Zsák a foltját

BDSM Blogok » Blog - KillerQueen » Zsák a foltját
2020. 10. 09. 03:35 | Megjelent: 2240x
Rengeteg anyagias domina van az oldalon, és elég jó rálátásomból adódóan tudom, hogy ezek a hölgyek bizony, szinte kizárólag, vanilla pasikkal kavarnak a magánéletükben. Innen csak olyan perverz férfival állnak szóba, aki valamilyen formában fizet nekik.

Az oldalon rengeteg olyan pasi van, aki csak anyagias dominát keres, átlagosan havi 1 órára. Ezek a férfiak a magánéletükben vanilla nőkkel kavarnak...nos, erre is jól ráláttam...

Ez a két fél remekül megvan egymással, igazi szimbiózis! A nő azt kapja, amire szüksége van (jelen esetben a pénzt), a férfi pedig személyre szabott perverzitást, persze, a pénzéért cserébe.

Jópofizni nem kell, felelősséget sem kell vállalni egymás iránt a szeánsz lezajlása után.

Ha ezeket az embereket kivonjuk a felhozatalból, akkor nem is maradnak olyan sokan...

Őszinte leszek...aki valóban totálisan komolyan veszi ezeket a szerepeket a való életben is, vagy végig, töretlenül fenn szeretné tartani őket párkapcsolatának mindennapjaiban, azoktól én félek.

Akkor mi marad nekem?

Alig pár ember... azoknak vajon hány szazalékával lenne jó a kémia? Itt már nem is beszélek a vágyak egyezéséről, mert azok többnyire alakíthatóak...

A megoldás talán az lehet, hogy meg kell győzni a fizetős dominákhoz szokottakat, hogy ne hasítsanak! Ne legyen számukra külön személy a "szent" (jelen esetben egy cuki vanilla nő), és a "kurva" (ebben az esetben egy femme fatale domina).
Komolyan mondom, nagyon cuki femme fatale tudok ám lenni! :)

Hozzászólások (65)


#465783 | 09. 12. 23:31
Pontosan! Nem a dominanciának kell a középpontban lennie, hanem a kölcsönös bizalomnak és a tiszteletnek.
#465626 | 09. 09. 12:26
Kedves ,tisztelt Killer Queen!
Egyrészt bloggod kapcsán egyet értek.
Én is bejártam az utam ,de én az egy honap több órás verziot preferálltam.
Hisz egy óra mire is elég 4-5 óra kell szerintem.
Sok az ilyen olyan szolgáltató nevezzük igy.
És mellé fogás is létezik,én is sérültem meg sajnos jó pár éve.
Tanultam a hibámból és enyi.

Olvasva a hozzá szólásaid.
Én hiszek abba hogy létezhet olyan kapcsolat ,ahol mint két nevezzük egyenlő fél mint NŐ és Férfi imádja egymást.
Amibe bár cinkos társak igy tudva ki az igazi Urnő a házban.:)

Ahol a szinfalak mögött és elött is tudnak élni szeretni,becsülni tisztelve egymást.
Nem visszaélve királynői hatalmával ,gyarlonak lenni stb.
Illetöleg természetesen nem is kell hogy a nő mindig is Urnő legyen.
Szimplán feleség ,élettás imádot nő, ribanc és szorgos kis tünemény is egyuttal.
Ahogy emlitetted több ruhatárral,és helyén tartva a modorát is.

Ahogy egy férfi se mindig sub vagy csicska.
Ettöl még lehet Férfi aki dolgos szorgos ,és teszi mind azt amit tennije kell egy kapcsolatban ,és kapcsolatért.

Tudva kinek hol a helye ideje, és miként a nö az Urnő, királynője a férfinak ép kit akar kíván a nő.
Férfit,társat,szeretöt,kant ,subot,csicskát, tül szoknyás cselédlányt ,pluggal mosogatni stb.:)
Kutyát lovacskát vagy bármit.

Szerintem pont ez a szép,vagyis igy tökéletes egy kapcsolat ami D/s kapcsolat is egyben.

Ui a Döntés joga nem az enyém hanem egy felettem álló személyé, aki meg és ki érdemli a jógot.
Nem követeli, kiharcolja.
Nő az illető személy és egyben egy testben minden és mindenem is.

Még nincs meg sajnos.
#381152 | 2020. 10. 11. 11:52
:D
Törölt felhasználó
#381145 | 2020. 10. 10. 20:02
"Nőböl"
Törölt felhasználó
#381144 | 2020. 10. 10. 20:01
Tudod... ...öröm olvasni, hogy ízig-vérig Nőtök vagy.
KillerQueen Törölt felhasználó
#381141 | 2020. 10. 10. 13:05
A noies hereles a legfajdalmasbb. En ezt magamban ugy hivom, hogy a No toketleniti a Ferfit. Persze csak atvitt ertelemben. Ha lehetne valasztani, akkor inkabb punciba fulladnek vagy a dako is johet, az gyorsabb es kimeletesebb. :-)
#381134 | 2020. 10. 09. 23:21
Noiesen is lehet herelni, csak az mas stilusu... :)
Aranyliliom Hibernált
#381133 | 2020. 10. 09. 22:35
Férfit nem lehet kiherélni. Nő tud akkora dákót növeszteni, hogy öröm nézni. Akit meg ki lehet herélni, az olyan nőt is keres, aki ezt teszi.
KillerQueen Törölt felhasználó
#381130 | 2020. 10. 09. 21:53
Tahó mindenhol van... viszont a nemtahóknál magasabb kint a nívó.
KillerQueen Törölt felhasználó
#381129 | 2020. 10. 09. 21:52
Udvarolni szerintem nem, de valahogy jelezni az érdeklődést talán.
#381128 | 2020. 10. 09. 21:32
Tudom, milyen ferfinak lenni nokent.., de igy csak a legkozelebbi barataim latnak... Mentalis herelest mar nem vegzek ferfiakon, pedig tudnek... :)
#381127 | 2020. 10. 09. 20:41
nem minden nő teszi (sőt, szerintem az sem ritka, hogy valaki - pl. én - később veszi észre, mennyivel többet veszít, ha fasza nő, mint amennyit nyer vele), és nagyon sok férfi meg arra vágyik, hogy minden területen férfi lehessen (és messziről kerüli a herélő nőket)
sok nőnek meg nincs választása, muszáj férfinak is lennei, aztán nehéz ebből váltani, nem könynű kérdések ezek sem

ja, ez a kérdés természetesen szub-dom relációtól független, minden felállásra érvényes
#381126 | 2020. 10. 09. 20:32
Igaz, de en hagyom :) en max megdugom oket... a tobbi teruleten nagyon is noies vagyok mellettuk
#381125 | 2020. 10. 09. 20:21
egyszerre herélik a nők a férfiakat (nem hagyják férfinak lenni), és sipákolnak, hogy hol vannak az igazi férfiak
#381124 | 2020. 10. 09. 19:13
Ez globalisan szar :), mint ahogy most minden...
#381123 | 2020. 10. 09. 19:13
Sok kulfoldi szubra volt panasz olyan dominatol, aki szinte csak kulfoldiekkel kezd...
Hibernált
#381119 | 2020. 10. 09. 18:33
Külföld.
Törölt felhasználó
#381118 | 2020. 10. 09. 17:18
Értelmetlenre sikerült. Javitom.

A párom lett beteg, a munkánkból esett ki.
#381117 | 2020. 10. 09. 16:18
Hát ha ezt mutatja vki magabol elsore, azt joparan kihasznaljak:)
Törölt felhasználó
#381115 | 2020. 10. 09. 16:12
Közösen jutottunk oda ahol vagyunk, már úgy értem anyagilag. Együtt dolgoztunk. Lett egy betegség magamra maradtam. Most javulóban a helyzet.
Szóval pontosan tudom, hogy mennyire drága.
#381114 | 2020. 10. 09. 16:11
Egy ferfi baratom azt mondta nekem a napokban, hogy a Tind*ren latott egy olyan bemutatkozot egy csinos noi profil alatt, ami a kovetkezo volt:
"A szobat is kifestem, a butorokat is osszeszerelem, helyetted is!"
Ezeket en is meg tudom csinalni, mert egy ilyen vilagban elunk, ahol ertenem kell ehhez is, viszont nem ezzel szoktam magam reklamozni... Nos, mas nok mar ebben "elorebb" tartanak nalam... A ferfi, akit ezek a nok keresnek, vajon mihez kell, hogy ertsen? Elso randin, udvarlas es kerteles nelkuli lekurashoz???? Vagy inkabb a noknek kell udvarolniuk a ferfi kegyeiert, ugye? :)
Törölt felhasználó
#381112 | 2020. 10. 09. 16:02
Imádott szókimondó nagymamim volt,állítólag kiköpött mása vagyok.Ő azt mondta,hogy minden asszony kurva,csak havonta egyszer kap pénzt.(férj fizetését)
Ma már lehet elavult ez a kifejezés,mert oly divatos lett a külön kassza. :):) :)
Én még hagyományos morál szerint élek,így rám lehet ezt ragasztani..(férj fizetése nálam landol,sőt az értesítő sms is...)
Törölt felhasználó
#381111 | 2020. 10. 09. 15:53
Oh... :D

A nők csak annyira k..ák, mint amennyira a férfiak.
Elkurvult mindenki, sőt a férfiak túlszárnyalnak minket Nőket, annyi itt a férfi rib@nc.
Nos tehát amikor a férfiak előszeretettel minősítenek egy nőt: a mutatóujjakat fordítsa maga felé...
Erről ennyit.
Törölt felhasználó
#381110 | 2020. 10. 09. 15:46
No igen. Anno megkaptam "Fiam drága dolog a lakodalom." Kellett jó pár év mire rájöttem mennyire. :))
Törölt felhasználó
#381109 | 2020. 10. 09. 15:35
Ez nagyon tetszik! 😁
Törölt felhasználó
#381108 | 2020. 10. 09. 15:12
Queen!

Lazán, csak lazán! Mindenkit arra kell használni amire való.
Te legyél jól és rendben a többi nem számít.

Mellesleg pedig "felesleges" itt boncolgatni az anyagiasat meg a nem anyagiasat: mindkettőnek megvan a helye és a célcsoportja, meg a létjogosultsága.
És mióta világ a világ lesznek is meg voltak is ilyen meg olyan hölgyek.
Viszont az tény, hogy nem az anyagiaságtól lesz valaki profi...

És sokszor a nem anyagias több pénzbe kerül, mint az anyagias, aki olcsóvá válik.
Vagy a kurv@ nem is kurv@, a nem kurv@ meg a legnagyobb k..a.
Szóval vannak mellette és ellene szóló érvek.

Én birom a k..@ tök jó fejek, és őszintébbek, mint a megjátszos álszentek...
#381107 | 2020. 10. 09. 14:59
Szoval, ilyen szempontbol megse mindegy, jobban preferaljak a fizetoset.
#381106 | 2020. 10. 09. 14:57
Amugy alapvetoen mindegy nekik, hogy fizetos, vagy nem fizetos, akkor is a dominansan perverz nobe fognak "temetkezni". Belejuk rakjak, amit magukban szegyellnek, majd jo melyre elassak! Egyszerubb nekik egy fizetosbe temetkezni, mint egy nem fizetosbe. Mert a nem fizetos kimaszik a sirbol, mint egy zombi... Nyilvan ez ijeszto nekik...
Törölt felhasználó
#381105 | 2020. 10. 09. 14:43
Sőt manapság is kaptam olyan levelet más oldalon . Idézem: te utolsó féreg a férfi nem szopik te kis gyökér anyádnak vízbe kellett volna folyania. - idézet vége
És ez egy önmagát intelligensnek,és nyitott gondolkodásúnak valló hölgy volt. Anélkül hogy bármit is mondtam volna,vagy akár megnéztem volna a profilját.🤣😂😅🤣🤣😅
KillerQueen Törölt felhasználó
#381104 | 2020. 10. 09. 14:39
Hát ez csak és kizárólag a sztereotípiáknak és prűd mást elfogadni nem képes emberek miatt van.
Bár ez így volt a gay/lesbian ügyben is a 80-90-es években. Szóval még 20 év és nyíltan vállalható D 😂🤣😅
#381103 | 2020. 10. 09. 14:33
Szégyelld is magad:)
Törölt felhasználó
#381102 | 2020. 10. 09. 14:32
Ez az első alkalom, hogy egy relatív érdekes témát feszegető blogot vélek felfedezni, szóval azt hiszem én is megosztanám a véleményem.

Lehet, hogy kicsit konzervatív módon állok hozzá, de szerintem a sorrend az rossz, illetve - már ez a kicsit a valóságot is ferditő - " anyagias " megnevezés sem éppen helytálló.
Akárhonnan nézem, aki pénzért vállal szeánszot mindenféle előzmény nélkül, az pénzért nyújt szexuális szolgáltatás, ergo egy vékony síkon végig futva nem lesz különbség közte és aközött, aki a " nem éppen jó lányok . hun " is hasonlót vállal, mert még ha tartalmilag olykor más is, a lényege ugyanaz. Ez már természetesen ad egyfajta megitélést az adott nőröl még akkor is, ha éppen semmi rosszat nem tudsz mondani róla, vagy arról, amit csinál.
De - legalábbis az én esetemben - felnézni rá (és nem azért, mert lenézed/elítéled, csak szimplán nem), ami miatt szellemi szinten is be tudsz neki hódolni, hogy kerek legyen a történet, nem fog menni, és pont azért nem, amiért az ímént említett honlapon szereplő nőkre sem.

Nekem semmi bajom azzal, ha egy alá-főlé rendelt szerepben a főlérendeltnek vannak anyagi elvárásai, sőt ehhez nem is kell feltétlen egy ilyen szerepben lenni, mert ha van egy vanilla kapcsolatod, ott is ugyanúgy megvan ez, csak máshogy kivitelezve.
Nyílván a findom, meg ezek a - modernkori szóval élve - cash meeting, stb. egy abszolút rendben lévő dolog, megvan a maga varázsa, de csak akkor, ha van előzménye, és nem ezen az egy dolgon alapszik az egész.
Szerény észrevételeim/tapasztalataim szerint az itteni anyagias dominák jelentős részének lényegében teljesen mindegy, hogy kitől van az a pénz, amit kap a szeánszra, mint ahogyan az is igaz rájuk valóban, hogy úgy amúgy semmi közük ehhez az egészhez.

Persze láttam már rengeteg pró és kontrát, de ez csak az én véleményem. Nekem egyszerűen előjáték nélkül nem megy =)
#381101 | 2020. 10. 09. 14:30
Dominanak lenni a legnagyobb bun, mind kozul. Az a legfelvallalhatatlanabb.
#381100 | 2020. 10. 09. 13:33
Nekem kulon ruhataram van mindenre. Mindenutt a helyzetnek megfeleloen viselkedek.
Törölt felhasználó
#381099 | 2020. 10. 09. 12:46
Bár a szexualitás érdekes téma: meleg /lezbikusnak lenni kiváltság és büszkeség. De ha mazo /sub/Dom/dado az bun? Hát kicsit fura.
Törölt felhasználó
#381098 | 2020. 10. 09. 12:44
Tibiliszex:Pontosan erre gondoltam. Ha nem is volt kristály tiszta.
#381097 | 2020. 10. 09. 12:40
Ha működött, jópár évig akkor ez remek .
Tehát így a normális.
Legalábbis mi - akik fogékonyak vagyunk többféle perverzióra - ezt nevezhetjük normálisnak
Így a normális, hogy időnként megéljük párunkal ezeket a vágyakat.
és mindenki jól érzi magát.

És valóban így van, hogy itt sokan vagyunk, sokféle munkát végzünk és más beosztásban a való életben,
Tehát semmiképpen sem előnyös a magánéletet összemosni a sexualitással.
Az már tényleg beteges szinte lenne.
Törölt felhasználó
#381096 | 2020. 10. 09. 12:36
Egy kis fogalom zavart érzek . 24/7 vagy párkapcsolat az két külön kategoria. BDSM pár kapcsolat jelentheti ugyan ha arra van szükségük a partnereknek,bár az én tapasztalatom szerint ez hamar elhal. Viszont csak és kizárólag 4 fal között az kicsit ellentmondo az általam ismert BDSM community. Canada an ahol megismerkedtem a BDSM fogalmával 20 évvel ezelőtt a mottó " express yourself" szóval ne ennyire szűk és kicsit prudnek tűnő mint itthon. Ezt annyiszor hallottam " olyan körökben mozgok. " Hát nem sertés de köztisztviselők nem ennyire félnek a megvilagosulastol. És nem azt mondom tetoválás a homlokodra ,vagy vezess párod pórázon. Bár nekem azért vicces mert több országban rendszeresen voltam " munches" -on. Ami tulajdonképpen normál pub és egy nagyobb társaság össze jön beszélgetnek persze főként BDSM témában. De még egyszer sem hallottam ott hogy a zsákot a fejemen hagyom mert nem szeretném ha tudnák kivagyok.
#381095 | 2020. 10. 09. 12:30
Amugy meg ugye, probaltam mar igy, es mukodott...evekig.
#381094 | 2020. 10. 09. 12:26
Eleve maradjon a 4 fal kozott, ez alap nalam. Teljesen mas korokben mozgok, ha eppen nem a BDSM-es ismeroseimmel/barataimmal talalkozok... Nekem meg az is sok lenne, ha a 4 fal kozott, egy parkapcsolaton belul, minden nap dominanak kene lennem. Nem akarnam minden nap megdugni a pasimat, vagy kutyatalbol etetni! Nem akarnam minden nap degradalni se! Sot! Sose akarnam degradalni, hiszen o lenne a parom, a tarsam...miert tennem? Inkabb megprobalnam felemelni! Csak akkor szidnam, ha rossz volt. Kb. mint egy jo anya a gyereket...kovetkezetesen.
#381093 | 2020. 10. 09. 12:17
Szia KillerQueen

Azt írod a blogban hogyha találkoznál olyan emberrel aki a valós életben is teljesen komolyan veszi ezeket a szerepjátékokat, és csak így tud élni, tehát olyan 24 / 7 -szerű kapcsolatban gondolkozik azoktól te tartasz.

Értem amúgy.
hogy ilyentől már tartózkodsz.

És mi van az olyan jellegű kapcsolattal ahol a pasi csak a négy fal között szeret perverzkedni ?
De a való életben meg a teljeskörű egyenlőségre törekszik a párjával ?

Én is azt gondolom egyébként hogy az ember perverzitása, és a sexualitása nem tartozik a nagyközönség elé, és a többi ember elé.
Törölt felhasználó
#381092 | 2020. 10. 09. 12:03
Nem lényeg a bár. A lényeg az, hogy az embert kell(ene) meglátni abban aki olyan. Mint például KQ. Nem lényeg a pénz sem, persze nyilván kell az élethez pénz is.

Ha van valakim akkor ami az enyém, az az övé is.
#381091 | 2020. 10. 09. 11:59
Ahhoz, hogy ne kezeljek teljesen külön, kéne egy egészséges viszonyrendszer és az embernek az önmagával való megbékélése, ezek azért nem jellemzők itt:)
#381089 | 2020. 10. 09. 11:34
Termeszetesen erdekel.
Törölt felhasználó
#381088 | 2020. 10. 09. 11:29
Úgy látom lassan széthúzódik az a vastag függöny (bár gondolom már évekkel ezelőtt is..).
Ha őszintén érdekel a véleményem erről, ami elég durva, de sok vargabetű kikerülhető vele:) priviben írom.
Törölt felhasználó
#381087 | 2020. 10. 09. 11:25
Az élvezés kérés a profilodra vonatkozott. Bár a statement áll.
Hölgyek bármilyen nemből válogathatnak. Férfiak jó esetben férfi dom/sub vagy anyagias hölgy ami viccesen hangzik mert ha párkapcsolat akkor miért csak hölgyek ? Amúgy pedig tisztában vagyok a BDSM világával és igazad van hogy nagyon sok a férfi aki csak kalandra vágyik főleg mióta 50 shade of Grey kijött.
Hölgyek pedig csak profilt váltottak . Nem kell mindenkivel lefeküdni ,hanem atnevezem a businesst domina és sokkal jobban alszom 😂😅
@koverantal: nem nincs külföldön kolbászból sem kerítés sem ember. Bár a kulturális differencia és elfogadás mások iránt sokkal nagyobb.
Nem gyanús míg majdnem minden városban van BDSm témájú szórakozó hely vagy bár ? Magyarországon ilyen nincs. Swinger club a leg extrémebb hely és azt is a fű alatt sunnyogva közelítjük meg. 😂😅🤣🤣😅
Törölt felhasználó
#381086 | 2020. 10. 09. 11:21
Rád én is költenék:)
#381085 | 2020. 10. 09. 11:19
Naivitas es idealizmus abban remenykednem, hogy ram koltik a penzuket egy ilyen kapcsolatban :) A vanillak tobbet koltottek ram :))
Törölt felhasználó
#381084 | 2020. 10. 09. 11:18
Ez tetszik:))))
Én nem szeretem a kémiát:)))
KillerQueen Törölt felhasználó
#381083 | 2020. 10. 09. 11:15
Megragadnak az alkalmat hogy elnézést kérjek. Amúgy pedig nem az anyagi juttatás a fő problémám. Hanem az oraberes "Munka" lol
Mert egy kapcsolatban ( legalábbis az enyém én) általában úgyis a kedvesunkre vagy in your case a kiralynőre költjük amink van. Ez lehet megint csak az én naivitasom.
#381082 | 2020. 10. 09. 10:58
Kedves Justfun4all

Eloszor is leszegeznem, hogy meg a 2010-es oldalra valo regisztraciom elott is izgatott a BDSM, sot! gyakoroltam is azt a maganeletemben. A jelenlegi regisztraciomat vegigolvasva kiderul, hogy miert vagyok anyagiaskent fent. Amugy meg egy "hobbi" domina is kerhet el penzt olykor, ha meg van szorulva...
Törölt felhasználó
#381081 | 2020. 10. 09. 10:50
Kedves killer Queen. Elég érdekes blog. Nem sertésnek szánom de a profilod pont ugyanebbe a kategóriában van!?
Szóval csak out of curiosity?
Ez a vélemény nyilvánítás egy ön ismereti okfejtés lenne?
Őszintén szólva nagy igazság van benne. Sajnos Magyarországon eddigi tapasztalatok alapján a BDSM egy iparág mint sem egy életstílus. Ami elég siralmas a tényleges és valós BDSM kedvelő emberekre nézve.
Sajnos nincs rálátásom a miértjére.
Sok kritikát kaptam már ebben a témában,mert el nem tudom képzelni hogy mi az alapja hogy emberek nem akarják vagy nem merik ezen érdeklődésüket vállalni?
Bár lehet hogy semmi köze a vállalathoz mert ez csak szexuális fixáció a nagy többségnek mint sem életforma.
Szóval lehet naiv vagyok és ostoba de én el sem tudom képzelni ,hogy hogyan képesek az emberek BDSM "kapcsolatra" on hourly basis.
Én tapasztalatom szerint ehhez kell egy jókora bizalom és tisztelet. Hogyan lehet bármelyik ha " telefonon egyeztet- árban megegyezik- megerkezik- le a ruha- ki köt- elfenekel- felöltözik- elmegy
Csak nem értem hogy ez mennyiben elégíti ki a domináns személy uralkodó és birtokló vágyait. És a sub hogyan tud azonosulni alattvalói énjével egy röpke órára?
#381080 | 2020. 10. 09. 10:34
Elvezetbol siman csinalhatjak, de attol meg a vanilla pasival dugnak a Tind*rrol :), annak szulnek gyereket, azzal hazasodnak, stb... Egy fizetos domina elvileg nem hivogatja a klienset a honap tobbi napjan, hogy mizuka...ez egy iratlan szabaly. Azert is fizetik oket, hogy ilyet ne tegyenek! Amelyik megis "zaklatja" a klienseit, az vagy bolond, vagy nagyon penzehes...
#381079 | 2020. 10. 09. 10:28
Felnevettem ezen. Jopofa, amit irtal :))
Evekkel ezelott volt egy szubmissziv elettarsam, pont innen, az oldalrol. Nivos esemenyekre jartunk egyutt. Ahol meno uzletemberek vagy hiressegek is megfordulnak. Sosem egettem be dominans hulyesegekkel. Senkinek nem kotottem az orrara, hogy egyebkent kb. 2 hetenkent otthon egy straponnal dugom a pasit, vagy egy speculummal tagitgatom. Arrol sem tettem emlitest, hogy minden reggel magatol az agyba hozza a kavemat (mellesleg ennyit a volt vanilla ferjemtol is megkaptam), illetve neha nonek oltozik, ebedet foz, es kelleti magat nekem, hogy eves elott, vagy utan, megdugjam a konyhaasztalon...

Volt egy masik agyban neha szubmissziv pasim, vele is evekig voltam egyutt. O is regisztralt felhasznalo volt itt a Pixie fennallasa ota. (Szakitasunk utan torolte magat) Innen ismert engem, de nem itt beszelte le velem az elso randit. Egy fashion rendezvenyen egy baratjat kuldte ram, hogy megtudja a Face-es elerhetosegemet... O alapvetoen fizetos dominakhoz jart, mar vagy 2 evtizede, emellett vanilla baratnoi voltak. En voltam az elso nem vanilla baratnoje. Nehezen fogadta el, hogy hosszu tavra hazavitt egy olykor dominans, perverz not. Ilyenkor hatalmas a dac. Nem en akartam megtorni ot, hanem o engem. En csak elvezkedni akartam, de falakba utkoztem... Folyamatosan harmadik szemelyeket kellett bevonni a jatekainkba, de egy ido utan mar elottuk is dacoskodni kezdett. Hosszu ido volt, mire elfogadta, hogy a szent es a kurva igenis lehet egyetlen egy szemely...
#381078 | 2020. 10. 09. 10:21
Bennem is megvan a kettősség.
Másmilyen vagyok az életben és másmilyen a 4 fal között.
Míg a magánéletben szeretem, ha irányítva vagyok, addig a világban egyenrangú, normális értékrenddel rendelkező párt viselek el magam mellett.
Nem szabad a zsarnokoskodo csitri mellett leállni. Valamint nem szabad hagyni, hogy ilyenné váljon. Nem visszadominálni kell, mert abból nem lesz hosszú táv, hanem emberi módon megbeszélni a határokat.
Minden kapcsolatra igaz ez. A vaniliára is.

A kis számú egyezéssel sajnos mélységesen egyetértek, én is küzdök vele.
Törölt felhasználó
#381075 | 2020. 10. 09. 09:27
Azt nem tudom mi van külföldi oldalakon. De azért gyanús, hogy odakinn még az ember is kolbászból van. :))

Az, hogy egy fizetős hogyan áll a dolgokhoz csak azon múlik milyen ember. És ez nem függ az ember foglalkozásától, például hasonlíts össze két körzeti orvost. :))
Törölt felhasználó
#381074 | 2020. 10. 09. 07:47
Oh, kihagytam egy választ az eredeti blogra. Ha jól hallottam, a kurváknál van az, hogy nem kell felelősséget vállalni egymásért a szeánsz után. Engem két domina is nagyon meglepett azzal, hogy mennyire felelősséget vállalt a cselekedeteivel azért, hogy egyrészt visszamenjek, másrészt nehogy a kliens bosszúból valami aljasat tegyen. Nem csak a pénzért csinálták, legalább is ők ketten nem. Élvezetből, és ezért nem is nézik az órát, ha visszatérő a kliens. Szóval vannak jók itt is, és ott is. Ki hol talál...
Törölt felhasználó
#381073 | 2020. 10. 09. 07:40
Irígylésre méltó, örülünk nektek. 😁
Törölt felhasználó
#381072 | 2020. 10. 09. 07:30
Ezt jó tudni. Itthon nem beszélgetek senkivel, miután felregisztáltam, egy huszonéves csitri rámflörtölt, egy domináns csávó meg ajánlatot tett. Szóval itt is pofonnal üdvözlik a betérő vendéget. Ez nemzetközi oldalakon nem fordult elő soha.

Igen, a váltás igazából a hirtelen mindent megmutatás témája lenne, ami mondjuk 3-5 randi alatt adagolva nem lenne annyira durva. Jó dolog önszántunkból cipőt venni a hölgynek, én is szívesen csinálom. De az, hogy bármi történik, azonnal a pénztárcában turkálást vonzza magával, eléggé egyértelmű.
Törölt felhasználó
#381069 | 2020. 10. 09. 07:19
Sorban.

Attól "vált" át a hölgy, hogy nem illenek össze, vagyis nem átvált ő olyan. Vaniliáknál lefut ugyanez valamilyen formában, vagyis kell egy jó adag szerencse a párkapcsolathoz.

A fizetős üzletet köt, akár tisztel téged, akár nem, a pénzért azt ad amit vállalt. Ergo csak jó üzletember kell legyen.

Nem kell külföldre nézni, a magyar BDSM párok ugyanúgy közönséges családi életet élnek mint bármely vanília. A korosztályomból itt a pixi-n is akad jónéhány sok éve együtt élő pár, Dom-sub is, csak neveket nem írhatók ki. Szóval kívülről senki meg nem mondja kik ők, min ahogy rólunk sem látják.
Törölt felhasználó
#381067 | 2020. 10. 09. 07:10
Még annyit a példához, hogy miért fogott meg, amit leírtak. A buszmegálló előtt elsétálni azt jelenti, hogy nem ajtótól plázagarázsig kocsikáztattatta magát. Sétálni mentek, mint egy emberi pár. Nem kutyasz.rba lépett bele, és nem a vécét nyalatta ki vele. Mert ember, és nem akarja egy fertőzés miatt elveszíteni a párját. Ennyi.
Törölt felhasználó
#381066 | 2020. 10. 09. 06:56
Maximálisan egyetértek!
Törölt felhasználó
#381065 | 2020. 10. 09. 06:39
Érdekes meglátás, gondolom személyes tapasztalatból kifolyólag juxapozíciós kicsit.
Jó lenne, ha lenne egy középút, ahol a nem vanilla femme fatale hölgy nem tenne úgy az első randi után, mintha mindenem az övé lenne. Nekem sokkal jobb lenne minden nap otthon megélni a fétisem, és egyáltalán nem zavarna, ha ki kellene szolgálnom a hölgyet otthon olyanokban, ami nem a kedvencem. Viszont a nem anyagias femdom randikon azt vettem észre, hogy miss bdsm hamar átcsap mrs mussoliniba. Ha én nem viszem túlzásba, akkor a hölgy miért? Fokozatos randizás nincs? Értem, hogy domináns meg kemény, de mitől válik a magyar nemfizetős domináns nő arrogáns zsarnokká? Miattuk keresek csak profit, mert ők viszont nem lépik át a határt, zsarnokoskodva. Idővel tágítják, de tisztelik a subban az embert.

Külföldi bdsm párokkal csetelve tanultam meg, hogy igenis megvan az a kultúra, hogy a pár az utcán rendesen viselkedik, nem ugatja le a domináns a sub párját, aztán belépnek az ajtón, és ott azonnal beindul az igazi élet.
Az egyik példa volt, amit egy házaspár mondott, hogy amikor az utcán sétáltak, és a pasi megfordult egy másik nő után, akkor nem volt ordibálás, meg megalázás, sem addideapénzed vegyélvalamitnekem. A hölgy a buszmegálló melletti, túlcsordult cigis kuka alatt a földön lévő csikkekhez lépett, és módszeresen beletaposta a csikkeket a csizmatalp recéibe. Mindketten tudták, hogy ki lesz az, akinek ki kell onnan nyalnia, hiába utálja az ízét. Téma lezárva. A sub háza, kocsija, pénze a subé, közös kassza is van, csak a hölgy nem takarít, főz, mos, és még kávét sem csinál. Nem potyaleső, a seggét kocsikáztattató, plázábanvásároltatós arrogáns csitri, hanem egy domináns feleség. Egy ember, aki tudja, mitől megy a kapcsolat. Nem egy idióta, aki erényövben küldené a sub párját egy hétre külföldre, ugyanis volt gyerekszobája és járt iskolába is, ahol tanult is valamit a világról. Vannak határok, csak otthon van belőle igen kevés. Ami jó.
Ámen!
Törölt felhasználó
#381064 | 2020. 10. 09. 06:38
Nekem a magánéletemben is BDSM van, nem vanilla és erre büszke vagyok.
#381062 | 2020. 10. 09. 05:12
Kiváló gondolatok.Tökéletes a rálátása.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató