Kérdések

BDSM Blogok » Blog - Incarnation » Kérdések
2020. 10. 18. 05:10 | Megjelent: 1241x
Kulcsszavak: okoskodás
Rég jártam erre.
Jah. Az IRL dolgokkal is törődni kell. És nem volt sok hangulatom mostanság a sok okossághoz, amit olyanok osztanak, akik seggén ott még a tojáshéj.
(Nem félreérteni! Néha ők is rá tudnak tapintani a lényegre. Mondom: "NÉHA")

Ezért nem írnak az "öregek". Nomeg azért, mert "az ő nézetei már elavultak, már más világ van".

Beleolvastam pár blogba és természetesen a hozzászólásokba is.

Itt reagálnék, nem szórom szét. Aki olvassa, az megtudja, aki meg nem kíváncsi rám, az ide se klickel, így nem zavarom.

Milyen levelet kell írni egy pasinak, amit meg tud érteni?
Csak magamból kiindulva, konkrét példát tudok hozni. Kb. 20 éve történt.
Valami ilyesmi volt:

Szeretnék Veled egy diszkrét találkozót, ahol az intimitás nem kötelező, de nem is kizárt.


Erre válaszoltam, és adtam a telszámom. Felhívott és másnap éjjel már együtt is voltunk.
Ennyire egyszerű volt akkoriban.

Ha mostanában kapok egy üzenetet és elküldöm a számom, arra már nem jön válasz.
Miért? Csak a lehetőségre kíváncsi? Vagy csak anonim csevegni szeretne?
Mindegy, nem lényeges.

A másik téma volt, hogy a "normális" levelekre, amit pasik írnak, nem jön válasz, vagy lerázás a reakció.
Ez természetes. Nem kell rajta csodálkozni. Írom is miért.

Annak idején, a Hetedik Klub előtti időkről beszélek, én is úgy álltam az ismerkedéshez, hogy "sub ribancokat" kerestem és így is kommunikáltam velük. Akik a vágyaikat szerették volna megélni, azokkal össze is jött a "dolog". (Nem tagadom, nem is dicsekszem, csak tényként írom, igen népszerű voltam a hölgyek között akkoriban.)
De utána ott volt az az "üresség". (Igen csajok, a pasik között is van akinek ez gondot okoz.)

Aztán jött a Klub és sok minden. Azóta már "emberi" kommunikációra váltottam és Embert kerestem, aki nőnemű, ha szerencsém is van, akkor egyéb területen is passzolunk.

És jött a koppanás. Nem kellettem. A csajok sírnak, hogy nincs rendes pasi, de ha van, az nem kell.
Persze, megértem. És tudom, olvastam is, hogy "Ha bárki is azt mondaná, hogy a nő gyönge, védtelen és oltalomra szorul, ne higgy neki."
Nálam ha mégis összejön egy-egy légyott, csak az embert kaphatja némi fűszerrel. Elegem lett belőle, hogy használnak és eldobnak. Én sem akarok már évek óta ilyen kölcsönösen használós eseteket. Ha lesz többedik alkalom, majd kaphat mást is, de "A főzeléket is meg kell enni!".

Nem válok fizetőssé sem.

Tehát "rendes pasik"!
Váltsatok stílust írásban. Banánt akarnak, hiába kínáljátok őket ananásszal. (Már ha beéritek ezzel a típusú kapcsolattal.)
Ha elég elszánt és komolyan is szeretné a csaj, akkor esetleg megkaphat benneteket, ha éppen ráértek. Persze ez nem garancia rá, hogy történik is valami, mert nem vagytok vakok és nagy a választék. ;-)
A válaszlevelek között minimum 48 óra teljen el. Nem vicc! Különben bukod, és csak csevegőpartner leszel.

Olvastam még pár jó gondolatot, de azokat majd akkor, ha felvetődnek, kommentben reagálom le.

És nem kell úgy venni, hogy osztom az észt, csak láttam már pár dolgot és tapasztalat alapján írok véleményt. Mellesleg 20 éve is ezt tettem.

-----
A trollkodást, személyeskedést nem hagyom a blogban.
Nem lájkvadász, sem hsz vadász blog. Inkább kevesebb, de tartalmas legyen a hozzászólás.

Hozzászólások (21)


#382531 | 2020. 10. 19. 20:03
Olvastam a reakció-blogot.
https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/a_varnyu/59763-koltoi-kerdeseim

Biztos, hogy olyan rosszat akarok?
Csak gondoljunk tovább kettőnél.

Kinek adtam azt a tanácsot, hogy viselkedjen úgy, mint a "rosszfiúk"?

Ha sikerül összejönnie egy nővel így, akkor az oly nagy tragédia annak a nőnek?
Tényleg gondot jelent, ha kiderül a "rosszfiú"-ról, hogy "rendes pasi"?
És a "rendes pasi" rosszul jár, hogy összejön egy nővel?

Na ezek meg bennem vetődtek fel.
#382396 | 2020. 10. 18. 20:36
Én is szeretlek! :-)
Incarnation Törölt felhasználó
#382390 | 2020. 10. 18. 20:17
no erre inkább nem írok semmit, mert akkor maradok bölcs.
Incarnation Törölt felhasználó
#382388 | 2020. 10. 18. 20:12
Van benne logika, ezt már én is látom.
#382387 | 2020. 10. 18. 20:04
Magára a jelenségre?
Egyszerű "piszokológia".
A sok mocskos trükk egyike.
Abból eredően működik, hogy a csajok agyalósak.
Azzal, hogy várja a választ, a "pasira" gondol. Ha soká vár, sokszor fog rá gondolni. És közben agyal.
- Elrontottam valamit?
- Nem tetszem neki? (persze, ha már küldött képet)
- Talált közben mást?
És hasonlók.
Teperni fog. Ő fogja szorgalmazni a találkozást.

Szemétség ezt kihasználni? Kétség kívül.
A szemét pasikra buknak a csajok? Ez is igaz.
Akkor miért ne?

(Mert olyat keresek, aki csak elméletben létezik, aki nem a szemét pasikra bukik.)
;-)
Incarnation Törölt felhasználó
#382385 | 2020. 10. 18. 19:51
Üdv!
Incarnation Törölt felhasználó
#382384 | 2020. 10. 18. 19:50
Egyébként magára a jelenségre vagyok kíváncsi. A lentebbi feltételezésem nem magamra, és nem csak férfiakra vonatkozik, csak magammal példálóztam.

Szóval gondoltam én, hogy a nők se szeretik, hogy várniuk kell arra, akit nagyon várnak. A időrablóknál, hazudozóknál, meg nem mindegy?

Azért voltam kíváncsi, hogy van ez. No mindegy, végül is az semmit nem számít senkinek, hogy én mit érek föl ésszel. :)))
#382382 | 2020. 10. 18. 19:31
Üdv, Antal!

A hosszabb válaszidő...
Igen, mint írtam, én sem tartom be ezt.
Persze, értem amit írsz, én is így gondolom, hiszen miért váratnám, ha én is várok közben?
Neked szerencséd volt, nem egy "időrablóba" botlottál bele.
Na jó, nincs olyan, hogy szerencse (mondják azok, akik 17-re lapot kérve 4-est kapnak).
Akkor úgy vegyük, hogy Neked EZ volt megírva. ;-)
Incarnation Törölt felhasználó
#382381 | 2020. 10. 18. 19:30
mindent én se tudhatok :D
#382379 | 2020. 10. 18. 19:19
Szió!

Igen, ez sajna így van. Már amit a játszmázásról írtál. Reflexből jön a csajoknál.
Nem félreérteni, nem ezzel van a gond, hanem azzal, ha elhiteti egy pasival, hogy MOST nem játszmázik.
Mi pedig soxor egyszerűbbek vagyunk egy faéknél.
Hol tényleg csak csevegésre vágyunk, hol másra is. És ezt meg is mondjuk. Sőt! Viszont el is várnánk, de a női világ/agy nem így működik.


Na jó, de mi az a "Jó bálozást"?
:-)
Törölt felhasználó
#382353 | 2020. 10. 18. 14:49
a blog jó, mint mindig.

a játszmázásról meg az a véleményem, hogy az emberi játszmák az életünk részei, ki sem lehet kerülni őket. mert ha az ember tudatosan el akarja kerülni, nem fog menni. akkor csinálja reflexből. oszt ennyi

hogy mi az a Márki? valszeg utalás arra az írásra, hogy a Márki és a fura nevű hölgy.
Törölt felhasználó
#382338 | 2020. 10. 18. 13:23
Nagyjából azonos korosztály vagyunk. Nyilván nincs két egyforma tapasztalás. Ami az itt fölmerültek közt érdekes nekem, az a bizonyos "48 óra".

Én nem érem föl ésszel, hogy ez tényleg működik? Ha valaki valamilyen szinten érdekel, jól érzem magam vele, vagy akár csak élvezem a telefonos közelségét-beszélgetést, azt nem is tudnám eltitkolni, nem, hogy szándékosan távol maradok.
#382321 | 2020. 10. 18. 12:20
mi a jó reakció?
szerintem sokszor, ami etetésnek tűnik, nem az, vagy az etető sem tudja, hogy az
a jó reakció, ami neked jó :)
ha akarod, folytatod, ha nem, nem
de nagyon nehéz lehet úgy kommunikálni, ha alapból játszmázónak veszed a másikat
mert pl. mondhat olyat, hogy köszönöm, nem keresek partnert, de szívesen beszélgetek veled - de te ezt nem annak fogod venni, ami, és az sem kizárt, hogy etetésnek értelmezed

én is azért írom, amit írok, mert tanulságos lehet
#382317 | 2020. 10. 18. 10:54
"remélem, nem hiszi el mindenki :)"
Nyilván, hiszen állítólag nőből vagy és mint ilyen, ... ;-)

Hogy mikor kerestél kikbe futottál bele, nem tudom. Rám nem írtál randit kérve. Vagy voltunk már együtt? ;-)

És igen, nem árt ha azt hiszik, hogy sorban állás van. Sajnos. Sajnos ha nem ez a hozzáállás, akkor lásd másik blogban, hogy hová vezet.

A telóm 0-24 -ben kell működjön. És veszítenél, mert azért volt aki hívott, bár nem sokan.
Van akivel tervezek újra találkozni.

Még valami, ha már szóba került a bizalom és a játszmázás.

Ha észreveszem, mert sajnos észre szoktam, hogy "etetnek", akkor mi a jó/megfelelő reakció rá?

Volt, hogy úgy tettem, mint aki nem veszi észre.
Ez nem vált be, egyre több kamuzás jött.

Volt, hogy rákérdeztem, erre meg jött a kiselőadás, hogy bizalmatlan vagyok és a drámázás.

Csak mert ez tanulságos lehet másoknak is, azért kérdem itt.
#382309 | 2020. 10. 18. 10:12
"A "NŐ" mindig játszmázik. Akkor leginkább, ha nem. ;-)"
remélem, nem hiszi el mindenki :)

"XY kromoszómás cseveg, mert szeretne egy csajt az ágyába, vagy máshová.
XX kromoszómás cseveg, mert unatkozik."
te, ez fordítva is létezik
tele volt a majdnemtököm kereső koromban a sok találkozninemmerő/akaró, időthúzó, nagymellényűmajdgyávánelkullogó, képkuncsorgó stb. hímneműektől

persze, elhiszem, hogy jó szűrő
a lelkileg szenvedni akarók, tiporhatóak, a mellőzést jól tűrők, polcrarakhatók pl. sanszosan maradnak
lehet, a csevegők mennek (bár? ha annyira ráér...)
de mennek mások is
a másik oldalról szerintem kb. így néz ki:
ha két napig tart neki egy válasz, akkor vajon mit is akar? sorszám van? (kell az nekem?), ennyire fontos neki? most akar ismerkedni vagy nem?(kell az nekem?), minden eddig fog neki tartani? (kell ez nekem?)

nem tudom, hányan hívtak (úrinő/nemúrinő biztosra...)
biztos, jó számot adtál meg? és be is kapcsoltad a telefonod? :)

Köszönöm a beszélgetést! :)
#382303 | 2020. 10. 18. 09:55
"Probléma ilyen esetekben akkor van, ha az egyik fél nem tudja, hogy játszmázás van.
Ha ketten játszanak, senkinek egy szava nem lehet. Szerintem. "

Ez a lényeg. A "NŐ" mindig játszmázik. Akkor leginkább, ha nem. ;-)
Na Ezért javaslom a pasiknak is.
És ha egy játszmázó nem veszi észre, hogy vele is játszanak, az legyen az ő gondja.
Mint már írtam, nem lesz "kapcsolat". Nem is cél. Már rég nem az. Haladj a korral és ne ilyen őskövületek véleményét, tanácsait olvasd mint én, mert ezek már elavultak. ;-)

Leírom mégegyszer és utoljára.
XY kromoszómás cseveg, mert szeretne egy csajt az ágyába, vagy máshová.
XX kromoszómás cseveg, mert unatkozik.
Na erről a felállásról szólna.

Ebben az esetben jó a hosszú válaszidő, hisz aki nem akar randit, csak csevegni, az lelép.
Hidd el, jó szűrő. ;-)

Én telszámot adok. Az is beválik. Nem egy csajnak adtam már meg itt az elmúlt hónapokban. Szerinted hányan hívtak fel? :-D
#382294 | 2020. 10. 18. 09:38
"Ha egy játékot szabályosan játszol, semmi esélyed nincs azok ellen, akik csalnak benne."
Viszont simán kiszállhatsz, nem kötelező játszanod.
Probléma ilyen esetekben akkor van, ha az egyik fél nem tudja, hogy játszmázás van.
Ha ketten játszanak, senkinek egy szava nem lehet. Szerintem.

Nem, nem viccelek a bizalommal. :) (Én, az ősbizalmatlan. :)

"Csak" időtöltés?
Nem "csak", hanem időtöltés. Az, ami. Ha tudja a másik fél, nincs gond. Eldönti, részt vesz-e benne vagy sem.
A korrekt, ha ezt rögtön tisztázzák. Más kérdés, hogy hiába mondja pl. egy nő, ha a férfi alapból azt feltételezi, csak játszmázik (mert nő). De ilyen prekoncepciókkal kb. mindegy, korrekt kapcsolat nem lesz.

Tőled én szeretek (és tudok) tanulni. Szívesen olvaslak (nem túl gyakori az ilyen). Ez csak időtöltés?
#382286 | 2020. 10. 18. 09:16
"ha inkorrekt magatartásra inkorrekt a válasz, az nem tesz korrektté egy kapcsolatot sőt!"
Ha egy játékot szabályosan játszol, semmi esélyed nincs azok ellen, akik csalnak benne.
És kapcsolatot nem is állítottam, hogy kaphat így a "rendes" pasi, de legalább "játszhat".
Bizalom?!
Viccelsz? :-)
Az adható, de a legkisebb jelre szertefoszlik. Utána már szinte lehetetlen visszaszerezni.

"mivel verik át "ezek a nők" a "rendes" pasikat?"
Írtam:"...van aki az ismerkedés reményében..."
Holott csak időtöltésnek kell. Ahogy pl. most én Neked. ;-)

Az utolsó két sort nem értem, de reggel van.
#382285 | 2020. 10. 18. 08:58
írod: "a nők"
a konfliktusok, pártalálási gondok, lehetetlenségek "a nők" és "a férfiak" között szokott lenniszerintem
talán első lépésnek nem lenne rossz nem kategóriákkal ismerkedni, hanem a konkrét emberrel
(pl. mert minden korábbi, rossz tapasztalást előre megkap a kategória)

"Így nem tartom etikátlannak, ha hasonló eszköz használatát javaslom."
azt gondolom, ha inkorrekt magatartásra inkorrekt a válasz, az nem tesz korrektté egy kapcsolatot
sőt!
ezzel már a remény is elvész, míg csak az egyik játszik, addig a másiknak van esélye kiszedni belőle, ha mindketten, ott olyan szövevény következik, amit nem is nagyon éri meg kibogozni - és pl. lesz ott valaha bizalom?

elakadtam
"...az ismerkedés reményében teszi és ez akárhonnan is nézem lopás.
Az időt lopják el ezek a nők a "rendes" pasiktól.
Átverik őket."
mivel verik át "ezek a nők" a "rendes" pasikat?

üdv, Márki! :)
Jó bálozást!
#382284 | 2020. 10. 18. 08:36
Én sem teszek így, de mint írtam, nem is akarok ilyen kapcsolatot.

Viszont a nők játszmáznak. Akkor is, ha azt vallják, hogy nem.
Van, hogy megvan a "bika", de a "támasz" nincs. Megb...üntető akad, de beszélgetni is kell valakivel.

Én tudatosan vállalom fel, ha épp ráérek. Viszont van aki az ismerkedés reményében teszi és ez akárhonnan is nézem lopás.
Az időt lopják el ezek a nők a "rendes" pasiktól.
Átverik őket. Tisztelet a kivételnek!
Így nem tartom etikátlannak, ha hasonló eszköz használatát javaslom.
És ez be is jöhet olyannál, ahol otthon a "birka" és "bikát" keres.
Vagy CSAK "bika" kell.
És nyilván nem csak ilyen hölgyek járnak erre az oldalra.

Márki úgy döntött, megöli a "civil"-t. Én inkább őt hoztam előtérbe.
https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/incarnation/58879-a-marki-es-a-fura-nevu-holgy
Sokkal kisebb így az esély (szinte semmi), de a nyeremény sokkal nagyobb lehet.
#382276 | 2020. 10. 18. 08:09
"A válaszlevelek között minimum 48 óra teljen el. Nem vicc! Különben bukod, és csak csevegőpartner leszel."
(Van az oly' sokszor megszólt okosító-önsegítő női magazinoknak férfi változata? Mert akkor abban a helye ! :D)

Azt gondolom, nem jó játszmázással-meccseléssel indítani egy kapcsolatot. Abból a későbbiekben ritkán fakad jó.
Ha valakinek ez a természetes ritmusa (48 óra), tegyen így! Ha felvett szerep, akkor véletlenül se.
Írtad, az embert kapja, akkor kapja azt, ne egy "színészt" (kivéve, ha színész).

Mindemellett nem vitatom, hogy hatékony lehet a 48 órás késleltetés, csak feltolakszik a kérdés: miért? Azt hiszem, pont olyan "defektek", törések vannak/lehetnek ilyenkor a másik oldalon, ami a legtöbb esetben megintcsak nem könnyíti meg a "normális" kapcsolat kialakítását. Hiúsági motivációk, mennyiségi vadászhajlam, átlagosnál jelentősen nagyobb önbizalomhiány stb.






 
aaaaaaaaaaaa