Alfák és "selejtek"

BDSM Blogok » Blog - KillerQueen » Alfák és "selejtek"
2020. 03. 27. 11:11 | Megjelent: 1866x
Az őskorban a férfiak arra voltak hivatottak, hogy védelmezzék, kiszolgálják a nőket. Mondhatni, erre lettek teremtve. Egyfajta katonáknak, kiszolgáló személyzetnek. Kiszolgálták a nőket és ajándékokat vittek nekik, hogy meggyőzzék őket arról, hogy mellettük biztonságban lesznek mind ők, mind a közös utódaik. A várandós nőknek, olykor életük kockáztatásával vitték az eledelt. Óvták őket a vadállatoktól...

Voltak olyan férfiak, akik nem jutottak nőkhöz, mert hiányzott belőlük valami, ami a nőknek tetszetős. Például, nem tűntek elég rátermetteknek, Béta hímek voltak, a nők nem érezték a belőlük áradó biztonságot. Esetleg rátermettek voltak, de túl önzőek és vadak...a nők nem tudták elképzelni róluk, hogy képesek lennének kellőképpen törődni velük és majdani utódaikkal.
Így az ilyen férfi egyedek cselhez kellett folyamodjanak...alantas módon megerőszakolták a nőket, más ellenséges hordákból loptak maguknak párt, akiket aztán kényszerrel tartottak a birtokukban. Ezek a férfiak nem kellettek a nőknek, csak így tudtak fennmaradni, utódokat nemzeni.
A valódi, alfa férfiak a tenyerükön hordozták asszonyaikat, körülrajongták őket. Ha nem is örökké, de legalább 4 évig, amíg a szerelem hormon működése alábbhagyott, közös gyermekük pedig nem szorult akkora segítségre.

A nőkkel bunkó, őket bántalmazó, fenyegető, erőszakos és önző férfiak tehát egyfajta selejtességet mutatnak. A férfiak nem erre lettek teremtve!

Hozzászólások (93)


Törölt felhasználó
#358561 | 2020. 03. 28. 20:25
Tesz is érte gondolom...
Igy a szép;)
Törölt felhasználó
#358560 | 2020. 03. 28. 20:23
"szereti"
Törölt felhasználó
#358559 | 2020. 03. 28. 20:22
Csak azzal. 😉 ...szerzi látni, ahogy élvezek. 😁
Törölt felhasználó
#358558 | 2020. 03. 28. 20:20
Villával késsel!

Jó étvágyat😁😉
Törölt felhasználó
#358557 | 2020. 03. 28. 20:17
Tudom engem senki nem kérdezett, de inkább KQ, vagy akárki, mint a hernyók a napon. :D
Törölt felhasználó
#358556 | 2020. 03. 28. 20:14
Ő marad az én reggelim 😉😊
Törölt felhasználó
#358555 | 2020. 03. 28. 20:14
Egy sör;)
Törölt felhasználó
#358554 | 2020. 03. 28. 20:13
Köszi! 👍😉
Törölt felhasználó
#358552 | 2020. 03. 28. 20:09
A gyros tőlem a kutyáké lehet, szalonnás tükörtojás már jobban hangzik. Egyébként van már némi rutinom, eldugom, amit el akarok dugni. :)
Törölt felhasználó
#358550 | 2020. 03. 28. 20:07
Tudod Zazo...
Nem bírom ezt a kurva karantént.
Nem nekem való!
Kurvákat karanténban...az igen.

Nem emlékszem h mikor ittam utoljára. Most bepálinkáztam, nem szolidan🤣

Szóval...
Én kedvellek! De ezt tudod. Ezért jelzem h hiába ágálsz.
Elég sok nőt ismerek innen.
S teljesen tisztában vagyok azzal h olyan h Domina valójában nem létezik.

Viszont ha van ezen a szájba vert oldalon olyan nő akire azt mondom h a mi kis beteg világunkban rendben van és van karaktere és agya az KQ.

S minden férfi szolidaritásommal együtt s azzal h azon kevés férfiak közé tartozol ezen az oldalon akivel szivesen iszok egy sört.
Fogadj el tőlem két dolgot légyszives.
Az egyik egy pacsi.
A másik h KQ megesz reggelire...

Peace Bro✌🏻
Törölt felhasználó
#358549 | 2020. 03. 28. 20:02
Rákérdezhetek?

...a kedvenc gyrososodat vitték el? :)))
KillerQueen Törölt felhasználó
#358548 | 2020. 03. 28. 20:00
Akkor én most kiestem egy körből... ...már az esküvőre készülünk, de még tart a "varázslat" -és tartani is fog.
KillerQueen Törölt felhasználó
#358546 | 2020. 03. 28. 19:58
A sejknek is biztonság kell, biztonság=kaja. A kaja amiről utoljára "lemond" az ember. Ezért minden korban minden uralkodó, elsődleges célja volt és az ma modern korban is, hogy fogja a paraszt tökét, de csak annyira, hogy ne lázadjon, különben éhen döglik.

A pénz annyi amivel kimehet a WC-re ha még van benne mit kinyomni.
Aztán ez kinek hogy jön le, kinek udvarol, és meddig, kiben bízik az már részletkérdés. :)
#358545 | 2020. 03. 28. 19:54
Tisztelet a kivetelnek. Az orok szerelem ritka.
#358544 | 2020. 03. 28. 19:50
A nonek biztonsag kell. Altalanosan minden nonek, az egesz vilagon. Regen is, most is. A biztonsagnak tobb fokozata van. Lehet itt szorszalt hasogatni, de attol meg igy lesz. Es mint irtam, a ferfi udvarlasa addig tart, amig a hormon hatasa tart. Aztan rendszerint megy masiknak udvarolni (ajandekot venni, kedveskedni, bokolni, a kabatjat a pocsojaba dobni a no labai elott, megmenteni a 7 feju sarkanytol, stb..) Vannak kulturak, ahol ilyenkor tovabbra is biztonsagot nyujtanak az elozo nonek.
KillerQueen Törölt felhasználó
#358540 | 2020. 03. 28. 19:34
Lehet így van. Én nem tudom, egyetlen sejket sem ismerek, se alfát, se bétát. Akit személyesen ismertem arabot, lefogta a különleges alakulat, bírtam a fejét, faszagyerek volt, a nőket is szerette. :))
Törölt felhasználó
#358539 | 2020. 03. 28. 19:32
"utaltam"
KillerQueen Törölt felhasználó
#358538 | 2020. 03. 28. 19:32
...bár elég egyértelmű, hogy nem a jelenlegi fejlett -csupán más hitvilágú- arab civilizációra utáltam, de legyen. Értem
... királynőnek csak a király jár.

Louis Vuitton csadorhoz meg Louis Vuitton táska és cipellő... ...meg minden féle csilli-villi pompa.
...és a királynőt már nem is zavarja a másik huszonkét királynő. Legalább van kinek mutogatni és kivel csereberélni otthon. Mert, hogy ki nem teszi a lábát semmilyen cipőben, táskával az arany kalitkából a zicher.
#358534 | 2020. 03. 28. 18:48
Egy valodi alfa sejk, egyik feleseget sem kuldi el kecsket fejni, inkabb Louis Vuitton taskat vasarolni... Viszont lefejezi a nyilt utcan, ha megcsalna. Mivel az arulas. A torodesevel valo visszaeles.
Törölt felhasználó
#358522 | 2020. 03. 28. 10:02
Mindegy honnan nezed. Hiteles statisztika nem letezik ebben a kerdesben. Letezik egy kollektiv tudat amelyben mukodik egy adott csoport, amelybe tobbe, kevesbe belesimul az egyen.

Nem lehet konkretizalni, Pl. hogy a nem monogam viselkedes termeszet ellenes, es az ellenkezojet sem.
Vannak akik ilyen kerdesekkel foglalkoznak, keszulnek felmeresek, amelyekben a resztvevok vagy igazat mondanak, vagy azt ami jol hangzik.
Törölt felhasználó
#358519 | 2020. 03. 28. 09:42
Felejtsd el az arabokat és gondolj csak arra, amit a magyar ősökről tanítanak, tanítottak, olvashatsz...(!)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#358517 | 2020. 03. 28. 09:39
En nem a dontesre gondoltam, hanem arra aki valoban az. Mondjuk egy arabbak azert van tobb neje, mert akarja, vagy mert ez a szokas?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#358516 | 2020. 03. 28. 09:38
Képzeld el...! Elképzelted? Tetszik? ...ha nem tetszik idealizálod, hogy milyen lenne "amúgy".

A többnejűség pont egy olyan kérdéskörként kapcsolódik ehhez a bloghoz, mint az "idealizált alfa" képe.
Korokon-, kultúrákon-, hitvilágokon átívelően változik a megítélése. Tanult és "hozott" viselkedésminta szerint lehet egyszer jó, máskor rossz még egyazon társadalom megítélésén belül is.
#358514 | 2020. 03. 28. 09:18
a domináns dönt
és dönthet akár úgy is, hogy monogám
#358513 | 2020. 03. 28. 09:15
ez tök jól hangzik, de biztos vagy benne?
az nem úgy van, hogy arab ffi, akkor huss, jöhet a több feleség
messziről érdekeseket gondolunk arról a kultúráról
Törölt felhasználó
#358512 | 2020. 03. 28. 09:07
Igy van dominans karakter, az mindegy, transz, him, nosteny. :)

Hanyat ismersz a dominansbol? Valószínű pont azokat ismered. Egyebkent te magad lehettel volna a sajat ellenpeldad, ha. :D
Törölt felhasználó
#358511 | 2020. 03. 28. 08:33
...vagy marad a "selejt":
-egyedül ül felhúzott ablaknál a kocsijában és maszkban, kesztyűben beszél mobilon.
-hazamegy a boltból, kezet mos... ...aztán bő langyos, fertőtlenítős vízzel átmos mindent(köztük a cukrot és a lisztet is).
Törölt felhasználó
#358510 | 2020. 03. 28. 08:28
Ápolónő, doktornők, gyógyszerésznők indulnak a legjobb esélyekkel a domináns hímek most közülük választanak.
2020 Magyarorszag:))
Törölt felhasználó
#358509 | 2020. 03. 28. 08:23
Egy alfa nyilván domináns karakter. Nem a bdsm-ben dominans. Ez a szexualitastol fuggetlen. En egy dominans szemelyisegu ferfit , egy alfat sem ismerek akinek egy noje lenne. Eselytelen h monogamok legyenek.
Törölt felhasználó
#358508 | 2020. 03. 28. 07:46
Pont ezert mondtam lentebb, ha mar a multra hivatkozik valaki.

Azokat a szokasokat, szabalyokat erdemes csak nezni, ahol el valaki, pont ott, pont akkor.

Ki a tokot erdekli mit csinal egy arab a nejevel, vagy hogy a hienaknal a nok vannak a csucson? 2020 Magyarorszag. :)
KillerQueen Törölt felhasználó
#358507 | 2020. 03. 28. 07:36
Ezek szép gondolatok.


...míg az "alfa" azt nem mondja:
-Három év, három lány gyermek. Holnaptól a többi feleségemmel alszol. (nem beszélve a gyermektelenségről)
...,mert egy "alfa nem tehet sem a nincsről, sem a három lányról"...
-Ő fiatalabb, jobban kívánom. A te dolgod holnaptól a kecskék gondozása.

...és ezek csak példák arra, hogy milyen is ez a "harmónia".


Persze királynőnek lenni nyilván klassz egy ilyen többnejű alfa biztonságos jobbján, csak tiszavirág életű.
Törölt felhasználó
#358506 | 2020. 03. 28. 07:36
Lemaradt: :) :) :)
Törölt felhasználó
#358505 | 2020. 03. 28. 07:26
Iróniának szántam.😘
Törölt felhasználó
#358504 | 2020. 03. 28. 07:26
Ne sértődj meg azon, amit most mondok, de egy arab ezért a mondatodért adna két csicskalángost és elcserélne egy kecskére.
#358501 | 2020. 03. 28. 01:49
A többnejűség feltétele, hogy a férfi minden feleségének biztonságot és harmóniát teremtsen. Ha képes rá, akkor megengedheti magának a többnejűséget.
#358500 | 2020. 03. 28. 01:47
Zazo! Szerintem teljesen normális dolog a többnejűség. Sokkal jobb egy kis kommunában őszintén élni, mint titkos szeretőket tartani.
Törölt felhasználó
#358499 | 2020. 03. 27. 22:30
Mariann:

barlangrajzok? azok vannak és akár képzőművészetnek is tekinthetők. a képzőművészek meg valszeg már akkor is szerettek élni az önkifejezés és a világ ábrázolásának szabadságával :)

mi van, ha némelyiket csak annyira lehet reális ábrázolásnak tekinteni, mint pl. Hieronymus Bosch festményeit, vagy akár Salvador Dali sok-sok alkotását? ;)

az ember néha "torzan" látja a világot és úgy is örökiti meg :)
Törölt felhasználó
#358496 | 2020. 03. 27. 21:30
Vagy egy modern változat, élet halál ura(volt) Magdalena Kralka
Törölt felhasználó
#358495 | 2020. 03. 27. 21:18
Ezen lehet elmélkedni, de nézd a tényeket. az nem jelent semmit, hogy kit hogyan kezelnek. Volt idő amikor a férfiakat szintúgy tárgyként kezelték mondjuk a Római Birodalomban a rabszolgákat, attól még nem lett szolgalélek mert elfogták és eladták, csak úgy csinált ha életben akart maradni.

Lásd akkor már abból a korból Boudica-t, akkor kitől mi ered?
Törölt felhasználó
#358494 | 2020. 03. 27. 21:10
Én is tisztelem a nőket, de a dominancia nem tőlük ered, ennyi.
Törölt felhasználó
#358493 | 2020. 03. 27. 21:09
Régen a nők be sem mehettek bizonyos épületekbe, mert tárgyként kezelték őket.
Az, hogy most ez lett a divat az más kérdés, így sokkal több szép nő elérhető a számukra.
Törölt felhasználó
#358492 | 2020. 03. 27. 21:03
A kereslet okán, mindig a kereslet teremti meg a kínálatot.

Egyébként elég megnézni bármelyik online felületet, rogyásig vannak férfival, a nőkhöz viszonyítva. :DD
Törölt felhasználó
#358491 | 2020. 03. 27. 20:51
Tehát: a férfiak kezdték árulni a testüket a "domináns" NŐKNEK, hogy kielégítsék a vágyaikat.
Amit a mai napig prostitúciónak nevezünk, ugye? - vagy elfogyott a sok ajándék és ezért lett belőle pénz. :)

És, nem azért lettek női prostituáltak, hogy a férfiak vágyait elégítsék ki díjazásért, mert rájöttek, hogy kereshetnek vele, vagy mert egy béta hím (strici) azt parancsolta neki, hogy prosti legyen, nos???? :):):)
Törölt felhasználó
#358490 | 2020. 03. 27. 20:42
Hát ha már a történelmet nézzük, akkor elmondható, hogy nem csak a férfi erőből származik a dominancia. Akad női vezér, sőt a korabeli fizikai harcban szinte verhetetlen hadvezér.
Törölt felhasználó
#358489 | 2020. 03. 27. 20:30
Ezek szerint nincsenek domináns férfiak, csak kiszolgáló béta férfiak?
Akik aztán béta férfiként rajonganak a NŐÉRT és védelmezik, stb.
Akkor hol vannak a domináns férfiak, akiket a történelem során rengeteg alkalommal követtek NŐK és Férfiak egyaránt.
A dominancia és irányítás nélküli férfi hogyan nevezhető alfának?
Kik követik őket?
Már megbocsásson a blogíró, de a dominancia mindig is a férfi erőből származott.
Persze a NŐT tisztelni kell és egyenrangú félként kezelni, de akkor sem a NŐI dominancia volt a megszokott a legtöbb társadalomban.
A NŐI dominancia egyfajta stílus a kényelem, kiszolgálás, és kényeztetés elérésére.
A férfiak által jónak ítélt NŐI test és formás alak sok férfi által elérhetetlenné válásának oka, hogy ezen férfiak inkább behódoltak, mint meghódítottak egy ilyen "jó" NŐT.
Nem hinném, hogy a dominancia a NŐI vonalról származik, nem véletlenül a férfi erővel kötik össze a dominanciát, ha valakit megsértek, bocs ez van.
A bunkóság egy másik történet...
Törölt felhasználó
#358488 | 2020. 03. 27. 19:55
Teljesen jó írás, tartalmas gondolatokkal.
Szub pasikent én is úgy gondolom, hogy cselekedeteimmel a vágyott Nőt segítem, teljesebbé teszem életét.
Ez nem beta férfi viselkedés, hanem szinte normális. :)
Törölt felhasználó
#358486 | 2020. 03. 27. 19:03
No ja. :)

Amúgy a lényegen nem változtat, és persze nyugodtan föl lehet cserélni a nemeket, mert oda-vissza igaz.

Egyébként nem kell visszamenni az őskorig. Az intelligensebb falkás állatoknál a bunkó erőszakos, előbb utóbb likvidálásra kerül, vagyis egyértelműen selejt. :)))
Törölt felhasználó
#358485 | 2020. 03. 27. 18:54
Jajj dehogynem. :) Ott vannak a barlangrajzok. :D
#358484 | 2020. 03. 27. 18:21
Én imádom minden blogját.
Egyszer talán lesz egy ilyen Úrnőm mint Ön.
Vanilla kapcsolataim sajna sose alakultak jól, nem éreztem benne azt amit a bdsm-ben.
De ezek az írások nagyon tetszenek :)
Törölt felhasználó
#358479 | 2020. 03. 27. 16:05
ez egy nagyon szép és tanulságos mese.

sajna halvány gőzünk nics, hogy mi volt az őskorban. de azért persze álmodozni lehet :)
Törölt felhasználó
#358462 | 2020. 03. 27. 14:21
Mellesleg, két nuance mindeddig a "sötétben bújkált":
1.:
-A többnejűség. ...bele se merek gondolni, hogy mit szólna a blog szerzője, ha az említett "alfa" az éppen aktuális kornak megfelelően "alfasága csúcsán" másba is tologatta mellette a dorongját, mert annyira "alfa". ...ezt megtehette? ...még a "szomszédba" is át ment egy újabb "tenyéren hordozandó" nőért.
2 :
-A méltatlanul mellőzött "omega férfiak" tábora. ...mert ők bizony közelebb állnak az ideálhoz. Sőt: mellettük épp az "alfák" a bunkók.

...hhhmmmm?
KillerQueen Hibernált
#358460 | 2020. 03. 27. 13:39
Engem pontosan az zavar, hogy sokan szolgaságnak, csicskaságnak nevezik azokat a dolgokat, amiket egy egészséges férfi alapból megtetsz a nőjéért. Sokan ajánlják fel "szolgálataikat", és fejtik ki hogy ők akkora szolgák hogy bármikor megteszik hogy ... Mert ők a szolgáim akarnak lenni, és ...
Megteszik hogy elvisznek helyekre, bevésérolnak helyettem, hozzák a szatyrot, megjavítanak dolgokat a lakásomban. Édes Istenem! Egy teljesen normális hétköznapi egyszerű férfi ezeket a dolgokat alapból megteszi, és semennyire nem megterhelő. Szeretetből teszi meg, és mert nem akkora plusz munka neki.
Ahogy mi is megtesszük a számunkra nem nagy dolgokat, és nem megerőltető dolgokat. Ami belőlünk "jön" és nem "csinálni" kell.
#358459 | 2020. 03. 27. 13:35
én nem tudom, hogy a női részem elégedett-e azzal, hogy örömet okozok, vagy pusztán az emberi. nem vagyok tipikus nő, utálom a tipikus női dolgokat, bár mindent meg tudok tenni az ügy érdekében, csak nem teszem. ettől vagyok én én, és elégedett.
ha ez a másikat nem teszi elégedetté, akkor nem vagyunk jó helyen egymás mellett.
#358458 | 2020. 03. 27. 13:33
a történelem során (ha már szóba került ilyen megközelítés) rendre történt olyasmi, ami szelektált minket, rendesen
most sem történik más
#358457 | 2020. 03. 27. 13:31
én attól (is) érzem magam nőnek, ha a férfit elégedetté tudom tenni
a tapasztalatom az, hogy a férfi attól (is) érzi magát férfinak, ha a nője elégedett
ez nagyon fontos a férfiaknak

és innen nézve az, hogy ki dom, ki szub stb. csak olyan típusú kérdés nekem, hogy a káposztástésztát most akkor borssal vagy cukorral enni az igazi (vagy mindkettővel természetesen)
Törölt felhasználó
#358456 | 2020. 03. 27. 13:29
.....
"Tanultam, olvastam Magyarország török-uralom alatti történelmét..."
"Olvastam az Egri csilagok-at..."
"Láttam az Egri csillagok-filmet..."


...szeretem a karórákat.

...mégsem fogom azt állítani, hogy az akkori török haderő alapfelszereltsêgéhez tartozott a karóra.
#358455 | 2020. 03. 27. 13:26
ja. lehet, hogy ezért fantasy :D

amúgy egy párkapcsolatban is így kellene lennie, kivéve, ha a felek másképpen nem élvezik és érzik teljesnek. bár ez szerintem ugyanaz, hiszen azt adják a másiknak, ami neki jó.
#358454 | 2020. 03. 27. 13:25
nemcsak, hogy nem élt, de nem is lehetett tudni, ki az apa
(sőt, a magántulajdonig feltehetőleg nem is különösebben érdekelt bárkit is)
#358453 | 2020. 03. 27. 13:24
nem
és nincs is ezzel semmi baj

csak a nyitóban leírt rendszerben elég központi szerepet játszik
"Kiszolgálták a nőket és ajándékokat vittek nekik, hogy meggyőzzék őket arról, hogy mellettük biztonságban lesznek mind ők, mind a közös utódaik. A várandós nőknek, olykor életük kockáztatásával vitték az eledelt."
#358452 | 2020. 03. 27. 13:24
illetve minden rendszerben, mindig, minden gyereknek élt a vér szerinti szülője?
#358451 | 2020. 03. 27. 13:22
olyan, hogy kölcsönösen a tenyerükön hordják egymást? mindegyik abban, amiben tudja a másikat? hmm...? :)
#358450 | 2020. 03. 27. 13:22
minden rendszerben, mindig, minden nőnek volt gyereke?
#358449 | 2020. 03. 27. 13:20
meddő/gyermeket nem akaró nő helye a felvázolt rendszerben?
#358448 | 2020. 03. 27. 13:19
Szeretem azt gondolni, hogy az ember alapvetően értelmes lény, így a nemek közötti munkamegosztás, a közösségi hierarchia a mindenkori életkörülményekhez igazodó leghatékonyabb konstelláció. Vagy ha nem, akkor a "természet" kikényszeríti ezt (szelektál).
Azt meg hatalmas bajnak érzem minden korban, ha az emberek elfelejtik, ill. szabályozás helyett elnyomni, elfojtani akarják ösztöneiket.
Törölt felhasználó
#358447 | 2020. 03. 27. 13:18
Náluk s az úgy nevezett “civilizált, modern” nyugati elképzelésben nem egyenlőség van, nem egyenlőséget akarnak, hanem egyformaságot. Ez a baj!
Az alma sosem lesz körte!
#358446 | 2020. 03. 27. 13:16
van egy könyvsorozat, ami tökéletesen rímel Killer Queen gondolataira. ugyan nem tudományos, hanem paranormális-baszós-fantasy, de nagyon jól bemutatja azt, amiről a blogban szó van.

én egyetértek a blogban leírtakkal, aki meg nem, az nem.
#358445 | 2020. 03. 27. 13:15
(Nem tudom, találkoztál-e már vele, de azon körökben, ahol a "teremtés" az elfogadott terminus technikus az ember kialakulására, ott a környezetvédelem és minden öko dolog "teremtésvédelem" kifejezéssel illettetik.)
Törölt felhasználó
#358444 | 2020. 03. 27. 13:03
Ez a teremtve kifejezés, az amivel óvatosan bánnék.
6.000 évnyi kultúrális evolúciót viszont hirtelen vehemenciával lebombázni, csak még erősebb szexizmushoz fog vezetni. Ajánlom minenki figyelmébe: Johann Jacob Bachofen: Az anyajog című kötetének vonatkozó részét az amazon uralomról...


Juj elnézést kérek. Utalást mertem tenni.
#358443 | 2020. 03. 27. 12:49
Az őskorban az emberek arra voltak hivatottak, hogy segítsék egymást, hogy együtt kialakítsanak valami közös jót, ami biztonságot ad nőknek és férfiaknak, és biztosítja a fajfenntartást. Mondhatni, erre lettek teremtve.
Aztán ez a kép árnyalódott, férfi és nő arra volt/van hivatva, hogy egységet teremtsen, szimbiózist, mely során a felek azzal járulnak hozzá a közös jóhoz, amiben képességük, tehetségük van, ill. kedvük hozzá, és minden fél számára megelégedést ad...

A nőkkel bunkó, őket bántalmazó, fenyegető, erőszakos és önző férfiak tehát egyfajta selejtességet mutatnak. A férfiak nem erre lettek teremtve!
Törölt felhasználó
#358442 | 2020. 03. 27. 12:43
"próbálnám"
Törölt felhasználó
#358441 | 2020. 03. 27. 12:42
Meg sem próbálják pl. a neandervölgyi il. a cro-magnoni ősök társadalmát egy lapon említeni.
Törölt felhasználó
#358439 | 2020. 03. 27. 12:37
Vannak olyan elméletek, amik szerint az ember ősi, természetes állapota a matriarchátus volt, de mivel itt nem divat, sőt sokak által lenézendő a forrásokra hivatkozni, így nem fogok se pro, se kontra hivatkozni senkire és semmire :)
Törölt felhasználó
#358438 | 2020. 03. 27. 12:36
Érdekes gondolatok, bár a "teremtve" kifejezés számomra nem illik ide. Illetve az embernél más állatokra csak ritkábban és kevésbé erősen jelenlévő kulturális hatások is erősen hatnak. Tehát a gondolatmenetedből egy rendszerszintű következtetésre juthatunk: a női-férfi viszonyokat ábrázoló kultúra, családi, társadalmi minták is selejtesek.

Hozzáteszem: beszélgettem egy svéd dominával tavaly, a IV. Magyar BDSM Konferencia előtt, élőben Budapesten, és az a fajta "egyenlőség", ami náluk van számomra torz és defektes.
Törölt felhasználó
#358437 | 2020. 03. 27. 12:34
És ezt adom is. ...bármekkora sudribunkónak tűnök.

...de könyörgöm: ne tálaljuk az ideális elképzelésünket úgy, mint társadalom- és történrlemtudományi tényt.

Az erősebb/okosabb kutya baszik.

Az erősebb/okosabb kutya kell a szukának is. ...ha már "kutyázom".

Genetikailag választ tudatalatt mindkettő örökítőt.

Nem a "selejt" ment az ellenség táborába. ...és nem a selejtért.

... szerintem (ez egy kulcsszó 😉)
#358433 | 2020. 03. 27. 12:25
*a "torol" veletlenul belemasolodott a szovegbe :D
#358432 | 2020. 03. 27. 12:20
Leginkabb a valasztott nonek. Amig nincs egy valasztott no, addig csak azoknak, akiknek tudat alatt a genjeit akarja, vagyis tetszik neki... Masok noivel meg osztonosen azert nem bunko, mert azokat parjaik hosiesen megvedik, igy kerulheti el a konfliktust.
Töröl
Törölt felhasználó
#358431 | 2020. 03. 27. 12:18
Ez addig működik, inkább működött, amíg nem tartottak mindenkit életben!
Amíg volt egyfajta természetes kiválasztódás.
Rohadék leszek tudom, de ez nem a PC-ről szól!

Mennyien vagyunk? 7,5 milliárdan? Ki ne találjuk már h mindenki életképes egyed...Szaporodásra “alkalmas” s kívánt h szaporodjon...
A szociológusoknak van erre egy egy kifejezése: Minőségi szülés/születés.
Sokat elmond...
KillerQueen Törölt felhasználó
#358429 | 2020. 03. 27. 12:11
Ennyi...
#358428 | 2020. 03. 27. 12:10
En ugy velem, hogy ha egy ferfi egy masik ferfinak hunyaszkodik meg, az beta dolog. Ha pedig egy no kegyeit keresi, ha vedelmezo, nyajas, adakozo, onfelaldozo a gyengebbik nemmel szemben, akkor attol nem valik beta himme...sot!
Törölt felhasználó
#358427 | 2020. 03. 27. 12:09
Nem ismerem KillerQueent, de valószínű nem is rájuk gondolt.
Az hogy ki milyen ember, nem a beállítottságától függ.
A blogíró kifejezését használva, alfa vagy béta hím lehet domináns és szub is.
Szerintem.
Törölt felhasználó
#358426 | 2020. 03. 27. 12:06
Szerintem egyáltalán nem erről van szó, hogy valaki bármit megtesz bárkinek. Bármit a választott nőnek, az teljesen más.
Törölt felhasználó
#358425 | 2020. 03. 27. 12:03
Jee, elkestem
Törölt felhasználó
#358424 | 2020. 03. 27. 12:03
Vegigolvastam KillerQueen blogjait, igazabol a vilaglatasat irta le most ismet, ha jol ertem.

S hat kerdezzuk meg, hogy mire gondolt a Szerzo, de az en olvasatomban inkabb arrol a trendrol van szo, hogy a legtobb sub pasi erre, igazabol egy enyhen nedves, kicsit rothado felmosorongy hangulatat kelti, aki barkinek, barmit megtesz. Papiron legalabbis.
KillerQueen Törölt felhasználó
#358423 | 2020. 03. 27. 12:02
Ezzel most tabukat döntögetsz, de végre valaki.
Törölt felhasználó
#358421 | 2020. 03. 27. 11:54
Ebben azért látok valamit. Szerintem pl teljesen férfias, amikor valaki hatalmas áldozatot hoz egy nőért. Szeretem is azokat a nőket, akik elő tudják hozni belőlem a védelmező férfit. Szerintem ez nem csak a nőnek tesz jót, erősíti egy férfi jellemét is. Én úgy érzem, hogy ha nővel vagyok, és valami nehéz helyzet adódik, azt nekem kell megoldanom. Ez belülről jön, és magától. Vannak helyzetek, amikor egy szubnak nagyon is alfának kell lennie:)
Törölt felhasználó
#358420 | 2020. 03. 27. 11:49
Subságom pontosan azért alakult ki, mert mindíg a legfontosabb a NŐ volt számomra... igen volt már hogy bétának neveztek,de nem nagyon érdekel.. én tudom és az is akinek tudnia kell hogy mi vagy ki vagyok.
#358418 | 2020. 03. 27. 11:44
Én tökéletesen értettem. Kár, hogy azok nem fogják, akik attól hiszik magukat alfahímnek, hogy bunkók a nőkkel...
KillerQueen Törölt felhasználó
#358417 | 2020. 03. 27. 11:34
na végre valaki érti... Köszönöm Her Majesty
#358416 | 2020. 03. 27. 11:33
Az írásommal leginkább arra próbálok utalni, hogy a nőket való kiszolgálás nem "béta férfi" viselkedés, mint azt sokan hiszik...
Törölt felhasználó
#358415 | 2020. 03. 27. 11:28
Szerintem ez azért nem ennyire egyszerű, de nagyvonalakban takarja a lényeget.
De ez általánosan igaz az emberre, hogy ha valamit nem kap meg vagy nem ér el, akkor aljas módszerekkel meg akarja szerezni. Ha férfi ha nő.
KillerQueen Törölt felhasználó
#358414 | 2020. 03. 27. 11:27
Igazad van. Talán, ha az agymosás szintjéig kéne hallgatnom ezt az okfejtést, "felfedeznén a tudományos alapjait".

Így, mint gyarló és egyszerű, tudatlan paraszt kérlek, hogy kímélj meg ettől és oszd meg azt a magas szintű tudástárat amiből ez a "szemelvény" származik!
#358413 | 2020. 03. 27. 11:21
Szerintem tedd le a bunkós botodat és kezdj el gondolkodni...!
Törölt felhasználó
#358412 | 2020. 03. 27. 11:17
Szerintem ne olvass több "barlangrajz képregényt", ha ez jött le belőlük az őskori társadalomról ...(!)






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató