Kapcsolatfelvétel -reakció

BDSM Blogok » Blog - Hurr » Kapcsolatfelvétel -reakció
2021. 12. 26. 22:06 | Megjelent: 937x
Na, rég volt már faszosképküldéses rinyablog. De ez tovább megy azoknál....

A blog teljes szövege csak belépés után olvasható.

Hozzászólások (69)


#410283 | 2022. 01. 19. 08:39
Fogalmazásgátló vegyigyümi - ez jó volt :D

...ízű alkoholos ital
Marilyn Törölt felhasználó
#408749 | 2022. 01. 03. 18:43
Ez csodaszép volt, köszönöm, hogy leírtad helyettem. :)
#407906 | 2021. 12. 29. 12:50
:)
#407905 | 2021. 12. 29. 12:45
nem bánnám, ha a továbbiakban nem rajtam tesztelnéd :)
(vagy majd jól visszakapod
ja! hajhúzást nem beszéltem meg barinőkkel, hanem visszahúztam
könnybelábadt fiúszemek maradtak utánam
már akkor is ilyen kis szubos voltam :)
#407904 | 2021. 12. 29. 12:37
ez vicces lesz.
lájkolgatok majd mindenfelé, aztán visszavonom.
szegények meg keresik bőszen, hogy melyik megjegyzésük volt akkora siker.
#407900 | 2021. 12. 29. 12:28
én is kipróbáltam :)
ha meg visszavonod, arról nem küld értesítést
de ha ki-be tetszikelgeted, akkor minden betetszikelésről küld :)

jó játék :)
(ugye, sejted, hogy ma munkanapom van sok-sok feladattal? :)
#407896 | 2021. 12. 29. 12:25
majd küldök egy igényességmegkötő sapkát, ha azt felveszed, beszélgethetsz velem úgy, hogy nem kell a káros mellékhatásoktól tartanod
#407894 | 2021. 12. 29. 12:23
nem jó lányokkal foglalkoztál, bratyó :)

(képzeld, még csapatosan pisilni sem jártam
reggelente köszönésképp nem cuppantottam hatalmasat a levegőbe, közben arcokat vágva
a pasiügyeimet sem beszéltem ki
súlyosan antiszoc voltam már akkor is)

örülök, ha tetszik a hsz-ed :)
mondanám, hogy nekem is, de nem :)
(de van, ami tetszett)
#407892 | 2021. 12. 29. 12:23
észrevettem magamon :)
sajnos csak régebben.

kaptam üzenetet, hogy "Hurr kedveli a hozzászólásodat" :)
#407890 | 2021. 12. 29. 12:19
és képzeld, én le akarok süllyedni, elképesztően mélyre, olyan mélyre, hogy még csak na és hű és hát

és nekem a dombénaság egyik jele, ha valaki hónapokig levelezget, hódítgat (mit bénázik? nem tud vonzó, kívánatos lenni rövid idő alatt? ha nem kell a csajnak hamar, rátukmálja magát? miért nem kell hamar? annyira gázos? vagy a csaj annyira tehetetlen, béna, hogy nem tudja, mit akar? stb. stb. stb.)

hát, micsoda igénytelen némber vagyok én
ne is állj szóba velem, mert pár perc a környezetemben akár online is, súlyos igényességsüllyedéshez vezet
#407889 | 2021. 12. 29. 12:18
én másról sem hallottam csevegni, röhécselni a félrehúzódó, sugdolózó lányokat.
te ezek szerint másról csevegtél :)

de annyira tetszik nekem az előző kommentem, hogy írni fogok róla külön.
sőt, megyek és lájkolom.
#407886 | 2021. 12. 29. 12:14
neked van ilyenről emléked?
nekem nincs :)
#407883 | 2021. 12. 29. 12:13
meg még az is eszembe jutott, hogy a férfiak általános viselkedését szapuló írások pont ugyanolyanok, mint amilyen beszélgetések a kislányok közt folynak egy-egy nagyszünetben, amikor az udvar egy csendesebb zugába húzódva alig várják, hogy kedvenc témájukba belekezdjenek. ami nem más, mint: "a fiúk annyira, de annyira hülyék! tegnap is a feri meghúzta a hajamat. aztán sem hagyott békén. jött utánam az emeletre..."
#407880 | 2021. 12. 29. 12:08
igen :)

és ne feledjük, a szélhámosok mindent tudnak, ami egy igényes dom jellemzője :)
jó lenne, ha az igényesség nem keveredne össze a felszínességgel, értem ez alatt, hogy a látható, felszíni, látszólagos igényesség ne legyen egyenértékű a mélyben rejlő, sokszor csak sok idő alatt megmutatkozó értékekkel
#407868 | 2021. 12. 29. 11:56
az jutott eszembe, hogy egy nő írta pár hónapja, hogy ne tanítsuk a domokat!
úgy értette, hogy nem kell megmondani nekik, mit és hogyan csináljanak vagy ne csináljanak az ismerkedéskor. nem kell tudniuk, hogy miért lettek elutasítva. azért ne, mert egyrészt nagyon kevés tud változni. a többség nem változik, és el sem olvassa ezeket a tanításokat.
de leginkább azért ne, mert van egy jelentős réteg, akik a tanításokat - hogy mi miért nem működik a kapcsolatépítés során- beépítik a módszereik közé. tehát valóban sikeresebbek lesznek ezen a téren. de ők sem változnak szemernyit sem, csak mint módszert használják ismerkedéskor, tehát megtévesztenek vele.
akkor már sokkal jobb, ha már elején kiderül, hogy milyen.
#407839 | 2021. 12. 29. 11:13
ma már azt gondolom, az aktív segítés (a megmondom neked a tutit, mit kell tenned, milyen legyél) nem a másikról szól, hanem a segítségnyújtóról (bizonytalan önbizalmáról, nagy egójáról stb.)
az én értelmezésemben a segítség (passzív segítség) ma már azt jelenti, hogy láthatóvá teszem, én hogy tettem valamit (nem minősítve, hogy jó vagy nem jó, hiszen ezek is annyira megítélésfüggőek és sokszor átmenetiek), miyen következményei lettek a döntéseimnek, tetteimnek, és ott legyek, ha igény van rá, ha hibázva megbillen, padlót fog a másik
egyáltalán nem cél a hibák elkerülése, hibázni kell, hibázni fontos, (jó, lehetőleg ne hatalmasat és visszafordíthatatlant), senkit sem szabad megvédeni a hibázás lehetőségétól
a szerencsefaktor meg valamilyen szinten mindig játszik
#407833 | 2021. 12. 29. 11:04
az miért jó, ha az igényesebb (nem annyira jó ez a szó, hisz relatív) tudja, nincs egyedül?
miért gondolod, hogy segítség kell ahhoz, hogy megtudja, nincs egyedül?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#407831 | 2021. 12. 29. 11:01
"volt idő, mikor azt hittem, kell segíteni az embereknek
aktívan"
Én még mindig azt hiszem.
És nem azért, mert akkor az igénytelenek (kép, helyesírás) változnak. Hanem azért, hogy az igényesebbek tudják, hogy nincsenek egyedül.
Mert ha mindenki szó nélkül hagyja, akkor ez lesz az etalon.
#407816 | 2021. 12. 29. 10:42
Meg kell védeni az ittenieket?
pl. (az alapblog alapján) a szörnyű károktól, amit egy rossz helyesíró okozhat? vagy látom, ahogy a legyünkigényesebbek! felszólításra igénytelendomok tucatjai szemlesütve cserélik le egyik kezükkel a billentyűzeten a faszosprofilképüket valami igényesebbre (étsd, amit blogíró igényesebbnek tart), míg másik kezükkel máris nyúlnak a helyesírási szabályzat tizenkettedik kiadásához, szemükben reményteli fény csillan: ez így nem mehet tovább, új élet!
annak a blognak semmi köze nem volt semmilyen segítséghez

volt idő, mikor azt hittem, kell segíteni az embereknek
aktívan
hogy ha megismerik a jót (felvilágosodáskori gondolatként nagyon megtetszett anno), akkor majd úgy is fognak tenni
ma máshogy látom már mindezt (ennek kifejtése messzire kanyarodna)

de ha valamivel lehet segíteni, azt hiszem, az az önismeret felé terelés, ami által egy olyanfajta önbizalom alakulhat ki, amely alapján az ilyen blogokra magasról tesznek, nem mások mércéje alapján süllyednek vagy sem, az igényességük pedig saját igényeik mentén alakulnak és nem mások elképzelései szerint
Törölt felhasználó
#407778 | 2021. 12. 28. 20:50
szivesen
Törölt felhasználó
#407777 | 2021. 12. 28. 20:46
Rájöttem. NHem a 18 évre kell kattintani, hanem a képre!
Még egyszer kösz.
Törölt felhasználó
#407775 | 2021. 12. 28. 20:26
meg kell nézned, hogy a gúgliban a biztonságos, mármint felnőtt tartalmakat tiltó keresés ki van-e kapcsolva
Törölt felhasználó
#407773 | 2021. 12. 28. 19:53
Érdekes: Most is beírtam a keresőbe, kijött, hogy Jeromos Mester szado-mazo, BDSM, bondage lapja, elő is jött, rákattintottam, hogy elmúltam 18 éves, majd elfogadtam a cookiekat, és bejött egy Disney-honlap egy Encanto nevű fimmel. Most. 3x egymás után. Mit csinálok rosszul?
Törölt felhasználó
#407763 | 2021. 12. 28. 19:13
nagyon szivesen. de ott volt és most is ott van. rendszeresen megnézem hetente
Törölt felhasználó
#407758 | 2021. 12. 28. 19:09
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!
Már annyi embernek ajánlottam volna, de nem volt a régi helyn
Törölt felhasználó
#407727 | 2021. 12. 28. 18:22
Koronita:

/ha használod a Válaszol funkciót, akkor tudjuk, hogy a kommentelők közül kinek irtad. ha nem, akkor az általában a bloggernek szól errefelé/

Jeromos oldala most is működik és a Savteszt is rajta van.

http://jerom-bdsm.atw.hu

(és csak zárójelben fűzöm hozzá, h a BDSMEbookom nagyon sok mentést tartalmaz Jeromostól, mert sajnáltam volna, ha az atv egyszer törli.

az Ebookom főoldalán van alul kereső. elég csak beirni, hogy savteszt:

https://bdsmebook.com/?s=savteszt )
Törölt felhasználó
#407718 | 2021. 12. 28. 18:02
Nem pont ugyanarról beszélünk.
Egy konkrét emberrel kapcsolatban nem lehet befolyásolni a véleményedet - pláne, ha szerelmes vagy. A szerelem egy drogmámor. Bdsm-mel fűszerezve többszörös drog-koktél. Én még idősebb voltam kezdő szubként - nekem szerencsém volt.
Én valami olyasmire gondolok, amit Jeromos mester oldalán tanultam - ami már sajnos nem elérhető. Ha jól emlékszem, Savteszt volt a cikk címe, amin megpróbálta felhívni a kezdő szub figyelmét, hogy nem mind dom, ami/aki annak látszik. Mutatott pár módszert, ami segít megkülönböztetni. Mint az a sav - azt hiszem salétromsav - ami elválasztja az aranyat a kevésbé értékes fémektől. A Domot az annak látszó önző hímtől.
Törölt felhasználó
#407713 | 2021. 12. 28. 16:53
Koronita:

én 49 éves voltam tudatos kezdő szubként. és ha bárki is figyelmeztetett volna az első és amúgy egyetlen domommal kapcsolatban, hogy ez az ember egy önző disznó a hétköznapokban, azt sem hittem volna el.

amúgy BDSM körökön kivül kaptam pár figyelmeztetést barátoktól. leginkább azt, hogy vigyázzak, mert ez az ember egy agressziv, önző vadállatnak tűnik. nekik sem hittem.

a BDSM körökben mindenki dicsérte a pasim. és biztattak vele kapcsolatban.
a baráti és családi körömben nem történt ilyen.

aztán eljött az a perc, amikor kiderült, hogy a barátok milyen jól látták régen. mert ugyan csak pár percre, de kibújt belőle az az agressziv, önző vadállat és 10 perc alatt vége lett a kapcsolatunknak.

azóta a barátok véleménye egy kicsit fontosabb, mint amit itt bárkiről bárki ír
Törölt felhasználó
#407711 | 2021. 12. 28. 16:43
Varnyú:
Szinte mindenben egyetértek.
Pár kiigazítás - már ahogy én gondolom: A kezdő szub nem szükségképpen 18-22 éves. Lehet 40 is sőt több. És nem biztos, hogy sokat/eleget tud erről a világról. És szerintem azt is tudod Varnyú, hogy vannak itt (is) nagyon önző férfiak (azért írok férfit, mert a másik oldalt nem ismerem. Semennyire. Nyilván ott is van hasonló) Amikor egy pasi azt hiszi, hogy attól dom, hogy azt mondja. És onnantól neki minden jár, mindent szabad, a szubnak meg "kuss, kurva, térdre, szopjál" (Ezt a levelet én kaptam, miután megírtam, hogy kösz, de nem.) És a kezdő szubnak fokozott megfelelési vágya van. Ezért kellene neki elmesélni, hogy mi a különbség bdsm és a színtiszta önzés között.
Minden másban egyetértünk.
#407704 | 2021. 12. 28. 16:28
Ne legyen már ez egyenlő egy nickkel az online világban szerintem. Semmi közöm itt senkihez. Mindenki úgy hülye, ahogy akar és úgy vigyáz magára ahogy tud. Ha valakit az ablakom alatt vernek meg, vagy éppen a szomszéd lakásban, mint a múltkor, akkor persze, hívom a 112-t. De ennél több felelősségem ott sincs. Nem érdekel, hogy kit vertek kik és miért. Nem az én dolgom.
Marilyn Törölt felhasználó
#407701 | 2021. 12. 28. 16:21
Én ezen a módon nem hiszek az Úristenben. De ha ott állsz/állok előtte - azért nem vagyok felelős, amit másoknak okoztam? A fájdalomért - akarva vagy akaratlan? Vagy azért, amit megtehettem volna értük, de nem tettem meg? (Mondjuk nem hívtam rendőrt vagy mentőt, amikor az ablakom alatt félholtra vertek valakit?)
Törölt felhasználó
#407697 | 2021. 12. 28. 15:47
Koronita:

meg kellene védeni? igen, elvileg. én is igy éreztem régebben, amikor még buzgott bennem az anyai ösztön a 18-22 éves szubcicák irányába. és hangot is adtam a védelmi ösztönömnek. a 40 fölötti korosztályból sokan egyetértettek velem. de nagyon sokan meg tiltakoztak ellene. leginkább az ifjú szubcicák és kikérték maguknak, hogy bele akarok szólni a dolgaikba, mert fiatalok. és kérték, hogy bár fiatalok, de ne nézzem őket hülyének.

aztán visszagondoltam a magam ilyen idős korára... sokszor még a saját anyámtól sem fogadtam el, ha meg akart védeni valamitől és vertem a mellem, hogy én már nagykorú vagyok és hagyja abba az állandó védelmezési mániáját. na most a mai 20 évesek miért lennének mások, mint én abban a koromban.

hiába mondták nekem, hogyha falba verem a fejem, az fájni fog. egyrészt nem hittem el, mert kissé lebecsültem az "öregeket", másrészt kizárólag saját élményből voltam képes valamit is tanulni ...

ha az anyám 24 éves koromban nem ellenezte volna annyira, hogy férjhez menjek a sráchoz, akivel jártam, akkor nagyon valószinű, hogy nem mentem volna hozzá. de a dafke akkor igen erősen működött bennem. valószinűleg a mai szubcicákban is igy lehet.

véleményem szerint a fáskamrás, kalyibás hasonlat a palotához képest szintén nem szerencsés. mert jócskán pejorativ. mert ki mit lát sufninak és ki mit lát palotának ... amiben él, azt könnyen palotának érzi. de a szerinte sufniban élők benső érzéseiről a saját lakhelyükkel kapcsolatban nincs semmi fogalma. adjuk már meg a lehetőséget, hogy mindenki saját maga definiálja, hogy a saját BDSM-lakhelye neki micsoda. mert nem látunk bele senki más érzéseibe ...

a felelősség kérdése: igen, mindenki felelős önmagáért. de szerintem a partneréért is a BDSM-ben. akármilyen szerepben van a kapcsolatban. erre irtam én régebben, hogy 5 szézalék józan észt mindig megtartok magamban. mert mi van, ha a másik fél a hormonok hatására túltolná, ha ezt az 5 százalékot nem használnám, amikor beüt a veszély lehetősége és szükség van rá. a másik fél is csak emberből van, és akármilyen funkcióban vesz részt a BDSM-ben, ő is hibázhat és veszélybe sodorhatja mindkettőnket. azt meg nem engedhetem meg, még akkor sem, ha az ő agya éppen kezdene elszállni a hormonok hatására. azt azért nem árt néha tudatosítani magunkban, hogy a BDSM nemcsak csodálatos lehet, hanem időnként veszélyes üzem :)
#407694 | 2021. 12. 28. 15:21
Igen. Komolyan gondolom. Magamért vagyok felelős, hiszen amikor majd ott állok a Jóisten előtt, akkor az én életemmel kell elszámolnom, nem máséval.
Aranyliliom Törölt felhasználó
#407693 | 2021. 12. 28. 15:09
Neked, de az utóbbiaknak is:
Meg kell védeni? Szerintem kellene. Sok sérülést láttam. (Nem testit)
Hogy lehet-e - Hát ez bizony jó kérdés. Nincs válaszom. Bármilyen meglepő, én nem vagyok annyira biztos a dolgomban. Véleményeim vannak.

Varnyú, igazad van, nevezzék annak, aminek akarják. De attól még nem az. A fáskamrádat, sufnidat, vályogkalibádat nevezheted palotának. Sőt, érezheted is annak. De másokkal ne akard elhitetni, hogy a palota egy sufni.

Marylin igazad van. Mindenki felelős önmagáért. De csak önmagáért? Irigyellek, ha ezt komolyan gondolod. Sokkal könnyebb.
#407680 | 2021. 12. 28. 10:40
talán túlcizellálva, de ilyesmit is ki akartam fejezni :)
#407679 | 2021. 12. 28. 10:38
szerinted meg lehet védeni?
szerinted meg kell védeni?
Törölt felhasználó
#407669 | 2021. 12. 28. 07:03
"Csak ne nevezzék bdsm-nek."

hát ... szerintem meg annak nevezik, aminek ők érzik, akarják és gondolják. nem célszerű más fejével gondolkodni és meghatározni mások számára, hogy nekik mi legyen a BDSM.

az utóbbi években háromszor inditottam közvélemény kutatást, azzal a kérdéssel, hogy mi is az a BDSM. sokan válaszoltak, de valódi konszenzusra senki nem jutott ebben senkivel, csak egyéni vélemények voltak. leginkább szubjektivek:

https://bdsmebook.com/na-mi-is-az-a-bdsm/

a kezdő szubcicák meg lehetnek 20-30-40, de akár ötvenévesek is. felnőttek, védjék meg magukat. egyiket sem kell már pelusozni és a csöpögő orrukat megtörölgeni. az acélt megedzik ...
#407668 | 2021. 12. 28. 06:48
Szerintem itt felnőtt emberek vannak, akik el tudják dönteni, mit akarnak. Nem kell itt megvédeni senkit önmagától, mindenki a saját életéért felelős, vigyázzon arra. Főleg ne akarja már eldönteni valaki más, hogy nekem vagy bárki másnak mi a jó. Ha én úgy akarom, hogy valaki olyan használjon, aki a 8 általánost sem végezte el, mert abban van valami elemi erő, akkor engedjétek már meg, hogy megtegyem. Amúgy meg mindenkinek megvan a párja, csak meg kell találnia. Minden faszos képre vár valahol egy punci fotó. Ne dumáljon már bele senki, hogyan találják meg egymást!
Törölt felhasználó
#407661 | 2021. 12. 27. 23:41
Kedveseim, "azok" a nők és "azok" a férfiak találják meg egymást. Drukkolok nekik. Minden jót!
Csak ne nevezzék bdsm-nek. Mert az valami más. Valami olyasmi, amiről Luna írt.
És igen, a tűzoltó és az ápoló is álljon ki magáért - de nem megy semmire, ha mások nem állnak melléjük.
Ugyanígy: szerintem is meg kell(ene) védeni azokat a kezdő szubicákat, akik azt hiszik, hogy a dominancia azonos az önzéssel és a kivagyisággal. Mert sajnos ők bedőlnek "azoknak" a férfiaknak. És sérülnek. Mint az alulfizetett túlterhelt és kizsigerelt ápolónők a járvány alatt.
#407659 | 2021. 12. 27. 23:25
igen, igen!
a süllyedés, az kell. de akkor, a játékban. néha olyan süllyedés, hogy beleszédülök...

de ismerkedéskor?
#407658 | 2021. 12. 27. 23:23
nem tudom.
szerintem meg néha én nem vagyok elég érzékeny. ha úgy nézzük.
mert csak nevetek, ha bárki azért hőbörög, hogy több pénzt kapjon és jobb körülményeket. hát még jó! mindenki több pénzt és jobb körülményeket akar. ezzel nem mondtak semmit.
Hurr Törölt felhasználó
#407657 | 2021. 12. 27. 23:23
Lehet, akinek nem a d/s az élete, és mondjuk a hétköznapokban nem szubmisszív, annak a játékban süllyedni kell.
Én szoktam ezt érezni. Olyan dolgok izgatnak, olyan dolgokat élvezek, amik a hétköznapi normál értékrendemhez képest süllyedés.

Szerintem csak jól kell értelmezni; akinek meg nem inge, ne vegye magára.
Hurr Törölt felhasználó
#407655 | 2021. 12. 27. 23:20
Én pl nem veszem magamra, pedig szubokat is minősít.
Viszont azt vallom, ha a tűzoltók nem állnak ki magukért, akkor senki. Max àlljon melléjük más is.

Aki csak várja a csodát, azzal nem történik meg…

De lehet csak én nem vagyok elég érzékeny 🤷🏻‍♀️
#407654 | 2021. 12. 27. 23:17
igen, csak érintettem, de az a leggázabb mondat:
"A szubmisszív hölgyeket pedig arra kérem, hogy ne érjük be bárkivel, egy alárendelt nőnek is kell, hogy legyen egy szint, ami alá nem süllyed!"

egyrészt mi a retkes faszért kéri a drága szubmisszív hölgyeket bármire??
másrészt, amin te is kiakadtál, másnak fel se tűnik: mi az hogy egy bizonyos szint alá ne süllyedjenek??
megint ezt a választékos jelzőt kell használnom: mi a retkes faszért kellene egy hajszálnyit is süllyednie egy szubmisszív nőnek? (őszerinte úgy tűnik, hogy kell valamennyit, de azért ne sokat.)
#407653 | 2021. 12. 27. 23:14
érdekes, hogy csak azt furcsállod, hogy nem vagyok dom, mégis háborgok.

mert az írás többi része sem vonatkozik rám:
- tudok helyesen írni
- választékos az önkifejezésem (valamennyire)
- nincs faszos profilképem
- nincs mocskos vágyaimat kifejező profilképem
- nem is szoktam ilyeneket küldeni
#407652 | 2021. 12. 27. 23:07
de jó, hogy néha itt vagy.
látod, én mennyit írtam erről. de amit te írsz, a lényeget fogja meg és világosan érthető. nekem legalábbis.
#407650 | 2021. 12. 27. 22:51
de "azok" a nők meg "azok" a férfiak mjd jól megtalálják egymást
mindenkinek csak az a dolga, hogy a számára megfelelőt megtalálja
miért foglalkozik a többivel?
és miért minősíti? és miért gondolja, hogy ami neki jó, az mindenkinek jó? (ami rossz, az meg rossz)
és amúgy.. ha valakit sok "rossz" talál meg, itt az odeje az önvizsgálatnak vagy legalábbis az önmarketing felülbírálatának vagy annak, hogy elmerengjen, talán nincs jó helyen
#407647 | 2021. 12. 27. 22:23
hosszú története van ennek... :)

de próbálom röviden.
egyszer írtam arról, hogy mennyire furcsának tartom, hogy a tűzoltók tüntetnek azért, hogy több pénzért jobb körülmények között dolgozhassanak. miért furcsa ez? mert tüntetés nélkül is mindenki tudja, hogy ezt szeretnék. ki nem szeretné ezt? nekem ugyanígy hiteltelen, ha az ápolók a saját létük jobbításáért emelik fel a szavukat. mindenki tudja, hogy nem könnyű nekik. de tüntessenek értük a gyógyultak, akiknek kitették a szívüket-lelküket a gyógyulásukért. a tűzoltókat pedig képviseljék azok, akiknek megmentették a házukat. az már figyelemfelkeltő, az hiteles. szerintem.

védtem itt már blogolót olyan vehemensen, hogy azt hitték, én írtam. pedig nem is tetszett a stílus és a beállítódásával sem tudtam azonosulni (igen durva véres veréseket propagált). de olyan kommenteket kapott, mint: ez az írás meggyalázza a bdsm-et; a bdsm szégyene; hogy lejárat minden bdsm-est, hiszen ezt kívülről is olvassák, stb.

támadtam olyan blogolót, aki felsőbbrendűen, megalázóan írt a bugyivásárló "szerencsétlenekről". pedig sosem vettem még bugyit. persze kaptam már ajándékba, aminek nagyon örültem.

azért tudom védeni a saját "fajtámat" is. utóbbi időben többször is a női szub-férfi szub kettős mérce miatt. talán ennek a blognak is van köze hozzá.
mert nagyon sokan teljesen rendben valónak találják, ha a női szubok óriási igényeit, magas elvárásai mindegyikét ki kell elégítenie a domnak. ezzel szemben a férfi szubok örüljenek, ha lyuk van a seggükön, és egyálalán szóba állnak velük.
erről írtam itt, szintén egy reakcióblogot:
https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/hurr/62949-regi-ismeros-reakciokra-reakcio
Törölt felhasználó
#407641 | 2021. 12. 27. 20:41
Amúgy Hurr, szubmisszív férfiként nem is értem miért vagy felháborodva? de tényleg, mindenféle irónia nélkül.. én pl nem tudnék a domok helyett háborogni, pedig aztán van bennem egy erős brat vonal :D
Aranyliliom Törölt felhasználó
#407640 | 2021. 12. 27. 20:38
hát pedig de... vannak azok a nők, akik miatt "azok a férfiak" azt, hiszik, hogy.... :) Szerintem telitalálat volt a blog, és igen, van egy szint mikor a domináns max csak egy kinky... és a "szub" meg egy ócska...
#407600 | 2021. 12. 27. 12:20
sztárblogba nyúltál, tesó
(nézd, mennyi lájklja van, vajon, miért, mennyi mident talált el?)
érdekes, nekem az, amiről te írsz, még csak el sem jutott
engem az alárendelt nő se süllyedjen egy szint alá cucc ragadott meg (wtf??!!??)
#407593 | 2021. 12. 27. 08:29
Ez fájt.
#407592 | 2021. 12. 27. 08:28
Köszönöm!
Én ugyan a másik oldalt képviselem és valószínű ebből a szemszögből tudom csak nézni a dolgokat, de kb. az fogalmazódott meg bennem amit ön leírt!
Hurr Törölt felhasználó
#407585 | 2021. 12. 27. 00:19
amig nem kezdtem el keresni, addig nem is olvastam el. cim -> nincs komment? -> megyek mást olvasni :)
#407584 | 2021. 12. 27. 00:13
hát nehéz úgy megtalálni, ha a nem olvasod kategóriában van :)
Törölt felhasználó
#407580 | 2021. 12. 26. 23:42
már éppen levelet akartam Neked írni, Hurr, hogy súgd már meg, ki a legújabb próféta, de aztán körülnéztem és megtaláltam :)

aztán gúgliztam egy kicsit és megint tanultam valamit:

"A Speakers' Corner egy olyan terület, ahol megengedett a szabadtéri nyilvános beszéd , vita és vita. Az eredeti és legismertebb a londoni Hyde Park északkeleti sarkában található , Angliában . Történelmileg számos más területet jelöltek ki Speakers' Corners-nek más londoni parkokban, mint például a Lincoln's Inn Fields , a Finsbury Park , a Clapham Common , a Kennington Park és a Victoria Park . A Speakers' Corners területeit más országokban és az Egyesült Királyság más részein is létrehozták."

https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Speakers%27_Corner?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=hu&_x_tr_pto=sc

azt nem értem, hogy miért nem ott hirdetik az igét :)

vagy a Pixin is van ilyen spéci Beszélők sarka? hát persze, hogy van. a blogfal ...
S25B Törölt felhasználó
#407571 | 2021. 12. 26. 22:54
Ezt nem tudni... én 5-ös és erős 4-es közti nyelvtanos voltam, nem tudom, hogy a blogoló pontosan milyen szintű szöveggel találkozott. Fogalmazni is tudok, persze lehet, hogy sok dom szed fogalmazásgátlót (vegyigyümi kommersz tüske pl.)...
#407570 | 2021. 12. 26. 22:49
Miért van mindenki kiakadva annyira azon, hogy a helyesírás és választékos nyelvezet alapelvárás? Szerintem itt nem arról van szó, hogy hányas lenne a tollbamondásod, egyszerűen csak egy férfi aki a farkával próbál dominanciát sugallni és még az írásképe is ocsmány, azt sugallja, hogy valószínűleg nem rendelkezik azzal a mentális érettséggel, ami a bdsm-hez szükséges (lenne), mert azért sok olyan tevékenység tartozik bele, ami vagy testileg vagy lelkileg nem játék. Ott kell lenni fejben. Persze biztos van aki a nyers hegylakótól nedvesedik, meg egyáltalán, nem vagyok nő, nem tudom, de szerintem valami ilyesmit gondolhatnak. De lehet tévedek.
Marilyn Törölt felhasználó
#407569 | 2021. 12. 26. 22:49
A necc nem annyira hasznos, a pvc és a bőr sem. Ugyanis ha lábtörlő pozícióban vagyok, a neccesbe beleakad a sarok, a pvc és a bőr pedig nem jó lábtörlésre ;). Marad a Welcome póló :)
#407568 | 2021. 12. 26. 22:43
A necces jó. A feliratokra nem izgulok, vagyis nem tudom, nem olvastam végig 😅
Marilyn Törölt felhasználó
#407567 | 2021. 12. 26. 22:41
Francba... én csak Welcome feliratú szövetet hordok, a többi necces... ;)
#407566 | 2021. 12. 26. 22:38
Egyenruha is lesz, ha rajtam múlik bőrből és neccből. De nem én hozom a szabályokat sajnos, alkalmazkodom. Mert az elvárások nálam is elő vannak írva, ugye....
Marilyn Törölt felhasználó
#407564 | 2021. 12. 26. 22:35
Egyenköpeny is kell majd? És piros nyakkendő? Énekelni is kell, ugye?
#407562 | 2021. 12. 26. 22:33
Mind egyéniségek lehettek, meg van engedve bizonyos határok közt 😄
Marilyn Törölt felhasználó
#407561 | 2021. 12. 26. 22:33
Egyéniséget építeni csak közösségi alapon szabad... ;)
#407560 | 2021. 12. 26. 22:32
Na, akkor ennyi. Megvan a használati útmutató. Hajrá! 😄
Törölt felhasználó
#407559 | 2021. 12. 26. 22:31
Én nem is tudtam, hogy 5-ös nyelvtan kötelező a dom pozícióhoz. Sub-nak elég a 4-es?
Nem is értem, hogy mer valaki úgy viselkedni, ahogy akar. Mert ugye mindenkinek alkalmazkodnia kell valamilyen közös szabványhoz, attól leszünk egyediek, igaz?
Most már ééértem... ezért nem vagyok én sem keresett sub. Mert nem hagyom, hogy bármit belém dugjanak, kivéve lábat ès cipőt, de azt is csak a számba. Ezt nem is tudtam, hogy nem lehetek egyéni igènyekkel felruházva. A dildóba beleülés is kötelező minden sub-nak?
Illetve gondolom, hogy nem lehetek egyéni, ha már a dom sem küldheti el azt a subnak képen, amire először fog rácsatlakozni. Hallatlan. Hova tart ez a demokrácia?! Borzasztó ;).
#407556 | 2021. 12. 26. 22:28
nekem nincs dilemmám :)
#407555 | 2021. 12. 26. 22:24
Na, hol van itt a hiba? Nem értem a dilemmádat 🤭






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató