Vágyak vonzása+félelmek taszítása = meglelt kategória?

BDSM Blogok » Blog - Aranyliliom » Vágyak vonzása+félelmek taszítása = meglelt kategória?
2019. 05. 23. 22:42 | Megjelent: 1405x
Szub? "Igazi" szub? Csak szub szerepet játszik? Szub természetű? "Csak" szub vágyai vannak?
Ki nem igazodom... de nem is baj.

Valahogy úgy képzelem (értsd: képzelem és értsd: én képzelem, aztán van, ahogy van), a domináns nő azért domináns nő, mert "nem mer" szub lenni. Mert biztonságot az ad neki, ha domináns lesz és marad.
Gondolom ezt feltehetőleg azért, mert nekem meg az ad biztonságot, ha a férfi-nő- szex kapcsolatban lehetek szub, nem "merek" domináns lenni.
De ez csak az egyik oldal, a vágyak és a beteljesülő elégedettség-beteljesülés-boldogság oldala. A "mi szeretek/szeretnék" lenni.
De ott a másik oldal. A legalább olyan fontos. A mi nem szeretek/szeretnék lenni. A félelmeim. Mi lesz belőlem/velem, ha dominánssá válok férfi-nő-szex kapcsolatban. Amit szeretnék elkerülni. Egyszerűen, mert nem érzem benne jól magam, és nem tudom szeretni magam akkor (és ez nagyon fontos), ha olyan vagyok. És lehet, domináns nő pont így van ezzel, csak fordítva.

A vágyaink löknek valami felé, a félelmeink taszítanak valamitől el. Vonzásokból és taszításokból leszünk azzá, amivé leszünk.
Ami aztán vagy belefér kategóriákba, vagy nem.

Hozzászólások (9)


#337359 | 2019. 05. 26. 18:22
ha nem futod meg a tiszteletköröket, akkor se veszem se sértésnek, se megbántásnak, se semmi ilyesminek :)
(egyszerűen, mert megtapasztaltam, hogy nem ilyen vagy)

nem, nem ilyesmiről van szó
párkapcsolaton túl se férfi értelemben vagyok
ponthogy azt a vonalat erősíteném, és nem csak szavakkal, hanem a gyakorlatomban is (és a tapasztalat a férfiak nagyon pozitív viszonyulása), hogy nem harcolunk, együttműködünk-kiegészítünk
Törölt felhasználó
#337267 | 2019. 05. 25. 11:24
Most ezt, kérlek, ne vedd semmilyen szinten megmondóemberkedésnek vagy sértésnek, max respect és egyebek, csak elindítottál bennem egy gondolatot, és úgy gondolom, jobb, ha leírom.
Nem lehet ebben a félelemben valami olyasmi, hogy a párkapcsolatban rosszul használod a dominanciád, rossz eszközöket használsz, és ezért nem jó neked az eredménye?
Mert amúgy a külvilágban, a munkában, stb. az az elvárás, hogy a nők is férfierővel, a férfi dominancia eszközeivel éljenek. A saját női eszköztár létét is tagadják sokszor. Ezt bevinni egy kapcsolatba meg tényleg gáz, tapasztalat. :-)
De szerintem ilyenkor nem a dői dominanciával van baj, csak azzal, hogy a férfi eszköztárral éli meg az ember.
Törölt felhasználó
#337266 | 2019. 05. 25. 11:24
Most ezt, kérlek, ne vedd semmilyen szinten megmondóemberkedésnek vagy sértésnek, max respect és egyebek, csak elindítottál bennem egy gondolatot, és úgy gondolom, jobb, ha leírom.
Nem lehet ebben a félelemben valami olyasmi, hogy a párkapcsolatban rosszul használod a dominanciád, rossz eszközöket használsz, és ezért nem jó neked az eredménye?
Mert amúgy a külvilágban, a munkában, stb. az az elvárás, hogy a nők is férfierővel, a férfi dominancia eszközeivel éljenek. A saját női eszköztár létét is tagadják sokszor. Ezt bevinni egy kapcsolatba meg tényleg gáz, tapasztalat. :-)
De szerintem ilyenkor nem a dői dominanciával van baj, csak azzal, hogy a férfi eszköztárral éli meg az ember.
#337245 | 2019. 05. 24. 22:43
ja
#337244 | 2019. 05. 24. 22:43
mert nem csak a vágyaink, hanem mindaz, amit meg elkerülni szeretnénk, szintén "kijelöli a helyünk"

belőlem a domináns óhatatlanul előjön (sok területén az életemnek így élek)
de férfi-nő kapcsolatban borzasztó rossz (nekem)
vigyáznom kell vele

nem spiláznám amúgy túl ezt a kérdést
csak felmerült és leírtam :)
#337140 | 2019. 05. 24. 14:25
Én úgy értem, hogy nem a definíció miatt "kell" a másik oldaltól való félelemmel is definiálni. Hanem ő így érzi ezt magában. És az érzései alapján történt a leírás, nem egy érdekes definíció kedvéért.
Törölt felhasználó
#337123 | 2019. 05. 24. 08:33
Én ebben azt nem értem, miért kellene a másik oldaltól való félelemmel is definiálni az ember beállítottságát. Ha te tudod, hogy mi a jó egy D/s kapcsolatban, miért félnél ugyanannak a jó dolognak a másik oldalától? Hogy a magad számára nem vágysz rá, vagy lényegesen kevésbé, azt értem, de félni?
Én legalábbis így vagyok az S/M terén, biztos, hogy a szadista oldal is ott van bennem, csak nem vágyom rá úgy, hogy előhozzam, megéljem és kiműveljem, mint a mazochista oldalra.
#337118 | 2019. 05. 24. 06:04
En se vagyok biztos benne, hogy egyetertek magammal.:)
Nincs ezzel gond.
#337117 | 2019. 05. 24. 05:18
Hú, de jól írtad ezt.
De nem biztos, hogy egyetértek, ezen el kell gondolkodni.






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató