„MENŐ CSAJOK” - „MENŐ PASIK”

BDSM Blogok » Blog - Incarnation » „MENŐ CSAJOK” - „MENŐ PASIK”
2020. 07. 17. 18:35 | Megjelent: 1539x
Kulcsszavak: Régi írások
Igen. Újra a régi nóta. A párválasztás nehézségei.

Ahhoz, hogy jobban átlássam a problémát, elemezni kezdtem, ki mit keres ellentétes nemű társában. (A nem heteróktól elnézést kérek!)

Vegyük előre most az Ádámokat.
A nőben négy alapvető motívum ragadja meg őket. Ezt személyenként eltérő százalékban keresik.
- A kislány: aki gondoskodást igényel, és általa érezhető önmaguk fontossága.
- A ribanc: akivel kiélhetik szexuális vágyaikat.
- A társ: akivel beszélgethetnek, és megoszthatják mindennapi gondjaikat.
- Az anya: akihez oda lehet bújni, ha ők vannak gondban, aki gondoskodást nyújt.

Nézzük az Évákat.
Mit keresnek a férfiakban, mi az, amire nekik lenne szükségük? Az eltérő százalék itt is érvényben van.
- Az apa: aki gondoskodik róluk.
- A misztikus Férfi: aki elcsábítja őket és kielégíti szexuális vágyaikat.
- A társ: akivel lehet beszélgetni, és megosztani a gondokat.
- A kisfiú: aki gondoskodást igényel, és általa érezhető önmaguk fontossága.

Ez az én megfigyelésem eredménye. Lehet vele vitatkozni. Az mindenesetre érdekes, amire ezen megállapítások figyelembevételével következtettem.

Miért jelent problémát a társkeresés a „menő csajok” esetében, és miért egyszerűbb a „menő pasik” számára?

A pasik tálcán nyújtják mindazt, amire az átlagos, vagy az alatti nők várnak. Cserébe természetesen elvárják mindazt, amit ők szeretnének.
Az átlag feletti nők ezzel szemben nem tűnnek megfelelő partnernek, még a jó passzban lévő hímeknek sem. Na nem mondom, alkalmi partnernek ideálisak, de tartós kapcsolatra vagy feleségnek, már gondot fog jelenteni, hogy nem kell róluk gondoskodni, és ők sem akarnak gondoskodni a másikról. Ha pedig mégis, az még rosszabb. Ki szeretné bevállalni egy házassági vitában, gyereknevelés közben azt az érvet, hogy miattad, a gyereked, gyerekeid miatt dobtam oda a karrieremet?

Most mindezt spékeljük meg azzal, ha sub nő keres Dom pasit.
Természetesen magánál menőbbet szeretne. Hiszen fontos, hogy felnézzen rá. A menőbb pasi viszont már nem fog leragadni nála, hiszen egymaga képes fenntartani egy többtagú családot, nyilván olyan társat keres, akit könnyedén függővé tehet magától, így biztosítva a kapcsolat biztonságát. Igazán kiélheti gondoskodását, nagyon hálás „ribancot” kap és valóban aggódó „anyát”, hiszen közös jólétük forog kockán, ha ő bajban van. Arról nem beszélve, hogy eleve elejét veheti a későbbi viták olyan részének, amiben a nő azzal érvelhet, mennyit áldozott a kapcsolatra.

Tudom, hogy ez így nagyon ocsmányan számítónak tűnik, és lehet, hogy sok férfitársam ki fogja kérni magának, de most az a cél, hogy udvariaskodjunk, vagy az, hogy nézzünk szembe a problémákkal?

Mi marad hát az átlag feletti nőnek? Válogathat az átlagos vagy az az alatti pasik közül. Na igen, de egyrészt azok nem felelnek meg számára, másrészt ő sem kell nekik. Alkalmi partnernek persze igen, de állandó kapcsolatnak túl frusztráló egy jobban kereső, jobban iskolázott, vagy - uram bocsá’ - értelmesebb nő. Azonos rétegben keresve szintén akadnak problémák. Ezek a nők nem tűrik tartósan maguk fölött egy náluknál nem feljebb lévő hím uralmát. Ez vitákhoz, majd szakításhoz vezet.

Mit tehet ebben a helyzetben? Pótol.
Ha egy személlyel nem megy, mehet többel.
Gondoskodási vágyát kiéli egy háziállaton. Beszélgetőtársnak ott vannak a barátok. Alkalmi szexpartnerei lesznek (itt gyorsan megemlítem a fantomdomot), vagy a vibri, esetleg más egyéb.

Egy valami azonban nem kerül pótlásra. Aki reggel csókkal ébreszt, akihez odabújhat éjjel, és olyan otthonos megérinteni, mintha saját magát érintené meg.



/Incarnation/

2006

Hozzászólások (30)


#373113 | 2020. 07. 19. 13:41
szerintem neked is az tetszik benne, hogy rímel (önbizalma - ne zavarja, ráadásul tiszta rím), de az imádat talán túlzás :)

nem tudom, milyenek a szub csajok (ahogy a menő csajokat se tudtam beazonosítani teljesen), de nem hiszem, hogy egyformák lennének
és vannak nem mebántsvirág lelkizősek, ahogy nem rendben lévő menők is :)
meg minden más kombó, ráadásul még ezek a stációk nem is állandóak :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#373102 | 2020. 07. 19. 11:55
"- menő pasinak menő, ha menő csaja van, akire pl. büszke lehet, és kellő önbizalma, hogy ez ne zavarja, sőt..."
Imádom ezt a mondatodat. <3

Komolyan gondolom, hogy a sub csajok azok nem olyan lelkizős nebánts virágok.
Menők. Rendben levő Nők.
#373095 | 2020. 07. 19. 08:10
azt gondolom, az a jó, ha a fiatalok (nem kötném most korhoz) azt gondolják, az ő generációjukra már nem érvényesek az elődeik kategóriái, jellemzői, de nagyon nem
aztán, ahogy már kevésbé lesznek fiatalok, megtapasztalják: nyilván minden generáció között van különbség, halad a világ ilyen-olyan irányba, de az alapvető igények-vágyak lényegében nem változnak
#373093 | 2020. 07. 19. 08:00
megkésve bár, de...

"menő csajok"? honnan számít? ki a menő? és mitől menő?
az írásodban a "menőség" pénz-karrier reláció kizárólag
szerintem meg a menőségnek sokkal több összetevője van

és igen, ffiak és nők szerintem is nagyjából azt akarják, amiket írtál (lényegében mindkét nem ugyanazokat), de mindezt nem paritásban, hanem igen eltérő arányokban, és már ez is felborít sok mindent a következtetésekből

az írásod alapján szar lehet menő csajnak lenni
szub hajlamú menő csajnak
és némi igazság azt gondolom, ebben is van, vagy inkább úgy módosítanám: talán tényleg nehezebb párt találni (bár a hátrányaikon túl előnyeik is vannak ám jócskán), talán szűkebb a "sáv", ahonnan válogathat
de sanyarú sorsú menő csajok számát/arányát talán csökkenti jópár adalék:
- el kellene engedni talán azt a tételt, hogy több/sok évtizedre (egy egész életre) kell párt találni, így menő csaj esélyei is javulnak, mert egyes életszakaszai nem tartalmaznak annyi hátrányt, mint amennyit felsoroltál (max. váltott lovakkal száguld végig az életén, ahogy teszi a többi nő több mint fele is)
- menő pasi jellemzően nem foglalkozik azzal, mennyit keres a párja (pont menőségéből kifolyólag, nem tétel, ki tartja el a családot), vagy legalábbis olyan görcsei nincsenek, hogy a biztonságát a másik relatíve nincstelensége adja, ez már az önbizalomhiányos, szrongó-görcsös sikeres sajátja
- menők között sokkal több a pszicho- és szociopata, mások a párkapcsolati elvárásaik, így a "hagyományos" értékek, ill. azoknak esetleges hiánya másképpen nyom a latba
- menő csaj nem áldozza fel a karrierjét a gyerekért/gyerekekért (pl. mert ha ezt teszi, máris nem menő csaj), hanem tudatos döntéseket hoz, sokak számára elképesztő fegyelemmel, tudatossággal rendezi-szervezi-alakítja életét
- menő csaj jó esélyű, okos is, így "gondoskodni fog" arról, hogy kelljen róla gondoskodni (olyan kicsi, gyámoltalan cuki nyuszika bír lenni, ha párjával lesz, hogy csak lesel), és kellőképp felnézzen a párjára
- menő pasinak menő, ha menő csaja van, akire pl. büszke lehet, és kellő önbizalma, hogy ez ne zavarja, sőt...

azt hiszem, nem ejtek egy fia könnycseppet sem menő csajokért :)
#373006 | 2020. 07. 18. 15:37
Kedves Lavender!

Nem, nem ismerek nagyon sokat, csak két ilyen hölggyel volt szerencsém személyesen beszélgetni.
A szexuális dominancia hiányzott az életükből.
Hiszen más területen ők irányítottak, az ágyban viszont alávetettek szerettek volna lenni, és nem alkalmi kapcsolatban, hanem fix partnerrel/élettárssal.
Tisztában vagyok vele, hogy nem minden nő szubmisszív, a szexuális vágyit tekintve. Nekik ebből a szempontból talán könnyebb, mert találnak megfelelő Férfit.
És annak nem is kell a való életben annyira "menőnek" lennie. Elég ha szellemileg és kulturális szempontok alapján passzolnak.

A gyerek mellett maradás ma már talán megoldható dadával, házvezetőnővel, csak az mégis más.
Viszont a napi figyelem, beszélgetés, de nem akarok ebbe az irányba elmenni, mert ez már egy másik téma lenne.
Incarnation Törölt felhasználó
#373005 | 2020. 07. 18. 15:20
Családtervezésről hallottál?
A menő csajok (gáz megfogalmazás, de te írtad maradjunk ennél) nem összevissza szülnek ahogy épp sikerül, aztán indulnak a csok-ért meg a 7 személyes autóért, hanem akkor, amikor a karrierjük szempontjából nem éri őket emiatt veszteség.
Nem ismersz ilyen embereket akikről írsz, igaz?
(Költői kérdés volt. Úgyis azt fogod rá válaszolni, hogy dehogynem, naaagyon sokat..)
#373004 | 2020. 07. 18. 15:02
Kedves Nana!

És amikor megszületik "A pici", ki marad otthon, hogy pelenkázza, főzzön, mosson, és egyebek?
Vagyis egyiküknek szükségszerűen fel kell adnia a munkáját.
Egy "Menő" csaj esetében ez felérhet az üzleti öngyilkossággal.
És ha mégis belemegy, ...

"Ki szeretné bevállalni egy házassági vitában, gyereknevelés közben azt az érvet, hogy miattad, a gyereked, gyerekeid miatt dobtam oda a karrieremet?"

Ha a "Menő" pasi marad otthon, pont ugyan ez a helyzet.

Vagyis a "Menő" csajnak nem könnyű megtalálnia élete párját.

Na erről szólna ez a szösszenet.
Incarnation Törölt felhasználó
#373003 | 2020. 07. 18. 14:48
Egy kapcsolatban nem lehet kerdes támogatják e egymást a felek.
A D/s nem itt van.
Hiszem, hogy a Dominancia nem az elnyomásról szól. Hanem a felemelésről.
Mindenben.
Azt is, hogy a subok Is alfák.

Az agyban csak legyen Férfi, Férfi. :)
#373002 | 2020. 07. 18. 14:24
Pont ez a lényeg.
Ha a Nő sikeres, már a kapcsolat megléte előtt, Ő lenne aki a támogatást igényli.
Következésképp, őt kell/kéne támogatni.
Mikor egy olyan társat talál, aki ezt megteszi, akkor és ott az a Férfi elfogadja az alárendelt/támogató szerepet.
Az "ágyban" viszont szeretne a nő Nő lenni, és alárendelődni egy Férfinek.
És lehet folytatni a gondolatmenetet.
Törölt felhasználó
#372987 | 2020. 07. 18. 13:25
Drága Inca!

Az elejével teljesen egyetértek.
Ma már szerencsere vagy nem, lehet karriert épiteni, gyereket nevelni, kapcsolatban is.
A régi beidegzodések khaloban vannak.

Egy biztos, a sikeres Ember mogott egy tamogato tars all. Legyen az Nő vagy Férfi.
Ismered a viccet, mára motivációs idézet.
"Ha a Ferjem lenne Ő lenne az elnök."

A világ állandó változásban van, szakadoznak a hálók. Ez jó, vagy sem, mindenki döntse el maga.
#372980 | 2020. 07. 18. 12:18
Már bocs, de nem írtam olyat, hogy

"a nő a férfitól lesz nő."

Azt írtam:

"...egy Férfi mellett érezhetik igazán annak magukat."

És ezt fenntartom.
Abban pedig teljesen igazad van, hogy nem szociológiai tanulmány.

A saját megfigyeléseim, és következtetéseim eredményét írtam le.
Mások, más közegben, mást láthatnak, más következtetésekre juthatnak.
Ráadásul ennek már kb. 15 éve.

A célom nem az, hogy világgá kürtöljem a tutit, hanem csak felhívni a figyelmet egy jelenségre, ami problémákat okozhat.

Érdekelnének a "logikai bukfencek", amikkel "tele van".
Törölt felhasználó
#372956 | 2020. 07. 18. 10:07
igen..
a kommentem pedig az én véleményem..
és az sem tanulmány..
de attól értekezni lehet erről..

abban meg nem hiszek hogy a nő a férfitől lenne..
bár az igaz hogy egy kiegyensúlyozott kacsoltban lévő nő sokkal boldogabb mint egy problémákkal küszködő..ezáltal sokall magabiztosabb..nőiesebb, erotikusabb stb stb tud lenni..
Törölt felhasználó
#372955 | 2020. 07. 18. 09:59
Ez az írás a posztoló magánvéleménye, az ő valósága, nem szociológiai tanulmány.
Ráadásul logikai bukfencekkel van tele, kommentben pedig már át is húzta az egészet és azt írta a nő a férfitól lesz nő. :D
Törölt felhasználó
#372943 | 2020. 07. 18. 07:33
elolvastam a ciket
a kommentekket nem..
ez valóan így tűnhet a gyakorlatban de sajnos ( vagy hál istenek..néző pont kérdése) egy egy nő vagy férfi sokkal bonyolultabb ennél..
ez a baj a kategóriákkal..meg a ilyen beskatulyázásokkal..az a baj mint pld a horoszkóppal..elolvasod a horoszkópot és olyan mintha csak 12 fele ember élne a földön..nem nem..rengeteg fele ember él..szinte mindenki kőlőnbőző..minden ember egyéniség...nem csak őt fele nő van..meg pasi..arról nem is beszélve hogy egy egy személy egyedi a kapcsolatrendszereben is kihozhat teljesen más személyiséget..függ egymástól a két ember személyisége..
és még a kővetkező az ember változik, folyamatosan változásban van, nagy baj lenne ha nem így lenne.
szóval az emberi lélek / tudat nagyon bonyolult nem hiszem hogy ilyen meghatározások érnek e valamit is..

persze meglehet határozni hogy az adott kapcsolatban egy adott személy milyen viselkedési mintát követ, és ez érvényes lehet ott, akkor, azon körülmények között, azzal az emberel szemben.de semi garancia nincs arra hogy mással máskor másmilyen körülmények között ugyan az a viselkedésminta jöjjön elő..

ez szerintem itt van a D / s lényege..
hogy ha valamelyik minta számodra izgalmas
akkor a domináns fél tudja úgy irányítani a dolgokat hogy a sub félből kihozza azt a viselkedési formát ami számára izgalmas.
vagy a sub fél tudja úgy manipulálni a domináns felet hogy kihozza azt z énjét ami számára izgalmas..
#372938 | 2020. 07. 18. 05:51
Igaznak tunik...
#372906 | 2020. 07. 17. 22:04
Értem, nem is zsigeri a válaszom.
Azért is szerepel a szövegben a menő pasi leírásánál, hogy
"egymaga képes fenntartani egy többtagú családot"
És itt nem az alap megélhetésre gondolok.

Namost ilyen természetesen nőben is van.

Tehát nem azt értem "Menő" pasi alatt, aki sok nőt meg tud fektetni.

És annyira nem is mondtál ellent, hisz ezt írtad:
"Csak jo lenne, szeretnek.
Aztan amikor egy olyan ferfibe futnak rajonnek h naaa! Hat ezt ok nem igy kepzeltek... "

Az blogban ez szerepel:
"Ezek a nők nem tűrik tartósan maguk fölött egy náluknál nem feljebb lévő hím uralmát. Ez vitákhoz, majd szakításhoz vezet."

Vagyis megvan a vágy, csak éppen nincs megfelelő Férfi.

És nyilván van kivétel, ahogyan most írtad is.
Incarnation Törölt felhasználó
#372905 | 2020. 07. 17. 21:55
Lehet csak mast tartunk menonek.
Amugy van mindenre pelda s ellenpelda.
Egyik baratom apja egy teljesen atlagos faszi, a nejenek gyara van.
Megis vannak...

Az ellentetek sokszor vonzzak egymast...

De bevallom annyira nem figyelek. Ne bedd szemelyes sertesnek. Siman sokfele vagyok.
#372904 | 2020. 07. 17. 21:53
A "Menő" csajokról szól az írás.
Menő ügyvéd, milliárdos vállalat igazgató, kiadótulajdonos, ...
Nem is olvastad?
Incarnation Törölt felhasználó
#372903 | 2020. 07. 17. 21:49
Felsobb neposztalybeli?
#372902 | 2020. 07. 17. 21:08
Mint írtam, elfogadom, hogy nem minden nő egyforma, ahogyan minden Férfi sem az.
Viszont kétled, hogy akad olyan felső néposztálybeli, aki szeretne egy Férfit maga fölé?
Érdekes.
Törölt felhasználó
#372901 | 2020. 07. 17. 20:56
no ezt már nem is nagyon értem. mindegy

túl bonyolult nekem ez a mai világ, úgy látszik
Incarnation Törölt felhasználó
#372900 | 2020. 07. 17. 20:51
Elfelejted h nem csak a ferfiak valtoztak. A nok is.
Sok no hiaba akar mar nem tud abban a formaban no lenni mint amit kerget.
Partnertol fuggetlenul.
Nem megy mar nekik.
Csak jo lenne, szeretnek.
Aztan amikor egy olyan ferfibe futnak rajonnek h naaa! Hat ezt ok nem igy kepzeltek...
Törölt felhasználó
#372899 | 2020. 07. 17. 20:48
Ahogy nezem a vilag alakulasat nem csak ez valtozik visszafordithatatlanul.
Ott van az angolszasz kultura hegemoniaja...

Ok az emberi anyag, az alap motivacioi, jelleme nem nagyon valtozott az elmult evezredekben.
De a szemlelet az igenyek stb igen.
#372898 | 2020. 07. 17. 20:46
Ahogyan sok minden visszatér az emancipáció után/alatt, a mai nők is szeretnek nők lenni (legalább is sokan közülük).
Róluk, nekik szól ez az írás.

De csak egy Férfi mellett érezhetik igazán annak magukat.
Törölt felhasználó
#372897 | 2020. 07. 17. 20:38
Te ezt gondolod, én meg nem. probléma egy szál se. tudod, a generációs különbségek.

meg persze az is, hogy Te pasi vagy, én meg nő. máshogy látjuk. én még nem lényegültem át pasiba. és már nem is fogok. szeretek nő lenni.

---


"Ha egyedül vagyok egy szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nő, akkor férfi lettem. És annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába."

"Lehet-e barátság férfi és nő között, és ha igen, miért nem?"

"Férfi és nő. Hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar - a férfi nőt - a nő férfit."

Karinthy Frigyes

szeretem Karinthy 'sztereotípiáit'. időtlenek
Törölt felhasználó
#372895 | 2020. 07. 17. 20:26
Nem helyette. De egy indokom van nekem is.

Nincs mar ez.
Ez a csajok pasik.
Mit akar a no mit akar a ferfi.

15-20 eve is sztereotipiak voltak ezek a hangzatos dolgok.

Szerintem teljesen ertelmet vesztettek ezek a logikazasok.

Mondhatjuk azt is h nem baromsag hanem ertelmetlen.
Az szalonkepesebb...
Törölt felhasználó
#372892 | 2020. 07. 17. 19:34
valami indoklás lehetne? érdekelne
#372891 | 2020. 07. 17. 19:30
Ez is egy vélemény.
Legalább valahol listás ez az írásom is.

;-)
Törölt felhasználó
#372890 | 2020. 07. 17. 19:03
Olvastam itt már rengeteg baromságot, de ez biztosan benne van a top 10-ben.
Törölt felhasználó
#372889 | 2020. 07. 17. 18:46
Pont ma beszélgettem egy kedves barátommal erről.
Ő mondta, hogy nem tervezi tartós kapcsolatban az életét.
Hát én sem terveztem. Egyszer csak úgy lett. És megmaradt.
Nem voltak maximalista elvárásaink egymás felé. Sőt szinte semmilyen sem. Hiszen mindketten egyéjszakásnak indítottuk. Aztán nem az lett.
De jó lett.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató