BDSM, mint a kölcsönös öröm forrása

BDSM Blogok » Blog - Hitman_1104 » BDSM, mint a kölcsönös öröm forrása
2021. 08. 05. 09:11 | Megjelent: 915x
A " BDSM az intelligens, felnőtt emberek játéka ", tehát eszerint is kell játszani.

Egyszer egy azóta már megszűnt BDSM-el kapcsolatos oldalon, ahol lehetett apróhírdetést feladni olvastam egy Domina hírdetését, aki többek között azt írta, hogy ( megpróbálom szó szerint idézni ) " csak az számít, hogy nekem mi a jó. Mindent megteszel a kényelmemért, élvezetemért, elégedettségemért ".

Egy másik dolog, hogy egy - két Domináns nő profilján olvastam, hogy nem érdekli a szub " kívánságlistája ", vágyai, hogy ő mit szeretne.

Persze, biztosan vannak itt is olyan Domináns/szubmisszív férfiak és nők, akik azt élvezik, az izgatja fel őket, hogy csak az számít, hogy dominánsként nekik, szubmisszívként pedig a másiknak mi a jó. Nekem ez nem fér bele, sem mint domináns, sem pedig szubmisszív oldalról.

Számomra Dominánsként elképzelhetetlen lenne, hogy csak azt tartsam szem előtt, hogy nekem mi a jó, és ne figyeljek arra, hogy a szubomnak mennyire jó vagy nem jó, esetleg élvezi e egyáltalán, esetleg ne vegyem figyelembe a vágyait. Vagy csak azért tűri, mert alázatos és odaadó szubom akar lenni, aki be akarja nekem bizonyítani, hogy Uráért akármire hajlandó lenne, értem bármit képes elviselni.


De ez alárendeltként sem működik nálam. Bár még nem igazán van szub oldalon tapasztalatom, de az az egy biztos, hogy nem tudom kizárólag azt nézni, hogy Úrnőmnek mi a jó. Nem tudnék úgy szolgálni egyetlen Domináns nőt sem, hogy nem veszi figyelembe a vágyaimat.

Az a helyzet teljesen más megvilágításba helyezi a dolgot, ha a szubomnak az a kifejezett kérésére, vágya, hogy ne figyeljek rá, hogy neki mennyire jó vagy élvezi e, ami történik vele.

A BDSM célja a KÖLCSÖNÖS öröm szerzés, hogy a Dom/Domina és a szub megélje egymással a vágyait. Ezért is tartom fontosnak, hogy a Domináns és a szubmisszív elképzelései, vágyai nagy részben vagy teljes egészében egyezzenek. Csak az minősül KÖLCSÖNÖS öröm szerzésnek, ami MINDKÉT fél élvezetére van!

Azt vallom, ha a szubnak akarata ellenére kell részt vennie valamiben akkor az már NEM BDSM, hanem kínzás, ami TILOS! A BDSM-nek SEMMI köze nincs a kínzáshoz, az értelmetlen és felesleges brutalitáshoz, fájdalom okozáshoz, bármi nemű kegyetlenkedéshez, vagy bármi olyanhoz, ami NEM KÖLCSÖNÖS egyetértésen, megállapodáson alapul.

Így a szadista énem is eszerint élem meg. A Domináns énemhez hasonlóan az sem öncélú! Eddig sem, és ez után sem okozok olyan fájdalmat amelyre a partnerem nem vágyik! A szadista hajlam is olyan, hogy lehet kontrollálni, hogy élvezze a mazo/ mazoszub... de lehet kontrollálás nélküli is...

Hiszem, hogy a " bántást " lehet úgy is csinálni, hogy az a pertneremnek is nagyon jó legyen. Ezért semmi olyat nem teszek vele, ami a szubom, mazom, mazoszubom számára nem jó, amiben Ő nem lelné örömöét!

De ezt szeretném Úrnőmtől is, amikor én vagyok alárendelt, kiszolgáltatott helyzetben, hogy Ő se csináljon velem semmi olyat, ami nekem nem jó, amiben nem lelem örömöm. És szerintem ez a kulcsa a egy jól működő alá - fölé rendelt viszonynak, hogy a Domináns figyelembe veszi a szub vágyait, mert " csak a boldog, elégedett szub tud mindent megtenni azért, hogy a Ura, Úrnője is legalább olyan elégedett és boldog lehessen, mint ő ".

Hozzászólások (10)


#399311 | 2021. 08. 06. 13:14
"még pluszban izgalmassá teheti a szub számára az egész BDSM-et"
szerintem enélkül nincs bdsm. de persze nem vagyunk egyformák.

"először az embert akarom megismerni, majd a nőt, aztán a Dominát/szubot..."
ez is egy hatalmas közhely. és nem is műödik így.
egyszerre ismerjük meg minden oldalát. mindenből egy kicsit. aztán megint mindenből egy kicsit.
mit érne egy olyan párkapcsolat, ahol egy nagyszerű embert ismerek meg, de nőként nekem semmit nem jelent?
és ha emberként és nőként is rendben van, mit kezdjünk egymással, ha ellentétesek a vágyaink (illetve egyformák) ??
#399302 | 2021. 08. 06. 08:02
Igen, valószínűleg anyagias volt. Az nem egy olyan nagy és profi módon összerakott oldal volt mint a pixie. Ott regisztráció nélkül bárki, akit érdekel ez a világ fel tudott adni egy apróhirdetést, megadva email vagy más elérhetőséget, amin el lehetett érni.
#399301 | 2021. 08. 06. 07:53
Ez így van. Egy BDSM kapcsolat esetében a vágyak passzolása ugyan nem egy elhanyagolható szempont, mégsem annyira fontos szerintem, mint az, hogy a két fél emberileg mennyire illik össze. Én úgy kezdek bele egy ismerkedésbe, hogy először az embert akarom megismerni, majd a nőt, aztán a Dominát/szubot, és legvégül, ha van benne akkor a szadistát/mazochistát.

Meg nem úgy van, hogy rögtön az első pillanattól kezdve egy hullámhosszon vannak, össze kell csiszolódni. Ha ez megvan akkor jöhet a közösen fejlődés.
#399300 | 2021. 08. 06. 07:34
A félelemmel kapcsolatos észrevételedre nem is gondoltam. Pedig az, hogy ahogy fogalmaztál: " A szubmisszív félnek nem kell tudnia, hogy figyelembe van véve. Ez egy "varázslat". Higgye azt, hogy bármi kellemetlen, vagy fájdalmas (ami már nem jó egy mazónak) megtörténhet. Legyen benne az a fajta félsz, hogy itt most meg kell feleljen, különben baj lesz " még pluszban izgalmassá teheti a szub számára az egész BDSM-et, főleg akkor, ha Ura, Úrnője egy hibákat megtorló, kegyetlen és bosszúálló büntető benyomást kelti, akit nagyon nem érdemes felbősziteni.
RisleyAddix Törölt felhasználó
#399297 | 2021. 08. 06. 00:16
Megértem az írást is és téged is értelek kedves D. Mindkét vélemény igaz. Míg D a valóságról írt hozzászólást, addig a blog író arról morfondírozik, hogy miért nem olyan, mint régen volt.
Viszont a mondás kicsit sántít valóban, legalábbis több értelmű, de elnézhető, tudjuk mit jelent. Jelentheti azt pl.: hogy a bdsm-et megélő emberek valamiben jobbak, mint a többiek - feltehetően valaki megsértett valakit és létrejött egy ilyen mondás... Nem, nem jobbak, egyszerűen mások. Mivel Gombóc Artúr-ból kevesen vannak a világon. Te a szilvás gombócot szereted, én meg a lyukas csokoládét, ez van.

Még csak a játékról picit: van akinek csak játék, van aki nem tudja levetkőzni mert más - ilyen és kész, vannak akik csak azért teszik mert divat, trendi, stb... és vannak a teljesen tagadók.

Igen, sac/kb olyan, mint amikor azt mondják "Mátyás az igazságos" - no ebben is van egy csavar... nem is kicsi, de elterjedt.

Ez meg, már megint a "trendi menő manó" esete.. :D
#399294 | 2021. 08. 05. 23:55
Sikerült megragadnod a lényeget.
#399288 | 2021. 08. 05. 20:02
Az első sorod, akkor unalmas közhely ezen az oldalon, hogy arra nincsenek szavak. A dominák, akikről pedig írsz, feltehetően anyagiasok, és ez egy kiváló marketing eszköz, mivel így kegyetlenebbnek tűnnek, és ezáltal remélnek több ügyfelet bevonzani.

A BDSM egyáltalán nemcsak az értelmes emberek játéka, ez egy evolúciósan kifejlődött szaporodási stratégia, nem feltétlenül szaprodosára differenciálódott válfaja. Szaporodni pedig nem feltétlenül az szeretne/fog, akinek több gógyija van, mint másnak.
Incarnation Törölt felhasználó
#399287 | 2021. 08. 05. 15:29
Szerintem valami hasonlóra gondoltál - Nagypapa a gyerekekhez, amikor felmásztak egy nagy magas fára: "Ördögfattya, rossz kölykei! Ha leestek, eltörik valamitek, jól elverlek titeket!" - igaz ez nem velem történt, hanem egy művészi körökben jól ismert idős barátom anekdotája...
Törölt felhasználó
#399286 | 2021. 08. 05. 14:00
Továbbgondolva ezt a jól összeszedett írást, a következő, ami eszmbe jut, az a jól kiválasztott partner. Mindkét félről. Fontos az egymás-és önmagunk ismerete. Sok kellemetlenségtől megóv, ha kölcsönösen jól passzolunk egymáshoz.
Aztán, ott van még az együtt-fejlődés.
#399285 | 2021. 08. 05. 12:15
Amit írsz, azzal teljesen egyetértek, de kiegészítésre, magyarázatra szorul (szerintem).
A szubmisszív félnek nem kell tudnia, hogy figyelembe van véve. Ez egy "varázslat". Higgye azt, hogy bármi kellemetlen, vagy fájdalmas (ami már nem jó egy mazónak) megtörténhet. Legyen benne az a fajta félsz, hogy itt most meg kell feleljen, különben baj lesz. De ő is tudja, tudnia kell, hogy ez nem véresen komoly.

Más hasonlat nem jut eszembe, mint mikor egy gyerekre úgy szólunk rá, hogy "megnyúzlak, agyoncsaplak, stb". Pedig eszünkben sincs bántani.