Mennyire domináns a domináns switch?

BDSM Blogok » Blog - DrVee » Mennyire domináns a domináns switch?
DrVee (32)
Domináns, Fetisiszta, Switch
Férfi
  • Van blogja 
2021. 11. 27. 14:38 | Megjelent: 658x
Villám-közvéleménykutatás következik:
(Nem domináns) hölgyek, ha egy profilon látjátok a switch kategóriát, az mennyire rontja el a "domináns férfi" eszményi képét? Mennyiben számít, ha emellett a domináns kategória szerepel/nem szerepel (most, hogy lehet halmozni az élvezeteket)?
Szívesen fogadok hosszabb magyarázatot is a válaszhoz.

(Bocsi, ha esetleg ez volt már - én sajnos biztos lemaradtam róla.)

Hozzászólások (25)


#404810 | 2021. 11. 27. 23:15
Köszönöm a részletes választ! Érthető, amit írsz, a miértek még érdekesek lehetnek, de az már pszichológia, és nem nekem kell megfejteni :)

Mindenesetre a válaszok alapján sajnos számomra is ahhoz hasonló dilemma rajzolódik ki, mint amit Analpervert pedzeget. Nem könnyű, de - nem megbántva senkit - nem is meglepő, az emberek mindig is hajlamosak voltak a címkézésre. Valószínűleg a megoldás Idránál van: ez is csak egy újabb kompatibilitási szűrő lesz, még ha néha szomorú eredménnyel is :)
#404808 | 2021. 11. 27. 21:13
Nem ítélem el, ez marhaság. Érzésekről beszéltem.

Idejöttem bő egy éve, tök tapasztalatlanul.
Ránéztem egy adatlapra, ha azt láttam, hogy dominánsnak és szubmisszívnek vagy mazonak is jelöli magát (vagy switch-nek), akkor az nem "hatott", egy olyan pasit láttam magam előtt, akit elfenekelnek, akik megaláznak, akikkel olyan dolgokat lehet csinálni, amit én szeretném, ha egy domináns velem csinálna. És ha ezt láttam magam előtt, akkor az a pasi már egyáltalán nem vonzott. Ezek: érzések. Nem tudatos döntés, nem ítélet. Egy ilyen adatlap, egy ilyen pasi nem bizsergetett meg bennem semmit, másfajta adatlap meg igen. Ennyi.

De írtam, hogy ez akkor volt így, amikor kerestem partnert. Már több mint egy éve nem keresek. De azóta is itt vagyok a pixin, olvasok írásokat, beszélgetek emberekkel, azóta kicsit finomodott ez a dolog, jobban értem, látom, jobban el tudom hinni, hogy lehet vki hiteles domináns attól, hogy van benne másfajta igény is.
Nem tudom megmondani, hogy hogyan hatna rám ma egy ilyen ember, mert nem próbálkozok, nem keresek partnert. Ezért írtam, hogy ha jobban megismerném, akkor valószínűleg nem számítana. De tapasztalatom nincs benne.
magicalgame Törölt felhasználó
#404807 | 2021. 11. 27. 21:04
ugyanezt erzem a tobbi non..de amugy nem ertek vele egyet. Mar csak az elso reszeddel egyetertesem miatt se. O nyiltan kiir magarol mindent. Annak nem o az oka,hogy te még nem bozonyosodtal meg pl a dominans oldalarol, ami lehet 95 szazleka az embernek, havi 1 alkalommal egy femdom szeanszra vagyva. Es te eliteled ez miatt, mikozben magad is azt vallod, hogy ez nem szamitana, ha ismerned. Na most az sem lenne fair, ha eltitkolna az ismerkedes alatt..aztan hiaba jonne azzal, hogy o a fejedbe latott, es bizonyitani akart..
#404804 | 2021. 11. 27. 20:47
Rövid válasz: elrontja.
Hosszú válasz: olyan embernél, akinek az elmúlt bő egy évben mondjuk rendszeresen olvastam blogját, kommentjét, ismerem egy icipicit a stílusát, és totál érzem benne a dominánst, vagy személyesen találkoztunk, és érzem a határozottságát, az erejét, ott (valószínűleg) nem számít(ana).
De akkor, amikor kerestem partnert, ez nekem kizáró ok volt. Egyszerűen képtelen vagyok pasit olyan helyzetben látni magam előtt, ahol le van dominálva, ahol szub/mazo szerepben van. Mármint, tudom így látni persze, csak azt nem, hogy egy ilyen pasit el tudnék viselni, hogy domináljon fölöttem.
Idra_86 Törölt felhasználó
#404783 | 2021. 11. 27. 18:34
valahogy sejtettem.
#404781 | 2021. 11. 27. 18:26
Illetve ahogy az első kommentben kértem, itt hadd legyen véleményszabadság - közben megszületett a másik is, amiben már velem is lehet vitatkozni, mert elég konkrét dolgokat állítok pusztán szubjektív tapasztalataimra alapozva :D Szóval gyerünk, szedjétek szét inkább azt ;)
#404780 | 2021. 11. 27. 18:23
Igazad van, de én általában sem szeretem ennyire végleteiben vizsgálni a dolgokat - viszont emiatt kár kihagyni a lehetőséget, hogy érdekes (és akár nem reprezentatív) "aleseteket" megvitassunk.
#404779 | 2021. 11. 27. 18:23
Hülyeségeket beszélsz
DrVee Törölt felhasználó
#404778 | 2021. 11. 27. 18:21
hat ,ha a domok/mesterekre kattintasz, akkor csak a magukat dom kent megejeloloket adja ki.
Törölt felhasználó
#404777 | 2021. 11. 27. 18:20
Én azt gondolom, sokszor nem egy partnerrel es nem ugyanolyan suruseggel kivanjak a switchek megelni a 2 oldalukat..bar ez sem kizart.

En ezeket a kovetkezteteseket
elengednem, hogy pl mindenkire kivetitve forditott parhuzamokat szurjek le.. olyan ez, mint volt 2 szadista csaj ismerosom (nem innen). Mind ketto ferfi gyulolo,nemi eroszak elszenvedo, apatlan no volt. Mondhatnam, hogy tapasztalatom alapjan a szadista nok azert kivannak ferfiaknak fajdalmat okozni, mert mind nemi eroszak aldozatai, nem torodtek veluk, cserben hagytak oket a ferfi tarsaink stb. Lehet 80 szazalekban igazam lenne, lehet hukyesegeket beszelnek, es veletlen sodort mellem a szel 2 hasonlo problemakkal kuszkodo not.
#404776 | 2021. 11. 27. 18:15
Én egyébként azért tettem ki a domináns és switch kategóriát is, mert szerettem volna jelezni, hogy melyik az erősebb (dominánsabb, höhö) oldalam. Minthogy naivan nem is gondoltam a keresőre :D De azt amúgy tényleg ennyien használják?
#404775 | 2021. 11. 27. 18:11
Nem, ilyet senki sem állított :)
De azt sem állítottam hogy feltétlenül egyetértenék Passer álláspontjával, csak azt mondtam, hogy gondolkodni fogok rajta. Ennek az egyik eredménye amúgy az, hogy tulajdonképpen egy valódi switch nem lehet látens szub, mert valóban az - csak domináns is szeret lenni :D De azt el tudom képzelni, hogy valaki switch profillal kizárólag domináns partnert keres, mert neki valamiért vannak ezzel kapcsolatban gátlásai - azért erre bőven lehet is oka az embereknek egy ilyen társadalomban.
DrVee Törölt felhasználó
#404774 | 2021. 11. 27. 18:03
Mint az anál kedvelő pasik látens melegek ? akkor is ha csak női seggeket kefélnek? Lesz min gondolkodni :D
Idra_86 Törölt felhasználó
#404772 | 2021. 11. 27. 18:01
Teljesen egyetértek veled!!!! Ez mutatja,hogy kinek vam még személyisege ellenben mennyien lesznek a közegnek tetszeni akaró valakik..es az olyanok meg mindegy is mit irnak magukrol ki..
Passer Törölt felhasználó
#404771 | 2021. 11. 27. 17:57
Ez a vélemény azért nem hinném hogy egy törvényszerűség. Mindenhol szubok vannak..bár így, hogy odaírtad az elejere, h saját tapasztalat így igen, elképzelhető h belefutottál ebbe..de általánosságba érte szerintem erős túlzás lenne.
Törölt felhasználó
#404768 | 2021. 11. 27. 17:54
A találati lista az egyetlen oka amiért bejelölik. vagyis, hogy azon szub nők számára is megjelenjenek mint dom, akik csak a domok között keresgélnek. Egyébként szerintem ez a része egyértelmű.

Ez mellett sokak elbizonytalanodnak ettol, bar en azokat alapvetoen sem tartom dominansnak, max arrol almodozoknak...ha meglatjak a lapodon, hogy dominans oldalad is van, mar keptlenek alkalmankent dominalni feletted, nekik egy nagyon gyenge valaki kell. Noknek tobbnyire egy elnyomhato szolga, mert ha egy pillnatra megerzik rajtad, hogy mas oldalad is van elbizonytalanodnak. Ok valoban attol lesznek domok, hogy te szubkent allsz hozzajuk. Vagy az ellentetje..ha szub oldalad elvezned egy honapban egyszer akkor te mar nem vagy eleg ferfias egy szubnak. Az elobbi egy kihivas az utobbi abszolut elfogadhato szerintem, amennyiben a ferfi az eletben is ferfi. Mellesleg ha egy nobol szubot csinalok, akkor is a szubom marad, ha en hetvegen egy altalam valasztott no szubja akarok lenni 1 orara a haloszobaban. En alapbol ebben dontesjogot sem adok a nonek..ha en nekem igy jo , de neki megadom azt ami neki jo, akkor ilyenen ne agyaljon vagy keressen mast. Ezert is jo ezeket tisztazni az elejen, vagy ugy alaktani azburalmad, hogy amit kivansz azt magyarazkodas nelkul megtehesd, ne legyel megkerdojelezve.


Az meg elég ember, személyiség, érzelem és sok egyéb függő,hogy ki miért lett SWITCH. Szerintem ezek azok a témák, amelyek egyszerűen el kell fogadni, akkor is ha nem értjük. Egyébként elárulok valamit, amit nem rád értek: Én bennem nagyon sokan váltottak ki ellenszenvet azzal, hogy úgy gondolták, majd ők elbírálják ezt a SWITCH kérdést..akadt köztük persze olyan, akinek ott virított a lapjan,hogy 0 a tapasztalata, Akadt, aki dominanak jelolte magat, kozben szerelmet vallott blogban a domjanak stb.. nem hiszem,hogy van olyan köztünk, aki újra fogja írni ezeket a dolgokat. Nagyon szeret itt mindenki hozzaszologatni, azt is erdemes megnezni hanyan allnak ki egy egy kerdesben az allaspontjuk mellett huzamosabb idejeig, es hanyan adjak csak ki a duhuket valamilyen formaban az ilyen temakat vitato blogok alatt. Aki meg tenyleg nem erti az meg szamomra alapbol keves ahhoz, hogy mas ennel sokkal osszetettebb dolgokat megertsen es velem egy huron legyen!


osszessegeben: amit mondhatok az ilyen kerdesekre, es az oldalon adott valaszok erdemlegessegere: aki valoban komolyan gondolja a dolgokat es nyitott valamint vagyik egy bdsm kapcsolatra az ilyen dolgokat elfogadja es szot sem ejt rola. Aki reggeltol estig itt rizsazik balettozva a tobbiekrol, az ahogy nézem és ismerem egynéhányukat altalaban keresnek, keresnek de nem talalnak. De ez csak az en velemenyem egyaltalan nem biztos hogy igy van :) plane nem igaz kivetel nelkul mindenkire.
#404762 | 2021. 11. 27. 17:43
Na pont valami ilyesmi megfontolást sejtettem a háttérben :) A "látens szub" elmélet amúgy érdekes, ezen majd gondolkodom egy kicsit :D
#404758 | 2021. 11. 27. 17:41
Ez tök jogos amúgy, főleg ha valaki párkapcsolatot keres (bár én dedikáltan nem). Részben emiatt is folytatok egy ideje nem monogám életformát. Volt is több leányzó, akikkel viszont erre hivatkozva hagytuk egymást, de ezt tök korrektnek tartom - a poligámia/poliamória egyáltalán nem való mindenkinek.
#404753 | 2021. 11. 27. 17:33
Igen, ezért mondtam, hogy valószínűleg nem egymást kerestük :D
#404750 | 2021. 11. 27. 17:02
Saját vélemény az itt töltött évek alapján, akik switchnek jelölik magukat, több esetben inkább szubok, csak még nem tudják igazán felvállalni maguknak. Sőt ez domináns címke mögött is előfordul.

Szubként van egy idea a dominánsról bennünk. Ebbe a szerepcsere ritkán férne bele opcióként, hisz pont nem erre vágyunk. A dom valami stabil valaki akiben mindig meg lehet bízni, hatalma van.
Persze ez így racionálisan végig gondolva egy marhaság, de az érzés még adott lehet.

Konkrét ismerkedésnél meg pont tök mindegy a címke, hisz két ember közelit egymáshoz. Ha passzolnak, összeegyeztethetőek a vágyaik, kémia, akármi teljesen mindegyekké válnak a meghatározások.
Törölt felhasználó
#404748 | 2021. 11. 27. 17:01
Szerintem az állhat a háttérben, hogy mivel mindkét oldalon jól érzed magad akkor egy szub nem biztos, hogy tudna mit kezdeni a helyzettel ha épp a szub vágyaid erősödnének fel és egy idő után csak pislognátok egymásra mint halak a szatyorban.. ezért inkább nemet mond mielőtt megismerne.
#404743 | 2021. 11. 27. 16:45
Inkább az a kérdés, szerinted mennyire tudnál kezdeni bármit is olyannal aki skatulyák,polcok és címkék alapján keres vagy utasít el? Kizárja a skálákat és valami itteni hallgatólagos megegyezést fogad el...hogy na akkor ha csak domináns akkor baszni akar,ha switch akkor rejtett szub csak úgy nem talált, ha bizonytalan akkor tenyleg fogalma sincs,ha mindent beír elkeseredett...na jó az esetek többségében lehet látni némi szabályszerűsèget de szomorú ha valakit a csordaszellem így visz magával és nem marad benne semmi kritikus gondolkodás. Ha annyi energiát nem fektet a dologba ,hogy ő maga alkothasson véleményt... Talán ez jó szűrő is nem? Mármint neked nem neki😁
#404741 | 2021. 11. 27. 16:40
A találati listákra nem is gondoltam (így belegondolva talán még nem is használtam a keresőt :D).

Mindenesetre mindjárt kiteszek egy blogot a saját switch fogalmamról, lehet ez egy érdekesebb téma akkor :)
#404729 | 2021. 11. 27. 15:05
A halmozást én nem értem. Aki egyszerre domináns és szubmisszív, az switch. Ha mind a hármat bejelöli, az nekem furcsa, de ettől még valahol a tudatom mélyén megértem, hogy több találati listán óhajt szerepelni. Na, én pont azért nem jelölök ilyesmit, mert én nem óhajtok ez alapján találat lenni 😄

A switcheket sokan fura figurának tartják, úgy érzik, nem tudnak velük mit kezdeni. Úgy hiszik, hogy igazán egyik sem. Pedig az egymásra hatás okán igenis lehet egy switch valakinek szub, másnak meg dom, hiszen mindig van nagyobb hal, de ezt az elvet kevesen vallják. A szadista mazo még mindig elfogadottabb, mint a switch.
Szerintem.
#404728 | 2021. 11. 27. 14:53
Háttér: természetesen a kérdés onnan jön, hogy szembesültem vele, hogy ez valakinél kizáró ok. Amellett, hogy minden bizonnyal mi tényleg nem egymást kerestük, ez meglepett, elgondolkodtatott, és ahogy az lenni szokott, kíváncsivá is tett, úgyhogy érdekelne a véleményetek - ennek megfelelően ebben a kommentfolyamban nem az lesz a cél, hogy meggyőzzük egymást, úgyhogy a reakciókat kérem mindenki korlátozza a "további érdeklődés" szintjére. Lehet ezután írok majd egy másik blogot, azalatt lehet vitatkozni.