Az érett férfi kérdése

BDSM Blogok » Blog - Azurit » Az érett férfi kérdése
2018. 01. 22. 08:37 | Megjelent: 1791x
Kulcsszavak: Kerezaksztal
Az Eccarv találkozó egyik legizalmasabb kérdése az volt, hogy mi tesz egy fiút érett férfivá.
Remek kérdés, szeretem, mert úgy gondolom, hogy a feminizmussal a nők feltették a kérdést, hogy "mi a nő?" azonban azt látom, hogy a férfiak adósak maradtak a saját kérdéssükkel. Közben a nők változtak, és a klasszikus férfi szerepek már nem találják a helyüket a modernen nők mellett.
Csak hogy pár évtized szerepválságát említsem: az én gyerekkoromban még jött a férfi filmhős,lelődözött/lerugdalt mindenkit, megmentte a világot és a nőt, és a perlekedő asszonyságnak lenyomotz egy hatalmas, sármos csókot, mint a problémakezelés szent grálja.
Később már a férfi lekaszabolt, lerúgott mindenkit,és csak akkor szisszent föl, amikor a nő lebetadinozta a sebeit, és a csúcson már a nőnek kellett megnyomnia a nagy, piros gombot, amivel megmenti a világot, hogy főhősünk nyugodtan pofozkodhasson a főgonosszal. Még egy kis idő, és eljutunk oda, hogy már a nő menti meg a férfit, meg a világot, lassan már koloncként cipelve a férfit.
De nézzük csak a szépségipart: a klasszikus tesztoszterontól illatozó kicsit mindig nagyon büdös férfi képe megjelent annó a metroszexuális férfi ideálja, vagy nézzük meg a nem oly régi emo férfi tiniokokat, ahol kb 50% esélyed volt rá, hogy a kiszemelt párod amúgy férfi vagy nő....(Van számomra némi megnyugató abban, hogy mostanában rájöttek, el lehet adni olyan készülékeket is, amivel ha megborotválkozol, akkor pont úgy nézel ki, mint aki három napja nem borotválkozott, innentől meg újra divatba lehetett hozni a borostát...
Vegyük észre, hogy az ideáltrendek változása mögött valós társadalmi változások dolgotnak. Míg 2 generációval fölöttem a válás szégyen volt, addigra egy generációval alattam lassan az a fura, apa és anya még mindig együtt van, és milyen gáz már, hogy csak egy helyen jött a jézuska... A gyermekeit egyedül nevelő nő megszokott jelenség lett, ahogy a gyermeket nem nevelő nők is egyre elfogadottabb jelenségnek számítanak. Ami régen elfogadhatatlan volt, mára meghatározó piaci tényező. Véleményem szerint e mögött kiváltó okként szerepel, hogy a modern nő nem találja a párját: a modern férfit.
De könyvnyire tudnám dagasztani azt, amit csak rövid bevezetőnek szántam volna egy fontos kérdéshez: Mit gondoltok, milyen egy érett férfi?

Hozzászólások (102)


SaPi Törölt felhasználó
#269806 | 2018. 01. 24. 10:16
Már egy ideje :)
#269803 | 2018. 01. 24. 10:14
Látom megtaláltátok a közös hangot! -:))))) (Pi)
Ella Törölt felhasználó
#269799 | 2018. 01. 24. 09:54
Ha hozzám címezted. Akkor meggondolandó ... Meggondoltam. Simán :)
#269798 | 2018. 01. 24. 09:54
Gyűjtjük a hasonló embereket :) (Sa)
#269796 | 2018. 01. 24. 09:50
Biztos akarsz ezek utan velem utkozni, kedves?! :D
Ella Törölt felhasználó
#269795 | 2018. 01. 24. 09:49
Ez mán beteg :) Hova jelenthetem az esetet? :)
#269793 | 2018. 01. 24. 09:47
Baszki most egyezkedem eppen belefele hogy egy fetisiszta felnyirja a hajamat...mit meg nem tesz az ember a baratjaert!!!
Raadasul lehet h egy hotelszobaban!
Ella bazmeg ez aztan perverz! :D ezert szobara menni. :))
SaPi Törölt felhasználó
#269791 | 2018. 01. 24. 09:31
Úgy valahogy :)
Ella Törölt felhasználó
#269790 | 2018. 01. 24. 09:30
Miféle szülők vannak :) pff. felháborító :)
#269789 | 2018. 01. 24. 09:30
Similis simile, gaudet : ) (Sa)
#269788 | 2018. 01. 24. 09:28
Ezek a mai gyerekek...vagy ezek a mai szulok?! ;)
Ella Törölt felhasználó
#269787 | 2018. 01. 24. 09:27
Vagy én sem vagyok másabb, mint Te és azért hallottam a gyerektől én is :)
Ella Törölt felhasználó
#269786 | 2018. 01. 24. 09:27
Ilyet mond mindegyik gyerek :)
#269785 | 2018. 01. 24. 09:23
Eloferdult parszor h Szivarvany amikor mentunk valahova es ramtort a rosszabbik enem kijelentette h: Anya nem ismerlek! Nem veled vagyok! :)
SaPi Törölt felhasználó
#269783 | 2018. 01. 24. 09:20
Juj :)
#269779 | 2018. 01. 24. 09:06
Igen, rád is természetesen :D (Sa)
Ella Törölt felhasználó
#269778 | 2018. 01. 24. 09:05
Ez mindenkire érvényes fenyegetés ugye? Mert hogy benne van a világ is :)
#269776 | 2018. 01. 24. 09:03
Kiváncsian várjuk, azért igyekezni fogunk mi is :D (Sa)
#269774 | 2018. 01. 24. 08:50
köszi, mosolyt csaltál ma az arcomra :)

ha majd ott leszünk nálatok, megtudod mit jelent, amikor hülye vagyok...reszkess világ és hasizom!!! ;)
#269772 | 2018. 01. 24. 08:48
vagy az én hallásom romlott ennyire meg? :DDDDD (Sa)
#269770 | 2018. 01. 24. 08:45
tudok halkan beszélni?! Wááá... :DDD
#269769 | 2018. 01. 24. 08:43
Na , ezen látod most vitáznék, a te egyéniséged is , amennyit engedtél belőle látni, még jó értelemben sem veendő hülyének. Aki úgy tud halkan beszélni, hogy az ember figyelme önkéntelenül is felé fordul, hát az azért intellektus, na :) (Sa)
#269768 | 2018. 01. 24. 08:32
köszönöm a választ és a végén a mosolyt. :)

nem véletlenül hangsúlyoztam azt a szót, ugyanis a te kisugárzásod kőkemény.
van domináns, akinek komoly, van akinek játékos, van akinek csak magával ragadó, figyelemfelkeltő...stb.

az enyém meg csak hülye, a szó jó értelmében :D
#269765 | 2018. 01. 24. 08:25
Igen, mégegyszer, biztos nem bólogattam volna, ha más a véleményem, de FINOMAN , jeleztem volna, hogy én hogy gondolom, tiiszteletben tartva a másik fél gondolatait, hiszen ki vagyok én, hogy kinyilatkoztassak. És amúgy sem biztos, hogy egy dominánsnak mindig igaza van. :D (Sa)
#269763 | 2018. 01. 24. 08:22
Kedves Sa! ha te összevitatkoztál volna velem valamin múltkor, udvariasságból hagytad volna a túróba és eltereled a témát, vagy finoman érezteted, hogy nem egy a véleményünk, de ezzel nincs baj, vagy vérre menő harcot folytattunk volna a vélt vagy valós igazunkért?

és az éreztetted volna mellett a hangsúly azon van, hogy Finoman... ;)
#269762 | 2018. 01. 24. 08:17
Alapvetően hozzátartozik ez is , szerintem :) (Sa)
#269759 | 2018. 01. 24. 08:09
az érett férfiséghez mennyiben tartozik hozzá, hogy az illető hogy bánik a nőkkel? udvariasság, tisztelet, stb...

vagy ez két külön kategória?
Törölt felhasználó
#269666 | 2018. 01. 23. 11:24
Szintivel megoldottuk.
Ella Törölt felhasználó
#269648 | 2018. 01. 23. 06:57
Azt hiszem a kulcsszó a sulykolás. Az érett férfiből és érett nőből álló szülőpár által adott szülői szeretet támogat és nem sulykol. Így a gyerek kipróbálhat sok mindent, pl. zongorázást anélkül, hogy a szülő ledorongolná: fakezed és bot füled van. A másik véglet a lakáscsere, hogy beférjen a zongora a nappaliba a 10 éves gyereknek. No ez utóbbiból lesznek az általad említett fiatalok.
Ella Törölt felhasználó
#269642 | 2018. 01. 22. 22:50
Erről beszélt egy pasi is egy videón valami y generációs sztori volt. Asszem valamelyik blogban osztotta valaki. Lehet benne valami
#269641 | 2018. 01. 22. 22:48
Olvastam valahol olyat is h a munkaeropiacon hogy vesznek el azok a fiatalok akik addig csak pozitiv megerositest kaptak mert azt hiszik ha eddig azt sulykoltak belejuk hogy mindenben jok es okosak es ugyesek akkor ez a munkahelyen is igy lesz es amikor nem ez tortenik elvesztik a lelkesedesuket es a kitartasukat es hamar tovabballnak minden helyrol mert nekik a legjobb jar.


Aztan dontse el valaki hol az igazsag: naluk-e vagy a munkaltatonal..
#269637 | 2018. 01. 22. 21:57
Bocsánat ezzel kellett volna kezdenem, de nézzétek el nekem kissé fáradok. Igen ha ezt érzi a gyerek akkor talán lehet belőle érett kiegyensúlyozott felnőtt is. Bár ha egészséges lelkületű enélkül is mert sajnos arra is van példa. Pi
SaPi Törölt felhasználó
#269635 | 2018. 01. 22. 21:51
Kiegészíteném a gyerek feltétel nélküli elfogadásával, bármi is történjék számíthat a szülőjére.:)
#269633 | 2018. 01. 22. 21:46
Nálam sincs nem feltétlen az én álláspontom a nyerő. Az biztos a mostani gyerek okosok engem már rég megköveztek volna, pedig isten engem úgy segéljen nem is vertem a gyerekeimet, ja de néha hagytam őket sírni is kicsit. Ami viszont a legfontosabb mint szülő, mind kolléga, mint vezető úgy gondolom a pozitív megerősítéssel nevelés és akkor talán hamarabb lesz érett ha sulykoljuk beléje a jó tulajdonságaikat. :-) Pi
SaPi Törölt felhasználó
#269632 | 2018. 01. 22. 21:42
Az életnek sokféle olvasata, sokféle útja van, az a lényeg, hogy mindegyik megkapja a tiszteletet, Nem gondolom, hogy a zsebemben lenne a bölcsek köve, így bátran lehet nem egyetérteni :)))
#269630 | 2018. 01. 22. 21:36
Ezzel nem értek egyet ennyire nem gyorsul fel a világ. Anyuci marha kényelmes és hát így egyszerűbb, ja ez mellett szalad a lakás nincs főtt vacsi. TISZTELET A KIVÉTELEKNEK! Látom tapasztalom a környezetemben időnként a saját lányomon is. Én is voltam otthon két pici gyerekkel Gyesen 21 hónap van két drágaságom között. Még is ki volt mosva, ki volt takarítva, minden délben ebéd volt az asztalon ( 12-12:30 volt az exnek ebédideje). Ez mellett volt időm a gyerekeimre másfél évesen mind a kettő szobatiszta volt és verset szavaltak és nem is akármilyet mert a Cinege cipőjét tanulták meg először. Ettől függetlenül a gyerekeim porszívóztak teregettek mindig az életkoruknak megfelel házimunkában segítettek, ja és nem toltam oda semmit sem a fenekük alá csak úgy. Most mind a kettő felnőtt megállják a helyüket dolgoznak