Érthetetlen női gondolkodás mód

BDSM Blogok » Blog - Hitman_1104 » Érthetetlen női gondolkodás mód
2020. 12. 28. 14:01 | Megjelent: 1246x
Különös dolog történt. Egy még a hónap elején elküldött üzenetemre most kaptam egy nemleges válasz levelet. Ez ihlette a mostani blogot.

Most a nők gondolkodás módjáról szeretnék írni, amit mi férfiak talán soha nem fogunk tudni megfejteni. Számomra a nőknek vannak olyan megnyílvánulásaik amit pasi aggyal nem lehet érteni, mint pl: ez a hetekkel későbbi elutasító válasz üzenet.

Ahogy már említettem a hónap elején ( Dec 8 ) rá írtam egy csajra és most azt a választ kaptam tőle, hogy tetszik a humorom, de már mással ismerkedik. Ekkor felmerült bennem a kérdés, hogy miért nem korábban válaszolt a levelemre? Ha akkor vagy nem sokkal az üzenetem elküldése után vissza ír most velem ismerkedne.

Azt nem értem, hogy miért ennyi idő elteltével válaszol egy nő a levelemre? Úgy voltam vele, hogy már nem is számítottam a válasz üzenetre, most meg kapok egy elutasító választ. Úgy vagyok vele, ha 1 héten belül nem érkezik válasz akkor már nem is számítok válasz üzenetre. Azt vettem észre, hogy ez nem egyedi jelenség, már máskor is volt, hogy egy levelemre hetek múlva kaptam nemleges választ.

Nem akarok általánosítani, mert nem minden nő csinál ilyet. Általában nem érkezik válasz, de olykor előfordul, hogy 2-3 hét is eltelik egy levél elküldése és a válasz megérkezése között. Pasi szemmel azt nem tudom megérteni, mégis mit kell 3 hetet azért várni, hogy egy csaj megírjon egy nemleges válasz levelet? De mindegy is. Jobb ezen nem agyalni, úgysem fogom megérteni a nők gondolkodás módját.

Furcsa a férfi, bár szüksége van a nőre, mégsem tudja megfejteni, hogyan is gondolkoznak. Valljuk be olykor nagyon is jó lenne, ha értenénk a nők logikáját, gondolkodás módját.

Hozzászólások (26)


Törölt felhasználó
#389213 | 2020. 12. 29. 15:10
Alapjaraton vannak akiknek kell tallakozzanak mert dolguk van egymassal es vannak akiknek nem es nincs...

Ha igen ugyis megtalaljak egymast, ha nem akkor felesleges barmilyen eszmefuttatas...:)
#389207 | 2020. 12. 29. 13:36
Ebben tévedsz, nem tartom magam sem potenciális jelőltnek, sem olyan pasinak, aki ha rá ír valakire, annak mindenképpen válaszolnia kell. Lehet ebből a blogból nem az jött le, de nem várom el senkitől sem, hogy vissza írjon. Én csak azt az egyet nem értem, hogy miért hetekkel később kapok nemleges választ a levelemre. Ez minden nőnek a szíve joga eldönteni, hogy ki az a férfi, akinek a levelére válaszol. Egyébként is azt vallom, hogy mindig a szub választja ki a Domját/ Domináját. Ő dönti el kit akar majd szolgálni.

Persze benne van a pakliban, hogy nem passzolunk, de az is, hogy igen. Ezt egyetlen levél vagy adatlap alapján nem igazán lehet tudni, ahhoz beszélgetni, ismerkedni kell. Tegyük fel, hogy passzolunk akkor az a másik pasi hiába próbálja meg lecsapni a kezemről nem fog neki sikerülni.
#389206 | 2020. 12. 29. 13:15
Igazad van. Kölönböző emberek vannak itt más-más élethelyzetekkel és prioritássokkal. Biztos van itt olyan, aki naponta többször is fel néz a pixire, és olyan is, aki csak napi egyszer. És az időintervallum is nagyon eltérő. Valaki csak 5-10 percre néz fel, míg más 45-60 percet is eltölt. Ez azon is múlik, hogy fontossági sorrendben, hol helyezkedik el nála a BDSM, és az hogy megtalálja a számára legmegfelelőbb partnert. Az is nagyon eltérő, hogy ki miért van itt. Valaki " csak " unatkozik és elszeretné tölteni valami izgalmassal a szabad idejét, míg más hosszabb távú BDSM kapcsolatot keres, ami akár lehet párkapcsolat is. De abban is biztos vagyok, hogy sokunknak, akiknek az életében fontos szerepet játszik a BDSM, ha nem is az első helyen, de a prioritások között ott van az első mondjuk 5-ben a pixie, és a társkeresés.
#389204 | 2020. 12. 29. 12:40
az intelligencia és a bunkóság nem ellentettjei egymásnak
#389203 | 2020. 12. 29. 12:38
A legtöbb esetben ezt érzem én is, amit mondasz, hogy ugyan látják bennem az intelligenciát. Nem pedig egy olyan pasit látnak bennem, akinek " paraszt " a stílusa, aki még azt sem érdemli meg, hogy egyáltalán választ kapjon.

Persze, egy ismerkedéshez, főleg, ha komolyabb kapcsolati szándékú nem elég csupán az intelligencia, de egy jó kiindulási alap. Nem mindegy, hogy egy nő egy bunkó pasival vagy egy intelligens férfival ismerkedik.

Mikor beszélgetünk egy csajjal és a képcserére kerül a sor én sok esetben megkapom, hogy bár nagyon szimpatikus vagyok, de sajnálatos módon kinézetileg nem jövök be neki. Ahogy arra, hogy beelőznek, erre is ugyanúgy számítani kell.

Én is úgy gondolom, hogy mindig a szub választja ki a Domját/Domináját. Ő dönti el, kit akar szolgálni.

De, ahogy mondod " ezen meg kell tanulni túllépni, és nem magadra venni, és a kedves válaszok mögött is alapvetően az áll, hogy tompítani akarják az elutasítás okozta fájdalmat ". Az elején még nem túlságosan jól viseltem az ilyet, de úgy gondolom, hogy " megedződtem " és most már sikeresen túl tudok ezen lépni, és nem magamra venni.

Azt látom, hogy valaki úgy próbálja meg ( sikeresen ) tompítani az elutasítás okozta fájdalmat, hogy inkább barátok maradunk, és továbbra is beszélünk egymással, de mindketten tudjuk, hogy ez a beszélgetés már egyáltalán nem arról szól, hogy kapcsolat legyen belőle.
#389202 | 2020. 12. 29. 11:52
Sajnos azt kell mondjam, hogy igazad van. Én is észrevettem, hogy egy csaj talonban tart, ha pedig nem jön össze valaki mással akkor jövök én. Feltéve, ha közben nem kap egy olyan levelet, aminek az írója jobban felkelti az érdeklődését. És ez a jelenség sajnálatos módon nem ritka.

Egyet értek veled, én is korrektnek tartom, ha beelőznek akkor őszintén megmondja egy csaj. De az a tapasztalatom ezzel kapcsolatban, hogy ez a legritkább esetben van így.

Ezzel én is így vagyok. Én is megszoktam nézni az újonnan regisztrált nők lapját, és ha szimpatikusnak találom akkor rá is írok.

Ne haragudj, de véleményem szerint a te módszereddel csak az az egyetlen probléma, hogy ha megvárom amíg lecseng a levéldömping és nem írok rá rögtön egy nőre akkor megeshet, hogy valaki más beelőz és vele kezd el beszélgetni, ismerkedni helyettem. De, hát ez ugyebár benne van a pakliban, főleg a társkeresés esetben. Ahogy, te is mondod számítani kell az ilyenre.
Törölt felhasználó
#389196 | 2020. 12. 29. 07:07
Bár minden emberi lény egyedülálló, megismételhetetlen individuum, nem állítom, hogy nincs olyan, hogy női gondolkodásmód.
A homo sapiens mint minden főemlős sőt emlős dimorfikus, tehát egy faj két változattal/verzióval avagy nemmel (férfi és nő) melyek egyedei a fogantatás pillanatától kezdve, a kromoszómák szintjén, alapvetően különböznek egymástól és az ösztönök, gondolkodási sémák, hajlamok közös halmazán túl azok tisztán felismerhető és elkülöníthető szettjével is fel vannak ruházva.
A tipikusan női gondolkodásmód nem érthetetlen hanem megérthető, egyszerűen csak bizonyos megnyilvánulásaiban melyek ránk férfiakra nem jellemző sőt számunkra idegen, nehezen elfogadható.
Tehát a feladat az, hogy megtanuljuk felismerni, értelmezni és elfogadni ,sőt értékelni és imádni hiszen gondoljunk csak bele, milyen pocsék és unalmas lenne a világ, ha a nők ugyanúgy működnek mint mi.
Ez amúgy fordítva is pont ugyan így igaz.
#389190 | 2020. 12. 28. 22:11
egyetértek azokkal, amiket írsz, kivéve ezt:

"Ha meg te lennél az, akkor meg tökmindegy mikor írsz, akkor úgyis kiütöd a többieket a ringből."

nem elég jó helyen lenni, jókor is kell
mmagamból kiindulva és talán nem tévesen feltételezve, hogy másokra is igaz...
osztottfigyelmes hiperaktívként is rá kellett hamar jönnöm, hogy a felületes (célirányos?) kapcsolatfelvételen túli (mélyebb?) ismerkedés egy szint után nem megy egyszerre több potenciális partnerrel
és a kialakult kizárólagosság ideje alatt tök mindegy, kitől jön megkeresés, az nem létezik
éppen ezért pl. azt tudnám javasolni partnerkeresőknek, hogy időről időra (nem kétnaponta) írjanak rá újra arra, akit ők megfelelőnek ítélnek
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#389185 | 2020. 12. 28. 21:45
Amit sokan nem értenek meg, és ebből a blogból azt szűröm le, hogy te sem. Hogy azt feltételezed, hogy neked válaszolni kell, mert te értéked olyan nagy, hogy a nők nagy része számára egy potenciális jelölt vagy.

Lehetnél te szőke kék szemű szuperintelligens multimilliárdos adonisz is, akkor sem kellenél mindenkinek...

Az igazság az, hogy az emberek annyira változatosak és komplexek, hogy jó ha 100ból 1 emberhez nagyjából passzolsz, a többiek számára még más jobb. Te is vagy egy személyiség, akit van aki keres a nagy többség meg nem. A te esetedben arról van szó, hogy a hölgyemény számára nem te vagy akit keres, és a legtöbb nő számára nem is te leszel. Ha meg te lennél az, akkor meg tökmindegy mikor írsz, akkor úgyis kiütöd a többieket a ringből.

Szóval az a feltételezésed, hogy ha korábban válaszolt volna, most veled ismerkedne alapvetően téves. Mert, ha azt feltételezzük, hogy az a faszi tényleg passzol a leányzóhoz, akkor ha te írtál volna előbb és ő később, akkor is ki lettél túrva. Max előtte beszélgettetek volna pár szót. Ettől neked jobb lenne? Lehet, de az eredmény pont ugyan az lett volna.
#389178 | 2020. 12. 28. 20:19
kicsit túlzásnak érzem, hogy "női gondolkodásmódot" szeretnél fejtegetni
ha valamit mégis szeretnél, akkor képzelj el a tiédtől eltérő élethelyzetet/élethelyzeteket (ez amúgy szerintem igen fontos, sokszor az ismerkedés gátja ennek hiánya)

az idő szubjektív módon telik (van, hogy 10 perc késlekedés a válaszolásban sok, van, hogy egy hónap is normális)
különböző mennyiségű inger ér minket, máshogy peregnek a napok, más a pixie-re fordított idő mások a prioritások

és ne a levélhiányos állapotból indulj ki, hanem abból, hogy rengeteg levelet kapsz
aki tök rendesen válaszolgat levelekre, az is sokallhat be
és nem veszélytelen műfaj megkeresésekre válaszolni :) (ld. fölötted párral lévő blogot)
és ha ide belép az ember, az idejét nem a zsákutca levelek megválaszolásával szereti jellemzően tölteni

szerintem ezt, ezeket is simán meg lehet(ne) érteni
#389174 | 2020. 12. 28. 19:38
Mercurius-nak valószínűleg igaza van, a csaj már ismerkedett vki mással, de még nem volt annyira komoly a dolog, hogy azonnal zárjon minden vonalat, pláne, ha te egyébként rokonszenves voltál neki. Aztán kiderült, hogy az "első" tényleg működik, így igyekezett korrekt lenni, és szólt, h bocsi, nem.

No de a nem-válaszolás.
Én pl a normális kezdeményezésre egy "bocsi, nem"-et szoktam reagálni.
Az értelmezhetetlen üzenetekre semmit.
És van még egy típus, amire általában nem válaszolok: amikor vki konkrétan azt írja, hogy "válaszolj, ha van kedved...(bármire, ismerkedni, levelezni stb)". Mivel itt az illető konkrétan azt kérte, hogy abban az esetben válaszoljak, ha akarok vele ismerkedni, ezért nem válaszolhatok, hiszen nem akarok - ha válaszolnék, azzal azt mondanám, hogy van kedvem. Még akkor is, ha a válaszom nemleges. Vagy hogy is van ez? :D
Törölt felhasználó
#389170 | 2020. 12. 28. 19:26
Hát a mondandóm most nem fog a divatosba belevágni. Vannak férfias nők és nőies férfiak, gondolkodásban is. És vannak érhetetlen logikájú emberek.

Egyébként pontosan ez történ meg velem most, csak a gázszerelővel. Annyi különbséggel, hogy felvette a telefont és közölte azonnal visszahív. Az biztos Ő itt már nem szerel gázt. Igaz azt nem mondta, neki mennyi idő az azonnal.

Vicc nélkül a nők nyílt lapok, már akik és már amikor. A különbség látszólagos, ha egy férfi teszi ugyanezt egy másik férfival mivel a személye érdektelen(melegek kizárva) senkiben nem hagy említésreméltó nyomot. Persze ugyanez elmondható női szemszögből.
#389162 | 2020. 12. 28. 18:37
Nézd, alapvetően az, hogy leírják hogy intelligens, kedves stb. vagy, az főleg arról szól, hogy megütötted azt a kulturális mércét, hogy ne legyenek veled prosztók, vagy hogy egyáltalán választ kapj. Nyilván az ismerkedni szándékozó ember ennél többet szeretne. Viszont azt is be kell látni, hogy a nőknek joga van választani a lehetséges partnerek közül, én is megkaptam többször, hogy nem jövök be az illetőnek kinézetileg. Ezen meg kell tanulni túllépni, és nem magadra venni, és a kedves válaszok mögött is alapvetően az áll, hogy tompítani akarják az elutasítás okozta fájdalmat.
#389161 | 2020. 12. 28. 18:27
Nos, szerintem induljunk ki abból, hogy tényleg az történt, amit válaszolt: ismerkedett egy másik férfival. Szerintem annyi történt, hogy téged talonba tett, ha az illető másik esetleg egy gyökérnek bizonyulna. Nem bizonyult annak, úgyhogy megírta neked, hogy bár tetszett a leveled, de a másik ismerkedéstől vár pozitív fejleményeket.

Van ilyen, hogy beelőzik az embert, és szerintem korrekt, ha erről visszajelzést kapsz.

Velem is előfordult hasonló: sokakhoz hasonlóan én is meg szoktam nézni, hogy vannak-e új, szimpatikus női regek a belépésemkor. Láttam is egyet, de nagyon ritkán írok rájuk azonnal, általában megvárom, míg kifutnak a főoldalról és elmúlik a levéldömping. Meg is történt, majd meglesem a profilt, belépett azóta, de látom van már egy ismerőse, Lothario az. Na mondom, lekéstem, mint a borravaló. Nem is lett belőle levélírás. :D

Az ilyesmi előfordul az ember életében, ha társkeresőn van, akkor pedig főleg számítani lehet rá.
#389160 | 2020. 12. 28. 18:05
Sajnos vagy nem sajnos, a nők bonyolultabbak nálunk. A korábbi kapcsolataimban megfigyeltem van olyan, hogy a nők " virág nyelven " kommunikálnak és nekünk pasiknak meg ki kell találni, hogy mire is gondolnak, mit is szeretnének pontosan. Úgy gondolom, hogy minden könnyebb lenne, ha a nők is azt mondanák amire valóban gondolnak, és azt tennék, amit mondanak. Nem egyszerű rá jönni a nők gondolkodás módjára vagy arra, hogy mit is akarnak valójában. Ha ez nem sikerül akkor ez sok félreértést és vitát, veszekedést szül. Az ismerkedés, kapcsolat elején a legnehezebb kiismerni a nőket, de van olyan, hogy ez a hónapok, évek során sem lesz sokkal könnyebb.
#389159 | 2020. 12. 28. 17:44
Tudom miről beszélsz. Na ja, mondjuk ha úgy vesszük akkor az is egy bizonyos értelemben vett " válasz ", ha egy nő egyáltalán nem reagál a kapott üzenetre. Nem egy helyről megkaptam azt, hogy egy kedves, aranyos, intelligens, normális pasi vagyok, mégis valami miatt csak nagyon ritkán találok olyan nőt aki meg akar velem ismerkedni. Egyáltalán ne hidd azt, hogy minden elküldött levelemre érkezik válasz, ez egyáltalán nincs így. Örülök, ha 50 elküldött üzenetből 1-re válaszol egy nő. Olyan ritka nálam a válasz levél, mint a fehér holló. Ahogy az írásodból kiveszem nem vagyok egyedül ezzel. Másnál is van olyan, hogy nagyobb annak a léleknek az aránya amire nem érkezik válasz, mint amire kap.
#389158 | 2020. 12. 28. 17:22
Ez igaz. Van aki rendes és korrekt módon vissza ír még akkor is, ha az áll a levelében, hogy nem szeretne velem megismerkedni. Azt az embert sokkal jobban tisztelem, aki korrekten megírja, hogy " bocsi, de nem szeretnék tőled semmit ", én ezt egy pozitív dolognak tartom. Sajnos ki kell mondani, hogy a legtöbben, akiknek levelet írok még arra sem méltatnak, hogy válaszoljanak. Persze megértem és oké is, hogy akinek napi 2 levél küldési lehetősége van az nem arra fogja pazarolni, hogy nemleges válasz levelet írkáljon. Ezt nem is várom el tőle, de aki viszont VIP az nyugodtan megtehetné, hogy válaszol egy levélre.
#389155 | 2020. 12. 28. 16:08
Én az idén megúsztam, csak egy pár üres flörtöt kaptam. Biztos annak is megvan a magyarázata, hogy ettől mit remél a küldője, csak én nem tudok mit kezdeni azzal, hogy elém térdelt, vagy odatartotta az arcát egy pofonért, mert ugyan miért is akarnám megpofozni, ha egészen addig azt se tudtam, hogy a világon van? Nyilván a figyelemfelkeltés a lényeg ebben, de kár, hogy az adatlapomon is ott áll, hogy nem válaszolok üres flörtökre.
Delila Törölt felhasználó
#389154 | 2020. 12. 28. 15:54
A vegtelen uralasa nagy kihivas😄
#389153 | 2020. 12. 28. 15:52
Már régóta mondom, hogy nem való mindenkinek a VIP tagság 😀
Törölt felhasználó
#389152 | 2020. 12. 28. 15:49
*zaporoznak
Delila Törölt felhasználó
#389151 | 2020. 12. 28. 15:49
Foleg karikor ingyen vippel...
Szebbnel szebb levelek zaloroznak az “uraktol”🤣


Amugy ez az. Nem kene ket taborba ok es mi ben stb gondolkozni
#389150 | 2020. 12. 28. 15:35
Most írjak a női oldalról a furcsa gondolkodású férfiakkal tapasztaltakról? Mert volna miről, de teljesen felesleges, ez nem hozza közelebb egymáshoz a két tábort.
Törölt felhasználó
#389149 | 2020. 12. 28. 14:47
Más megközelítésben ugyan, a női gondolkodásról nekem is hasonló a véleményem. A férfi gondolkodás egyszerű. Azt mondjuk, amit gondolunk és azt tesszük, amit mondunk. Ezzel szemben a nők gyakran mást kommunikálnak, mint amit gondolnak/szeretnének. Életem Szerelme mondta egykor, hogy “ a nem az van amikor igen, és ezt neked kell kitalálni”! Na igen, testbeszéd, mimika, stb.
Ezt hívják metakommunikációnak. Nem mindig sikerül kódolni, a fenti esetben el is buktam, de enélkül lehet unalmasabb lenne a világ.
#389146 | 2020. 12. 28. 14:21
Na igen, te legalább kaptál választ. Én már inkább küldök egy üzenetet újra, amiben megköszönöm a "választ". Ez van sajnos.
És akkor a nők csodálkoznak, hogy nem találnak normális pasit. Ha meg igen, akkor nem tudnak, vagy nem akarnak vele mit kezdeni, inkább falat emelnek maguk köré.
Törölt felhasználó
#389145 | 2020. 12. 28. 14:10
Gondolom, mivel normális volt a leveled ezért válaszolni akart. Nyilván, az idő egy érdekes/kifogásolható szempont a történetben, de nézd a korrekt oldalát: legalább választ kaptál és volt egy jó visszacsatolás is a humorodat illetően.
Szerintem ez azért több mint a semmi.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató