Tisztàzàs vègett, a letisztult szadistàkròl...

BDSM Blogok » Blog - KillerQueen » Tisztàzàs vègett, a letisztult szadistàkròl...
2020. 06. 05. 14:12 | Megjelent: 1615x
A mazók nem szeretnek engem, mert szadista vagyok. Nem feltétlenül, minden esetben domina, hanem szadista. A mazók egy irànyítható pàrt keresnek maguknak, aki kiszolgàlja őket, valóra vàltja mazochista vàgyaikat. Nekem ez művèszet, alkotàs, kreativitàsom kiteljesedèse! Móka, èlvezet! Èn vagyok a porondmester, ès èn talàlom ki a műsort, önnönmagam szórakoztatàsàra! Te ùgy hívod, a hatàraid tàgìtàsa...èn ùgy hìvom, önző, perverz vàgyaim kièlèse rajtad...móka, èlvezkedès. Te ilyenkor, mikor èn èlvezem, nem èlvezed, de elhiszed, hogy ez mind èrted van. Veled foglalkoznak, a javadat akarjàk, ès minèl jobban megfelelsz, annal jobban kellesz majd. Holott, èn azt èlvezem, hogy nem èlvezed. Így a szub, aki megfelelni akar, jobb mazochista szàmomra, mint egy valòdi mazochista, aki megszabni pròbalja nekem, hogy èn min èlvezkedhetek, ès hogyan...Ràadasul ùgy, hogy ezt ő maga mèg èlvezi is! Èlvezni merèszeli!! Ebből nekem tùl sok èlvezet nem jut. Egyetlen dolog vígasztal csupàn, hogy èn voltam, az a szemèly, aki èlvezethez juttatta. Ez mar dominancia, nem szadizmus. A domina ènem kielègül, a szadista pedig, èhes marad.

A szadizmusnak kèt fajtàja van. Az egyik, mikor a testi, vagy lelki gyötrèst egyfajta eszközkènt hasznàljàk a dominancia megèlèsèhez, vagy az önző dominans fèl mellèktermèke, amit akaratlan okoz a màsiknak, hisz, oly csekèly empàtiàval rendelkezik...Viszont, annàl nagyobb gőggel, ès egòjàt tàplàlja, hogy a mazochistat ő juttatta örömhöz, kiszolgàlva annak vàgyait. Így a szadista, hogy ennyire megfelel mazo partnerènek, tökèletesen teljesítve annak legtitkosabb vàgyait is, függőséget vàlthat ki a mazochistàban, könnyebben birtokolva őt ezàltal.

A szadizmus màsik fajtàja ( ès ez a valódi, letisztult szadizmus), pedig az, mikor az egyik fèl örömèt leli a màsik kìnlòdàsàban. Maga a kìn az, mely gyönyörködteti, nem a hatalom. A hatalom legfeljebb mellèkes velejàròja a csodàlatos szenvedèsnek, ami a màsik szemèlyből sugàrzik a szadistàra. Gyakorlatilag, pont az ellentettje a dominancia jàtèkoknak. A letisztult szadistànak nem mazochista a pàrja. Mèg talàn, nem is feltètlenül a megfelelni vàgyó szubmisszív... Szadistànak, szadista a pàrja. Kèt ragadozò, akik együtt vadàsznak. Kèt èrme, melyeknek egyenkènt, kèt-kèt oldala van. Egymas kìnjàn elvezkednek, fàj is, mintha a sajàtjuk volna, egymàs szadizmusàra szomjasak, ès büszkèk, ha làtjàk pàrjukat "alkotàs" közben...

Hozzászólások (68)


Törölt felhasználó
#368000 | 2020. 06. 10. 07:58
Érdekes kettősség, ahogy egy domina - szub kapcsolat lehet egészen más, mint amit én ismerek, vagy amire én vágyom. Jómagam nem szeretem és nem is bírom a fájdalmat, ezért kiválóan lehet motiválni annak a fenyegetésével is. Lehet, hogy épp ezért lennék jó alany.
Egy régebbi domina ismerősöm mondta egyszer, hogy kétféle fájdalmat tud okozni a szubjának, olyat, amilyet a szub élvez és olyat, amit nem. Ez utóbbit használta büntetésnek. Gondolom jó szem kell a különbség meglátásához.
#367675 | 2020. 06. 07. 13:58
;)
KillerQueen Törölt felhasználó
#367674 | 2020. 06. 07. 13:56
Te ugy vagy jo ahogy vagy. Hogy en elkepzeltem lilat azaz en bajom. Nalam ez onkentelenul jon, ha meglatok egy formas noi hatsot. :D
#367672 | 2020. 06. 07. 13:49
Nem tartom esztetikusnak magamon a seruleseket, nem szeretem azt se, ha veletlenul nekimegyek az asztal sarkanak. Nem vonz a kiszolgaltatottsag. A lelki gyotrodesem viszont, ha nem konstans, akkor megijedek, mert akkor szakad le mindig az eg, ha minden rendben van hirtelen...
TibiInsex Törölt felhasználó
#367671 | 2020. 06. 07. 13:45
Nekem is jatek. Van h vicces s van h nagyin komoly de jatek.

Annyi h nem mindenki ilyen. (S ezt nem a Dominakra mondom, ok egy kulon kaszt vagy eletforma szerintem)

A domoknal erzem sokszor azt h azert olyan mesterkelt az egesz szerepuk mert szerep. Egy ferfiassagi onigazolas.
Nagyon dom vagyok, nagyon dominans szoval nagyin ferfi.

Noi szuboknal a forditottja jon elo sokszor.
Minel szubabb vagyok annal “nobb” vagyok.

Van akinek a bdsm jatek vagy siman a szexualitas. S van akiknel kompenzacio.
Utobbinal nem probalgatnak ki mas oldalamat mert pl.: egy gyenge jellemu embernek nem kompenzalna az ha szub lenne.

Vagy valami ilyesmi😀
#367670 | 2020. 06. 07. 13:43
En mindent kiprobalok, ami vonz, nincsenek ilyen teren gatlasaim. Ha ez vonzana, mar reg kiprobaltam volna. :) Minden taszit, ami megalazo szituacio, minden, amiben nem esztetikus serulest szenvedhetek. A fajdalommal nincs kulonosebb bajom, volt mar mutetem tobbszor is. Meg sem kottyan. A stressz helyzetektol, vagy kellemetlen gondolatoktol el tudok egyedul elvezni, ebben kimerul a mazochizmusom, de ugye, ehhez nem kell masik szemely.
#367669 | 2020. 06. 07. 13:28
Akkor egyformán gondolkodunk.

De jó kipróbálni olyan dolgokat, amiről előtte azt feltételezné az ember hogy nem fogja élvezni .
Honnan tudod hogy nem fogod élvezni, amíg nem próbáltad ki ?
Lehet hogy utána meg szeretni fogod, vagy élvezni.

Szerintem semmit nem von le annak az Dominának vagy Dom -nak az értékéből ha kipróbálta már a másik oldalt is.

Én legalábbis így fogom fel : játékként.
KillerQueen Törölt felhasználó
#367668 | 2020. 06. 07. 13:24
Na ezt magamtol is tudtam. :))

Egyebkent csak vicces kotozkodes volt, felig meddig.

Felig azert mert nagy ivben *arok ra ki mit hogyan csinal.

Meddig prdig azert, mert meg tudnam csodalni a hatsodon ha lenne rajta diszites. A kek-lila oltoztet. :D
#367659 | 2020. 06. 07. 12:06
Viszont, nagyon jol ismerem az eszkozeimet :) sokakon tesztelve lettek...
KillerQueen Törölt felhasználó
#367600 | 2020. 06. 07. 06:52
Te tudod. :)

De kulonbozo okok miatt olyat is bevallalnak, a bavallalosok amit nem elveznek bizonyos celok okan.

Allitolag a jol kepzett szakemberek kepzesehez a kozepkorban hozza tartozott a modszerek alapos testkozeli ismerete, hogy a legnagyobb hatekonysagot el tudjak erni. :D
#367595 | 2020. 06. 07. 05:49
En csak azt szeretnem csinalni, amit elvezek. Nyilvan, nem fogom vegignyalni az osszes csizmam, szetveretni magam, csak azert, hogy erezzem, amit a masik fel erez, hisz nem elveznem.
#367573 | 2020. 06. 06. 20:21
Nem árt megismerni szerintem sem az érem másik oldalát,attól lesz teljes a kép és hiteles az ember.
TibiInsex Törölt felhasználó
#367548 | 2020. 06. 06. 18:11
Ez a volt nem volt valaki a palca masik vegen.
Ez jo pofa.

Ha egy Dom/Domina volt akkor nem tartják Domnak/Dominanak.
Ha nem volt akkor meg milyen alapon varja el amit elvar...

Ez amolyan pixies mindegy mi van de csakazertis!😂

Bennem van mazo. Vereztem mar. Az exemmel szemben voltam szubmissziv is.

Sokminden voltam es meg tobb minden szeretnek lenni!
Ettol fuggetlenul az alapfelallasom a szadista es/vagy dominans maradt. Csak sokoldalubb lettem.

Na en meg ezert bizonytalan vagyok. Marmint a “bolcsek” szerint. Vagy h nem az akkor nagykepu. Rosszabb esetben hazug.😀

Hat mondanek sokmindent de smpixie en igy szeretlek!😀😉
#367521 | 2020. 06. 06. 15:48
Nem voltam meg a palca masik oldalan. Egyszer a fetisisztam ramvert egy hosszuszaru golyostollal, egyszer meg a Dilemmaban a borkabatomon keresztul ramvert egy dom lovaglopalcaval, mert azt hittem, hogy a kabaton keresztul nem erzodik. Nem erdekel a csipo fajdalom. Nem tetszik.
#367520 | 2020. 06. 06. 15:45
Szia :)

Én is szeretem az ilyenfajta dokumentum filmeket.
Manapság sok középkori és reneszánsz korabeli háborús történetet megfilmesítenek.

Még egy kérdés :

Voltál már a "pálca és korbács" másik végén is ?

Csak azért kérdem, mert volt egy domina ismerősöm, és Ő félt a fájdalomtól. Ő maga félt volna kipróbálni a legtöbb dolgot.
Az Elektro -n kívül.
Pedig a nők jobban bírják a fájdalmat.
Törölt felhasználó
#367517 | 2020. 06. 06. 14:58
Persze, de ez nem az az arc, mintha raesik a labamra a kovacs ullo. :)


Legyen ember, vagy allat ha eleri a tenyleges kint megvaltozik a hangja az egesz lenye. Ugyan embert olyan szinten nem lattam, mint allatot, de mivel az elettani funkciok egyeznek foltetelezem az eredmeny ugyanaz.

Barmennyire mazo, szerintem mindenkinek van valahol az a szint.

No mindegy, bennem az a szint rossz erzest kellt. Ennyi.
Törölt felhasználó
#367512 | 2020. 06. 06. 14:30
Van az a tipikus mazo arc...
Amikor kinzod es fatyolos lesz a tekintete es mosolyog a szeme.
Torzul kicsit de megis megszepul!

Na az kibaszott jo:))
KillerQueen Törölt felhasználó
#367511 | 2020. 06. 06. 14:19
A csak azertis adott, akit imerek es nalam.

Egy kis pirospacsinal lehet kejes arc, de egy rendes kinzasnal? A kinzas lefoglalja a testet, az erot, szerintem.

Te voltal a palca masik vegen?
#367505 | 2020. 06. 06. 13:43
A szexualis felizgulas, es a csakazert is elviselem arckifejezes kozott azert van kulonbseg...
KillerQueen Törölt felhasználó
#367480 | 2020. 06. 06. 10:40
Ugyanezt mondtam csak pepitaban. :)

Ok nelkul semmi nem tortenik. Ha valaki onkent megkinoztatja magat, vamit valahol elvez benne. Ergo az a bizonyos szadista nem ezt keresi, ha jol ertem?
#367477 | 2020. 06. 06. 10:19
Hogy a kerdesre valaszoljak: aki nem elvezi a szadista kinzasait, de elviseli, az vagy egy odaado szubmissziv, aki meg akar felelni, vagy egy szerelmes vanilla. Akik szeretnek megfelelni, adni. Esetleg egy alkalmazkodo mazo, akiben a szadista, talan sikeresen tagit eppen hatart, igy neki ez a sikerelmeny, illetve ujdonsag varazsa ad oromet, ha nem is egybol, de idovel, ha vegiggondolja...
#367472 | 2020. 06. 06. 10:04
Vanilla parkapcsolatban gyilkossagokrol es kozepkori kivegzesekrol, kinzasoktol nezek dokumentum filmeket.
#367467 | 2020. 06. 06. 09:50
Ki is egeszitettem, koszi.
KillerQueen Törölt felhasználó
#367461 | 2020. 06. 06. 09:41
Értem, köszönöm szépen a magyarázatot.
#367460 | 2020. 06. 06. 09:36
Sam Vaknin szerint, ez az elso szadista tipus, amit leirtam...igen, ez talan, sajnos ki is maradt belole...amelyiknek a dominancia a lenyeg, es a szadizmus csak egy tool, vagy side effect, az a szadista a mazochistat elvezetben szeretne reszesiteni.
Törölt felhasználó
#367415 | 2020. 06. 05. 21:17
Csendben jegyzem meg, hogy létezik kiszolgáló szadista/service top is: https://www.kinkly.com/definition/633/service-top
Törölt felhasználó
#367364 | 2020. 06. 05. 18:46
Köszönöm, teljesen igazad van :)
Törölt felhasználó
#367363 | 2020. 06. 05. 18:45
Oszinten?

Tenyleg csak egy keretlen tanacs otlet akarmi.

Ne mindket olvass, se senkit. Menj es elj meg dolgokat. Aztan majd ki alakul ki vagy mi vagy. Legfokeppen h kivel mi vagy;)
Törölt felhasználó
#367361 | 2020. 06. 05. 18:41
Ahogy Titeket olvaslak és utána magamba nézek, hát akad min elgondolkodnom.
Azt mondtam magamról, hogy nem vagyok szolga, de viszont azt élvezetet okozott, talán a legnagyobbat, amikor a volt Uramnak okoztam én élvezetet.

Hú, most már azt sem tudom, hogy mi van bennem igazán :)
Törölt felhasználó
#367360 | 2020. 06. 05. 18:37
Ezt is ismerem sajnos.
Törölt felhasználó
#367359 | 2020. 06. 05. 18:37
Ezt igen, ezt ismerem, mint szubmisszív.
Ezt én agyi orgazmusnak nevezem.
Törölt felhasználó
#367358 | 2020. 06. 05. 18:31
Egyetertek.

Csak altalaban a vege az h amilyen euforia volt akkor olyan poklok pokla jon utana.

“Felemeltel, aztan ledobtal”
Szettort szivek, almok szilankjai a valosag aszfaltjan...

(Ez de szep mondtad, lehet irnom kene valami bdsm maszlag blogot🤣)
Törölt felhasználó
#367356 | 2020. 06. 05. 18:28
Egyreszt ahogy antal is irja van akinek az a jo ha nem jo neki.

Aztan van amikor azt elvezi h a masik elvezi. A szolgalelkuseg ilyen.

Ezekkel szerintem semmi gond.

En ugy latom h a baj akkor kezdodik amikor valaki nem szubmisszivitasbol, nem matochizmusbol tesz meg valamit hanem kizarolag szerelembol. Mert amikor kipukkad a lufi (s mindig kipukkad) akkor nagyot csattan es kurvara hulyenek erzi magat.
(Sok estben hulye is volt, csak akkor meg nem tudta...)
Törölt felhasználó
#367355 | 2020. 06. 05. 18:26
@Nika, a kérdésedre válaszolva:

Amikor a szerelmes, "lelki vett értelemben" szub nő beteljesíti Ura vagy Úrnője vágyait, akaratát a testi gyönyörnél valami sokkal euforikusabb, intenzívebb boldogságot érez. Valahogy így képzelem a heroin hatását is. Egy végtelenül erős endorfinbombának.

S igen, lehet, hogy még csak nedves sem lesz tőle a szub. Sőt, jobbat mondok: a parancsnak még szexuális töltetűnek sem kell lennie ahhoz, hogy az endorfinbomba felrobbanjon.
Törölt felhasználó
#367351 | 2020. 06. 05. 17:58
Nincs olyan, ha nem viszik bilincsben, akkor valamit elvez. Ha nem magat a kinzast, akkor azt hogy a kinzoja kedvere van.

Es ez latszik rajta, ha igaz amit K irt akkor neki ez keves.
Törölt felhasználó
#367350 | 2020. 06. 05. 17:53
Tudod most mit nem értek?
Jó az már tiszta, hogy a szadisták többfélék. Az egyik élvezi a másik élvezetét, a másik nem.
Az a valaki, aki a szadista kezébe kerül, de nem élvezi, annak mi a jó benne?
Törölt felhasználó
#367349 | 2020. 06. 05. 17:51
Uh, nagyon igazad van.
Törölt felhasználó
#367348 | 2020. 06. 05. 17:45
Szerintem nem szoktak erte utazni:D
Nezd meg hany serult szub van...Ezert nem szeretem annyira a D/s-t mert lelkileg s mentalisan visznek bele embereket abba h beleegyezenek. Egy szerelmes szub no mindenre kepes. S beleegyezik! Csak nem elvezi.

S ez csak a fizikai resze. Szerintem elhanyagolhato, itt sokkal tobb a lelki szadista es mazochista.
Semmi bajom veluk. Csak engem keruljenek el nagyivben:D
Törölt felhasználó
#367347 | 2020. 06. 05. 17:39
Tudom, hogy nem egyformak.

Rossz hir, hogy ha csak a valodi szenvedes izgat valakit, ahhoz valodi kinzas kell, ott nincs beleegyezes. Csak el kell utazni hozza mondjuk Szingapúrba, es vigyazni melyik vegere keruljon a palcanak. :))))
Törölt felhasználó
#367346 | 2020. 06. 05. 17:38
Ezt nem tudtam, köszönöm a magyarázatot.
Törölt felhasználó
#367345 | 2020. 06. 05. 17:29
Igen ez igaz. Egy szadista konnyen arcsuszhat kiszolgalo szemelyzetbe.

Ahogy a dom/domina is konnyen at megy a szubja szubjaba.
Törölt felhasználó
#367344 | 2020. 06. 05. 17:26
*okoz elvezetet
Törölt felhasználó
#367343 | 2020. 06. 05. 17:25
A szadistak sem egyformak...
Van akit az indit be h a masik nem elvezi, szenved.
S van akit az h fajdalommal kkoz elvezetet.

En pl. ezert szeretek inkabb mazokkal jatszani. Mert ok elvezik a fajdalmat. Iszonyatos jo amikor latom erzem ahogy luktet az egesz lenyuk attol a fajdalomtol amit okozok. Engem ez indit be.

Egy szub aki nem mazo az nem elvezi az S/M-t neki az az orom benne h Uranak, Urnojenek megadja ezt a vagyat. De ez spec nekem nem az igazi. Mert a szub tuleli, kibirja, de nem elvezi. Pont azt nem kapom meg amiert szeretem a szadomazot. Nekem az kell h elvezze. Eg es fold egy szub es egy mazo.

De teny h sok Dom, Domina arra gerjed h a masik nem elvezi hanem a kedvukert kibirja.
Es az sem eroszak! Ez kibaszott Bdsm. A maga nyakatekertsegvel:)
Törölt felhasználó
#367341 | 2020. 06. 05. 17:15
Magam részéről én azt élvezem, ha valódi fájdalmat és élvezetet is okozok egyszerre vagy felváltva.
Kellenek támpontok a mazochista oldalról (tabuk, preferenciák), de ha már merev "koreográfiákat" fogalmaznak meg, akkor elveszik a spontaneitás, a kreativitás, amit Killer Queen ír. Így a szadista egy "végrehajtó robot" lesz. Ha pedig a mazochistát hagyjuk figyelmen kívül, akkor teljesen eltárgyiasul.
Ezek a szélsőséges végletek.
Egy élvezetes, valódi BDSM szeánsz szerintem valahol a kettő között van.
Törölt felhasználó
#367337 | 2020. 06. 05. 16:59
Ez az, ezért van a fejemben kérdőjel.
Törölt felhasználó
#367333 | 2020. 06. 05. 16:57
No igen, csakhogy a blogiro epp ezt az egyezseget(a masik elvezetet) veszi akadalynak a sajat elvezetere nezve.
Törölt felhasználó
#367331 | 2020. 06. 05. 16:52
Igen, ez a lényeg szerintem.
#367329 | 2020. 06. 05. 16:50
Szia KillerQueen.

Jó írás. Csak egy kérdés lenne :
A való életben csak ilyesfajta párkapcsolatot tudsz elképzelni ?
Vagy más - "Szolidabb" kapcsolatban is jól érzed magad ?
Törölt felhasználó
#367327 | 2020. 06. 05. 16:47
szép írás
Törölt felhasználó
#367325 | 2020. 06. 05. 16:38
Szoval ha valakinek az a vagya h kihasznaljak semmibe vegyek s ezert beleegyezik abba h kihasznaljak semmibe vegyek akkor az rendben van.

Nagyon eltero vagyak es motivaciok vannak.
A lenyeg h egyezzenek s egyezenek meg benne.
Onnan kolcsomos oromszerzes.
Törölt felhasználó
#367323 | 2020. 06. 05. 16:36
Ez olyan általános lesz, de itt is igaz: ami 2 vagy több személy közös beleegyezésével, kölcsönös örömszerzés, vagyis minden résztvevő élvezete céljából történik, az BDSM. Ha valamelyik hiányzik, akkor az már abúzus.
Törölt felhasználó
#367317 | 2020. 06. 05. 16:22
De ugye ennek meg semmi köze a BDSM - hez.
Törölt felhasználó
#367316 | 2020. 06. 05. 16:20
Nem szeretnék okoskodni, de nekem ebből az jön le, amit én az utolsó cikkemben írtam, de az nem más, mint "bosszú"
Az totál öncélú.

Ez:
https://hu.smpixie.com/cikk/12221-intenzivebb-vakmero-alom
Törölt felhasználó
#367314 | 2020. 06. 05. 16:10
ami neked nem fekszik.

A "nem" kimaradt.
Törölt felhasználó
#367313 | 2020. 06. 05. 16:09
A lenyeg ha vegig nezed mit mondtal, ez nem mukodhet normalisan.

Mert vagy buncselekmeny, vagy barhonnan nezed oda jutsz, vagy juttok a partnereddel, hogy egy mazot kinoztok, ami neked fekszik.
de_Sade Törölt felhasználó
#367311 | 2020. 06. 05. 16:01
Lattal mar szubmazo pasit?

Tudod mi erdekli a legtobbjuket?

Urnom kinozz meg basszal szet hadd nyaljam a labad istennom! Konyorgom csinalj belolem ferget!

S kozben csovalja a letezo es a nem letezo farkat is:)
S ez nem bantas! Ez eletszagu perverzitas. Jo ez igy.
Amugy noben is van aki nem a szurken szocializalodott.S hihetetlen de azt akarja h fajon es letoljak a faszt a torkan mint a sicc. Minden kulonosebb manipulalos maszlag nelkul.
Na ezek a nok nem is nagyon szoktak serulni amugy.
Mert “ beteg”. mocskos ribancok.
En birom oket jofejek.
KillerQueen Törölt felhasználó
#367309 | 2020. 06. 05. 15:57
A szadistáknál nem mindegy, hogy kit kínoz?
Tényleg nem tudom, ezért az értetlenségem.

Pár hozzászólás már történt, olvasom is, de nekem még mindig nem tiszta, hogy a szadistákhoz akkor ki illik, ha nem a mazo?
de_Sade Törölt felhasználó
#367305 | 2020. 06. 05. 15:52
Hat... ha ra tudsz beszelni egy pasit h menjen el dokihoz havonta mondjuk akkor oke.

De ketlem h erdekli oket😀
#367303 | 2020. 06. 05. 15:48
A helyzet az,hogy szerintem ez a játék mindenképpen megérdemel egy alapos biológiai,orvosi utána nézést,mert könnyen lehet pasiknál is örök életre tartó problémát okozni,ami biztosan nem célja egyik félnek sem.
de_Sade Törölt felhasználó
#367300 | 2020. 06. 05. 15:42
Ne aggodj nem nagyon szokott baj lenni ebbol.
Foleg nem dominaknal.
A pasi szubok es a mazok legyen szo ferfirol vagy norol nem szoktak bajba kerulni tul gyakran.

A baj a domok altal behulyitett szerelmes szubrinakat fenyegeti. Mindegy h a dom csak dom vagy szado is.
Az S/M-m nyugis.;)
#367299 | 2020. 06. 05. 15:33
Bocs,nem akarok kötözködni,csak van egy-két domináns Hölgy ismerősöm hasonló felfogással és tudom,látom,milyen szintekre mennek fel,és aggódom,hogy ebből baj lesz.
#367298 | 2020. 06. 05. 15:31
Ez tiszta,de nekem egy kicsit olyan kihasználás szaga van a dolognak.
A szadista a saját örömét,önmegvalósítását,alkotását,stb. veszi előtérbe és a partnere igényeit hátratolja,sőt sokszor figyelmen kívül hagyja,ez szerintem nem fair játék,hanem a másik kihasználása,ami addig még belefér esetleg,ha a másik ezt élvezi és,mint említetted a határai tágításának fogja fel,de ha már nem élvezi és csak szenved és a játék átcsap tortúrába,akkor az már nem kóser szerintem.
#367296 | 2020. 06. 05. 15:25
Pontosan. A ket szadista egymassal szemben tisztelettudo, nem onzo. Minden esetben kell harmadik, negyedik fel. A bevett felek pedig hatartagitasnak fogjak fel, kulonben buncselekmeny az egesz...
#367294 | 2020. 06. 05. 15:16
Ez igen figyelemre méltó írás,még nekem is,aki pedig nem vagyok szadista.
Úgy gondolom az öncélú szadizmus nem a legjobb út egy kapcsolat kiteljesedéséhez,mivel ez két emberes játék és ha csak az egyik leli kedvét benne,a másik elszenvedi,akkor az nem lesz hosszútávú,gyümölcsöző viszony.
Értem én az önmegvalósítási szándékot benne,de kompromisszumok nélkül ez csak egy önző szadizásnak tűnik a szememben.
Persze lehet,rosszul értelmeztem a mondanivalót.
Ugyanakkor azt is gondolom,végig olvasva az írást,hogy egy szadista pár csakis abban tudja igazán örömét lelni,ha bevesznek egy harmadik,negyedik felet,akin,akiken kiélhetik az alkotó vágyaikat,egymással nem fognak tudni játszani,márpedig egy párkapcsolatban nem hátrány,ha tudnak a felek egymással játszadozni.
#367292 | 2020. 06. 05. 15:09
*nyilvan, csak ha van hozza gyomra, ugymond...
#367291 | 2020. 06. 05. 15:06
Mazokhoz szerintem, egy szimpla dominans illik, aki elvezi a hatalmat, mikozben teljesiti a mazo vagyait.
#367290 | 2020. 06. 05. 15:03
A mazoknak azt veszem eszre, hogy szinte mindegy, hogy ki kinozza oket, csak ugy csinalja, ahogyan azt ok szeretik. Nyilvan a mazokban is van szadizmus, de valoszinuleg nem az dominal, ezert mazok. Ket szadista remek part tud alkotni egy eletre is akar. Mivel mindketten uj dolgokat akarnak csinalni, uj emberekkel...egyutt remek buntarsak.
Törölt felhasználó
#367289 | 2020. 06. 05. 14:54
Én csak azt szeretném megkérdezni "tudásom hiányos", hogy akkor a szadistákhoz ki illik?

Én úgy tudtam, hogy mazok azok, akik a szadistákat részesítik előnyben.
Rosszul tudtam?






 
aaaaaaaaaaaa