Megy a műsor megint

BDSM Blogok » Blog - Incarnation » Megy a műsor megint
2015. 09. 28. 12:53 | Megjelent: 1252x
Kulcsszavak: Műfelháborodás
Kedves Hölgyeim!

Ne legyünk már ilyen álszentek...

Ha egy varázsló, ma éjjel törölné innen az összes olyan regisztrációt, amit olyan nők hoztak létre, akik valaha is megcsalták aktuális társukat, csak olyan női regek maradnának, amiket pasik hoztak létre.

Lehet hivatkozni diszkrécióra, meg sorsra, meg megtévedésre, de a tények, tények. A hűség, döntés kérdése.

Nem kéne elfelejteni, hogy vannak itt olyan pasik is, akik nem ma kezdték és kettőnél több barátnőjük is volt már, tehát valamennyire belelátnak a dolgokba. Ezért nem értem ezt az egész műfelháborodást, ami a pasik félredugásai miatt van.

Igen, kalandozik mindkét nemből az, akinek van rá lehetősége és olyan a kapcsolata, hogy ezt meg meri kockáztatni.
Vagy azért, mert kicsinek ítéli a kockázatot, vagy azért, mert a tét nem nagy. Ez alatt egy kifúló kapcsolatra gondolok.
Aztán olyanok is akadnak, akik a párjuk tudtával kalandoznak, mert megtehetik, hiszen így is többet tudnak adni, mint egy "álhűséges" kapcsolat. És megcsalják ugyan a párjukat, mint nő/férfi, de mint Ember, NEM.
És ha az első kommentet ehhez bloghoz egy olyan nő írná, aki még sosem csalta meg életében egyetlen párját sem, nem lenne hozzászólás.

De tudom, a női felfogás szerint, az nem hűtlenség, ami nem derül ki. ;-)

Hozzászólások (57)


#155170 | 2015. 09. 29. 12:09
Nem tudok mit válaszolni, csak annyit, hogy bizonyára sok pasi szerint is, irigylésre méltó helyzetben van a párod. :-)
#155168 | 2015. 09. 29. 12:06
Nagyszerű!
Ezeknek kifejezetten örülök.
Már értésedre adtam személyesen, hogy vonzó nőnek tartalak, és szívesen eljátszanék a testeddel.
Mivel pontosan tudod, hogy nem vagyok kezdő és kutyaütőnek sem titulálhat senki S/M játékok terén, így csak a helyszínt és az időpontot kéne egyeztessük.
Meg sem kell kérdezz senkit, hogy elenged-e. Igaz?
Vagy mégis van valaki, aki kicsi többet jelent a többinél?

Na, arra az egyre gondolok. ;-)
Incarnation Törölt felhasználó
#155110 | 2015. 09. 29. 10:48
Amiket felsoroltál, rám egyáltalán nem jellemzőek. Szub vagyok. Az Egyetlen Férfié. Ezt az információt az adatlapom is hordozza...
Érzelmi biztonságban hűséget osztottam magamnak a Párom iránt. Mégsem vagyok birtokló, ami annyit jelent, nem görcsölök rá erre a témára, nem féltékenykedek, nem kutakodok, nem játszmázok.
Megtapasztalhattam az elengedést, amikor a helyzet azt kívánta. Békésen, szeretettel mindkét fél részéről.
A birtoklási vágy véleményem szerint önző és önbizalomhiányos állapot. Félelem attól, hogy nem tudom megtartani a másikat. Pedig csak szeretni kell és szeretve lenni, nem elvárásokat támasztani. No és beszélgetni, ami nem egyenlő a mondom a magamét, ez nem tetszik, az nem tetszik vagdalkozással. "Ahol nincs tanácskozás, elveszik az értelem" (lehet, h nem pontos az idézet) A kapcsolatban lévő íratlan szabályok is két szabad ember megállapodása. Legyen az hűség, swingerezés, nyitott kapcsolat, bármi...
Ez nem játék, hanem emberi kapcsolat
Incarnation Törölt felhasználó
#154973 | 2015. 09. 29. 00:52
Értem, de... ha őszinte akarok lenni, akkor ilyen szabályt sosem fogok elfogadni - legalábbis abban a formában, ahogy először értettem. :)

Én nem 24/7-ben játszom, ebből adódóan nem kell engedélyt kérnem, ha valakivel szeretnék együtt lenni. Ráadásul mindenki tudhat mindent - hiszen az őszinteség elég fontos a BDSM kapcsolatokban. Szerintem ez elég gyakori felállás.

Simán el tudom képzelni, hogy valaki szerepjátékokban nagyon jó, de egyáltalán nem szadista, ezért a szub két dominához jár rendszeresen és mindkettőt imádja. Ha pedig el akar menni egy harmadikhoz, szíve joga. De akár kezdeményhet egy olyan játékot is, ahol a két dominája egyszerre van jelen.

Ettól még igazad van, hogy ez mindenképpen több, egymástól különálló játék lenne.

A lényeg talán az, hogy nekem teljességgel egyenértékű BDSM az SM, a D/S, akár fizetős, akár nem, akár egyszeri, akár 24/7. Ha van szabály, akkor annak a legtöbb helyzetben meg kell állnia a helyét.
Sajnos még mindig hajlamos vagyok úgy érteni egy-egy mondatot, mintha most jönnék az utcáról. :)
#154971 | 2015. 09. 28. 23:40
Semmi gond, IM, a #154702-ben válaszolt is neked.
:-)
#154968 | 2015. 09. 28. 23:32
A "járhat több Dominához" és a párhuzamosan tartott, egymásról nem tudó több domináns partner, valóban már másik "játék".
Ezek szerint le vagyok maradva.

A hierarchikus sor tekintetében a katonaságot, vagy az egyházakat tudnám említeni, ami viszont nem BDSM példa. Bár említhetek egy királyi udvart is, a királlyal az élen, ahol a királynőnek is akadhat több szolgája, de ura csak egy.
És a királynak lehet több ágyasa akik között a királyné szava a döntő, de felette mégiscsak a király áll.

A többes játékoknál is előfordulhat, az általad említett eset.

Amikor a több Domina egy subbal játszik, akinek tudottan van párja, kitől kérnek/kapnak rá engedélyt?
Incarnation Törölt felhasználó
#154957 | 2015. 09. 28. 23:19
Arra gondoltam, hogy ezt is emberek játsszák, de általános törvényszerűségeket nem hiszem, hogy kéne állítani. De igen ez a gyakoribb amit írtál, hisz társadalmi szinten is ez a gyakoribb.
Arról nem beszélve, hogy domináns emberből lényegesen kevesebb van, igaz jó szadistába is elvétve lehet beleszaladni, így arányaiban tekintve is nehezebben tudom elképzelni, hogy egy szubmisszív/ mazochista embernek egyszerre , egy időben több ura úrnője legyen, kivéve ha valaki párt szolgál... bár életszerűbben ezt "csak" játék szinten tudom elképzelni, de nem tudom kizárni az egyéb lehetőségeket sem , csak a szokásjog miatt. Sőt amiatt meg pláne nem zárnám ki...
Törölt felhasználó
#154955 | 2015. 09. 28. 23:15
A francba! Lekéstem az első kommentet.
Incarnation Törölt felhasználó
#154954 | 2015. 09. 28. 23:14
Én arra gondoltam, hogy egy szub simán játszhat több személlyel. Értsd: pl. járhat több dominához.

Hierarchikus sor? A kedvemért kifejtenéd? Én ezt még nem hallottam BDSM kapcsán. Vagy arra érted, hogy egy többes együttlét alkalmával mindig van egy nagyfőnök?
#154949 | 2015. 09. 28. 23:01
Ha hierarchikus sort nézünk, akkor simán lehet, de a sor vége akkor is csak egyetlen fő.

Vagy Te másra gondolsz?
Incarnation Törölt felhasználó
#154945 | 2015. 09. 28. 22:49
Miért ne lehetne több ura egy szolgának?
#154944 | 2015. 09. 28. 22:46
Sokat gondolkodtam megírjam-e, de megírom.

Mégis. A női suboknál gyakori ez a kisajátítási rögeszme, vagy birtoklási vágy.
Pedig ők tulajdonképpen behódolók lennének, el kéne fogadniuk a "Dom" döntéseit, vagy ki kéne lépniük, hogy ilyet nem játszanak.
Ennek ellenére maradnak a kapcsolatban és feltételeket akarnak szabni, vagy megjátsszák a jajj de összetört lelket.
Most akkor mi is van a lelkileg erősebb nemmel?
Miért ez a "színjáték"?

Most akkor nem létezik az "Egy úrnak több szolgája, de egy szolgának csak egy ura lehet." szabály?

Vagy lemaradtam valamiről és ez már egy másik játék?
Törölt felhasználó
#154916 | 2015. 09. 28. 19:16
Játszani pont így lehet vele. :) Remek apropó egy kis büntetésre. ;)
Törölt felhasználó
#154914 | 2015. 09. 28. 19:09
Ha minden ilyen egyszerű lenne, akkor hol maradna az izgalom ? :)
Törölt felhasználó
#154891 | 2015. 09. 28. 18:36
Nem igazán tudok azonosulni ezekkel a fogalmakkal, szvsz. egyik sem jelent semmit.

Megcsalásról csak akkor lehet beszélni, ha korábban megállapodtunk abban, hogy hűségesek leszünk egymáshoz, nem?
Ha egy kapcsolatban ilyen nem hangzik el, akkor... (félek leírni is) ... akkor talán nagyon sokáig élhetünk együtt boldogan, mert a vágyaink nem állítanak kényszerű döntés elé?
Törölt felhasználó
#154888 | 2015. 09. 28. 18:28
Ha utolérik :)
Törölt felhasználó
#154887 | 2015. 09. 28. 18:28
Mert végtelenül okos vagyok :))) és szerény :)
Törölt felhasználó
#154886 | 2015. 09. 28. 18:28
Csak őt nagyon megverik érte. :)
Incarnation Törölt felhasználó
#154884 | 2015. 09. 28. 18:27
Még a rabszolga is megszökhet, ha úgy dönt :)
Törölt felhasználó
#154879 | 2015. 09. 28. 18:23
Megint okosat írtál.
#154877 | 2015. 09. 28. 18:20
Hacsak nem (modern)rabszolgaságról beszélünk.
Törölt felhasználó
#154876 | 2015. 09. 28. 18:17
Egy másik ember nem lehet a tulajdonunk, nem birtokolhatjuk, ha a fejünk tetejére állunk, akkor sem. Ezt a tényt aztán lehet sokféleképpen kezelni...
Törölt felhasználó
#154859 | 2015. 09. 28. 16:53
Hol van a képe? Nőgyűlölő oldalán?
Törölt felhasználó
#154856 | 2015. 09. 28. 16:51
Ezt a képet? :D :D :D

Komolyan, szórakoztató.
Törölt felhasználó
#154847 | 2015. 09. 28. 16:38
Nem gyűlölöd? Hát kb az értelmező kéziszótár nőgyülölő oldalánál találni meg a képedet...
Különben érthető, biztosan volt egy akit nagyon szerettél...
Törölt felhasználó
#154846 | 2015. 09. 28. 16:38
Szeretlek titeket! :) hüp hüp...nehéz a búcsúúú! Vigyázzatok a kis Totóra! :) brüüühühühüüü. :)
Törölt felhasználó
#154845 | 2015. 09. 28. 16:37
Én sem gyűlölöm a férfiakat, még ha hazudnak maguknak is, akkor sem :)))
Törölt felhasználó
#154841 | 2015. 09. 28. 16:32
Én nem gyűlölöm a nőket. Akár őszinték is lehetnének ergo. :))))
Törölt felhasználó
#154837 | 2015. 09. 28. 16:28
Igazából nincs okom hazudni és azt is mondtam, hogy nem mondom, hogy ezentúl nem lehet másként.
A mai napig eltelt múltról beszéltem.
De amúgy ezekben a blogokban az a legszánalmasabb, hogy a nők gyűlölik a férfiakat a férfiak a nőket. Olyan, mint ha külön csapatban játszanátok. Pedig a cél az lenne, hogy egymáséi legyetek!
#154829 | 2015. 09. 28. 16:20
Akkor majd ezután.
Van aki előbb, van aki később.
Törölt felhasználó
#154828 | 2015. 09. 28. 16:20
Én se!...na?
Messziről jött ember...
Törölt felhasználó
#154826 | 2015. 09. 28. 16:17
Te, én ízig-vérig nő vagyok! Semmi pasis sincs bennem. A hűségem sem férfias! És igen, nőként keresek nőt. De amúgy nagyon sok kapcsolatom volt pasikkal is, de azokat sem csaltam meg!
#154819 | 2015. 09. 28. 16:00
Aha. És nőt keresel, ahogyan a hetero pasik is.
Ezen most elmélázok kicsit...
Törölt felhasználó
#154817 | 2015. 09. 28. 15:55
Sajnálom, hogy rontanom kell a statisztikát, de nem csaltam meg a párjaimat, pedig alkalom lett volna ezer. Nekem nagyon fontos a szex, így ha a kapcsolatomban az nem működik, akkor tovább állok, ha még működik, miért csaljak meg?! Pedig bi vagyok, így nyugodt szívvel mondhattam volna, hogy nekem épp az ellenkezőre is szükségem van, volt olyan partnerem, aki fel is ajánlotta. De nem volt szükségem rá, hisz nagyon jó volt vele a szex.
Ha meg érzelmileg nem volt jó egy kapcsolatom, akkor is mindig úgy gondoltam, hogy le kell zárni, mielőtt másfelé kacsintgatok, mert a következő kapcsolatomra is rányomhatja az előző a bélyegét.
Persze fiatal vagyok, akár még lehet másként, de eddig ez nekem így ok volt.
És még ez mellett pálcát sem török az felett, aki másként csinálja :-)
#154815 | 2015. 09. 28. 15:48
És egy vicc, hogy kicsit elvegyem az élét ennek az egésznek:

Egy házaspár a kerthelyiségben vacsorázik. Váratlanul egy feltűnően szőke, érzéki csaj lép az asztalhoz, csókkal üdvözli a férjet, majd tovaszökken.
- Ki volt ez? - rivall a férfira a felesége.
- Bevallom, drágám - mondja higgadtan a férj -, a szeretőm...
- Micsoda? Azonnal beadom a válópert...
- Jól meggondoltad, drágám? Lemondanál a kaliforniai nyaralásról, a luxusvilláról, a Mercedesről, a bundáidról, az ékszereidről?
Csöndben esznek tovább. Egy idő után az asszony megböki az urát:
- Te, nem Roger az ott a szomszéd asztalnál? Ki az a nő, akivel van?
- A szeretője...
- Aha - mondja engesztelő hangon a feleség. - Szerintem a mienk sokkal csinosabb.
#154806 | 2015. 09. 28. 15:26
Tulképpen igazad van, DE.

Az a kérdés, hogy mit nevezünk megcsalásnak?
Már a flört is az?
Vagy ha a másik tudja, akkor az nem megcsalás?
Érdekes témakör ám ez.
#154805 | 2015. 09. 28. 15:21
Én úgy gondolom,hha egy kapcsolat jól működik és tiszta szívből szeretünk valakit nincs szükség a megcsalásra....
Törölt felhasználó
#154718 | 2015. 09. 28. 13:59
Igen, én ma olyan kivételes vagyok :D
Törölt felhasználó
#154717 | 2015. 09. 28. 13:58
Még szép:-D
Törölt felhasználó
#154716 | 2015. 09. 28. 13:57
Aki eltűnik, az maradjon is ott. Mindenkinek jobb. Jelenlevők persze kivételek. :)
Incarnation Törölt felhasználó
#154714 | 2015. 09. 28. 13:52
Azért ez így túl sarkosított , de aki eltűnik, az megkerül előbb vagy utóbb ;) :D
Törölt felhasználó
#154713 | 2015. 09. 28. 13:50
Alkalom mindig van...ha szeretsz játszani a tűzzel...vagy marad a 20 % :D
Törölt felhasználó
#154712 | 2015. 09. 28. 13:49
Jaj...ilyen csúnya blogot írni!!!:)
Hogy megcsalja meg nem független...hogy is gondoltad?:)
Már ver a víz...komolyan!:)
Hát hiszen itt csak szentéletű, tisztességes, jóképű pasik vannak!!!
Ilyet feltételezni!!!:):):):):)
#154711 | 2015. 09. 28. 13:46
Igen, Te oda.
Az eltűnéses bloghoz valahogy nem szóltál hozzá ennyit. :-D
Törölt felhasználó
#154708 | 2015. 09. 28. 13:41
A nagyon odatartozni akaró valójában a 79 %. :D
Törölt felhasználó
#154707 | 2015. 09. 28. 13:40
Megvizsgálnám, abban az 1%-ban a különlegességi elveket...ha nagyon akarom odatartozom :D
Törölt felhasználó
#154706 | 2015. 09. 28. 13:38
Én egyetértek, én mint nő!
Incarnation Törölt felhasználó
#154705 | 2015. 09. 28. 13:36
Csak basszameg ha sokáig csinálja az ember, görcs áll a lábába. És az a fejére is kiül. :)
#154704 | 2015. 09. 28. 13:35
... még.
:-)
#154703 | 2015. 09. 28. 13:34
A póz nagyon fontos ebben a műfajban.
:-D
DBlackD Törölt felhasználó
#154702 | 2015. 09. 28. 13:33
Nehéz szívvel mondom ki: az vagy nagyon különleges (1 %), vagy aszexuális (20 %), vagy valamilyen okból nem volt rá alkalma (79 %).
Incarnation Törölt felhasználó
#154701 | 2015. 09. 28. 13:31
Lassan elhagyjuk a szerepeket. No nem mindenki...
DBlackD Törölt felhasználó
#154700 | 2015. 09. 28. 13:31
Szigorúan nézve, tényleg van...hehe
#154698 | 2015. 09. 28. 13:25
Ritka,de van még olyan aki nem lépett félre ;-) Egyébként igazad van :-)
Törölt felhasználó
#154697 | 2015. 09. 28. 13:23
Az sem mindegy, kihez vagyunk hűségesek, legalább magunkat ne verjük át. :)
#154695 | 2015. 09. 28. 13:15
Szívesen.

Ideje volt már leírnia valakinek ezt is. Én meg már régen nem az a hím vagyok, aki egy rendes, jófiú benyomását akarja kelteni, ergo nem érdekel, hogy kik és mennyire kezdenek e miatt haragudni rám a másik nem képviselői közül. :-)

Viszont pontosan tudom, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel.
Törölt felhasználó
#154694 | 2015. 09. 28. 13:02
Köszönöm Inca!






 
aaaaaaaaaaaa