Történt egyszer

BDSM Blogok » Blog - Erzeki » Történt egyszer
Erzeki (49)
Szubmisszív
Nő, Hetero
  • Van blogja 
2015. 06. 21. 19:04 | Megjelent: 1429x
Kulcsszavak: Első találkozó
Nem tudom, született-e már ilyen bejegyzés. Nem tudok mindent visszaolvasni.
Mindenesetre egy velem történt eset kapcsán szeretnék véleményeket, hozzászólásokat kapni.
Első randi. Előtte kizárólag virtuális kommunikáció zajlott köztünk. Szóba került az első találkozó, ami úgy alakult, hogy a másik fél városában történne.
Előző nap kértem, hogy nyilvános helyen találkozzunk. Aznap délelőtt még egyeztetés időpontról, helyszínről.
Időpont még rendben is volt, de helyszínként a saját lakása címét adta meg....
Miután ismét kértem, hogy egyenlőre hanyagoljuk a lakást és beszélgessünk valahol máshol a válasz az volt, hogy ha ennyire nem bízom benne, hagyjuk az egészet.
Már nem is bántam. Miután én is szép napot kívántam neki, törölte a levelezésünket.

Kérdésem a következő: ki választja meg a randi helyszínét? Ha a dom, a Subnak kötelessége-e ezt elfogadni? Ha a sub, a dom mennyire érzi ettől magát domnak? Ha valaki első alkalommal nem szeretne lakásra menni, az egyből mar bizalmatlansági kerdes, vagy engedetlenség, esetleg csak elővigyázatosság?
Írjatok! Tényleg kivancsi vagyok, ki hogyan látja.:)

Hozzászólások (151)


#341952 | 2019. 08. 29. 15:29
Köszönöm.:)
Törölt felhasználó
#341947 | 2019. 08. 29. 08:42
Szerintem igazad volt,hisz már azzal is gesztust tettél, hogy te útaztál ami
pedig a férfi dolga ha mimimális tiszteletett megadja a nő felé. helyszin meg határózása első alkalomal pedig úgy evidens ha közös megegyezésen alapul.
#337786 | 2019. 06. 01. 15:53
Köszönöm.
Teljes mértékben egyetértünk.:)
#337785 | 2019. 06. 01. 15:49
Csak most ragálok, mivel csak ma olvastam a bloggodat. Szerinterm az első találkozás kizárólag semleges helyen kávézó/étterem történhet a , a találkozás mert ha ez intim környezetben valósul meg, akkor az egyik fél biztosan azt érzi, neki muszáj "jól érezni" magát. Különben is, ha számtalan kommunikációs kapcsolatuk is volt, csak a személyes találkozáson dőlnek el a továbbiak, ahol mindketten látják egymás szemét, a mosolyát, a nevetését, a testbeszédét, egy szóval az Embert!!!
#337659 | 2019. 05. 30. 16:29
Köszönöm a hozzászólásodat.:)
Én is pontosan így gondolom.
Törölt felhasználó
#337658 | 2019. 05. 30. 16:19
Szerintem ez kölcsönös megegyezés kérdése. Ha megbeszéljük a helyszínt akkor mindkét félnek ideálisnak kell lennie. Pl mikor ez a téma feljön a ismerkedésben én mindig megkédezem a hölgyet milyen helyen szeretne találkozni. Nem hiszek abban, hogy nem lehetne beszélgetni egy káve vagy üdítő mellett. Ha pedig tovább szeretnék lépni lehet menni lakásra is ezután. De itt is mint ebben a csodás világban a bizalom nélkül nem megy ez sem. De követelözni szerintem semmi értelme, és aki ezt teszi az csak egy vagonának lát minden nőt vagy csak az ingyen sexet akar.
#235379 | 2017. 03. 23. 23:13
Igen, igazad van.
Azóta sem találkoztam ilyen "élménnyel".
A "normális" subnak, ha van esze, ezt el tudja fogadni.
Köszönöm.
#235367 | 2017. 03. 23. 21:48
Szerintem leckét kaptál arról, milyen az, ha vki ajtóstól akar berontani a házba! Nálam az a szokás, hogy aSub javasol helyet és időpontot, ettől még nem esik le az aranygyűrű az ujjamról.Már a kezdet kezdetén közlöm, hogy az első randit SEMLEGES helyen javasolom. A normális Sub, ezt el is fogadja!,,
#145600 | 2015. 09. 01. 10:37
Hmmmm... Milyen igaz!
#145599 | 2015. 09. 01. 10:37
Kerdes, hogy erre akarunk-e varni, vagy egyszerűen megelegszunk a felmegoldasokkal...
Törölt felhasználó
#145577 | 2015. 09. 01. 09:45
:D
Törölt felhasználó
#145575 | 2015. 09. 01. 09:43
Olvasd el még egyszer azzal a kiegészítéssel, hogy egyetértés kapásból 10 % kémia. :D
Törölt felhasználó
#145573 | 2015. 09. 01. 09:41
Biztos, hogy csak az, akinek nem tetszik? :D
Törölt felhasználó
#145572 | 2015. 09. 01. 09:39
Na mondok én valamit, komolyan. Az internetes ismerkedés a legjobb és azért, mert pontosan fordítva indul, mint a többi. Itt a belsőből indulsz és azt fejted vissza testté. És bármilyen furcsa, nekem ez van olyan fontos, mint a külsőségek. Sőt.