vagy ép babáznak mert annak van itt az ideje. Azt hiszem tudtam nekik annyit adni mint anya az apjukkal közösen, hogy talán érett felnőttek legyenek. Ettől még látom, hogy nem azok még mindig nem azok teljesen, de a saját fejüket törik be és ha betört akkor jönnek hogy agyjak rá gyógy puszit. Nem fogok beleszólni az életükbe nekik kell a saját harcaikat megvívni ahhoz hogy tudják milyen az élet. Azt látom, hogy nagyon sokan ezt nem hagyják a mai világban, hogy egy kicsit "betörjön" a gyerek orra legalább is képletesen. Bocsi kicsit elszaladt velem a paci én meg itt maradtam :-)))) Pi
SaPi Törölt felhasználó
#269628 | 2018. 01. 22. 21:26
Lehet, a felgyorsult világban arra sincs idő, hogy megvárjuk míg a gyerek a bili tartalmával ajándékozza meg a szülőt, hiszen folyamatosan mozgásban van. Így biztos ami biztos a gyerek magánál tartja, ebben segíti a pampers, :)
#269626 | 2018. 01. 22. 21:20
Igen lehet felelőség áthárítás mert ugye azt a legnehezebb elsajátítani. Eddig anyu vagy apu döntött most meg majd a szerető aki apu vagy anyu korabeli kinek mi persze. A másik oldalról ha nézitek akkor pedig valami pánik hogy egyedül maradok ezért keresem a jóval fiatalabbat akut mint a gyerekemet pátyolgathatok, mert vagy nincs sajátom vagy a sajátjaim már élik a saját életüket. Szerintem nagyon összetett kérdés. A másik része pedig a fiatalnál a pampers effektus. A mai kisbabák jóval később lesznek szobatiszták mint pl mi voltunk. Ennek meg az a magyarázata, hogy anyuka is kényelmes másrészt a gyereket nem csípi a pisi mint régen a textil pelusban. Innentől hülye lenne a kis krapek bilizni neki is így kényelmes. -:) (Pi)
Törölt felhasználó
#269625 | 2018. 01. 22. 21:18
Még az is lehet, de ez nem mond ellent az apaanyakomlexusnak, hiszen ideális esetben a szülő ott áll a gyerek mögött és felelősséget vállal helyette, mellette.
Törölt felhasználó
#269622 | 2018. 01. 22. 21:13
Felelősség áthárítás esetleg? A fiatal támaszkodhat az érett félre.
Törölt felhasználó
#269619 | 2018. 01. 22. 21:10
Lehet ez egy nem túl markáns apa vagy anyakomplexus is. Azzal, hogy nincs idő a fájdalomra az is együtt jár, hogy sok minden másra sincs idő, egyebek mellett a gyerekre sem, pedig igényelné. Viszont a hiány attól még ott van és valahol, valamikor, valahogy be kell teljesíteni. És erre jó lehet valami apa-, vagy anyaszerű kapcsolat. Nem biztos, hogy mindig így van, de ezt gondolom.
#269617 | 2018. 01. 22. 21:08
Bizonyos kor fölött, nem kezdünk egy bizonyos kor alattival. A rosseb akar már pelenkát mosni. Más az életfelfogás, más az értékrend, egy , vagy akár száz jó dugás sem ér meg ennyi macerát :D Szerintem (Sa)
Törölt felhasználó
#269616 | 2018. 01. 22. 21:05
Ja az ilyen jellegűt a nálam 5-8 évvel fiatalabb pasiktól kaptam. A még fiatalabbakat meg azért érdekeltem, mert már van tapasztalatom és jó lett volna ha ... :)
#269615 | 2018. 01. 22. 21:04
Egy biztos a fiatal emberek pedig a lányok szemében azok. Van példám az ellenkezőre is hogyne egy korúak a hugom és a férje 14 évesen kezdtek el járni még most is boldog házasságban élnek. De általában az egy-két éven belüli korkülönbség nem ideális nem találják meg a hangot vagy legalább is nehezen.
Ella Törölt felhasználó
#269614 | 2018. 01. 22. 20:59
Tapasztaltam már több helyen. Érdekelne a válasz itteni hímneműtől is. Máshol kaptam már, és az volt a válasz, hogy éretlenek, vagy értékrend nullák vagy tapasztalatlanok a fiatal lányok
Törölt felhasználó
#269613 | 2018. 01. 22. 20:57
Talán a türelem hiánya...a beérés folyamatával szembeni türelmetlenség.
Mottó: "...nincs idő a fájdalomra..."
#269611 | 2018. 01. 22. 20:52
Bocsi en a kerdesekben vagyok jo. Azzal inspirallak titeket. ;)
#269609 | 2018. 01. 22. 20:50
Miert van az h sok fiatal lany erett ferfit akar maga melle es egyre tobb fiatal fiu erett not?
Törölt felhasználó
#269605 | 2018. 01. 22. 19:51
Talán kezdjük inkább az alapoknál. Mitől lesz a fiúból férfi? Szerintem a nőtől. Mint ahogy a lányból a nő a férfitől lesz, ugyanúgy igaz fordítva is. Mint ahogy a gyerek anyából és apából van, ugyanúgy a gyerek avatja a nőt és a férfit anyává és apává.
Az érett férfit, szerintem a felelősségvállalás képessége teszi. Felelősségvállalás önmagáért, a cselekedeteiért, a döntéseiért, később a családjáért. Ezen a ponton talán mindegy is, hogy életre szóló házasságról vagy válással tarkított családról beszélünk, a felelősségvállalás szükségessége egyetemes.
Az élet, sok esetben szövevényes útján szerzett tapasztalatok hozhatják érvénybe a jelzőt, hogy "érett férfi", de ugyanez lehet érvényes az "érett nőre" is.
Persze az érettség nem önmagában egy jelző, hanem a hozott képességek egyfajta megnyilvánulása.
Azurit Törölt felhasználó
#269604 | 2018. 01. 22. 19:50
;)
#269589 | 2018. 01. 22. 18:59
Udvarlási szokások megváltozása, memetikai kospriál, hogyan tanulnak udbarolni a férfiak, varnyut olvasni,megvátozó férfi skillek, mi modern... bocsi, csak jegyzetelek.
#269588 | 2018. 01. 22. 18:42
Igen, szerintem is valami hasonló lehet a háttérben. Sok igazságot érzek benne, úgy általában :D (Sa)
Ella Törölt felhasználó
#269587 | 2018. 01. 22. 18:37
A mai világban szerintem korcsosulnak a férfiak. Nézzük meg a reklámokat. A nő nem lehet beteg, mert eluralkodik a káosz, a pasi szenvedhet a férfináthától. Mindenhol azt sulykolják, hogy a nők milyen erősek. A férfiak meg szépen felteszik a kezüket, hogy ok akkor csináld egyedül. Engem pl zavar, hogy ma már vannak férfiak akik elvárják, hogy egy nő kezdeményezze az ismerkedést.
Talán valahol mi nők is hibásak vagyunk, annyira akartuk azt a fene nagy egyenlőséget, hogy elfelejtettünk a férfiakra FÉRFIKÉNT tekinteni. Sőt egyeseken túl is nőttünk. A könyvekben, filmekben ma már tényleg ritka, hogy egy erős hím mellett, egy szende, szolid, irányítható lányzó szerepelne. Ma már egyenrangúak a szereplők, sőt néha a nők még erősebbek is. Nem testileg, hanem lelkiekben főleg, bár már néha testi erőben is.
#269584 | 2018. 01. 22. 17:59
Pedig milyen jó esik a lelkünknek csajok! Ugye? Én nem vagyok egy túlzottan romantikus fajta. Nem szeretem az ékszereket ( na jó a bizsukat igen) ha valami megtetszik megveszem elég hülye az ízlésem. A vágott virág halott virág, mondjuk a cserepes is nálam mert vagy kiszárítom vagy agyonöntözöm. Na szóval férfi legyen a talpán aki nekem udvarolni tud. De nálam az udvarlás az odafigyelés, a kedvesség, egy cirógatás, ha megcsinálja a kávém, ha kiviszi a szemetet, ha elmosogat ( igen nálunk a domináns férfi mosogat mert imád pacsálni). Én ezt mind mind kedveskedésnek udvarlásnak tartom. Pi
Ella Törölt felhasználó
#269577 | 2018. 01. 22. 17:53
Jól van no :) Kihalóban az a fajta, amelyik művésze az udvarlásnak. Sajnos.
#269575 | 2018. 01. 22. 17:48
Pont ezert irtam. ;)
Ella Törölt felhasználó
#269572 | 2018. 01. 22. 17:42
Egyáltalán megtanítja nekik valaki? Nem hogy ki az. Én igényelném, ritka, de valami fantasztikus érzés. Nekem hiányzik. Nem hiszem, hogy sokan lennének, akik tudják, hogy ez hiányzik a nőknek.
#269567 | 2018. 01. 22. 17:32
Az udvarlasi szokasok mennyiben valtoztak a klasszikushoz kepest? Mennyire igenylik most a nok illetve milyen formaban? A ferfiakat ki tanitja meg erre es tudjak-e hogy hianyzik a noknek?
Törölt felhasználó
#269564 | 2018. 01. 22. 17:16
http://www.boldogsag.net/index.php?option=com_content&view=article&id=30517:a-kikapcsolt-ferfi&catid=1182:koerkep-korkep-kiallitas-&Itemid=816

https://www.ted.com/talks/zimchallenge?language=hu

Zimbardo üzenete
SaPi Törölt felhasználó
#269557 | 2018. 01. 22. 16:30
Akkor a Kaptárból Alice :) Vagy az Ultraviolet :)
#269555 | 2018. 01. 22. 16:04
az mennyiben tesz hozzá (illetve vesz el) a modern férfi kérdésköréhez, hogy pl. ma már nem kell műszaki zseninek lenni, mert olcsóbb sokszor újat venni, mint megjavítani és így egy-két funkciót kivettek a kezéből? akár az autószerelés és a sufnituning terén, hiszen a sok elektronikai kütyü ami a kocsikban van néha csak márkaszervízben cseréltethető, különben elvész a garancia.
#269540 | 2018. 01. 22. 13:58
Oké, mert akár az is lehet egy polémia tárgya, hogy a modern értelmezésében, ki mit is gondol.
#269539 | 2018. 01. 22. 13:53
A napokban írok egy kis (????? Khm...) összefoglalót erről.
#269538 | 2018. 01. 22. 13:49
paraméter természetesen :DDDDDDDDD
#269537 | 2018. 01. 22. 13:34
Mit nevezünk modernnek? Milyen papamétereknek kell megfelelni annak, aaki ún. modern? (Sa)
#269535 | 2018. 01. 22. 13:12
Én is ezen gondolkodom nap közben. Ez lehet, belekerül még pár blogbejegyzésbe. :)
#269533 | 2018. 01. 22. 11:57
milyen a modern nő és milyennek kellene lennie a hozzá illő modern férfinek?
#269527 | 2018. 01. 22. 10:09
Szerzett egy jó napot a monitor előtt ülő(k)nek :DDD
#269526 | 2018. 01. 22. 10:07
bakker, szőke kolléganőm egy extrám műbránert hozott be megmutatni, hogy ajándékba kapta. össze is rakta a rezegtetővel és minden kolléganő kezébe adta...mondtuk neki, hogy: M nem zavar, hogy vesz a kamera?! :D :D :D
#269525 | 2018. 01. 22. 10:06
na ugye :D
#269524 | 2018. 01. 22. 10:05
mennyire nevezhető érettnek, aki a melóhelyre beviszi a korbácsot? :D
#269523 | 2018. 01. 22. 10:04
Mennyire nevezhető érettnek, aki a melóhelyen neccharisnyában ül? :DDDDD
#269521 | 2018. 01. 22. 10:01
na azokat én sem, de szeretek beszélgetni róla, hátha okosodom. :D
#269520 | 2018. 01. 22. 10:00
Igen, ebben igazad van, végül is van egy szint, ami felett már nevezhetjük érettnek a delikvenst, pusztán csak a paraméterek meghatározása az, amit én speciel nem nagyon tudnék felállítani.
#269519 | 2018. 01. 22. 09:56
vagy vegyünk egyszerű példát: gyerek külföldre akar költözni, vagy csak nem akar gyereket...ezer és egy hasonló dolog ami nem tetszhet, mert az ő értékrendjével nem fér össze.
#269517 | 2018. 01. 22. 09:53
egy velem vagy veled egykorú embert is érettnek lehet minősíteni az addigi tettei alapján, de ez nem zárja ki azt, h bizonyos dolgokkal szemben nem elutasító. lásd tiszteletben, becsületben, szeretetben felnevelte a családját, de kiderül, h a lánya leszbi. na onnantól lesz elutasító...
#269515 | 2018. 01. 22. 09:50
A cinikus és elutasító jelzők éppen nem az érettségre jellemző jegyek. Szerintem.
#269514 | 2018. 01. 22. 09:49
Azt gondolom, emberi kapcsolatokban, embereket vizsgálva nincsenek kőbe vésett törvények, dogmák, mert ez a kapcsolatrendszer annyi változót tartalmaz, hogy lehetetlenség lenne szabályrendszerbe , keretbe foglalni. Persze alapvetések vannak, ez nem kérdés, de erre azt szoktam mondani, hogy a nyomás, a hőmérséklet, a páratartalom jól szabályozott rendszereében az ember azt csinál amit akar :)
#269513 | 2018. 01. 22. 09:47
szerintem túlérett az, aki már nem tud/akar fejlődni. aki cinikus és elutasító mindennel kapcsolatban, amit ő nem akar megérteni, mert az már csak sorvad, nem fejlődik...
Törölt felhasználó
#269512 | 2018. 01. 22. 09:46
Nekem nagyon szimpatikus az a hipotézis, hogy attól férfi a férfi, ha van egy ügy, ami mellett ki tud állni. Mivel már nem kell járnunk vadászni, és szerencsére háborúba sem, így csak az marad, hogy keményen beleállunk valamibe. Ez lehet bármi, talán fontosabb az, hogy végig is tudjuk vinni. Egyébként örülök ennek a blognak. Az gondolom hogy a klasszikus női-férfi(szerepkör) témája örök, és izgalmas.
#269510 | 2018. 01. 22. 09:45
Relatív, egy adott szituban lehet valaki a helyzethez képest túlérett, de ez helyzet és nem emberfüggő.
#269509 | 2018. 01. 22. 09:44
Azért örülök ennek a válasznak, mert számomra a filozófia sem a végső válaszok keresése, hanem egyfajta jaspersi folyamatos úton levés. A kitermelt válaszok bár hasznosak lehetnek egy adott ponton, de bármikor újra megkérdőjelezhetőek, új, mélyebb, akutálisabb, vagy fontosabb válaszokhoz vezetik el a gondolkodót. A filozófiai számomra mentális attitűd a világban való léthez
#269508 | 2018. 01. 22. 09:42
ha azt mondod, h az érettség elérésének folyamata a halálig tart, akkor nincs is olyan, hogy túlérett?
#269507 | 2018. 01. 22. 09:36
Én , ahogy a találkozón is említettem, úgy gondolom, hogy nincs egyszavas válasz, és érett férfi, mint olyan sincs, mert ez egy folyamat és az utolsó pillanatig tart. Minden pillanatban érik az embereket benyomások, külső ingerek, melyek ehhez , az érettséghez, hozzáadódnak.
Nevezhetünk érettnek egy embert, kortól , akár nemtől függetlenül, de ez mindig viszonylagos , relatív lesz.
#269506 | 2018. 01. 22. 09:36
az én kedvenc női karakterem Mona Lisa Sunnytól
#269505 | 2018. 01. 22. 09:34
olvasd el Nalini Singh: Angyali vadász sorozatát, legalább az első könyvet. :) tudom, h nincs időd, de akkor is ;)
#269504 | 2018. 01. 22. 09:33
Újra klne nézem pár filmet, hogy pontosabban emlékezzek rájuk, de ha lesz időm, folytatom majd a filmes listát.
#269503 | 2018. 01. 22. 09:32
szerintem az érett férfi is erről ismerszik meg, hogy felnőtt a feladathoz, még akkor is, ha fiatal. mert feladat elé állította az élet és nem nagyon volt választása, tennie kellett...
#269502 | 2018. 01. 22. 09:31
Jó, ott az Alkonyat is, oké, az imádnivaló kis leszbikus, Kristen Stewart-al (jujj de el tudnám verni a drágát :) ) mégsem gondolom őt sem szuperhősnőnek. Vagy én látom hülyén ezt? (Sa)
#269501 | 2018. 01. 22. 09:31
az Alienben sem az volt a lényeg, hogy kellene, hanem h ő maradt egyedül, aki meg tudta tenni és fölnőtt a feladathoz, még ha nem is akarta...
#269500 | 2018. 01. 22. 09:29
10 láb mélyen, vagy mi volt a film címe. Női főhős, kiszabadul az elmebeteg férfi óvó rabságából, legyőzi az ufót, és nekiindul megmenteni a világot.
#269499 | 2018. 01. 22. 09:28
Sigourney Weaver szerintem nem szupehősnő a filmben sem, pusztán egy markáns karakter, ráadásul máshol, más módon nem köszön vissza, mint pl. Batman, vagy etc.
Nem gondolnám egyébként, hogy nőknek szuperhősöknek kellene lenniük, nem illik rájuk ez a titulus, olyan mint a macskán a cilinder :) (Sa)
#269498 | 2018. 01. 22. 09:27
Mosz öregedett ki pl Logan, a farkas, aki csak nem egy kisfarkas lánynak fogja átadni a helyét?
#269497 | 2018. 01. 22. 09:26
A tini lány megmenti a világot, forradalmat robbant ki, miközben a pasik sokszor csak féltékenykednek, szerencsétlenkednek, és még rájuk is neki kell vigyázni. A trilógiában a tinilány egy 20-30 évvel ezelőtti klasszikus férfihős szerepét éli végig
#269496 | 2018. 01. 22. 09:24
Nézd megb például az éhezőkviadalát. :)
#269495 | 2018. 01. 22. 09:24
Nem olvasok, legalábbis ritkán nőknek szánt könyveket, ez tény, de azért olyan sok szuperhősnő nincsen,legalábbis én nem sokat tudok (Trinity pl.) ha ő egyáltalán az lenne (Sa)
#269494 | 2018. 01. 22. 09:22
vagy az Alien sorozat
#269493 | 2018. 01. 22. 09:19
könyveket tudnék neked főleg említeni, de mivel női könyvek, nem hiszem, h ismered őket.
@Venusz igen, az ő véleményét szívesen hallanám erről...
#269492 | 2018. 01. 22. 09:17
például az X-men sorozatban hány nő van?
#269491 | 2018. 01. 22. 09:13
Például? (Sa)
#269490 | 2018. 01. 22. 09:13
ez ugyan a blogod egyik részében említésre került, de én a férfiak és a nők véleményére lennék kíváncsi kifejezetten ezzel kapcsolatban. ugyanis rengeteg könyv szól mostanában erről, főleg nőknek írt izgalmas történetek.
#269489 | 2018. 01. 22. 09:09
én azt kérdezném meg a pasiktól, mit gondolnak arról, hogy a klasszikus mesehősök és szuperhős figurák mellett megjelentek a szuperhősnők.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató