mindent azert h ne a sajat vagy hozott szar mintajat adja tovabb!
Kutya kotelessege egy szulonek. (Nekem is!) Mindent megtenni azert h jo peldaval jarjon elol.
Oke a jo pelda valoszinuleg szubjektiv.
De erre en mindig csak annyit tudok mondani hogy Nezzd meg onmagad, az eleted, a parkapcsolatod!!! Ezt kivanod a gyerekeidnek? Igen vagy nem?!
Nincs balabla!
Ha igen akkor jo uton jarsz. Ha nem akkor szedd ossze magad baszd meg es teremts egy olyan eletet amit a gyerekeidnek is kivansz!

Ez ennyi. A tobbi szar duma...
Lothario Hibernált
#418342 | 2022. 04. 21. 20:08
Na ja, erre gondoltam, hogy az átlagtól eltérni. Aki más viselkedés formákat vesz fel, másképp kezd gondolkodni, érezni, átélni. Most hagyjuk, a bántalmazó kapcsolatokat, az agresszivitást stb. A legtöbb embernek elég az amit tanul, lát. A heti kétszeri sex ami két perc vetkőzéssel együtt 5. A sima apu belemegy anyuba aki megjátssza, hogy élvezi. Aztán apu alszik anyu meg masztizik. Hagyjuk Drága! Te is tudod miről van itt szó.
#418341 | 2022. 04. 21. 20:04
Szerintem tuloztok!

Bantasrol, eroszakrol, degradalasrol, elhanyagolasrol stb stb beszeltek.
De az atlag gyerek nincs kiteve ilyen drasztikus dolgoknak!
Siman befogdja, elsajatitja apu/anyu ferfi es no parkapcsolati, erzelmi, fizikai, eletviteli mintajat.
Ennyi.
Hagyjuk most a szelsosegeket!
A tarsadalom az atlagbol all.
Az atalag pedig egy silany minosegu parkapcsolati, ferfi-noi mintat/kepet lat, kepet kap.
Egy olyan megoldokepletet az eletre, a csaladra, parkapcsolatra amiben valojaban senki nem el hanem csak vegetal. Aztan ez lesz nekik is a standard.

Adomh a szelsoseges csaladi helyzetek gázak. De azok 1. ritkabbak 2.Vagy jo vagy rossz iranyba de erosen motivalnak.
A semmilyen, megjatszott, felszines, rideg, kenyszer, kozombos, lagymatag, felszin alatt frusztralt stb csaladokbol sokkal tobb van!!!
S igy sokkal artalmasabbak. Csendes “gyilkosok”🤷🏻‍♂️
Hibernált
#418340 | 2022. 04. 21. 20:03
Értem, tehát itt lehet kijelenteni aki itt van mind máshogy reagált mint az átlag. ( remélhetőleg) :)
Goti Törölt felhasználó
#418339 | 2022. 04. 21. 20:01
Vannak olyanok akik felülemelkednek a szüleik hatásán, de ők a kisebbség. A többség átveszi a hibás mintákat.
Hibernált
#418338 | 2022. 04. 21. 19:58
Gondolod, hogy ez fogja meghatározni majd a jövőbeli személyiségét? És mi van ha pont nem tetszik neki amit lát, és eldönti, hogy ő majd másképp fogja csinálni? Ha majd ő lesz a kinky aki egyszerre mazi és szadista is? Ezek persze elméleti kérdések de szeretek kötekedni, ne vedd magadra :D
Goti Törölt felhasználó
#418337 | 2022. 04. 21. 19:55
Dehogynem érvényesül!
Az elnyomó és az elnyomott szülő is tanítja a gyereket valamire: az egyik arra, hogyan legyen majd ő is agresszor, a másik arra, hogyan legyen majd ő is áldozat.

Hogy melyik gyerek milyen szerepbe bújik majd felnőttként, az változó, de mindkét szülő személyisége és tettei/ nem tettei hatással vannak a gyerekekre!
Hibernált
#418336 | 2022. 04. 21. 19:47
Lehet nem ment át, előfordul. Igen az apák is részesei, de arra írtam, hogy a feleség, a nő, a társ elnyomó, akkor nem fog érvényesülni a férfi személyisége a gyereknevelésbe se.
Goti Törölt felhasználó
#418335 | 2022. 04. 21. 19:43
Nem rossz apákról írtam. Nem melyik rosszabb szülő, a nő vagy férfi jellegű kommentet írtam, így picit nehez értelmezem, hogy miért írtad nekem válaszként, hogy de az anyák is tehetnek róla...
Én szülőkről írtam mindvégig.

Persze, igen, az anyák is felelősek pont úgy az elcseszett gyerekkorért, és igen, a nők hajlamosak rátelepedni a fiaikra, ami undorító és rettentő káros. A rátelepedés nem szeretet. És a nők is lehetnek agresszorok, méghozzá rettentő durván.

DE! Nem az anyák nevelik a fiaikat/ gyermekeiket azzá amik... az anyák és az apák nevelik!

Az apák vagy a jelenlétükkel, vagy a jelenlétük hiányával szintén hatalmas mértékben kihatnak a gyerek fejlődésére. Ezt kellene megérteni, hogy aki egy családban jelen van, vagy folyton tátongó hiánya van, az mind hatással van a gyerekre.

Akit egyedülálló szülő nevel, annak is lehet hiányérzete, de ő alapjáraton nem vár haza senki mást. Az más, mint mikor valakit folyton hanyagol vagy basztat a család egyik fele. Mindegy, hogy nő vagy férfi az a fél.
Hibernált
#418330 | 2022. 04. 21. 19:19
Belepofázok és remélem elnézed: genetikailag erősebbek a nők. Ez bizonyított minden fajta feminizmus nélkül is. Már az anyaméhben is a lány embrió könnyebben túl él bármi traumát mint a fiú. Ettől még nem lesznek se jobbak, se egyebek. Sőt, a női csendes Domináns terroristák ( nem az itt lévő kedves és okos hölgyek) képesek úgy tönkre tenni a férfit, hogy a végén a farkát is behúzva közlekedik otthon. Meg kéne jól nevelni a fiaikat is. Mert a nők, az anyák nevelik őket azzá akik amik. Egy mama kicsi fia, soha nem lesz se erős se határozott. És abban is van valami, hogy a lányok az apjukhoz akarnak hozzá menni, a fiúk pedig olyat akarnak mint az anyuk. Tehát???? Egy fiú is sírhat ez is mekkora faszság. Azért mert farka van még érez. Ahogy egy lány se legyen királylány stb...
Lothario Törölt felhasználó
#418329 | 2022. 04. 21. 19:03
Szó sincs róla, hogy csak a fiúkat cseszi el. Azt írtam, hogy főként. Miért? Mert az én tapasztalatom az, hogy a kislányokat sokszor eleve jobban szeretik gyerekként, csupán azért, mert könnyebb őket szeretni: pl. kevesebbet rosszalkodnak, szófogadóbbak, lehet őket pöttyös ruhába öltöztetni, stb, a fiúkat meg eleve "keményebbre" nevelték, ami kevesebb babusgatással jár.
Nem érvényes ez mindenkire, de van egy ilyen tendencia.

De vannak lányok akikkel szintén kutya módra bántak a szüleik, és igen, ők is megroppannak...

De sokszor azt látom, hogy a nők erősebbek. Sokkal kevésbé torzul a személyiségük az elviselt szartól, sokkal inkább össze tudják magukat szedni, stb.
És aztán ott van ennek az ellenpéldája, mert olyan is van bőven.

Az ember azt gondolná, hogy egy pasi sokkal többet kibír...én azt látom, hogy a pasik törékenyebbek, mint mi.
De ismétlem: ez személyes tapasztalás, benyomás.

Inkább emiatt írtam.
#418328 | 2022. 04. 21. 18:54
Aktualis vanilla partnerek=💩

Tudom faj nekik, de ami igaz az igaz.

Markolj! Erezz! Harapj! Legy gyenged allatom!
Hibernált
#418327 | 2022. 04. 21. 18:48
Nem tudom, ki, miért, hogyan lett az aki, ami. Saját tapasztalatból úgy tudnám megfogalmazni, hogy nem a szüleim tehetnek arról amilyen lettem. :) Oké nem volt tökéletes és persze voltak problémák de a mazo oldalam soha nem kapott tápot otthon. Persze kaptam anyai pofont mikor részegen mentem haza, de az a röhögés amit cserébe kapott egy életre megtanította neki, nem érdemes. Nem voltam elhanyagolva se túlságosan kényeztetve. Olyan tipikus 80-as évek, ahol a téren lehetett játszani meg verekedni.
És mégis imádtam ha fáj, ha egy verekedés után itt-ott fájt vagy éppen alig tudtam járni. Aztán ez csak erősebb lett. És mivel van benne szadista is amit nem lehet levezetni mindig mindenkin így elkezdtem ebben a világban nézelődni.
Más választás nem volt, az aktuális partner igen furán nézett mikor arra kértem harapjon belém vagy épp én tettem ezt.
Na de a lényeg: született nem normális vagyok. :D
#418326 | 2022. 04. 21. 18:37
Nem tudom, te hol voltál gyerek,ért szerintem abban az időben már nem volt akkora divat a gyerekverés. Alig vagy idősebb nálam. Hallottunk gyerekként olyat, hogy X vagy y rohadtul kikapott otthon, de az mindig ilyen legendás volt, nem tipikus. Tanárok meg már végképp nem ütöttek.
#418325 | 2022. 04. 21. 18:14
Kerdes h sul el...

Apam egy rasszista mindenfob fasz.
Fene tudja h ezert vagyok full libernyak vagy alapbol en ilyen vagyok.
De benne volt a pakliban az is h en is valami kirekeszto fasz legyek.
Dolhet barmerre a merleg nyelve s ha mar dolt nehez visszahuzni.
#418324 | 2022. 04. 21. 18:10
Teljesen igaz.Saját tapasztalatom hogy igénylem a vesszőt büntetéseket pedig gyermekként rettegtem tőle.
#418323 | 2022. 04. 21. 18:10
Szerintem sincs csak mazo v csak szado.
Eltero mertekben de egyuttjar...

Amugy, ezert kell esznel lenni.
Mert a a kolykok mindent masolnak.
Masolnak vagy pont ellene mennek.
Ezerszer mondtam. Egy nem onazonos, boldog apunak/anyunak sem lesz rendben a gyereke!
Olyan nem van...
#418322 | 2022. 04. 21. 18:04
2010 korul irtam itt egy blogot, melyben megfogalmaztam, hogy a fajdalmat, mely gyakori, vagy konstans (testi/lelki-mindegy), az emberi elme megprobalja egy ido utan atalakitani elvezette, a tuleles erdekeben. Osztonosen elvezette alakitjuk a fajdalmat egy ido utan, hogy ne haljunk bele. Ez csak azoknak megy, akik lassan szoknak hozza a fajdalomhoz. A masik dolog meg pont a megszokas. Ha erre szoktattak valakit, hogy bantjak, akkor osztonosen ezt fogja keresni. Van aki szadista lesz ettol, de valahol melyen, osztonosen lehet benne mazochizmus is, sot! Szinte mindig parban jarnak, egy pakkban jon a ketto.
#418321 | 2022. 04. 21. 18:04
Ne is lehessen!
Nem verunk gyereket!

Ra lehet csapni a fenekere esszel egy bizonyos korig.
De amugy kezet eltornem annak aki kezet emel egy gyerekre.
Egy egeszseges szakander, birkozas apuval az mas.
De nem verunk gyereket.

A szuleim sosem bantottak.
Az edzoink vertek neha minket. De az mas. 1.Nem
Toltak tul. 2. Be kell valljam, hogy megerdemeltuk...😅
Borzalmas kolykok voltunk es nekik rendet kellett tartsanak.
De mai napig tisztelem oket.
#418320 | 2022. 04. 21. 17:59
Manapság már nemlehet megvessőzni a gyereket de én még abba a korba születtem amikor az iskolában és otthon is bőven kijutott belőle elmondhatom magamról hogy nemszűkölködtem verésben.A mostani anyukák márcsak "ipari tanulók".
#418319 | 2022. 04. 21. 17:49
Nos igen tudnék neked mesélni az"elcseszett"gyermekkoráról és ezáltal az egész életemről.
#418318 | 2022. 04. 21. 17:47
Köszönöm.ilyet ritkán vagy talán még soha nem mondták nekem.
#418317 | 2022. 04. 21. 17:46
Adom amit mondasz.
De miert csak a fiuknak?
Szerintem borzalmas no mintat adnak az anyukak nagyresze a lanyuknak...
#418316 | 2022. 04. 21. 17:42
Akinek a csokimbol adok...na az mar valami.
Jofej, szararc, figyelmes, onzo fasz, ertelmes, segghulye s sorolhatnam....vagyok sokminden. Kinek es mikor mi.
Amilyen kedvuk van😅
Engedd el😉

Benned szimpi h vallalod magad,pedig erosen szembe mesz a normakkal.
Ezt mindig mindenfele embereben ertekelem.
Lothario Törölt felhasználó
#418315 | 2022. 04. 21. 17:41
Szerintem KillerQueen nem az olaszosan temperamentumos, kiabálós családokra gondol. Abban semmi degradáló nincs, mert mindenki pattoghat, füstölhet majd lenyugodhat, de szimmetria van a kapcsolatban.

Hanem ahol lelki bántalmazás történt...A testiről ne beszéljünk mert az evidens. De a lelki sokszor még gyötrőbb.
A degradálás, a lelki terror szörnyű dolog gyerekként. Megtanít arra, hogy semmi vagy, bántható vagy, mások kénye-kedve uralja az életed.
Ugyanilyen káros a színlelt szeretet, a hanyagolás, elhagyás, stb.

Én szinte csak elcseszett gyerekkorú emberekkel találkoztam itt. És mivel tanultam kicsi pszichológiát elég gyorsan összeáll a kép ha valaki elkezd mesélni magáról, a gyerekkoráról, stb.

Nem azt akarom mondani, hogy a lelki sérülésnek összefüggése lenne a bdsm-el, mert határozottan ellenzem ezt a nézetet. Csak azt, hogy elcseszett egy társadalomban élünk és a jó szülő ritka mint a fehér holló. Na jó, annal kicsit kevésbé, de a nagy átlagnak nagyon odaalapoztak a szar élethez gyerekkorában. A környezetemben is számtalan eset van és főként a fiúkat igencsak elfelejtik jól szeretni a szüleik.
#418314 | 2022. 04. 21. 17:36
Nemvagyok oda a csokiért.De szerintem jófejvagy.
#418313 | 2022. 04. 21. 17:32
Nem nagylelku. Az az lenne ha adnek a csokimbol.😅
Ez alap
#418312 | 2022. 04. 21. 17:30
Köszönöm igazán nagylelkű ajánlat.
#418311 | 2022. 04. 21. 17:29
Szerintem lattalak mar partykon. Mindig puceron vagy es ez az echte szub pasi mozgasod viselkedesed van. Amolyan szolgalelku.
En ritkan szoktam pasit verni. Mas a vizualitas, a hangeffektek.
De ha osszefutunk valahol s gondolod szoljal. Biztos h van ott/velem olyan bnom akit ha megkerek ingyen is szarra alaz, ver teged.
Ezt vedd ajanlatnak...
#418309 | 2022. 04. 21. 16:47
Gyermekkoromban rendszeresen szinte naponta vesszőztek iskolában a szadista tanítónéni és otthon is.akkor nagyon szégyelltem szenvedésnek éltemmeg aztán az idő múlásával már igényelni kezdtem a verést manapság nehéz olyan partnert találni aki elfogad persze az anyagias hölgyeket kívül.
#418307 | 2022. 04. 21. 09:06
Nyilvan nem verseny, de szerintem a ridegseg es az al, szinlelt kornyezet rosszabb, mint a kiabalas vagy akar a degradalas. Mert a rideg szinlelt kornyezetben nincs erzelem, csak felszines uresseg, a kiabalasban de meg a degradalasban is van valami erzelem, olyan amikyen de nem sivar.

Azt nem tudom h mennyire lehet ezeknek koze a mazochizmushoz. Ad1. en csak enyhen vagyok mazo, ugye inkabb szadista, de ott is kiszolgalo szadista szoval annyira nem latok bele. Ad2. Nekem a seggrepacsi meg izgato de a komolyabb S/M nem okoz szexualis gerjedelmet. Inkabb mentalis...semmint fizikai...Erre szoktam mondani h logo faszu szadista vagyok😅

Mondjuk ha a a sajat csaladi mintamat nezem (mert maseban nem szeretnek turkalni, hacsak nem erint ugye) rideg az fix h nem volt😀, de kiabalos sem, oke kamasz korom utan apammal mint az olaszok, ez mai napig megvan. Egyebkent nagyon mas a szinlelt rideg es a temperamentumos. Mi lekiabaljuk egymas hajat aztan 5 perc mulva tok nyugalomban elrohogcselunk. Ez furcsa azoknak akik nem ehhez szoktak. Mondjuk nekem a rideg kornyezet furcsa. Olyan...olyan...szoval nekem olyan “halott”.
Mindenesetre ketlem h bennem valami ilyesmi valtotta volna ki az S/M-et Bdsmet. Az eletem mas teruletere nyilvan hatott. Az h az eletben nem tudtam meg egy pullovert sem venni ami apamnak jo lett volna🤣🤦🏻‍♂️
De ebbol inkabb valami olyasmi jott ki hogy egy notol varom el az apai feltetlen szeretetet, valszeg ezert is feszitettem sokszor a hurt. Vagod, ez a nezd milyen fasz tudok lenni szeress igy is! Mert apam nem szeretett...🤦🏻‍♂️🤣
Ezzel az a baj h egy no nem az apam. De ha felismeri valaki a rossz mintakat az mar fel siker😊

Amugy szerintem nem kell minden kink, szexualis vágy moge latni valami kulso hatast. Zenei izles, etelek, ki a hegyseget ki az Alfoldet szereti moge sem szoktunk.
#418302 | 2022. 04. 21. 07:05
Szerintem rengetegen vannak itt ilyenek. Nem feltetlenul fizikai bantalmazasra gondolok... megszoktak a szuloi ridegseget, az al, szinlelt kedvesseget, a degradalast, a kiabalast, a cserbenhagyast, a megalazast, az elnyomast, az atverest... es ez lett szamukra tudat alatt a szeretet szinonimaja! A lelki fajdalom kivetulese a testi. A testi fajdalom pedig felszabaditja a lelket. Valahol osszefugg a ketto.
#418300 | 2022. 04. 21. 06:36
Ok mas kategoria, de igen vannak. Bar en nem ismerek ilyeneket szemelyesen, max beszeltem veluk, hallottam roluk.
#418299 | 2022. 04. 21. 00:58
...es vannak, akik igy tanultak szeretni... azokat se hagyjuk ki. Akiket gyerekkent bantalmaztak. Nem ismernek, vagy nem ertekelnek ezert masfajta szeretetet.
#418296 | 2022. 04. 20. 23:07
Szep. De ez olyan, mint Jeruzsalem...

“Balian: -Mit er Jeruzsálem?
Saladin: -Semmit...és MINDENT!”

Onmagban az S/M semmi...ahogy egy varos is csak kovek, epuletek. Amivel megtolik...az Minden...
#418294 | 2022. 04. 20. 22:29
Nem🙄😀
#418293 | 2022. 04. 20. 22:21
"ilyenkor a kejes fajdalommal ki tudjuk sutni az agyunkat, kikapcsolunk, megszunik a vilag, minden szertefoszlik es csak mi vagyunk"

És ez olyan szép. 😊
Hibernált
#418283 | 2022. 04. 20. 21:42
Nem bírtad ki mi...🤣