Síma száddal mit kecsegtetsz? - agyonturbózott cukrászsütemények

BDSM Blogok » Blog - Aranyliliom » Síma száddal mit kecsegtetsz? - agyonturbózott cukrászsütemények
2019. 02. 17. 07:59 | Megjelent: 1527x
Ha a könnyen hozzáférhető, tetszetős, sokszor olcsóbb cukrászsütiket vesszük, akkor azoknak az ízvilágához szokunk hozzá. A nagyon jellegzetes, nagyon élénk, markáns ízekhez, amelyek felfokozott, extra élményt nyújtanak. Mindezeket köszönhetik az ízfokozóknak, állományjavítóknak, sokszor a tartósítószereknek és a rengeteg cukornak. Azt gondolom, mindannyian tudjuk, ezek nem annyira jók nekünk. De talán arra nem gondolunk, hogy pl. azért sem jók, mert felborítják-eltorzítják az érzékelésünket, eltömik finom érzékelőpórusainkat, hozzászokunk ezekhez a dózisokhoz, intenzitásokhoz, és nem fogjuk tudni élvezni a finom, árnyalatokat is megmutató, igazi, valódi, természetes ízeket, tápanyaggazdag, éltető, jótékony hatású, nekünkvalós finomságokat. A mű fog kelleni.

Ugyanígy, ha szappanoperákon, júliaromana újságokon, vérromi regényeken vagy fészbukkos nagy bölcsességeken, mülleroraveczidézeteken stb. szocializálódunk, még ha a belőlük sugárzó értékrenden, történeteken felül is tudunk talán emelkedni, tudjuk, hogy csak mese, nem ez a valóság, a hangulat, a kifejezésmód, a kiválasztott-megszólított érzelmi érzékek előtérbe helyezése és erősítése marad, a forma rögzülését látom a veszélyesebbnek, mert még ha a torzítást bele is kalkuláljuk, messze nem annyira, mint amennyire észrevétlenül is hat.

És ha jön egy "igazi" férfi, "normális" (férfias :D, nem, nem alpári) kommunikációval, észre se vesszük, meg se érezzük az ízét.
Ha meg a női igényekhez kondicionálódva, ha nem is perfekt, de alapfokon megtanulja azt a nyelvet, amit a nők várnak (jaj, nem, dehogy, a nők az igaz értékeket keresik, és igazán semmi, de semmi elvárásuk nincsen - iróniairónaiirónai) rögtön vonzóvá válik. Ha valaki a másik kedvéért alkalmazkodik, igyekszik alkalmazkodni, az lehet szép is. Én, mondjuk, alapból utálnám, ha nem én kellenék, hanem a magamra csurgatott máz, és meg is lenne a véleményem arról, akinek ez kellene, tisztelet ilyen alaphelyzetből nehezen fakad. És aki a műcuccok minden jellemzőjét magára tudja ölteni, sanszosan ő lesz a nagy átverő, szélhámos. akinek az útját síró, átvert, ártatlan (hátperszehátpersze) áldozatok szenvedő tetemei szegélyezik.
Nőtársaim! Fogadjuk már el, a férfiak igen csekély része bír a kedvünkre való verbális készségekkel (vannak azért jópáran, sokszor tényleg arany, ami fénylik), és ha olyan nyelven szól egy férfi hozzánk, ami elvarázsoló-tetszetős, és ráadásul, amit mond, az szintúgy, fogjatok már gyanút, ne tévesszen meg hamis érzékelésetek (se éhségetek).
De leginkább, amiért ezt a blogot írom: vegyük észre az "igaz" értékeket, még ha nem is olyan hivalkodóak, nem is olyan tetszetősek... a simaszájúság ne tudja már lenyomni az őszinte, nyíltszívű közeledést, kommunikációt.

Hozzászólások (38)


#330599 | 2019. 02. 17. 19:48
én ám azok közül való vagyok, akik nem csökkentenék, hanem konzerválnák a nemi szerepek közti különbséget
viszont azt is szeretem-teszem-elvárom, hogy aki nem fér bele a nagyon kevés skatulyába, azt ne is akarjuk beszuszakolni

sokkal több férfiminta kellene a fiúknak
de nagyon kevés van
egyik nagy vesszőparípám, hogy manapság a fiúk igen jelentős része úgy nő fel, hogy semmilyen férfimintája nincs
mert mindenütt nők veszik körül

az meg saját tapasztalat, és másoktól is hallott, hogy szinte tökmindegy, milyen alapjáték kerül a gyerek kezébe, hogy mit játszik vele, az bizony nem mind tanult, nekem csodálatos felfedezés, emmyi minden van bennünk alapból
(elsőszülött fiam csodaszépen játszott autósat, értsd: tologatta a nővére babáit, pont, mintha autók volnának... voltak autóink is)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#330595 | 2019. 02. 17. 19:43
sok esetben nem az anya az aki gátol hanem férfi családtag ...
de a nemi sztereotípiák elég erősen bennünk vannak
pl hány szülő gondol arra h a fiának babát vegyen és a lányának tűoltó autót ?

alapban azt látom gondnak h kb sehogy sem fejezik ki magukat egyesek ... nem az h a nők szája íze szerint...??? mert h ez nem férfias.
#330589 | 2019. 02. 17. 19:30
(persze, hogy túlesem - hisz sokszor az ördög ügyvédjét játszom, torzítok meg minden... amúgy ebben az egészben tényleg nem a férfiakat kell védeni, a nők járnak szarabbul többet, esnek a saját csapdáikba :( de ritkán tanulnak, jól rá lehet fogni a férfiakra, indul az új kör, az új kudarc... nézz meg pár női adatlapot, női megnyilvánulást... eleve kudarcra játszik jópár)
#330588 | 2019. 02. 17. 19:27
mondanám, hogy neveltem fiúkat, de nem
mert nem hiszek a nevelésben
abban a szerencsében részesültem, hogy figyelhettem, ahogy felnőnek, formálódnak, alakulnak, okosodnak, gyönyörködhettem (és gyönyörködhetem) bennük
ők meg tapasztalhattak az együttélés során mindenfélét (pl. lányreakciókat is)
és nem gondoltam sosem, hogy a feladatom lenne pl. megtanítani nekik az érzelemkifejezést (az egyiknél aztán igen, de ez más történet), hogy a nők majd jól megértsék őket
azt viszont gondolom, hogy arra ügyelnie kell egy anyának (is), hogy ne fojtson beléjük dolgokat, ne gátolja őket, ne legyen "hiba" az érzelmi megnyilvánulás pl.

én azt látom-tapasztalom, nincs a férfiak érzelemkifejezésével több gond, mint a nőkével
csak nem a nők szája íze szerint fejezik ki magukat
(ill. sokan tudnak olyat is, de abban nem hiszem, hogy van köszönet, hogy az valós-mély kapcsolat alapja lehet)

szerintem kurvára azt várják a nők, hogy de, az ő szájízük szerint fejezzék ki a férfiak magukat, az ő elgondolásaik szerint udvaroljanak nekik, az ő normarendszerük szerint mutassanak érzelmeket

te azt látod - én ezt
#330586 | 2019. 02. 17. 19:20
mert te meg a cáfolatomat cáfolod meg
és így haladunk, és tudok meg új dolgokat
tanulok tőled-belőled
(a helyesléseknek ritkán látom értelmét)
#330585 | 2019. 02. 17. 19:19
egyáltalán nem erről írtam
kérlek, olvasd el ismét, ha időd engedi, a blognyitót
#330584 | 2019. 02. 17. 19:18
ez baromira így van
nagyon fontos a kettő összhangja
az egyik legintőbb jel, ha nem kongruálnak
#330583 | 2019. 02. 17. 19:17
a szürke-filmeket is csapjuk a blognyitómban felsoroltakhoz
műizék
Aranyliliom Törölt felhasználó
#330582 | 2019. 02. 17. 19:16
Egyáltalán nem erről van szó. Nem alsóbbrendűek még véletlenül sem. És ez nem is az ő hibájuk, hanem azé aki nevelte őket. És ismétlem: nem minden pasi ilyen. Van aki igen, van aki nem.
Nem nőül kell beszélniük. Senki nem ezt várja. Kicsit szerintem túl szoktál esni a ló túloldalára, amikor mindenáron véded a pasikat...pedig egyáltalán nem is szorulnak védelemre.
Én is el merem ezt neked mondani, mert tudom, hogy közös nyelvet beszélünk amúgy.
#330581 | 2019. 02. 17. 19:16
"A találkozással én nem sietek, ha valaki nem tud várni az is egy szűrő."

én ezzel úgy voltam, ha nem akar relatíve gyorsan találkozni (max. 1 hét), akkor egy szerencsétlen, tutyimutyi balfasz, nem is akar igazán
:DD
(hát így legyél errefelé domináns férfi :D)
Aranyliliom Törölt felhasználó
#330580 | 2019. 02. 17. 19:15
Egyáltalán nem erről van szó. Nem alsóbbrendűek még véletlenül sem. És ez nem is az ő hibájuk, hanem azé aki nevelte őket. És ismétlem: nem minden pasi ilyen.
Nem nőül kell beszélniük. Senki nem ezt várja. Kicsit szerintem túl szoktál esni a ló túloldalára, amikor mindenáron véded a pasikat...pedig egyáltalán nem is szorulnak védelemre.
Én is el merem ezt neked mondani, mert tudom, hogy közös nyelvet beszélünk amúgy.
#330577 | 2019. 02. 17. 19:12
a férfiak hihetetlenül érzékenyek, mély érzésűek
csak nem úgy fejezik ki az érzéseiket, mint a nők, nem nőül teszik, és ez jól is van így
a nőknek (is) meg kell tanulniuk érteni a szavaikat-jeleiket, ahogy a férfiaknak is venni a nők jelzéseit
és ne feledjük: verbalitásban jellemzően mi vagyunk a jobbak, ne feltétlenül szavakkal kommunikáljunk, ne csak azokban keressük a tartalmat

persze, ismerkedős oldalnál kikerülhetetlen a szavakkal való kommunikálás
Aranyliliom Törölt felhasználó
#330576 | 2019. 02. 17. 19:11
Van aki konkrétan mondja, hogynem tudja kifejezni szavakkal. Van aki meg igen. Miért kell mindent megcáfolnod? Nem egy ilyen pasival találkoztam.
#330575 | 2019. 02. 17. 19:10
igen, szerintem ez abszolút működik

meg az is döbbenet nekem, mennyire ki vannak éhezve az emberek (férfiak, nők egyaránt) a jó szóra, a figyelemre, a törődésre... és ez mennyire sebezhetővé, prédává teszi őket
#330574 | 2019. 02. 17. 19:06
"De ha érzelmekről, érzésekről kell beszélni, leblokkol. Nem tudja kifejezni, mert valószínűleg nem tanították kifejezni."

ki kell várni, érdemesnek kell lenni ahhoz, hogy valaki az érzelmeiről megnyilatkozzon
nem gondolom, hogy "leblokkol", csak nincs még itt az ideje, nem érett még meg rá a kapcsolat stb.
és nyitottnak kell lenni a jelzések vételére
mert a férfiak nem nőül beszélnek-kommunikálnak az érzéseikről

és pont ebben a kiragadott két mondatban érem én pl. tetten a szivárgó-.sunyin támadó feminizmust, amit észre se veszünk, nincs benne tudatosság, de működik (és neked merem mondani, mert tudod, hogy jókat gondolok rólad). Mert a férfit nem férfiként fogadja el, hanem nővé akarja tenni, miközben ráadásul még negatívan is közelíti meg (leblokkol, nem tudja kifejezni, nem tanították meg -hát miféle alacsonyabb szintű lény????!!!).
#330573 | 2019. 02. 17. 19:01
oh, megyünk az erdőbe... ezt nem kellene pont :))

a férfiak tök jól ki tudják fejezni az érzéseiket
nem kell őket tanítani erre
csak nem úgy, ahogy a nők
#330572 | 2019. 02. 17. 18:58
szerintem nem az emberek önmagukból adásából van kevés, hanem a másikra való figyelésből
mindenki nyomja-tolja önmagát elég rendesen - én ezt látom jellemzőbbnek
Törölt felhasználó
#330553 | 2019. 02. 17. 13:43
Van igazság abban, amit írsz. Mégis mi az, ami az első benyomást adja a másikról? Az írott szöveg sz adatlapon, a levélben vagy üzenetben küldött megszólítás. Azt minden nő kedveli ha ez stílusos, sok információt adó, izgalmas, humoros meg efféle hasonlók. Képesek hatni az agyunkra, a lelkünkre, az érzékeinkre....hm?
Törölt felhasználó
#330513 | 2019. 02. 17. 10:54
Nem csak téged! Kongruenciának hívják. Hitelesség. A gyerekek is azokat a pedagógusokat szeretik, akiknél ez működik. Aki nem bújik szerep-panelek mögé, aki azt mondja ki, amit valóban gondol, és nem azt, amit mondania kell.
Heatsink Törölt felhasználó
#330511 | 2019. 02. 17. 10:42
Igen, tudom. Annyira azért nem vagyok szigorú, de nekem fontos az önkifejezés.
Törölt felhasználó
#330510 | 2019. 02. 17. 10:38
Engen magyon megtud kavarni ha a metakommuniakcio es a megerzesem mas mond mit amit verbalisan kifejez.
Kinek vagy minek higyjek inkabb.
Törölt felhasználó
#330506 | 2019. 02. 17. 10:23
Ami a filmben van, olyan nincs szerintem. Ez félreérthető volt. Az, amit abban mutatnak mérgező és tévútra visz.
Ha valaki felismeri a gyengeségeit és tudja, hogy van min dolgoznia a múltjából az jó és lehet. De valóban nagyon nehéz a démonainkkal megküzdeni.
#330505 | 2019. 02. 17. 10:18
Igen, az egy szűrő, de egyúttal azokat is kiszűröd, akik nem annyira jó kommunikátorok.
Törölt felhasználó
#330503 | 2019. 02. 17. 10:10
Ez hátrány igen, bár a levelezés minősége sokat elárul. A találkozással én nem sietek, ha valaki nem tud várni az is egy szűrő. A "nem vagyok vip itt a mail címem"-ből rövid távú beszélgetésem sem lett.
Törölt felhasználó
#330502 | 2019. 02. 17. 10:09
Van,de az átváltozás sosem tökéletes, hosszú és nagyon fájdalmas az út odáig. Ismerek olyat aki hatalmas erőfeszítéssel próbál az elcseszett gyermekkorából kiemelkedni, mássá válni, jobbá. De nem egy leányálom messziről sem. De ilyen, aki tényleg küzd és szembenéz önmagával nagyon kevés van. Ehhez hatalmas erő kell.
Törölt felhasználó
#330499 | 2019. 02. 17. 10:05
Hinni akar, álmodozni jó. Jó lenne valakinek egy lenni, és ha ilyen szépeket mond, talán igaz. Én már öreg vagyok a szép szavakhoz.

A Szürke filmek sikere szerintem az, hogy valaki aki ennyire sötét, gyerekkorban elrontott, megsebzett, torzult személyiség, még ő is képes valakiért változni és szeretni és még önmagát is feladni. Ez a nagy átverés, mert ilyen nincs.
Törölt felhasználó
#330498 | 2019. 02. 17. 10:05
Igen, a tettek sokkal beszédesebbek. De odáig el kell jutni, ahhoz találkozni kell, stb. Mindenkivel nem lehet. És aki verbálisan nem olyan erős, az ilyen szempontból hátrányban lehet.
Törölt felhasználó
#330494 | 2019. 02. 17. 09:57
Én lemondok a verbális kifejezésről, ha nemverbálisan látszódik a valódi érdeklődés, vágy, akarat. :)
#330491 | 2019. 02. 17. 09:48
Pont, ezért kapok kiütést és kezdek el viszketni, amikor valaki azt írja, hogy ő mennyire szexinek találja az intelligenciát. Gondolatban mindig felvilágosítom, hogy "Nem, kislány, te nem az intelligenciát tartod szexinek, hanem a jó kommunikációt. Randiznál Leonard Hofstadterrel? Q.E.D."
Ettől meg ő kapna kiütést :) (,ezért nem is mondom. Meg mert nem küldetésem az embereket szembesíteni a saját önbecsapásaikkal)
Törölt felhasználó
#330489 | 2019. 02. 17. 09:45
Na igen a szocializalodas a kora gyerekkorban nagyon fontos ... lenne
De meg el az a elmelet h a fiuk nem sirnak nem mutatja ki az erzelmeket nem beszelnek rola mert az nem ferfias.
Igy nem is tanuljak meg ezt. Kesobb meg mar rogzul a minta es ebbol kilepni nagyon nehez.
Törölt felhasználó
#330488 | 2019. 02. 17. 09:40
Amúgy vicces az ilyen. Mert nem hiszem el, hogy létezik az a buta nő akinek ne tűnne fel, hogy ez azért több a soknál. Biztos érzi, hogy itt valami nem stimmel. Csak olyan hatása van ennek a dolognak, mint a piramisjátéknak: ha logikusan végiggondolod egyértelmű hogy veszíteni fogsz. De akkor sikerrel kecsegtet, hogy sokan inkább elaltatják a józan ész hangját, nehogy lemaradjanak az évszázad üzletéről. Az ilyen pasikkal is valami hasonló lehet: túl jól hangzik, hogy igaz legyen...de mi van ha mégis igaz? Lehet, hogy a Loch Ness-i szörny mellett úszkál a világban a kihalt királyfiak egy utolsó példánya, és pont én vagyok az a szerencsés akinek a horgára akadt? Hát el lehet szalasztani az ilyen nagy alkalmat?
Törölt felhasználó
#330487 | 2019. 02. 17. 09:38
A kormondatokrol a jogaszok jutnak eszembe :-)

De a blog tetszik tenyleg igy van. Ezert eszunk hazisutit :-D
Törölt felhasználó
#330484 | 2019. 02. 17. 09:21
Azt tapasztaltam, hogy sok pasi nagyon értelmes. De ha érzelmekről, érzésekről kell beszélni, leblokkol. Nem tudja kifejezni, mert valószínűleg nem tanították kifejezni. De a kommunikációs stílusból amúgy kiderül, ha ilyenről van szó.
Törölt felhasználó
#330482 | 2019. 02. 17. 09:17
Igen, azt. :)
Most majd lehet kapok néhány nyers levelet, hogy "gyere szuka, akkor majd én megmutatom", de nem szükséges. :D
Én elhiszek mindent. De jogom van a megérzéseimre hallgatni, és ha valaki túl sok, akkor állást foglalni és nemet mondani.
Ezért kellene önmagunkat adva ismerkedni. De úgy látom ez egyre nehezebb.
Törölt felhasználó
#330478 | 2019. 02. 17. 08:46
Ettől cukorbetegséget lehet kapni!
Törölt felhasználó
#330477 | 2019. 02. 17. 08:46
Hihi, ez kemény! 🤣😂
Törölt felhasználó
#330476 | 2019. 02. 17. 08:41
Ha valaki szavak szintjén túlzó, erőteljes, olyan körmondatokat ír, hogy többször neki kell futnom, hogy értelmezzem, az bennem is beindítja a vészjelzőt. Mi lehet valóban a fejben, szívben, lélekben?! "A bdsm szerelem olyan, mint nyári melegben simogató langyos eső az arcodon, miközben pálcám suhintása mentém érzed nőiséged varázsának erős hatalmát, mely körbefonja testünk érziken lüktető összekapcsolodását!" Ő csak mély párkapcsolatban, biztonságos szövetségben tudja a elképzelni a bdsmet, komoly szándékú. Jahh, később kiderül van felesége ugye, csak mivel nem kérdeztem, nem mondta...
Törölt felhasználó
#330473 | 2019. 02. 17. 08:13
Engem kifejezetten zavar ha mézesmázas dumával közrlednek felém. Egyből felgyúlnak a lámpások és megszólal a vészjelző.
Szerintem az önmagukat verbálisan kifejezni alig tudó férfiak, meg a kiváló sales-es dumával önmagukat eladni igyekvők között van azért még fokozat...mondjuk az értelmes, laza, nem görcsös, akár cinikus, karcos, de pozitív és érdeklődő hozzáállás, stílus...






 
Sütiket (cookie-kat) használunk a weboldalunk látogatásakor biztonsági és felhasználóbarát funkciók biztosítására, valamint statisztikai adatok gyűjtésére. További információ: Adatkezelési Tájékoztató