Vajon a ruha tesz egy nőt Dominává?

BDSM Blogok » Blog - Hitman_1104 » Vajon a ruha tesz egy nőt Dominává?
2021. 07. 01. 12:37 | Megjelent: 1088x
Múltkor az egyik ismerősömmel beszéltünk róla, hogy vajon az úgymond classic domina öltözetet pl: magas sarkú csizma, bőr, lakk, latex ruhától lesz e egy nő Domina. Mindketten úgy véljük, hogy nem.

Véleményem szerint nem a ruha miatt lesz valaki domináns. Ha valakiben megvan a dominancia akkor is meg lesz benne ha teljesen normálisan öltözködik. Mégis a legtöbb Domina így öltözködik.

Ez szerintem egy olyan klisé, ami a BDSM filmekből lett átvéve, hogy minden Dominának fekete magas sarkú és hosszú szárú csizmát és bőr, lakk ruhát kell viselnie, és persze a kezében mindig ott kell lennie a lovaglópálcának vagy egy hosszú szárú ostornak.

Bár nagyon is tetszenek, izgatóak az így öltözködő Domináns nők, ennek ellenére, úgy gondolom, hogy nem a ruha teszi a Dominát, mégis nem egy domináns nőt látok itt a profilképén magas sarkú csizmában és/vagy bőr, lakk cuccban.

Erről az egyik csaj ismerősöm azt mondta: " Valószínűleg azért mert a legtöbb szub férfi figyelmét ezzel kelti fel. Pedig szerintem magával a bemutatkozó szöveggel kellene magához vonzania az alárendelt pasikat. De tudjuk, a férfiak legnagyobb részét a farka irányítja és arra a nőre ír rá aki a képei alapján jobban felkelti az érdeklődését, ahelyett hogy amiatt írna neki, amit a profilján olvas róla ".

Egyet értek vele, mert úgy is a beszélgetés során fogja megismerni. Max annyit ér el vele a csaj, hogy 10-szer 20-szor több levelet kap mint ha nem lenne kép vagy nem olyan, esetleg csak a bemutatkozó szövege.

Nem tudom, hogy van e még rajtam kívül valaki, aki még így gondolja ezt.

Hozzászólások (13)


#398105 | 2021. 07. 02. 13:24
Igen, a ruha, cipő csak külsőleg. Szerintem sem ezektől lesz valaki domináns, hanem azoktól, amiket te is elmítesz járás, beszéd. Én úgy gondolom, hogy a dominancia olyan, ami valakiben vagy megvan vagy nincs. Ez része az ember személyiségének, függetlenül attól, hogy mi van rajta. Ha meg van egy férfiban akkor is meg lesz benne, ha pl: rövidnadrágot és pólót visel. Vagy ha egy nő pólóban és cicanadrágban, kócos hajjal ül vasárnap reggel az asztalnál és iszogatja a reggeli kávéját, attól Ő még Domináns, még ha akkor nem is úgy néz ki, mint egy Domina.
#398104 | 2021. 07. 02. 13:09
Pont ez az lány ismerősöm mondta, mikor megkérdeztem tőle, hogy szereti e az úgymond classic domina öltözetet pl: magas sarkú csizma, bőr, lakk, latex ruhát. Azt válaszolta, hogy nem igazán, és ezek szerinte neki nem is állnának jól. Amire én azt mondtam, hogy nem tudom, ahhoz látom kéne rajta, hogy szerintem jól állnának e neki. Nem biztos, hogy az a bőr ruha és lakk tűsarkú csizma, ami az egyik Domináns nőnek jól áll, ugyanaz jól áll egy másikon is.
#398103 | 2021. 07. 02. 12:54
Persze. Az én fantáziámban is sokszor ilyen volt a Domináns nő megjelenése, mikor régen előjöttek belőlem a szub vágyak, de talán még most is, ahogy leírod: " A nőiességet extravagáns, erotikus, sötéten csábító módon hangsúlyozó bőr vagy latex ruházat a tűsarkúval ", de már egyáltalán nem ez az általam preferált megjelenés. Bár nagyon izgató és szexi egy ilyen öltözetet viselő nő látványa, mégsem várom el az esetleges leendő Úrnőmtől, hogy így öltözködjön.
#398101 | 2021. 07. 02. 08:49
Nekem nincsenek topánkáim, nem is vagyok domina csak volt egy mufurc profilképem (tegnap lecseréltem) 70%- ban subok látogatják az adatlapomat és írnak leveleket.
Szóval a ruha, cipő viselet csak külsőség.
Hogyan ül, hogyan jár, hogyan beszél én személy szerint ezek alapján tudom elismerni valakinek a dominancijáját nemtől függetlenül.
Törölt felhasználó
#398096 | 2021. 07. 02. 00:36
És akkor még másik megközelítésből is.
Ha valaki olyan felfogással, beállítottsággal rendelkezik mint én, amit a multifokális szemüveghez hasonlítanak, tehát van femdom terén egy abszolút ideálja de ettől függetlenül ínyenc, sokrétűséget kedvelő alany, akkor nagyon az adott nőtől függ, hogy neki mi áll (az én preferenciáim szerint) mi áll a legjobban, ha tőlem egy partner megkérdezi, hogy hogyan öltözzön és viselkedjen, akkor személyre szabottan válaszolom meg neki, például ismerek olyan nagyon sportos, inas, atlétikus lányokat akiknek egy atléta trikó és fitnesz nadrág emeli ki a nőiességét és a dominanciáját is tökéletesen, vagy olyan 30-as 40-es teltkarcsú nőket akiknek egy szexi vágány anyuka külső mint farmer és blúz a tökéletes, esetleg olyan gazella testű szépségeket is akik meztelenül a leghitelesebbek mint domináns nőstény. És persze az ezekhez társuló viselkedés és a dominancia fizikai kifejezési módja és mértéke szempontjából is egyéni, hogy kinek mi áll jól (brutális fenyítő, gyengéd maternális irányító stb.)
Tehát ez mind végtelenül szubjektív és egyedi akkor is ha léteznek hiteles és hasznos etalonok és divatok.
Törölt felhasználó
#398094 | 2021. 07. 02. 00:22
Az öltözet egy fontos eleme, faktora annak a fajta az összképnek, amelyet egy valamilyen módon domináns nővel kapcsolatban fantáziál és idealizál egy alany, csak úgy mint a smink, testalkat, kor vagy nem külsőségekből eredő tulajdonságok is mint viselkedés, modor, beszédstílus. Gyakorlatilag minden létező részlet, tulajdonság ami az imádat tárgyához kötődik számít, ez ugyanis mint minden más fetisizmus is, így működik.
Viszont az teljesen egyedi preferencia kérdése, hogy ezekből pontosan kinek mi az ideális.
A nőiességet extravagáns, erotikus, sötéten csábító módon hangsúlyozó bőr vagy latex ruházat a tűsarkúval egy igen gyakori preferált megjelenés, de egyáltalán nem kizárólagosan jellező.
Részemről például egy sokkal kevésbé szexualizált, viktoriánus tanárnőt nevelőnőt idéző tehát hivatalos, konzervatívan nőies megjelenés a hozzátartozó gondoskodó de autoritatív, szigorú és távolságtartó viselkedéssel az ami tökéletes.
Tehát a ruha fontos részlet, de mint minden más is, egyéni, hogy kinek miféle pontosan a jó.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#398090 | 2021. 07. 01. 21:13
A történelmi-kultúrális háttér elemzése pedig sokat segíthet az általad fejtegetted kérdések megértésében.
#398088 | 2021. 07. 01. 20:39
Hát igen, teljesen egyet értek. Ha felszínre tör a műmájerség akkor már tényleg tök mindegy, mi van rajta. Nekem is teljesen mindegy mi van egy Dominán. Valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, akinek fontosabb egy nő személyisége, akár van köze a BDSM-hez, akár nincs.
#398087 | 2021. 07. 01. 20:24
Ahhoz, hogy valaki szeresse a bőr dolgokat, a tűsarkú cipőket és csizmákat, ill a szexi fehérneműket nem feltétlen szükséges egy nőnek Dominának lennie. Itt vagy te, mint aki éppen ennek a példája. Sőt! Úgy gondolom, hogy igazából még magát a BDSM-et sem kell ismerni hozzá, hogy egy nő szeresse a szexi fehérneműket vagy a tűsarkúkat.
#398086 | 2021. 07. 01. 20:23
látványra, első ránézésre tényleg nagyot lendít a dominaságán bárkinek egy ilyen viselet.
de elég pár perc és előtör a műmájerség. akkor már mindegy, mi van rajta.

és ugyanígy az igazi domináknál. néhány perc után szintén mindegy, hogy mi van rajta. legalábbis nekem.
#398083 | 2021. 07. 01. 20:09
Igazából ezzel az ismerősömmel nem merültünk bele ilyen mélyen ebbe a témába, hogy a dominaság és az öltözködés kapcsolata milyen régmúltrá vezethető vissza.

Igazad van. Egy Domina, Úrnő vizuálisan számomra is izgatóbb látványt nyújt magassarkú csizmában és bőr, lakk stb domina cuccban. Bár nekem, de gondolom más szub vagy éppen switch férfinak sem ettől lesz egy nő domináns, de látványra nagyon szexi tud lenni egy olyan nő, aki így öltözködik.
Törölt felhasználó
#398081 | 2021. 07. 01. 19:44
Én szeretem a bőr dolgokat,a tűsarkú topánokat,szeretem a finom szexi fehérneműket,de soha nem leszek domina.🙂🙂
Törölt felhasználó
#398080 | 2021. 07. 01. 16:24
A dominaság és az öltözködés kapcsolata, minimum 130-140 éves. Ebbe most nem megyek bele, mert nem előadás. Igazad van, nem a ruha teszi elsősorban a dominát, de ahogy szoktam mondani: "Egy Domina, nem Domina, amíg nincsen magassarkú, combcsizmája."

A miértékre pedig, a történelem és a kultúra ad válaszokat.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató