Mélázás

BDSM Blogok » Blog - Incarnation » Mélázás
2015. 07. 12. 04:11 | Megjelent: 1284x
A minap valamelyik blogban figyelmes lettem egy linkre, ami Jeromos honlapjára mutat, ezért sokan tévesen, neki tulajdonítják, pedig valójában másikjókislány munkája.
A "Zsák a foltját" című írásra gondolok.

Nekem és alig pár embernek ezekből a körökből, volt szerencsénk személyesen is találkozni vele és elbeszélgetni a németországbeli BDSM viszonyokról.
Ő ugyanis ott él, neveli gyermekeit a férjével, aki a Domja.

Miért mesélem el ezt, vagy mire ez a blog?
Mert eszembe juttatott olyan régi eseményeket, amik esetleg érdekelhetik az itt felnőtt új nemzedékeket.
(Megjegyzem, számomra azok az újak, akik még nincsenek itt több mint öt éve.)

Járt a köreinkbe az SM's kávézó idején egy másik Németországban élő honfitársnőnk is. A nickjét szándékosan nem említem. (Aki akkoriban is járt a közösségbe, tudja kiről van szó.) Ő is csodálkozott, ahogyan a már említett hölgy is, hogy hogyan lehetséges, hogy nem nyitok egy stúdiót itthon és nem keresem magam ezzel gennyesre.
Meglepte a válaszom, hogy itthon a hölgyek nem fognak ilyesmire költeni, mert ez még nincs benne a köztudatban. Addig már sikerült eljutni, hogyha a csap csepeg, vagy zárlatos a villanyvezeték, esetleg beázik a tető, akkor megfelelő szakembert hívnak, és nem a szomszédból a Pista bácsit, de professzionális SM együttlétért, stressz oldásért nem fognak fizetni. Inkább kockáztatnak és fordulnak amatőrökhöz, ingyen. Aztán vagy szerencséjük lesz, vagy nem, de pénzbe nem kerül.
Ekkor jött a következő kérdése. Miért nem megyek ki Németországba? Ott sincs sok jó "szakember" a témában. Ő maga is nehezen talált. Az ottaniak között is a jobbak közé tartoznék és jobbak a jövedelmi viszonyok is.
Na igen. Ha ismerném a nyelvet. Mert itt nem elég az adott nyelv nyelvtana és szókincse. Ez egy speciális "szakma". A verbális kommunikáció lényeges elem. Megfelelő hangsúly, tudni, hogy mely szavakat kell félhangosan, vagy éppen halkan ejteni, a megfelelő hatás elérése érdekében (a kiabálás a buták fegyvere).
Ha ez mind menne is, megfelelő stúdiót kialakítani ott sem két Euro. Aztán a hirdetések, stb.

És mindennek már több mint 7 éve.

A viszonyok itthon még mindig változatlanok. A kínzópincém is csak kialakítás alatt.

Talán most, hogy volt nálunk ez a nemzetközi BDSM konferencia... de a csodákban nem hiszek.

Tényleg. Erről az eseményről tud valaki valamit?
http://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/risleyaddix/23594-i-magyarorszagi-nemzetkozi-bdsm-konferencia

---

Sértődés ne essék, az offtopik és személyeskedő hozzászólásokat törlöm.

Hozzászólások (38)


Törölt felhasználó
#137321 | 2015. 07. 27. 09:24
Na ja..... stúdió. Gondoltam már rá.... aztán a kis f...mat, elvagyok én a fákkal is, azok legalább nem szólnak, kérnek butaságokat, amikről fogalmuk sincs.... mi vagyok én szó-betyár?! ;)))
Igaza van Inca-nak, a nyelv pontos ismerete nélkül (legalábbis aki a tökéletességre törekszik - ösztönösen) a neved senki... vagy még lehetsz középszar is ;)))
Incarnation Törölt felhasználó
#134002 | 2015. 07. 13. 10:22
A sablonok sokkal jobban ölik a kreativitást, mint amennyit a díszítéssel hozzáadsz. A profitott lehet növelni vele, viszont ahol a profit az első ott háttérbe szorul a játék és minden más.
#134001 | 2015. 07. 13. 10:17
Értem a nézőpontod.
Véleményem szerint a sablonokra azért szükség van. Na nem a miatt, hogy minden estben ugyanúgy vigyünk végig egy cselekvéssorozatot, hanem egyfajta sorvezetőként, hogy ne összevisszaság legyen belőle.
Egyfajta váz, amire kedvünkre vihetjük fel a díszítést.
Törölt felhasználó
#134000 | 2015. 07. 13. 10:04
A humor mindig is jobban érdekelte az embereket, mind a komolyság.
A BDSM technokrata irányba való tolása engem sem igazán érdekel. Ez hosszútávon a sablonossághoz vezet, amiből köszönöm nem kérek.
Törölt felhasználó
#133998 | 2015. 07. 13. 09:17
A blogot komolyra vettem, és bocs, ha poénosra sikeredett!

A felvetődött kérdésed jogos... lenne, ha a BDSM kultúra elég érett már, hogy természetes legyen.

Hiszen vannak prostituáltak is, akiknél a szex árucikk! Ezt sem tartom ördögtől valónak, hiszen már a történelem hajnalán is eszköz volt. Az életre, és a férfiaknak a tapasztalat szerzésre. Nem kellett pironkodnia a fiatal férfinak, hogy tapasztalatlan! Megvásárolta a tapasztalatot. A nő pedig profitált belőle. Ha mindenki a nagy szerelemre vár, akkor elég sok ember lenne kielégületlen, és frusztrált.
És, igen! Vannak férfi prostik is. Lásd a chippendael fiúk.
Ezért nem értem a gúnyolódást az anyagiasokon.. legyen az nő, vagy férfi! legfeljebb. Ha nem jó, nem elég képzett, illetve rosszul viszi át a "történetet" elfogynak a kuncsaftok!
Nekem ez a meglátásom.. lehet tépni, és szaggatni engem ezért!

Inca tetszik a felvetésed! :)
Incarnation Törölt felhasználó
#133986 | 2015. 07. 13. 00:28
:* <3
#133984 | 2015. 07. 13. 00:04
Azért ezen is el lehetne gondolkodni, hogy írtam egy komolyabbnak szánt blogot, és jött rá 4 tetszik, aztán írtam egy komolytalant és jött rá 10.

Egyetemet? Minek? Nem lenne jelentkező.
A Domok tudnak mindent. Sőt! Sokkal jobban tudnak mindent. :-D
A szubok meg majd tőlük akarnak tanulni, nem valami botcsinálta, önjelölt nagymenő által alapított egyetemen. :-)

(Persze, értem én a túlzást, de akárhogy is, mindenki a maga ösvényét járva akar tapasztalati úton tanulni. Legalábbis ez a meglátásom.)
Törölt felhasználó
#133981 | 2015. 07. 12. 22:03
Inca te megy csinálsz egy egyetemet. majd megyek oktatónak :)
csillagmamor Törölt felhasználó
#133980 | 2015. 07. 12. 22:01
Csillagom, ebben benne vagyok...komolyan érdekel a dolog. Szerintem ez, az évszázad spakingja lesz :)
#133965 | 2015. 07. 12. 20:18
Talán esetleg többet tudhatnak akik fent vannak a FetLife-on, vagy egyszerűen RisleyAddix a Te Embered.
Incarnation Törölt felhasználó
#133962 | 2015. 07. 12. 20:17
Under construction
Asszem
De kérdezd meg Danit
#133945 | 2015. 07. 12. 19:48
Kicsit elkanyarodtunk.

A konferenciáról senki sem tud semmit?
Tényleg érdekelne, nem költői kérdésnek szántam.
Törölt felhasználó
#133926 | 2015. 07. 12. 18:39
Kelta egyezzünk meg.:) Amíg csíkozod a Csillagmámort én eszem a nyuszisültet. A sültért cserébe ha igénylitek olykor tapsolok.:) Én lennék a hálás közönség,mi közben eszem.:)
#133925 | 2015. 07. 12. 18:30
Amúgy első gondolatom az volt, hogy majd én leszek a tesztalanyod de lehet megemlegetnèm a magyarok istenét :D
De ha utána sütnél nekem ...-nem nem palacsintát -hanem olyan finom nyuszisültet lehet kicsíkozhatnád érte a popsimat
Tudom ám hogy egy számító dög vagyok :)
#133918 | 2015. 07. 12. 17:22
Van anyagias dom csak a sub leánykák túlnyomó többsége szerintem kizárólag szerelemmel együtt akarják megélni a vágyaikat. Amivel nincs is semmi gond.
Törölt felhasználó
#133916 | 2015. 07. 12. 17:02
Megint az anyagias domináknál tartunk, miközben játszunk a gondolattal, hogy anyagias dom is legyen.
A női fizetőseket leszólják, miközben nem vizsgáljuk, hogy vajon milyen az anyagias dom!..
Elvárások stb.
Az anyagiasságot nem tartom ördögtől valónak!
Ilyen találkozásokból akár tartós kapcsolat is kinőhet.

Egymáshoz csiszolódnak a felek. Ha csupán néha-néha találkoznak, akkor lehetőség kicsi arra, hogy megtalálják azt, ami mind két félnek megfelel, és élvezi. Aztán,... a hazai jövedelmi viszonyok..

Én, sokáig kerestem. Sok subbal találkoztam, sok el sem jött :). Néhányat kipróbáltam...szex mentesen, mert nem kefélhetem végig az egész felhozatalt. Annyira azért nem vagyok vérmes.
Kedveseim... gondolkodjunk el azon, hogy bizony a szubok sem mindig azok, amiknek gondolják magukat.

Azonnal, és mindent... néha néztem ki a fejemből, és megkérdeztem magamtól, hogy "ezt akarom?"
Kevéssel jutottam oda, hogy folytatni szeretném...

Viszont érdekel a spaking, és mivel nővel soha nem volt még dolgom...izgat, hogy mit kezdenék vele....
#133915 | 2015. 07. 12. 16:35
Bocsi, azt akartam írni, hogy ez összetett a te gondolkodásodnak a te agyad egy nő agya,ami nem rosszabb csak másmilyen..:-)
#133914 | 2015. 07. 12. 16:32
Így van...ez most osszetett
#133913 | 2015. 07. 12. 16:27
Ez nem szentírás:)
orgazmusa aktus nélkül is lehet
#133912 | 2015. 07. 12. 16:26
Az tévhit,hogy a szex minden esetbe dugást jelent ,szerintem csak orgazmust!
#133911 | 2015. 07. 12. 16:24
Kellemes szex nélkül, de sokkal kellemesebb szexel és megint patthelyzet...és ez nem tévhit.;-)
csillagmamor Törölt felhasználó
#133910 | 2015. 07. 12. 16:19
De amúgyis érthető a dolog szerintem,ha sima szexet akar,kurvához megy; de mivel a "magunkfajtának" kevés a sima szex,próbálgatja a fizetős dominákat is.
Pofonegyszerű^^
csillagmamor Törölt felhasználó
#133909 | 2015. 07. 12. 16:16
Nem kell "megdugnia" utána,de a bdsm-nek szerintem is legalább valamelyik fél orgazmusával kell végződnie:P
#133908 | 2015. 07. 12. 16:03
Ezzel nem értek egyet pl a spanking igencsak kellemes szex nélkül is .Csak a férfiak téveszméje , hogy minden esetben van igény arra is, hogy meg is dugjon utána.

Ha szexet akarsz akkor miért dominához mész?
#133907 | 2015. 07. 12. 15:09
Külön nem működik:-)úgy értelmetlen,anélkül kidobott pénz...:-)
#133906 | 2015. 07. 12. 15:05
Nem a szexre értettem.
laci38 Törölt felhasználó
#133904 | 2015. 07. 12. 15:00
Jha hát igen,a nagyjuk totál szexmentes.
Ezért nem is érdekelnek nagyon a fizetősek:)
Egy-egy paskolással egybekötött cipőcsókolgatás meg nálam messze nem ér meg 12-15 rugót (ismét megemlíteném,tisztelet a kevéske kivételnek).
#133901 | 2015. 07. 12. 13:48
Pontosan tudom :) Nálam a BDSM nem választható külön a szextől,fordítva igen...:) Nincs ebben semmi furcsa.
#133900 | 2015. 07. 12. 13:38
" Kapjak érte azt amit szeretnék"
Lehet túl sokat képzeltél a dolgok mögé, azért érződik egy kis csalódottság a hangodból.
Ha te sem tudod mit szeretnél csak annyit hogy domináljon akkor neki sincs egyszerű dolga.
De erről gondolom az anyagias dominák többet tudnának mesélni.
#133899 | 2015. 07. 12. 13:15
Szerintem meg, ha valaki tudja mit akar akkor ne érje be kevesebbel :) ha fizetek akkor kapjak érte azt amit szeretnék! Laptopot is így szoktam venni...:)Egyre többen vannak, egy idő után már nem fogja megérni...ez van.:)
Incarnation Törölt felhasználó
#133898 | 2015. 07. 12. 13:01
Az viszont tetszett,amit a nyelvi akadályról írtál...Sokan talán máris nekiláttak volna betaposni egy német alapfokot annak reményében,hogy egy "koszos kurva" fülbesúgásával hülyére keresik magukat németben (persze ki tudja,elő is fordulhat éppen).
De szerintem sem elég hozzá ennyi,már ha igényeset akar felmutatni az ember.
Azért kár hogy szegény magyar pasik ebből aligha tudnak megélni szeretett hazájukban...^^
#133897 | 2015. 07. 12. 12:53
Tény, hogy a hazai női munkaerők között is vannak eltérések ebben a "szakmában", de legalább vannak ilyen szolgáltatások.
Az akkori beszélgetésekből az jött le nekem, hogy a kinti férfi munkaerő, hasonló szórással képviselteti magát.
laci38 Törölt felhasználó
#133896 | 2015. 07. 12. 12:49
Azért hallottam már olyan fizetősről aki jó,és belemegy olyan dolgokba is amikbe egy "átlagos domina" soha.
Lehet azért találni,csakhát "pénz beszél..." :)
#133892 | 2015. 07. 12. 12:21
Elhangzott! A németek tele vannak pénzel mi nem ,de fizetős dominával mi is tele vagyunk :( amit ki is próbáltam...hát nem igazán jó :( ár érték arány szörnyű :) saját hibájából tanul az ember :) kíváncsi voltam.Ja meg kicsi ez a közösség ehhez!
Törölt felhasználó
#133886 | 2015. 07. 12. 11:17
A pince kész lesz, és hiszem, hogy megérett a hazai BDSM közösség is rá.

:* <3
Törölt felhasználó
#133859 | 2015. 07. 12. 09:59
A németek amúgyis aberráltak,szartig vannak pénzzel és így idővel is. Ráadásul alapvetően,a népsűrűséghez képest nem is túl vonzóak,hogy szépen fogalmazzak.
Szóval náluk igazából minden adott ahhoz,hogy akár egy nő is simán ilyen fizetős szolgáltatásért nyúljon.
Egyébként vagy 50 évvel járnak mindenben előttünk,szóval felesleges hasonlítgatni egymáshoz a magyar meg a német viszonyokat:)
Törölt felhasználó
#133845 | 2015. 07. 12. 09:12
Elgondolkodtató a blog témája. Savame véleménye szerintem nagyon kis szelete lehet válasz a miértre. Vanilla szolgáltatást vesznek hölgyek ez köztudott mint ahogy az is,hogy vannak erre szakosodott közvetítő irodák. Nyilván a hölgyeknél sokkal kisebb azok száma akik fizetőképes és fizetni akaró réteget képviselnek,mint a férfiaknál. Ha ezt rávetítjük a bdsm-re akkor itt eleve kisebb a létszám és még kevesebb lehetne a fizetőképes kereslet. Egyetértek a blog írójával és az előttem íróval,ennek még nem alakult ki a "kultúrája" nálunk. A nyugat ebben is sok évtizeddel előttünk jár. Biztos vagyok benne,hogy ott is 1-2 évtizede jött létre ez a szegmens igazán. Idő amíg eljutunk esetlegesen idáig. Nem is említve a népességek közötti eltérést így a bdsm-kedvelők számát.
Törölt felhasználó
#133841 | 2015. 07. 12. 07:36
A nők a "pénzért veszek élvezetet", dolgot a férfiakhoz kötik. Mert ez a férfiak teszik ezt, kiváncsiságból, rászorultság miatt, vagy mert így kényelmesebb, egyszerűbb. Sokan azt gondolják erről, de ciki, hogy erre van szorulva! Talán a nők túl büszkék ahhoz, hogy fizessenek egy Domnak.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató