Eltűnt férfiak nyomában...

BDSM Blogok » Blog - Aranyliliom » Eltűnt férfiak nyomában...
2019. 10. 27. 16:48 | Megjelent: 1519x
Gyakran előkerülő panasz, hogy ma már nincsenek "igazi" férfiak.
Igazi férfiak, akik nőként bánnak a nőkkel, akik udvarolnak, felelősségteljesek és megbízhatók (és még biztos van jópár összetevője a férfiségnek).

Alapvetően nem osztom a panaszt, szerintem vannak, hogy korábbi korokhoz képest mennyien, azt nem merném megsaccolni se, és az biztos, hogy ugyanez fordítva is megközelíthető: hol vannak az "igazi" nők, s a kérdéskört csak együttesen volna érdemes vizsgálni.

Szóval, nem tudom, hol vannak, vannak-e, és a jelen állapotán nem is gondolom, hogy lehetne változtatni, ha egyáltalán kellene. A jövőn azonban mindig lehet, s most is előretekintve ragadtam billentyűzetet.

Sok-sok év(tized) kihagyás után a közelmúltig tömegközlekedtem. És megdöbbenve tapasztaltam egy jelenséget: reggeli csúcsforgalom, munkába, iskolába siető tömegek, és a buszon anya áll, 10-14 éves fia ül. Nekem elképesztő! És lehet még fokozni: anya kezében a láthatóan (és tudhatóan) nehéz iskolatáska.
Hé, te anya, aki esetleg esténként álomba sírod magad, mert úgy hiányzik az életedből egy férfi, vagy blogokban keseregsz a kihalni-kiveszni látszó erősebbik nem miatt, azt veszed, hogy te épp a következő generáció férfiját/férfiait neveled?
Hé, te anya (és énanya), aki fiút/fiúkat nevelsz! Ne feledd, amit te adsz/alakítasz, azt kapja majd más. Te olyan férfira vágysz, amivé épp alakítod a fiadat?!?

És, hé, te apa! Ne feledd: mintát adsz...

Hozzászólások (22)


#345603 | 2019. 10. 27. 21:40
teljesen jogos felvetés

(és faék egyszerűséggel erről is azt gondolom: ne velük foglalkozz
hanem azokkal, akikkel értékrendileg stimmeltek
és feltételezem, ezt is teszed
kereslet-kínálat egyensúlya idővel beáll
be kell, hogy álljon)

nagy a kuszaság
a fejekben (fejeinkben)
férfi? nő?
mitől férfi? mitől nő?

no és az elvárások
valahogy jellemző, hogy a másiktól rengeteget várnak el az emberek
magukba meg nem akarózik nézni
Törölt felhasználó
#345602 | 2019. 10. 27. 21:29
És az felmerült már valakiben, hogy mennyire van igény "igazi" férfira?
Bocsánat, hogy ezt mondom, (és nem szeretnék senkit megsérteni) de az "idejáró" hölgyek nagy része nem férfiként tekint ránk.
Sokadik adatlapon olvasom, hogy "töltsd fel a vip-emet", vagy "vigyél el vásárolni". Tényleg ez lenne egy igazi férfi dolga?
Aki ismer tudja, hogy bármelyiket szívesen megteszem, de ne ezzel kezdjük már az ismerkedést.
Igenis vannak Igazi férfiak, sőt Úriemberek is itt, csak megfelelő partner kell melléjük.
#345599 | 2019. 10. 27. 20:08
persze-persze :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#345592 | 2019. 10. 27. 19:46
Persze hogy nem, hisz szubként téged szoktak nevelni :)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#345584 | 2019. 10. 27. 19:30
Egyetértek Liliom. :)
#345583 | 2019. 10. 27. 19:28
igen, igazságod vagyon ebben a ki kinek micsoda/kicsoda kérdésben

de pl. nekem a férfiség egyik fokmérője, hogy nem csak a potenciálisan megbaszandóval viselkedik nőként-férfiként

az én példámban nem az általánosan uralkodó közlekedési normákat akartam pellengérre állítani
hogy egy szabad hely esetén az anya-fia duóból ki ül le, az anya döntése
Törölt felhasználó
#345582 | 2019. 10. 27. 19:24
Nőnek érzem magam,és férfi az aki fontos számomra. A többi meg...mindenkinek más a nő,és más a férfi. Lehet ezt boncolgatni,mert aki nekem férfi,az lehet másnak kevésbé,és én vagyok valakinek nő,de van aki lekezel,mert nem felelek meg az "elvárásnak". A tyúkszem háta mögött élve nem utazom tömegközlekedéssel,csak hallom,hogy mennyire udvariatlanok ma,régen sem volt ez másképp....egyszer az élet úgy adta hogy 8 hónapos babaváró voltam,és bizony majdnem kipréselték belőlem a lányom a buszon,de senki nem adta át a helyét. Ez 27 éve volt..
#345577 | 2019. 10. 27. 18:55
köszönöm a hiánypótló missziódat :D

én felnőttekkel foglalkozom csak :)
utónevelést nem vállalok :)
#345576 | 2019. 10. 27. 18:54
viszont ha lendületből rámarkolok a kilincsre, és beroncsolok, és nem hagyom, hogy előzékeny legyen, akkor nem is lesz az
#345575 | 2019. 10. 27. 18:53
köszönöm :)
listára veszem (sajnos elég hosszú)
#345574 | 2019. 10. 27. 18:51
igen
vannak fiaim
természetesen átgondoltam, ők vajon hogy is állnak mindezzel
nem szeretem a nevelés szót
együttélés
együtt formálódás
és példamutatás
ez se jó, mert ez olyan megjátszást feltételez, pedig pont nem az a lényege, hanem a spontán hétköznapok megannyi tapasztalása
a szerintem helyesebb
mindig nagyon fontosnak tartottam, hogy úgy nevelkedjenek, tudják, majdan férfiak lesznek
annak minden kihívásával, szépségével, előnyével és nehézségével
és legyenek azok akkor is, ha körülöttük a nőneműek nem nők
csak elég hamar kezdtem sugalmazni, hogy nem van, akit egyszerűen szkippelni kell
Aranyliliom Törölt felhasználó
#345573 | 2019. 10. 27. 18:45
Domináns nőként.. hmm... inkább úgy fogalmaznék, hogy anyuci hiányosságait kell beleverni a szubba... Férfivá nevelni.
Röhej, de elég sokszor mondtam már, hogy: Anyád nem tanított meg...? :D
Törölt felhasználó
#345572 | 2019. 10. 27. 18:45
Én férfiként azt tapasztalom, hogy ha pl. előre engedek egy nőt az ajtóban, vagy a busznál, akkor hirtelen mer nő lenni, tehát egyből felveszi azt a szerepet. Szóval, csak bátorság Hölgyeim!
Törölt felhasználó
#345571 | 2019. 10. 27. 18:45
Nagyon jó kis bejegyzést írtál, abszolút egyetértek vele. Ez egy közös probléma, és épp annyira nemi szerepét vesztett férfi van mint nő. Régóta vesszőparipám ez a téma és öröm volt olvasni, hogy mást is foglalkoztat a kérdés.
Régóta vizsgálódok ezen a téren és egy igen bonyolult témakör, de valójában szépen lassan haladunk a szakadék felé. Megszűnt az alapvető szeretete az embereknek a nemi identitása felé és nem vállaljuk a nemi princípiumokat.
Amúgy találtam ezzel kapcsolatosan egy igen jó könyvet, ha valaki olvasni szeretne egy igazán helyén lévő értékrendet feltáró könyvet annak javaslom Gonda István & Illés Csilla - A szépség szimfóniája című könyvet.
Sajnos boltokban már nem lehet kapni, de ncore-ról letölthető pdf ebookban :)
Törölt felhasználó
#345570 | 2019. 10. 27. 18:43
Akiben nincs meg... valóban! És itt kapcsolódik be egy másik mostanság íródott blog, és az abban leírtak fontossága! Egy kisfiút Férfinek kell nevelni! Kéne!
#345567 | 2019. 10. 27. 18:41
dominaként azért talán nehezebb is lehet ez a kérdés...
#345566 | 2019. 10. 27. 18:40
nagyon sok férfiban ott szunnyad a Férfi
ha én (/te/ő) nem nőként viselkedem, szunnyad is tovább
közben meg megszoktuk (nomeg sokszor türelmetlenek is vagyunk meg jófejség-trendiség is nőként férfinak lenni, nomeg itt volt ez a metoo-állatság), hogy gyakran kell férfiként(is) viselkedni
ugyanakkor meg a másik oldal: kutyából nem lesz szalonna
akiben nincs meg a férfiság, azt nem lehet feléleszteni, nem vitás
Aranyliliom Törölt felhasználó
#345563 | 2019. 10. 27. 18:34
Sajnos én nem ezt tapasztalom, hogy gombaszerűen teremnének körülöttem a férfiak :D A férfiak elnőiesedtek, a nők elférfiasodtak, mert hát valakinek be kell verni azt a rohadt szöget végre, ha a "férfi" nem ért hozzá, a nő kell megcsinálja/megtanulja. De így van ez pl. a főzéssel is... ha a nő nem ért hozzá a férfi kell megcsinálja/megtanulja. Ezek csak hirtelen kiragadott példák, de elég sok mindennel így van. Szomorú :/
#345561 | 2019. 10. 27. 18:23
nálam sokszor bebizonyosodott már, hogy amennyire vagyok nő (nem, nem gágogó liba, nem is hisztigép, nem is műnő, hanem nő), annyira férfiak a körülöttem lévő férfiak
#345560 | 2019. 10. 27. 18:22
azt hiszem, hiszek abban, hogy annyi nő van, amennyi kell, és annyi férfi, amennyi kell, szóval legyünk, mi nők nők, és "teremnek" férfiak
vagy valami ilyesmi :)
Törölt felhasználó
#345559 | 2019. 10. 27. 17:59
Jogos a felvetés, " hol vannak azok az igazi nők "?
A két nem együt változik, fejlődik.
Mindig alkalmazkodunk egymshoz, oda-vissza. Ezért sosem lehet csak az egyiket vizsgálni, vagy hibáztatni.
Törölt felhasználó
#345558 | 2019. 10. 27. 17:47
Teljesen egyetértek! Épp a héten fejtettem ki a miérteket és okokat véleményem szerint a mai nem Férfi "férfiakról". Tisztelet a kivételnek, annak a NAGYON kis rétegnek :)






 
aaaaaaaaaaaa