Női hipergámia és annak hátrányai

BDSM Blogok » Blog - Hitman_1104 » Női hipergámia és annak hátrányai
2021. 01. 08. 13:36 | Megjelent: 1316x
Most a napokban találkoztam ezzel a kifejezéssel először. Bár addig is tudtam, hogy létezik ilyen, de azt nem, hogy így hívják ezt a jelenséget.

Ebben a blogban az Én saját szubjektív véleményem osztom meg veletek ezzel a dologgal kapcsolatban. Laikus módon a saját szavaimmal próbálom megfogalmazni és megközelíteni ezt az egész hipergámia dolgot több kevesebb sikerrel.


A hipergámiának az az alapja, ha egy nő jobb party-t, értékesebb férfit talál akkor ott fog hagyni miatta. És ez sajnos évről évre egyre jobban elterjed. Emiatt egyre gyakrabban előfordul, hogy a nők elhagyják a rendes, normális párjukat, férjüket minden ok nélkül. Oké, hogy a férfiak is elhagyják a nőket.

Amire ez a hipergámia jelenség felhívja a figyelmet az az, hogy a normális férfiak jó része mellőzve van, és a kezdeményezéseik sorra kudarcot vallanak.

Miért? Mert a nők megtehetik, hogy váloggassanak és mindig a legjobbra utazzanak, és ezért nagyon sok kapcsolat tönkre megy vagy éppen ez miatt el sem tud kezdődni.

Emiatt egyre gyakrabban fordul elő az, hogy egy párkapcsolatban nincs olyan, hogy beszéljük meg, hozzuk helyre, hanem az van helyette, dobjuk ki, majd jön egy jobb képűbb, izmosabb, férfiasabb, alfásabb, nagyobb/jobb autóval, nagyobb fasszal stb.

Egy jobb partyért egyszerűen ott hagyják a párjukat, férjüket, és ez miatt rengeteg férfi sérül. Nos ennek egy kicsit mélyebb okai vannak, mert a pasik is kezdenek elpuhulni. Ez rengeteg társadalmi helyzetre vissza vezethető, de ebbe nem mennék bele, inkább maradjunk a hipergámiánál.

Ami azt jelenti, hogy a nő mindig a legjobbat akarja választani. Ebből az ősi ösztönből jön az, hogy mindig felfelé választ, amivel alapból nincsen is gond.

De ez már kezd extrém módon elszállni és, ahogy olvastam pont a közösségi médiának köszönhetően a női igények teljesen illreálisan kezdenek elszállni, és ezt látom itt is a társkereső adatlapokon, hogy lista szerűen kiírják a sok esetben magas elvárásaikat, igényeiket. És gyakorlatilag a férfiba, aki megfelelne az összes igényüknek azt leredukálják ilyen 1-2 százalékra.

Persze nem találnak olyan férfit, és ugye ezeket az elvárásokat " nem kell komolyan venni ", mert a kiskapun át lehet menni, de racionálisan sokszor teljesen abszurd módon elszálltak az igényeik, elvárásaik s pont ez miatt nem találnak maguknak normális partnert, és ez nekik is egy ördögi kör.

Oké! Mit lehet tenni ez ellen a jelenleg ellen?

Az első dolog az önfejlesztés. Ha egy nő azt látja, hogy te dolgozol magadon. Dolgozol azon, hogy jobb legyél, pozitívabb, optimistább, jobb ember legyél minden téren, ill dolgozol a férfiasságodon akkor fel fog tudni rád nézni, és ez hosszú távú érdeklődés alapja.


A másik a férfiasságod fejlesztése. Ez több féle képpen történhet. Egyrészt ne hanyagold el a tested. Ez nem egy olyan dolog, hogy testépítő bajnoknak kell lenned. Ez alatt azt értem, hogy légy ápolt, amennyire lehet ölközködj igényesen, ne hagyd, hogy el hízz. Az nem baj, ha van egy kis túlsúly, ha edzel mellette. Véleményem szerint, ha az ember karban tartja magát, odafigyel magára akkor akár még egy 50-es éveiben járó férfi is lehet nagyon vonzó.

Következő fontos dolog, hogy a nő nem az életed értelme, hanem kiegészítője, aki szebbé teszi a hétköznapjaidat. A nő és a férfi egymást ki kell, hogy egészítsék és egymás életét kölcsönösen támogassák és jobbá tegyék és akkor lesz egy nyer - nyer helyet és akkor lesznek sokáig boldogok.

A nő nem az életed koronálya, aki után puncsolni, epekedni kell, hanem az életed kiegészítője kell, hogy legyen, ugyanúgy, ahogy te is az övének.

Ha egy nő megérzi azt, hogy neked vannak egészséges határaid és tudja, hogy veled nem tud bármit megtenni, hanem eléred azt, hogy tudja hol vannak a határaid és azt tisztelje akkor a nő azért tisztelni fog.

Záró gondolat:

Légy intelligens alfa. Milyen egy intelligens alfa? Fejleszti a férfiasságát. Ez alatt nem azt értem, hogy reggeltől estig edz, gyúr, hanem fejleszti a kommunikációt, nőkkel való kommunikációt, minden nap időt szán az önfejlesztésre, fejleszti a testbeszédet, van egy hobbija, építi az életét. Ez nem olyan dolog, ami egyik napról a másikra lehet felépíteni, hanem egy egész életen át tartó folyamat.

Ha ezt a nő látja rajtad akkor tisztelni fog és fel fog rád nézni és ekkor a hipergámiámia effektus nem fog megjelenni és és boldogan éltek.

Hozzászólások (47)


Törölt felhasználó
#389964 | 2021. 01. 10. 15:10
Az introból lehet, hogy ez jön le, de nem, "create value" mondogatja általában a pasiknak.
Egyébként így van, ahogy írod, illetve specializálódott pompomlányok mindenhol vannak.
Törölt felhasználó
#389956 | 2021. 01. 10. 10:41
Egyébként Igor. Most megnéztem, mi is az Entrepreneurs in Cars (igaz csak az intro videóját néztem youtube a csatornáján, szóval a tévedés jogát fenntartom). Teljesen igaza van a faszinak, a nők többsége a nyerteseket keresi, csak épp ennyi alapján nekem úgy tűnik, hogy azt nem látja, hogy a "bankszámla mérete" versenyen túl még van egy rakás másik sportág, amiben lehet indulni. Olyan ez mint a foci/minden más sportág viszonya. A többségnek a fociról beszél, van aki csak nézni szereti és van aki csinálja is. Viszont ettől függetlenül van aki a kézit favorizálja, más meg a curlinget, vagy épp a krikettet, csak sokkal kisebb az érdeklődés ezekre. Van aki több sportban jó, van aki kevésben. Az igazság, hogy győztes sokféleképpen lehetsz. Igaz, sokan aki a focit preferálják, számukra a többi sport nem képvisel értéket, így a focisták sokszor azt hiszik, hogy a foci mindenkinek a legfontosabb. Az alternatív versenyszámok problémája pontosan az, hogy nem feltétlenül kapod meg azt a mennyiségű visszaigazolást, ami a focistáknak jár. Ezért az önbizalmad nem merítheted kizárólag szurkolókból. Másrészt, ha alternatív versenyszámokban indulsz el kell fogadni, hogy a pompomlányok nem járnak hozzá :D
#389945 | 2021. 01. 09. 22:01
Az is lehet. :)
#389944 | 2021. 01. 09. 22:00
Az mindig csúnya. :D
#389941 | 2021. 01. 09. 19:28
nem baj, sőt (az egyet nem értés)

feltételezem, a másik extrája a számodra különleges, plusz vonzerő
és nem csak valamiféle véletlenül, csatolva kapott izé, ami egy idő után inkább zavaró is lehet
akkor meg az lesz az egyik szoros kapocs köztetek

"jobbra" cserél?
nincs jobb-rosszabb
"más" van
nincs egy abszolút mérce, amin mérhető a jobbság-rosszabbság

és persze, ezer tényező határozza még meg
"mire" keres az ember, mennyi és milyen tapasztalattal a háta mögött
minden kapcsolat attól jó (orbitális közhelyek, ó), ha a benne lévőknek jó
igen, mindenkinek más a különleges, az érdekes, az értékes
sőt, aki pl. egy kapcsolatban saját maga fényének a tükrözését várja el a másiktól (akinek ez szintén jó), akkor máris megdől az érdekesnek kell lenni állításom, mert akkor ponthogy nem kell

de az számomra tovább sem képzelhető el, hogy a "rendességbe", "normálisságba" bele lehet szeretni, el tud kápráztatni, le tud venni a lábadról, le tud nyűgözni
a rendesség-normálisság szempontja alapján való választás menekülés és/vagy megalkuvás, félelem lehet
de lehet, csak a fantáziám hagyott cserben :)
#389939 | 2021. 01. 09. 19:11
Vagy inkább nem is az elhagyott milyensége számít elsősorban... Hanem az elhagyóé. Hogy van - e "könnyű szíve". Csúnyák, bolondok, jók, rosszak, érdekesek, semmilyenek? Te látod így, én látom másképp, vki más meg még eltérőbben. Altalanossagban beszélünk vmirol, amiben csak egyedi esetek vannak. Jó, talán - talán vannak típusok, akinek eletprogram a gazdag - gazdagabb-leggazdagabb elettars, az mindig lépni fog. De a többiek?
Hagyunk el jó embert, csalunk meg érdekeset, tartunk ki rossz mellett... Néha könnyű szívvel, néha nehézzel. Nem vagyunk egyformák, sőt, ugyanaz az ember is elteroen viselkedik a második, tobbedik kapcsolatában. Nincs szabály.
#389918 | 2021. 01. 09. 13:13
Én ezzel nagyon nem értek egyet. Szerintem éppenhogy a valamilyen emberek, a csúnyák, bolondok, stb. azok akiket könnyebb szívvel cserél jobbra az ember. A semmilyenen ilyen szempontból nincs fogás. De egyébként meg nincs is semmilyen ember.
#389916 | 2021. 01. 09. 12:19
(pont a poént gyilkoltad meg :DDD)
#389913 | 2021. 01. 09. 11:47
persze, hogy relatív :)
és ez benne a remek

ha elfogadjuk az általam mondottat, akkor nem talál könnyebben párt
hanem kb. nem talál párt

a vonzerő nagyon bonyult kérdés
ahogy az érdekesség is, ami relatív, de azért vannak olyan elemei, amelyek elég általánosak
de
a túl nagy vonzerő és a túlzottan nagyfokú érdekesség nem fokozza a pártalálási esélyeket, hanem inkább csökkenti
átlagosan nemátlagosnak lenni a legjobb talán
#389912 | 2021. 01. 09. 11:34
szerintem azzal is jó szembesülni, hogy nincs olyan, hogy egy változás önmagában való
ha valaki változik valamiben (valaki kedvéért mondjuk), óhatatlanul más területei, tulajdonságai is változnak (pl. olyanok, amelyeket az a valaki meg éppenhogy kedvelt)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#389911 | 2021. 01. 09. 11:22
Egyébként relatív, kinek mi az érdekes vagy kevésbé érdekes. Azzal együtt hogy a semmilyen ember cserélhető észrevétlenül, pont az átlagossága miatt könnyebben is talál párt.
#389910 | 2021. 01. 09. 11:22
"Ha egy nő azt látja, hogy te dolgozol magadon. Dolgozol azon, hogy jobb legyél, pozitívabb, optimistább, jobb ember legyél minden téren, ill dolgozol a férfiasságodon akkor fel fog tudni rád nézni, és ez hosszú távú érdeklődés alapja."

az számít, miylen vagy, nem az a vonzó sosem, hogy milyen lesz a másik (ez max. a számító kapcsolatok alapja lehet)
persze, az út, amin halad a másik, ami felé tart, az lehet vonzó
de aki ma nem tetszik, az nem válik vonzóvá attól, hogy de dolgozik rajta, és majd klassz lesz
nomeg, az izzadságszagú "dolgozik rajta" dogok max. tiszteletet válthatnak ki, de vonzódást nem
#389909 | 2021. 01. 09. 11:18
"a nők elhagyják a rendes, normális párjukat, férjüket minden ok nélkül. Oké, hogy a férfiak is elhagyják a nőket."

szóval, az emberek elhagyják egymást

ha van választási lehetőség, persze, az nehézségekkel is jár
mind a választónak, mind a választottnak/nemválasztottnak
meg kell ezeket a helyükön kezelni

nem csak a fogyasztói társadalom "dobd el és vegyél újat" vonulata él ma kultúrkörünkben, hanem még mélyen beivódva a holtunkiglan, egész életre szóló kapcsolat nyomorító, zsigerileg beivódott eszméje is
az előbbivel még nem tudunk élni, az utóbbiban már nem tudunk élni

én örülök, hogy van választási lehetőség
nem túl régen választhatnak az emberek relatíve szabadon, pláne a nők nem
idő kell, mire megtanuljuk, hogyan is kell élni mindezzel
(aki meg nem, az kb. kihal - ennyi)
#389908 | 2021. 01. 09. 11:08
a normális ilyen szövegkörnyezetben gyakran jelenti a semmilyent
színtelen-szagtalan-íztelen

azt gondolom, a vonzerő alapja, hogy valaki legyen valamilyen
a semmilyen ember cserélhető le észrevétlenül és hiányzástalanul
kérdés, a valamilyenség, hogy legyél valamilyen, tanulható-e
az biztosan, hogy merj valamilyen lenni
#389907 | 2021. 01. 09. 11:05
a női önsegítő írásoknak sok veszélyét látom
de van náluk rosszabb
a férfi önsegítő írások
#389906 | 2021. 01. 09. 10:19
Mindig légy önmagad! Kivéve, ha te vagy Batman, mert akkor légy Batman!
#389898 | 2021. 01. 08. 22:15
Öhm, minek önfejleszteni, meg tiszteletreméltónak lenni egy olyan ember kedvéért, aki számára ez _semmit_ nem jelent, kizárólag a pénzed, kocsid, házad, pozíciód?

Legyél igényes, intelligens, önazonos, tudatos estébé estébé - önmagadért. És akkor megtalálod azt a társat, aki szeret és értékel önmagadért, akinek nem az anyagi javak jelentik a hívószót. De az meg nem egy olyan ember lesz, akiről az első sok bekezdésben írtál.

Kicsit olyan ez nekem, mintha két teljesen különböző témáról írtál volna. Akit az elsőben jellemzel, azért nem érdemes küzdeni, illetve de: annak érdemes, aki a nőben semmi mást nem keres, csak kirakati babát és szexpartnert. Ők gyúrjanak arra, ami ezeket a nőket vonzza be.

Az írásod végén meg általában írsz inkább arról, hogy mi az önazonosság alapja, hogy találja meg az ember a (testi-lelki) társát. Ami persze szintén érdekes téma.
#389893 | 2021. 01. 08. 20:57
Ja, persze. :D
exIM Törölt felhasználó
#389890 | 2021. 01. 08. 20:11
Egyetértek. De ilyen esetben hiábavaló bármilyen elmélet vagy gyakorlat.
#389889 | 2021. 01. 08. 20:08
Ezt részben vitatom. Egyes területeken van akinél jobbat lehet találni, de van olyan is, aki meg bizonyos területeken örök és túlszárnyalhatatlan mércét állít fel. És pont ezért van, hogy egy nem elég néha.
#389888 | 2021. 01. 08. 20:07
Igen, ezt én is így tudom, statisztikailag minden ötödik gyerek balkézről születik a történelemben, és valószínűleg ugyanazt olvastuk, mert ott is hasonló következtetésekre jutottak.
Mercurius Törölt felhasználó
#389885 | 2021. 01. 08. 19:42
Olvastam erről valamikor valami érdekes statot, hogy a gyerekek 60%-a a pasik 20%-ától van (már a forrásra nem emlékszem). Azaz a sok férfi nem a saját gyerekét neveli. Ami azt jelenti, hogy a pasik hajlamosak szexelni lefele is a piramisba, a nők meg inkább felfele. Ami egyébként ha belegondolsz elég logikus. A férfinak az a célja, hogy a genetikai állományát minél szélesebb körben terjessze, a nőnek meg az, hogy a lehető legjobb alapanyagot találja a gyerekének. Bár ez a fogamzásgátlók megjelenése óta nem lenne releváns, de több millió év evolúció nem fog eltűnni az emberekből néhány évtized alatt.
Törölt felhasználó
#389883 | 2021. 01. 08. 19:34
Egyet értek veled. Egy gondolattal kiegészítve. Mindaddig amíg a változás alapvető értékekbe nem ütközik. Teszemazt, valaki azt mondaná nekem, hogy legyek kövér pocakos pasi, mert arra bukik. Nem, nem leszek, mert nem vagyok hajlandó elhagyni magam. Alapvető értékek ütközése esetén felesleges erőltetni a dolgot.

Ebben is megvan az arany középút, különösen ha abból indulsz ki, hogy ez a blog eredendően arról szól, hogy párkeresés. A kérdés mindig az, hogy mi az amit még hajlandó valaki bevállalni egy mondhatni idegen ember kedvéért, hogy legyen egy párkapcsolata. A probléma pont az, hogy sokan annyira túlvállalják magukat, hogy lehetetlen megfelelni a képnek amit vetítettek magukról, aztán jön a csalódás (meg a félrelépés).

Ergo, nem kell mindenkinek kényszeresen megfelelni, de ha már valakivel komolyan nekikezdesz a párkapcsolatnak, akkor változni és tenni kell azért, hogy megfelelj a másiknak. Különben kár is nekifogni.
Törölt felhasználó
#389881 | 2021. 01. 08. 19:26
Félre értés ne legyen. Nem azt mondtam, hogy ne tegyen semmit senki. A fejlődésre való igény alapvető emberi tulajdonság, mindenkiben megvan valamilyen mértékben.

De ennek nincs köze a kapcsolat sikeréhez. Ugyanis ha megnézed többnyire a hasonló a hasonlóval érzi jól magát. Orvosnak orvos, sportolónak sportoló, zenésznek zenész, koszosnak koszos......

Valahol mindenkinek megvan az a bizonyos, csak kérdés, hogy egyáltalán találkoznak, vagy sem, valamikor.
#389880 | 2021. 01. 08. 19:19
A végkövetkeztetésed lehet, hogy helyes nyomon jár, de a felvezetés tényleg kissé tényleg a nőgyűlölő csoportokat idézi, még ha nem is ez volt a szándékod.

Egyrészt, az igaz, hogy az online tér felerősíti azt az érzést, hogy a pérkapcsolat eldobható és lecserélhető egy jobbra. De vajon ezt nem csak a közösségi média miatt látod így? Hiszen az a legharsányabb és a legpromiszkuisabb nőket dobja eléd. Végezz el egy kísérletet: vedd a FB-os nőismerőseidet ABC-sorrendben, és dobj egymás után hússzor. A dobás értékének megfelelően haladj előre az ismerőseid között, és amint elértél valakihez, írd fel magadnak, hogy az illetőről mit tudsz, hány éve él a jelenlegi kapcsolatában, és hány korábbi kapcsolatáról tudsz? Szerintem meg fogsz lepődni a kapott értékeken.

A nézőpontod horizontja alatt továbbá ott vannak azok a nők, akik hasonló jelenségekkel szembesülnek, mint az általad említett normális férfiak. Rengeteg nő vágyódik férfira. Igen, sokan közülük magasra teszik a mércét, de nemcsak ők járhatnak pórul egy kapcsolatban. Hány olyan nő él, aki gyereket szült annak a férfinak, akit szeretett, de az illető az első családi nyűgök után inkább lelépett vagy félrelépett? Sajnos elég sok. Hány nő kénytelen szembesülni azzal, hogy amit a férfiak a pornófilmeken látnak, mint például a szex közbeni fojtogatás vagy az análszex, alapelvárássá válnak vele szemben? Vagy a BDSM is, ne legyünk álszentek. Vajon miért születik havonta egy blog itt a Pixie-n arról, hogy alapvetően az itteni nők rondák és kövérek? Szóval ne csak a nők elvárásait hibáztassuk, a mai párkapcsolati játszmáktól ők is ugyanúgy szenvedhetnek, mint a férfiak.

Egyébként, hogy megint előhozzam az egyik kedvenc témámat: a szex kapitalizmusa zajlik. Ez azzal jár, hogy a piramis csúcsán lévők sokat szexelnek, az alsó hányad pedig keveset. Nemtől függetlenül, bár itt megint hozzátennék egy nőkre kedvezőtlen elvárást, hiszen ha egy férfi szexel sok nővel, akkor ő egy zabolázhatatlan macsó, de ha egy nő teszi ugyanezt sok férfival, akkor ő egy ótvaros ribanc. De azok, akiket te kiemelsz, jellemzően ennek a piramisnak a felső harmadában vannak, nőként vagy férfiként is.
#389878 | 2021. 01. 08. 19:11
Mindkettőtök mondataiban van igazság...a törekvés fontos, de nem ez fogja eldönteni, hogy veled marad vagy elmegy...
Törölt felhasználó
#389877 | 2021. 01. 08. 19:05
Ok, már én is unom magam, de azért:
Az "úgy vagy jó, ahogy vagy, majd valaki majd pont azt szereti" a világ legnagyobb, legaljasabb hazugsága a cinikusoktól a lusták felé.

Ilyen alapon a lakásból se kellene kimenni, majd becsönget akinek kellesz.

Igenis tessék fejlődni, megpróbálni jobban lenni, urambocsá embereket meghallgatni (és aztán eldönteni szerinted igazuk van-e!), az általad szeretett személynek megpróbálni megfelelni.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#389875 | 2021. 01. 08. 19:00
Egyetértek, de csak félig. Ebben maximálisan "aki olyannak szeret, amilyen Én vagyok"

A felsorolt többi nem létezik, valóságban. Te, Te vagy, a """nagybetűs""" férfi, valakinek. Másoknak meg nem, és sose leszel, bármit teszel. Mert aki valóban téged akar az azt látja benned aki vagy, és azt is látja aki lehetsz. Szerintem ez maga a szoros emberi kapcsolat, párkapcsolat, de még egy igazán jóbarát is ez a kategória.

Az, hogy fejleszted magad sportolsz, lefogysz, stb..... az mind Te vagy, ha erre nem vagy képes akkor is Te vagy.

Azokat az embereket kell csak fölismerned akik látnak. Akik Téged látnak. A többit kerüld el, vagy legalábbis ne engedd "magadhoz" közel, ennyi az egész. Mindig nagybetűs Férfi leszel.
Törölt felhasználó
#389870 | 2021. 01. 08. 18:31
Ah. Az lehet.
Törölt felhasználó
#389869 | 2021. 01. 08. 18:30
Értsd: nálunk = párom preferenciája.
Törölt felhasználó
#389868 | 2021. 01. 08. 18:25
Izé.
Hol van az a "nálunk"?
Törölt felhasználó
#389867 | 2021. 01. 08. 18:21
Azért itt annyiban hitman védelmébe kell, hogy keljek, hogy egy dolog karban tartani magad, és más dolog, hogy kibaszod-e magad 8 kockásra. Én sem sportolok többet mint amennyi szükséges a fizikai állóképességem karbantartásához. (Ennek mondjuk az is oka, hogy nálunk a "vékony hosszúhajú borostás pasi" a szexideál)

Hozzáteszem azon problémázni, hogy valakinek meg a perfect body kell, szerintem is felesleges. Ha valakinek az kell, akkor az kell. Ízlések és pofonok ugyebár. Mások a preferenciák, ebbe meg bele kell nyugodni, vagy tenni ellene.
#389862 | 2021. 01. 08. 17:46
Erre még én magam sem tudtam rájönni, hogy mitől is lesz egy pasiból nagybetűs férfi, mi különbözteti meg őt a többi férfitől. Szerintem nagyobb sikerem lenne, ha tudnám 😂

Már régen rossz, ha valaki nem önmaga és a média befolyása szerint éli az életét.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#389861 | 2021. 01. 08. 17:39
Hitman, baszki ne csináld már!

Hova süllyedt ez az oldal, már a pasik is azon rinyálnak, hogy sportosnak kell lenni...

A saját tested felett nem uralkodsz, de másé felett szeretnél? Hogyatökbe van ez?

Tudod milyen jó az, pláne switchként?
Lenyomhatsz egész egy BDSM szeánszot magadban, hogyaszongya:
- Na még egyet!
- Jaj, nem bírom...
- Ugyan, éedesem, még a felénél se tartunk, a helyedben én összekapnám magam...

Kicsi switchi edzésre jár.
#389860 | 2021. 01. 08. 17:31
Én meg abban érték veled egyet, hogy szerintem is fontos az önismeret. Úgy gondolom, hogy az önfejlesztéshez az önismeret is hozzá tartozik. És abban is egyet értek veled, hogy azért nem tud egy normális férfi labdába rúgni a nőknél, mert rengeteg pasi azt csinálja, hogy egyszerűen másnak, többnek akar látszani, mutatja magát, mint ami valójában. Aztán jön a pofára esés, mert ahogy telik az idő úgy jön elő a férfi igazi arca és a nő otthagyja faképnél és ismét egyedül marad. Ennek egy idő után, ha többször is megtörténik vele ugyanez akkor sajnos az lesz a következménye, hogy egy életre végérvényesen kiábrándul a férfiakból.

Ha meggebedek belőlem sem lesz az a nagybetűs férfi, mert én sem lennék már önmagam. Erre az a megoldás, hogy olyan partnert kell keresni, aki úgy fogad el, amilyen vagyok, aki olyannak szeret, amilyen Én vagyok nem pedig olyannak amilyennek látni akar.
#389859 | 2021. 01. 08. 17:24
a normális ebben a szövegkörnyezetben nem azt jelenti, hogy nem bolond.
csak nem abnormális.

a normális fő jelentése az átlagos. (az általánosan elfogadottnak megfelelő, nem kirívó, nem meghökkenést keltő; szokásos vagy átlagos.)
#389857 | 2021. 01. 08. 17:05
Az átlagos férfi alatt azt értem, hogy nem egy nagyon jóképű, görög adonisz, hanem egy átlagos kinézetű férfi. Éppen tegnap olvastam egy profilt. Emiatt van is egy példám az elszállt elvárásokra. Minden egyezett velem a bemutatkozásában leírtakban csak egyetlen egy dolog nem, ami mégpedig az volt, hogy elvárja a sportos külsőt.
#389851 | 2021. 01. 08. 16:30
Én ismerek egy vitorlázót, aki gyúrás nélkül dobott úgy az ágyra, hogy meglepődtem én is...nnna benne megvan minden férfias ősi vonás, ami a kisugárzásában is benne van.
Nem mindenre megoldás a jellemformálás szerintem sem, egyetértek Euphoriával.
A másik, ami a bloggal kapcsolatban eszembe jut, hogy vannak nők, akik válogathatnak is, mert fizikai megjelenésük olyannyira vonzó, hogy a legtudatosabb férfi térde is megremeg láttára és elveszíti józan itélőképességét, de azért a nagy többség nem ilyen...ők idővel belátják majd, hogy esetleg magas volt az a léc😉
Az előnye is megvan, ha ilyen a hölgy, legalább tudod, hogy nem is kellene neked, mert más az értékrendetek...
Törölt felhasználó
#389849 | 2021. 01. 08. 16:21
Nem állítom, hogy nem változtak az ember szokasai. De technika ide, vagy oda szerintem ez a fent említett viselkedés is csak egy bizonyos körre igaz.

Az internet okán nagyobb a nyilvánosság, jobb a közlekedés, oké. Az én gyerekkoromban tele volt a falu zabigyerekkel....

Aki állandóan a "jobb"-ra hajt, tehetsz bármit, lesz nálad jobb.

Aki pedig egy valakit lát jónak pl. téged, neki nem lesz nálad jobb.
Törölt felhasználó
#389847 | 2021. 01. 08. 16:13
Az igények elszálltak sok-sok évvel ezelőtt. Abba az 1-2 %-ba én sem tartozom bele. Ha változtatok akkor sem.

Hogy attól férfiasabb volnék ha gyúrnék? Tényleg? Már bocs de nagyon más fogalmaink vannak az életről alapvetően. Ne érts félre de vannak fontos és megkockáztatom sokkal fontosabb dolgok ettől amik milliószor férfiasabbak. Mindig azt szoktam mondani hogy ha lefogyok akkor majd az aki eddig levegőnek nézett majd kelleni fog? Nem. Plusz nekem egészen más fontos ami nincs meg a csinos és vékony nőkben többnyire és nagyon de nagyon unom hogy csak ez számít és ettől nőiesek. Pedig nem.

Az egy dolog hogy elhagyják a rendes pasikat de észre sem veszik. Ezen innen nem tudok segíteni és már nem is akarok. :-)
Törölt felhasználó
#389845 | 2021. 01. 08. 16:02
Nem a hipergámia itt a kérdés, hanem annak az infinite loopba kerülése a modern technika okozta lehetőségek miatt.
Törölt felhasználó
#389842 | 2021. 01. 08. 15:56
Nemes dolog és jó, ha az ember fejleszti magát. De mindenkinél lehet jobbat találni, és van az az eset is, amikor tehetsz bármit, akkor is valaki más fog kelleni. Így a boldogságra még most sincs recept, hiába ismerkedtünk meg a hipergámiával.
Törölt felhasználó
#389839 | 2021. 01. 08. 15:35
Kissé inceles beütésű számomra a blog, ugyanakkor az leszállt igényekkel egyet értek. A közösségi média miatt (is), sok nő annyi megkeresést kap, hogy ihaj. Szerintem én is könnyen kísértésbe esnék, ha napi szinten ostromolnának a Hölgyek. Az Urak közeledés egy másik téma :).

Szerintem nagyon egyszerű a képlet: mindegy milyen a beállítottságod, sok nő a határozott, vadász típusú férfiakat preferálja. Én így tapasztalom. És elhagyás helyett ott van a megcsalás, vagy, ahogy én hívom álmonogámia. Been there, done that.
Törölt felhasználó
#389835 | 2021. 01. 08. 15:15
:)
Entrepreneurs in Cars?
Törölt felhasználó
#389833 | 2021. 01. 08. 14:47
Akkor továbbcsavarom.. :)
Mitől nagybetűs Nő egy Nő? Vagy Férfi? Ezek nem materiálra vagy "igényszintre" épülő dolgok. Szerintem ez "egyszerű" kisugárzás. Ha egy nőben megvan a kellő mennyiségű női energia akkor ő Nő. Ha a Férfiban is megvan ez, csak a férfi energia, akkor ő Férfi. Az, hogy milyen a köret az pont tökmindegy. Mások vagyunk és éppen ezért színes a világ éppen ez a jó benne. Mindenki máshoz vonzódik. Kellő szubjektívitás. Aki meg másol vagy a média befolyásolja,az csak árny. Szerintem :))
Törölt felhasználó
#389831 | 2021. 01. 08. 14:30
Egyetértek veled valahol, hogy sok nőnek (bár vsz. nem csak nőknek) irreálisak az elvárásai. Ez főleg abból fakad szerintem, hogy a média konstans azt sulykolja az emberekbe, hogy "a legjobbat érdemled", "tökéletes vagy", "szeresd magad" stb... Nekem erre az a megoldásom, hogy olyan nőt keresek akik az irreális elvárás mellé "irreálisan" sokat is tud adni. Egy ilyen nőért hajlandó vagyok kihozni a maximumot magamból minden nap (és meg is teszem).

A másik része, ami mindennél fontosabb szerintem, az az önismeret. Ha tudod mik az erősségeid és a gyengeségeid, és olyan nőt keresel magad mellé akik azokat a tulajdonságokat/képességeket értékelik, amiben kimagasló vagy. Ez biztosítja, hogy mindig alfa legyél a szemében. Egy hosszútávú kapcsolat sorsa sokszor már azelőtt eldőlt, hogy találkozott volna a jövőbeni pár. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a nagybetűs "FÉRFI" próbálnak lenni, maguk helyett. A "normális férfiak" pont ezért nem találnak, mert olyan ringben harcolnak, ahol handicappel indulnak.

Szóval ha magamból indulnék ki, ha meggebednék sem lennék a nagybetűs férfi, az nem én vagyok. Amúgy sem érzem magam jól a nagybetűs nőkkel, akkor meg minek erőltetném, nem szeretek izzadságszagúan erőlködni. A tipikus "jónő" amúgy sem vonzott sosem. Amúgy meg egy nagybetűs nőt úgysem tudnék magam mellett megtartani, pont ahogy a nagybetűs férfi nem tudna mit kezdeni azokkal akik hozzám vonzódnak. Különc ember vagyok és különc nőkkel érzem jól magam.
Törölt felhasználó
#389818 | 2021. 01. 08. 13:49
Ne haragudj, de mégis mit jelent, hogy a “normális férfiak” nagy része mellőzött? Nem mindenkinek ugyanaz a normális, sőt!
Illetve a női igények elszállnak a közösségi média hatásai miatt? A férfiak igényeire ez nem igaz az online pornóban látottak miatt?






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató