Miért nem válaszolnak a nők a férfiak leveleire?

BDSM Blogok » Blog - Hitman_1104 » Miért nem válaszolnak a nők a férfiak leveleire?
2021. 01. 15. 18:53 | Megjelent: 1572x
Az elmúlt napokban próbáltam utánajárni annak a szomorú jelenségnek, hogy miért nem válaszolnak a nők a legtöbb férfi levelére.

Most leginkább azokról a VIP tagsággal rendelkező nőkről beszélek, akik nyugodtan megtehetnék, hogy válaszoljanak, hisz nem köti őket a napi 2 levél küldési limit.

Előre is elnézést kérek mindenkitől, ha valakit ezzel a bloggal most megbántanék nem áll szándékomban.

Tény, hogy rengeteget levelet kapnak, ez tagadhatatlan. Biztos vannak hullámvölgyek, ez alatt azt értem, hogy van amikor több, van amikor kevesebb üzenet landol a postaládájukban.

Biztos meg kapom, hogy nem lehet mindenkinek válaszolni meg, hogy nincs idejük arra, különben is mikor visszautasított egy pasit az paraszt volt. Persze van ilyen is. 20 pasiból 2-3 nehezen veszi és paraszt módon reagál, de ez benne van a pakliban. Lehet, hogy 30-ból 1, vagy 10-ből 2. Nem tudom pontosan az arányokat.

De azt is hozzá kell tenni, hogy valószínűleg őket nem udvariasan, hanem flegmán utasították vissza. És biztos van olyan férfi, akinek az 55-dik visszautasítás után elborul az agya és elküldi a nőt a picsába.

Ez se helyes, de sajnos sok férfinek szét hullik az önbecsülése az által, hogy nem kap egyszerűen választ. Az elején még én is így voltam vele, de mára sikerült " megedződnöm " és könnyen továbblépni azzal, hogy a következő nőtől biztosan érkezik válasz. El kell fogadni, hogy van ilyen, és ahogy tudom nem én vagyok az egyedüli pasi, akit a nők csúnyán fogalmazva válaszra sem méltatnak.

Van olyan férfi, aki ilyenkor úgy érzi, hogy ő egy senki, nem kell senkinek, a nők számára gyakorlatilag 0, nem tekintik férfinek, tehát 0 vonzalmi szintje van, és erről bizony a nők tehetnek, mert nem válaszolnak a férfiaknak.

Abba bele sem gondolnak, ha ignorálnak 260 levélre, nem válaszolnak rá abban az esetben 260-szor tipornak bele valaki önbecsülésébe. Persze van pasi ( mint amilyen én is vagyok ), aki ezt elengedi, de van akinek ez tényleg egy beletiprás, mert amikor elküld 300 levelet és egyikre sem kap választ széthullik teljesen, és a nők ebbe nem gondolnak bele. Csak azt látják, itt vannak a pasik, meg ez az egész virtuális, meg online, meg leszarja, úgyis túl sok levelet kap. NEM! Az lenne a helyes meg a korrekt, hogy egy udvarias, normális, kedves szöveget ír, még akkor is, ha az sablon.

Ezzel nem elutasítja a férfit, hanem a tudtára adja, hogy pl " Szia Gábor! Ne haragudj, de szerintem nem illünk össze vagy ez a kezdeményezés számomra most nem aktuális, de kívánok neked további sok sikert és minden jót. Üdv Anna ".

Ennek az lenne a lényege, hogy egy udvarias, normális, kedves levéllel válaszolni a megkeresésre.

Minden tiszteletem azoké a nőké, akik ezt megteszik, mert ez bár ritka, de van ilyen ( én is kaptam már ilyen visszautasítást ). Mert veszik a fáradságot, hogy írjanak egy kb 2-3 sornyi választ, amire úgy 30 másodperc megy el az életükből vagy egy az előbbi példához hasonló sablon szöveget beillesztenek, ami által nem bántanak meg egy olyan embert, aki kedvesen, normálisan közeledett felé.

Az, hogy vannak parasztok, akik túl reagálják az már nem az ő bajuk. Tehát, azok a férfiak, akik nem tudják venni a normális, kedves visszautasítást azok meg szimplán hülyék, tehát arra nem lehet mit mondani.

Egy idióta férfi ki tud borítani 30 nőt egyszerre. KÉRTEM szépen a nőket, hogy ha 10 pasiból 1 idióta, attól még ne " büntesse " a másik normális 9-et.

Bizonyos nők úgy veszik az egész társkeresést, mintha a másik oldalon nem egy élő, érző személy lenne, hanem egy virtuális fasz.

Lehet azt mondani, hogy sok férfi csak azt írja, hogy " Szia, mizu " stb. De az emberek nem születtek arra, hogy " regényeket " írjanak vagy humoros levéllel nyissanak. Egyszerűen sok férfi így nyit.

Saját tapasztalatból mondom, a legtöbb esetben a humoros megkeresésre sem válaszolnak a nők. Aki normálisan, tehát betartja az emberi normákat és megtiszteli a másikat annak minden elismerésem.

A következő dolog a flegmaság. Ha egy nő nem akar valakivel beszélni akkor adja a tudtára, ne legyen egy flegma picsa. Ha egy nő tisztelettel bánik egy férfival akkor ő is vele ugyanígy fog bánni. Ez vica-verza. Ehhez az kell, hogy a pasik is tisztelettel bánjanak a nőkkel, mert ezt fogja vissza kapni. Amelyik férfi még paraszt azzal egyáltalán ne kommunikálj, sőt tiltsd le a faszba!

Sok nő azt hiszi, ha 1-2 hapsi kiakadt a visszautasítástól és paraszt volt akkor az összes többi is ki fog akadni, így inkább mindenkit ignorálnak, a felső 10-20 százalék kivételével.


Nagyon sokan képtelenek normálisan visszautasítani. Úgy van vele, ha át megy parasztba akkor legalább lekopik a pasi. És ez nagyon nem emberi dolog. Az ignorálás sokszor jobban fáj egy férfinak, egy NORMÁLIS férfinak, és higgyétek el kedves hölgyek, nagyon sok kedves, normális pasi van, akik egyszerűen nem tudnak martekinggelni.

A férfiak jó része nem arra születtek, hogy jó kommunikátorok legyenek, és emiatt nem bántani kéne őket. Ha egy férfi bunkó, intelligensen oltsd le és tünj el.

Tartsd meg az emberséged és jó lelkűséged az által, hogy igyekszel a másikat nem megbántani, empatikusnak lenni. Ez férfiakra és nőkre is egyaránt ugyanúgy vonatkozik. Én ezt tartom a társkeresés első számú szabályának.

Hozzászólások (55)


#390480 | 2021. 01. 18. 16:09
"én beleteszem az energiát a levelembe, ahogy azt tanították: van köszönés, bemutatkozás, bevezetés, tárgyalás befejezés, aláírás, minden és a legtöbb esetben erre a nagy semmi a válasz - ha pedig van válasz, akkor az egy chat üzenet jelelgű fél/egysoros valami."

Mondjuk azt hiszem, azokra az üzenetekre, amelyekben volt köszönés, bemutatkozás, bevezetés, tárgyalás, befejezés, aláírás :) - szerintem szoktam válaszolni, és egyet is értek vele, hogy egy ilyenre (ez már eddig minimum 3-4 mondat) illik is reagálni vmit. Amikre szinte egyáltalán nem szoktam, azok az egymondatos, láthatóan csak bepróbálkozós üzenetek. És azt teljesen megértem, hogy más csajok se.
Törölt felhasználó
#390469 | 2021. 01. 18. 11:37
Van, akin segít a maszk! :P
magicalgame Törölt felhasználó
#390468 | 2021. 01. 18. 11:36
Szerintem, egy udvarias elutasító - akár egymondatos - levél nem lenne a világvége.
Aki ezután mégis csak levelezni akar, azt már nyugodtan lehet ignorálni, mert az tényleg hülye.

Habár, én már eljutottam odáig, hogy ha nem válaszol, akkor az ne zavarjon, mert tudom, hogy "ez a módi", azért az elv nagyon zavart egy ideig: én beleteszem az energiát a levelembe, ahogy azt tanították: van köszönés, bemutatkozás, bevezetés, tárgyalás befejezés, aláírás, minden és a legtöbb esetben erre a nagy semmi a válasz - ha pedig van válasz, akkor az egy chat üzenet jelelgű fél/egysoros valami. Ezt egyszerűen bunkóságnak éltem meg.
Pedig, a leveleimben semmi olyan nem volt, ami a "zaccra" lenne jellemző. Maximum az unalmasságot tudnám elképzelni kritikának, de igazából ezt se tudhatom biztosra, az érdemi visszajelzés hiányában. :/
Törölt felhasználó
#390459 | 2021. 01. 18. 11:07
De én már teljesen beleéltem magamat :(
És ha felvennék maszkot előtte?
#390458 | 2021. 01. 18. 11:05
"Eredmény: semmi dickpic, az igazi oltári suttyókból is jó ha 10-20% volt, sőt az üzenetek többségének a minősége kifejezetten jó volt, sok még a mi nem túl alacsony mércénkkel is válaszra érdemes (igaz senkinek nem válaszoltunk, ha már blog topik).
Szóval:
A) a nők irreális elvárásokkal vannak fenn
B) a minőségi profilra a zac nem ugrik."

Annyira, annyira örülök, hogy ezt leírtad!! Kib. önhittségnek éreztem, ezért még soha egyetlen hasonló témájú blogban se kommenteltem oda, hogy gyerekek, nem értem, én nem százasával kapom az üzeneteket, hanem tizesével, viszont azokban meglepően magas a normális, stílusos, szellemes levelek aránya. Suttyó üzenetet, írd és mond, még egyet sem kaptam. Oké, farokfotót igen, kérdést, hogy szerintem jó-e a méret, igen, de még azt is kedvesen, udvariasan.
Tök jó látni, hogy nem csak én vagyok ilyen szerencsés, vagy, talán, nem csak szerencse :)

És a blog eredeti témájához:
Annak is örülök (csupa öröm az élet :))) , hogy Aphrodite válasza volt az első, mert kompletten összefoglalja a lényeget.
A többi már csak az árnyalatok: hogy nem, nem válaszolunk, mert szerintem ha nem reagálok napokig, hetekig, tök egyértelmű, h nem akarok semmit - ha írok, megköszönöm a bókjait, megírom, hogy bocsi, nem levelezek, akkor az már levelezésnek tűnik, reagál, bekérdez, udvariasan ugyan, de mégiscsak folytatni próbálja, stb., még nehezebb abbahagyni, még inkább esélyes, hogy megsértem, azt meg minek?

És nem, ne omoljon már össze egy pasi önbecsülése attól, hogy nem kap választ. Kezelje úgy, hogy az a nő biztos, hogy nem az ő nője, ennyi.
Törölt felhasználó
#390418 | 2021. 01. 17. 14:21
:D
Én azért marha messze vagyokt ettől.
Nem fogok azért eret vágni, mert vannak nők, akik le se szrajék a fejem. :D Az egy átlagos hétköznap. :P
Törölt felhasználó
#390417 | 2021. 01. 17. 14:14
Érzem, hogy lassa de biztosan kezdünk elérni ide :

https://www.youtube.com/watch?v=Meg-uQVUTag

Én készen állok rá testben és lélekben is.

😬
Mercurius Törölt felhasználó
#390413 | 2021. 01. 17. 12:46
Ezt is tudom tetézni: párba állok a csajjal, írok neki, majd azzal a lendülettel szétválik.
10 matchből 6 ilyen. :/
#390410 | 2021. 01. 17. 12:02
Nekem Tinderen amúgy rosszabb az arányom, mint itt. (Abban az esetben persze, ha az itteni válaszadást egyenlőnek tekintjük az ottani match-csel).
Törölt felhasználó
#390409 | 2021. 01. 17. 11:43
:D
Törölt felhasználó
#390408 | 2021. 01. 17. 11:18
A francba... pedig azt hittem már megfejtettem :(
Törölt felhasználó
#390407 | 2021. 01. 17. 11:01
"egy direkt társkereső oldalhoz képest milyen kevesen reagálnak a megkeresésükre."

Mondjuk, én a direkt társkeresőkön is ugyanilyen arányt vélek felfedezni a nemválaszolás terén.
Törölt felhasználó
#390406 | 2021. 01. 17. 10:54
Még valami a témában. Egy eddig talán elhanyagolt szempont. Az oldal maga. Ez egy többfunkciós BDSM közösségi portál nem pedig a BDSM Tinder. Akik ide látogatnak és regisztrálnak eltérő okokból tehetik. Viszont azok, akik kifejezetten partner és társ keresésre használják, ami amúgy az egyik de nem az egyetlen funkciója, sokszor vagy nem fogják ezt fel, vagy csak figyelmen kívül hagyják és emiatt háborodnak fel azon, hogy egy direkt társkereső oldalhoz képest milyen kevesen reagálnak a megkeresésükre.
#390376 | 2021. 01. 16. 23:28
Biszex pasiként én is sok levelet szoktam kapni azóta, hogy a ~3500 karakteres bemutatkozásomat lerövidítettem kb. ~1300 karakteresre. A beérkezett üzenetek fele igazából elég gatyára sikeredik, kb. ilyen "szia, mizu", "szia, érdekelhetlek?", "szia, szex?" kaliberűek, amik finoman szólva sem keltik fel az érdeklődésemet.

Nem azt mondom, hogy rizsát kell írni az első levélbe, hanem azt, hogy érdemes legalább 3-5 ÉRTELMES, GRAMMATIKAILAG megfelelő üzenetet összerittyenteni, mert az ilyenekre hamarabb érkezik válasz.

Egyébként, amikor én írok levelet (lányoknak), arra az esetek kb. 50%-ban érkezik válasz, igaz hogy aztán néhány levél váltás után kiderül, egyikünk sem egymás társaságát keresi. Hozzátenném, hogy az esetek kb. 5%-ban lesz is személyes találkozó a dologból (1 pár kivételével csak lánnyal találkoztam eddig). Ennek a rendkívül jó arány hátterében az áll, hogy az olyan adatlapokat, amik kb. 2-3. sorosak, illetve azokat, amikben nincs ékezetes betű, azokat hagyom a francba, ezekre fölösleges időt pocsékolni.

Azt még hozzátenném, hogy ilyen netes ismerkedések közepette sokkal több normális embert ismertem meg, mint személyesen, valahogy az idiótákat könnyebb így elkerülni. Viszont amit gondtam szoktam érezni a netes ismerkedésnél az az, hogy kb. mindenki 18-21 éves, több éves tapasztalattal rendelkező partner szeretne, ami meg az esetek nagy részében egész egyszerűen nem reaális. 🤦‍♂️
Törölt felhasználó
#390372 | 2021. 01. 16. 21:24
Először is nagyon kellemes írás. Én alig kapok választ (1% alatt) és 20 év után már zavar és bánt pont ahogy leírta a bejegyzés írója. Amúgy azt kifelejteted hogy erre már gomb is van a levelezésnél "A kijelölteknek elutasító levél" címszó alatt.

Nos egy erősen passzoló adatlap után a nem illünk össze értelmezhetetlen egyébként de persze elfogadható és milliószor jobb mint a semmi. Nem gondolom hogy az irreális igények vezetnének hanem sokkal inkább a fogalomzavar. Sajnos sokan jönnek ide a legalapvetőbb (1 perc google) ismeretek nélkül és várják hogy valaki felvilágosítsa őket és ehhez egy erős pánik és jelentős konzervativizmus is társul. Ahogy kedves vanilla ismerőseimnek szoktam mondani akkor tudom elmagyarázni mi az a bdsm ha el tudod fogadni hogy neked egy dolog ami jó míg másnak meg lehet hogy más. Nos itt mindig elakadunk... :-) Ezzel arra célzok hogy sokan beikszelnek az érdekel kategóriába olyat amit sosem próbáltak de 2x láttak egy percre egy videóban. Aztán a beszélgetésben kiderül jaaa hogy ő még csak nem is látott olyat de izgalmasan hangzik. Te meg jó eséllyel írtál neki egy belemenős sztorit (mert ugye ő egy eredeti levelet várt) amitől sírva menekül a falnak.

Ami a társkeresést és a nőket illeti és a virtualitást illeti ez már több mint 10 éve kezdődött hogy a másikat nem is embernek kezelik hanem egy darab ...-nak aki nem is ember meg az egész virtuális és nem kell emberként bánni a másikkal. Ezen tudatossággal lehetne változtatni de a társadalaom nem ebbe az irányba halad... :-(
Törölt felhasználó
#390370 | 2021. 01. 16. 21:00
Irreális mindenki elvárása úgy az esetek 80%-ában, legyen szó férfiról vagy nőről.

Erőszak téma, mert ez is felmerült. Talán tegnap írtam valamelyik blog alatt a véleményem, amit tartok, hogy a fizikális inkább a férfiakra jellemző, elenyészően a nőkre. A nők sajátossága inkább a verbális, a lelki zsarolás, az alázás. Szerintem ezért is van több alkesz a férfiak között, az elnyomó nők miatt. :D

Alapvetően nyers vagyok, mert ilyen vagyok. De normális választ kapott eddig mindenki tőlem. És sokkal hisztisebbek a pasik, és már írtam párszor, de leírom, hogy pl hülyeparasztpicsa (így egybe) voltam, pedig kultúrált elutasítást írtam, egyébként már akkor is kint volt az adatlapomon, a nem keresek, mert megtaláltak szöveg.

Értő olvasás, na ezzel itt van gond sokaknál nem kevés. Az, hogy valakinek más jön le, mint nekem vagy XYZ-nek az nem gond. De az amikor leírom, hogy nem keresek, az elég egyértelmű, és szerintem az is, hogy szolgát korábban sem és továbbra sem, sőt még magyarázó szöveg is van már mögötte. És nem azért, mert flegma vagy lenéző vagy akármi lennék, hanem mert a nagy százaléknak az ilyesmire vakfoltja van, de az nagyon.

Van aki többszöri elutasításra sem érti a nemet, és még mindig nem voltam paraszt, pedig tudok az lenni, ha kihozzák belőlem. És nem. Volt aki leírta, hogy nem tudja megélni a vágyait, javallottam a fizetőst, mert hogy elvileg az erre van kitalálva. Az megalázó, de engem lényegében zaklatni (bár itt ez még erős szó), az nem megalázó.

Szóval, hogy is van ez?
Törölt felhasználó
#390307 | 2021. 01. 16. 07:42
Hitman leírtam az ezzel kapcsolatos véleményem Azul blogja alá, olvasd el.:)
Törölt felhasználó
#390293 | 2021. 01. 16. 00:11
Egy trend elemzésnél mindig fennáll ugye a téves konklúzió veszélye, maximum ha nagyobb mintával dolgozunk akkor ez alacsonyabb.
De itt olyan végtelenül sok faktoros az egyedi emberi személyiségekhez és érzelmekhez köthető jelenséget próbálunk kibogozni, hogy bármennyi általánosságban helytálló ténymegállapítást is teszünk a végén csak visszatérünk a nullás mezőre avagy, passz, nem értjük eztet, de fura egy dolog a mán hétszentség (én már legalább is elértem ide).
Az odavezető okoskodás és spekuláció folyamata viszont akkor is gyönyörű :D
Törölt felhasználó
#390290 | 2021. 01. 16. 00:04
Én meg csak vicceltem. :)
Törölt felhasználó
#390286 | 2021. 01. 15. 23:57
Csak a szokásos kb. 100-150 üzenet. Simán lehet, hogy akkor épp jobb volt az arány, vagy épp később írtak volna, meg ezernyi más indoka lehetett. Nem mondtam, hogy átfogó tanulmányt készítettünk, csak gondoltam megosztom az egyetlen személyes tapasztalatot.
Törölt felhasználó
#390284 | 2021. 01. 15. 23:43
Azért, Mayorahék elég kis mintából szűrték le a tanulságot. Előfordulhat, hogy tévedtek. :D
Törölt felhasználó
#390283 | 2021. 01. 15. 23:41
Ezzel nem értek egyet. Szerintem nekem igenis igényes a reglapom, mégis rengeteg suttyó paraszt ír rám.
Törölt felhasználó
#390282 | 2021. 01. 15. 23:33
Nem. ???
Mercurius Törölt felhasználó
#390281 | 2021. 01. 15. 23:28
Mikor először regelt pokolnyuszim az oldalra, akkor szándékosan nem tettük ki 1-2 napig, hogy pár vagyunk, hogy megnézzük milyen az üzenetállomány (for science), csak írt egy normális bemutatkozó szöveget (tudod nem 3sorosat, hanem tartalmasat).

Eredmény: semmi dickpic, az igazi oltári suttyókból is jó ha 10-20% volt, sőt az üzenetek többségének a minősége kifejezetten jó volt, sok még a mi nem túl alacsony mércénkkel is válaszra érdemes (igaz senkinek nem válaszoltunk, ha már blog topik).

Szóval:
A) a nők irreális elvárásokkal vannak fenn
B) a minőségi profilra a zac nem ugrik.

Bár tény, hogy mi azért már edzettek vagyunk a témában, így el tudom képzelni, hogy a kezdők számára tényleg elrettentő lehet az oldal nyers nyíltsága.
Mercurius Törölt felhasználó
#390280 | 2021. 01. 15. 23:18
jaaa, így oké. :)
#390279 | 2021. 01. 15. 23:14
Én ezzel arra reagáltam, amit a legelső hozzászólásodban írtál, hogy csodálkozol, hogy tíz csapnivaló levél elolvasása után a nők nem törölnek a társkereső oldalakról. Erre az a válasz, hogy dehogynem, arányaiban többen törölnek, mint a férfiak.

Ez annyiban érinti a bejegyzés által érintett témát, hogy a leggyakoribb oka a nem válaszolásnak a kapott levelek száma és minősége.
Mercurius Törölt felhasználó
#390278 | 2021. 01. 15. 23:08
Oké, akkor végül csak értettem. :D
Igen, az inaktivitásnak lehet ez az oka, csak ennek semmi köze az alap kérdéshez.
Törölt felhasználó
#390276 | 2021. 01. 15. 23:06
Értettem a blogot és a miértjét is , átéltem , addig amíg valaki nem válaszolt és Vele kapcsolatot alakítottunk ki.
Az , hogy ti itt mit és hogyan játszotok és okoskodtok blogokban az teljesen hidegen hagy. Azért mindenkinek lehet mondandója.
Amellett hol van a blog írója ?
Csak egy szimpla kérdés , neki nincs ehhez további hozzáfűznivalója?
Odabaszunk valamit és csámcsogjatok emberek ?
Eddig 145-en nézték meg és hozzászóltak nem kevesen.
#390274 | 2021. 01. 15. 22:59
Arra gondolok, hogy egy Pixie-re regisztráló női reg nagyobb eséllyel törlődik az oldalról, vagy válik inaktívvá relatív rövid idő alatt, mint egy férfi reg. Emögött akár azt a jelenséget is vélelmezhetjük, hogy a nők a regisztrálást követően nagy mennyiségű és gyenge minőségű levélhalmazt kapnak, ami elrettenti őket az oldal további használatától.
Mercurius Törölt felhasználó
#390268 | 2021. 01. 15. 22:49
Értem én, hogy a nőkre rázúdúl egy rakás levél, nagyon rövid idő alatt és ez kezelhetetlen, ezzel kezdtem a mondandóm.
De amikor a 100-ból kiválaszt egyet és azzal kezd kommunikálni és onnan is szó náélkül tűnik el, azt már nehezen értem meg.
Vagy nem t'om mire akartál célozni az inaktív regekkel?
Olyat szoktam látni, hogy Gip Irénke regisztrált december 42-én és az utolsó belépése is dec. 42, nyilván, arra rá se írok, mert látom, hogy kamu, vagy rögtön meggondolta magát/elrettent.
Szerintem, a nem válaszoló nők a kérdésben nem is ezek hanem azok, akik elolvassák a levelet, de ignorálják. Az, hogy olvasták a leveled, azt látod, mint küldő fél.
Törölt felhasználó
#390265 | 2021. 01. 15. 22:36
A hasznosság meghatározásánál erős a szubjektív faktor ám.
Mondjuk, hogy végtelen mértékben.
Az egyén szemszögéből pláne.
De a közösség szempontjából is függ attól, hogy melyik közösségről van szó.
Természetesen a te dolgod, avagy döntésed, hogy mihez szólsz hozzá és az meg mindenki másé, hogy erre hogyan reagál, mivel ez egy nyilvános vita.
Már természetesen a jó modor de legalább is a törvényesség keretein belül maradva de azokat itt meglátásom szerint semelyikünk sem lépte át.
A partvonalról játszást nem a BDSM vagy emberi kapcsolatok világát értettem, hanem ezt a konkrét blogot és a szerzőjének egyénileg megélt élményét.
Mert ahhoz képest mi itt akik hozzászólunk mind partvonalról játszunk, kérdés, hogy mit.
Azt pedig, hogy nem érted a témát arra a kijelentésedre reagálva írtam konkrétan, hogy "nem tudom mit kattogtok"
A nem tudom kifejezés ebben a kontextusban a nem értem szinonimája. Nem?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#390260 | 2021. 01. 15. 22:24
Pont így. Ez is mind azt igazolja, hogy szinte bármilyen blog jó blog.
Mint a székely vicc.

Áron bácsi, oszt rossz pálinkát ivott-e már valaha?
Ittam én.
Na és milyen volt?
Jó!
Törölt felhasználó
#390258 | 2021. 01. 15. 22:21
Számonkérni semmiképpen, vitatkozni sőt okoskodni róla készséggel.
És valóban a nők szándéka az ártásra avagy a képességük a gonoszságra általában véve semmivel sem kevesebb mint a férfiaké, csupán, ahogy már taglaltuk, az eszközeik és lehetőségeik mások, avagy ezek következményei.
Nekem sem hiányzik, hogy valami... a lincselés veszélyével dacolva kimondom, hibbant némber csalódottságról, puszta rosszindulatból vagy bármilyen okból az első találkozás alatt vagy után megvádoljon, hogy akarata ellenére erőszakoskodtam vele (igen errefelé van olyan is, hogy akaratának megfelelően) aztán feljelentsen és/vagy rámszabadítsa a világhálót stb.
Gyönyörűen tönkre lehet tenni valakit akkor is, ha nem vagyunk nála kétszer nagyobbak és erősebbek.
Mégis, a sebezhetőségünk ellenére mi férfiak sokkalta rámenősebbek vagyunk, vagy legalább is tudunk lenni mint a nők.
#390257 | 2021. 01. 15. 22:19
igazad van... olyat nem mondunk, hogy nőietlen nyavalygás... micsoda felháborító előítéletek

nyavalyogni jó
nyavalyogni kell
rugalmatlanul rugózni valamin, ráadásul úgy, hogy mást/műsokat okolok valamiért - biza, nekem nem szimpi

üde színfolt lenne pl. egy olyan blog, hogy de "miért nem válaszolnak nekem a nők, amikor unalmas vagyok, stílustalan, csapnivaló a helyesírásom" (az elemek tetszés szerint cserélhetőek)

nekem az tetszik, hogy a blogokban felvetett problémákra a válasz igen sokszor a blognyitó későbbi hzzászólásaiból napnál világosabban kiborul (megtetszett ez a képzavar :)
Törölt felhasználó
#390255 | 2021. 01. 15. 22:17
HAsznos elég sok minden. a bevásárlás a gyerekek iskolába engedése, munka , pénzkeresés és egyéb sorolhatnám dolgok.
Az meg , hogy értek dolgokat és meg is élek dolgokat és bele is merek szólni dolgokba az az én dolgom.
Lehet beszélgetni bármiről sőőőőőt mindenről is.
Amellett nem a partvonalról játszom , mint itt sokan mások.
UI: értő olvasó vagyok.
Törölt felhasználó
#390253 | 2021. 01. 15. 22:10
A vitakultúrát számon kérni itt? Itt alatt nyugodtan értheted egyébként az egész online kultúrát. Az interneten nem szokás vitatkozni, a véleményeket szokás kihányni az éterbe, mert mindenki jobban tud mindent :D

Még az előző kommentedre akartam írni, csak jött a trollkodás. Egyrészt nem feltételeztem, hogy "férfi-feminista" volnál. Másrészt az eredeti kommented félreérthető volt számomra, de így teljesen világos amit próbáltál közölni, és így valóban egyetértek veled, fizikai erőszak valóban elhanyagolható az ismerkedés fázisában. Viszont van egy kitételem, mégpedig hogy a nők is képesek verbális abúzusra, akár az ismerkedés fázisában is, sőt talán jobban mint a férfiak (bár ez inkább csak vélemény, mint statokkal alátamsztott érv).
Aranyliliom Törölt felhasználó
#390250 | 2021. 01. 15. 22:04
Micsoda egy ronda gender sztereotípia ez már :)
Na de viccet félretéve, én is hiszek az eredendően, természetes módon maszkulin és feminin jellegzetességekben és az úgy mond nyavajgás, panaszkodás, heves érzelmek kimutatása nyilvánosan tényleg nem kifejezetten az előbbiek közé tartoznak.
De attól azért ér ilyet :)
Meg aztán ha borzalmas az még attól lehet élvezetes és szórakoztató is. És ezzel a felfogással errefelé (smpixie) azt hiszem nem vagyok egyedül.
Törölt felhasználó
#390248 | 2021. 01. 15. 21:53
Attól mert te személy szerint nem értesz valamit, más számára annak még lehet értelme, jelentősége, súlya.
Sőt, különösebb meggyőződés és beleélés nélkül is lehet valamiről beszélgetni pusztán a vita öröméért illetve retorikai és dialektikai képességeink illetve műveltségünk erősítése és fitogtatása végett.
Sőt van akinek ahhoz jön egy ilyen téma kapóra, hogy csak úgy a partvonalról beszólhasson. Nem szégyen az én is szoktam, ha úgy hozza a kedvem. Az tehát amit te kattogásnak hívsz, mások pedig eszmecserének egy nagyon sokoldalúan hasznos valami.
#390247 | 2021. 01. 15. 21:44
Igazából nem kell csodálkoznod rajta, mert pont ez történik: a VIP-es keresési lehetőségeim alapján azt látom, hogy arányaiban több női reg törlődik vagy válik inaktívvá, mint férfi. (Ebből az inaktívvá válást tudod lecsekkolni: keress rá az összes férfiregre, majd az összes nőire, nézd meg, hogy mennyien vannak, és utána ugyanezt a keresést tedd meg a Pixie által biztosított napos, hetes és hónapos belépési időtávval).
Aranyliliom Törölt felhasználó
#390246 | 2021. 01. 15. 21:43
jajjajjjjaaa jaaaaaaaa.
Törölt felhasználó
#390245 | 2021. 01. 15. 21:43
Nyavajgásception
Aranyliliom Törölt felhasználó
#390244 | 2021. 01. 15. 21:42
Ez ilyen fraktál dolog, nem? :D
(Nyavajgás a nyavalygásban.)
#390243 | 2021. 01. 15. 21:39
igazad van
szoktam nyavalyogni azon, hogy utálom a nyavalygást
Aranyliliom Törölt felhasználó
#390242 | 2021. 01. 15. 21:38
Te is szoktál nem is keveset nyavalyogni , hagyd élje ki magát. :-P
Törölt felhasználó
#390240 | 2021. 01. 15. 21:32
Mindkét nemnek megvan a maga nehéz dolga: a férfi udvarol, a nő meg vagy elutasít, vagy megerősít. Ha én összedem magam, bátran kezdeményezek, akkor ő bátran elküldhet a francba. Pláne online, jó eséllyel az életben nem találkozunk személyesen.
#390239 | 2021. 01. 15. 21:32
borzalmasak ezek a nyavalygó, abszolút férfiatlan blogok
Törölt felhasználó
#390237 | 2021. 01. 15. 21:27
Shakespeare is megírta anno lenni vagy nem lenni itt más a kérdés írni vagy nem írni.
Ha akar ír ha nem akkor nem , nekem mákom volt és itt találtam meg a páromat visszaírt.
Ennyire egyszerű nem tudom mit kattogtok itt lassan több mint egy órája egy hülyeségen.
Peace johnny.
Törölt felhasználó
#390231 | 2021. 01. 15. 21:14
Ez valóban tűnhet bunkóságnak de inkább félelem van a háttérben. Nem akar megbántani, hogy nem jössz be neki...
Törölt felhasználó
#390232 | 2021. 01. 15. 21:14
Amiről én írtam az az ismerkedés stádiuma, ahol a két fél még idegen egymás számára.
Amit te írsz, bár teljesen jól tudod, az a hosszú távú együttélés esetében igaz, olyan férfi és nő között, akik már tartósan ismerik egymást és életközösséget alkotnak. És tényleg van nem szerint minőségi és mennyiségi különbség a felmerülő erőszak jellege és annak eredménye között.
Félreértések elkerülése végett, nem vagyok férfi-feminista, toxic maszkulinitást mantrázó aktivista, nem gondolom, hogy van jobb és rosszabb nem, de igen sokat tanulmányoztam ezért jól ismerem az alapvető és meghatározó különbségek köztük és azt, hogy ezek egy adott szituáció vagy jelenség esetében ezek milyen módon érvényesülnek.
Törölt felhasználó
#390230 | 2021. 01. 15. 21:10
Egy ideig engem is frusztrált ez, aztán egy lány ismerősöm mutatta meg a leveles ládáját: tényleg napi több mint száz levél és jónéhány minősíthetetlen: ostoba tahók 2-3 szavas üzenetei (levélnek se lehet hívni). Azon csodálkozom, ha 10 ilyen levél elolvasása után nem lép ki a nő a társkeresőről. :/
Szóval, azóta egy kicsit megértőbb vagyok ez ügyben.
Persze azért van olyan, ami továbbra is bosszant: válaszol a levelemre, kér tőlem fotót, hogy majd az alapján döntsön, elküldöm neki és ekkor tűnik el. Na, ez azért felbaszott tényleg: erre mé' nem lehetett válaszolni? Ez már nem a napi 100-as kategória.
Törölt felhasználó
#390225 | 2021. 01. 15. 20:13
"Rendkívül ritka ugyanis, hogy egy nő agresszívan, zaklató módon pláne fizikailag erőszakos módon lép fel egy férfival szemben beleértve a súlyos testi sértést, nemi erőszakot és gyilkosságot."

Öhm, ez azért így nem igaz. 4ből 1 kapcsolatban a nő fizikailag bántalmazza a férfit, fordítva pedig 3 férfiből 1 bántalmazza a nőt, szóval az arányok közel megegyezőek. (Az már más kérdés, hogy biológiai különbségekből fakadóan, egy női bántalmazás következményei kevésbé súlyosak mint egy fordítva)
Törölt felhasználó
#390223 | 2021. 01. 15. 20:03
Igazából nem tudom mivel jobb egy udvarias elutasítás, mint egy meg nem válaszolt levél. Sőt talán még rosszabb is, mert meglátom, hogy válaszolt, akkor egy reménysugárként csillan fel amíg be nem tölt a levél, hogy hm... érdekelem? Aztán nagyobb a csalódás, mikor kiderül, hogy csak 1 soros elutasítást küld. Bár ez csak szubjektív preferencia.
Törölt felhasználó
#390217 | 2021. 01. 15. 19:48
A homo sapiens dimorfikus. Egy faj, két nem, azaz verzió.
A nők és férfiak így genetikai/ösztön/neuropszichológiai szinten máshogy vannak behuzalozva, rengeteg területen, pláne a saját és az ellenkező nemmel való viszonyuk és viszonyulásuk szempontjából, pláne ott, ahol ha az intimitás és partnerség bármilyen formája felmerül.
Alapvetően az esetek többségében egy nő itt (is), ha férfiakról van szó ideális sőt tökéletes sőt különleges egyedet keres még akkor is ha teljesen alkalmi, pusztán élvezeti jelleggel is.
A hipergámiaként ismert jelenség is ehhez kötődik.
A rendkívül magas nívón támasztott igényeken felül pedig ott van a bizalom avagy rizikó is mint faktor. Mondhatni a sima félelem.
Rendkívül ritka ugyanis, hogy egy nő agresszívan, zaklató módon pláne fizikailag erőszakos módon lép fel egy férfival szemben beleértve a súlyos testi sértést, nemi erőszakot és gyilkosságot.
Fordítva viszont annál gyakoribb.
A férfi viselkedés motorja viszont, most nagyon csúnya kifejezéssel élve a megb*szná az élő fát meg a legyet reptében is.
Nem, hogy nem a válogatás, hanem pont a "mindegy milyen csak nőstény legyen és meghódítsam, ráadásul minél többet belőlük" mentalitás jellemző.
Természetesen hangsúlyozom, ez itt mind sarkítás, súlyozatlan statisztika, de tendenciaként valós jelenségről beszélek.
Tehát az, hogy ha egy női pixie tag aki sokszor az adatlapja avagy az ott megfogalmazott preferenciái alapján szó szerint téged keres, elolvassa amit írsz de válaszra sem méltat, sőt még addig sem jut el, hogy az adatlapodat megnyissa, sőt ha többször írsz egyszerűen törli amit írtál és letilt, jellemzően ebből a teljesen asszimetrikus felállásból következik. A férfiak és nők világa itt (is) két egymást nagyon halványan metsző halmaz.
Természetesen mint egyének, te, én és bármely férfitársunk aki idetéved, úgy érezhetjük, hogy mi művelt és civilizált, egyáltalán nem tesztoszteron vezérelt ösztönlények vagyunk akik teljesen máshogy működnek mint egy sztereotipikus bunkó kan, és ez gyakran akár részben vagy teljesen így is van, de paradox módon a statisztikailag jellemző viselkedés miatt ennek bizonyítására a legtöbbször esélyt sem kapunk.
Megoldás: iszonyat nagy türelem és önfegyelem, nem magunkra venni hanem megérteni azt ami történik, elfogadni és alkalmazkodni.
Törölt felhasználó
#390213 | 2021. 01. 15. 19:35
Nem tudom mit vagy úgy oda meg vissza.
Majd akkor reklamálj amikor a pasi se ír vissza miután megkérdezed tőle , hogy ezt a levelet mire véljem( mert alaphangon törli ) ? :-)
Törölt felhasználó
#390211 | 2021. 01. 15. 19:25
Szerintem te túlságosan komolyan veszed ezt a "nem válaszolnak" dolgot. Ha nem válaszol, nem válaszol. Ne ezen múljon az önbecsülésed. A nők amúgy sem szeretik az olyan férfiakat akiknek ennyitől romokban van az önbecsülése. Valószínűleg sokszor ezért nem kapsz választ...

Egyébként meg tévedésben vagy. Nincsenek hullámvölgyek, naponta többtucat levél van, nekem 300 levél van megnyitva de nem válaszolva mert egyszerűen nem érek a végére. És abban sincs igazad, hogy csak kevés százalék húzza fel magát rajta és az is csak a flegmaság miatt. Nem. Itt arról van szó, hogy válaszolhatsz bármilyen kedvesen, akkor is ki fognak akadni. Nem az a bajuk a férfiaknak, hogy nem írnak vissza a nők. Az is a bajuk ha visszautasítják őket. Szimplán csak nem akarjátok elfogadni, hogy nem fogtok mindenkinek tetszeni.
És aki normálisan reagál a visszautasításra az megkérdezi pontosan mi az ok, és ha elmondod akkor meg már jön a "de" vagyis még te vagy az ostoba, hogy tudod mit akarsz és az nem azt, amilyen az a pasi.
Rengeteg kedves elutasító levelet írtam és nem csak 1-2 bunkó van. Mindegyik vagy bunkó vagy okoskodó. A nőknek is elegük van az ilyenből és idegbajosak sokszor. Könnyebb nem válaszolni, azt gondoljuk abból talán leesik hogy nem őt keressük. De úgy tűnik nem...






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató