A pisztacia kifogyott, safeword meg nem is volt!!!!

BDSM Blogok » Blog - Lothario » A pisztacia kifogyott, safeword meg nem is volt!!!!
2021. 10. 07. 16:30 | Megjelent: 986x
Nem, nem, nem, nincs!
Sose volt!
Bassza meg kicsinalnak ezzel.

Jo rendben Nektek legyen. Mindenkinek a sajat dolga. Teszek ra! Nem az en dolgom, de amugy nincs!

Az a kurva safeword az, az S/M-e!

Nagy S, nagy M, mert egyenlo felek.
Nagy D, kis s, mert nem egyenlo felek. Ala/fole rendelt hierarchikus viszony. Tudod, mint a fonokod! Van safeword a fonokodnel?🤪
Azert van az S/M-ben safeword, mert mivel egyenloek a mazo fel barmikor leallithatja a szadista felet.

De konyorgom! A D/s-ben mitol lenne az a szerencsetlen dominans a dominans, ha a szubja egy szavaval felulirhatja a donteset??? 🤨🤨🤨
Akkor a szub a dominans!
Es a szerencsetlen szubmissziv..., megis, hogy elje meg a kontrol atadasat, hogyan tegye le a dontes sulyjat, hogyan keruljon sub spacebe, ha a nyakaba varrjuk azt a felellosseget, hogy o dont?
S hol van a dominans felellosseg vallalasa? Hol van az az edes teher, hogy neki kell felismerje a szubja pillanatnyi hatarait?
A D/s lenyeget nyirja ki az S/M-tol buggantott safeword.

Nade kedvenc peldam erre:
Matyas Kiraly (talan nevezhetjuk dominansnak...) kidoboltatja, hogy adot emel. Erre a nep benyogi a safewordot. Matyi meg...”Jah, jo bocsesz! Akkor nem emelek adot! Ne hari!” S visszasunnyog a palotajaba...
Ne baromkodjunk mar!🙄

Annak a szajba vert Domnak/Dominanak (nekem is) az a kutya kotelessege, hogy dominaljon, levegye a dontes/dontesek sulyjat a szubmissziv vallarol. Ugy, hogy kurvara megismeri, figyel ra, helyesen meri fel az altalanos es a pillanatnyi allapotat, szituaciot es dontson. Meghozza helyesen!
Ez a dominancia lenyege! Ezert keres a szubmissziv dominanst, hogy rabizhassa magat. Ennek a hatalomnak az atadasa, birtoklasa es helyes hasznalata adja meg a kibaszott D/s lenyeget.

S most megyek es tokon szurom magam.
Vagy valaki mast...😈😈😈


(Termeszetesen ez is szubjektiv, ahogy minden is lehet Bdsm amit csak annak erzel es eszem agaban nincsen senkire semmi rosszat mondani, csak az egyeni velemenyem irtam le es tisztelet minden kivetelnek es amugy is make love not war es faszom!)

Hozzászólások (47)


#402293 | 2021. 10. 13. 09:41
Altalaban bele, de azt titokban:D
Lothario Törölt felhasználó
#402273 | 2021. 10. 12. 21:56
Persze, ezzel maximálisan egyetértek. De mondjuk én mégcsak értelmezni sem tudom a teljes kontrollátadást szerintem. Switchként bármikor visszakérhetem, vagy visszavehetem. Ha akarom. Vagy, ha tudom. 😃😏
Ha meg nem olyan az illető, ráül a kontroll feliratú karra (vagy beleül 😳), akkor én: 😴
#402209 | 2021. 10. 11. 10:12
De a menekuloszo nem fegyver ellenuk. A megfelelo partner valasztas az. Ha benezi valaki akkor ott a menekuloszo mar edes mindegy.
Ha pedig jol valaszt partnert akkor az ugyis figyelmes.
Szerintem ez a menekuloszavazas a D/s ben inkabb trend, albizonsagerzet, illetve a dominans oldalrol felelloseg lepasszolas, szubmissziv reszrol pedig ilyen muszubkodas...
Azt biztosan allithatom h eddig mindegyik szubom, vagy mindenki akivel ugy jatszottunk h o volt a szubmissziv fel fel sem hozta a safewordot, sot a szubjaim kb verig sertodtel volna ha benyogom. A mazok masok! Naluk elo-elofordul de veluk is 90%ban enelkul jatszunk, mert egyszeruen szuksegtelen mivel figyelunk vigyazu k egymasra.

Szerintem nem menekuloszo kell hanem normalis partner.
Ha valaki nem bizik a masikban, rossz megerzese van, felelem van benne izgalom helyett inkabb ne jatszon a kiszemelttel.
Nem kell minden aron!
Törölt felhasználó
#402208 | 2021. 10. 11. 08:09
A határok qvakemény megszabása az élet minden területén hasznos. Itt is. Mert aki átlépi, az nem mondhatja, hogy jaj, nem tudtam, a te hibád mert nem voltál egyértelmű...bla bla, az ilyenkor szokásos mellébeszélés. Ha ismersz despotákat, azt is tudod, hogy hogyan működnek. Nem túl bonyolultak ők 😏. És azt is, hogy csak azzal teszik meg többször aki fegyvertelen. Aki nem, azzal max. 1*. Ha van kerítésem és átléped, lelőhetlek...hát valahogy így. Más kérdés,hogy egy szubmisszív lőne e valaha....
#402207 | 2021. 10. 11. 07:48
Mert egy despotat, leforditva bdsm nyelvezetre egy kihasznalni visszaelni akaro dominanst majd a menekulo szo megallit...
Ertem;)

Nem mindenkinek valo a D/s. Sem dominans sem szubmissziv oldalon...
Törölt felhasználó
#402205 | 2021. 10. 11. 04:15
Szia :)
Szép a sztori, csak rossz a hasonlat. Mátyás király egy despota. Akkor is az, ha az utókor az "igazságos" jelzőt ragasztotta rá.
A despota nem domináns akkor sem, ha dominál. A domináns úgy irányít, hogy az mindkét félnek örömforrás legyen. A despota úgy irányít, hogy használ, kihasznál, elnyom.
Már hogy a fenébe lehetne teljuralmat adni bárkinek is? A teljuralommal hatalmas felelősség jár, az általam ismert emberek 99,9%-a teljesen alkalmatlan erre a felelősségvállalásra.
Ez elméletben és egy tökéletes világban szép gondolat. A valóságban meg: jobban jár mindenki a menekülőszóval.
Pussz.
#402027 | 2021. 10. 09. 20:19
Igen, jól érted, és köszi a választ.
Megjegyzem én találkoztam már olyan csajjal (és jól ismerem, őt is, a legtöbb volt partnerét és a jelenlegit is), akinek egyetlen bántalmazó kapcsolata volt kb húsz évvel ezelőtt, soha előtte, se utána, de azt az egyet nagyon megszenvedte. Na őróla simán el tudnám képzelni, hogy - ha izgatja/izgatná a bdsm, ill konkrétan a D/s - számára az említett kapcsolat után biztonságtudatot adott volna a menekülőszó. No de ez egyetlen példa és totál a "mi lett volna ha" kategória :D.

Tény, hogy én ezt a világot nem ismerem. Nem voltam se bántalmazó kapcsolatban, se "fullos" D/s-ben, bármi legyen is az... Van vmi halovány képem róla, és ebben a képben az szerepel, hogy legalább az elején, amikor még nem ismerik egymást 100%-osan a felek, addig igenis jó lenne a safeword. (De persze, mikor ismerik már egymást 100%-osan...? Tíz év után sem...)

Abban mondjuk totál egyetértek, az az, hogy egy igazi rohadék valószínűleg simán tudja úgy manipulálni a másik felet (pláne, ha az fogékony erre), hogy NE mondja ki a safeword-öt, akkor is ha van.
#401935 | 2021. 10. 08. 11:27
Hazudnek ha azt mondanam h teljesen ertem mire szeretnel kilyukadni...
Szival van egy no akit mar bantalmaztak es neki egy jo szuro lenne a safeword mert ha nem hallgatra a masik akkor kiderul h egy barom?
Jol ertem?

Nade
En egy bantalmazo kapcsolatbol jovo notol tuti azt kerdeznem meg h tenyleg a bdsm izgatja vagy egyszeruen egy bantalmazo kapcsolatban szituacioban erzi magat komfortosan mert az a szamara ismert terep?
Mert ha utobbi akkor kurvara mindegy mit mondasz neki ugyis evy bantalmazot fog bevonzani.
Jelzem azert altalaban (es ez nem aldozat hibaztatas!) bizonyos szemelyisegu emberek vonzak be a bantalmazo kapcsolatokat. Mas szemelyisegu embereket ez valahogy elkerul, max adhoch jelleggel eri oket eroszak de nem tartosan s nem kapcsolatban.
S amugy is a bantalmazok sosem kiegyensulyozott emberekre mennek. Azok kb korbe rohogik oket. Manipulalni is azt lehet aki hagyja. Akiben nincs meg egy nem tudom szebben irni, egeszseges onkep, egeszseges onvedelmi mechanizmus.
Az ilyennek azt tanacsolom h hagyjon engem beken mert ez nem az en mufajom😀
S nem! Nem szorosszivu vagyok csak van akin nem lehet segiteni de cserebe szetkurja a te eletedet is.

De visszaterve az altalam ismert szubok soha nem mondanak ki a menekuloszot sokkal nagyobb bennuk a megfelelni akaras es szegyenerzetuk lenne. Ezert IS kell egy szubbal nagyon esszel jatszani, ismerni, figyelni.
A legnagyobb husdaralo parositas egy szadista aki megszokta h a mazo jelez szol leallitja es egy szub parositasa. A szadista azt hiszi minden oke mert nem kap jelet h sok a szub meg tur tur mert o meg ugy van vele h ciki lenne szolni. Elbaszott parositas. Foleg ha ebbe belekeverjuk az elfajzott “D/s-t” ahol a “szadista dominans” meg lelkileg is ranyomja a szubra h neki mindent turni kell.

Na jol elkanyarodtam, de szerintem egy menekuloszo semkit nem fog megmenteni egy bantalmazo kapcsolattol...Meg akkor sem ha arra epp leall a masik mert legkozelebb ugy manipulalja a dolgokat h eszedbe ne jusson kimondani.
Azert egy manipulativ bantalmazot lenezni annyira h majd egy safeword kifog rajta elegge naiv otlet szerintem.😀🙄

Amugy egyedul exemmel volt safewordunk denem a biztonsagot szolgalta 1,5-2 eves kapcsolatnal fura lett volna ha ezen mulik a biztonsagunk😃
Hanem arra szolgalt h segitsunk a masiknak. De ez nem is D/s kapcsolat volt!

Szerintem a D/s ben a menekuloszo ertelmezhetetlen. Az mas h van egy egyenloparkapcsolat, jatszopartneri kapcsolat es hasznaljak. De az nem ala fole rendelt viszony, ahogy a tiszta S/M sem.
#401934 | 2021. 10. 08. 11:01
Soha szóba sem került nálam ilyen.

Ha nálam volt a pálca, akkor minden idegszálammal a jelzéseit figyeltem. Mivel ismertem (igen, mindet megismertem, mielőtt játszottam volna velük), láttam, éreztem, hol a pillanatnyi határa. Volt, hogy 3 után azt mondtam, hogy nem, most nem, most más kell neki. Ez a domináns felelőssége. A szubé pedig az, hogy olyannak adja oda magát, akitől ez nem csak elvárt, de alkalmas is a feladatra.

Másik oldalról pontosan tudjátok, hogy szívtam már meg. Ott hiába lett volna akármilyen faszom szó, mantrázhattam volna, a saját körmömmel marhattam volna a húsomba, akkor sem használt volna. Mindenki más felelősséggel bánt velem, így szükségtelen volt ilyesmit kikötni. Hiszen ismertek, és pontosan tudták a jelzéseimből, hogy mikor van az állj. És jelzés alatt nem a felmutatott középső ujjamat értem, hanem a test rezdüléseit. Ennyi a titok.
Szerintem.
#401928 | 2021. 10. 08. 10:13
Hosszú lesz, bocsi...

Lothario, egy kérdés, nem irónia, nem kekeckedés, tök őszintén érdekel a véleményed:

Mit tanácsolnál az alábbi helyzetben?
Van egy szubmisszív lány, és egy jól alakuló, de még nagyon az elején járó D/s kapcsolata. Csak épp a csajnak volt egy érzelmileg, esetleg fizikailag is durván bántalmazó kapcsolata – vagy ha nem neki, hát a húgának, édesanyjának. Mindenesetre, pontosan ismeri, mit tud csinálni egy bántalmazó kapcsolat egy emberrel, hogyan tudja bevonzani, milyen lassú, nehezen észrevehető folyamat ez. (A másik blogodban az egyik kommentelő (elnézést, elfelejtettem a nevét) nagyon jól írt is erről...). Ő mit tegyen?

A példáidban fizikai szituációk vannak, „hallja, látja a Dom, hogy mennyire fáj neki, figyel rá, a pillanatnyi állapotára” stb. De a D/s nem csak fizikai síkon van jelen, és ha 7/24-es, együtt élős, monogám kapcsolat, a Dom teljesen le tudja uralni a sub életét, döntéseit, anyagi helyzetét, megjelenését, azt, hogy milyen fotók készülnek róla stb. Ebben a helyzetben talán a safeword lenne az egyetlen lehetőség a lánynak, ami red flag lehet még időben. Minden más esetben egy lelkileg szubmisszív ember simán elhiszi a másiknak és elhiteti saját magával, hogy a határátlépéseket ő maga akarta, vagy az ő javát szolgálták, vagy nem adott egyértelmű jelzéseket, vagy a Dom jobban tudja… Pont ettől szubmisszív, hogy elfogad, belát, alkalmazkodik, ráhagyja magát a másikra. De ez, félek, pokolba vezető út, és túl későn veheti észre, h k. nagy gond van. Akkor, amikor már teljesen ki van szolgáltatva a másiknak, fizikailag, érzelmleg, anyagilag, stb., teljes a függőség, és olyan módon szolgáltatta ki magát, hogy iszonyat nehéz kilépni – pont te írtál arról a másik blogodban, hogy hol a határ? Hogyan lehet észrevenni, meghúzni?
Ilyenkor is azt mondanád, tilos a safeword?
Pedig talán az lehetne egy kemény red flag a lánynak, akár egy veréskor hangzik el, akár egy fotózáskor, akár egy nyilvános helyen elvárt viselkedéssel kapcsolatban... Ha ezeket – akár többször is – negligálja a Dom, az jelezhet, az egyértelmű.
Ha tényleg odamenne hozzád egy lány ezzel a háttérrel, ezzel a kérdéssel, te mit mondanál? Felejtse el, az, h a D/s safeword-mentes, kőbe vésett szabály, vagy 100% bizalom van az első pillanattól (első ottalvástól, összeköltözéstől, stb) kezdve, vagy akkor inkább soha ne is vállaljon be D/s kapcsolatot? Még akkor sem, ha egyébként vágyik rá, egy lelkiismeretes, igényes, odafigyelő Dom mellett…?

(Nyilván a példa kedvéért olyan lányt írtam, aki volt már bántalmazó kapcsolatban... pedig nem is kéne annak lennie - pont te írsz oly sokszor arról, mennyire gáz Dom-ok vannak, mennyire nehéz a kezdőknek eldönteni, kinek higyjenek, kiben bízhatnak, hogy vegyék észre ez "az", az meg már nem "az"... Viszont amikor amikor a safeword-ról írsz, akkor már az ideális Dom-ból indulsz ki, aki figyel, aki ért, aki tud, aki tapasztalt. Bárcsak kizárólag ideális Dom(iná)k lennének!
Ja, a példában lehetne fiú is természetesen).
#401912 | 2021. 10. 07. 23:54
Mar az se:(
Törölt felhasználó
#401908 | 2021. 10. 07. 23:36
leiratkoztam. innentől már olvasni sem érdemes. már rég nem vagyok mazochista
#401907 | 2021. 10. 07. 23:18
Igazad van. Honnan tudna szegeny? Nem is kell tudja! Eleg beikszelni h dominans! S maris ott vagyunk ami az oldal es az oldal kozossegi reszen propagalt “Bdsm” alap problemaja...

Esetleg eg blog arrol h minden bdsm amit annak erez valaki?
Olyat mar reg olvastam...😄
#401906 | 2021. 10. 07. 23:14
Na jo😂

Oke
#401905 | 2021. 10. 07. 23:12
pontosan.
nemrég volt írás arról, hogy mi az, ami MÁR nem bdsm.
honnan tudná az a szegény dom, hogy mi az, ami már nem az?
hát onnan, hogy elhangzik a safeword.
#401904 | 2021. 10. 07. 23:08
Ezert valogatom meg jobban a barataim;)
Lothario Törölt felhasználó
#401903 | 2021. 10. 07. 23:04
Sajnos felhívták a figyelmem a szemetelésre. 😆
#401902 | 2021. 10. 07. 23:02
Sosem ertettu k egyet semmiben, ez valszeg nem is fog valtozni. Annyi a kulonbseg h en nem olvaslak...
#401901 | 2021. 10. 07. 23:01
Tudod h nem csak olyan kell. Ha olyat akarnek olyat irnek h mindenki komnyesszemmel nyaogassa az idilli rozsaszin bdsm bal herejet...😂

Csak az ervelesed mogott nem latom a realitast, inkabb vmi dogmatikus kapaszkodast...
Törölt felhasználó
#401900 | 2021. 10. 07. 23:00
A BDSM nagyágyúinak a figyelmét felhívni dolgokra felesleges - ezek szerint.
És vannak, akik láthatóan imádnak baromságokat összehordani, s ennek a követőtábora is magas.

XD Én inkább le is iratkozom az értesítésekről, mert ezen a szintéren nem vagyok mazo. Ezt a fájdalmat nem bírom.
#401899 | 2021. 10. 07. 22:59
Gyerekek, aki nem all le attol h egyertelmuen szenvedsz mondod h faj eleg sok es ennek egyertelmu fizikai es verbalis jeleit adod. Az a menekuloszora sem fog!!!
Vagy nem vesz vissza attol ha jelez a tested ha ugy sziszegsz ha mondod h eleg stb akkor mirol beszelunk?

Ne vicceljunk mar...
Kicsi realitast vigyunk mar bele pls...😄
Lothario Törölt felhasználó
#401897 | 2021. 10. 07. 22:57
Lothario:

szerintem Te tisztában vagy azzal, hogy olvasom a blogjaidat. de ez nem azt jelenti, hogy mindenben egyetértek Veled.

ha Neked csak olyan komment kell, ami mindenben Neked bólogat, azt ne tőlem várd. amig módomban áll, leírom a véleményemet. ha ez Neked kötözködés, akkor kezedben a lehetőség, hogy tiltólistára tégy.
#401896 | 2021. 10. 07. 22:56
Ez mitol arany kozeput?
Megnyugtat h van egy szo?
Onhitegetesnek oke. De realisan egy ertelme van. A dominansok letoljak a felelosseget a szuboknak meg arra jo h leplezzek h amugy nem szubok...
Törölt felhasználó
#401895 | 2021. 10. 07. 22:53
Lucylle:

akkor most Neked is leírom. a domináns/szadista is ember. nem egy superman. nem biztos, hogy mindig észreveszi, hogy hol a másik fél határa. nem kell a domináns/szadistából mindenható és mindentudó istent csinálni. mert nem az.

más: ha a safeword kimondása után nem áll le, az már nem bdsm ... és olyan dolgok is történhetnek, amik a Btk. hatáskörébe tartoznak.
Törölt felhasználó
#401894 | 2021. 10. 07. 22:53
Jogos a feltételezés. De a safeword jelenannak, hogy a másiknak idő kell vagy meg akar állni. Ha nem áll meg, az sokat elárul. De ennek a végig gondolását ajánlom.
Értem a mindent vagy semmit teóriát… de az aranyközép nem jobb?
Szóval van bizalom vagy nincs? Az, hogy ezt fel és ki kell építeni ennyire ismeretlen fogalom lenne?! Wow!
#401892 | 2021. 10. 07. 22:49
Olvasod is a blogom vagy csak kotozkodsz???

“ Ugy, hogy kurvara megismeri, figyel ra, helyesen meri fel az altalanos es a pillanatnyi allapotat, szituaciot es dontson. Meghozza helyesen!”
PILLANATNYI!

“ Hol van az az edes teher, hogy neki kell felismerje a szubja pillanatnyi hatarait?”
PILLANATNYI!

Van meg kerdesed ami gyakorlati vagy polemizaljunk elmeletben mint a foliazasrol anno vagy barmirol ami nincs a guglin?
#401891 | 2021. 10. 07. 22:29
Az első 3 sorral egyetértek, az utolsóhoz: ne legyen elég a "Nem"!!! :))))) Hát akkor mit ríjjon az ember lánya, ha a "Nem" maga a safe word?!"Léccike"? :D
Törölt felhasználó
#401890 | 2021. 10. 07. 22:24
Ha nincs bizalom minek a safe word? Ha nem latja, nem erzekeli a dominans /szadista hogy hol a határ akkor mi a garancia hogy a safe word kimondasa után leall? Vagy megbizunk egymasban vagy semmi ertelme a jateknak. Szerintem
Lothario Törölt felhasználó
#401888 | 2021. 10. 07. 22:07
"mindenkivel a saját mértékéhez ..."

Loti, te hallottál már arról, hogy egyazon embernek a fájdalomtűrő képessége sok mindentől változhat átmenetileg? akkor hogy igazítod hozzá?
nem Te érzed a másik fél aktuális fájdalmát ...
Lothario Törölt felhasználó
#401884 | 2021. 10. 07. 21:26
Ezt írtam le… -.-“”” 😪
“Ehhez nyilvan az kell h a dominans szadista felnek minimum egyezo vagy tagabb hatarokkal kell birjon.”
Itt megjegyezném, hogy azért tudnia kell azt is, hogy mi az, ami még belefér és mi az, ami nem.

A bizalom dologgal kapcsolatban… 2 fél kemény munkája… nem kell egyszerűen adni és nem kell egyszerűen elvárni a másiktól.

Oké, nem te, de mina garancia, hogy nem balul sül el valami?
Én biztosan paranoid vagyok, mert túl sok true crime showt nézek… de, milyen könnyen lehet embereket “lépre csalni”. Azért ne legyünk ostoba mód naïvak se, mert megégethetjük magunk… persze ha szeretjük és tudjuk kezelni az ebből adódó sérüléseket, akkor uccu.

“Fajdalom szint es a szadizmus merteketol fugg…” ezzel csak annyit mondtam, hogy nálam, az én esetemben van jelentősége. Van amikor bírom és igénylem a vadulást… és van amikor nem bírom. Nem általánosítottam emlékeim szerint.
#401883 | 2021. 10. 07. 21:03
Ez nem fajdalom szint es a szadizmus merteketol fugg...
Egymashoz kell igazitani.
Mindenkivel a sajat mertekehez viszonyitva kell jatszani.
Ehhez nyilvan az kell h a dominans szadista felnek minimum egyezo vagy tagabb hatarokkal kell birjon. Forditva nevces😄

Amugy a bdsm bizalmi jatek! Ahhoz h leall egy szora ahhoz ugyanugy bozalom kell mint ahhoz h figyel rad...
#401882 | 2021. 10. 07. 20:51
Amugy csak ennyien?
En meg vartam par fejcsovalot...:)
#401881 | 2021. 10. 07. 20:51
Szerintem meg ehhez nem safeword kell;)
#401879 | 2021. 10. 07. 20:30
Szerintem a D/s-t a konszenzus különbözteti meg az erőszaktól. Ha a szub nem mondhat nemet, bármikor, akkor az szerintem már nem D/s. Ha pedig a Domináns fél nem képes kezelni egy ilyen helyzetet, akkor nagy baj van. Szerintem.
Hurr Törölt felhasználó
#401873 | 2021. 10. 07. 19:52
ja, köszönöm, hogy kimondtad helyettem :)
Hurr Törölt felhasználó
#401872 | 2021. 10. 07. 19:51
😂😂😂😂
#401865 | 2021. 10. 07. 19:21
"Annak a szajba vert Domnak/Dominanak (nekem is)..."

most akkor ki vagy te?
nem mintha gyakorlati jelentősége lenne, de próbálom megérteni a gondolatmenetedet, és ahhoz jó lenne tudni.
mert sok írásod szól arról, hogy félreértés ne essék, te egyáltalán nem vagy dom.
#401864 | 2021. 10. 07. 19:17
nem tudom, hogy igazad van-e.
de hogy kevés a tisztán D/s és tisztán SM kapcsolat, az valószínű.
aki 20% mazo - 80% szub, már nem jogosult menekülőszóra?
egyébként szerintem is felesleges külön szó, a nem bőven elég.
Törölt felhasználó
#401862 | 2021. 10. 07. 18:48
LOL.
Én eléggé felelőtlen tudok lenni, nem ijeszt meg a vér, sem a durva lial hurkák... a fájdalom pedig régi jó barát. Nem emlékszem, hogy bármikor-is lett vagy használtam volna safewordöt, de...

A főnökkel szemben van ami védje a munkavállalót. HR, ill. a munkatörvénykönyve. Az, hogy a dolgokkal sokan nincsenek tisztában vagy nem mernek lépni, az egy másik dolog. Még a hülye fogászaton is a felszisszenés és társai jelek az orvosnak. Pont erről szól a jelen, hogy az egyén védelme... de nem megyek jobban bele, mert nem ez a célom.

Ha azt veszem alapul, hogy új kapcsolat, viszonylag ismeretlen a másik, nem ismerjük úgy egymást, akkor lehet nem árt. Ezzel persze nem azt mondom, hogy 5 percenként és az első lovaglópálcás ütésnél már alkalmazni kell, mert akkor tényleg nincs értelme az egész session-nek. De azért ne legyünk annyira nagyképűek se. XD Mert lehet az én fájdalomküszöböm nem egyezik a másikéval vagy szadista esetleg domináns fél elképzeléseivel.

És én csak az SM részről, mint a fájdalom "elszenvedőjeként" tudok nyilatkozni; van, hogy nekem is kell idő nagyobb ütések közt, s ebben az aktuális lelkiállapotomnak is szerepe van.
Törölt felhasználó
#401859 | 2021. 10. 07. 18:17
Mi az a safeword? 🤣🤣
Amúgy teljesen egyetértek veled. Nem kell túl ragozni aki szeretne legyen neki szava, és itt èrvelnèk a nem használata mellett, mert egy teljesen elszállt állapotban a neved nem tudod megmondani nemhogy egy random oda nem illő szót...
Törölt felhasználó
#401857 | 2021. 10. 07. 18:14
nyugodtan szúrd tökön magadat, Loti.

az SM-be nem kell safeword, mert ha a M azt érzi, hogy elég, akkor egyszerűen azt mondja: most hagyd abba.

a Ds-be viszont kellhet. az s nem minden hatalmat ad át. a safeword az s talonban lévő esélye, mert a D sem isten. neki is lehet rossz napja, amikor kicsit figyelmetlenebb és nem képes helyesen felmérni a s állapotát. a D is csak ember, ne csináljunk már belőle istent.

mert ha azt csinálunk, az akkora felelősség, amit esetleg a D nem fog bírni.

és az a D, aki azt hiszi, hogy ő mindig mindenben tökéletes D és nincs szükség a kapcsolatban safewordre, az nem ismeri önmagát eléggé illetve félreismeri. ez nagyon veszélyes és az ilyen embernek semmi helye a Ds-ben.
#401853 | 2021. 10. 07. 17:38
Legyen mákosbabkonzerv az talalo...

Amugy jah
#401852 | 2021. 10. 07. 17:37
Indulok:)
Lothario Törölt felhasználó
#401850 | 2021. 10. 07. 17:22
Gyere,még van. :)
#401849 | 2021. 10. 07. 17:21
Oke, kerek en is😋
Törölt felhasználó
#401848 | 2021. 10. 07. 17:20
Legyen a safeword az, hogy banán.

Amúgy ez az figyelni kell a másikra.
Törölt felhasználó
#401847 | 2021. 10. 07. 17:16
Most BDSM módra nyalakodok. :) Csirkepörit tunkolok kenyérrel,és ahogy folyik az az isteni szaft.....hmmmmmm. :)