Amik egyébként szintén nem mellékesek, de valóban tisztázva vannak képcserével minimális szinten. És 100 % mentális kémia + 60 % biokémia az nálam baszást jelent, minél hamarabb, annál jobb. És akinek ez nem tetszik, az bekaphatja. De ő csak 100 % vizuális kémiával. :)
Törölt felhasználó
#145571 | 2015. 09. 01. 09:38
Nem én nem is az ismeretségre gondoltam, hiszen saját magamban is vannak megismerésre váró területek, így hogyan várhatnám el bárkitől, hogy egy pillanat alatt vagy akár hosszabb távon gondolkozva is de minden részemet ismerje... így csak a mélységre gondoltam, ami talán a pillanat mélysége, de abban a pillanatban"otthon vagy".
Törölt felhasználó
#145570 | 2015. 09. 01. 09:31
Valóban eljutsz valamilyen mélységig, de az csak egy pillanat mélysége. Kétszer ugyanúgy semmi nem történik, még ha tartós a partnered akkor sem. Túl összetett minden ahhoz, hogy nagyon mélyre jussunk, s hogy kijelenthessük ismerjük. Minél mélyebbre jutsz, annál inkább rájössz csak a "felülettel" bírsz.
Törölt felhasználó
#145569 | 2015. 09. 01. 09:27
Nagyon ritkán szerintem előfordul két olyan ember, akik pillanatok alatt egymásra hangolódhatnak. Van egy közös és titkos nyelvük, amivel hamarabb egymás lényére tapintanak, mint ahogy másokkal képesek. Csak, mint mondtam, ez igazán ritka.
Törölt felhasználó
#145568 | 2015. 09. 01. 09:22
Az attól függ, hogy milyen mélységre gondolunk...pillanatok alatt is el lehet jutni a saját mélységeidig...az viszont lehet, hogy azt a másik fél nem látja, nem érzékeli, esetleg nem is érdekli, de te megéled mégis közben...:)
Törölt felhasználó
#145565 | 2015. 09. 01. 09:15
Pillanatok alatt sosem jutsz mélységig. Ez max. ámítás vagy önámítás, de nem valódi mélység.
Erzeki Törölt felhasználó
#145562 | 2015. 09. 01. 09:04
Meglehet, mert a mindennapjaikban a körülöttük lévő emberekről szívesen lehámoznák a külső, elegáns és mosolygós réteget, hogy megtalálják benne azt, ami annyira ritka: a tökéletesen meztelen lényt. Szerencsés, türelmes emberek, akik ezt egymásból ki tudják váltani akár mély kapcsolatban, akár pillanatok alatt, pár gesztussal, érintéssel. Amikor ide feljön valaki, ki-kitörhet belőle a tökéletesen meztelen lénye és azonnal a másikban is csak ezt akarja megragadni. Sajnos, vagy nem sajnos, ehhez az embert is meg kell ismernünk valamennyire. A legtöbb esetben.
#145561 | 2015. 09. 01. 09:00
Teljesen igazad van!
Itt sokan az embert nem is látják..:/
Törölt felhasználó
#145544 | 2015. 09. 01. 08:25
Inkább ott a különbség, mit akar a másikból megismerni:)
Magát az embert, vagy csak a játékszert:D
Erzeki Törölt felhasználó
#145530 | 2015. 09. 01. 00:12
Gondolom beszélgetéssel.:)
Erzeki Törölt felhasználó
#145529 | 2015. 09. 01. 00:12
Gondolom beszélgetéssel.:)
Erzeki Törölt felhasználó
#145528 | 2015. 09. 01. 00:08
Pedig szerintem jó dolog. :D
#145527 | 2015. 09. 01. 00:06
Kepcsere???
Ugyan mar! Ezt te sem gondoltad komolyan!;)))))
Erzeki Törölt felhasználó
#145526 | 2015. 09. 01. 00:01
Miért, képcsere negyvenezerszer nem volt? :)))))))
#145524 | 2015. 08. 31. 23:52
Szemelyes találkozás nélkül bárkit?
S hogy ismered meg?
Erzeki Törölt felhasználó
#145518 | 2015. 08. 31. 23:29
Ellenkezőleg. De nem tudom elképzelni, hogy ne dugjunk. Ritka eset lenne. :)))
#145517 | 2015. 08. 31. 23:28
Akkor szerencsés vagy.
#145516 | 2015. 08. 31. 23:26
Nem akarod megismerni a subjaidat?
Erzeki Törölt felhasználó
#145515 | 2015. 08. 31. 23:26
Látod ebbe a szituációba bele sem tudom magam képzelni. :D
#145514 | 2015. 08. 31. 23:25
Éppen hogy nem!
Nem tudom, hogy mit akar, nem tudom, hogy ki.
S en meg nem akarom!
Erzeki Törölt felhasználó
#145513 | 2015. 08. 31. 23:23
És ez kevés. Ismerni akarom. :)))
#145512 | 2015. 08. 31. 23:22
A lenyeg itt van: mintha.....
Törölt felhasználó
#145511 | 2015. 08. 31. 23:21
Mert tudom hogy mit akar. Meg akar baszni. És tulajdonképpen én is azt akarom. És vele.
#145510 | 2015. 08. 31. 23:21
Koszonom.
A mai fight utan pláne.:)
Törölt felhasználó
#145509 | 2015. 08. 31. 23:19
A kérdés nem is arra vonatkozik, hogy nem bízhatok benne. A kérdés: miért bízzak meg benne... vagyis erre neki kell okot adnia. Ahogy nekem is, ha azt szeretném, hogy bízzanak bennem...
Erzeki Törölt felhasználó
#145508 | 2015. 08. 31. 23:17
Nem rajongok azért, ha le kell írnom ezt a két szót, de kiérdemelt: igazad van. A szétválasztásban is (jobb példákat is felhozhattam volna, túl réteges a téma ilyen egyszerű bemutatáshoz), és a szabad választás jogában is.
Törölt felhasználó
#145507 | 2015. 08. 31. 23:16
Mert bizalmat kelt. Nem idegen, olyan, mintha ismernéd. :)
#145506 | 2015. 08. 31. 23:13
Hmmmm...
Válasszuk mar szét!!
A postás megáll a küszöbömon, az oraleolvaso az óráig. Ez ténylegesen mind olyan szolgáltatásról szol, amit mar tudok es jovahagytam! En!
Hadd legyen mar választási lehetőségem ugy, hogy soha nem lattam a másik felet!
Nem mondom, hogy soha nem lesz olyan, hogy elmenjek a lakására, de ha ezt nem akarom, tartsa a másik fel tiszteletben!
Erzeki Törölt felhasználó
#145501 | 2015. 08. 31. 22:57
A másik kérdésre a válasz, emberfüggő. Van egyfajta kiszámoltság, ha valakivel rögtön a lakásán találkozom életemben először. Házhoz jön a postás, az óraleolvasó, a bejárónő, a prosti, azok, akik szolgáltatásokat hoznak az életünkbe. Egy kapcsolat, ha az egyik fél be is hódol a másiknak, mégis egyenrangú szövetség. Mindkét ember semleges háttérből érkezik. Akkor a színek élesebben ragyognak. Senki sincs biztonságban és mindenki biztonságban van. Bizalmatlansági kérdés? Jó, hogy az? Miér bízzunk egy vadidegenben?
#145499 | 2015. 08. 31. 22:47
Igy van. Elsőként a család... Utána a többi mas..
Erzeki Törölt felhasználó
#145498 | 2015. 08. 31. 22:35
A drágám-alanyú mondat példa volt, nem megszólítás. ;) A már meglévő szerepeket is felvettük valamikor. A társadalom ruházott fel velük.
#145496 | 2015. 08. 31. 22:31
Drágám?
Koszonom.:)
Sok mindent erintesz, s ezek között vannak külso tényezők is.
En nem a felvett, hanem a mar meglevő szerepekben gondolkodom.
Erzeki Törölt felhasználó
#145491 | 2015. 08. 31. 22:22
Mert a domot egykor simán férfinak hívták. Vagy nőnek, de csupa nagy betűvel. Amikor az emberek elkezdtek félgőzzel élni és teljes gőzzel pénzt hajhászni, olcsó élvezetekkel butítani magukat, a szenvedély elpárált. És akkor jött ez, hogy kellenek domok, szubok, akik felkeltik a másikban azokat az ösztönöket, amik valaha éppen olyan természetesek voltak, mint megrágni a falatot. Ezek most sajnos gyakran csak szerepek, amikbe a két fél ideig-óráig ügyetlenül belehelyezkedik. "Így hihető, drágám?"
Erzeki Törölt felhasználó
#145485 | 2015. 08. 31. 22:17
Hát a görcs ha hiányzik... :)))
#145483 | 2015. 08. 31. 22:16
En is egyetertek Yskal.:)
A bajt most tudod hol latom? Hogy mar görcsösen szorongatni sem akarjak, de ez mar egy másik téma.:)
Törölt felhasználó
#145471 | 2015. 08. 31. 21:52
Ezzel a hozzászólással egyet kell értenem.
Törölt felhasználó
#145467 | 2015. 08. 31. 21:49
Nem hiszek benne, hogy a domnak mindig görcsösen szorongatnia kell a gyeplőt és az ismerkedés minden egyes fázisát uralnia kell. Hol van abban a magabiztosság és az uralom harmóniája? Átadni valamennyit a kezdeményezésből azt jelenti, hogy ettől az ő "koronája" nem fog megkopni. A szub választ helyszínt? A dom? Mindegy. A dom megteheti, hogy kedvez a szubnak, miért ne tehetné meg? A cél a megszerzésen, az uralmon túl mindig a kölcsönös boldoggá tétel marad.
Törölt felhasználó
#130522 | 2015. 06. 22. 17:16
Ja, hát ezt nem ismertem. Igaz férfi vagyok.

Na de legalább senkinek nem volt szüksége eddig arra, hogy megfogadja e tanácsokat velem kapcsolatban... :)
Törölt felhasználó
#130520 | 2015. 06. 22. 17:13
Igazán népszerű blog lett ez.:) Bár,már minden aspektus túl lett tárgyalva. Nekem igazán az IM "tetszett". A bátorsága!!:DD IM felmertél menni ismeretlenül meztelen hölgyek lakására??!! Nem rettentett el a gondolat,hogy kikényszerítik kötözd meg őket tégy velük amit akarsz stb... ?? Én sem szeretnék kevésbé bátor lenni. Így itt tenném közzé,ha már témánál vagyok,hogy ismeretlen hölgyek lakására felmennék. Feltéve ha meztelenül várnak. :D Megkereséseket privát üzenetbe kérem.:) Feltétel csupán annyi,hogy csinos legyen az illető hölgy,mert nem szeretnék az erkélyen át menekülni. Köszönöm!:DD
Törölt felhasználó
#130511 | 2015. 06. 22. 16:40
Olvas értelmezd a leírtakat ahogy a blogodban megírtad. Ne a felszínt kapargasd :)
Törölt felhasználó
#130508 | 2015. 06. 22. 16:37
Neked mindig igazad van, "no cement".:-)
Törölt felhasználó
#130507 | 2015. 06. 22. 16:30
Nem minősítettelek egyszerűen leírtam amit gondolok :) Nem a kinézeted alapján mondtam amit mondtam, hanem az arroganciádra ahogy megnyilvánulsz és ahogy ragozod a semmit. Elköszöntél pénteken, de még mindig kétségbe esve magyarázod a bizonyítványodat. Bölcs vagyok mint az öreg bagoly :) A humort sajnos többszöri elolvasás után sem találtam de hozzáképzelem amiket írtál. Bár abban semmi humort nem találok, ha valakinek a kérését nem fogadod el :)
Törölt felhasználó
#130504 | 2015. 06. 22. 16:21
Anevelő, én téged sem minősítelek továbbra sem, hiszen nem ismerlek, és ez alapján nem is merném senkinek azt állítani, hogy ne találkozzon veled, és ha a dolgok humoros részét képtelen vagy beazonosítani, az szintén nem az én problémám.
De valószínűleg mindenben bölcs lehetsz és tapasztalt, ez számomra látszik első blikkre, és köszönöm, hogy megvilágosítottad elborult elmém homályos zegzugait!:-)
Törölt felhasználó
#130503 | 2015. 06. 22. 16:07
ez a vlagyivoszti kitüntetés érdekelne...

Ez kb. olyan mint a munka hőse? Itt is van akkor legszebben kidekorált fenék vagy hetet egy csapásra díj?


bocs az offért, de nekem ehhez már B6 kellett.
Törölt felhasználó
#130502 | 2015. 06. 22. 16:07
olvasgatom itt a hozzászólásokat és azt vélem felfedezni rajtad kívül mindenki nyugodt, csak te vagy kissé arrogáns és a picsába küldesz mindenkit. Arról már nem is beszélek, hogy a te verziód még senki nem hallotta (bár ez csak rád tartozik). Tudod van egy találó mondás "messziről jött ember azt mond amit akar"
A megnyílvánulásaid alapján azt gondolom jobban járt a Hölgy, hogy nem találkozott veled sehol.
Én meg alapból azt gondolom mindenki a texasi láncfűrészes gyilkos kategóriába tartozik. A bizalmatlanság alap egy bizonyos fokig.
Törölt felhasználó
#130501 | 2015. 06. 22. 15:52
Már pénteken elköszöntem végleg, hangsúlyoznám újra!:)

Semmi gond azzal, ha egy nő óvatos, és határozottan közli, csak nyilvános helyen találkozik, akkor bizony oda kell menni, ha kíváncsi az ember a másikra!
De ez ebben az esetben nem egészen így nézett ki, nem fogom elismételni, akit érdekel, elolvassa, és értelmezi az elejét!
Az önérzetemet egyetlen dolog sérti, hogy megpróbáltad másként elővezetni a történetet, mint ahogyan volt!
Azt gondolom talán neked még nem mondhattak le randit, ezért is voltál kíváncsi az itteni véleményekre, ez inkább lehetett negatív hatással az önérzetedre.
Én simán abszolváltam már elutasítást, nem lett belőle blog, és ezután sem lesz.
Tényleg végezetül pedig azt kívánom minden szub nőnek, hogy soha ne érjen senkit több inzultus, mint amennyi az általam érintett nőket, akár nyilvános helyen, akár nálam, vagy akár náluk.
És alapból azt gondolom minden normális ember abból indul ki, hogy nem egy hasfelmetsző jack és texasi láncfűrészes reinkarnációjával fog randizni, legyen az nő vagy férfi, szub vagy dom. Mert ilyen alapon akkor ismerkedni sem kell, hiszen hiába nyalja ki a popóm valaki első 3 lakalommal, ha negyedik éjszaka meg bearzénozva kitűzdel a kerek gipszkarton kunyhója 4 sarkára.... Csontok lerágva témák feljtve, és mindenki nyugodjon le a p...ba, oszt' találja meg a neki valót! Lö Pá!:)
#130500 | 2015. 06. 22. 15:38
Igen. Lemondtad, hogy hagyjuk az egészet, miután nem mentem lakásra. Nagyon örülök ennek!!!
Negatív előjelek?? Nocsak! Voltak? Megis címet adtál??
Saját magadat hazudtolod meg.
A blogban semmi nem volt nevesítve, ha jol emlekszem.
Meg egyszer leírom: nem provokációnak szántam, egesz egyszerűen tényeket közöltem!
Biztos, hogy nagyon sérti az onerzetedet, de talan jobban jársz, ha túllépsz ezen, mielőtt meg valakit ( mindenkit ) nem alázol a porba itt!
Gratulálok!
Ja! Nekem nincs szükségem potyacsontra!!! Szevasz
Törölt felhasználó
#130498 | 2015. 06. 22. 15:32
Te nem ismered a randi szabályzatot?
Ej!

SOSE felejtsd el a szabályokat (főleg nők figyelmébe):

1. Kizárólag nyilvános helyen találkozz első randin!
2. A másik kocsijába első randin SOHA ne ülj be!
3. Ha felmész a lakására, írd meg valakinek, hogy hol vagy!
4. Pénzt SOHA nem adunk, semmilyen ürügyre sem!!!
(Férfiak figyelmébe is!!!)
#130497 | 2015. 06. 22. 15:28
Koszonom Lubmila.:)
Vigyázok. Azt gondolom, hogy a receptorokra es a józan észre is hallgatni kell egyszerre.:)
Törölt felhasználó
#130496 | 2015. 06. 22. 15:28
Azt a témát már pénteken lezártam, amikor lemondtam a találkozót,én, ha jól emlékszem több negatív előjel miatt, de ahelyett, hogy privát levelezésben vagy telefonon rákérdeztél volna a miértre, ha már ennyire feldolgozhatatlan volt számodra, írtál egy "igazán diszkréten provokatív blogot", 2 nap múlva amikor már nem is gondoltam volna erre. Azt gondolom utólag mindketten nagyon jó döntést hoztunk, ez tagadhatatlan, legalábbis szerintem, viszont ez a módszer, az én ízlésemnek mindig is gusztustalan volt, és ezután is az marad.
Ostoba hozzászólásokra külön nem reagálnék, mert az alapjában kettőnk ügye lett volna, nem pedig "vezércikk" amire a jókutyuskák is kapnak 1-1 potyacsontot majd, ki-ki alapon, esetleg egy "virtuális domom" kitüntetett státuszt Vlagyivosztokban.
Törölt felhasználó
#130495 | 2015. 06. 22. 15:26
Nyilván van, hogy az embert elverik, megerőszakolják elsőre, tény, hogy nem árt megválogatni a partnert... ;)
Törölt felhasználó
#130493 | 2015. 06. 22. 15:24
Ezeket a szabályokat mégis ki és mikor állította fel? Mert persze én elfogadom, ha olyan forrásból származik, de nekem eddig senki nem szólt róluk. :)
Törölt felhasználó
#130490 | 2015. 06. 22. 15:22
Semmit sem kötelességed elfogadni, amíg nem alakult ki benned, tisztán a teljes bizalom. Neked kell magadra vigyázni, mert más nem biztos, hogy fog. És igen, nem vagyunk egyformák, van, akinek ez azonnal megy, és van, akinek sok idő és több találkozás kell. De ettől ő még nem gyáva, zárkózott, és igen, élhet önálló életet, lehet véleménye. Többedik alkalommal is lehetnek gondok, nemhogy az elsőn....mindenki annyira óvatos, amennyire erre belső indíttatást érez. Mindenki, te is megtalálod azt, akivel egyezik az igényetek, a bizalmatok alapfeltételei. Csak vigyázz magadra. :)
Erzeki Törölt felhasználó
#130486 | 2015. 06. 22. 15:20
Ha valaki szimpatia elnyerese miat helyesel, az mar regen rossz. A helyesles, egyetertes szulethet abbol is, hogy a masik tenyleg ugy is gondolja.
Törölt felhasználó
#130482 | 2015. 06. 22. 15:17
Ennek a nyájnak vagy tagja, bár csak egy hónapja :)
üdv a nyájban :D:D:D
#130479 | 2015. 06. 22. 15:13
Ezek szerint megsincs lezárva a téma..://
En annak örülök, hogy nemcsak domok, hanem subok is hozzaszóltak a témához. S nekik aztán azt hiszem egyáltalán nem érdekük, hogy pont az en szememben váljanak szimpatikussá.
Azt hiszem, szimplán csak őszinték voltak.:)
A csordaszellemet meg nem en fogom kikérni magamnak. Biztos lesz itt meg olyan, aki ezt megteszi.
Törölt felhasználó
#130475 | 2015. 06. 22. 15:02
Végigolvasva a hozzászólásokat egyetlen dolog jutott eszembe csupán, vannak itt tapasztalt domok és Emberek, de nagyon sokan olyanok is, akik csak szimpatikusak szeretnének lenni valakinek, de gőzük sincs az életről.
Azt gondolom Dom Kojak az egyik, aki bölcsen és életszerűen látja a lényeget, valószínűleg ő is 20 éves korára önálló lehetett, és nem a nyájszelem vezérelte...
Törölt felhasználó
#130474 | 2015. 06. 22. 14:56
Az első találkozás mindig két EMBER között zajlik és nem D/s viszonylatban. Adott egy NŐ és adott egy Férfi, tiszteld a Nőt azzal, hogy nyilvános helyen találkoznak. Alapszabályként elmondható mindig nyilvános helyen találkoznak sosem a domináns lakásán. A neten bárki bármit mondhat önmagáról, az élet viszont produkálhat bármit.
Törölt felhasználó
#130433 | 2015. 06. 22. 11:43
users.atw.hu/jerom-bdsm/htm/klub.php?iras=jodom
Törölt felhasználó
#130430 | 2015. 06. 22. 10:33
A sub bizalmát el kell nyerni, ez amit a dom csinált, szimpla zsarolás. Jó, hogy nem találkoztál vele:)
Törölt felhasználó
#130424 | 2015. 06. 22. 09:40
Jól látod. Hozzáteszem, hogy az esetek döntő többségében nyilvános helyen találkozom és ez nem befolyásolja a kapcsolat későbbi milyenségét semmilyen formában. Egyszerűen így esett. Így láttuk jónak. Így egyeztünk meg.
#130423 | 2015. 06. 22. 09:33
Igazad van.:)
Nem feltétlen helyeslok utan kutattam, csak kivancsi voltam a véleményekre, hogy ki hogyan intézi az ilyen dolgait.
Szerintem ez egy jo téma, mar csak ha a hozzászólásokat tekintjük. Írhattam volna olyan blogot is, hogy mit főztem tegnap, de az valószínűleg a kutyát sem érdekelte volna.:D
Koszonom a véleményedet.
Törölt felhasználó
#130422 | 2015. 06. 22. 09:32
Szerintem még több mindent kihagytam:) A másik megismerését a fokozatosságot...stb.
Ja meg a való világ és a virtuális világ közötti különbséget:D
Ahogy elméletileg a pixi is egy "közösség", szerintem csak egy gyűjtőhely :D
Törölt felhasználó
#130421 | 2015. 06. 22. 09:23
Kihagytad a fegyelmet, az önfegyelmet... :)
Ezek is mérvadói egy Domnak, ha ez nincs meg, ez a vége. :)
Találkozás nélkül, beszélhetünk D/s viszonyról? :)
Törölt felhasználó
#130420 | 2015. 06. 22. 09:18
A bizalomhoz idő kell. Ebben a helyzetben teljesen természetes még a bizalmatlanság.
Inkább ez annak kellemetlen aki evvel nincs tisztában. Ilyen lenne egy "mester". Hm... kétlem.
Na és a türelem? Mintha ennek hiánya is felmerült volna:)
Ez inkább egy skalpvadász volt, mint dom.
Erzeki Törölt felhasználó
#130419 | 2015. 06. 22. 09:17
IM szerintem nem erőlteti rád a véleményét. Csak elmondta, hogy ŏ igenis szeret így találkozni. És kész.
Tudod "Érzéki", a bdsm-ben mindent lehet, de semmi nem kötelező. Ahogy neked nem kötelező az első randira lakásra menned, úgy a domnak sem kötelező az ismerkedést folytatnia, ha nem tetszett neki az ellenkezésed. Neked meg nem kötelező ezen megsértődnöd, és azonnal helyeslők után kutakodni. A bdsm-et mindenki máshogyan éli meg. Nincsenek kötelező érvényű szabályok. Csak jó vagy rossz kommunikáció van a felek között :-)))
Majd te is találsz olyan szimpatikus domot, aki kész elsőre nyilvános helyen találkozni...az általad említett dom is megtalálja az ő elsőre is lakásra jõvő partnereit...itt senki nem jobb vagy rosszabb a másiknál. Csupán MÁS. Te meg mindig dönts úgy, ahogyan érzésed szerint neked jó. Hogy komfortosan érezd magad.
Ilyen egyszerű ez. ;-)
#130418 | 2015. 06. 22. 09:13
Nekem sincs bajom Veled.
Koszonom a jótanácsot!:)
Erzeki Törölt felhasználó
#130417 | 2015. 06. 22. 08:46
Figyelj, az, hogy a blogomat lezárom újabban, amiatt van, mert meguntam az értetlen kommenteket és azt, hogy mindig van aki úgy érzi, vitatkoznia kell velem, vagy épp én vitázom vele. Holott erről szó sincs, ez csak egy szubjektív vélemény, az enyém, senkit sem köt.

Nekem nincs bajom Veled és kedvellek. És a Magad szempontjai szerint igazad van, én is azt tanácsolom, hogy Te semmiképp se menj lakásra elsőre.
#130416 | 2015. 06. 22. 07:10
Tudod, megérzés!;)
Erzeki Törölt felhasználó
#130415 | 2015. 06. 22. 06:05
Én nem értem miért veszed Magadra amit írtam. :)
#130414 | 2015. 06. 22. 01:03
Kedves IM!
Mivel ezúttal sem tetted lehetővé a hozzászolast, azt hiszem, a gondolataid ezúttal innen kaptak szárnyra. Igazán nagyon örülök, hogy neked ( többször, sokszor ) is megadatott a lehetőség, hogy mar első alkalommal valaki a saját lakásán meztelenül fogadjon.
S ha valaki első alkalommal meg nem szeretne? Az nyuszi? Nem bevallalos? Ezt ki-mi dönti el?
Eldontod te? Mert épp meztelenül ajtót nyitott? Szóval o nyitott?;)
Ha nem, akkor soha nem lesz az?
Volt olyan is, akivel esetleg kávézóban talalkoztal es lett belole valami?
Esetleg jo dolgok is??;))
Ha mar ismet az első talalkozasnal tartunk..
S szerinted nem befolyásol egy találkozást a férfi es no személyisége?
#130413 | 2015. 06. 21. 23:48
Ne is legyen! ;)
Erzeki Törölt felhasználó
#130412 | 2015. 06. 21. 23:46
Ó, annyi mindenen csodálkozom én, ez nem mérvadó.. :)
#130411 | 2015. 06. 21. 23:40
Ertem.
A kikotozes meg nem lenne nagy cucc.. Ha en is akarnám..
Vagy nem.:D
#130410 | 2015. 06. 21. 23:37
Értettem.
Csak a lelkileg gyenge kifejezés nem volt teljesen tiszta. Csodálkozol?;))
Erzeki Törölt felhasználó
#130409 | 2015. 06. 21. 23:36
Neten lehet rendelni, nem nagy cucc.. Mondjuk mire megtalálnám a táskámban már 3x kikötöznek.. :D
Erzeki Törölt felhasználó
#130408 | 2015. 06. 21. 23:28
Úgy látom még mindig nem érted: én mentem házhoz. :D
#130407 | 2015. 06. 21. 23:27
Kerek szépen.;)))))
#130406 | 2015. 06. 21. 23:26
Nem gondolom, hogy minden no lelkileg gyenge, aki nem megy egyből házhoz.:)
Törölt felhasználó
#130405 | 2015. 06. 21. 23:26
Nálam van mindig paprika spray.. :D
Vigyázat Uraim! ;)
#130404 | 2015. 06. 21. 23:20
Kedves nylonfoot!
Nem volt szándékomban vihart kelteni, de örülök, ha sokan hozzaszóltok.
En is azt gondolom, hogy első körben egy no es egy férfi találkozik egymással.
Csekély a valószínűsége annak, hogy bar nem teljesen törékeny nőként, de en ervenyesitsem az akaratom egy férfi felett.
S egy menekülési útvonal, egy B terv kötelezo egy nőnek első talalkozasnal.:)
nylonfoot Törölt felhasználó
#130403 | 2015. 06. 21. 23:16
Értem. Akkor nyilván Ők is hülyeséget csináltak, meg én is. Meghajlok... :)))

Egyébként beszéltünk telefonon is. :D

Még annyi: tény, hogy az ötlet tőlem származott minden esetben. :)
Erzeki Törölt felhasználó
#130402 | 2015. 06. 21. 23:15
20 felett már elegendőek az évek. A rutint pedig a gyakorlás és tapasztalás adja.
Törölt felhasználó
#130401 | 2015. 06. 21. 23:12
Ez szent igaz. :)))
#130400 | 2015. 06. 21. 23:11
Es ha nincsenek meg az évek?? S a rutin?:/
#130399 | 2015. 06. 21. 23:10
Levelezésből nehéz ismerni bárkit. Különbséget tenni? Ugyan mi alapján? Nem gondolom, hogy egy 50 kilós nő esetében ez lelki gyengeség lenne, de nyilván mindenki másként látja!
Ragozni kár, mert mindenki maga hozza meg a döntéseit.És ezek szubjektívek lesznek valószínűleg! :)
nylonfoot Törölt felhasználó
#130398 | 2015. 06. 21. 23:04
Annak lehet kemény, aki egyrészt lelkileg gyenge, másrészt nem ismeri az embereket és különbséget sem tud tenni köztük. Hogy ki az akivel ezt lehet és ki az akivel nem. Velem lehet. Én nagyon szívesen leülök egy kávé mellé is, az esetek jelentősebb részében ez is történik nyilván.

Kár ezt ragozni.
#130397 | 2015. 06. 21. 22:59
Ekkora vihart kevés bejegyzés keltett. :)
Lassan utálatosnak tűnik a szememben ez dom/sub kihangsúlyozás.
Egy Nő, és egy Férfi találkozik mondhatni vadidegenül.
Elsőre lakásra?! Hát az minden tekintetben kemény..főleg egy Nőnek.
Ha pedig kihangsúlyozzuk ezt a dom/sub dolgot; honnan is derül ki, hogy ki -kicsoda, és ez e ami? Mert leírta?Vagy mert van egy dögös képe a profiljába?
Törölt felhasználó
#130396 | 2015. 06. 21. 22:42
A rutin és az évek,
racionálissá tesz.
Erzeki Törölt felhasználó
#130395 | 2015. 06. 21. 22:36
;))))
#130393 | 2015. 06. 21. 22:22
Tehát nagy!!;)))
Erzeki Törölt felhasználó
#130392 | 2015. 06. 21. 22:17
Kis? :o :D
#130391 | 2015. 06. 21. 22:16
Kis simlis.;))
#130390 | 2015. 06. 21. 22:14
Igen.
Nyilván nem volt célom nevesiteni. Egy esetet osztottam meg, ahol vártam a véleményeket.
Örülök, hogy felvállalta magát, de a célom továbbra sem a másik földbe döngölése volt, hanem hogy mondjatok véleményt arról, ki, hogy, miként dönthet egy első találkozóról.
Az teny, hogy nem szerettem volna lakáson, amit párszor el is mondtam, s ezek utan en lettem a bizalmatlan.
Igen, ez igy van. Az vagyok.
Törölt felhasználó
#130389 | 2015. 06. 21. 22:06
Hát így már mindjárt más... :))))))
Erzeki Törölt felhasználó
#130388 | 2015. 06. 21. 22:05
Pedig Nálad nem is voltam. :)
Törölt felhasználó
#130387 | 2015. 06. 21. 22:05
Ennyi bizony.

Még annyi, hogy nem az én, hanem az Ő lakásaikról volt szó. :)))
#130386 | 2015. 06. 21. 21:57
Ennek igazán örülök IM!;))
Törölt felhasználó
#130385 | 2015. 06. 21. 21:56
Túl van kicsit "spilázva" ez a blog.:) Mint olvastam az Itelomesternek több első randija volt a lakásán. Tehát,nem egy istentől elrugaszkodott dologról beszélünk. Mondjuk én nem tartom jó ötletnek,de ez más kérdés. Volt egy ajánlat amit az Érzékinek nem nyerte el a tetszését ez normális dolog. Így lezárták a tali lehetőségét. Ennyi.:)
#130384 | 2015. 06. 21. 21:50
Itt nem az eroszakossagon van a hangsúly. Hanem hogy valaki el tudja azt fogadni, amit egy no ker ( es nem utasít! ), vagy nem.
Telefonszám, cím nem érdekel. Ezek utan meg pláne!
Ismeretlenül kommentelni?? Ez komoly megállapítás volt??
Törölt felhasználó
#130383 | 2015. 06. 21. 21:42
Szerintem elgondolkoztato hogy az illeto itt van felvalalta magat es nem lapitott...ami szamomra egy etdekes dolog..ha en hibas lwnnek tuti nem valalnam fel tobb szaz ember elott magamat...
Törölt felhasználó
#130382 | 2015. 06. 21. 21:41
Régi igazság, hogy egy vitában mindkét felet érdemes meghallgatni.
Ha a férfi álláspontját nézzük, akkor neki is lehet igaza.
Azonban ez nem teszi semmissé azt a tényt, hogy nem kell feltétlenül egy első találkozásnak lakáson történnie.

Tudomásul kell venni, ha valaki ettől ódzkodik. Ez annak a védelmét is szolgálja, aki nem akarja kiadni magát teljesen (jelen esetben a férfi), mert felesleges kockázatot vállal.
Törölt felhasználó
#130381 | 2015. 06. 21. 21:37
Na de nem emiatt. Mindegyik sokáig tartott. :)
Törölt felhasználó
#130380 | 2015. 06. 21. 21:26
Akkor ez neked is egy jó lecke volt.A következő hölgy lesz az igazi! vagy az azután következő!

Sok minta kell a megfelelő összehasonlításhoz :))
Törölt felhasználó
#130379 | 2015. 06. 21. 21:24
Ja, eszerint te voltál, de ezt mi nem tudtuk, nem is ez volt a fontos.
Hát , ez kapufa XD
Törölt felhasználó
#130378 | 2015. 06. 21. 21:23
Maradjunk annyiban, hogy semmiféle erőszakot még soha senkivel szemben nem alkalmaztam, aki ne egyezett volna bele!
És azért is "lepleztem le magam", mert nem fogok lapítani olyasmiben, ami nem úgy volt ahogy az lejegyeztetett.
Ha kiköti a hölgy, már az elején, hogy csak nyilvános helyen találkozik, akkor semmi kifogásom ellene, a trükköket viszont pasi létemre sem bírom, és felismerem. Lehet okosságokat írni ,meg kommentelgetni ismeretlenül, soha semmi gondom nem volt még a lakáson találkozással senkivel, de ismeri a hölgy a telefonszámom és a címem is, bár az övét én továbbra sem, de egyáltalán nem is érdekel már, innentől lehet kommentelgetni tovább, szép estét, és sok sikert Mindenkinek!:)
#130377 | 2015. 06. 21. 21:21
Ez csak definíció kérdése. :*
#130376 | 2015. 06. 21. 21:20
Koszonom dezz!
Nem feltétlenül eroszakosnak gondolom ezután sem, hanem inkabb olyannak, aki nem érti meg a másik fel szempontjait.
Törölt felhasználó
#130375 | 2015. 06. 21. 21:17
A tények ronda dolgok.Kellemetlenek.
#130374 | 2015. 06. 21. 21:15
Elhisszük.
De oda valószínű a nonemuek is szivesen mentek.;)
#130373 | 2015. 06. 21. 21:13
Azért örülök, hogy leleplezte magát a másik oldal is.
Teljesen jogos volt a hozzáállásod.
Csak azután lesz valaki a domod, hogy megadtad neki a lehetőséget.
Ha addig erőszakoskodik, akkor csak egy erőszakos férfi egy nővel szemben. Az pedig nem a legtökéletesebb kezdés egy nő elcsábításához.
Törölt felhasználó
#130372 | 2015. 06. 21. 21:13
Lett? de már nincs ugye? :)
#130371 | 2015. 06. 21. 21:13
Koszonom sadom!:))
Törölt felhasználó
#130370 | 2015. 06. 21. 21:12
Ezzel vitatkozom. :) Nekem több első randim volt lakáson, mindegyikből értékes és jó kapcsolat lett.
#130369 | 2015. 06. 21. 21:11
Ha valaki azt tartja magáról, hogy intelligens, felnőtt ember, aki szem elott tartja a bizalmi kapcsolatot, akkor nem ertem, hogy miert tud azon berágni, ha a nő bizalmatlan es nyilvános helyszínt javasol??
Miert kellene nekem idegen lakásra menni egy idegen emberhez?
Tul vagyok mar en is nehány találkozón, de erdekes módon eddig senki nem kérte, hogy menjek a lakására első alkalommal. Sőt! Tiszteletben tartottak azt a helyet, amit választottam.
Törölt felhasználó
#130368 | 2015. 06. 21. 21:06
Jól tetted, eszedbe ne jusson soha, első randi nincs lakáson, aki ezt komolyan is gondolja :)
#130367 | 2015. 06. 21. 21:05
A "hova menjek?" Nem a lakas címere vonatkozott. S nincs ferdítés. Tessék ezt elfogadni!
Ha egy kávézó nem megfelelő eszmecsere helyszín, az nem engem minősít.
Törölt felhasználó
#130366 | 2015. 06. 21. 20:59
Én se megyek lakásra.
Hacsak nem lakás-kocsma.
:-)
Törölt felhasználó
#130365 | 2015. 06. 21. 20:53
Én a témát akkor lezártam, csak nem szeretem ha mást jegyeznek le a blogban mint a valóság, ennyi! Továbbra sem érdekel a történet semmilyen szinten, főleg ilyen formában már!
Törölt felhasználó
#130364 | 2015. 06. 21. 20:50
A blogban nem ez van leírva.
Ezzel együtt akkor sem értem, hogy miért kellene rögtön lakáson beszélgetni.

Nem azt mondom, hogy nem lehet. Egy semleges helyen, mondjuk bérelt lakásban. De ezt is csak akkor vállalja be valaki, ha tudja, hogy meg tudja magát védeni, ha bármi nem jól sülne el.

Természetesen nincs tökéletes recept. Egy sorozat gyilkos is lehet az első találkozáskor is szimpatikus és behízelgő modorú. Láttunk már ilyen filmeket.

Egy a lényeg, ha már az elején nincs egyezés, akkor valószínűleg később sem lesz.
Törölt felhasználó
#130363 | 2015. 06. 21. 20:36
Szerintem olyankor van gond, ha a dom megkérdezi, feljönne-e a szub a lakásra, mert ott is nyugodtan beszélhetnek, hiszen az első találkozó általában erről szól, aztán a szub megkérdezi: "hová menjek?"
Erre a dom ad egy címet, és egy telefonszámot, (ezzel teljesen kiadva magát) majd a szub közli, inkább mégis nyilvános helyen találkozzanak...
Onnantól lehet megváltoznak a vélemények, és a domot sem fogja érdekelni már a szub.
A dolgokat mindig úgy kell tálalni ahogy vannak, nem kozmetikázva.
Téma lezárva részemről!
#130360 | 2015. 06. 21. 20:24
Isten ments!;))
#130359 | 2015. 06. 21. 20:23
En is ugy gondolom, hogy a bizalom kesobb jon, alakul. Ha valaki azt nem tudja elfogadni, h lakásra menjek, akkor le van sajnálva.
En is az elővigyázatosságot tartottam szem elott. Hall az ember lánya ilyen-olyan rémtörténeteket..
Ezt egy intelligens embernek el kellene tudnia fogadni.
Erzeki Törölt felhasználó
#130356 | 2015. 06. 21. 20:20
Akkor nem is akartok találkozni. :)
#130355 | 2015. 06. 21. 20:18
Vagy ha tul sokat iszunk.;D
#130354 | 2015. 06. 21. 20:17
Koszonom Altamira! En is igy latom.:)
#130353 | 2015. 06. 21. 20:16
Szerintem is.:) S ha ugy alakul, attól meg jöhet az erotika.;p
#130352 | 2015. 06. 21. 20:14
Igy van. A problema akkor jon, ha az elképzelések nem egyeznek..
#130351 | 2015. 06. 21. 19:59
Nekem sincsenek távol az első lépések, hisz csak januárban regisztráltam. Több tapasztalt domináns férfivel beszélgettem itt az oldalon, és voltak többen is akik segítőkészen adtak tanácsot nekem. Abban mindegyik egyetértett, hogy soha nem szabad elsőre lakásra menni, mert amit előzőleg levélben leírtak annak lehet, hogy annak a fele sem igaz. Első alkalommal két ember; egy férfi és egy nő találkozik. A helyszínt és az időpontot úgy kell választani szerintem, hogy mindkét félnek megfeleljen; bár általában a férfi szokott szerintem a nőhöz menni (mármint a nő által megjelölt nyilvános helyre), de ez nincs kőbe vésve, ahogy megegyeztek úgy lesz jó. Pár hónapos itt-tartózkodásom alatt több férfival is találkoztam, de az is előfordult jópárszor, hogy nem. Azokban az esetekben mondtam nemet, mint amit te is leírtál, amikor lakásra rendeltek. És bármennyire is szimpatikus is volt az illető a levelezés alapján, mégis a biztonságomat tartottam szem előtt, nem a vágyaimat. Nem gondolom, hogy valaki attól dom, ha az első alkalommal a lakására parancsolja a subot. Miért ne lehetnél bizalmatlan egy idegen emberrel? A bizalom nem jár azonnal, azt ki kell érdemelni úgy a férfinak, mint a nőnek és amikor ez megtörténik szerintem akkor válik a férfi dommá és a nő subbá egymás szemében. Az az ember aki megteszi az nem elővigyázatos, sőt felelőtlen, mert amikor bezáródik az ajtó bármi történhet (bármelyik féllel).
#130350 | 2015. 06. 21. 19:54
Esete válogatja.

(szerintem elővigyázatosság...)
Törölt felhasználó
#130349 | 2015. 06. 21. 19:48
:D
Ott egyetlen veszély lehet, hogy fejbevernek széklábbal :)
Törölt felhasználó
#130348 | 2015. 06. 21. 19:43
Egy levelezés után, még senki nem lesz dom/sub. Az azután alakul ki, ha már megismerték egymást kölcsönösen.
Írni bármit lehet, és a mai világban igenis indokolt az elővigyázatosság.
Először két ember ismerkedik meg, akik a kölcsönös szimpátia után lehetnek egymás alá/fölé rendeltjei.
A blogot olvasva az első lépést te tetted volna azzal, hogy egyáltalán a helyébe mész ("a másik fél városa") akkor már legyen az a minimum, hogy ott viszont már a te kérésednek is helyet adjanak.

Jól teszed, ha nem bánod, hogy nincs folytatás. A dominancia nem akarnokság.
Törölt felhasználó
#130347 | 2015. 06. 21. 19:41
Szerintem nyilvános kocsma a legjobb opció! ;)
Törölt felhasználó
#130346 | 2015. 06. 21. 19:39
Èn sem mennek lakasra elsőre teljesen megertelek ha o meg nem akkor jobb is igy!
Törölt felhasználó
#130345 | 2015. 06. 21. 19:32
Ideális esetben adva van két EMBER, akik egyeztetik. :)
#130344 | 2015. 06. 21. 19:31
Koszonom Nektek. Valahogy én is igy gondolom.
S azt is, hogy nem sub es dom..:))
Vigyázok.:)
Törölt felhasználó
#130343 | 2015. 06. 21. 19:27
Szerintem először nem sub és Dom, hanem két ember találkozik. Innentől meg mindegy, ki választja a helyszínt, a lényeg, hogy mindkettőnek megfeleljen. De ha már Dom és sub...ha a Dom nem érti meg a sub bizalmatlanságát, akkor menjen a sunyiba...
#130342 | 2015. 06. 21. 19:25
Ugyan. E kérdésben felejtsd el a dom\sub kategóriát. Nő vagy, vigyázz magadra!
Es legy óvatos! :)
Sok szerencsét!:)






 
aaaaaaaaaaaa