Szombaton meghalhattam volna

BDSM Blogok » Blog - kedvesdomina » Szombaton meghalhattam volna
kedvesdomina
Hibernált
2021. 08. 27. 18:10 | Megjelent: 1166x
Szombaton 2.5 órát vezettem. Az úton a műszerfal többször is jelzett valami...

A blog teljes szövege csak belépés után olvasható.

Hozzászólások (41)


#400166 | 2021. 08. 30. 10:14
Van egy örök szabály,ha piros lámpa gyullad ki,akkor azonnal megállni és segítséget hívni,ha "csak" sárga,akkor azzal még el lehet karcolni a szerelőig,vagy akár tovább is.
Szerencséd volt,de azért máskor mindig nézz a kocsi "helyére" is,miután elálltál,hogy száraz-e,mert egy ilyen folyást lehet látni is az aszfalton,de még a földúton is.
Hibernált
#400120 | 2021. 08. 29. 07:30
Köszönöm. A fekolaj típusra meg rá fogok kérdezni.
Törölt felhasználó
#400119 | 2021. 08. 29. 03:21
Az is durva amikor nincs rajta a fekfolyadéktartály sapkáján a minőség és az ember simán ráönti a szilikon bázisú DOT 5 ösre a DOT 4 est, csak mert az volt otthon.
Nem szokott jó vége lenni. Kétszer is láttam ilyet.
Na mindegy.
Örülök, hogy nem esett semmi bajod.
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400118 | 2021. 08. 28. 23:37
Nyugi, az olajfogyás sok mindentől függ: a motor kopottságától, a használattól (pl. nem mindegy, hogy autópályán tolják ki a szemét vagy városban mennek vele, esetleg hegyi szerpentinen csapatnak) és van olyan gyári adat is, hogy ezer km-enként 1 litert is bele kell tölteni. Nyilván, az autósnak figyelnie kell az olajszintet. Pláne kölcsönautónál. :D
Törölt felhasználó
#400112 | 2021. 08. 28. 20:01
Francba. Várnom kellett volna hogy más írja meg :D
Na jó. Nem okoskodok többet
Hibernált
#400111 | 2021. 08. 28. 19:47
Sejtettem,hogy jön egy ilyen komment majd. Egy bizonyos kor fölött már eszik az olajat. (Tudomásom szerint,de majd úgyis kijavitotok.) Ő már egy ideje elérte azt a bizonyos kort.
Törölt felhasználó
#400110 | 2021. 08. 28. 19:44
Hát… most ne ijedj meg de az se jelent jót ha ennyire eszi a motorolajat…. Minden 2-3. tankolásnál ellenőrzöm én is de eddig egyetlen autómba se kellett utántölteni. Pedig volt dízel és benzin is. Mármint az üzemanyag amit beszlopált
Hibernált
#400109 | 2021. 08. 28. 18:21
Motorolajat nem motorokat. Hülye autocorrect
Hibernált
#400108 | 2021. 08. 28. 18:20
Álmoskönyv:-)) egyszer kolcsonadtam kocsimat két haveromnak. 2 hónapig volt náluk, Szlovákiába is elvezették. Utána mutatták,hogy elvitték automosoba és vették rá pledet. Ennek tökre örültem, ám kiderült,hogy motorokat egyszer se töltöttek bele. Azt hittem, elajulok. Még nekik állt feljebb,hogy miért nem szóltam, hogy a motorolajra szükség van. Ezért szólni kell?! Az autó túlélte. Ezt is.
Hurr Törölt felhasználó
#400107 | 2021. 08. 28. 18:04
Na igen. Igazad van hogy legtöbb szakács férfi de általánosságban írtam. Amikor én voltam fiatal és a dinók szaladgáltak még akkor volt hogy ez pasis ez nőis dolog de szerintem most már az érdeklődés szab csak határt. Szerencsére.
És igen ha valami nekiáll világítani a műszerfalon ami nem volt ott az nem jelent sok jót az álmoskönyv szerint sem
#400106 | 2021. 08. 28. 17:55
ismerősöm a nemrég vásárolt használt autóját nyírta ki.
ott is világított a piros. még azt is tudta, mit jelent. ott a motorolaj tűnt el. de rémlett neki, hogy akkor ő még mehet 60-70 km-t. honnan vette ezt?? talán úgy gondolta, ha az üzemanyag jelző után még mehet valamennyit, akkor ezzel is.
#400105 | 2021. 08. 28. 17:49
a legtöbb híres szakács férfi. (bocs, ma már csak séfek vannak)
#400104 | 2021. 08. 28. 17:43
Ezekkel nincs is semmi baj! :) Én is imádok főzni, olajcserével sincs gondom.:)
Mondok egy példát: szerveztünk egy bemutatót középiskolásoknak. Vegyes csapatokat állítottunk, így folytak a dolgok. Elértünk egy olyan részhez,ahol imitált sérülteket kellett menteni. Na, a fiukák 4en nem tudták hordágyon elvinni a bajtársukat, de a csajos négyes remekül teljesített. Összesen 6 csapat volt, mind a hatnál hasonlóan alakult .. elkondolkodtató.
Törölt felhasználó
#400103 | 2021. 08. 28. 17:31
Én ezt a nőies férfi - férfias nő kérdést nem így látom. Ez nevelés kérdése. Ahogy a faterom nekem megtanította hogy kell olajat cserélni vagy kereket vagy barkácsolni most én is ezeket megtanítom a fiamnak mert igenis tudnia kell és szerencsére lehet ezt úgy csinálni hogy nem érzi a gyerek kényszernek. Persze olajat nem cserélünk már mert olyan bonyolult lett minden a motortérben hogy azt azért nem piszkáljuk. Abban pedig semmi kivetnivalót nem látok ha egy lányt érdekli a motor vagy egyéb “férfias” dolog. Például én szeretek főzni de ez nem jelenti azt hogy nőisnek tartom vagy beöltöznék közben nőnek (mégha sokakban most be is indult a fantázia… NEM :) )
#400102 | 2021. 08. 28. 17:02
Én a szivárvánnyal csak annyit szerettem volna kifejezni, hogy adják alájuk a lovat... Úgymond.
A fogyasztói társadalom nem arról szól, hogy otthon barkácsolunk, hanem bemegyünk a legközelebbi forgalmazóhoz, és megvesszük az épp elromlott terméket. Sajna erre haladunk! A mai technikával lehetne autót gyártani úgy, hogy 100 évig autó lenne, de ehelyett telepakolják tervezett hibákkal. Ez van... :)
Shoeslover Törölt felhasználó
#400101 | 2021. 08. 28. 16:38
"erre jön az EU a szivárványosítással. Mi lesz így velünk? :)"

Mintha a szivárványos zászlón múlna.
Nem inkább arról van szó, hogy egyre kevésbé szerelhetóek a berendezéseink? Pl. az autó kerekét nem nagyon kell cserélni, mert már javítókészletet adnak hozzá. Ma már egy izzócsere is több órás szakműhelyben történő szerelést jelent, ezeket a ledes baszokat nem fogod otthon a parkolóban kicserélni.
Egyszerűen nincs szükség - sőt lehetőség - arra, hogy barkácsolgass.
Amúgy meg, az, hogy én cseréltem ki a bojler belét, az se arról szól, hogy én ettől férfiasabbnak éreztem magam, hanem negyed annyiba került, mintha szerelőt hívok. Amúgy meg a francnak se volt kedve könyékig a tartályban matani és a villannyal baszkurálni.
#400100 | 2021. 08. 28. 16:37
Így van! Piros jelzésnél megállunk! Akármi is a piktogramm! Azért piros, mert veszélyes.
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400099 | 2021. 08. 28. 16:33
Aha. Jó, hát, ez a része a részemről ki van pipálva. :D
"Minden olyan terület,amit a Nők még nem vettek át a pasiktol..."
Mondjuk ez egy elég aggasztó feminista szövegnek tűnik: előbb-utóbb mindent átvesznek a nők. :D (jó, ezt én se gondoltam komolyan, de azé' na)
Az általános barkácsolgatással még egyet is tudok érteni, egy polc felszerelése vagy egy bojler vízkőtelenítése tényleg nem rakétatudomány, ugyanakkor az autószerelés már egyre inkább az. Ezért is írtam azt, hogy a szerelés nem várható el egy autóstól, de azért a hiba komolyságának felismerése igen.
#400098 | 2021. 08. 28. 16:30
Az én munkám eléggé férfias terület, de azt vesszük észre a kollégáimmal, hogy a fiúk egyre nőiesebbé, a lányok egyre férfiasabbá válnak.. Értem ezt fizikai, és mentális normákból is. Ez szörnyű.. erre jön az EU a szivárványosítással. Mi lesz így velünk? :)
#400097 | 2021. 08. 28. 16:26
Sajnos sok "férfival" találkoztam az életem során,aki még azt sem tudta,hogy hol van a pótkerék...! Az meg egyenesen fikció volt számára, hogy neki kellene kicserélni, mert enélkül nem megy sehova.

Hát,ez is egy életforma...
#400096 | 2021. 08. 28. 16:24
Teljesen egyetértek! Ezt írtam én is :)
Hibernált
#400095 | 2021. 08. 28. 16:07
Attól is. Minden olyan terület,amit a Nők még nem vettek át a pasiktol, férfias. Legyen az műszaki, szerelés, barkácsolás , tájékozódás stb. Ez most csak a tudás része. A ferfias viselkedés még ennél is hosszabb téma
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400094 | 2021. 08. 28. 15:25
Az igazi férfi attól lesz férfi, hogy műszaki kérdésekben otthon van?
Ugyanakkor nemtől függetlenül, a jogosítványszerzéshez kell minimális műszaki tudás, az adott járműkategóriában. Azt el tudom fogadni, hogy egy 40 kilós nő nem fog kereket cserélni az út szélén, mert a fizikai ereje nem feltétlenül van meg hozzá, de hogy a kerékcsere elméletét se tudja, az gáz (most a kerékcsere csak egy hasból vett példa, talán a legáltalánosabb probléma. Arról nem is beszélve, hogy mostanában már inkább csak javítókészletet adnak a kocsikhoz, nem is pótkereket).
Ahogy azt se tudom elfogadni, hogy "nőből vagyok, ezért azt se tudom, mi ez a világító basz a műszerfalon". Annyit azért egy jogosítvánnyal rendelkező embertől hagy várjak már el, hogy utána tud nézni a dolognak és ha kritikus hibáról van szó, akkor azonnal megáll a járművel.
Az autó (és/vagy motor, bármilyen jármű) vezetése egy gép kezelése. Ilyen szempontból tök mindegy, hogy az a gép személygépkocsi, kamion vagy akár mozdony. A különbség talán annyi, hogy a hivatásosok kisebb-nagyobb hibákat el is kell tudjanak hárítani, míg a "mazsolák" (én is az vagyok) elég, ha tudják, hogy mikor nem szabad tovább közlekedniük.
Hibernált
#400093 | 2021. 08. 28. 15:09
Mostanáig tökre tiszteltem a ferfinemet a műszaki tudasaert. Ami sok nőnek sose lesz. De amikor egy motoros csoportban pasik egy nőtől kérnek tanácsokat, akkor elgondolkodom, hova tart ez a világ és vannak-e még igazi férfiak.
Törölt felhasználó
#400089 | 2021. 08. 28. 13:27
Lányok, Fiúk. Aki olvassa: teljesen felesleges minősíteni bárkit is ebben az ügyben. A tanulság ha a műszerfalon piros lámpa gyullad ki - ÁLLJ MEG. Minden esetben. A fékhiba minden esetben piros zárójel között piros kör benne egy piros felkiáltójel. Újabb típusú autóknál a digitkijelzőre ki is írja.
Ez legyen ennek a történetnek a tanulsága. Valamint minden évben szervíz olajcserével. Márka assistance pedig olyan 10ezer éves szinten. Félreértés ne essék nem akarok senki pénztárcájában turkálni de tudomásul kell venni hogy az autó igenis költséges dolog és a költség alatt nem csak az üzemanyagot kell érteni.
#400088 | 2021. 08. 28. 12:03
Értem én az alapproblémát! Biztos vagyok benne,hogy a legtöbb (férfi is) autóhoz nem értő, megnyugodott volna az apa tanácsára. Viszont a fékolaj nem szokott csak úgy eltűnni,ezt illett volna tudnia a "szerelőnek"!
Azt szoktam javasolni, ha felvillan egy piros jelzés,hogy amint lehet félreállni,és utánajárni a dolognak. Ha semmi esély erre,akkor hívni segítséget. Assistance,autóklub stb.
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400087 | 2021. 08. 28. 11:49
A gugli és a kocsi gépkönyve azért adhat támpontot a hibajelzésre.
Anélkül, hogy ismeretlenül elszólnám a szerelgető ismerősöd: azért fékhibára legyinteni az közel sem szakszerű. Lehet, hogy csak benézte ő is a jelzést, de talán ezért is érdemes lenne gulgizni, ha olyan jelzés jön elő, amit korábban nem láttál. És ez igaz bármire, nem csak az autókra.
Shoeslover Hibernált
#400086 | 2021. 08. 28. 11:43
Egyetértek. De mit tudsz csinálni, ha ott vagy hétvégén egy idegen faluban, ahol a vendéglátód apja komoly műhellyel rendelkezik, maga szereli autóját és rajta kívül senkit nem ismersz. és talán nincs is, aki valódi szerelő lenne.
#400085 | 2021. 08. 28. 11:35
Akkor tanulságként álljon mindenki előtt a példa! Ha piros piktogrammal jelez az autó,akkor baj van! Amíg csak sárga, érthető a legyintés.... Pláne,ha nem ért az autókhoz az illető!
Hibernált
#400065 | 2021. 08. 28. 05:18
Köszönöm szépen
Törölt felhasználó
#400061 | 2021. 08. 27. 23:36
Ez durva. Hál Istennek, hogy minden rendben és nem esett bajod.
Hibernált
#400060 | 2021. 08. 27. 23:35
Köszönöm, hogy tollat ragadtatok. Ideje hálát adnom Istennek is!
Törölt felhasználó
#400058 | 2021. 08. 27. 23:10
Nagy szerencséd volt hidd el hogy egyáltalán tudtál fékezni. Nekem sajnos volt szerencsém hasonlóhoz hogy teljesen elfolyt a fékfolyadék mert szétment a vezeték a fékbetétnél és hiába nyomtam a féket nem történt semmi. A szerencsém az volt hogy nem mentem gyorsan és kéziféket szépen lassan adagolva meg tudtam állni. Komplett fékcsere kellett tárcsákkal betétekkel mindennel. Az hogy el tudtál menni egyáltalán a műhelyig és fogott a fék nagyon nagy szerencse. Az új autómnál ha ez történne nagy szarban lennék az automata kézifék miatt.
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400055 | 2021. 08. 27. 22:04
Simán lehet. gondolj bele, a fékfolyadék intenzív használat esetén nagyon fel tud melegedni, akár a víz forráspontja fölé is. Ha van benne levegő, akkor ez problémát tud okozni, a fék kevésbé lesz hatékony (vagy akár nem is működik). A fék segédberendezései (pl. abs) sem szereti, ha levegős a fékrendszer.
Hibernált
#400052 | 2021. 08. 27. 21:55
Vajon hány óra alatt folyik el a magzatvíz? Lehet, hogy 5 percen múlt?
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400051 | 2021. 08. 27. 21:51
Ha pár óra alatt elfolyik a fékfolyadék, akkor az azért egy elég durva hiba.
Az egy dolog, hogy a saját életed veszélyezeteted, csak ugye a közlekedésben nincs olyan, hogy csak a sajátodat veszélyezteted. Éppen ezért, én jogosnak érzem.
kedvesdomina Törölt felhasználó
#400050 | 2021. 08. 27. 21:50
Igen. Mert egy "autóbuzinak" ez tényleg pornó. ;)
Huperion Hibernált
#400048 | 2021. 08. 27. 21:47
Fogjuk rá :-) azért Én túlzásnak érzem ezt a kiakadást :-)
Hibernált
#400046 | 2021. 08. 27. 21:46
Van ilyen, hogy Műhelypornó?:-D
#400041 | 2021. 08. 27. 21:15
Új életet kaptál, vigyázott rád az angyalod:)
Törölt felhasználó
#400024 | 2021. 08. 27. 18:57
"Ő maga javítja saját autóját, szóval elvileg ért hozzá."
Aha, persze, az már csak olyan. Aztán a Totalcar Műhelypornó sorozatában is azok a kocsik a legszarabb állapotúak, amelyeket "én és az autószerelő haverom szereljük..." Meg az életveszélyes használtautó, amit "az autóhoz értő" rokonnal, haverral mentek el megvenni. :/






 
aaaaaaaaaaaa