Profi dominánsok?

BDSM Blogok » Blog - Azurit » Profi dominánsok?
2019. 03. 15. 22:27 | Megjelent: 2198x
Elég sok oldalon látom, hogy az itt lévő domináns férfiak "profik".
Tényleg láttam egy-két adatlapot, akikről elhittem, hogy profik, mivel ilyen típusú filmekben szerepelnek, workshoppokat tartanak, fellépéseket vállalnak. Ez a szakmájuk részét képezi, ez a professziójuk, azaz profik. De ennél sokkal több a profi domináns.
Engem az érdekelne, mi az a szint amitől egy domináns tapasztaltnak érzi magát?
És mitől érzi magát valaki profinak?

Hozzászólások (82)


#333137 | 2019. 03. 17. 11:41
az ellentmondást nem látom, miben látod (az utolsó bekezdés rólam szólt, a többi a "profi dominánsról" az én olvasatomban)

mikor szembekerülsz egy dominánssal, nem elemezgeted, cincálgatod, mijének hajtasz fejet, ha fejet hajtasz
ha én (te, ő) találkozom egy dominánssal-dommal (kavarodnak már itt ezek) az egésznek egyben hajtok fejet, ha fejet hajtok (inkább: fogadom el)

amúgy meg ugye ez egy elméleti blog (szeretem az ilyesmit)
a gyakorlat kb. meg úgy szól:
- jó nektek együtt?
ha igen, akkor jó
kit érdekel, mit számít, hogy x vagy y ember mércéje szerint ki micsoda, mennyire profi, milyen címke való rá és egyebek

írom én, egy műkedvelő szub
(az olyan amatőr... csak a műkedvelő jobban hangzik...)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#333135 | 2019. 03. 17. 11:24
Az alázat, és az utolsó bekezdésében azért van egy kicsi ellentmondás.
Szerintem.
Az alázat elvárt, de nem adott?
Ha "született domináns" akkor a lényének kellene fejét hajtani.
Nem a "szakmai rutinjának".
Szetintem
#333134 | 2019. 03. 17. 11:24
az utolsó bekezdésed nem csak szombat esti fáradtságosan, de vasárnapi verőfényben is döbbenet
remélem, azért legalább látod az abszurditását

szavaztál rám negatívat (felnőttded viselkedés)
remélem, meghozta a kellő kisülést, s lezárult egy szakasz
és jöhet egy új, melyben most már lelked virágosabb feléből projektálsz rám valamit
#333125 | 2019. 03. 17. 11:07
szerintem a "profi" domok nem is hívják így magukat
inkább az általad javasolt megfogalmazásfélével utalnak gyakorlatukra

ízlelgettem a profi szót más szókapcsolatokban
profi szub, profi fetisiszta, profi bizonytalan (:D)
valahogy a profi szadista megy el még legjobban

elméleti tudás? anatómia, pszichológia - igen; meg minden egyéb anyagismerettől kezdve akármi (volt szó a kötélről-kötözésről - azt is lehet/jó tanulni másoktól)

nagyon vonz az élet minden területén a született tehetség
abban van erő, kurázsi, lendület, szenvedély, őrület
és nagyon imponál, ha ez (jó értelemben vett) alázattal párosul, alázattal, ami szorgalommal társul, saját maga tökéletesítésére, önfejlesztésre sarkalja
tanulni a "profibbaktól", gyakorolni, utánajárni (olvasni, kérdezni stb.)

és biztos hejdecsúnya dolog, de nekem jó, ha a másik gyakorlott
egyszerűen se kedvem, se időm (lehet, rosszul gondolom, nem számít)arra, hogy mindent rajtam kelljen kikísérletezni
Aranyliliom Törölt felhasználó
#333070 | 2019. 03. 16. 23:40
Tudod h néha az agyamra mész de most neeem:)))
Törölt felhasználó
#333066 | 2019. 03. 16. 22:15
Profi vagyok 😀
Ez kb pont annyi jelentőséggel bír, mint mikor leírja, hogy "intelligens" vagyok.
Mihez képest profi?
Mi a mérőszám?
Mi az egzakt rendszer?

Sokkal szebben hangzana, egy olyan mondat, hogy "tapasztaltam már néhány dolgot".

Elméleti tudás? Milyen elmélet? Ha az anatomiát értjük alatta, vagy pszichológiai tudást, az OK, De mi másból?
Aranyliliom Törölt felhasználó
#333061 | 2019. 03. 16. 21:49
ha ide vagy egy más blogba leirnád, nemcsak velem osztanád meg, hanem mindenkivel, aki olvassa.

amit most csinálsz, az gyermekded dolog. a kérdésem nem provokáció volt. valódi kiváncsiság. arról nem tehetek, hogy igyekszel állandóan félreérteni. emlékeztetnéleg a blogomra, amiben Te voltál az első hozzászóló és a félreértésed miatt rögtön azt kérdezted, hogy mi bajom van Veled. noha egyáltalán nem Rád utaltam. nem vagy annyira fontos itt, hogy állandóan Téged provokáljalak.

sajnos azt nem lehet technikailag megoldani, hogy sehol ne tudjak egy hozzászólásodra reagálni. én sajnálom a legjobban, mert akkor talán elhinnéd, hogy jobb dolgom is van, mint Téged provokálni
#333058 | 2019. 03. 16. 21:42
veled?
nem

(jóideje csak provokálsz
kimaradnék e körből)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#333056 | 2019. 03. 16. 21:41
megosztanád velünk, hogy mik a született dominancia ismérvei?
#333054 | 2019. 03. 16. 21:36
profi dominánsok... olvastam a sok hsz-t

profi, akinek
van elméleti tudása
és van gyakorlata, saját tapasztalásai
de mindezektől max. kiváló mesterember lesz
mindezek elengedhetetlenek a "profizmushoz"
de kell még valami
a született dominancia
azt hiszem, ez kevéssé tanulható
ha nincs, mindig csak "mintha" meg "majdnem" lesz az egész
elméleti tudás és tapasztalat szerezhető
dominánsnak meg születni kell
és ez a legutóbbi hiányzik szerintem a legtöbb "dom"-ból
#333014 | 2019. 03. 16. 14:33
Föleg, ha megtörölte utána. :P
Törölt felhasználó
#333010 | 2019. 03. 16. 14:01
A vérdom keze sem véres:)))
Törölt felhasználó
#333009 | 2019. 03. 16. 13:57
Egy a lényeg, a profi csendben profi
Törölt felhasználó
#333002 | 2019. 03. 16. 13:17
Akkor a te eszme rendszeredet követve sok blogott kell írnid😄
Törölt felhasználó
#332997 | 2019. 03. 16. 12:40
Ugyan... blogolni, irni csak belső késztetésböl lehet.

És, sokakkal ellentétben, nem kedvelem ha mások bölcsességeket osztanak meg, ezzel palástolva hiányosságaikat. Akkor én miért tennék így? Számos hiányosságom van :)
Azurit Törölt felhasználó
#332996 | 2019. 03. 16. 12:34
Kicsit később természetesen.
Törölt felhasználó
#332995 | 2019. 03. 16. 12:34
Irj egy blogot a szerepdominánsokról s szerep szubokról...
Aztán nézd meg minlesz alatta;))

Ezért imádom az S/m-et!
Ott nincs balblazás!
#332994 | 2019. 03. 16. 12:32
Nagyon szívesen.
Megírnád, mit gondolsz erről, még ha ütközik is a véleményed?
Ismertek, én ilyen mindenben az értéket kereső fajta vagyok. ;)
Törölt felhasználó
#332993 | 2019. 03. 16. 12:32
Felkapni vizet... gondold ezt. Ha így könnyebb, feldolgozhatóbb számodra.

A páldádraa nem reagálok. Szóra sem érdemes.
Azurit Törölt felhasználó
#332992 | 2019. 03. 16. 12:30
Az egyenlőség és nem azonossággal teljesen egyetértek.
Régóta fogalmazódik bennem egy blog erről, csak mostanában nincs kedvem írni...

A többit köszönöm h elmondtad.
#332991 | 2019. 03. 16. 12:29
Másként szólva, én e miatt a működésen miatt vagyok alkalmatlan a "csak játékra". De én a magam részéről nem is vágyom csak játékra, az nekem olyan lenne, mint egy kongó kolostor, amiből számomra kiveszett az istenség.
#332990 | 2019. 03. 16. 12:25
Ha egy "sima" ds-re gondolok, akkor elég nehéz az én lelki alkatommal választ adni erre, de megpróbálom.

Számomra a bdsm játék, mivel az alapvetően egyenlő felek ideiglenesen felfüggesztik azt a normát, hogy ők egyenlőek, hogy megélhessék szabadabban azt, ami nekik jó.

Az én felfogásomban a férfi és a nő közötti egyenlőség (és nem azonosság), azon alapul, hogy felismerem, vannak olyan területek, amiben a másik fél jobb nálam, és vannak olyan területek, amiben én vagyok a jobb. Egy sima, nem párkapcsolatban megélt ds-ben is megélhető ez. Pl nem azért te főzöl, mert Te vagy a szub, hanem azért, mert mindketten tudjuk, hogy te jobban főzöl nálam, így te tudsz rólam gondoskodni, én meg tudok örülni annak, hogy gondoskodsz rólam, és ennek mindketten örülünk. Másik oldalról nem azért engedem át az akaratom, és a kontrolom, mert én vagyok a szub, hanem tudom azt, hogy az irányításában/vezetésben te jobb vagy, ha rádbízom magam, tudom, hogy jobb lesz mindkettőnknek, ha engedelmeskedem, mintha a saját fejem után megyek.

A ténylegesen alárendelt szub tehát nem értéktelenebb az uránál, csak értékei más dimenziólban mozognak, mint a domé. Innen nézve meg az én lelki alkatommal még ha azt is mondanám valakinek, hogy csak játék, ls semmi érzelem, felismerve a másik értékeit, jó eséllyel zúgnék bele, mint a nagyágyú. Szóval igen, szerintem lehetséges.
Törölt felhasználó
#332989 | 2019. 03. 16. 12:25
Persze, csak érdemes ezeket legalább mindenkinek magával és a kiszemelt partnerrel tisztazni.Megelőzendő a problémákat , sérüléseket.
Törölt felhasználó
#332988 | 2019. 03. 16. 12:24
*Tudod miért...
Törölt felhasználó
#332987 | 2019. 03. 16. 12:24
Könnyű keverni azt, ami mindenkinek mást jelent 🙂
Törölt felhasználó
#332986 | 2019. 03. 16. 12:23
Örülök h minden szinten szinte mindent megéltél, tudsz.
Örvendetes.
Ettől még nem kell mindenben egyetértenünk...

Érdekes mindenesetre h a szerepjáték szótól h fel tudja mindenki kapni a vizet...
Tudom miért nem zavar ha szídják a kurva anyámat?
Mert tudom h anyám nem kurva...🤷🏻‍♂️
Törölt felhasználó
#332985 | 2019. 03. 16. 12:16
Lothario, én mindenek előtt magamról beszéltem :)

Voltam szub szerelem nélkül, voltam csak játékszer és játszottam a magam örömére, és ma vagyok szerelmes Rabnő. Én magamban érzékelem a különbséget.

De persze az is lehet, hogy témakörben tulajdonképpen fogalmam sincs a d/sröl. Csak szerepjátékozom.

Kérem, ha valaki látta már azt a bizonyos nagykönyvet, ossza meg velem! :)
Törölt felhasználó
#332984 | 2019. 03. 16. 12:07
Bocs Mary h leragadtam a szerelemnél.
De úgy vettem észre h az oldalon leginkább a hölgyek keverik a szubságot és azt amikor a szerelmespárjával szerepjátékoznak.
Ebből elég sok csalódás, anyázás s probléma keletkezik.
S emiatt magyarázzák sokan teljesen félre a D/st-t....
Azurit Törölt felhasználó
#332983 | 2019. 03. 16. 11:55
Azur!
Hadd kérdezzek valamit...
Csak h te hogy látod.
Ha nem olyan kapcsolatról beszélünk ahol van egy teljesen egynlő félként lévő pár akik csak és kizárólag a hálóban játszák a D/s-t, mert az más tészta.

Hanem egy tényleges alá/fölé rendeződésnél...a szerelem mint olyan domináns reszről egyáltalán létezhet?

Azért vetem ezt fel, mert a szerelem minimum egyenrangú, de leginkább a szerelmét az ember maga elé, maga fölé helyezi.
Érted a “gondom”?:)
Törölt felhasználó
#332982 | 2019. 03. 16. 11:51
Egy D/s kapcsolatban sokféle kötődés lehet.
Nem csak a szerelem.S ettől ezek lehetnek érzelmi kötődések.Sőt!
#332981 | 2019. 03. 16. 11:48
Egyébként abszolút értem, amit mondasz, én is alkalmatlan vagyok "csak játékra". Ezért nem is csinálom. Csak elfogadom, hogy mások más érzelmi bázissal is tudják ezt csinálni úgy, hogy nekik jó legyen.
Törölt felhasználó
#332980 | 2019. 03. 16. 11:27
Annyiféle érzelem van, ne ragadjunk le a szerelemnél.
Azurit Törölt felhasználó
#332979 | 2019. 03. 16. 11:27
Érzelmi kötődés. Nevezzük akkor így. Egy profi, mennyi is? 4-5 szub nő mellett, hogyan is lehetne képes erre?

Jaj, persze! Mert profi:)
Azurit Törölt felhasználó
#332978 | 2019. 03. 16. 11:24
Az első domináns férfi mondta nekem, mikor megkérdeztem tőle, hogyan kezeljem ezt az egészet, mikor nem vagyunk együtt? Hogyan éljek tovább? Hogyan legyek újra egyensúlyban önmagammal?
A válasza az volt: dobozold el. Tedd egy fiokba. Mikor újra találkozunk, majd kinyitod újra.

Olyan volt, mint egy pofon. De sokkal jobban fájt és sokkal tovább tartott. Átadom a lelkem, a mindenem, önmagam, és ö képes mindezt zsebre vágni és majd a kellő időben kinyitni. Hogyan? Én benne élek akkor is, ha nincs mellettem. Ezek szerint ö csak akkor, ha együtt vagyunk.

Ne haragudjatok, de számomra itt dől meg egy ilyen kapcsolat hitelessége. Egy ilyen mély érzelmi és fizikai kontaktus nem zárható le. Nem lehet eltenni. Vagy benne vagy, vagy nem.

Felelősséget vállal a szubjáért.Mikor is? Amikor éppen úgy esik, hogy jól esik?

Egy tapasztalt dom nem csak a találkozás alatt tegyen így. A szubság nem szűnik meg azzal, hogy leteszem a nyakörvet, ahogy a domináns oldal sem, hogy leteszi a pálcát.
#332977 | 2019. 03. 16. 11:20
(Ami persze igaz a dom félre is, csak minek részletezném, pusztán igyekszem valami fókuszt tartani, ha már a szub hölgyek kerültek szóba.)
#332976 | 2019. 03. 16. 11:19
Sőt, tovább gondolva,jó esetben a szerelem központú emberek is jóval szélesebb érzelmi skálát mozgatnak meg a ds-ben pusztán a szerelemnél. Jobb esetben a szub nem csak szereti (mondhatnám rajong) a domjáért, hanem ott a tisztelet, a szeretet, a gyöngédség, a "perverzió" és az ehhez kötődő intimitás tudata, stb... szóval itt is "csak" az eredő mag a szerelem.
Törölt felhasználó
#332975 | 2019. 03. 16. 11:17
Látod...kielégítem a várakozásaidat.
Csalódás kizárva😉😂
Törölt felhasználó
#332974 | 2019. 03. 16. 11:16
Sorry az elütésekért, fura ez a billentyűzet nekem amit használok😄
#332973 | 2019. 03. 16. 11:15
Nem biztos, hogy érzelmi háttér nélkül. Szerintem sok érzelem lehet ott is, ahol nem a szerelem érzése dominál.
Személyiség kérdése is, ki miben tudja ezt megélni.
Törölt felhasználó
#332972 | 2019. 03. 16. 11:15
én akkor örülök, ha nem értünk egyet, igy erre nem is reagálok :)
Törölt felhasználó
#332971 | 2019. 03. 16. 11:15
Nem ezt mondtam.
A nők alapjáraton érzelmileg kötődnek jobban.
De ismerek olyan nőt aki nem szerelmes a somjába, hanem felnéz rá, tiszteli.S nem a szerem miatt hajt neki fejet hanem elismerése jeléül.
#332970 | 2019. 03. 16. 11:13
*Nagyon szeretem ám, amikor ilyen értéles beszélgetés / vita indul az oldalon, köszönöm neketek, Feleim. Megmentitek a melóban ülös napom! :) *
Törölt felhasználó
#332969 | 2019. 03. 16. 11:12
Azt mondod, hogy egy szub nő, tud és képes teljes átadásra a domja felé, érzelmi háttér nélkül? Lehet ez egy széles skála. A nulla pontban az értelemböl fakadó, érzelem nélkül igény áll, a másikon a szerelemből fakadó.
Volt pár kapcsolatom, melyben szub voltam és e skála mentén mozogtam. Odaadásom egyenesen arányos volt azzal, hogy mennyire éltem át érzelmileg és mennyire kötötte meg a másik fél a szívemet.
Egy domináns férfi lehet képes arra, hogy elvonatkoztasson egy találkozás után. Egy szub nő sosem. Akkor is benne él a kapcsolatban, ha a másik nincs jelen.
Ugyanez igaz lehet egy domináns nőre és szub férfira is.
Megbecsülés? Megbecsülöm a szubom. Vagy megbecsülöm a domom. Vicces. És riasztó.
Törölt felhasználó
#332968 | 2019. 03. 16. 11:11
Nem meglepő de nem értünk egyet.:)

Ezek ilyen pixies sablonok:
Mindenkinek más a Bdsm, mindenkivelnelőlről kezdjük...
Blablabla

Igazat adok h mindenki más s így vannak olyan területek amiket “újra kell tanulni”.Mert másként hatnak uyganazok a dolgok vagy azért mert van amit az egyikkel lehet s a másikkal nem.

De ne hasonlítsuk már össze annak a domnak a mozdulatait, fellépését, hozzáállását, azt a képességét ahigy lereagálja h éppen mi történik a szubbal azzeval aki életében két nőt kötözött meg s remeg a keze...

Ez olyan mintha egy festőművész minden új vászonnál újra tanulná a színek kikeverését...

E haragudj de baromság h ugyanúgy nyúlok most egy nő torkához fojtás, légzés kontrol esetében vagy ugyanúgy tágítok egy puncit, kínzok mellet mint amikor először csináltam...

Idővel mindenkinek kialakul egy saját stílusa...bevált gyakorlata.
Amiket persze igazít, módosít az adott partnerhez.De nem 0-ról kezd mindent mindig mindenkivel...
Törölt felhasználó
#332967 | 2019. 03. 16. 11:09
Semmit, mindenkinek egyéni stílusa, módszere van.
Fel kell ismerni hogy mik a szub igényei és a saját módszerrel abba az irányba terelni.

Ha a pohár tele van abba már nem lehet tölteni
#332966 | 2019. 03. 16. 11:09
Ezzel viszont egyetértek.
A d/s-hez nem kell feltétlen, szerelmi viszony, sem párkapcsolat, még ha sokan abban is szeretik/szeretnék megélni ezt.
Törölt felhasználó
#332965 | 2019. 03. 16. 11:09
teljesen igazad van

tudok olyan dominánsról, aki a szubjának 100 pontos szabályrendszert állitott fel. ha az a szub továbblép, a 100 pont érvényét veszti egy másik dominánsnál :)
Törölt felhasználó
#332964 | 2019. 03. 16. 11:06
Oké, egy mester kitanítja erre-arra. És mit érhetnek a tanultak egy másik domnál? Mi van, ha az teljesen más dolgokat vár el?
Törölt felhasználó
#332963 | 2019. 03. 16. 11:04
Né má...Csak nem egyetértünk...:))

Többször említettem kardoskodtam az ellen miszerint “Sok az eszkimó kevés a fóka”
Az igaz h sokkal több férfi reg jut egy női regre.De ha érdemben nézzük a valóság más.
1 valóban domináns (de kategóriától független ez szerintem) szóval egy olyan férfira akivel lehet érdemben mit kezdeni jut 4-5 nő.Ez a “szomorú” valóság.Azért sz idézőjel mert férfi perspektívából azért ez nem olyan szörnyű...:))
Ha ehhez hozzáadjuk azt h a férfiak jelentős része alapból nem igazán monogám plusz azt h a D/s nek van egy olyan sajátossága h egy Urnak/Úrnőnek lehet több szubja, de egy szubnak nem lehet több fölérendeltje akkor egy olyan átlagot kapunk h vannak pasik akik szinte 0 nővel tudnak kapcsolatba kerülni s vannak akiknek több partnerük is van.

Lényegtelen h ez szép vagy sem. Ettől még valós.
Amúgy ez a 22-es csapdája...egy olyan férfi akinek nincs tapasztalata nem igazán tud vonzó perspektívát nyújtani.Akinek pedig van...Szóval jó cégnek nem kell cégér...

Amit említesz a szerelemmel kapcsolatban...
Sokan elfelejtik h a D/s nem feltétlenül szerelmi kapcsolat.Sokkal inkább a tisztelet s megbecsülés az alapja.
Ahogy egy domina barátnőm mondta:
“Egy Úrnőt nem szeretni kell, hanem szolgálni!”

Mr.Gray ugyanolyan kitalált alak, mint Harry Potter vagy Tapsi Hapsi.
Sok csalódás éri azokat akik a Szürke mentén keresik a beteljesedést....
Törölt felhasználó
#332962 | 2019. 03. 16. 11:03
Egy domnak egy subja van szerintem.
Azurit Törölt felhasználó
#332960 | 2019. 03. 16. 10:58
Azúr: akor ilyen értelemben szerintem a profi szónak nincs létjogosulsága.

a BDSM egy emberi kapcsolat, ha monogám valaki, ha poligám, akkor is. és nincs két egy forma ember a világon.

igy két egyforma BDSM kapcsolat sincs.

bizonyos idő elteltével ismerheti egymást a dom meg a szub, de ha a dom egy új szubbal kezd, abban a viszonyban ő is kezdő lesz.

ha valaki profinak nevezi magát a lapján, legfeljebb magamban nevetek rajta és ennyi. és azt mondom, hogy no egy újabb elbizakododtt faxfej
Törölt felhasználó
#332958 | 2019. 03. 16. 10:51
Valami ilyesmit szerettem volna leírni, amit Lothario említ. Sajnos ez egy nagyon sok irányba mutató dolog.
A szub nő elsősorban (szerintem) szerelemre és biztonságra vágyik. Egy tapasztalt (ne haragudjatok, de a profi jelzőt marhaságnak tartom) domináns férfi képes megadni a biztonságot, hiszen ismeri és képes is alkalmazni a különböző technikákat. Itt gondolok a pszichés vezetésre (nem manipuláció !) és testi megismerésre. Képes lekövetni a nő lelki és fizikai állapotát. Valóban, ehhez kell tapasztalat, és megfelelő, belülről fakadó intuíció.
És mi a helyzet a szerelemmel? Felejtsük el Mr. Greyt. Nincs álomlovag. A szerelem marad egyoldalú, a férfi maximum megérti és elfogadja (nem várja el, nem tartja természetesnek! ), de kicsi az esély rá, hogy viszonozza. Ahogy Lothario írta: sokszor van az, hogy több szub is játszik egyszerre. Hogy is van? Aki megteheti, az is meg is teszi? Durva sablon.
A végeredmény, hogy ugyan a szub is tapasztalttá válik, de komoly lelki sérülésekkel kerülhet ki egy kapcsolatból, ha ez nincs át és megbeszélve.
Tudja fene. Egy férfi legyen domináns és kedves. A profizmust kialakitjuk ketten a magunk kedve szerint.
#332957 | 2019. 03. 16. 10:51
Nálam ugye a d/s egy kapcsolaton belüli csúcsélmény, birtokló természet vagyok, és nekem is elég egyet birtokolni. Az egyházi házasségi fogadalomban van egy nagyin érdekes szövegrész: "És vele megelégszem". Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy lemondok minden másról, hanem azt, hogy kielégítesz, ezért nincs szükségem másra.
Törölt felhasználó
#332956 | 2019. 03. 16. 10:45
Erről egy vicc jutott az eszembe:
Józsi bácsi hogy lehet az hogy ilyen idősen ekkora sikere van a Nőknél?
Józsi bácsi csendben mosolyog és megnyalja a szemöldökét
Törölt felhasználó
#332955 | 2019. 03. 16. 10:44
Beszéltem olyan szub nővel akinek mestere volt.
Akihez heti egyszer eljárt s képezte őt a mestere.(nem csak őt)
Pozíciókra, viselkedésre, mikor hol milyen helyzetben hogyan viselkedjen, testtartás, mikor s hova kell nézni.
Létezik ilyen még kishazánkban is.

De ehhez olyan hölgy is kell!
S nyilván olyan mester is...
A feminista mozgalomban nem nagyon vannak szubok...Szóval nem csoda ha a profizmus nem nagyon tud szárba szökni.

A másik h ehhez egy Dom generációnak is ki kell nevelkedjen.Senki nem születik Domnak se szubnak.Maximum domináns vagy szubmisszív személyiségbek.De a kettő nem ugyanaz....
Azurit Törölt felhasználó
#332954 | 2019. 03. 16. 10:33
Profikról volt szó.
A legtöbbnek van egy vagy több állandó szubja.
S mellé a kíváncsiak...
Aban egyetértünk h vannak, még ha kevesen is akik monogám párkapcsolatban képzelik el ezt. De őket nem mondanám profinak.
Az h a párjuk szemében azok az egy dolog.
Nyilván ennek a megítélése érzelmi alapokon is nyugszik, plusz összecsiszolódás.

Nem bántva senkit!Sok olyan blogot olvashattunk már ahol a hölgy leírja h milyen fantasztikus élményben olt része és úristen...
Ő ezt így élte meg s ez nagyon jó.
De azért tegyük hozzá h sok esetben annyi történt h találtak egy cuki pasit aki megvalósította a kívánság listájukat.
Ezzel semmi baj!Sőt.
De ez messze van a hagyományos D/s től.
Törölt felhasználó
#332953 | 2019. 03. 16. 10:29
Szerintem aki profi domináns, sosem nevezi magát profinak. Ők a legszerényebbek!

Profi "lehet" valaki, aki mondjuk ismeri a technikákat, konyít a biológiához, a lélektanhoz, képes felmérni a másik testi-lelki határait.
#332952 | 2019. 03. 16. 10:25
Elfogadva a tapasztalati körödet, azért azt nem támasztanám alá, hogy egy domináns szükségszerűen nem monogám. Szóval szerintem hölgyek van remény, ha nagyon vékony réteget is kerestek.
Törölt felhasználó
#332951 | 2019. 03. 16. 10:20
És mégvalami ami a hölgyek számára lehet nem kívánatos..
Akiket ismerek dom pasik és azt mondom h ténylegesen van közük ehhez az egészhez s tapasztaltnak vagy ha úgy tetszik profinak mondhatóak...Egy se monogám!
Ami valahol érthető.
Törölt felhasználó
#332950 | 2019. 03. 16. 10:17
Amúgy ha a profit úgy vesszük mint anyagias...
Szerintem lenne lét jogosultsága.
Vegyünk egy kezdő kíváncsi nőt.Nyilván tart egy kicsit attól h kinek a kezei közé kerül.Egy anyagias “dommal” azt élhetné meg ami izgatja.
Ki lehet ezen akadni.De én biztonságosabbnak találnám ha nő lennék.
Amúgy rége bevett szokás volt h az apuka egy piroslámpás házba elvitte a fiát...
Müködött.
Nem a prostitúciót pártolom ezzel.De sok esetben ez egy jó megoldás lehetne.
Egy nem független hölgy esetében abszolult.


Amúgy visszakanyarodva...
A domináns férfi regekbél ott van a mester szó.
Na már most a bdsm irodalom szerint az tekinthető mesternek aki már legalább egy szubot kinevelt.
Persze ez nagyon relatív.
Mert ki mit tekint kinevelésnek?

Szerintem vannak itt akik évek óta üzik a bdsm et és már több partnerrel több dolgot is megéltek, megtanultak.Profinak őket se nevezném (magamat se) annyi ahogy Marilyn is írta h nekik nem rezzen a szemük ha “esemény” van.

A másik Azur az örök dilemma h kinek mi a bdsm?Ergo ki miben szerzett tapasztalatot.
A S/M és a D/s tapasztalatok jelentősen eltérhetnek.

Részemről kb 3 szintre osztom...vannak a kezdők s akik csak nagyon keveset tapasztaltak éltek meg, vannak akik már évek óta csinálják s egy relatíve tág határon belül stabil az ismeretük, tudásuk s vannak akik ténylegesen profinak mondhatóak.Pl saját bdsm szobájuk van otthon, több éve teljesen szokványos, mindennapos nekik ez az egész.

Egy-egy partnerrel is meg lehet élni sokmindent, akár “mindent”, de ahhoz h valaki profinak mondhassa magát szerintem elengedhetetlen a több/sok partner.
Azon oknál fogva h mindenki más s másként reagál.
Nagy, szerete ágazó tapasztalatot cska így lehet szerezni.
Amugy profizmushoz gyakorlat, jó értelembe vett rutin kell.
Ehhez pedig idő és gyakorlás szükséges.
#332949 | 2019. 03. 16. 09:49
Közben Kívülállótól kaptam egy remek gondolatot kívülről, csak nem VIP, és nem tudta idekommentelni. De értékes szenpont, szóval itt a helye.
A gondolata lényege, hogy egy játékost az tesz tapasztalttá (függetlenül az oldaltól), ha belekerült olyan szituációkba, ami kihívást állított elé. Ha megoldotta azért, ha nem, azért tapasztaltabb.
Lehet, van mögötted sok zökkenőmentes játék, de attól még nem leszel tapasztaltabb sokkal.
A kihívásokban figyelni kell a másikra, ebből tanulhatsz.
Eszembe jut néhány pszichológiai tanulási modell, és azt hiszem, érdemes elgondolkodni ezen a meglátáson.
Köszönjük!
#332946 | 2019. 03. 16. 09:24
😄
De igaz. 😚
#332942 | 2019. 03. 16. 09:11
De beszélgetni szívesen. :)
#332941 | 2019. 03. 16. 09:11
A hívott szám sajnos foglalt.
(Bocs, magas labda volt.) :D
Törölt felhasználó
#332939 | 2019. 03. 16. 08:51
Én még az oldalon nem találkoztam profi dominánssal. Azt látom, hogy a férfiak a punci reményében regelnek, domnak jelölik magukat, felvesznek egy "hozom a dom figurát", ami a laikus képzelgésükből annyi, hogy a nő: szop, térdel, anál. Kuss.
Ha viszont kapnak egy határozottabb kérdést, már borul a légvár, hiszen hogyhogy lehet egy mindig szopatásra kész alázatos toroknak véleménye? És akkor sértődés, távozás.
Ha van itt olyan dom, aki valóban a hármas vonalon: lélek, értelem és szexualitás is elmélyülten érdeklődik, kérek elérhetőséget. ;)
#332937 | 2019. 03. 16. 08:38
Ez igaz,a rossz vagy más berögződéseket el kell engedni, de ez oda-vissza igaz ám! Tudod milyen sokk volt azt hallani V-től, hogy "velem ezt ne csináld, én nem vagyok BB!"
#332936 | 2019. 03. 16. 08:36
Én vallom, hogy meg kell tanulni a másikat. Az, hogy pontosan tudom, hogy mit kezdjek X-el, nem jelenti, hogy Y-al is tudom. Mert X-et ismerem, Y-t nem. Mindenkivel kezdők vagyunk az elején és együtt válunk profivá egymásból. A tapasztalatom max abban segít, hogy tudom, hogyan használjam a játékaimat.
#332935 | 2019. 03. 16. 08:32
Sőt nem egyszer jut eszembe, hogy Csillaggal könnyebb lenne, ha kezdő lenne mert akkor elég lenne ki- és nem átalakítani dolgokat...
#332934 | 2019. 03. 16. 08:31
Tök egyszerű. Végigkísérni azon az úton, ami mindkettőtöknek jó. Nem kell ehhez profinak lenni, max mi is türelmesebben, kisebb lépésekkel haladva állunk egy kezdőhöz, nem?
#332932 | 2019. 03. 16. 08:29
Én ha nem is írnám ki magam profinak, de a tapasztalt jeltőt azért már megszavazom magamnak. Nem tudok fél óra alatt gyönyörű shibari kötél ruhát rittyenteni, a kötéllel lenne bőven mit tanulnom, de volt már pár kapcsolatom, amiben jelen volt a ds, így láttam már elég reakciót, hogy ne az ismeretlennel való szembesüléssel lepjen meg egy új reakció. Tisztában vagyok azzal, hogy tudok ezzel élvezetet is okozni, és túl vagyok az önkeresésen is. Alappal feltételezem magamról, hogy képes vagyok végigkísérni valakit azon az úton, amerre vinni akarom a másikat. Én mondjuk erre írom ki, hogy tapasztalt vagyok, ha kinn van, ha nincs kinn, akkor mondom. :) De ilyen sokkal több mint testőr alapon azért nem mondanám magamról, hogy profi, tripla A minősítésű dom vagyok. :)
#332929 | 2019. 03. 16. 08:20
Azt írtad, hogy komoly választ vársz. Tessék, itt az enyém 😊 Elég aktuális is, mert V-vel éppen ez van terítéken. Hogy ő nem tud semmit, én meg profi vagyok, és akkor mit akarok én tőle. És... igazából semmit, csak mindent 😁
#332928 | 2019. 03. 16. 08:16
Hmm. Ez nagyon értékes komment volt, köszönöm!
Törölt felhasználó
#332926 | 2019. 03. 16. 08:13
Az országban lehet belőlük kb 10.
Ezt nem viccből monDom.
#332924 | 2019. 03. 16. 08:03
Van egy elég éles határvonal az oldalon a keresők közt. Az egyik oldalon állnak azok, akiknek 0 tapasztalata van, vagy erősen a 0-hoz konvergálnak. A másik része (direkt nem felet írtam!) tapasztalt, éli a bdsm-et, vannak eszközei, beépült a mindennapjaiba a dolog. Tehát már nem vágy, hanem természetes dolog. Aki nem pirul el, ha pálcát emlegetnek, hanem kicsap 3-t az asztalra, hogy milyenre gondoltál?
Az első kategória profinak szokta tartani a másodikat. Nem rossz szándékkal, legalábbis én így tapasztalom. És ha sok ilyen jelzőt kapsz, egy idő után elfogadod, hogy jó, akkor profi vagyok. Mert a többség ezt a jelzőt érti.
Mondjuk én soha nem mondanám, hogy profi vagyok, pedig engem is vádoltak már ezzel. De én nem szeretem ezt a szót. Nekem degradáló.
A másik fele a dolognak, hogy az első kategória tagjai, bármennyire is vágynak rá, sokszor megijednek a másodikba tartozó emberektől, és bármennyire is passzolhatna a dolog, nem mernek belevágni. Mondván, hogy kevés lesz a másiknak, mert ő nem tud semmit, stb. Na ettől tudok kiakadni, de ez külön blogot érdemelne, azt hiszem.
#332921 | 2019. 03. 16. 07:57
Lehet ebben profinak lenni?
#332920 | 2019. 03. 16. 07:56
Magabiztosság, semmi több. Jó esetben. Rossz esetben csak arc.
Ez kicsit olyan, mintha azt kérdezném, mitől vagy férfi, vagy mikor váltál azzá.
Törölt felhasználó
#332918 | 2019. 03. 16. 07:55
Másképp volna talán helyes ez a kérdés... ...mert nem nevezheti magát profinak senki, míg nem válik azzá. ;)
...és ez nem lehet "önjelölő titulus" szerintem.
#332917 | 2019. 03. 16. 07:54
Olyan relativek ezek (ki mennyire profi).
Mint minden masban is.

Es talan itt is sokszor ervenyes: minel tobbet tud-tapasztal valaki, annal inkabb rajon, mennyit nem.
#332914 | 2019. 03. 16. 07:27
Nem, szimplán csak arra, hogy mi az, amitől valaki már úgy gondolja, hogy nem azt írja ki, hogy "kezdő", hanem hogy "profi domináns vagyok", vagy csak azt, hogy "tapasztalt, haladó," ilyesmi.
Törölt felhasználó
#332912 | 2019. 03. 16. 00:49
Itt vannak domok?:)
Törölt felhasználó
#332905 | 2019. 03. 15. 23:25
a profit konkrétan a pénzesre érted?
#332896 | 2019. 03. 15. 22:30
Tudom, sokszor volt már a kérdés, de most minden ironikus él nélkül lennék kíváncsi, és mert anno lusta voltam a kommentek olvasni ebben a témában.






 
aaaaaaaaaaaa