A Léd a Leved vagy a Meggyleved

BDSM Blogok » Blog - Lothario » A Léd a Leved vagy a Meggyleved
2021. 12. 09. 08:50 | Megjelent: 1037x
A penzen vett Bdsm mindig vitatott es megoszto tema volt...
Errol az egeszrol van egy objektiv es egy szubjektiv velemenyem.

Objektiven sokkal nagyobb a kereslet kinalat elterese a Bdsmen belul, mint a vanillak koreben. (S fura modon valamiert a vanillakat megsem szokas elitelni, ha prostihoz mennek.)
Minden vanilla no es vanilla ferfi akar dugni. S szinte minimalis az esetleges elteres koztuk. Kb. ugyanazt es ugyan ugy szeretik.
Oke a pasik nyilvan a lyukra mennek inkabb a nok pedig a pasi egeszere, de kb. ennyi az altalanos bibi.
S a nemek aranya is sokkal kiegyensulyozottabb.

Mig a Bdsmben egyreszt egy nore sokkal tobb pasi jut. Masreszt sokkal szelesebb a szexualis spektrum.
Ha csak azt nezzuk, hogy egy pasi siman szubmissziv, akkor is egy Dominara egyszeruen annyi szub ferfi jutna civilben, hogy, ha minddel akarna is kapcsolodni akkor is harom “muszakban” tolna. Eselytelen.
Masreszt vannak olyan fetisek, mint pl.: a pelenkazas ami egyszeruen minimalis, csekely, szinte semennyi not nem hoz lazba. Kurva ritka az olyan no, aki a pasijat pelenkazni szeretne🤷🏻‍♂️
Ergo akinek ilyen fetise van egyszeruen vagy nem tudja kivel megelni vagy fizet erte. Valahol ez szomoru kicsit.
De, ha nem is olyan kirivo vagyai vannak, akkor is egyszeruen nem jut minden kinky pasira egy kinky no.
Kesz, ez van. Akinek nem jut az fizet.
S akkor meg nem emlitettem azokat akiknek az a fetise, hogy fizetnek.
Illetve, a nem fuggetlen pasiknak sokkal kisebb a lebukas veszely egy anyagiasnal, mintha randizgatna.
Emellett a Bdsm eszkoz igenyes is. S ezek az eszkozok egy jo anyagiasnal adottak.
Ha ehhez meg hozzatesszuk, hogy a ferfiak jelentos reszet nem a kozos, hanem a sajat vagyaik hajtjak, a sajat kielegulesuk, akkor nem igazan ertem min kell felhaborodni.
Szoval eleg sok minden szol amellett egy ferfinel, hogy miert is vesz Bdsm-et.

S oke, tudom, hogy ez a Bdsm, nem olyan Bdsm, nincs meg benne egy csomo fontos hozzavalo. De baszd meg! Nezzuk mar meg az atlag magyar szexualis kulturat az atlag magyar parok eseteben. Abban megvan?
Na ennyit errol.
Szoval penzert vett Bdsm, szex akarmi van, volt lesz es kesz.
Kar ezen rugozni!

S itt kell megjegyezzem, hogy az anyagiasok szapulasat sem ertem.
Nyilvan van koztuk kokler, de hol nincs? A civil partner keresok kozott mindenki UberBdsmes, mestere a kategoriajanak vagy kozottuk mindenki talpig becsuletes Holgy es Ur? A civilek kozul mindig mindenki azt nyujtja amiben megallapodtak vagy amit megbeszeltek, amit igert? A lofaszt azt.
Ergo szerintem nem lehet ujjal mutogatni es kollektiven leszolni az anyagiasokat vagy a vendegeiket!

Szubjektiven pedig...
A Bdsmet nem tudom ugy elkepzelni, hogy abban penz legyen. (Hacsak nem ez a szerepjatek lenyege, aztan elmegyunk kajalni a “jatekpenzbol”😅)
A teljesseg igenye nelkul sok okbol nem tudom elkepzelni:

- Korbe rohognem magam, ha penzert terdelne elottem valaki.
- Kurvara nem tudnam elvezni, azt hogy nem engem akar/kivan, hanem a penzemet. (Meg akkor is, ha amugy szereti amit csinal)
- Service Top-kent egy anyagias mazotol (Van olyan egyaltalan?) nem kapnam meg azt ami a szadizmusom lenyege, hogy lassam a masikon, ahogy elvezi az altalam nyujtott fajdalmat.
- Ebben az egesz jatekban engem leginkabb az erdekel amit egymasbol kivaltunk. A kozos vagyaink. S ezt ugy, hogy fizetek egyszeruen nem ereznem valodinak.
- S oke leirom...kurvara ferfiatlannak erzem, hogy penzzen vegyek holgy tarsasagot. Legyen az barmilyen. Nalam ez megall a normal masszazsnal, esetleg happy enddel, mert ugy kerekebb egy masszazs.

S a vegere...
Utalom, amikor vegzaljak az anyagiasokat.
Akiket ismerek, kategoriatol fuggetlenul, mind tok jo fej es sokkal inkabb a foldon jarnak, mint a legtobb civil Bdsmes.
Arrol nem is beszelve, hogy eleg nagy gyakorlati es elmeleti tudassal birnak ebben a temaban.
S bevallom, ha lenne igeny ferfi anyagias szexmentes szadistara/Domra siman csinalnam.
Dugni nem dugnek barkivel, de szeretek jatszani, mi a faszert ne kotnem ossze a kellemeset a hasznossal?🤷🏻‍♂️

Hozzászólások (31)


#406060 | 2021. 12. 11. 21:13
Kötözködtem csak :).
Ráadásul tök ingyen :D.
Törölt felhasználó
#406029 | 2021. 12. 11. 14:31
Leírom én is a véleményemet, mint "nagyfogyasztó" :-D

Általában a dolog ott kezdődik, hogy van valamilyen vágyam. Ez adott esetben fixációvá válik.
Ez legtöbbször olyankor talált el, amikor nem volt BDSM-re nyitott partnerem.
Tehát kvázi szinte indifferens volt/szokott lenni, hogy kivel elégítem ki a vágyamat... A szeánsz alatt legtöbbször jól érzem magam és utána is úgy érzem, hogy kielégültem, elmúlik az a kattanás.

Természetesen nem ez a cél, de az élet bonyolult (nekem legalábbis) és néha így hozza a sors.

Amúgy a szolgáltató hölgyek 90%-a nagyon igyekszik, hogy "kiszolgálja a a vágyaidat". Tényleg még furább lesz ettől az egész.
Én személy szerint egyetlen alkalommal éreztem, hogy megvan a szikra egy $profi$ hölggyel. A következő alkalommal már úgy is találkoztam vele, hogy nem érdekel semmi, csak, hogy neki jó legyen - azt csinál amit akar. Szerintem eléggé meglepődött ezen és eléggé élvezte a dolgot. Vagy nagyon szuper színésznő! :-D
#405983 | 2021. 12. 11. 09:31
Egyreszt ertsuk a humort;)
Masreszt lehet valamire nemet is mondani...
Szoval ha ilyenbe keverednek es valaki nagyon nem szimpi vagy olyat szeretne ami nekem nem oke mondhatnek nemet.

Masreszt. Mindenki mindig megrendelo es “megvalosito” egyben..., a legkomolyabb D/s is a kolcsonossegen alapszik.
Amint egy kapcsolat kapcsolodas munka erzelem elkepzeles, barmi nem kolcsonos es nem win-win akkor baszhatjuk!
Elesben hatulrol...😉
#405924 | 2021. 12. 10. 22:05
Nohát, minden nagyon szép, minden nagyon jó, tök egyetértek azzal, amit írtál, csak és kizárólag az utolsó két mondat lep meg.
Főleg amiatt, amiket előtte írtál.
Meg úgy egyébként is... szóval, van mondjuk egy nő (vagy férfi, vagy bárki) aki nem vonz, nem tetszik, nem izgat "ingyen", csak úgy, nem játszanál vele, de "van az a pénz", amennyiért igen? Amennyiért teljesítenéd a megrendelést (hiszen ez esetben ő, még akár subként (??) is: Megrendelő. És akkor te mint szadista, pláne Dom, teljesíted a megrendelését?
Ha te mondod :) . De én nem látom ezt magam előtt.
#405793 | 2021. 12. 10. 06:57
Nyilván fenntartom, hogy nem látom át az egész rendszer működését, de:

- azt láttam, hogy már egy lokálisan komolyabbnak számító vállalkozás beindításához a szükséges engedélyező hatóság embere nem megy ki addig, míg nem nyitsz egy olyan bankszámlát (és nem utalsz rá elegendő pénzt), amiről más is felvehet összeget. Azt is láthatjuk, hogy még olyan nagy, nemzetközi cégek is, mint Audi, Siemens etc. fenntartanak olyan kasszákat, amivel a "lobbys"-tákat fizetni lehet. Tehát a bőrfejű BMW-s csávó képe valójában a rendszer alján releváns, egy bizonyos szint felett az öltönyös, Breitling-es üzletemberek a dominánsak, de az én látókörömben azért elég jellemző ez a "felügyelet".

- igen, a focisták köpködnek, azzal együtt, hogy bár én is fociztam, engem nem láttál soha a pályára köpni. Sőt, nekem egy zsebkendő volt a nadrágom gumijához beszorítva, mert allergiaszezonban szükségem volt rá. (Remélem, nem olvassa egyik volt csapattársam sem, mert oda az inkognitóm.)

- a jobb sorsra érdemességről annyit, hogy te magad vagy az egyik szószólója, hogy ne fojtsuk el a vágyainkat, hanem éljük meg azokat. Ha telefonhívásra, pénzért, gyakorlatilag random emberrel kell "játszanod", akkor szerinted ez a vágyaid megéléséről szól?

- kizsákmányolás. Ahogy írtam, a lánykám kicsit többet mutatott meg magából, mint ilyen helyzetekben szokásos. Én tudom, milyen összegeket adtam át neki, és azt is láttam, hogy a környezete egyáltalán nem tükrözte vissza ezeknek a nagyságát. Lehet persze, hogy volt egy bankszámlája, rajta sok számjegyű összeggel (bár lenne), de én semmilyen aspektusban nem láttam az igazi jólét nyomait.

- kiégés. Még a polgári szakmákban is gyakori, hogy megrekedni látszik az ember élete és nem látja a kiutat. Én nemrég, 50 évesen, a családot hátrahagyva kellett kiemelnem magam a "komfortzónámból", mert éreztem magamon a "burn out" jeleit. Bizonyos értelemben sikeres is volt a művelet, vissza tudtam térni egy idő után. A kiégés a segítő szakmákban sokkal gyakoribb, mint az olyan hétköznapiban, mint pl. az enyém. Viszont az erotikaipar valójában a segítők közé tartozik, ha pénzért is, de egy létező testi/lelki igény pótlására vállalkozik.

Összességében, ha ezeket nem gondoljuk át, akkor valóban bennünk is működik a kognitív disszonancia, csak azokat az érveket vesszük figyelembe, amelyek alátámasztják a "döntéseink" helyességét.
#405791 | 2021. 12. 10. 00:45
Megy itt a bújtatott piackutatás, mi? :D
#405790 | 2021. 12. 10. 00:23
Kopok a focistakra!😀
A vizilabdas meg a medencebe pisal...
#405788 | 2021. 12. 09. 23:24
a focista köpköd.
bármikor bármelyikről közeli kép van, épp köp egyet.
#405787 | 2021. 12. 09. 22:55
Szerintem van egy teljesen idejet mult elkepzeles a barmilyen fajta erotikus szolgaltatasokkal kapcsolatban.
-borfeju bmw-s kopaszok
-kizsakmanyolas
-ketsegbeesettseg
-jaj szegeny lanyok/fiuk
-kabitoszer
-jobb sorsra erdemesseg
-szukseg
-kieges
Stb stb

Hat sorry de en akikkel eletem soran eddig talalkoztam az erotikus szolgaltato barmelyik teruleten egyik sem hozza egyiket sem😅
De tenyleg.
Ez szerintem valami sztereotipia, mint az hogy minden kopasz kigyurt csavo ostoba minden focista kopkod es igy tovabb...

A szubjektiv reszt magara a bdsmre, de inkabb a ferfi-no viszony rendszerre irtam...
#405759 | 2021. 12. 09. 18:40
Bár tudom, nem szereted a focit, de a fizetős/privát kérdés nagyban hasonlít ahhoz, milyen csapatnak szurkolunk.

Vannak az összevásárolt sztár klubok - Reál Madrid, Manchester United, Juventus, Bayern Munchen, ezeknek jelenleg hatalmas a tábora, de kötődni valójában nem lehet hozzájuk, mert nincs identitásuk. Profik, magas élvezeti értéket adhat a játékuk, de ennyi. Vannak a kis amatőr klubok pl. a megye II-ben, de ott a barátod meg az unokaöcséd játszhat, jó lehet kimenni vasárnap megnézni őket akkor is, ha a bal lábával elrúgja a jobb elől a labdát. Kis élvezeti érték, de kötődhetsz hozzá.

No, ezt a két végletet nyújthatja egy amatőr, de szakmailag nem képzett domina, vagy egy tapasztalt profi.

Utóbbival nem ezért lehet probléma. Ugye azt tudjuk, hogy Magyarországon szinte lehetetlen még fehér vállalkozásokat is fenntartani, ha nincs alvilági szál, vagy a megfelelő ismeret, hogy kit kell korrumpálni. Az erotikaipar eléggé szem előtt van, még jobban kitett ennek a veszélynek. Nem vagyok tapasztalt, de mégis azt mondom, én láttam olyan fizetős dominát, aki szellemileg, lelkileg olyan kvalitást képviselt, hogy leesett az állam. Azt gondolom, a megfelelő bizalom is kialakult közöttünk, könnyen lehet, hogy életem legjobb ilyen jellegű élményét kaptam tőle. Arra gondolni, hogy valami jó kiállású, gyűrött tarkójú BMW-s fiatalember viszi el annak a pénznek a jó részét, amit otthagyok nála, számomra nem túl megnyugtató.

Azt is tudjuk, hogy azért az emberek többségének a szexualitás intim tevékenység. Az, hogy praktikusan egy ismeretlen telefonhívására puccba vágod magad, akkor is rombolja az ember önbecsülését, ha pénzt fizet érte. De az emberben dolgozik egy kényszer, hogy ideológiát rakjon azon tevékenységei mögé, amit végez. Hiszen O.K. akar lenni. Ha jön valaki, és alternatívát kínál egy ilyen hölgynek, akkor a kognitív disszonancia azt fogja mondani neki, hogy mi a faszt akar ez a barom, hiszen én O.K. voltam pénzes dominaként. És ez azért tragikus, mert valóban érdekes és értékes lányok vannak közöttük, és talán jobb életet is érdemelnének. Egy honlapon a 40 dominából mindössze 25%-nak van stúdiója - és azért ezek között is kevesebb az igazán igényesen berendezett hely - miközben többségük évtizede nyomja a szakmát, sokan megjárták Ausztria, Németország vagy Svájc városait is, nekem nagyon hihetetlen az, hogy ez lenne a létező életek legjobbika.

De ahogy a róka mondja a A kis hercegben, aki hagyja, hogy megszelídítsék, az a sírás kockázatát is vállalja vele.
Törölt felhasználó
#405758 | 2021. 12. 09. 18:40
Nem vitatom, lehet és nyilván van is ilyen.
Volt dolgom fizetőssel és nem volt rossz tapasztalatom, de az illúzió romboló kételkedésem akkor is ott motoszkált bennem.
Nem fizetős "civillel" sokkal életszerűbb, természetes, jobb élményeim voltak.
Törölt felhasználó
#405757 | 2021. 12. 09. 18:24
Sokáig én is ettől tartottam, de aztán amikor az egyik Hölgy épp CBT gyakorlatokat csinált rajtam, majdnem elkezdtem ficeregni, mert már 5 perce csinálta. Egyre jobban fájt és feszített, akkor felnéztem, láttam a csillogó, "ördögi" szemét. Azonnal erősebb lett a fájdalom, mert kibukott belőle a gonosz, bár nem túl hangos kacaj, és felsrófolta a nyomást. Akkor jutott eszembe, hogy a "ki fog győzni" meccset nem az én javamra fogják írni. Tűrtem, amíg bírtam, de amikor már fogcsikorgatva, erőből "összezárt szemekkel" erőltettem a mozdulatlanságot, akkor még csinált pár csikk eloltós mozdulatot, és "leszállt rólam". Sokkal jobban élvezte, mint én. Tudom, Ők sokmindent tudnak mesterkélten csináli, de az a kacaj igazi volt, biztosra veszem.
Törölt felhasználó
#405755 | 2021. 12. 09. 18:04
Lehet hogy megosztó leszek, de....
Nekem szubként a fizetős domina nem hiteles a szememben.
Illúzó romboló még akkor is, ha esetleg zsigerből is megvannak a domináns hajlamai és élvezi is.
Mert ha pénzért csinálja, az akkor is azt az érzetet kelti, hogy ő szolgál ki engem a pénzémért és nem fordítva, hogy én szolgálnám ki a vágyait.
Tehàt úgy érzem, a fizetősség megfordítja a szerepeket.
#405746 | 2021. 12. 09. 16:22
Dol majd a le😂
Törölt felhasználó
#405743 | 2021. 12. 09. 16:00
Még annyit, hogy az is nehezíti a dolgot, amikor elcseszed az első üzenetet és nem válaszol a Domina. Sajnos én a saját faszságom miatt kettő Hölgy lehetőségét is elcsesztem. De hát a "nincs válasz" az ugye nemet jelent, szóval meghunyászkodsz, és szó nélkül elsomfordálsz. Ezt sok embernek meg kellene tanulnia, hogy a nem az nem, nix apelláta, nix hiszti, ha szub vagy akkor kussolsz, és megkeresed a kijáratot.
#405742 | 2021. 12. 09. 15:38
Hm, tehát nemsokára eljövend $Loti$.. :)))
de_Sade Törölt felhasználó
#405737 | 2021. 12. 09. 15:21
Sajnos a Hölgyek a vírushelyzet előtt hagyták abba több hónappal, az egyik kedvencem 1 évvel előtte. Természetesen a kölcsönös bizalom a legfontosabb, a safe/sane/consensual téma nálam nagyon fontos, illetve főképp az, hogy a Hölgy ne kétkedjen az igazmondásomban, és ne tartson tőlem. Akkor ugyanis megette az egészet a fene. Ezért természetesen nálam a bizalom egy kicsit erősebb a profikkal szemben, mert nekik gyakran fontos az inkognitó és egymás tisztelete, a BDSM praxisuk miatt. Egy itt "ismeretlennek számító" nem anyagias Hölgy esetében már inkább körbekérdeznék, mielőtt részletesebben szóba elegyednénk.
Sajnos az objektifikáció annyira fura téma, hogy néhány alkalomba beletelt, mire a Dominák elfogadták, hogy engem nem érdekel, hogy mennyi ideig ignorálnak a szeánsz alatt, nem fogok hisztizni, meg anyukámhoz szaladni, hogy én nem ilyen dömpert akartam. Erről is hallottam negatív történeteket, olyat kértek kliensek, amit aztán megbántak, és nekiálltak ócsárolni a Hölgyet, hogy "ennyipézércsakennyivaaa?". Szóval megértem a kétkedést és az aggodalmakat, egy ilyen "passzív, mentálisan szubmissziv" dologgal kapcsolatban.
#405728 | 2021. 12. 09. 14:09
Én úgy gondolom,hogy minden szakmában vannak nehézségek,és gyökerek,emiatt nem hinném,hogy sokan elhagynák a pályát,inkább a vírusos szarakodásnak tudom én ezt be.
Egyébként pedig szerintem egy partner kell,akivel jól érzi magát az ember,és akivel a tapasztalt szakmán túl a kölcsönös bizalom is szépen ki tud alakulni,és azt a kevéske lopott időt tartalmasan lehet eltölteni.
Persze nálam más a helyzet,mint nálad,mert én eddig csak sima fizetős vendéglátást vettem igénybe,azt is régen,és extremitásoktól mentesen,amikor egyszerűen nem volt időm ismerkedni,de az akkori tapasztalataim,egyértelműen pozitívak voltak,ezért is filóztam nemrég,hogy megkeresek valakit ez ügyben.
de_Sade Törölt felhasználó
#405726 | 2021. 12. 09. 13:54
Sajnos akikhez én rendszeresen jártam, már mind visszatértek a rendes szakmájukhoz, és abbahagyták a BDSM témát. Gondolom nem érte meg nekik a sok gyökeret kigyomlálni. Hallottam tőlük történeteket. Kértem is mások faszságai miatt "jutalomból" pár tucat tűsarok nyomot a mellkasomra, és pár cipőtalp-rece-nyomot a makkra. Nem váltottam meg senkit és semmit, de legalább megpróbáltam ;). Szóval csak semmi jesszusomozás... ;).
Lothario Törölt felhasználó
#405725 | 2021. 12. 09. 13:49
Objektifikációval itt gyakorlatilag annyi esélyem van, mint kötéllel betolni egy pótos kamazt. Szóval mások nyaralásra spórolnak, én pedig egy előszoba sarkában kussban fekvésre, 10 pár utcai magassarkú cipővel "letakarva". Többek között... ;).
#405724 | 2021. 12. 09. 12:48
Sokan viszolyognak a fizetős vendéglátástól,pedig nincs abban semmi rossz,csak jól kell tudni választani.
Úgy gondolom,hogy a szex (pláne a BDSM),egy nagyon bizalmi alapokon múló kapcsolat két (vagy több) fél között.
A bizalom lehet valaki felé,mint ember felé is működőképes és lehet,mint tudás,szaktudás felé is működőképes.
Az utóbbit tudja nyújtani egy jól felkészült fizetős vendéglátó,teljes diszkrécióval,kéglivel,jó körülményekkel,eszközökkel,komoly tudással és a megadott távolságon belül,a megadott időpontban,probléma és csalódás mentes.
#405722 | 2021. 12. 09. 11:46
Most neztem az adatlapod...
Teny h meg lennek love a helyedben.
Valoban keves az igazan jo civil domina. (Tisztelet a kivetelnek)
Max nevelgethetnem magamnak.
Ami egy parkapcsolatban okes es tok mas teszta, de ha csak jatszani szeretnek mint szubmazo annyira nem dijaznam.
Törölt felhasználó
#405719 | 2021. 12. 09. 11:21
Én teszteltettem is magam mentálhigiénésen, nem vagyok nárcisz. Viszont korábban a SMyB login-om ideje alatt kaptam hideget-meleget, mert az anyagias Dominák pártját fogtam, illetve mert túltoltam. Ez az egyik, ami a _reload login kiegészítéssel megszűnt, a publikált pártfogás és a túltolás. A "nem hivatásos Domináns" rossz tapasztalatok miatt viszont továbbra is megmaradt a preferenciám. Szóval @KillerQueen egyetértek (tudom, hogy az @ itt valójában nem megy) ;). Maradok tisztelettel a manapság sajnos nehezebben igénybe vehető, anyagias Hölgyek által kínált repertoár mellett.
#405718 | 2021. 12. 09. 11:09
Errol mar irtam korabban...
Hogy az is szolgaltatas ha anyu ala fekszik apu ala, mert
-fizeti a szamlakat
-hogy apja legyen a kolykoknek
-mert fosik nemet mondani
-mert akarmi

Gyakorlatilag minden anyagiassag ami nem oszinte nemi vagybol megvalosulo szexualis/erotikus stb
Annyi h ebben az esetben nem konkretan 20-30 ezerrol van szo hanem valami mas erdekekrol.
Egy kutya...
#405716 | 2021. 12. 09. 10:22
Ja, és egyébként az anyagiasság. Egy csomó családban - ahol egyébként már rég elhidegültek egymástól - az egyik fél fizeti a számlákat és a hétköznapi élet döntő költségeit. Ma már a világ anyagias, nem feltétlenül a hirdető lányok.
#405715 | 2021. 12. 09. 10:20
Borzasztó nehéz erre mit mondani, mert én láttam olyat, hogy valaki igazából késztetést érzett arra, hogy valóban gondoskodjon egy "anyagias nőről", aki még talán el is gondolkodott ezen az opción, de végül kihátrált és "problémásnak" minősítette a tagot és minden kapcsolatot megszakított inkább.
#405712 | 2021. 12. 09. 09:31
Ehhez még hozzájön,igaz más megközelítésből az is,hogy idő és energia spórolás a fizetős vendéglátás,valamint talán az is,hogy anyagiakért cserébe profi "kezelést" kap a delikvens,elvileg nincs félnivalója,persze jól kell tudni választani.
#405710 | 2021. 12. 09. 09:14
*felsobbrendusegnek
#405709 | 2021. 12. 09. 09:13
Ehhez nem ertek annyira...
De narc nem vagyok, pixies no meg nem lennek🤣
#405708 | 2021. 12. 09. 09:11
Az itt levo ferfiak jelentos resze narcisztikus. Igen, igen, az "onzetlen" szubok is. Ha nem is grandiozus narcok, de minimum covertek, vagy borderlineok... Ha egy no valoban szereti oket, valoban odavan ertuk, azt valojaban nem szeretik. Legbelul lenezik es megvetik erte. Igy a muvi, megjatszott gondoskodas es figyelem szamukra sokkal izgatobb. Mikor erzik, hogy a no valojaban csak kihasznalja oket. Ezt erzik valodi dominancianak, ridegsegnek, es gonosz felsobrendusegnek. Masreszt, mivel narcok, igy szeretnek ok iranyotani a domina eseteben is. A penzukert azt kapjak, amit ok szeretnek. Az itt levo ferfiak zomenek tehat, nem valo nem anyagias domina! Nem tudnak megbecsulni, meg akkor sem, ha abban az illuzioban elnek, hogy azt jobban tudnak ertekelni, mint egy anyagiast. Sajnos, nem...
#405707 | 2021. 12. 09. 09:02
Pont gondolkodtam azon, hogy az itt levo ferfiaknak igazabol az anyagias domina valo... Blog fogalmazodott meg bennem, de latva a blogodat, komment lesz belole...