Liberalizmus szerintetek

BDSM Blogok » Blog - DomBolDal » Liberalizmus szerintetek
DomBolDal (39)
Domináns
Férfi, Hetero
  • VIP
  • Van zárt albuma 
  • Van blogja 
2016. 09. 10. 02:50 | Megjelent: 1082x
Az előző rész nagy sikerére való tekintettel ("aztán mi az a liberális blog, az nagyon fos...") következzék a folytatás...
A közösségben gondolkodás jegyében fontos lenne tisztelni egymást, felebarátként mondjuk. Oly' sokféle ember jár ide. Nézhetné mindenki azt, hogy mit keres, nem pedig azt, hogy mit nem. És nemcsak nézik, szóvá is teszik sokan, ha olyat látnak, ami nekik nem tetszik... Tagadhatatlan, hogy vannak itt intelligensek és kevésbé intelligensek, dominánsok, szolgalelkűek, beteg perverzek és sima perverzek. Van aki tud helyesen írni és van aki nem, egyeseknek nagy az arca mások pedig szerényebbek. Van aki közhelyeket puffogtat és nem veszi észre magát, bár én még nem találkoztam ilyennel...
Talán nem volna ördögtől való, ha mindenki arra koncentrálna, hogy elérje a céljait. Másokra morogni az nem lehet az... Mi a jó abban, hogy valakinek megírom ami nem tetszik benne? A barátaimnak szólnék, ha olyat csinálnának amit nem tartok helyesnek. És egy vadidegennek? Kit érdekel? A kutya marad, a többi az ő dolga. Persze a billentyűzet mögé bújva egyesek többet engednek meg maguknak, mint ami belefér a kellemes közösségi eszmecserék sorába. Nekik is be kéne látni, hogy nem ezért van ez az oldal. És ha nem látják be az sem gond, ha van szándék a szankcionálásra.
És ezek után hogyan is lehet elhagyni ezt az egyeseknek a világot jelentő helyet? Csak a kis x-re kell kattintani a jobb felső sarokban...

Hozzászólások (16)


Törölt felhasználó
#215801 | 2016. 09. 11. 17:59
Nem ült össze még a kupaktanács!
Törölt felhasználó
#215740 | 2016. 09. 11. 12:43
Ezért vagyok Kossuth Lajos...?

WOW:)))

Kik a pontosan ismerők? Mi a jelentése? Mi a cél?

Ha már rám irányul, nem úgy lenne korrekt hogy nem rébuszokban beszélsz!
#215738 | 2016. 09. 11. 12:33
Egy teli befőttesüvegnyi hangya elengedésével azonos módon terjedhetne szét az értelmezés és abból felmerülő újabb kérdések megválaszolni próbálása... Hisz' kell az egyén akaratának az érvényesülése is, de az az akarat nem mindig a közösséget erősíti. Jól van ez így? Ha igen, miért? Ha nem, miért? Milyen arányban érvényesüljön a közösség érdeke az egyénnel szemben? Akkor már kéne egy alkotmány meg törvények is, testület ami betartatja (egy másik ami létrehozza) és így tovább... Ez egy szög egyszerű közösség kéne legyen inkább (persze az is, de nem negatív értelemben). Mi volna az optimális (utópisztikus)? Békés "együttlét", irányelvek amik megengedik, hogy mindenki leírhassa mi történik vele vagy mit szeretne, hogy történjen vele. A boldogságát, bánatát. De ezek a megnyilvánulások nem mehetnének más kárára. Mert minek? Szájkarate csupán. Vita érvekkel, érveléssel az szexi, a többi csak szánalmas inkább.
#215737 | 2016. 09. 11. 12:24
Mindegy hogy ki írja le, mert az egyéni gondolatok és megítélés felett álló igazság gyanánt létezik a bóknak hitt rész valós tartalma, amit ezek szerint Te ugyan nem értesz meg, de a jelentését pontosan ismerők tudják, hogy mi volt a közlés célja.
Törölt felhasználó
#215691 | 2016. 09. 10. 18:22
Jól hangzik amikor ilyen szépen bókol egy Lány:)))

De kifejtenéd, hogy miért is? Persze ha nincs jobb elfoglatságod. Köszönöm
Törölt felhasználó
#215681 | 2016. 09. 10. 17:47
Ráadásul ihletet adott.:-) Rendesen.
Törölt felhasználó
#215677 | 2016. 09. 10. 17:40
A szájkosár olyat "védene", amiről máshogy gondolkodunk...

Kritika és olcsó vegzálás között minden értelmes ember különbséget tud tenni, az egyik esetben az érvek fontosak a másikban az, aki megfogalmazza...


Mazboy pedig Kossuth Lajos a magyar Parlamentben... :)
Norbert Törölt felhasználó
#215633 | 2016. 09. 10. 12:36
Norbert:

"Persze lehet írni a személyes javallatokat egy előrehaladottabban működő közösségről, de akkor már pontosan az van, hogy a kollektív természetes megélést szeretnénk gondolatainkkal elvenni a közösségtől a liberalizmus nevében."

egyáltalán nem cikizésből kérdem. én nem végeztem magas iskolákat. meg tudnád ezt nekem valami egyszerűbb szavakkal magyarázni? köszi
Törölt felhasználó
#215607 | 2016. 09. 10. 10:04
A wikipedia szerint, sem. De nem aludtam az jól az éjjel. Aggatom a körmöm.
Törölt felhasználó
#215605 | 2016. 09. 10. 10:01
Biztosan azt jelenti?:-)
Törölt felhasználó
#215603 | 2016. 09. 10. 10:00
...na. Az milyen varázslat? Egyesül az egyén önmagával?
Mert ez már egy meglevő, végletekig individualista társadalom, úgy ahogy van, minek ide még egy önbefordulós szint?
Törölt felhasználó
#215595 | 2016. 09. 10. 09:36
Perszonálunionizmus:-)
Norbert Törölt felhasználó
#215592 | 2016. 09. 10. 09:27
Melyik/milyen folyamatra gondolsz? A társadalmi fejlődésre? S ha így van akkor a liberalizmus után melyik a következő "lépcsőfok", szerinted?
#215591 | 2016. 09. 10. 09:06
"A közösségben gondolkodás jegyében fontos lenne tisztelni egymást, felebarátként mondjuk."

még szerencse, hogy ott a feltételes mód. Egy rendszert nem a ráaggatott címkék határozzák meg, hanem az azt felépítő emberek viselkedése, gondolkodása. Kivéve, ha nem diktatúráról beszélünk vagy vmi erős kereteket tartó autoriter rendszerről.

Persze lehet írni a személyes javallatokat egy előrehaladottabban működő közösségről, de akkor már pontosan az van, hogy a kollektív természetes megélést szeretnénk gondolatainkkal elvenni a közösségtől a liberalizmus nevében.

***

Soul, igazad van. Viszont kell a liberalizmus is, fontos lépcsőfok a fejlődésben a folyamat tovább görgetéséhez.
Törölt felhasználó
#215582 | 2016. 09. 10. 03:42
Beszélsz! Jól. De semmi több!

Talán többet is mondanék, de nincs értelme, vagy pedig újra rendszer üzenetes lenne, mint a hasonló témájú blogom...
Törölt felhasználó
#215580 | 2016. 09. 10. 03:10
A Liberalizmus megrekedt és képtelen nagy gondolkodók nélkül renoválódni. Egyébként.

Ide meg script-re lenne szükség. És le van a gond.