Kapcsolat

BDSM Blogok » Blog - attack » Kapcsolat
2016. 12. 16. 21:33 | Megjelent: 1296x
Biztos volt már itt ilyen téma, de szerintem ez folyton aktuális.
Vagyunk itt egy páran mindkét nemből, és az ostor mindkét végéről akik, párjuk mellett titokban vagyunk itt.
Akik otthon nem kapják meg amire vágynak, akik egyébként jó kapcsolatban élnek, csak ez az egy dolog hiányzik.
Vajon jogunk van ehhez? Vagy el kellene fojtani magunkban a vágyat?
Vagy egy ilyen dolog miatt véget kellene vetni az egyébként jól működő kapcsolatnak?
Megoldás lehet a nyitott kapcsolat, hiszen ha nekünk szabad, partnerünknek is, de sajnos ez is két emberen múlik.

Hozzászólások (145)


Törölt felhasználó
#228311 | 2016. 12. 19. 08:47
Elképzelem ahogy attack szipogva tétován áll egy hímzett zsebkendőt szorongatva a kezében a "Ha belépsz félre lépsz!!" feliratú ajtó előtt ami résnyire nyitva van.Már hallja látja a kiszűrődő hangokat fényeket érzi a bdsm fűszeres illatát és arra vár h a pixie tagság rábólintson h belépjen rajta! :)
#228308 | 2016. 12. 19. 08:16
Köszönöm a privát válaszod.
#228306 | 2016. 12. 19. 08:15
A kérdés jogos. Bár az írást nem csak magamra gondolva írtam, hanem a többi hozzám hasonló tagra. Vagyunk itt még páran így mint én.
#228303 | 2016. 12. 19. 08:06
Vissza kellett jönnöm valamit megkérdezni.
Megnéztem az adatlapod....lassan 10 éve vagy a pixien....10 éve nem tudod eldönteni mit tegyél? Hisz a soraidból az jön le a pároddal vagy egy vanila kapcsolatban, a vágyaid meg szeretnéd élni de még nem léptél.
Bocs ha tévedtem.
Törölt felhasználó
#228301 | 2016. 12. 19. 07:11
Remekem is,hogy elkerulsz. Nincs szuksegem ilyen fajta emberekre.
Törölt felhasználó
#228297 | 2016. 12. 18. 23:08
Nem hiszem!
Törölt felhasználó
#228296 | 2016. 12. 18. 23:07
Te találd ki! Vagy szerinted a sub mondja meg h mire vágyom! Olvasd az adatlapom! Pont az olyanokat hivatott kikerülni mint te! Sajnos vagytok itt egy páran! És szerencsére vannak kivételek!
Törölt felhasználó
#228295 | 2016. 12. 18. 23:05
hidd el tudom milyen vagy :)
jó éjt :)
Törölt felhasználó
#228294 | 2016. 12. 18. 23:04
"
#228288 | 22 perce
A hozzászólás válasz erre: #228281 | Válaszol
Dönteni nekem van jogom! A d/s nek szerintem 2 része van van amikor eljátszák és van amikor úgy élnek! Az elsőböl kinőttem! Ha szerepdomokról szerepdomokról van szó igazad van ha nem akkor nekem van igazam!"

ezt is te írtad:)
és még sok ilyen bejegyzést :)
Törölt felhasználó
#228293 | 2016. 12. 18. 23:03
"
#228275 | 32 perce
A hozzászólás válasz erre: #228268 | Válaszol
Vanilában van! De akkor ne lepődjön meg senki ha félre lép a másik! D/s ben ahogy ezt én élem meg a subnak nincs ehhez joga!"

ezt te írtad :)
találd már ki mit is akarsz .)
Törölt felhasználó
#228291 | 2016. 12. 18. 22:50
Stop! Fingod nincs h milyen vagyok! Ezt fejezd be! A subom nem egy ringyó! Hanem a kincsem! Mivel rám bízta magát az én felelősségem! Használom nevelem óvom védem! Ez nem csak a szexről szól! A d/s nem csak szex! Az életét irányítom a sorsáért lelki testi egészségéért vk felelős! Ha valakit megszelidítetél...
Törölt felhasználó
#228290 | 2016. 12. 18. 22:45
igazad van, te olyan pasi vagy aki bárkit megkefél aki neki megáll és nem akar párt, mert az már felelősség :)
de azért elgondolkodtató, hogy tud egy sub megbízni olyan pasiba aki semmibe veszi őt és csak egy lyuknak nézi :)
végül is te is jó vagy élő vibrinek :D kb ennyi vagy egy Nőnek a szemébe
Törölt felhasználó
#228289 | 2016. 12. 18. 22:42
*bocs kétszer írtam ugyan azt! Szerepdomok és szerepsubok
Törölt felhasználó
#228288 | 2016. 12. 18. 22:40
Dönteni nekem van jogom! A d/s nek szerintem 2 része van van amikor eljátszák és van amikor úgy élnek! Az elsőböl kinőttem! Ha szerepdomokról szerepdomokról van szó igazad van ha nem akkor nekem van igazam!
attack Törölt felhasználó
#228287 | 2016. 12. 18. 22:38
A kettő más világ! Azt kéne szerintem eldöntsed h megtartod a vanilla kapcsolatod és kalandozol a d/s ben v kilépsz belőle és csak a d/s ben élsz! Az első némileg skizó a második pedig elvetemült! Feltéve ha komolyan csinálod! Én a d/s t választottam de ez túl van a komfort zónán! Mivel azt írtad h már attól lelkiismereted van h itt vagy nem feltétlenül ajánlanám az én világom neked! Nem vagyunk egyformák!
attack Törölt felhasználó
#228284 | 2016. 12. 18. 22:36
Vámolni valód csak magad felé van.
Nem hazudsz itt, megadod a döntés lehetőségét és ha valaki így is elfogad, én csak azt kívánhatom légy nagyon boldog! <3 :*
Törölt felhasználó
#228281 | 2016. 12. 18. 22:33
vagyis neked azért van jogod félrelépni, mert te vagy a dom vagy mi fene?;)
Törölt felhasználó
#228280 | 2016. 12. 18. 22:33
Ez sem ilyen egyszerű , számtalan példa akad hogy a sok nyelés az állandó stressz megöli az embert . Akkor is csonka lesz a család ha anya-apa meghal csak másképp.
Törölt felhasználó
#228279 | 2016. 12. 18. 22:32
Nem is tetszik a segged!:D
#228278 | 2016. 12. 18. 22:31
A kapcsolat vanilia, ezért vagyok itt.
Törölt felhasználó
#228277 | 2016. 12. 18. 22:31
Nem lennék a subod :)))
Törölt felhasználó
#228276 | 2016. 12. 18. 22:31
nem jöhet képbe a nyitott kapcsolat mivel a nő nem arra vágyik, vagyis alapvető gátat szabnak neki azzal, hogy más is képbe jön
és így ő miért nézné boldogan a párját, ha nem erre vágyik?
ez inkább az, hogy mindenki nyel egy nagyot és hazudik a világba egy nagyot, hogy ez így jó
attack Törölt felhasználó
#228275 | 2016. 12. 18. 22:29
Vanilában van! De akkor ne lepődjön meg senki ha félre lép a másik! D/s ben ahogy ezt én élem meg a subnak nincs ehhez joga!
attack Törölt felhasználó
#228274 | 2016. 12. 18. 22:29
pontosan
ez nem erről szól, hogy a párodnak van-e joga gátat szabni
hanem arról szól, hogy milyen életet akarsz élni és milyen életet tudsz teremteni a családodnak
Törölt felhasználó
#228273 | 2016. 12. 18. 22:28
Itt kell ugye konszenzusra jutni, es mint lehetseges opcio, kepbe jon a nyitott kapcsolat. Mi sem termeszetesebb. :)
attack Törölt felhasználó
#228272 | 2016. 12. 18. 22:27
Szerintem ez bonyolultabb szimpla jognál a párod olyan amilyen , te szintén , akkor fel lehet tenni a kérdést Józsi te miért nem szereted az erőset kinek a bűne ? A tiéd vagy a párodé , vagy mindkettőtöké miért keltetek egybe ha egymás béklyói vagytok ?

Erre tán az a válasz , hogy későn már könnyű okosnak lenni.
#228271 | 2016. 12. 18. 22:27
Ez érdekes. Paradox helyzet. Róka fogta csuka. :)
#228270 | 2016. 12. 18. 22:26
Ez volt a cél.
Ha ilyen forró hangulatú buli, ilyen ivararánnyal összejönne....... :)
attack Törölt felhasználó
#228269 | 2016. 12. 18. 22:25
de mi van akkor ha ő arra vágyik, hogy csak vele légy?
viszont neked a vágyad más
most akkor ki szabhat határt kinek?
te szabsz akkor határt a vágyainak, ha a saját vágyaidnak ő nem szab határt
nah ezt old meg :)
#228268 | 2016. 12. 18. 22:22
Pinkfairy-nek igaza van. Vajon van-e jogunk gátat szabni partnerünk vágyainak?
Törölt felhasználó
#228267 | 2016. 12. 18. 22:22
A releváns kérdésekre nem szokás. :)
Figyeltünk, like-al jeleztük is.
attack Törölt felhasználó
#228266 | 2016. 12. 18. 22:21
Csináltál egy jó blogot! Megmozdultak az emberek! Ez jó! Szólj ha házibulit szervezel!:)
#228265 | 2016. 12. 18. 22:19
Ez volt a célom. A véleményetekre voltam, vagyok kíváncsi. Nem feltétlen értek egyet mindenkivel, de minden véleménynek örülök.
Törölt felhasználó
#228263 | 2016. 12. 18. 22:19
Pinkre miért nem figyel senki?
attack Törölt felhasználó
#228262 | 2016. 12. 18. 22:15
Te nem ismered a csajokat! :)
Majd azt figyeld meg hány olyan blog születik, amik piedesztálra emelnek egy tartós alkalmi kapcsolatot.

Összeszámolni sem tudom, mennyi barátnőm sírt a vállamon, mikor realizálódott, hogy nem minden az aminek látszik.
attack Törölt felhasználó
#228261 | 2016. 12. 18. 22:14
végül is kaptál egy csomó véleményt :)
nyugodtan lezárhatod a blogot, neked kell eldönteni, hogy élet az életedet és mit bír el a lelked
Törölt felhasználó
#228260 | 2016. 12. 18. 22:13
Nem erről van szó! Nem ugye én megmondtam én tudtam ezért szóltam! Te nem hitted el! De ettől lehetünk jóban csak nem úgy! Van h az több...
Törölt felhasználó
#228259 | 2016. 12. 18. 22:12
99%-ban "én" írok. A nejem nagyon ritkán válaszolt blogban talán 2-3 alkalommal , viszont a neki szóló magánüzeneteket ő rendezi :)
Törölt felhasználó
#228258 | 2016. 12. 18. 22:11
*kapaszkodás
Törölt felhasználó
#228257 | 2016. 12. 18. 22:10
Nincs.
Az nagyon felnőttes, ugye hogy megmondtam?
Nekem volt igazam bibibá!
Az ismerkedésnél ember vagyok, egy olyan Nő akinek vannak szubmisszív vágyai is...
Mint ahogyan sub nélkül Ön sem dom...

No de, nagy a pixie, és elférünk rajta. Én legalábbis biztosan. ;)
Pilar Törölt felhasználó
#228256 | 2016. 12. 18. 22:10
Kétségbeesés kapaszokodás.
Nekem bicikli volt
Törölt felhasználó
#228255 | 2016. 12. 18. 22:10
Forditsuk meg: vajon attackot szereti/tiszteli/elfogadja-e a kedvese, ha annak ellenere h tud a vagyairol, gatat szab azok megelesenek?
#228254 | 2016. 12. 18. 22:10
Ne már hölgyek, urak!
Tiszteljük meg egymást azzal hogy nem megyünk át személyeskedésbe. Ti itt mind vagytok olyan értelmesek hogy tudtok kultúráltan vitázni.
#228252 | 2016. 12. 18. 22:07
Becsület és őszinteség!!
#228251 | 2016. 12. 18. 22:06
Jujj...nincs is párod, mert jól érzed magad a bőrödben és a kapcsolatodban! Kitalálod az egészet! Csúnya sub kapcsolatban élő nők...hazudoztok össze vissza....hogy lehet, hogy nektek megvan ami nekem nincs?? :)


:D inkább leirtkozom
Törölt felhasználó
#228250 | 2016. 12. 18. 22:06
A világ nem csak Európából áll.
Vannak csodás kultúrák számunkra érthetetlen szokásokkal, hagyományokkal.
Erre mondom:
Senkit nem akarok megmenteni a csadortól, de magam hadd hordjam akkor mikor én szeretném. :)
Pilar Törölt felhasználó
#228249 | 2016. 12. 18. 22:05
Pedig az én apukám a legerősebb a világon! Vagy pedig az én kapcsolatom a legmélyebb a világon...mi a jeld a tornazsákon?
attack Törölt felhasználó
#228248 | 2016. 12. 18. 22:05
Én konkrétan azt írtam ha visszanézed hogy a saját életedet te ismered , neked kell megvizsgálnod mi lenne a jó megoldás , amelybe belefoglaltam a gyerekeket is . És hogy a gyereknek mi a az egy kívülálló még saccolni sem tudja .
attack Törölt felhasználó
#228247 | 2016. 12. 18. 22:04
nem figyelsz, volt aki írta
de helyetted senki nem fog dönteni
attack Törölt felhasználó
#228246 | 2016. 12. 18. 22:03
Én ezt írtam!
Törölt felhasználó
#228245 | 2016. 12. 18. 22:03
Mikor valakinek kétfelésége van vagy több? Az mi, erkölcstelen?
Ugyan már!
#228244 | 2016. 12. 18. 22:03
.....mint az oviba..:D
Törölt felhasználó
#228243 | 2016. 12. 18. 22:03
Se dom se sub ne legyen figyelmetlen!
Valaki ellenvetés?
#228242 | 2016. 12. 18. 22:02
Tudjátok mi a furcsa? A kár pro, akár kontra érvekkel jöttök, senki nem írta azt hogy a családot kellene előtérbe helyezni a vágyakkal szemben.
Törölt felhasználó
#228240 | 2016. 12. 18. 22:01
:) aha
Törölt felhasználó
#228239 | 2016. 12. 18. 22:00
Aztán ha figyelmetlenségből nem válaszol, majd újra adatlap átírás jön, hogy jaj milyenek ezek a sub nők...
#228238 | 2016. 12. 18. 22:00
Igazad van . Azt próbáltam leírni, hogy nekem mi a jó. És mi az elfogadott.
Törölt felhasználó
#228236 | 2016. 12. 18. 21:59
Tudom h pár vagytok.kicsit zavar h nem tudom melyikőtök ír..de végülis mindegy! Kintről is olvastalak titeket és szerintem rendben vagytok! Nem is akarok veletek kereket akasztani! Az fix h kevés olyan van mint ti! Boldog házasságban párkapcsolatban lévők nem is regelnek ide!(pl ti erősítitek a szabályt legalábbis ezt vettem le) moncher jól írta h sokan csak itt ömledeznek vmiről amiben csak ritkán van részük...
Törölt felhasználó
#228235 | 2016. 12. 18. 21:59
Ezzel tudok azonosulni. :)
Törölt felhasználó
#228234 | 2016. 12. 18. 21:59
Abban a kultúrában amiben élünk, szocializálódunk, a monogámia a normális.
Ha nem ebbe születtünk volna bele, más lenne a norma.

Annak ellenére, hogy magam is monogám vagyok a kapcsolataimban, én teljesen eltudom fogadni, ha valaki félre kacsint.

Ki vagyok én, hogy meghatározzam másnak mi a jó?
Törölt felhasználó
#228233 | 2016. 12. 18. 21:58
Rómaiak után szabadon :)
Monogám poligám , egyre megy szerintem , ha korrektség van mögötte .
A becsapás nekem a halálos .
#228232 | 2016. 12. 18. 21:55
Hajrá...biztos öröm sokadiknak lenni nekik :)
Törölt felhasználó
#228230 | 2016. 12. 18. 21:54
nah legalább lesz pár ingyen numerád is :D
Törölt felhasználó
#228231 | 2016. 12. 18. 21:54
A népnek cirkusz kell, na meg kenyér. :D
#228229 | 2016. 12. 18. 21:54
Az ÉN szememben a megcsalás "ítéletet" von maga után. Ezért ilyen az ÉN véleményem.
Törölt felhasználó
#228228 | 2016. 12. 18. 21:54
nem nézőpont kérdése ez, hanem gyomor vagyis erkölcsi norma
Pilar Törölt felhasználó
#228227 | 2016. 12. 18. 21:53
...de ítéletet kap, még ha burkoltan is.
Pilar Törölt felhasználó
#228226 | 2016. 12. 18. 21:52
Véleményt! Nem gyorsanítélő bíróságot!
Egyébként köszönöm nektek a hozzászólásokat hölgyek! Páran rám írtak h szimpatikus lettem nekik! Nem volt szándékos de nélkületek nem jött volna létre!
Törölt felhasználó
#228225 | 2016. 12. 18. 21:51
Hát, attól függ, ki a tolvaj. A Robin Hood-okat sokan kedvelik.

A katonás példa kikerülhetetlen.
Nézőpont kérdése.
Törölt felhasználó
#228224 | 2016. 12. 18. 21:50
Nos nem tudom mennyire lehet ritka , akik idős korukban is kézen fogva sétálnak ott sem tudhatom mi van mögötte , De az is tény hogy az emberek a szenzációt hajtják , az hogy X-Y boldog hű házasságban él még soha nem szerepelt címlapon :D
Törölt felhasználó
#228223 | 2016. 12. 18. 21:50
kinyilatkoztad, így nem titok :)
#228221 | 2016. 12. 18. 21:49
A blog írója véleményeket kért....
Törölt felhasználó
#228222 | 2016. 12. 18. 21:49
Hölgyeim álljunk le! Én se masírozok párom sincs v csak alkalmi! De nem hiszem h nektek kéne vagy bárkinek megmondani h mi a helyes!
Mindened az h én minek tartom vagy h kezelem a nőket sose fogod megtudni!
#228220 | 2016. 12. 18. 21:48
Te komolyan azt gondolod, hogy nem létezik olyan férfi aki egy nő mellett boldog, megkapja amire vágyik, megtanulta megbecsülni azt a nőt szereti és az ösztöneit félre tudja rakni ha muszáj??? Hát...téged kell sajnálni...
Pilar Törölt felhasználó
#228219 | 2016. 12. 18. 21:48
A monogámia a legcsodálatosabb dolog a világon, ha valaki ezt VÁLASZTJA.

Soha nem mennék oda egy monogámiát taglaló témájú blogba, hogy egy hármast kínáljak.
Törölt felhasználó
#228218 | 2016. 12. 18. 21:48
tolvaj lop
gyilkos öl, de ezt el kell fogadni?
Törölt felhasználó
#228217 | 2016. 12. 18. 21:46
A tolvaj öl, a katona véd.
Attól függ, honnan nézzük.
Törölt felhasználó
#228216 | 2016. 12. 18. 21:45
Nem hiszem ellentét lenne köztünk! Van kivétel! A sajnálatot helyetesítem a nem feltétlenül értem meg-gel de valld be h nagyon ritka az ilyen.
#228215 | 2016. 12. 18. 21:42
Senki nem használja arra...de nem mindenki masírozik emelt fővel büszkén, hogy juhhé , én csalom a PÁROM. ..tudod ki a párod? Akit elfogadsz úgy ahogy van, olyan vágyakkal amilyen van neki és így szereted!
Tegye akinek bírja a lelkiismerete de ne ez legyen a természetes!
Törölt felhasználó
#228214 | 2016. 12. 18. 21:40
a szégyen az, hogy az ha valaki hazudik, és a megcsalás hazugság
az, hogy te ingyen kurvának nézed a nőket és közben besértődsz, hogy igazából ez nem jön be, ez nem pálca törés, hanem így jártál kategória
a szégyen nem ott kezdődik ahol te gondolod
Törölt felhasználó
#228213 | 2016. 12. 18. 21:40
Ez hülyeség , én ismerek olyat akinek elég egy nő , sajnálatból pedig egész biztos hogy nem kér :DDD
Pilar Törölt felhasználó
#228211 | 2016. 12. 18. 21:37
Ha a monogámiát arra használjátok h pálcát törjetek akkor az szégyen!
#228210 | 2016. 12. 18. 21:34
...de nem is azért jött létre, hogy a világ legtermészetesebb dolgának állítsuk be a félrebaszást! Lassan a monogámia lesz a szégyen....
Törölt felhasználó
#228209 | 2016. 12. 18. 21:26
Ez az oldal nem az erkölcsi normák keretek közé szorítása érdekében jött létre! A morált a pax tv-ben erőltessétek!
Törölt felhasználó
#228208 | 2016. 12. 18. 21:25
ha mással töltesz időt, akkor azt nem a családoddal teszed, ilyen egyszerű
a példa nem rossz, csak kissé erős :)
én mindig azt teszem ami nekem jó :)
rád soha nem hallgatnék, az erkölcsi normáid számomra a béka segge alatt van
Törölt felhasználó
#228207 | 2016. 12. 18. 21:22
A példa valóban rossz! Ugyanmár miért kéne h ez a család vagy a gyerekek rovására menjen!?
Meg lehet oldani! És van prioritás is a világon! De befejeztem mert nem fogjuk egymást meggyőzni és ha rám hallgatsz teszel amit akarsz!
Törölt felhasználó
#228206 | 2016. 12. 18. 21:16
végül is a gyilkosok is mondhatnák, hogy nekik ez a normális, miért nem lehet ezt elfogadni?
tudom kissé éles példa, de kb erről van szó
mindenkinek máshol van az erkölcsi normája
lehet a te csajod boldog lesz ezzel és biztos a gyerekeid is megértik, hogy hát apunak éppen más nővel van dugási órája és nem ér rá :)
Törölt felhasználó
#228205 | 2016. 12. 18. 21:12
Csak h értsed a lényeget! Igazi potens normálisan kinéző megfelelő iq val anyagiakkal rendelkező férfinek akire sok nő rámozdul nem lesz elég egy nő! Akkor se ha meggebed szegény! Vagy benyeled neki ezt mert tudod h egyébként te vagy az első és a legfontosabb te vagy A Nője vagy kezdesz második sorosokkal de még ott se tuti a dolog! Tisztelet (és némi sajnálat a kevés kivételnek! De olyannal még nem fújt össze a szél! Férfiben fixen nem)
Törölt felhasználó
#228204 | 2016. 12. 18. 21:06
hát igen, van akivel felesleges kommunikálni :)
Törölt felhasználó
#228203 | 2016. 12. 18. 21:00
De értettem.te kivágod mint macskát szarni mert van tartásod...rendben vágd ki! Te dolgod!
Törölt felhasználó
#228201 | 2016. 12. 18. 20:53
látom nem értetted a lényeget :)
Törölt felhasználó
#228200 | 2016. 12. 18. 20:49
Tapasztaltam, minden férjezett/kapcsolatban élő nőmnek volt tartása! Kitartása amíg meg nem kapta amiért jött nem adta fel!
Nő férfi ebben egyre megy.
Törölt felhasználó
#228199 | 2016. 12. 18. 20:42
lehet a pasinak laza ha egy kapcsolatban félrebaszik, de én pl úgy kibasznám mint macskát szarni
ha úgy gondolja neki ha feláll a pöcse és meg kell basznia valakit, akkor vagy engem basz meg vagy az áram bassza meg, de ha nem tetszik az, hogy a családjával töltse az idejét és ne a macájával, akkor lehet tiplizni
ez pl egy női szempont, tudod azért nekünk nőknek is van tartásunk
Törölt felhasználó
#228198 | 2016. 12. 18. 20:40
Ennek semmi köze ehhez.Evoluciós szempontból pont a magvaim hintése lenne kívánatos!
Szélmalom harc az erkölcsök századonként társadalmanként változnak! Az ösztönös vágyak nem!
Törölt felhasználó
#228197 | 2016. 12. 18. 20:36
Ha így folytatod rád gőzöltetem a pálcám egy szakival:D
Törölt felhasználó
#228196 | 2016. 12. 18. 20:27
A tények makacs dolgok.
Szerintem ez nem több, mint felsőbbrendűségi komplexus.

Mindenesetre, én mint állat, tudom, hogy egy embert nem az határoz meg, hogy monogám vagy sem. Attól, hogy valaki félrelép, még lehet kiváló ember.

Ebben a kérdésben sosem fog egyetérteni a monogám és a poligám.
Annyi, az egyik mellett mint érv ott a biológia. ;) Míg a másik magasztos eszmékkel és szép szavakkal dobálózik. :)
Törölt felhasználó
#228194 | 2016. 12. 18. 20:19
Nyugodtan érezheted magad állatnak, ha neked így jó. Én ettől függetlenül ember maradok és az életemben is csak emberi embereket tartok meg, mert nekem így jó.
Törölt felhasználó
#228193 | 2016. 12. 18. 20:19
Én azt csak Celeb domokkal, tudja. ;)
Törölt felhasználó
#228190 | 2016. 12. 18. 20:11
Az ember is csak egy állat, akkor is így van, ha ez sokaknak nem tetszik.
Törölt felhasználó
#228188 | 2016. 12. 18. 20:09
Nem az különböztetik meg az embert az állattól, hogy tud szerszámokat fogni, hanem hogy a cselekedetei döntések eredményei.
Törölt felhasználó
#228187 | 2016. 12. 18. 20:08
Mondtam h nem hozzád való a pálcám...majd sétálunk...:)
Törölt felhasználó
#228185 | 2016. 12. 18. 20:04
Ez így van, de én mint "netdíva" bizony megválogathatom, hogy ki kezében legyen az a pálca... :)
#228183 | 2016. 12. 18. 19:57
Nincs vita, veszekedés, feszültség. Tényleg harmonikus és jó a kapcsolat, mindössze annyi hogy a szex csupán vanília.
Nem érzem magam mártírnak. Nem szenvedek, de vannak vágyak.
Törölt felhasználó
#228182 | 2016. 12. 18. 19:57
Egy veszekedős kapcsolat valóban árt a gyereknek.De a legtöbb megcsalás egyáltalán nem a rossz kapcsolat/házas élet miatt van.Férfi részről főleg nem.Egyszerűen megkívánnak egy másik testet! Nem kell mély értelmet belevizionálni...csak suttyomban dugnak egyet! Ez nem befolyásolja a státuszkót! Ha mindenki aki épp félre akar menni kilépne a kapcsolatból alig lennének párok. Amiota világ a világ ez így megy.Kár ezen csámcsogni! Az jobb amikor félévente máshoz "nagy Ő" höz hűségesek? Vagy függetlenként megy a "bio" szex?
legyek_ura Törölt felhasználó
#228180 | 2016. 12. 18. 19:17
Az, aki a megcsalást választja önző és a könnyebb utat választja. A gyávák, pedig önigazolásként a családi béke megtartása mögé bújnak, hogy áldozatnak érezhessék magukat. Bátorság és korrektség kell ahhoz, hogy helyesen cselekedjen valaki. Tisztelem, hogy benned ez meg volt.
Törölt felhasználó
#228177 | 2016. 12. 18. 19:12
Egy gyereknek sem jó, ha feszültségben él. Erről pszichológiai tanulmányok sokaságában olvasni.
#228170 | 2016. 12. 18. 14:55
Jesszusom, ez mennyire rólam is szól - csak én nem domináns vagyok!
Érdeklődéssel figyelem a hozzászólásokat!
Törölt felhasználó
#228168 | 2016. 12. 18. 14:32
Ne bízd el magad! Azért egy sétaPÁLCA rád férne...;)
Törölt felhasználó
#228165 | 2016. 12. 18. 13:35
Ez ketelu fegyver, ritka eset hogy mindenki megelegedesere tortenik a valtas. Mindig az elegedettek serulnek sajna foleg a gyerekek.
legyek_ura Törölt felhasználó
#228161 | 2016. 12. 18. 13:12
A Te helyzetedben ez volt a helyes.
Bizton mered állítani, neki is ezt kellene tennie mint neked?

Olyan is van, hogy valaki úgy dönt elfojtja magában a vágyait és nem lép.
Tudod mi történik olyankor? Tönkre megy.
Gondolom ez nem számít, hisz az a lényeg, hogy nem csalja meg a párját. ;)
Törölt felhasználó
#228160 | 2016. 12. 18. 13:08
Na, hát mégsem sántikálok annyira, hogy mankó kelljen? ;)
#228159 | 2016. 12. 18. 13:07
Én 11 évig éltem házasságba,nekem is ovis volt a gyerekem,gondolkodtam sokáig,de mégis arra az elhatározásra jutottam,hogy nem akarok abban a kapcsolatban maradni,ahol nem tudok boldog lenni,nem akarom,hogy hazugságok vegyenek körül,és legfőképp nem akartam életem végéig egy olyan kapcsolatban maradni,ami egyik félnek sem megfelelő.
Igen vannak az életben nehéz döntések,de utána újra te vagy,mégha előtte rossz döntést is hoztál,tanultál belőle.
Törölt felhasználó
#228158 | 2016. 12. 18. 13:07
Ez nem egyszerűen fehér vagy fekete.
Ugyanarra a helyzetre nem mindig ugyanaz a megoldás jó. Az egészet egyben, komplexen kell nézni.
A csadortól sem szeretném megmenteni a nőket, én viszont hadd hordjam akkor amikor én szeretném.


Nem arról van szó esetünkben, hogy nem boldog, csupán arról, hogy van valami amit nem tud megélni.
Ettől a kedvese lehet a legjobb barátja, a lelki társa, és a tökéletes Nő az életében.
Ő meghozta a döntést, ami a saját értékítélete szerint helyes. Nem hagyja el felelőtlenül a családját, de tudomásul veszi, hogy ez az egy élete van.

Tudom, a monogámok szeretnék, ha mindenki úgy élne ahogyan ők.

Ha már oktatás:
"Ha annak alapján ítélsz meg egy halat, hogy hogyan tud fára mászni, egész életében hülyének fogja hinni magát."

Einstein

Ismerek olyan gyereket, aki a tanár miatt teljesített rosszul. Sajnos ők is tudnak gonoszak lenni.
Sosem gondolta volna én sem, de a saját környezetemben történt meg az eset.

Egy monogám! :)
Törölt felhasználó
#228157 | 2016. 12. 18. 12:21
Attól lesz valaki felnőtt, hogy a döntéseiért vállalnia kell a felelősséget (nem pedig attól, hogy elmúlt 18). Ha hozott egy döntést, megnősült, férjhez ment, stb és nem boldog ebben a helyzetben, akkor végig kell gondolni a dolgokat és korrekt döntést hozni. Ha ez a döntés az, hogy maradni a kapcsolatban és lemondani a perverziókról, akkor azt. Ha ez a döntés az, hogy lezárni a kapcsolatot és más mellett megélni a vágyakat, akkor az. Egy gyerektől még elfogadható, hogy mást hibáztat, amiért neki rossz (a tanár pikkel rám, azért buktam meg.... véletlenül sem azért, mert nem tanultam), de egy felnőtt ember, ennél azért legyen már érettebb.
Törölt felhasználó
#228156 | 2016. 12. 18. 12:10
Erre kapsz egy nagy like ot!:)
Törölt felhasználó
#228155 | 2016. 12. 18. 11:33
A tökéletes ellentéte a jó.
Míg a tökéletest keressük elmegyünk amellett, aki akár jó is lehetne, csak éppen nem 170Cm hanem 167. :)
Aki megtalálta a tökéletest ami számára mindenben az, az tegye össze a két kezét és mormoljon egy imát.
Vannak, akik itt a tartós alkalmi(szex) kapcsolatukat olyan piedesztálra emelik, mintha ennél bensőségesebb, mélyebb, meghittebb más már nem is lehetne.

Sokan Férfiak/Nők, itt csapdában vannak. Anélkül, hogy tudták volna mi rejlik bennük, megfeleltek egy akkori társadalmi elvárásnak megnősültek, férjhez mentek, gyereket vállaltak. Arról már ne is beszéljünk, hogy mennyit változunk az évek alatt. Nem biztos, ha a kedvessel elágazáshoz ér az ember ugyanazt az ösvényt válassza.

Tényleg mindent dobjon az ember, ha megszeretné élni az ebéli vágyait? Mikor minden más stimmel... Ugyan már!
Ne legyen részese a gyereke hétköznapjainak pl.? Egy 20 éves gyereknél még oké, de egy óvodásnál...
Minden helyzet más, és azt gondolom, nem lehet csak egy alternatíva a jó. Semmi szükség a pálcatörésre.

Nekem azt mondta egyszer valaki, ő többet tudna adni egy kézzel mint más kettővel.
Kezdem azt gondolni igaza volt. :)
Törölt felhasználó
#228140 | 2016. 12. 17. 18:27
Mit jelent hogy "egyébként jó kapcsolat" , jó barátnak ?
Én 17 évig húztam bár nálunk nem csak a szex volt a gond, válás után még egy darabig közös megegyezéssel egymás mellett éltünk a gyerekek miatt és míg elrendeződtek a dolgok, de már megvolt a mostani párom .

A következő kérdésekre kell a válasz.
Neked kell érezned mit jelentenek a vágyak tudsz nélkülük élni ?
Szereted a párod ? A titokban járás a párod semmibevételét jelenti .
Ha semmibe veszed minek vagy mellette, azért hogy mosson etessen ?
A gyerekeknek tudod biztosítani a jó légkört , vagy gyakoriak a veszekedések ? És még a többi amit csak te tudsz :)))
#228134 | 2016. 12. 17. 16:52
Szeretném megismerni a többiek véleményét. Ez most jól halad.
Úgyhogy köszönöm mindenki válaszát, bármi is legyen az.
Törölt felhasználó
#228132 | 2016. 12. 17. 16:42
Na, asszem nem lettél előrébb. Jött itt hideg is, meleg is, ha ilyet kiír az ember, lesz egy csomó okos, aki megmondja, és ítél, de dönteni akkor is neked kell/lehet.
És nyilván te ismered a körülményeket, a párodat, az ellenállását, a vágyadat, mindezeket csak te tudod felmérni.
De az már sokat számít, hogy tudsz róla beszélni. Mi köszönjük az őszinteséget.

Sok szerencsét.:)
Törölt felhasználó
#228119 | 2016. 12. 17. 13:58
Azt ne b..szd el! Én kergethetem mert senki nem bízta rám a sajátját! (Még) Családdal nem ugrálunk kis vágyaink után. Vagy oldja meg máshol.Szerintem még mindig felelősség teljesebb.Azért mert vki nem kap meg otthon ezt azt nem dobjuk ki a családot a kukába hagyjuk magára a párunk mert nekünk egy életünk van...Nekik is! De mindenki maga dönti el.
#228112 | 2016. 12. 17. 13:24
...csak EGY életed van...
Törölt felhasználó
#228111 | 2016. 12. 17. 13:17
Azért mielőtt hívnád a bútor szállítókat kérdezd meg a párod h melyik variáció felel meg neki jobban! Ha gyerekek is vannak érdemes az ő szempontjaikat is figyelembe venni! A gerincesség mellé a felelősséget is szem előtt kell tartani!
Az élet csak EGY része a szexualitás...
#228099 | 2016. 12. 17. 11:51
Egy jó kapcsolathoz hozzá tartozik a kielégítő szexuális élet. Ha ez nincs meg, akkor az a kapcsolat nem egy jól működő kapcsolat.
A saját véleményem az, hogy nagyon sok nő csak azért bólint rá a nyitott kapcsolatra, hogy a párja vele és a gyerekekkel maradjon.
Ha szereted a párod, akkor találd meg rá a megoldást, hogy együtt maradjon minden téren harmadik fél nélkül...ha nem megy...akkor lehet pakolni.

...és ez nem álszent sub papolás...20 évet zártam le az életemből, hogy a nulláról újrakezdve úgy éljek ahogy szeretnék...
Törölt felhasználó
#228093 | 2016. 12. 17. 10:51
Jól működő kapcsolat nem azonos a jó/boldog kapcsolattal. Minden ember megérdemli, hogy boldog legyen, és ha úgy "oldaja meg" valaki a vágyai megélését, hogy megcsalja a társát, akkor az a társ indirekt módon elveszti a jogát a boldogságra, és ez nem korrekt.
Nem könnyű lezárni és újra kezdeni, de az a gerinces lépés.
#228089 | 2016. 12. 17. 07:48
Nem megy bele hármasba. Neki elég hogy kettesben nyalogatjuk a vaníliát.
Törölt felhasználó
#228088 | 2016. 12. 17. 07:35
És ha ízelítőül bevonnád úgy egy hármasba, hogy az róla szóljon? Hogy esélye legyen megismerni ezt a világot?
Velem is ezt csinálta a párom. :)
Törölt felhasználó
#228079 | 2016. 12. 16. 23:14
jó éjt
Törölt felhasználó
#228077 | 2016. 12. 16. 23:13
Érdekes pedig ezt a szárnyas lényt ami a profil képem nem én terveztem!
Jó éjt!;)
Törölt felhasználó
#228076 | 2016. 12. 16. 23:06
figyi ez már kezd elég dedós lenni :) mi lenne ha másnak akarnád a copfját húzogatni?;)
nekem nem jössz be
Törölt felhasználó
#228075 | 2016. 12. 16. 23:05
Ha ettől boldog vagy legyen ló vagy egy bizonyos testrésze én meg záp!:))
Törölt felhasználó
#228074 | 2016. 12. 16. 23:03
sántít? mi sántít? a ló talán
nem is ismersz
álsub?
jajj megint egy okos tojás :)
Törölt felhasználó
#228073 | 2016. 12. 16. 23:01
Van attack akinek párja is van és még mása is! Ez fáj? Ha tudja és korrekt csinálja!Főleg ha küldik...
Törölt felhasználó
#228072 | 2016. 12. 16. 22:59
Jaj ne! Ezt a sablon álsub szart ne!!!
Nem kötözködök.Felhívom a figyelmed a sántitásodra! Segítek!;)
Törölt felhasználó
#228071 | 2016. 12. 16. 22:52
miért is kötözködsz velem? nincs kit kötöznöd?;)
jah nem vagy celeb dombocska :D
attack Törölt felhasználó
#228070 | 2016. 12. 16. 22:51
nem szeretem bonyolítani a dolgokat, mikor a kapcsolatom nem működött kiléptem, nekem a harmónia a boldogság és nem az ahol hiányérzetem van egy kapcsolatban
nem könnyű, csak én szeretem a tiszta játszmákat :)
Törölt felhasználó
#228069 | 2016. 12. 16. 22:51
:) mert ahhoz kéne tudni valamit h legyen kit...:) de ne vedd magadra péntek van!;)
#228068 | 2016. 12. 16. 22:48
Úgy könnyű. :)
Törölt felhasználó
#228067 | 2016. 12. 16. 22:47
ez igaz, de nem élek kapcsolatban és nem csalok meg senkit :) kis vau vau :)
Törölt felhasználó
#228066 | 2016. 12. 16. 22:42
Te is!:)
#228065 | 2016. 12. 16. 22:39
Sikerült.
Én is beszélek a vágyaimról itthon, hiszen az lenne a legegyszerűbb ha ez itthon működne.
A különbség annyi hogy párom nem viszolyog a dologtól, egyszerűen hidegen hagyja. Annyit mond (nevetve) hogy ezt csináld máshol.
Törölt felhasználó
#228064 | 2016. 12. 16. 22:32
Ha megenkedsz egy személyes példál, 3évig tartó kapcsolatom volt úgy, hogy az exem nem tudott a szexuális fantáziáimról. Néha céloztam rá de különösebben nem izgatta. Aztán kb wgy év után ,,lebuktam,, megtalálta az archívumot a pc-men. Sokkolta és taszította minden. Ezek után még 2évig voltunk együtt. Megpróbáltam becsapni őt és magamat is, hogy erre nincs szükség. Pedig volt...lett volna.
Hűtlen sose voltam hozzá, annyit valahogy nem ér az egész. De nem tudtunk már olyan boldogok lenni, mint a kellemes tudatlanság előtt. Én vágyakoztam, ő megvetett mindezért. A kapcsolst így, emiatt halálra volt ítélve. Be is következett az elkerülhetetlen. Harag, veszekedés nélkül egyszerűen elváltunk.

Utána jött a pixie. Bár tudtam, hogy ez nem így van de rohadtul egyedül éreztem magam a fétiseimmel. Itt viszont egyfajta kellő inkognitó mellett viszont nyíltan lehet vállalom mindent. Tök jó! :)

De itt sincs különösebb eredmény és kezdem sejteni is, hogy miért.

A lényeg viszont, hogy most már úgy vagyok vele, hogy nincs értelme rejtőzni a ,,civil,, társkeresésben sem, hisz ha esetleg komolyra fordulna a dolog, megint esélyes, hogy ez később buktató lehet.
Ám hatalmas megleperésemre vagy nem vagyok annyira deviáns mint hiszem, vagy csak a megszokottól eltérőre vágy ik sok nő, meglepően sokan mem hogy viszolyognak de még érdeklődnek és nyitottak ezen ékvezetekre! Szóval igen, felhozom a témát randin és szép fokozatosan feltárom magam és a partnerem vágyait is. Elég a bújkálásból. :)

Remélem érdemben sikerült hozzászólnom a témához.
attack Törölt felhasználó
#228062 | 2016. 12. 16. 22:24
és mégis itt vagy
#228061 | 2016. 12. 16. 22:23
Nem érzem azt hogy csak a megszokás vagy a kényelem tartana a kapcsolatban. Sőt, időnként bűntudatom van azért mert itt vagyok.
Törölt felhasználó
#228060 | 2016. 12. 16. 22:22
Ahogy kapcsolat feltételeit úgy a megcsalást is közösen definiálják a felek. Elfojtani semmit se igazán érdemes, mert olyan mint mikor labdát nyomunk a víz alá valahol, úgyis felugrik előbb vagy utóbb.

Ezt pl. nem értem "de sajnos ez is két emberen múlik." Szép lenne ha csak egy emberen múlna.

Azokról meg nem is beszélek, akik a félrekúrás kedvérét felhasználják a "vágyak" szót csak, hogy megnyugtassák magukat mégse megcsalás. Mert az ismeretlen ribit lehet alázni meg eldobni, csak arra gondolni nem, hogy ő is emberi lény.
Törölt felhasználó
#228059 | 2016. 12. 16. 22:16
jól működik az a kapcsolat, ahol mindkét ember egymásra van hangolódva
ha itt töltöd az idődet titokban vagy engedéllyel, az már egy kicsi falsh a kapcsolatban, amikor egy másik ember is benne van a kapcsolatba és általában ő a változó
én inkább azt mondanám, hogy kényelmes kapcsolatban vagy, mert megszoktad (mint a kényelmes csizma ami végül is jól működik, de már lyukas a talpa és kopott, le kellene cserélni, de nem tesszük, mert megszoktuk)






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató