Barátkozás

BDSM Blogok » Blog - Hitman_1104 » Barátkozás
2020. 11. 09. 10:59 | Megjelent: 970x
Szerintetek hogyan tudok barátokra lelni itt? Olyanokra akiket tényleg barátomnak hívhatok. Azért kérdezem mert idáig nem nagyon próbáltam barátkozási szándékkal közeledni valaki felé, hanem csak társkeresési szándékkal írtam rá valakire. Nem akarok minden egyes felhasználóra egyesével rá írni " bocsi, leszünk barátok " dumával. Két dolog miatt sem. 1. Nekem ez a módszer elég életszerűtlennek tűnik. 2 Tuti nem működne. Többek között gndoltam arra is hogy rá írok olyanra akinek tetszik a profilom vagy kommentelt a blogom alá hogy lenne e kedve beszélgetni csak nem tudom mennyire jó ötlet ez.

Hozzászólások (51)


Hitman_1104 Törölt felhasználó
#386276 | 2020. 11. 17. 18:01
Félreértetted. Nem a profil kamu hanem a megosztás. A torrent előtti, egykor népszerű, mára gyakorlatilag eltűnt fájlcserélő DC-hub.

A filmletöltés abban a rendszerben közvetlenül a felhasználók számítógépének merevlemezén tárolt állományokból(filmek) dc(pl. eiskalt) kliensprogram segítségével történt. A kölcsönösség jegyében a hub-ot üzemeltető meghatározta, hogy egy felhasználó letöltési jogához mekkora adatmennyiség szükséges. Kb. 10 db. filmet jelentett, min. 10 GB méretben. Amivel két probléma volt, egyrészt foglalta a helyet a winyón, másrészt főleg régen a feltöltés a szűk keresztmetszet a hálózaton.

Ezt kijátszandó a "leleményesek" megosztottak értéktelen állományokat, vagy akár a rendszerpartíciót. Így megvolt a kívánt méret de tőlük senki nem szedett semmit. Ennek az volt a hátránya, hogy belenézve a megosztásba egyből rájött a csalásra bárki.

A következő már fejlettebb megoldás a fake megosztás készítése, Ránézésre minden rendben a megosztásban megjelentek a filmcímek, a méret is rendben volt, csak a tényleges adatot utána eltávolította film címe alóli mappából. Ezt már ránézésre nem lehet kiszűrni.

A trükközésre még az is lehetőséget adott, hogy a kliens bizonyos számú letöltő fölött nem enged újabb ügyfelet kapcsolódni, ami függött a "föl" sávszélességtől. Ennek okán megesett, hogy akár egy vagy két napig sem tudott kapcsolódni a keresett film letöltéséhez egy adott felhasználóhoz valaki.

Mivel sok száz GB megosztásom volt sokan töltöttek rendszeresen tőlem, és ha nekem kellett például egy új film, arra lettem figyelmes a hogy tele vagyok olyanokkal akik egy nyamvad bájtocskát sem adnak vissza. Na nekik volt üres a film mappájuk, persze lehetett más ok is, ezért írtam mindegyiknek az ominózus üzenetet. Aki nem reagált az egyértelműen csaló volt, ugyanis ez a technika felügyeletet igényelt, így garantáltan olvasta mindegyik a privát üzenetet.
#386275 | 2020. 11. 17. 16:41
Ebben igazad van. Attól, hogy annyit sem válaszol " bocsi, de nem téged kereslek " lehet, hogy nem kamu csak szerinte annyit nem érdemlek meg, hogy legalább egy nemleges választ adjon. Valahol meg is tudom értem, ha azért nem kapok valakitől választ, mert csak napi 2 levele van az nem fogja ilyenre pazarolni.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#386272 | 2020. 11. 17. 13:03
Hitman: ha nem válaszol a leveledre, attól még egyáltalán nem biztos, hogy kamu. maximum udvariatlan.

nem tudom Neked elmagyarázni, miből lehet kiszűrni a kamu profilt. de az biztos, hogy pár évet célszerű eltölteni a pixin és figyelni ...
#386271 | 2020. 11. 17. 12:52
Azt nem értem pár sort írva, hogy lehet kiszűrni a kamu profilt? Azon kívül, ha nem ír akkor nagy valószínűség szerint kamu. Legalább is nekem ez a véleményem.
#386266 | 2020. 11. 17. 12:25
Ez így van! Tegyük fel, van egy párkapcsolatom, amiben csak is a bdsm-ről és a szexualitásról tudok beszélni a másikkal. Hát szerintem nem lenne túl hosszú életű ez a kapcsolat.
Törölt felhasználó
#386259 | 2020. 11. 17. 06:59
Szoktam emlegetni, de nem népszerű álláspont, nem illik főleg a netes felülethez. A net azt az illúziót kelti, itt egy polc majd leveszem a szükséges árut. Ezért aztán sokszor jól kifényezik a portékát. :)

Holott ez nem így működik, a szerencsén múlik a találkozás, a két összeillő egymásra fogékony ott legyen, és hogy valamiképp "meglássák" egymást. Mit tesznek, az mindegy, a kapcsolódás megtalálja az útját, ha egymáshoz valók.

Én pl. úgy ismertem meg a párom, hogy egy mára megszűnt dc fájlcserélőn rám akaszkodott egy sereg vélhetően lehúzós, írtam pár sort nézze át a beállításait, ha fake repül, és privátban mindegyiknek elküldtem. A nejem pont a gépe előtt ült és azonnal válaszolt, hogy ő kezdő. Így indult.

Szerintem nem lehet tuti receptet adni mit, hogyan kell csinálni. Egy valami lehet lényeges, emberek között kell mozogni, akkor van rá esély, hogy az a "bizonyos" is köztük lesz.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#386252 | 2020. 11. 16. 22:43
Szerintem az a jó, ha bármiről el lehet beszélgetni a másikkal.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#386251 | 2020. 11. 16. 22:43
Ha így lenne, igen szerencsés ember lehet az a valaki :)
#385431 | 2020. 11. 10. 16:51
Nem szeretem de szerintem nem is jó ha olyas valakibe botlik az ember akivel a bdsm-en és más szexualitással kapcsolatos témán kívül nem nagyon lehet másról beszélni vele.
#385430 | 2020. 11. 10. 16:43
Szerintem egyáltalán nincs rá esély hogy a sült galam a számba repüljön. Azért hogy legyen valami tenni is kell! Én még nem hallottam olyanról hogy valaki felregisztráljon egy társkeresőre és úgy találjon magának párt hogy a regisztráción kívül nem tesz semmit
Törölt felhasználó
#385427 | 2020. 11. 10. 13:56
Sokakkal persze néha szóba kerül egy kis BDSM témakör is, de alapvetően a mindennapokról, meg mindenféléről csevegünk és jó.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385426 | 2020. 11. 10. 13:55
Persze lehet ücsörögni és várni a sült galambot, de valljuk be nagyon a kicsi az esélye, hogy a szádba repül. :D Bár jó lenne.

Szóval igencsak növeli a bárminek is az esélyét, ha növeled 0-ról 50-re a százalékát. :)

Ha van szimpatikus lap tetszikelem, van akire ráírok, és eddig az esetek 80-85%-ában jó kis beszélgetések lettek, és mint korábban is írtam, van akivel szinte regelésem óta megy beszélgetés. Volt akivel azóta találkoztam személyesen is, meg van akinek megvan a telefonszáma, és sms vagy néha csevej megy.
Így alakult ki pár barátság, és pár nagyon jó beszélgetőpartneri kapcsolat.
Szóval egyáltalán nem bánom, hogy egy-két embernél vettem a bátorságot és írtam neki. :) Jó húzás volt tőlem :D
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385422 | 2020. 11. 10. 12:57
teljesen igazad van. akivel csak szexről meg bdsmről lehet beszélgetni, abból nem lesz barát sohasem.
#385420 | 2020. 11. 10. 12:27
Én is inkább olyanokkal szeretek beszélgetni akivel nem csak a bdsm-ről meg a többi szexuálitással kapcsolatos dolgokról tudok beszélgetni hanem bármilyen más témában is jól ellehet beszélgetni. Azzal az emberrel akit most a legjobb barátomnak nevezhetek hosszú hónapokat kellett várnunk ( a megismerkedéstől számítva ) hogy végre megtörténjen az első személyes találkozás ami elmékezetesre és azt mondhatom különlegesre sikerült. Azt kell hogy mondjam megérte mert egy nagyon jó napot töltöttünk el együtt jól éreztük magunkat egymás társaságában.
#385418 | 2020. 11. 10. 12:11
Igen. Ez is olyan mint sok minden más. Ebben az esetben is 50-50% az esély. 50 hogy bejön de arra is hogy nem. Ha nem teszek semmit csak nézek mint vadász a magaslesen :D akkor soha nem tudom meg hogy szimpatikus vagyok e egy adott személynek és elszalasztom a lehetőséget hogy legyen köztünk valami pl egy jó beszélgetés vagy valami sokkal komolyabb. Emiatt is leszek mostantól sokkal aktívabb minden fronton nem csak a társkeresés terén.
Azurit Törölt felhasználó
#385405 | 2020. 11. 09. 23:22
:)
#385402 | 2020. 11. 09. 22:31
Igen, azt hiszem az emberi kapcsolatok egy fontos fokmérője, ha már tudtok a nélkül egyet nem érteni, hogy abból sértődés legyen. :)
Törölt felhasználó
#385360 | 2020. 11. 09. 20:11
az adatlapomon szereplőkkel ellentétben néha nagyon szivesen beszélgetek privátban. bár csak olyanokkal, akikkel a szexen és a BDSM-en kívüli témákról tudunk beszélgetni.

ezekből több laza, leginkább haveri kapcsolatom van. olyannal is, akivel nyilvánosság előtt néha majdnem megöljük egymást a szavainkkal.

ezekből szereztem már valódi baráti kapcsolatot a Pixin. és vagy már találkoztunk személyesen, vagy még nem. de ami késik, az nem múlik.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385358 | 2020. 11. 09. 20:04
Na ugye, nem bonyolult. Ez is olyan, mint a társkeresési célzattal írás, vagy bejön vagy nem, vagy szimpatikus vagy nem. De valahol el kell kezdeni. Ha valaki ül a sötétben, mint makuka és semmi kommunikáció, akkor nagyon kicsi az esélye, hogy bármelyik dolog is megtalálja, vagy ő leljen rá valami jóra, szépre.
#385348 | 2020. 11. 09. 19:00
Persze, minden helyzet pl: a profilom, blogom, történetem kedvelése is egy lehetőség. Ha nem írok rá valakire akkor nem is tudom meg hogy én szimpatikus vagyok e neki annyira, hogy legalább elkezdjük beszélgetni. De, ha már a fentebb említett dolgok valamelyike megvalósul az már azt jelenti, hogy szimpatikus vagyok számára, ami miatt nagyobb esélye van, hogy kölcsönösen szimpatikusak leszünk egymásnak.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385345 | 2020. 11. 09. 18:36
Igazad van attól, hogy neked szimpatikus még nem feltétlenül lesz kölcsönös. De minden helyzet egy kiindulópont. :))
#385344 | 2020. 11. 09. 18:34
Jó ötlet. Talán tényleg érdemes lenne megpróbálni a chatot is
#385343 | 2020. 11. 09. 18:33
Oké
#385341 | 2020. 11. 09. 18:31
A legjobb barátommal pont ilyen viszonyban vagyunk. Tudja a valódi nevem, ismeri az arcom, privát Facebook messzenger beszélgetések stb. Sajnos attól, hogy valaki nekem szimpatikus nem biztosíték arra, hogy én is szimpatikus leszek neki. De, ha megvan ez a kölcsönös szimpátia akkor tényleg szabad az út, akár csak egy beszélgetés, akár egy barátság kialakulása vagy akár még egy párkapcsolat kialakítása előtt is.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385340 | 2020. 11. 09. 18:30
Én a chatot is tudom Neked ajánlani, igaz most pici ott a forgalom, de miért ne dobhatnál be bármi témát Te is, aztán hátha.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385339 | 2020. 11. 09. 18:25
A privát levél se az ördögtől való. Ha valami fölkelti az érdeklődésed írj rá nyugodtan.
Azurit Törölt felhasználó
#385337 | 2020. 11. 09. 18:23
Lehet önkéntelenül olyan a viselkedésem, de nekem soha éltemben nem volt olyan, vagy ha volt én nem tudok róla, hogy határt kellett volna húznom.

Itt a pixi-n és a valóságban, anno a bulisban is többségében a másik nemből kerülnek ki a beszélgetőim.
#385336 | 2020. 11. 09. 18:22
Igen. Ezért is döntöttem úgy, hogy sokkal aktívabb leszek a közösségi részén is az oldalnak. Mert azt érzem, hogy túlságosan elvegyültem a tömegbe. Ez alatt azt értem, hogy történet íráson és pár blogon kívül nem nagyon voltam aktív, még kommentelni sem kommenteltem senki blodja alá mostanáig, inkább a társkeresés részére fektettem a hangsúlyt. A legjobb barátommal is úgy alakult ki, hosszú idő alatt, hogy most Ő a legjobb barátom. Sok emberrel beszéltem a regisztrációm óta, de olyan személy, akivel annyira egy hullámhosszon vagyunk nem nagyon volt köztük, sem olyan akivel egyáltalán eljutottunk a barátság szintjéig. Sajnos nem könnyű feladat, igazán jó barátot találni.
Törölt felhasználó
#385334 | 2020. 11. 09. 17:51
Ha az utóbbi, akkor egyszerű dolgod van. Olyan emberekkel kell beszédbe elegyedned, akik neked szimpatikusak, akkor lesz esély a kölcsönös szimpátiára és innét már szabad az út, lehet beszélgetni. Csak a szabadidő, illetve a kedv szab határt.

Például, nekem ha sűrűbb napjaim vannak, akkor keveset vagyok sz.gép előtt, nincs kedvem beszélgetni, vagy családi elfoglaltságok adódnak, stb...

Lehet netes barátokat találni, többekkel mondhatni bizalmas közelségbe kerültem, tudják a valódi nevem, arcos képek, privát beszélgetések, kisebb segítségek(állás) stb...

A lentebbi hozzászólók között is akad egy kedves ismerős. :DDD
Törölt felhasználó
#385330 | 2020. 11. 09. 17:34
A kérdés mit értesz "tényleg barát" alatt? Akivel tényleg összenősz, vagy beszélgetőst akivel megérted magadat pl. a neten?
Törölt felhasználó
#385328 | 2020. 11. 09. 17:04
Igazi jó barátot nehéz találni, de az nem is találják az emberek, hanem kialakul.
Itt inkább beszélgetőpartnerre fogsz először is találni, aztán meg majd úgy is eldől, hogy hogyan tovább.

Mint az előttem szóló, én is azt tudom Neked tanácsolni, hogy fontold meg jól, hogy kinek mennyit adsz ki. Ne sérülj:).

És, hogy egy csipetnyi komolytalanságot is fűzzek a mondandómban, elmondom, hogy egyszer régen egy csoportban mit mondtak.

Gazdátlan szubboktól hangos a csoport, ők csivitelnek folyamatosan.
Tényleg így is volt:).

Ezzel azt szeretném Neked mondani, hogy blogolj, kommentelj, mutasd meg magadat és figyeld azt, hogy ki hogyan reagál rád, de csak lazán :).
Lényeg, hogy érezd jól magadat :).
#385326 | 2020. 11. 09. 16:59
Azért köszönöm
Törölt felhasználó
#385321 | 2020. 11. 09. 16:44
Nagyon kedves felajánlás. Egy beszélgetés akkor jó, ha mindkétfélnek jó. 5. napja karanténban vagyok. Plusz az adatlapom és az utolsó blogom szerintem rámutatnak, hogy nem engem keresel beszélgetőpartnernek. Én pedig nem keresek új beszélgetőpartnert. Olykor túl sok is van.

Kívánom, hogy járj sikerrel, de fontold meg alaposan az utad.
#385319 | 2020. 11. 09. 16:39
Nem tudom neked lenne e kedved beszélgetni. Ha nem is leszünk közeli barátok, vagy egyáltalán nem leszünk barátok, sem pedig haverok, de legalább beszélgetünk egy jót.
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385315 | 2020. 11. 09. 16:24
Nem adok tanácsokat komoly dolgokban, csak a legközelebbi barátaimnak.
Fogalmakat tisztázta, ahogy én látom őket. De egyet se félj, itt én lógok ki a sorból. Mások már leírták az álláspontjukat :).
#385313 | 2020. 11. 09. 16:11
A barátság komoly dolog, épp oly komoly mint egy kapcsolat, bizonyos dolgokat leszámítva :) Szerinted melyik lenne a jobb? Ha barátkoznék vagy, hogy csak haverkodnék másokkal a fő célom a társkeresés mellett
Törölt felhasználó
#385312 | 2020. 11. 09. 16:04
Bonyolult a téma, de szerintem inkább haverkodásra gondolsz. A barátság egy nagyon komoly dolog. Akkor is, ha nem Arisztotelész fogalmait vesszük alapul :)
#385309 | 2020. 11. 09. 15:46
Igen. Valószínűleg az lehet a háttérben amit mondasz, hogy nem volt egyértelmű mit is akarhat a másik
#385308 | 2020. 11. 09. 15:41
Ezért is kell még az elején tisztázni mint akar a másik, hogy elkerüljük az ilyen hülye szitukat. Itt is csak a végén derült ki, hogy valójában randiztatok.
#385303 | 2020. 11. 09. 14:03
Igaz nem párkeresőről, hanem való életből, de nekem a legkellemetlenebb szitum az volt, amikor a végén derült ki, hogy épp randiztam. Szerencsére a lány azt mondta, hogy úgy érzi, mégse egymást keressük. De hülye egy szitu volt, nem is tudtam róla, hogy keresek, gondoltam beülünk órák után dumálni egyet. :D
Hitman_1104 Törölt felhasználó
#385302 | 2020. 11. 09. 13:41
Nekem az lenne, valószínűleg Neked is az, van akinek egyáltalán nem egyértelmű, hogy mit is akarhat a másik, sőt valakinek szájbarágós stílben sem esik le, mondjuk ott nálam elhal a beszélgetés fonala, mert nem szeretem, ha nem értik a gondolatmenetem, a mondandóm, vagy ha olyat magyaráznak bele, ami nincs, nem volt és nem is lesz benne.
#385301 | 2020. 11. 09. 13:25
Hát igen. Jobb, ha az ilyen dolgot még az elején tisztázzuk a félre érzések elkerülése végett. Sajnos futottam már bele olyanba, hogy nem volt egyértelmű, hogy most milyen célból is beszélgetünk. Gondolom nem vagyok egyedül, ha azt mondom máshogy állok egy barátság céljából történő beszélgetéshez mint, ha az ismerkedésnek kapcsolat kialakítása a cél.
#385299 | 2020. 11. 09. 13:14
Nekem is voltak olyan beszélgetéseim, ami csak rövid, pár levélváltás volt. Olyan is előfordult már, hogy valaki hírtelen eltűnt beszélgetés közben. Én meg csak néztem, mint hal a szatyorban, hogy miért nem ír többet.
#385298 | 2020. 11. 09. 13:04
Tudom, hogy nem könnyű feladat igazán jó barátot találni, nemhogy egy párt magam mellé. Muszáj beszélgetni ahhoz, hogy kiderüljön mi lesz köztünk. Csak egy jó beszélgetés, barátság vagy esetleg valami komolyabb is kialakulhat.
#385297 | 2020. 11. 09. 12:58
Köszönöm. Ki fogom próbálni. Eddig sem társkeresési sem más célból nem gondoltam rá hogy írjak a nekem is szimpatikus látogatóimra vagy a lapom kedvelői körül bárkire. Pedig ha azt vesszük akkor mennyire kézenfekvő hogy olyanra írjak akinek tetszik a profilom mert nagy valószínűleg be jövök neki és ha nekem is szimpatikus akkor miért ne beszéljünk ki tudja mi lehet belőle
Azurit Törölt felhasználó
#385296 | 2020. 11. 09. 12:19
Bizony ez nagyon fontos, hiába van kiírva a lapodon, nem biztos, hogy olvassák, vagy ha igen, akkor lehet átugorja azt a részt, mert a vágyak fontosabbak :)
#385295 | 2020. 11. 09. 12:15
(+1, ha félreérthető lenne szándék, az elején meg szoktam húzni a határokat, hogy csak beszélgetést/ismerkedést keresek. Szerintem jobb ezt az elején tisztázni, mint ráfutni esetleges kellemetlen aknákra.)
Törölt felhasználó
#385294 | 2020. 11. 09. 12:02
Nem mondom azt, hogy minden beszélgetés hosszasan fog tartani, nekem is voltak érdekesen elsimuló, elcsendesülő, elsikkadóak, de vannak olyan beszélgetőpartnereim, akikkel szinte regisztrációm óta váltunk leveleket, van, hogy naponta többet is, van, hogy jó ideig meg semmi. Mondjuk én is ludas vagyok ebben, mert van, hogy eltünedezek egy időre.
#385292 | 2020. 11. 09. 11:56
Igen, akinek tetszik az adatlapja, írj rá. Ha tényleg barátságot akarsz, akkor érdemes távolságra szűrni, hogy valódi, személyes találkozás is lehessen belőle. A barátság alapja azt hiszem a hasonló értékrend és világlátás, ami beszélgetéseken keresztül derül ki. Szóval, beszélgess, és kiderül, érdemes-e barátkozni. Igazán jó barátot se könnyű ám találni.
Törölt felhasználó
#385291 | 2020. 11. 09. 11:50
Sokszor úgy van, hogy olvasgatom a blogokat, vannak akiknek tetszenek a hozzászólásai, megnézem az adatlapját, ráírok. De volt olyan, hogy látogatóim lapját néztem meg, és volt amelyik érdekes volt, beszélgetést kezdeményeztem. Nagyon jó beszélgetéseim alakultak. Vannak innen ismerősök, barátok, és a legfőbb a társam.
Törölt felhasználó
#385290 | 2020. 11. 09. 11:48
a "bocsi, leszünk barátok?" már az én élt. sulis koromban se működött :)

inkább a második.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató